» »

Mrtev piksel na zaslonu novega prenosnika

Mrtev piksel na zaslonu novega prenosnika

«
1
2

coffeetime12 ::

Pozdravljeni!

Na prenosniku znamke Asus-N76VZ kupljenemu pred 3 dnevi sem opazil nagravžen mrtev piksel rdeče barve. Ker veliko delam s fotografijo me le-ta izredno moti.
Granacisjki pogoji za TFT LCD:

Kljub najvišjim standardom ter zapletenim procesom proizvodnje TFT LCD zaslon še vedno lahko prikazuje vidne napake. Prikazane vidne napake ne pomenijo okvare prenosnika. Vendar Asus ponuja garancijski servis za TFT LCD vašega prenosnika v primeru, če se nahajajo:
(a) 3 svetle točke ali 5 temnih točk oz. 8 svetlih in/ali temnih točk naenkrat; ali
(b) 2 blizu razporejeni svetli točki ali 2 blizu razporejeni temni točki; ali
(c) 3 svetle in/ali temne točke v razdalji 1.5mm.
(Opomba: Svetla točka je beli piksel oz. sub-piksel, ki je vedno prižgan. Temna točka je črni piksel oz. sub-piksel, ki ni prižgan.)
Testiranje lahko poteka v sledečih pogojih:
- Razdalja med zaslonom TFT ter opazovalcem ni manjša kot 30cm v premici
- Temperaatura v sobi je med 20-40°
- Svetlobna jakost je med 300 in 500 luksov
Garancijske pogoje TFT LCD zaslonov določajo proizvajalci teh zaslonov. AsusTeK bo na osnovi teh pogojev popravil ali zamenjal izdelek.


Slika:

 piksel

piksel



Sem glede na garancijske pogoje obsojen živeti z novim rdečim kolegom?
Hvala za mnenja.
Lp

#000000 ::

Če si ga kupil v Slovenski spletni trgovini ga lahko mism da v 14 dneh vrneš brez obrazložitve, pač da ne izpadeš pička vzameš drug laptop in tega vrneš :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: #000000 ()

-valvoline- ::

coffeetime12 ::

>#000000

Bil je kupljen v Sloveniji, vendar ne preko spleta

>-valvoline-

Hvala za povezavo, vendar uporabljam Linux

#000000 ::

Ja pol maš 8 dni da ga neseš nazaj, mal zarobantiš in naj menjajo, al pa keš nazaj, tisto pravilo pa naj si v rit utaknejo.

Brias ::

tudi ce kupite jonatan vas lahko to doleti .....

http://dne.enaa.com/Racunalniska-oprema...

mat xxl ::

Za te pixle je bolje pred nakupom dogovoriti z prodajalcem, meni se je to od cca 70 monitorjev, notesnikov ..... to zgodilo samo 2 x in to je tudi razlog, zakaj niti pod razno ne vzamem že odprtega takega artikla, razen če mi da prodajalec čas 48 ur, da zadevo vrnem, če bilo kak subpixel ne dela.

coffeetime12 ::

>mat xxl

O kakšnih odprtih artiklih govoriš?

Duhec ::

Iz izkušenj:
Frcni ga! Najprej manj, če ne popusti ga frcni malce bolj. Pa probaj ga zadeti ! :)
Če ni boljše potem z eno roko drži zadnji del ekrana spredaj pa s palcem pritisni na mrtev pixel in ga masiraj. Navadno popusti in začne delat.
Poročaj.

Zheegec ::

Tole mi ne izgleda kot en mrtev pixel na 1920x1080, ampak kot več le-teh...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zvezdica27 ::

lp,

yes! pomasiraj jih, lao toplotno podrezaj (ohladi, s fenom segrej itd...). Meni je tako 1x ratalo! ne pretiravaj, nežno.

