» »

BigBang nateg

BigBang nateg

strani: « 1 2

Gwanaroth ::

Živjo.

Situacija:
moj stric nič hudega sluteč, gre v BigBang kupit prenosnika za njegove sinove, kot darilo za Božička. Kupi nek Asusov 17" za 700 EUR, doplača še 50 EUR za 2 leti garancije ZGODI SE. Ne se zgražat, jaz sem ga tudi napizdil, da zakaj je šel v najbolj lame trgovino.. pustmo to.

Prinese domov, včeraj ga vzamemo iz škatle, da bi pač naložil os in ostalo programje, pa vidim sledeče:

1. na prenosniku ni bilo več NIKJER tiste zaščitne folije - ponavadi pride na ekranu, čez tipkovnico, čez touchpad ipd.
2. med pregibnim delom zaslon-prenosnik je bilo ful prahu in drobtinic
3. na zgornjem delu ekrana je cca. 5 - 7 prask in manjših udarnin v plastiko
4. "kovinski" glossy gumbi pri touchpadu so spraskani
5. baterija bila seveda v ločeni vrečki, a nalepka, ki je vrečko "zapirala" je bila že strgana
...

Torej več kot očitno, da so mu prodali prenosnik, ki je bil že prej v uporabi pri drugemu uporabniku ali pri njih v trgovini, kar me sploh ne zanima, saj je stric tam pustu f*king 700 eur, za kar se pričakuje nova roba.

Zdaj mi pa nekaj povejte, predvsem tisti, ki ste že imeli podobno izkušnjo: ali tudi če greš kupit računalniško robo sam fizično v trgovino, imaš potem tistih 14 dni ali kolko že časa, da jo lahko vrneš v original embalaži brez nekega tehtnega razloga, oni ti pa vrnejo celotno kupnino?
Ker namreč sklepam, da je nekdo kupu ta laptop, ali v trgovini ali preko spleta, ga mel 14 dni oz. kolkor je pač ta limit in ga potem vrnil, oni so ga pa lepo mojmu stricu podturili dalje?

V ponedeljek grem tja in jim j... m.... Zahteval bom celotno kupnino vrnjeno, sicer jim privlečem tja inšpektorja.

Kakršni koli nasveti iz vaše strani dobrodošli.
Lights often keep secret hypnosis..

madog ::

Vračilo je v roku 8 dni brez da te vprašajo karkoli oz jim nisi dolžan pojasnjevati zakaj bi ga rad vrnil, oni ti pa morajo vrniti celotno kupnino.
Phenom II X4 955 BlackEdition|M4A87TD EVO|OCZ 2x2GB @1333MHz|Sapphire HD5770 OC

Samuel ::

Po zakonu zagotovo nimaš 8 dni, če je produkt delujoč (v tvojem primeru so sicer fizične poškodbe, kar je druga zadeva).

Prediskutirano že 1000x.

kitewing ::

Glede na to, da je bil že rabljen imaš pravico, da ti ga zamenjajo, ker bi te morali pred nakupom o tem obvestiti.Sigurno imajo že v sistemu, da je bil prenosnik že 1x pred tem prodan.

Vice ::

Ne vem zakaj dvomiš da nebi mogel tam pustiti ali zamenjati kupljene robe. Se pa ravno ne strinjam s tabo o tej "lame" trgovini. So edini ki ti neglede na vrsto poškodbe dajo garancijo za daljše obdobje kot je originalna garancija. In glede na to da so danes prenosniki vse večji šrot ne glede na proizvajalca. Svaka jim čast. Kar se tiče prenosnikov sem v zadnjih 4 letih zamenjal 1 toshibo in 2 HPja... ker se je čudežno pokvaril ravno po dobrem letu garancije. In če pomislim da mi je SLR kamera padla na tla po dobrem letu pretečene original garancije in so mi jo brez vprašanja popravili in me rešili izgube dodatnih 1000EUR... no comment...

kmetek ::

ASUS ima v osnovi 2 leti garancije če se ne motim?

