Forum » Kaj kupiti » Mindfactory garancija -problem
Mindfactory garancija -problem
DryAxE ::
Pozdravljeni,
20.12.2016 sem v nemški spletni trgovini Mindfactory kupil Qnap NAS TS-653A, ki pa je v letos v maju nenadoma crknil. Mindfactory mi je poslal obrazec za vračilo in v začetku junija sem ga brezplačno poslal nazaj v nemčijo. Po treh mesecih čakanja, ko sem jim moral dobesedno že večkratno pisarit in težit kaj se dogaja z mojim NAS-om so mi danes poslali nek email s .pdf-om, ki zgleda kot dobropis a ne celotnega zneska ampak samo del tega, recimo polovico vrednosti. Glede na to, da je naprava v garanciji (2leti garancije) in se je pokvarila mi ni čisto jasno kaj se grejo. Kar uspem razbrati iz google prevoda je, kot da mi odbijajo vrednost zaradi uporabe, računajo pa 20 mesecev uporabnine, čeprav je zadnje 3 mesece naprava pri njih. :D
Ima kdo kaj več izkušenj kako nemci interpretirajo izraz "2 year warranty". Kaj se dogaja? Če prav razumem bi pri nas že zdavnaj imel nov NAS.
20.12.2016 sem v nemški spletni trgovini Mindfactory kupil Qnap NAS TS-653A, ki pa je v letos v maju nenadoma crknil. Mindfactory mi je poslal obrazec za vračilo in v začetku junija sem ga brezplačno poslal nazaj v nemčijo. Po treh mesecih čakanja, ko sem jim moral dobesedno že večkratno pisarit in težit kaj se dogaja z mojim NAS-om so mi danes poslali nek email s .pdf-om, ki zgleda kot dobropis a ne celotnega zneska ampak samo del tega, recimo polovico vrednosti. Glede na to, da je naprava v garanciji (2leti garancije) in se je pokvarila mi ni čisto jasno kaj se grejo. Kar uspem razbrati iz google prevoda je, kot da mi odbijajo vrednost zaradi uporabe, računajo pa 20 mesecev uporabnine, čeprav je zadnje 3 mesece naprava pri njih. :D
Ima kdo kaj več izkušenj kako nemci interpretirajo izraz "2 year warranty". Kaj se dogaja? Če prav razumem bi pri nas že zdavnaj imel nov NAS.
nsa_ag3nt ::
Vračilo izdelka ni enako pošiljanju v garancijo.
Daj prilepi tekst prejetega pdfja.
Daj prilepi tekst prejetega pdfja.
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five
DryAxE ::
To ni bilo zgolj vračilo izdelka, to je bila reklamacija stvarne napake, v pričakovanju popravila ali nadomestila.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DryAxE ()
nsa_ag3nt ::
Kar si dobil nazaj je del kupnine (polna cena minus uporabnina izdelka).
Izdelka, ki je bil "kao" še naprej delujoč oz. brezhiben ter po X mesecih vrnjen.
Vsekakor fail iz strani MF.
Če si ga poslal v maju letos, potem bi lahko zaračunali kvečjemu 12+5 mesecev uporabnine.
Čeprav tu vidim , da temu ni tako:
MindFactory garancija
Mogoče ima to kaj veze s tem, da se s kupci (fizične osebe) iz Slo več ne ukvarjajo ?
bgb 346
https://www.gesetze-im-internet.de/bgb/...
Si pisal na RMA@mindfactory.de in povedal, da je nas crknil znotraj garancijskega roka ?
Mogoče je nastal problem v komunikaciji ali pa so bili oni površni.
Izdelka, ki je bil "kao" še naprej delujoč oz. brezhiben ter po X mesecih vrnjen.
Vsekakor fail iz strani MF.
Če si ga poslal v maju letos, potem bi lahko zaračunali kvečjemu 12+5 mesecev uporabnine.
Čeprav tu vidim , da temu ni tako:
MindFactory garancija
Mogoče ima to kaj veze s tem, da se s kupci (fizične osebe) iz Slo več ne ukvarjajo ?
bgb 346
https://www.gesetze-im-internet.de/bgb/...
Si pisal na RMA@mindfactory.de in povedal, da je nas crknil znotraj garancijskega roka ?