Če ne pa - VRNI DOKLER LAHKO!

zz

Zgodovina sprememb…

RejZoR ::

Brezveze se trudit popravljat, če je možnost vrni. Če ima že nov zaštekane piksle, kaj bo potem šele čez 3 leta?
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

#000000 ::

Če boš kakrkoli prčkal okol piksla fen-masaža ipd, se ti lahko pozna na ekranu, in ko ga boš dejansko hotel menjat ti lahko kaj zatežijo, lahko ga malo preveč frcneš in bo počil, jest bi ga nesel nazaj in zahteval menjavo, če pa bi kaj javkali da ne gre bi pač zahteval kupnino nazaj, ne vem če te lahko prisilijo da vzameš tak prenosnik nisem pa 100%

Zheegec ::

če je fizična trgovina, potem je menjava izven pogojev garancije njihova dobra volja. Večina normalnih trgovin ti zamenja, če prideš tja kot navaden človek (ne na veliko zahtevam zamenjavo arrr!) in pa če imaš vso embalažo da lahko dobavitelju pošljejo nazaj preko DOA postopka.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

draciel ::

Eno vprašanje. Zanima me ali če pixel ne deluje, ali je to povod da tudi drugi pixli s časom ne bodo več delovali?

sirotka ::

#000000 je izjavil:

Če boš kakrkoli prčkal okol piksla fen-masaža ipd, se ti lahko pozna na ekranu, in ko ga boš dejansko hotel menjat ti lahko kaj zatežijo, lahko ga malo preveč frcneš in bo počil, jest bi ga nesel nazaj in zahteval menjavo, če pa bi kaj javkali da ne gre bi pač zahteval kupnino nazaj, ne vem če te lahko prisilijo da vzameš tak prenosnik nisem pa 100%


Ti kar zahtevaj, dosegel s takim načinom pač nebi nič. Zahtevaš sploh ne moreš, prosiš lahko, a ne boš veliko dosegel. Morda bi se lahko z nekim normalnom odnosom dogovoril za menjavo. Dolžni pa niso nič, ker je 1 mrtvi pixel premalo za garancijsko zamenjavo. In ne...8 dnevnega roka ni nikjer.

#000000 je izjavil:

Ja pol maš 8 dni da ga neseš nazaj, mal zarobantiš in naj menjajo, al pa keš nazaj, tisto pravilo pa naj si v rit utaknejo.


Od prodajalca bi ti kaj v rit dobil, od kje ti 8 dni časa, da artikel zamenjaš?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: sirotka ()

Looooooka ::

Iz zveze potrosnikov. It's THE LAW.

http://www.zps.si/pravice/trgovina/vrac...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Looooooka ()

sirotka ::

Površno branje morda?

Uveljavljeno je prepričanje, da nam mora prodajalec vrniti kupnino ali pa zamenjati kupljeni izdelek, če ga vrnemo v osmih dneh. To pa ne drži. Zakon o varstvu potrošnikov namreč določa pravice potrošnika samo v primeru, če ima izdelek napako, če torej ni takšen, kot bi moral biti. Ko pa želimo vrniti brezhiben izdelek, pa je le od prodajalčeve poslovne prakse odvisno, ali ga bo zamenjal za drug izdelek, nam izstavil dobropis, ali pa nam vrnil kupnino. Rok za vračilo brezhibnega izdelka je običajno 8 dni. Priporočamo pa, da že pred nakupom preverite, ali je mogoče izdelek vrniti, v kakšnem roku ter na kakšen način bo prodajalec omogočil vračilo.

#000000 ::

V 8 dneh moraš javit da je to in to narobe, oni potem odločijo ali je tvoja pritožba oz. zahteva utemeljena ali ne. Seveda se probajo na vsak način izmotati da ti nebi vrnili, seveda je z normalnim pristopom možno dosežt marsikaj, a za kaj takega mora biti normalen tudi prodajalec.

M-XXXX ::

Če je kupil na daljavo (spletna trgovina...) lahko brez razloga vrne v 14 dneh.

mihec87 ::

Sirotka boš rekel da je ta ekran brezhiben?

#000000 ::

sirotka je izjavil:

Površno branje morda?