Highlag ::

A si ravno ti dobil spraskanega? :D
Never trust a computer you can't throw out a window

Yossarian ::

Če greš sam fizično v trgovino, ni tistega 15-dnevnega roka, kjer bi lahko brez pojasnjevanja vrnil izdelek; o tem je bilo na teh straneh že veliko napisanega. V vsakem primeru pa nesi prenosnik nazaj v trgovino. Jaz z Big bAngom v Mariboru nisem imel slabih izkušenj. Če ne bodo hoteli zamenjat za novega, pa javi za nadaljnje korake.
Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo potegnil
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.

Ziga Dolhar ::

Yossarian, kaj meniš, ali bi lahko v tem primeru uveljavljal stvarno napako? Bi lahko kot "molče dogovorjeno" lastnost oz. odliko (po tretji alineji) štel to, da gre za "nov in nerabljen" izdelek?
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

Lonsarg ::

BingBang je kvečjemu zelo draga štacuna, kjerprodajajo nad ceno razne sestavljene računalnike, pa jim štancajo dober procesor, da kupci na topadejo, grafiko pa šrot noter pa take.

Da bi bla pa štacuna neresna pa ne verjamem, ker je velka zadevšna. Verjamem da ne bodo komplicirali in je res pač prišlo do napake. Moraš pa seveda takoj nesti nazaj.

donfilipo ::

Big Bang je velika firma...nočejo galame...in mučnih postopkov. Na mašini forenziki vidijo kdaj se je prvič prižgala, ti pa kdaj si jo kupil. Torej poziv na kmečko poštenost, sicer pa dobrega advokata in si lahko prislužiš še en prenosnik:)
In times of Universal Deceit, telling the truth
becomes revolutionary act. Orwell

;-) ::

1. na prenosniku ni bilo več NIKJER tiste zaščitne folije - ponavadi pride na ekranu, čez tipkovnico, čez touchpad ipd.

Na prenosniku za 2 jurja nism mel folije. Nobene sploh.

Avenger ::

Točnega zakona se ne spomnim, vendar je potrošnik dobro zaščiten in namen zakona je jasen - da obvaruje kupca pred raznimi neprilikami. V konkretnem primeru gre za skrito napako; v trgovini gledaš naokoli, ter potem prodajalcu pokažeš na razstavljeni primerek: tega bi. Prodajalec gre med regale in ti prinese škatlo v katerem je prenosnik. Ni dolžnost kupca, da bi na licu mesta blago pregledal, ker se nove stvari, še posebno ne tehnične nikoli ne prodajajo po principu "as is", saj se pričakuje, da so brezhibne.

Zakaj pa želiš kupnino nazaj? S tem bi znala bit težava, z zamenjavo pa nikakor ne...
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

Phil ::

BingBang je kvečjemu zelo draga štacuna, kjerprodajajo nad ceno razne sestavljene računalnike


Draga? Ko sem kupoval monitor in prenosnik, sem ravno tam dobil najceneje. Se mi zdi da so se le drugi v zadnjih letih precej podražili.

mihec87 ::

Bigbang je tako nekatere stvari so drage, so pa tudi super ponudbe včasih je pač treba preuči.
Jaz bi prenosnik lepo z škatlo in vsem nesel v trgovino razložiš situacijo ter se lepo na človeški način zmeniš.

bluefish ::

Podobno izkušnjo smo imel doma pred leti pri nakupu glasbenega stolpa. Kabli od zvočnikov so prosto ležali v škatli, v samem stolpu so bili celo trije CD-ji, kar je očitno kazalo na to, da so ga uporabljali v skladišču in čakali na kupca.
Zadevo smo še isti dan nesli nazaj in se zmenili za zamenjavo. Sicer bi bili lahko "žleht" in zahtevali denar nazaj, vendar se je zadeva hitro rešila in v drugo ni bilo problemov.

Ziga Dolhar ::

Btw, odstop od pogodbe in vračilo denarja je šele subsidiarna možnost, če prodajalec ne pristane na zamenjavo/odpravo napak ali znižanje kupnine.
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

BALAST ::

1. na prenosniku ni bilo več NIKJER tiste zaščitne folije - ponavadi pride na ekranu, čez tipkovnico, čez touchpad ipd.