Mogoče je nastal problem v komunikaciji ali pa so bili oni površni.
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nsa_ag3nt ()
tikitoki ::
To je vprasanje za tiste, ki so tudi uveljavljali garancijo pri njih. Mogoce so nategunska firma, cesar ne opazis, dokler ne rabis uveljavljati garancije.
DryAxE ::
NAS ni delujoč, niti mrdne ne, pomoje neki z napajanjem ker niti lučke ne svetijo, nobenga zvoka, nič...
Pa ni mi jasno, saj je v garanciji, kaj bluzijo, jest sem že tri mesece brez NASa, ki ga sicer uporabljam dnevno. Imam totalno jebo s fajli ker ga ni. Sem jim v štosu odpisu, da če je na tem pdf-u obračunana odškodnina za njihovo počasnost, da bom zelo vesel.
Sem pa drugače tale NAS kupil na s.p.
Imajo nemci kak zakonski rok do kdaj naj bi popravljen artikel vrnili kupcu, oz ga zamenjali z novim BREZPLAČNO?
Pa ni mi jasno, saj je v garanciji, kaj bluzijo, jest sem že tri mesece brez NASa, ki ga sicer uporabljam dnevno. Imam totalno jebo s fajli ker ga ni. Sem jim v štosu odpisu, da če je na tem pdf-u obračunana odškodnina za njihovo počasnost, da bom zelo vesel.
Sem pa drugače tale NAS kupil na s.p.
Imajo nemci kak zakonski rok do kdaj naj bi popravljen artikel vrnili kupcu, oz ga zamenjali z novim BREZPLAČNO?
care20 ::
Iz tega razloga js ne kupujem nikoli dragih stvari v tujini... Sm mel primer ko mi je laptop zadnji mesec pred potekom garancije torej 23 mesecev star laptop crknil in sem ga poslal na servis...odpisali so mi da ta del vec ne morejo dobiti in da mi bodo nakazali kupnino...Na racun sem dobil nakazano 100% kolikor sem jst placal za njega... Kupil sem ga na mimovrste... Servis je bil pa sistem ena al nekaj takega
amacar ::
Meni so na mindfactory lani bp zamenjali 500€ vredno grafo, ki je crknila. Dobil rešeno zadevo domov v 1 tednu od pošiljanja.
Machete ::
Meni isto, samo da je bila grafa 700 eur. Computeruniverse mi je tak isto poslal nov 150 eur PSU, v roku nekaj dni, čerpav je bila krivda na moji matični (kasneje pogruntal). Verjetno gre za nesrečno kombinacijo ljudi, ki so prevzeli OPjev zahtevek.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
DryAxE ::
Današnji odgovor:
A repair / replacement of the article was no longer possible.
Regrettably, we only received a credit note with deduction here.
The amount shown in the PDF is the amount you will get back.
Therefore, please provide us with your bank details for the payment.
Kako lahko za artikel, ki je v veljavni garanciji vrnejo samo delno vrednost?
A repair / replacement of the article was no longer possible.
Regrettably, we only received a credit note with deduction here.
The amount shown in the PDF is the amount you will get back.
Therefore, please provide us with your bank details for the payment.
Kako lahko za artikel, ki je v veljavni garanciji vrnejo samo delno vrednost?
Miha 333 ::
Ne smeš primerjati s slovensko garancijo, ki je za kupca zelo, če že ne preveč ugodna. Oni imajo pač drugače. Pa saj je logično. Ti si 17 mesecev uporabljal izdelek in vrednost te uporabe so odšteli od vračila. Drugače bi 17 mesecev uporabljal izdelek brezplačno, na čigave stroške? Če bi bilo možno, bi ti zamenjali, ampak očitno izdelek ni več dobavljiv.
Nima pa to dosti veze z Mindfactory, v Nemčiji daje garancijo proizvajalec.
Nima pa to dosti veze z Mindfactory, v Nemčiji daje garancijo proizvajalec.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Miha 333 ()
DryAxE ::
Izdelek imajo dobavljiv... na spletni strani jim piše, da je na voljo. Sam hočjo se neki zgovarjat na to.
https://www.mindfactory.de/product_info...