Uveljavljeno je prepričanje, da nam mora prodajalec vrniti kupnino ali pa zamenjati kupljeni izdelek, če ga vrnemo v osmih dneh. To pa ne drži. Zakon o varstvu potrošnikov namreč določa pravice potrošnika samo v primeru, če ima izdelek napako, če torej ni takšen, kot bi moral biti. Ko pa želimo vrniti brezhiben izdelek, pa je le od prodajalčeve poslovne prakse odvisno, ali ga bo zamenjal za drug izdelek, nam izstavil dobropis, ali pa nam vrnil kupnino. Rok za vračilo brezhibnega izdelka je običajno 8 dni. Priporočamo pa, da že pred nakupom preverite, ali je mogoče izdelek vrniti, v kakšnem roku ter na kakšen način bo prodajalec omogočil vračilo.


če torej ni takšen, kot bi moral biti ampak za ta primer inajo pripravljeno tisto poročilo, kolko mrtvih pikslov mora imet.

Me pa zanima kolk folka bi plačal recimo nov avto z enimi rahlo udrtimi vrati ali malo počeno šajbo enako kot novega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: #000000 ()

sirotka ::

Ni kupil prek spleta. Ni brezhiben, vendar izdekel je takšen, kot bi moral biti, ker pač 1 mrtev piksel ni dovolj za garancijo.

Da ne bo pomote, tudi mene bi motil, samo pravim, da ne pridet v trgovino kot pav in začet pizdakat, v tem primeru ČE se boš kaj zmenil, se boš z nekim normalnim pristopom.

#000000 ::

Ja no sej na lep način se da zmenit, oni pa izak lahko tak izdelek zamenjajo tik tak, mogoče kak popust dajo ipd.

freesty ::

Ja, ce kupis blago z napako je logicno, da ga lahko vrnes. Seveda, ce ga nisi prej 1 teden redno uporabljal.

1 mrtev pixel je v skladu z normalnim delovanjem. Druga bi bilo, da bi imel 20 mrtvih pixlov ali pa razlit ekran. To je mal bedna.

Tako, da daj laptopa v taksno stanje kot je bil ob nakupu(pobrisi svoje programe dol) in reci, da si samo prizgal in je ze bil en pixel mrtev. Probaj na lep nacin. Ko sem se delal v trgovini smo take stvari brez problema zamenjali razen, ce je stranka tezila kaj se gremo, da tak kic prodajamo. Potem pa mu nismo mogli pomagat.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0

sirotka ::

Ja no, prek si nekaj riti omenjal itd... v tem primeru bi te, če bi bil jaz prodajalec lepo odj* in poslal domov.

Magic1 ::

A ni razke, če kupiš zadevo, ki ima mrvi piksel in uveljavljanjem garancije zaradi nastalega mrtvega piksla tekom časa?
Magic

Looooooka ::

Dead pixel = defekt.
Izdelek je do njega prisel v takem stanju.
Tko da ne glede na to kaj ti recejo se jst ne bi dal.
Tisto pravilo o ne vem kok pixlih lahko uveljavljajo po tem ko sem se z laptopom igral par dni/mesecov. ce mi prodajo monitor, ki ze ima mrtvega naj to resijo karkol znajo in vejo.
Nov avto je ponavad tud brez praske.
Sploh ne vem zakaj folk pise te topice. Takoj gres v trgovino in zahtevas popravilo/menjavo. Ce ne zelijo sodelovati mas pa inspekcijo.
Vazno je pa da prides tja razocaran in ne razjarjen. Kdor prodaja racunalnike pomojem ve kok se mrtev pixel pozna in mu ni glih v neko veselje zgubljat potencialne strane zaradi zadev, ki jih verjetno zna zamenjat pri dobavitelju. Pa tud ce mora sam se 3 pixle ubit za uveljavljanje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Looooooka ()

sirotka ::

Ja sam to ni avto, avto naj bi bil brez praske. Pri ekranih je pa po standardu lahko nekaj pixlov fuč.

mihec87 ::

Tole bi prej rekel da so 3-je kot pa eden..

