Forum » Pomoč in nasveti » Okvara prenosnika zaradi statične elektrike - garancija?
Okvara prenosnika zaradi statične elektrike - garancija?
ziu ::
Pozdrav.
Imam eno vprašanje. Zaradi kombinacije laminata in ustvarjene statične elektrike pri hoji s copati, ki se je prenesla na laptop, se mi je ta okvaril. Zgleda kaj v zvezi z diskom, upam da ne tudi procesor. Občasno dela sicer še kar OK, po navadi pa se prižiga po 10 minut, vse odpira ekstra počasi, javlja napake na disku...
Ker je bil prenosnik kupljen v Nemčiji, me zanima, ali lahko na tamkajšnjem servisu ugotovijo vzrok okvare oz. ali bodo garancijo upoštevali, da ne bom zastonj pošiljal paketa v Nemčijo in si ustvarjal stroškov?
Hvala. Lp
Imam eno vprašanje. Zaradi kombinacije laminata in ustvarjene statične elektrike pri hoji s copati, ki se je prenesla na laptop, se mi je ta okvaril. Zgleda kaj v zvezi z diskom, upam da ne tudi procesor. Občasno dela sicer še kar OK, po navadi pa se prižiga po 10 minut, vse odpira ekstra počasi, javlja napake na disku...
Ker je bil prenosnik kupljen v Nemčiji, me zanima, ali lahko na tamkajšnjem servisu ugotovijo vzrok okvare oz. ali bodo garancijo upoštevali, da ne bom zastonj pošiljal paketa v Nemčijo in si ustvarjal stroškov?
Hvala. Lp
Nagi Bator ::
Zaradi kombinacije laminata in ustvarjene statične elektrike pri hoji s copati, ki se je prenesla na laptop, se mi je ta okvaril
Kako si pa prisel do tega zakljucka?
Ce bi ze kaj crknilo zaradi statike bi disk verjetno bil med zadnjimi, ki bi nasrkal,
pa tudi ce bi, se ne bi obnasal tako kot se tebi sedaj, ampak se verjetno sploh nikakor ne bi obnasal.
ziu ::
Statika je definitivno pravi razlog, saj me je pozimi (ko je vlaga v prostoru seveda nižja) občasno ob pritisku na gumb za vklop stresla elektrika. Zdaj, poleti, teh težav več ni.
Na disk pa sem sklepal zato:
Pa tudi ko sem spustil čez "disc check" je nekaj časa bolje delalo, potem pa počasi spet na slabše. pa tudi med sami postopkom je javilo neke bad sectorje na disku...
Na disk pa sem sklepal zato:
Pa tudi ko sem spustil čez "disc check" je nekaj časa bolje delalo, potem pa počasi spet na slabše. pa tudi med sami postopkom je javilo neke bad sectorje na disku...
Invictus ::
Najbolj pogost razlog za zgoraj navedeno napako je pokvarjen disk. Po možnosti s kakim virusom.
Najprej naredi backup. Potem zaženi chkdsk.
Šele nato ga nesi na servis, če je v garanciji in molči o statični elektriki, ker nekako nimaš pojma ...
Ker so se ti Windowsi zagnali, ni neke bistvene napake. Samo malo preveliko paniko delajo.
Najprej naredi backup. Potem zaženi chkdsk.
Šele nato ga nesi na servis, če je v garanciji in molči o statični elektriki, ker nekako nimaš pojma ...
Ker so se ti Windowsi zagnali, ni neke bistvene napake. Samo malo preveliko paniko delajo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
amigo_no1 ::
Disk se preveri s tem (orodje proizvajalca, full scan v dosu):
Diagnostična orodja in reševanje podatkov s trdih diskov
Diagnostična orodja in reševanje podatkov s trdih diskov
darkolord ::
ali lahko na tamkajšnjem servisu ugotovijo vzrok okvareMalo verjetno. V takem primeru, kot ga imaš zdi, se garancija navadno vedno upošteva.
ziu ::
Virus ni, ker sem vmes disk že formatiral, naložil sveže Windowse, diskcheck mislim da naredil že 3krat.
Tako da - čeprav je malo hinavsko - me je zanimalo predvsem to, če lahko ugotovijo, da je napaka v bistvu na moji strani. Ker sem zaj*** in zamudil mednarodno Lenovo garancijo za 10 dni in mi ne ostane drugega, kot da pošljem nazaj v Nemčijo na prodajalčevo lastno 1-letno garancijo. Razen če nimajo gor kakšnih "secret weapon" variant, da odkrijejo tudi to?