Evropske pravice kupcev:
Free of charge, 2-year guarantee (legal guarantee) for all goods
Under EU rules you always have the right to a minimum 2-year guarantee at no cost, regardless of whether you bought your goods online, in a shop or by mail order.
This 2-year guarantee is your minimum right. National rules in your country may give you extra protection: however, any deviation from EU rules must always be in the consumer's best interest.
If goods you bought anywhere in the EU turn out to be faulty or do not look or work as advertised, the seller must repair or replace them free of charge or give you a price reduction or a full refund.
As a general rule, you will only be able to ask for a partial or full refund when it is not possible to repair or replace the goods.
Oni pomoje izkoriščajo to slednje (podčrtano)... kljub temu, da je ta NAS dobavljiv na njihovi strani.
https://www.mindfactory.de/product_info...
Evropske pravice kupcev:
Free of charge, 2-year guarantee (legal guarantee) for all goods
Under EU rules you always have the right to a minimum 2-year guarantee at no cost, regardless of whether you bought your goods online, in a shop or by mail order.
This 2-year guarantee is your minimum right. National rules in your country may give you extra protection: however, any deviation from EU rules must always be in the consumer's best interest.
If goods you bought anywhere in the EU turn out to be faulty or do not look or work as advertised, the seller must repair or replace them free of charge or give you a price reduction or a full refund.
As a general rule, you will only be able to ask for a partial or full refund when it is not possible to repair or replace the goods.
Oni pomoje izkoriščajo to slednje (podčrtano)... kljub temu, da je ta NAS dobavljiv na njihovi strani.
r00k ::
Ti izdelek kupiš z namenom, da bo skozi deloval. Torej je nekako logično da to dobiš za prvotno ceno izdelka. V primeru OP bi za izdelek plačal polno ceno plus razliko med tem kar mu ponujajo ter dejansko ceno izdelka. To pa ni fer do potrošnika, saj ni njegova krivda da je izdelek crknil.
DryAxE ::
Dear Mr.,
thank you for your correspondence.
we refer to the correspondence conducted with you so far.
We disputed the existence of a warranty case.
Without proof that the defect you reported was already present when the goods were delivered to you, you are not entitled to the warranty and thus to the delivery of new goods.
Since no proof was enclosed with your complaint, we have forwarded your complaint to our pre-supplier for processing without acknowledging any legal obligation and as a gesture of goodwill.
Our supplier has given us the credit note which we have sent to you.
In the event of withdrawal, the exchanged services are to be returned in accordance with § 346 para.
1 BGB (German Civil Code). You have already handed over the goods to us. In accordance with § 346 para. 1 BGB (German Civil Code), we are entitled to demand compensation from you for the value of the benefits derived.
In its judgment of 16 September 2009, Case VIII ZR 243/08, the BGH confirmed that in the event of withdrawal, the buyer would have to pay the seller compensation for the value in use in accordance with § 346 (1) BGB.
Since you were able to use the goods for several months, we are entitled to a claim for value compensation for this period of use, which we have invoiced to you in the credit note.
If you provide us with your account details, we will transfer the amount to you.
Without the aforementioned proof, you are not entitled to subsequent performance by delivery of new goods or repair.
If you have more questions pleaes do not hesitate to contact us.
thank you for your correspondence.
we refer to the correspondence conducted with you so far.
We disputed the existence of a warranty case.
Without proof that the defect you reported was already present when the goods were delivered to you, you are not entitled to the warranty and thus to the delivery of new goods.
Since no proof was enclosed with your complaint, we have forwarded your complaint to our pre-supplier for processing without acknowledging any legal obligation and as a gesture of goodwill.
Our supplier has given us the credit note which we have sent to you.
In the event of withdrawal, the exchanged services are to be returned in accordance with § 346 para.
1 BGB (German Civil Code). You have already handed over the goods to us. In accordance with § 346 para. 1 BGB (German Civil Code), we are entitled to demand compensation from you for the value of the benefits derived.
In its judgment of 16 September 2009, Case VIII ZR 243/08, the BGH confirmed that in the event of withdrawal, the buyer would have to pay the seller compensation for the value in use in accordance with § 346 (1) BGB.