Na prenosniku za 2 jurja nism mel folije. Nobene sploh.


Pri meni je bila tudi samo 1mm pena vmes med tipkovnico in zaslonom, nobene folije. Hp-Compaq

Kar se pa tiče spraskanosti ASUS-ov, to je čisto normalno, po enem tednu uporabe se bodo tudi tebi pojavile.

Ne bom zagovarjal BB, ampak prav pa tudi niso povedali o uporabljenem prenosniku. Sem bil pa enkrat ravno na računalniškem oddelku v BB, ko so celotno linijo prenosnikov nadgradili z 1Gb spomina in takrat so odpirali kartonaste škatle in verjetno se je kakšna folija tudi odlepila.

Lahko pa da je vzel zadnjega na zalogi, predstavitvenega. Razčisti s stricem, kaj in kako ga je prevzel.

Okapi ::

Ko kupuješ v trgovini, je vedno potrebno pogledati v škatlo, kaj dobiš - a so vsi kabli noter, a je vse originalno zapakirano ... Ker pri fizičnem nakupu se ne moreš kar premislit, tako kot pri spletnem, pri katerem ne moreš prej pogledati v škatlo. Dober trgovec bo tak "rabljen" prenosnik sicer najverjetneje zamenjal, ni pa to nujno - lahko bi se tudi izgovarjal, da si ga spraskal in umazal sam.

O.

sidd ::

Kak študent si je za male pare "posodobil" prenosnik...nič novega, nesi nazaj.
Je pa treba upoštevati kaj je Okapi napisal - vedno, ko se fizično kupuje, se pregleda zadeva v nulo. Sej se hitro vidi če je orignalno še v škatli zapakirano ali ne. Meni so mogli celo prižgati prenosnik ko sem ga kupoval. Sem pa dobil pred leti popust za LCD ekran zarad mrtvega piksla-katerega še sedaj ne vem kje točno je :D (pravtako v bigbangu). Drugače pa moj dell ma 3 leta garancije, kupljen v bigbangu... :)
no idea for signature
signed
I

flipflop ::

Do zdaj sem v bigbangu od večjih stvari kupil enkrat laptop, HP, iskat ga je šla v skladišče oziroma v tisto sobo kjer jih majo shranjene, škatlo je pa sama tam pred mano odprla pa pogledala če je vse not kot mora bit, drugič pa digitalca Canon, ga je tud možakar odprl tko da je vse štimal. Kake mrežne kartice za 50EUR pa tud nism nikol odpiral tam pred njimi.

bperc ::

Brez veze zganjat paniko, če ga boš nesel nazaj boš dobil tudi denar nazaj.

Kriv pa je tvoj stric, ker ni v trgovini dobro pogledal računalnika, če ga je sploh kaj pogledal in nima tukaj nobe veze trgovina, ker trgovina je čisto vredu.

Utk ::

Kriva je trgovina, ki prodaja rabljeno robo kot novo. Za to je odgovorna samo trgovina, ne kupec. Čeprav bi kak trgovec raje videl, da je drugače. Če slučajno ne bi blo tistih praskic, ne bi nihče nič opazil, roba bi bla pa še zmeraj rabljena.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Constantine ::

V Big Bangu redno kupujem in nikoli niti enega problema. Pa sem kupoval zvočnike, TVje itd. Nazadnje sem kupil HDMI kabel ki ni deloval, in ker je embalaža tako strokovno narejena da jo moraš razrezati, da lahko dobiš kabel ven, sem mislil da bodo kakšni problemi z menjavo. Zamenjali so brez besed, brez testiranja in brez problemov. Ne vidim zakaj ne bi priznali napake in ti zamenjali laptop za popolnoma novega. Poročaj.