Zheegec ::

ja saj, sigurno jih je več glede na sliko...
Drugače pa nov avto s 110kW moči ima lahko 105kW moči in se še vedno smatra za brez napake...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Looooooka ::

Ma tist ti verjetn mehanik poprav. Za monitorje pa ni glih nekih domacih majstorjev :P

mihec87 je izjavil:

Tole bi prej rekel da so 3-je kot pa eden..

Kje pa pise, da ga je prizgal prvi dan.
He's a BUSY MAN. In mogoce je to darilo za _insert_sentimental_crap_here.
Zgodba je ravno dosegla epske razseznosti in podira rekorde romantike.
Bo treba takoj zamenjat :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Looooooka ()

mihec87 ::

Kaj ma veze gdaj ga je prizgal z stevilom mrtvih pik..

draciel ::

Uradni List republike Slovenije, VI. PRODAJA BLAGA IN OPRAVLJANJE STORITEV 37 člen

Citiram:
Potrošnik ima v prodajalni, kjer je bilo blago kupljeno, ob morebitni napaki na blagu pravico zahtevati, da podjetje blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek ali odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako.


Pa še to. Zakon o magičnih 8 dneh.

Če je napaka očitna, mora potrošnik zahtevo iz prejšnjega odstavka sporočiti podjetju v osmih dneh po prevzemu blaga, pri drugih napakah pa v enem letu po prevzemu blaga.


Mrtev pixel je zame napaka na blagu. Sorry...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: draciel ()

coffeetime12 ::

Slika vara. Je samo 1 rdeč mrtev piksel. Ga bom nesel nazaj v BB Ljubljana, kjer je bil kupljen.

Brias ::

draciel je izjavil:

Uradni List republike Slovenije, VI. PRODAJA BLAGA IN OPRAVLJANJE STORITEV 37 člen

Citiram:
Potrošnik ima v prodajalni, kjer je bilo blago kupljeno, ob morebitni napaki na blagu pravico zahtevati, da podjetje blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek ali odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako.


Pa še to. Zakon o magičnih 8 dneh.

Če je napaka očitna, mora potrošnik zahtevo iz prejšnjega odstavka sporočiti podjetju v osmih dneh po prevzemu blaga, pri drugih napakah pa v enem letu po prevzemu blaga.


Mrtev pixel je zame napaka na blagu. Sorry...



you do not have god complex, you are god ....


za apple, vse ostale in celo za ISO standard je tok in tok mrtvih pixlov OK ...


http://www.tested.com/news/feature/1337...

ISO 13406-2 @ Wikipedia


Apple
recently leaked document outlines Apple’s current dead pixel policy, though it’s essentially identical to the way Apple’s been operating for years. On iPod and iPhone screens, Apple runs with a no-tolerance pixel anomaly policy. Up to two light or dark sub-pixel problems are acceptable on an iPad, but no combination of the two. The larger the screens, the more anomalies Apple considers acceptable. However, Apple is willing to replace any display, no matter how few anomalies it’s presenting. But if the replacement unit happens to be plagued with more dark or light sub-pixels still within acceptable range, they’re not going to replace it again.

Acceptable pixel anomalies Repair/replace
LCD Size Bright Dark Both Bright Dark Both
1.5” - 3” 0 0 - 1+ 1+ -
9.7” 2 2 - 3+ 3+ -
11.6” - 15.2” 3 5 7 4+ 6+ 8+
17” - 20” 4 6 8 5+ 7+ 9+
22” - 30” 8 10 15 9+ 11+ 16+

Dell
support forum, doesn’t make exceptions for bright/dark dead sub-pixel combinations. It takes six or more dead pixels, dark sub-pixels or bright sub-pixels to warrant a replacement from Dell. Some of its monitors--the UltraSharp, Professional, and Alienware OptX--are covered by the “Premium Panel Bright Pixel Defect Guarantee.” A single bright stuck sub-pixel warrants a screen replacement, but this guarantee doesn’t cover any other pixel anomalies.