Since you were able to use the goods for several months, we are entitled to a claim for value compensation for this period of use, which we have invoiced to you in the credit note.
If you provide us with your account details, we will transfer the amount to you.
Without the aforementioned proof, you are not entitled to subsequent performance by delivery of new goods or repair.
If you have more questions pleaes do not hesitate to contact us.
Miha 333 ::
In accordance with § 346 para. 1 BGB (German Civil Code), we are entitled to demand compensation from you for the value of the benefits derived.
benefits derived = uživanje 17 mesečne uporabe izdelka
Kot pravim, niti slučajno ne primerjajte s slovensko garancijo, ker naša zelo odstopa v smeri ugodnosti za kupca.
benefits derived = uživanje 17 mesečne uporabe izdelka
Kot pravim, niti slučajno ne primerjajte s slovensko garancijo, ker naša zelo odstopa v smeri ugodnosti za kupca.
Machete ::
To je zame rahlo sporno, ker ti ne kupiš izdelek na lizing za 2 leti.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Miha 333 ::
Zato ti pa izplačajo preostalo vrednost izdelka, ki po 17 mesecih ne more biti ista kot za nov izdelek. Podobno kot zavarovalnica pri totalki. Sporno bi bilo tudi, da za 17 mesečno uporabo plačaš 0.
Maximus ::
Zanimiv način izvajanja garancije s strani QNAP-a:
Warranty and out of warranty service should be obtained by contacting the dealer/ retailer/ e-tailer/ system integrator or distributor where the customer purchased the unit. The return of defective unit should be strictly through the original route of purchase. If original channel is no longer in business or unavailable, you may contact QNAP Technical Support for international RMA services. In this case, you will be charged the handling fee, $50 (USD), and all the fees incurred, including two ways freight, duties, taxes
and brokerage fee.
Več na linku: https://www.qnap.com/en/service_ask/
Warranty and out of warranty service should be obtained by contacting the dealer/ retailer/ e-tailer/ system integrator or distributor where the customer purchased the unit. The return of defective unit should be strictly through the original route of purchase. If original channel is no longer in business or unavailable, you may contact QNAP Technical Support for international RMA services. In this case, you will be charged the handling fee, $50 (USD), and all the fees incurred, including two ways freight, duties, taxes
and brokerage fee.
Več na linku: https://www.qnap.com/en/service_ask/
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Maximus ()
BladE_ ::
Zato ti pa izplačajo preostalo vrednost izdelka, ki po 17 mesecih ne more biti ista kot za nov izdelek. Podobno kot zavarovalnica pri totalki. Sporno bi bilo tudi, da za 17 mesečno uporabo plačaš 0.
Tukaj gre za napravo, ki je še vedno v garanciji! On je izdelek kupil po polni ceni, s tem pa tudi garancijo!
Če na voljo ni istega izdelka mu pač vrnejo kupnino ali zamenjajo za enakovredno napravo. Kakšna praksa je to, da ti vrnejo "del vrednosti"?
Akcija - Reakcija
mihec87 ::
Zato ti pa izplačajo preostalo vrednost izdelka, ki po 17 mesecih ne more biti ista kot za nov izdelek. Podobno kot zavarovalnica pri totalki. Sporno bi bilo tudi, da za 17 mesečno uporabo plačaš 0.
Saj izdelek ima daljšo življensko dobo kot ti 2leti...Potem pa naj napišejo "2year lease"..
DryAxE ::
Njihov zadnji odgovor:
As a dealer, we give no manufacturer's warranty but a dealer warranty. The processing was done by way of goodwill. We have nothing to do with the manufacturer in this case Please inform us about the bank details
Pa si razlagajte kot si morete...
As a dealer, we give no manufacturer's warranty but a dealer warranty. The processing was done by way of goodwill. We have nothing to do with the manufacturer in this case Please inform us about the bank details
Pa si razlagajte kot si morete...
Mare2 ::
tikitoki ::
Zato ti pa izplačajo preostalo vrednost izdelka, ki po 17 mesecih ne more biti ista kot za nov izdelek. Podobno kot zavarovalnica pri totalki. Sporno bi bilo tudi, da za 17 mesečno uporabo plačaš 0.