T0RN4D0 ::

Ma dobro normalno da v trgovini ne greš vsega razkopat, še preden kupiš. Lahko mirno neseš tudi nazaj če je kak takšen nateg...
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

R-S-LoVe ::

Samo za info glede garancije: Pred "kratkim" je bilo objavljeno, da mora roba, ki je iz EU imeti 24 mesecev garancije.
Fear Is The Path To The Dark Side, Fear Leads To Anger,
Anger Leads To Hate, Hate Leads To Suffering!

Okapi ::

Normalno je, da pogledaš, kaj kupiš. Sicer lahko delaš po svoje, ampak ne se potem pritoževati, ko bo šlo kaj narobe. Recimo da v škatli pomotoma ne bo kakšnega kabla - od dobre volje trgovca je, da ti bo verjel.

O.

Keyser Soze ::

V Big Bangu redno kupujem in nikoli niti enega problema. Pa sem kupoval zvočnike, TVje itd. Nazadnje sem kupil HDMI kabel ki ni deloval, in ker je embalaža tako strokovno narejena da jo moraš razrezati, da lahko dobiš kabel ven, sem mislil da bodo kakšni problemi z menjavo. Zamenjali so brez besed, brez testiranja in brez problemov. Ne vidim zakaj ne bi priznali napake in ti zamenjali laptop za popolnoma novega. Poročaj.

A tisti kabel, ki so ga imeli v akciji slab mesec nazaj? Za ene 15EUR? Kar konkreten kabel, s kovinskimi konektorji, in pletenim kovinskim plaščem?
OM, F, G!

kitewing ::

Samo za info glede garancije: Pred "kratkim" je bilo objavljeno, da mora roba, ki je iz EU imeti 24 mesecev garancije.

Kje si pa to prebral? Ali imaš link?

Ziga Dolhar ::

Samo za info glede garancije: Pred "kratkim" je bilo objavljeno, da mora roba, ki je iz EU imeti 24 mesecev garancije.


+1 request za link, hvala.
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

PaX_MaN ::

Kje si pa to prebral? Ali imaš link?

+1 request za link, hvala.

Verjetno tale direktiva, dosegljiva na EPC.

Okapi ::

Dajte poskusit že enkrat končno razumeti razliko med garancijo in stvarno napako. Za prijavo stvarne napake je zakonski rok 2 leti od nakupa (oziroma 2 meseca od odkritja napake), obvezna garancija je 1 leto.

O.

PaX_MaN ::

Dajte poskusit že enkrat končno razumeti razliko med garancijo in stvarno napako. Za prijavo stvarne napake je zakonski rok 2 leti od nakupa (oziroma 2 meseca od odkritja napake), obvezna garancija je 1 leto.

Kaj pa vem, "lack of conformity" se mi zdi direkcijon garancija:
1. The seller shall be held liable under Article 3 where the
lack of conformity becomes apparent within two years as from
delivery of the goods. If, under national legislation, the rights
laid down in Article 3(2) are subject to a limitation period, that
period shall not expire within a period of two years from the
time of delivery.



Article 3
[...]
2. In the case of a lack of conformity, the consumer shall be
entitled to have the goods brought into conformity free of
charge by repair or replacement, in accordance with paragraph
3, or to have an appropriate reduction made in the price or the
contract rescinded with regard to those goods, in accordance
with paragraphs 5 and 6.

ker tole zelo sumljivo spominja na "brezplačno popravilo v 45 dneh ali zamenjavo za podoben izdelek":
When a lack of conformity is notified to the seller, the consumer will be entitled to ask:
* for the goods to be repaired or replaced free of charge within a reasonable period and without major inconvenience to the consumer;
* for an appropriate reduction to be made to the price, or for the contract to be rescinded, if repair or replacement is impossible or disproportionate, or if the seller has not remedied the shortcoming within a reasonable period or without major inconvenience to the consumer.


Also, se mi zdi, da je stvarna napaka definirana z drugo direktivo:
When the final seller is liable to the consumer because of a lack of conformity resulting from an act of commission or omission by the producer, a previous seller in the same chain of contracts or any other intermediary, the final seller will be entitled to pursue remedies against the person responsible. (Please see below, under "Related Acts", the Directive on the direct liability of the producer for defective products).