HP
HP’s dead pixel policy for monitors pretty much hits it out of the park. The company tolerates zero full dead pixel defects and is harsh on sub-pixels, too: a maximum of five combined bright/dark anomalies is within HP’s tolerances. Like Dell, HP also offers a premium guarantee for more expensive displays--its LP2475w, LP2480zx and LP3065 monitors are allowed only 4 dark sub-pixels and zero bright sub-pixels. Unfortunately, there’s an entirely different policy for notebook panels, and it’s not quite as awesome as HP’s monitor quality control. Their laptop rules tread pretty closely to the ISO standards.

Acceptable pixel anomalies
Screen type Bright Dark Both Full
Post-May 2009 monitors 2 5 5 0
Pre-May 2009 monitors 3 5 5 0
Laptops 720p or less - - 6 -
Laptops up to 1600x900 - - 7 -
Laptops up to 1080p - - 8 -
Laptops up to 1920x1200 - - 9 -

HP doesn’t specify its policy regarding full pixels in notebook displays. Their site also notes that two bright or dark sub-pixels in close proximity (25 mm for bright, 15 mm for dark) warrant a new display.

Samsung
generally acceptable, but follows up with “Samsung does have a Dead Pixel Policy. Receiving warranty service depends on: The number of dead pixels, the location of the dead pixels, the color of the dead pixels, the size of the LCD screen.”

If you’ve got a Samsung display under warranty, contact customer service--you might be able to talk them into fixing you up.

Asus
zero bright pixel policy. Otherwise, it sticks pretty close to the ISO standards with a three year warranty on its panels. If you own an ASUS LCD monitor with fully dead pixels, contact customer service--the chart below refers to sub-pixels, as usual.

Acceptable pixel anomalies
Screen type Bright Dark Both Full
Monitors 3 5 5 -
Zero Bright Defect monitors (first 12 months) 0 5 5 -
Zero Bright Defect monitors (12-36 months) 3 5 5 -

ViewSonic
We love ViewSonic’s dead pixel policy because it’s detailed, fair and clear. Right off the bat, there’s a 30 day Zero Dead Pixel policy. If your new ViewSonic has a single blemish out of the box, they’ll take it back. Bam. After that, a three year warranty period applies, and the acceptable number of dead pixels varies by location on the screen. Take a look at their handy diagram:


In area 1 (the center of the screen) a single dead pixel warrants a replacement. In 2, 3, 4, and 5, one dead pixel is acceptable. And in the corner areas, two dead pixels are acceptable. Bright dots, dark dots and fully dead pixels all warrant the same treatment under ViewSonic’s policy. Final note: those numbers only apply to ViewSonic monitors. Hit the link above for the terms that apply to its TVs and all-in-one computers.

Acer
Acer’s policy doesn’t give us much to cover--it sticks right with ISO standards and doesn’t distinguish between dark and bright malfunctioning sub-pixels.

Acceptable pixel anomalies
Resolution Bright or Dark
1024x768 4
1280x1024 7
1600x1200 10
2048x1536 16

IBM/Lenovo
Perhaps the briefest pixel policy we’ve encountered, we have to hand it to IBM--they’re classy when it comes to display quality. On any ThinkPad purchased starting in 2008, three or more dead or malfunctioning pixels warrant a new screen. Two dead pixels gets you nothing but heartbreak.

joze67 ::

Pa ima kupec pred nakupom v trgovini možnost preveriti prav kupljeni izdelek?

blackbfm ::

Pri meni je bilo tako, hp prenosnik in avtera..rekli so da ne pade pod garancijo ampak pod DOA - defective on arrival, za moj konkreten laptop je bil rok 60 dni. Menjali so mi brez vprašanj za drugega, šlo pa je za en zelen pixel sredi ekrana.

Pa ima kupec pred nakupom v trgovini možnost preveriti prav kupljeni izdelek?


Kakor kje, pri manjših znajo komplicirat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blackbfm ()

k4vz0024 ::

Uveljavi stvarno napako.

St235 ::

Točno to. Zahtevaj uveljavitev stvarne napake, ker izdelek ni tak kot oglaševan. Ti si kupil delujoč zaslon, tvoj pa ima napako. Mogoče ne dovolj za garancijo, vsekakor pa dovolj, da gre za stvarno napako.