Ce v garancijskem roku niso sposobni odpraviti napake ali zagotoviti nadomestne naprave bi moral biti to njihov problem in vsako sprenevedanje je odvec. Ti bi pa se nagrajeval malomarnost podjetja.
Machete ::
Meni je pred dvema tednoma crknil BT heart rate monitor ranga švoh 100 eur po letu in pol. Kupljen od random trgovine na ebay.de (ki tega izdelka nima več v ebay ponudbi). Zadeva je od ameriškega proizvajalca. V priloženih navodilih piše, da se jih v primeru težav ali okvare kontaktira direktno na suport proizvajalca in naj se ne kontaktira prodajalca! Ko sem jim pisal, da je pač zadeva prenehala delovati, da je naredila (komaj) 270 ur, opisal kulturno zadevo in vprašal, če imam sploh kakršnekoli opcije za popravilo oz. karkoli, je samo prosil za invoice in iz ebaya. Ko sem poslal print screen nakupa, je samo odgovoril: your replacement product is on its way. In res je bil pri meni NOV, poslan iz Kalifornije (čeprav imajo EU store), v roku parih dni!
Nauk te basni je, da je proizvajalcu mnogo več do tega, da ima zadovoljne kupce, kot trgovini in da če se da, je treba primarno zadeve prijavljati direktno proizvajalcu in ne trgovini.
Nauk te basni je, da je proizvajalcu mnogo več do tega, da ima zadovoljne kupce, kot trgovini in da če se da, je treba primarno zadeve prijavljati direktno proizvajalcu in ne trgovini.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
BladE_ ::
Mogoče res malo prečekiraš tele FAQ na uradni strani.
Verjetno so nekaj mutili in zdaj ne morejo uveljaviti RMA, posledice pa nosiš ti.
Verjetno so nekaj mutili in zdaj ne morejo uveljaviti RMA, posledice pa nosiš ti.
Akcija - Reakcija
tikitoki ::
DryAxE ::
QNAP ima politiko, da njihove naprave pridejo nazaj v servis po enaki poti kot so prišle do kupca, piše pod warranty.
Sem pa kontaktiral EPC in mi je svetovalka povedala, da po evropski zakonodaji imajo vsi izdelki 2 leti "Legal Warranty", tako da je rekla da to kar trdi Mindfactory ni res. Sva se dogovorila, da jih še enkrat poskusim spametovati, če pa ne bodo sodeloval bodo primer prevzeli oni in odvetniki v nemški EPC podrižnici.
Sem kontaktiral tudi QNAP kako je to mogoče, da njihov distributer ne upošteva njihove lastne tovarniške garancije... sporočim odgovor ko bo.
Sem pa kontaktiral EPC in mi je svetovalka povedala, da po evropski zakonodaji imajo vsi izdelki 2 leti "Legal Warranty", tako da je rekla da to kar trdi Mindfactory ni res. Sva se dogovorila, da jih še enkrat poskusim spametovati, če pa ne bodo sodeloval bodo primer prevzeli oni in odvetniki v nemški EPC podrižnici.
Sem kontaktiral tudi QNAP kako je to mogoče, da njihov distributer ne upošteva njihove lastne tovarniške garancije... sporočim odgovor ko bo.
Machete ::
Zagrozi jim s Štajersko vardo.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
ScSIII ::
Ti si uveljavljal garancijo ali stvarno napako? Je namreč precejšnja razlika predvsem v tem kdo dokazuje obstoj napake...
To velja za stvarno napako pri nas, ne vem pa kako je v nemčiji:
http://vemvec.si/index.php/stvarna-napa...
Iz njihovega odgovora se tudi da razbrati kot da bi uveljavljal stvarno napako:
To velja za stvarno napako pri nas, ne vem pa kako je v nemčiji:
Če ste izdelek reklamirali v prvih šestih mesecih od prevzema, je prodajalec tisti, ki mora dokazovati, da je vaša reklamacija neupravičena, torej da izdelek nima napake. Če pa ste reklamacijo vložili po preteku šestih mesecev od prevzema izdelka, morate obstoj napake dokazovati vi. V tem primeru boste morali predložiti mnenje sodnega izvedenca, ki bo potrdil, da gre za napako na izdelku.
http://vemvec.si/index.php/stvarna-napa...