Se mi zdi...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PaX_MaN ()

Okapi ::

Kaj pa vem, "lack of conformity" se mi zdi direkcijon garancija:
No, pa se ti narobe zdi. To ni isto kot defective product, kar je pokvarjen izdelek, ampak da ne ustreza specifikacijam, čemur po naše rečemo stvarna napaka. Izdelek sicer deluje in načeloma ni treba, da je sploh kaj na njem pokvarjeno (lahko pa je), vendar ne omogoča nečesa, kar naj bi omogočal.

Kupec se zaradi tega lahko v nekaterih primerih sam odloči, ali bo uveljavljal garancijo ali stvarno napako. Če imaš to možnost (pač odvisno od problema, ki ga imaš z izdelkom), je uveljavljanje stvarne napake praviloma boljša odločitev.

O.

Yossarian ::

Žiga, vprašanje, če bi lahko uveljavljal stvarno napako; prej ne kot ja. Če bo lahko izdelek normalno uporabljal (ima tudi dve leti garancije), bo po mojem mnenju največ dosegel to, da bi mu znižali ceno zaradi estetske napake - tistih nekaj prask. Jaz bi šel najprej lepo vljudno v trgovino in bi povedal, kaj se je zgodilo.
Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo potegnil
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.

Ziga Dolhar ::

Pax:

"Lack of conformity" po našem pravu ustreza stvarni napaki, ne pa garanciji kot jamstvu za brezhibno delovanje stvari. Gl. splošno ureditev po OZ v čl. 458 et seq. Če te motijo krajši roki, si poglej še ZVPot, ki ureja roke [za potrošniško prodajo] v skladu z evropskimi akti :).
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

Zgodovina sprememb…

PaX_MaN ::

Aha, aha, bom prečekiral.

R-S-LoVe ::

kitewing: uradni list RS
točno pa ne vem več
Če imaš poznanega kakšnega podjetnika (npr: mizarja) ti bo to takoj povedal.
Fear Is The Path To The Dark Side, Fear Leads To Anger,
Anger Leads To Hate, Hate Leads To Suffering!

Uros!no ::

Meni se ne zdi normalno, da bi sredi trgovine odpiral škatle in preverjal če je vse potrebno zraven.

MadMax ::

Dokler je škatla tovarniško zaprta (nalepka) ali pa jo prodajalec pred mano odpre (da vzame ven garanc. list in ga potrdi) potem se strinjam, sicer pa je to povsem normalno. + še povečana natančnost pri pregledu.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

;-) ::

Ka pa moj primer ko prejšnji teden nesem prenosnika na popravilo v MB pa jim povem da je grafična kartica skurjena (artefakti itd.) da je zaslon neberljiv in mi 14dni zadržijo računalnik in potem rečejo da je bil prah na procesorju kriv, prinesem domov in je zadeva ista ???

kam se naj obrnem

Zheegec ::

jah pritoži se, treba je pa vprašat kaj se zgodi, če se napaka ni odpravila. IMHO še dalje teče 45 dni za popravilo, samo je treba vprašati na inšpekcijo. Na kateri servis je pa bilo to poslano? Samo ne reči alterna :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

;-) ::

Mislim da res alterna ljubljana. 2x ista napaka jebo jih bog, kdo pa mi bo bencin plačal. Tak se bom drl ko žvad v tistega malega pametnega trgovca ko je pametno rekel "prahec" je bil kriv, samo "prahec". majmun

Gwanaroth ::

;-) je izjavil:

Ka pa moj primer ko prejšnji teden nesem prenosnika na popravilo v MB pa jim povem da je grafična kartica skurjena (artefakti itd.) da je zaslon neberljiv in mi 14dni zadržijo računalnik in potem rečejo da je bil prah na procesorju kriv, prinesem domov in je zadeva ista ???

kam se naj obrnem


Ti si tudi legenda. Zakaj nisi prenosnika sprobal kar v trgovini?
Lights often keep secret hypnosis..