Računaj pa da ne bodo preveč navdušeni nad tvojo zahtevo tako, da si poglej relavantno zakonodajo.

Jaffa ::

blackbfm je izjavil:

Pri meni je bilo tako, hp prenosnik in avtera..rekli so da ne pade pod garancijo ampak pod DOA - defective on arrival, za moj konkreten laptop je bil rok 60 dni. Menjali so mi brez vprašanj za drugega, šlo pa je za en zelen pixel sredi ekrana.


Tole je res, le da je ta DOA 7 dni. Asus ima sicer tudi "pickup and return" storitev, kar pomeni, da stranka pokliče na servis (Sistem Ena) in bodo poslali ponj kurirja, ki bo NOV prenosnik pripeljal tudi nazaj.
www.markosoft.si | www.markoshop.si
GRYPHON Z87|i7-4770k@4200MHz|16GB VENGEANCE 1866MHz
2x SAMSUNG 850PRO 256GB|GTX960|LIAN LI|BENQ BL3201PT 4K

coffeetime12 ::

Ravnokar sem klical na servis Sistem ena. Govoril sem z direktorjem, povedal za nastali problem. Odgovor je bil, da to ne bo šlo pod garancijo, četudi ga nesem nazaj v Bigbang.
Na vprašanje glede DOA oz. stvarne napake, je bil odgovor prav tako negativen. Razlog: ker jih bo Asus preverjal in ugotavljal, kako to, da se je taka napaka na LCD tega ranga pojavila že po 4 dnevih...
Svetoval mi je, da naj ga prinsem 11.11. ter da bodo brez problema zamenjali zaslon in takrat uveljavljali garancijske pogoje??! Ne vem, če je temu za zaupati?

Pogovor se ni snemal. Naj jim pošljem email in povem, kaj sva z direktorjem govorila, samo da je nekje zabeleženo? Ali naj nesem v Bigbang in prosim za zamenjavo prenosnika (če bodo seveda to pripravljeni storiti-imam njihovo 3 letno se zgodi), pa naj oni potem naprej urejajo zadeve. Kaj mislite?

Zgodovina sprememb…

Looooooka ::

Bi vsaj en mail s tem odgovorom zahteval. Da ma clovek vsaj nekaj.

Zheegec ::

coffeetime12 je izjavil:

Ravnokar sem klical na servis Sistem ena. Govoril sem z direktorjem, povedal za nastali problem. Odgovor je bil, da to ne bo šlo pod garancijo, četudi ga nesem nazaj v Bigbang.
Na vprašanje glede DOA oz. stvarne napake, je bil odgovor prav tako negativen. Razlog: ker jih bo Asus preverjal in ugotavljal, kako to, da se je taka napaka na LCD tega ranga pojavila že po 4 dnevih...
Svetoval mi je, da naj ga prinsem 11.11. ter da bodo brez problema zamenjali zaslon in takrat uveljavljali garancijske pogoje??! Ne vem, če je temu za zaupati?

Pogovor se ni snemal. Naj jim pošljem email in povem, kaj sva z direktorjem govorila, samo da je nekje zabeleženo? Ali naj nesem v Bigbang in prosim za zamenjavo prenosnika (če bodo seveda to pripravljeni storiti-imam njihovo 3 letno se zgodi), pa naj oni potem naprej urejajo zadeve. Kaj mislite?

V katerem Bigbangu si pa kupil? Drugače s Sistem ena imam dosti izkušenj in zaenkrat so super...

Kot že dostikrat rečeno - uradno 1 dead pixel ni pokvarjen ekran. Tako, kot nov avto, ki bi moral imeti 110kW moči, ima pa 108kW moči ni pokvarjen, ampak je 100% delujoč (ISO standardi pač) in brez napak. Se pa lahko s kakšno normalno trgovino kaj zmeniš ane, samo ne priti tja pa uveljavljati stvarno napako. Takoj ko začneš s stvarno napako gre stvar dalje po zakonskih reglcih (ker drugače so denarne kazni s strani inšpekcije) in tam potem ni dobre volje, ampak je vse striktno po zakonu. In striktno po zakonu 1 dead pixel ni okvara. ISO standard pač.