Iz njihovega odgovora se tudi da razbrati kot da bi uveljavljal stvarno napako:
We disputed the existence of a warranty case.
Without proof that the defect you reported was already present when the goods were delivered to you, you are not entitled to the warranty and thus to the delivery of new goods.
Since no proof was enclosed with your complaint, we have forwarded your complaint to our pre-supplier for processing without acknowledging any legal obligation and as a gesture of goodwill.
DryAxE ::
Moj prvi email njim ko se je pojavila težava, jasno se vidi da sem uporabil besedo warranty in jih vprašal kako naprej glede postopka.
Dear Mindfactory,
i have to inform you that Qnap NAS that i bought from your store suddenly died (it does not turn on) and i need help, i dont know what to do since there is lots of data on it. I think it is still in warranty and i would like to know what is the next step now? I just have to inform you i come from Slovenia.
Dear Mindfactory,
i have to inform you that Qnap NAS that i bought from your store suddenly died (it does not turn on) and i need help, i dont know what to do since there is lots of data on it. I think it is still in warranty and i would like to know what is the next step now? I just have to inform you i come from Slovenia.
Jure14 ::
Ne smeš primerjati s slovensko garancijo, ki je za kupca zelo, če že ne preveč ugodna. Oni imajo pač drugače. Pa saj je logično. Ti si 17 mesecev uporabljal izdelek in vrednost te uporabe so odšteli od vračila.
Torej po tvoji razlagi bi jaz lahko prodajal zadeve z 10 letno garancijo, če pa bi kateri izdelek nazaj po 3 letih prišel, bi pa enostavno rekel, da se ne da porpavit/zamenjat, denarja pa ne vrnem, ker je zadeva že zamortizirana?
Miha 333 ::
Ne smeš primerjati s slovensko garancijo, ki je za kupca zelo, če že ne preveč ugodna. Oni imajo pač drugače. Pa saj je logično. Ti si 17 mesecev uporabljal izdelek in vrednost te uporabe so odšteli od vračila.
Torej po tvoji razlagi bi jaz lahko prodajal zadeve z 10 letno garancijo, če pa bi kateri izdelek nazaj po 3 letih prišel, bi pa enostavno rekel, da se ne da porpavit/zamenjat, denarja pa ne vrnem, ker je zadeva že zamortizirana?
Tako pravi § 346 para. 1 BGB (German Civil Code).
Invictus ::
Nauk zgodbe je, ne kontaktiraj prodajalca, ampak takoj podaj RMA zahtevek direktno proizvajalcu.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Maximus ::
@Invictus seveda, vendar v primeru QNAP-a le-ta zahteva da se stranka obrne na podjetje ker je kupila izdelek.
Warranty and out of warranty service should be obtained by contacting the dealer/ retailer/ e-tailer/ system integrator or distributor where the customer purchased the unit. The return of defective unit should be strictly through the original route of purchase. If original channel is no longer in business or unavailable, you may contact QNAP Technical Support for international RMA services. In this case, you will be charged the handling fee, $50 (USD), and all the fees incurred, including two ways freight, duties, taxes
and brokerage fee.
Warranty and out of warranty service should be obtained by contacting the dealer/ retailer/ e-tailer/ system integrator or distributor where the customer purchased the unit. The return of defective unit should be strictly through the original route of purchase. If original channel is no longer in business or unavailable, you may contact QNAP Technical Support for international RMA services. In this case, you will be charged the handling fee, $50 (USD), and all the fees incurred, including two ways freight, duties, taxes
and brokerage fee.
tikitoki ::
Ne smeš primerjati s slovensko garancijo, ki je za kupca zelo, če že ne preveč ugodna. Oni imajo pač drugače. Pa saj je logično. Ti si 17 mesecev uporabljal izdelek in vrednost te uporabe so odšteli od vračila.
Torej po tvoji razlagi bi jaz lahko prodajal zadeve z 10 letno garancijo, če pa bi kateri izdelek nazaj po 3 letih prišel, bi pa enostavno rekel, da se ne da porpavit/zamenjat, denarja pa ne vrnem, ker je zadeva že zamortizirana?