Zheegec ::

Ja, sedaj se bo drl na prodajalca, ki je stvar samo vzel pa poslal dalje na Alterno in ga najbrž še sprobal ni.

I would love to hear that, boš kaj posnel?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

djordjevic ::

Saj to delajo povsod. Kupil sem prenosnik pri mimovrste. Dobim ga domov, vzamem iz škatle in se po ohišju premetava nek delček. Reklamiram, ga pregleda hišni serviser, ne najde napake. Pošljejo na Alterno, ne odkrijejo napake. Dobim nazaj. Odprem paket, potegnem prenosnik ven in jasno še naprej ropota. Spet reklamiram. Dobim drug prenosnik in je bil razmajan valjček za vklop napajanja (sony vaio). Pošljem nazaj. Zdaj čakam na tretjega. Pride predvidoma jutri. Zadeva traja že kak mesec. Top that if you can.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Zgodovina sprememb…

;-) ::

Zheegec je izjavil:

Ja, sedaj se bo drl na prodajalca, ki je stvar samo vzel pa poslal dalje na Alterno in ga najbrž še sprobal ni.

I would love to hear that, boš kaj posnel?



Ne zato ampak zaradi njegovega brezbrižnega obnašanja kot da je bog in kot da mi hoče povedat da mam nevem kolk praha v sobi da zato prenosnik jebe, čudno da z drugimi računalniki ni problemov pa praha, če pa je prenosnik za gledat pa naj napišejo gor da je za gledat.

Invictus ::

V roku 8 dneh ga odnesi nazaj in poberi denar.

Pika. Se da vedno narediti z originalnim računom in embalažo.

LP I.

tomaz- ::

A bejž no.. A bi ti pripopal kak link, na katerem piše, da ti to zakon omogoča!

duff ::

Invictus je izjavil:

V roku 8 dneh ga odnesi nazaj in poberi denar.

Pika. Se da vedno narediti z originalnim računom in embalažo.

LP I.


trgovec NI dolžen zamenjati blago, ki je kupljeno v trgovini zato, ker kupcu ne ustreza (nima nobene napake). Če to naredi, je samo dobra volja. V kolikor se pa napaka odkrije, pa kupev izbira med:
vračilom kupnine ali zamenjava za nov brezhiben izdelek ali odprava napake ali sorazmerno znižanje kupnine.

http://www.zps.si/svetovanje-in-zakonod...

Glede na to, kar se ti je zgodilo, bi jaz še isti dan, ali takoj naslednji šel nazaj v trgovino, razložil zadevo (šefu trgovine) in zahteval ali nov prenodsnik ali pa vračilo kupnine. v kolikor se šef nebi strinjal, bi enostavno pred njim poklical zvezo za varstvo potrošnikov 0808899.

sem imel podoben primer v eni tehnični trgovini, ko sem kupil NOV gsm aparat, naslednji dan (ker se je 1 dan polnil) pa našel v njem kontakte, sporočila...ko sem se vrnil v trgovino, sem ugotovil, da si ga je pač trgovec za par dni izposodil. Nekaj se je izmikal, ko pa sem šel do šefa, je vse na hitro uredil, vrnil kupnino, se opravičil in verjetno za trgovca uredil sankcije.

stvar je v tem, da si dosti krat navaden trgovec "sposodi" zadevo v kolikor mu ustreza jo kupi, če ne pa vrne. V največ primerih brez vednosti nadrejenih, kar pa žal da slabo luč na celotno trgovino.
strani: « 1 2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Uveljavljanje garancije...tretjič (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
525957 (3379) Lakotnik29
»

Varstvo potrošnikov - Garancija računalnikov (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
618036 (4719) zk_eu
»

Povsem nov laptop.. na servisu že več kot 1 mesec. (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
884783 (3373) Zheegec
»

[FORK] Garancija/Stvarna napaka (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
534157 (4157) AngelOfDeath
»

Vračilo ali zamenjava izdelka brez napake (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5813872 (11992) >>><<<

Več podobnih tem