[edit] še vedno pa ne štekam, zakaj se ne gre najprej v trgovino probat kaj zmenit, ampak se prej en teden prereka po forumih :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

k4vz0024 ::

citat p3766245]

coffeetime12 je izjavil:


Kot že dostikrat rečeno - uradno 1 dead pixel ni pokvarjen ekran. Tako, kot nov avto, ki bi moral imeti 110kW moči, ima pa 108kW moči ni pokvarjen, ampak je 100% delujoč (ISO standardi pač) in brez napak. Se pa lahko s kakšno normalno trgovino kaj zmeniš ane, samo ne priti tja pa uveljavljati stvarno napako. Takoj ko začneš s stvarno napako gre stvar dalje po zakonskih reglcih (ker drugače so denarne kazni s strani inšpekcije) in tam potem ni dobre volje, ampak je vse striktno po zakonu. In striktno po zakonu 1 dead pixel ni okvara. ISO standard pač.

[edit] še vedno pa ne štekam, zakaj se ne gre najprej v trgovino probat kaj zmenit, ampak se prej en teden prereka po forumih :)


To je stvarna napaka. Izgovor direktorja je pr. gledano neutemeljen.

Zheegec ::

Zakaj je to stvarna napaka?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

RejZoR ::

Največji klinac, ki sem ga opazil je ta, da večina trgovca za sabo nima backupa proizvajalca, zato se vsi hočejo izmotavat če je le možno, ker imaš s tem potem samo sranje. Pokvarjenega ne moreš prodat, če ga na servisu popravijo ga spet ne moreš prodat kot novega, ker je bil že odprt in servisiran.
Ni mi jasno zakaj so naši dobavitelji v večini primerov take riti, da je nato vse na plečih trgovcev, namesto da bi taka jajca enostavno poslal dobavitelju in dobil dobropis. Pa naj se oni zajebavajo s povsem novo napravo, ki je že v štartu v kurcu. S predpogojem, da ti ga stranka prinese nazaj zelo kmalu po nakupu. Roko na srce, če bi na novem dobil mrtve piksle bi verjetno storil enako. Predstavljajte si da date 800 EUR za nov prenosnik prineseš domov, zaženeš in vidiš mrtve piksle, ko pa greš nazaj pa ti rečejo servis. Itaq da vsak človek popeni, ker vemo da se potem na servisu vleče do zadnjega zakonskega dne pa še potem je najraje še vedno kaj narobe...
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Zheegec ::

Za dead pixle je res katastrofa ja. Edina izjema je HP Elitebook Dreamcolor, kjer je servis za 1 dead pixel brez kompliciranja zamenjal prenosnik za novega.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

k4vz0024 ::

Zato, ker se pričakuje in oglašuje, da bo stvar delovala brez napake. En piksel je napaka panela, pa naj zapišejo proizvajalci kar hočejo. Če vidim mrtev piksel, me bo direktor moral prepričati, da tisto kar vidim ni mrtev piksel. To je izredno moteče, vsaj zame. Če dobim monitor s 1 mrtvim pikslom, nemudoma tožim prodajalca, če ne zamenja monitorja. Sem dobil ultra poceni monitor z enim sami mrtvim pikslom in so mi ga v Avstriji zamenjali brez komplikacij.

win64 ::

Morda, bi pred nakupom morali pregledati kateremu standardu ustreza zaslon:
ISO 13406-2 @ Wikipedia
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

bela pikica na novem monitrju?

Oddelek: Pomoč in nasveti
20936 (354) Mare2
»

Asus prenosnik N551JM - vrnitev kupnine

Oddelek: Pomoč in nasveti
222383 (1232) xxpolhecxx
»

Dead or Stuck Pixel na novem monitorju

Oddelek: Loža
241422 (747) galu
»

Big Bang vračilo/menjava artikla

Oddelek: Kaj kupiti
496977 (5299) marestrnad
»

POmoč (dead pixel) (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
594273 (3332) Izi

Več podobnih tem