Pac, ovce raje vidijo, da se jih ostrize:)
Nauk zgodbe je, ne kontaktiraj prodajalca, ampak takoj podaj RMA zahtevek direktno proizvajalcu.
Ce bi ti prebeal FAQ od proizvajalca nebi trobil taksnih bedarij.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: tikitoki ()
SlimDeluxe ::
Precej bizarno, pri mindfactory sem za GPU (Sapphire) in PSU (Corsair) dobil dobropis v polni vrednosti. GPU je crknil v cca 12 mesecih, PSU pa morda 15.
Desktop: R5 3600X | MSI MPG B550 | RX580 8GB | 32GB DDR4 | be quiet! 650W
Laptop: Lenovo ThinkPad T15 G2 | i7-1165G7 | 32GB DDR4 | 15" FullHD IPS
Laptop: Lenovo ThinkPad T15 G2 | i7-1165G7 | 32GB DDR4 | 15" FullHD IPS
Machete ::
Meni so tudi ponujali kar takoj poln znesek nazaj za gpu kupljen pred rudarsko mrzlico, ampak, ker so šle medtem cene gor za skoraj 200 eur, si ne bi mogel kupiti enake kartice in sem zahteval popravilo (to sem jim tudi omenil, čeprav je bilo jasno), so pa vseeno parkrat omenili, da lahko čakam tudi 2 meseca. No vrnili so jo ekspresno v roku 2. tednov od pošiljanja k njim, do mene nazaj.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
DryAxE ::
Mogoče jim pa ne diši zamenjava ker se je ta model od takrat ko sem ga kupil podražil za 200€. :)
SlimDeluxe ::
Oprosti če si že odgovoril, ampak ali si jih vprašal, zakaj ti ne pošljejo zamenjave, glede na to, da ga še zmeraj prodajajo?
Desktop: R5 3600X | MSI MPG B550 | RX580 8GB | 32GB DDR4 | be quiet! 650W
Laptop: Lenovo ThinkPad T15 G2 | i7-1165G7 | 32GB DDR4 | 15" FullHD IPS
Laptop: Lenovo ThinkPad T15 G2 | i7-1165G7 | 32GB DDR4 | 15" FullHD IPS
DryAxE ::
Njihov odgovor:
You are misunderstanding something. We are not talking about legal warranty or not. We are talking about if you are entitled to the warranty.
Without proof that the defect you reported was already present when the goods were delivered to you, you are not entitled to the warranty and thus to the delivery of new goods.
We kindly ask for understanding
Torej po kateri logiki bi jaz rabil dokaz da je bila naprava DOA zato da mi prodajalec prizna garancijo? WTF
kva je to mutenje
You are misunderstanding something. We are not talking about legal warranty or not. We are talking about if you are entitled to the warranty.
Without proof that the defect you reported was already present when the goods were delivered to you, you are not entitled to the warranty and thus to the delivery of new goods.
We kindly ask for understanding
Torej po kateri logiki bi jaz rabil dokaz da je bila naprava DOA zato da mi prodajalec prizna garancijo? WTF
kva je to mutenje
tikitoki ::
SI jim povedal, da si kontaktiral EPC, kjer so rekli, da to ni res in, da bos prisiljen po drugi poti uveljaviti svoje pravice?
Nikonja ::
Glej, tudi če imaš žal taki primer, kje je očitno tudi njima njihov distributer poslal enak odgovor, še vedno debelo profitiraš v razliki v ceni. Jaz osebno zadnjih 10-15 let nisem kupil skoraj nobene elektronike v SLO in ne nameravam tudi v prihodnosti, ker ne vidim razloga da je skoraj vsa elektronika pri nas dražja v povprečju 20-30% kot na zahodu.
Ampak ko berem pri forumih edina firma ki ne komplicira z garancijo pri nas je MM, vsi ostali so nateguni na kvadrat.
Ampak ko berem pri forumih edina firma ki ne komplicira z garancijo pri nas je MM, vsi ostali so nateguni na kvadrat.
amacar ::
Vsepovsod naletiš na kakšno limono. Meni amazon ni hotel niti slišati o garanciji, ko so mi odpovedale 100€ slušalke (natančneje kabel oz enota za play/pause na kablu). Pa so bile stare manj kot 1 leto. Kr nekaj so se zgovarjali, pa me pošiljali iz amazona.fr (tam kjer sem kupil) na .de pa .co.uk in se nikakor nisem mogel dogovoriti kljub večkrat poslanim mailom in kontaktom supporta. Potem sem obupal in se obrnil direkt na proizvajalca (sennheiser), kateri mi je potem poslal nov kabel in slušalke so bile spet ok.
SEm pa že do sedaj toliko prefitiral, da še vedno 99% kupujem v tujini.
SEm pa že do sedaj toliko prefitiral, da še vedno 99% kupujem v tujini.
PeterGriffin ::
Glej, tudi če imaš žal taki primer, kje je očitno tudi njima njihov distributer poslal enak odgovor, še vedno debelo profitiraš v razliki v ceni. Jaz osebno zadnjih 10-15 let nisem kupil skoraj nobene elektronike v SLO in ne nameravam tudi v prihodnosti, ker ne vidim razloga da je skoraj vsa elektronika pri nas dražja v povprečju 20-30% kot na zahodu.
Ampak ko berem pri forumih edina firma ki ne komplicira z garancijo pri nas je MM, vsi ostali so nateguni na kvadrat.
Hofer je tud kar se tega tice korekten, meni je crknil razvlazilnik zraka tocno en mesec pred iztekom 3-letne garancije in sem dobil odgovor iz servisa da ne popravljajo vec in naj dam trr za nakazilo kupnine :)
Ezoterik ::
Njihov odgovor:
You are misunderstanding something. We are not talking about legal warranty or not. We are talking about if you are entitled to the warranty.
Without proof that the defect you reported was already present when the goods were delivered to you, you are not entitled to the warranty and thus to the delivery of new goods.
We kindly ask for understanding
Torej po kateri logiki bi jaz rabil dokaz da je bila naprava DOA zato da mi prodajalec prizna garancijo? WTF
kva je to mutenje
Ne se pustit model, teli te hočjo pa res na polno nategnit. Očitno je, da se gre kle za nek mutn posu s kešom, predvidevam da bi z menjavo mogl požrt razlike u ceni do trenutne cene, kar jim pa ne odgovarja in so se odločil, da te mal random zafrkavajo.
PeterGriffin ::
Ti pa napis, da ti ne govoris o tem, da je bil izdelek ze pokvarjen, ko je prispel do tebe, ampak se je vmes pokvaril, med uporabo in to v casu garancijskega roka in naj se ne sprenevedajo.
Za to ne potrebujes dokaza oz karkoli ze zahtevajo
Za to ne potrebujes dokaza oz karkoli ze zahtevajo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PeterGriffin ()
sandmat ::
Njihov odgovor:
You are misunderstanding something. We are not talking about legal warranty or not. We are talking about if you are entitled to the warranty.
Without proof that the defect you reported was already present when the goods were delivered to you, you are not entitled to the warranty and thus to the delivery of new goods.
We kindly ask for understanding
Torej po kateri logiki bi jaz rabil dokaz da je bila naprava DOA zato da mi prodajalec prizna garancijo? WTF
kva je to mutenje
hočejo ti rečt, da se pogovarjajo, ali gre za stvarno napako, zato pišejo o tem, če je bila napaka prisotna ob nakupu. Garancija (slovenska) != stvarna napaka (evropska uredba)
legendary ::
To nima logike. Ce je bila stvarna napaja ze ob nakupu potem ne morajo zaracunati uporabnine. Ce prav razumem se NAS sploh ne prizge.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | hardwareversand.de (strani: 1 2 3 4 … 36 37 38 39 )Oddelek: Kaj kupiti | 376293 (163408) | integral15 |
» | Koliko znaša garancija na tehnično blagoOddelek: Pomoč in nasveti | 6310 (5925) | k4vz0024 |
» | Mrtev piksel na zaslonu novega prenosnika (strani: 1 2 )Oddelek: Zvok in slika | 12379 (10482) | coffeetime12 |
» | Okvara prenosnika zaradi statične elektrike - garancija?Oddelek: Pomoč in nasveti | 1493 (1258) | ziu |
» | BigBang nateg (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 12133 (8212) | BoBi19 |