Tako da - čeprav je malo hinavsko - me je zanimalo predvsem to, če lahko ugotovijo, da je napaka v bistvu na moji strani. Ker sem zaj*** in zamudil mednarodno Lenovo garancijo za 10 dni in mi ne ostane drugega, kot da pošljem nazaj v Nemčijo na prodajalčevo lastno 1-letno garancijo. Razen če nimajo gor kakšnih "secret weapon" variant, da odkrijejo tudi to?
darkolord ::
Če imaš račun, po katerem garancija še velja, se lahko brez problema oglasiš na slovenskem IBM/Lenovo servisu in ti bojo zahtevo porihtali.
blackbfm ::
Če bi bla statika kriva potem laptop verjetno sploh ne bi več delal, bolj verjetno je da si v kakšenem kritičnem momentu pregrobo ravnal z njem tako da se je disk poškodoval..ali pa se je pač sam od sebe.
ziu ::
Prepričan? Ker je treba ločiti 2 garanciji:
- ena je Lenovo IWS (international warranty service), ki traja, predvidevam, 2 leti od izdelave --> ta je potekla pred 10 dnevi
- druga pa je 1 letna garnacija, ki jo pač ponuja nemško podjetje za vse prodane artikle, in velja 1 leto od nakupa
- ena je Lenovo IWS (international warranty service), ki traja, predvidevam, 2 leti od izdelave --> ta je potekla pred 10 dnevi
- druga pa je 1 letna garnacija, ki jo pač ponuja nemško podjetje za vse prodane artikle, in velja 1 leto od nakupa
darkolord ::
2 leti od izdelaveNavadno je 2 leti od nakupa. Meni (in kolegom) so tovarniško garancijo do sedaj vedno naknadno podaljšali, da se je pričela z dnem nakupa.
Kateri model pa imaš?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
ziu ::
IdeaPad S205.
Glede na podatke s tega naslova (http://consumersupport.lenovo.com/hk/en... je gaarancija potekla pred nekaj dnevi. Iz Nemčije pa sem naročal oktobra lani.
Glede na podatke s tega naslova (http://consumersupport.lenovo.com/hk/en... je gaarancija potekla pred nekaj dnevi. Iz Nemčije pa sem naročal oktobra lani.
darkolord ::
Lenovo warrants that each hardware product that you purchase is free from defects in materials and workmanship under normal use during the warranty period. The warranty period for the product starts on the original date of purchase specified on your sales receipt or invoice unless Lenovo informs you otherwise in writing.
Pač ne vedo, kdaj točno si ti to kupil. Z računom ti navadno lahko to podaljšajo, da se ujame z dejanskim datumom nakupa.
Najbolje, da pokličeš/greš na servis v Ljubljano in vprašaš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
ziu ::
OK, itak bom poklical na naš servis in vprašal. Ampak načeloma naj bi to pomenilo, da kjerkoli po svetu kupim Lenovo izdelek lahko 1 letu/2 letih od nakupa kjerkoli po svetu uveljavljam garnacijo?
Kaj pa je potem funkcija tega IWS-a, ki se šteje od dne izdelave in naj bi že potekla? Kot sem rekel - datum nakupa je oktober 2011.
Kaj pa je potem funkcija tega IWS-a, ki se šteje od dne izdelave in naj bi že potekla? Kot sem rekel - datum nakupa je oktober 2011.
Warranty Status Lookup
Product ID: Type-Model: Serial number:
10382LG 1038-2LG WB02068139
Location: Expiration date:
Germany 2012-06-05
Description:
This product has a one year limited warranty and is entitled to parts, labor and carry-in repair service. In some countries, courier service will be provided. Many parts can also be delivered to you using the Customer Replaceable Unit (CRU) method.
darkolord ::
Ampak načeloma naj bi to pomenilo, da kjerkoli po svetu kupim Lenovo izdelek lahko 1 letu/2 letih od nakupa kjerkoli po svetu uveljavljam garnacijo?Ja.
Kaj pa je potem funkcija tega IWS-a, ki se šteje od dne izdelave in naj bi že potekla?Ta datum je pač privzeti datum, če jim ne sporočiš dejanskega datuma nakupa - proizvajalec pač ne ve, koliko časa je prenosnik "stal" pri distributerju in prodajalcih, če mu tega nihče ne sporoči.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
ziu ::
OK, super če je potem tako.
Je vseeno na kateri pooblaščeni Lenovo servis ga nesem ali obstaja kakšna glavna baza, kjer to delajo?
Je vseeno na kateri pooblaščeni Lenovo servis ga nesem ali obstaja kakšna glavna baza, kjer to delajo?
darkolord ::
Verjetno je vseeno, je pa verjetno najbolje (nahitreje), da to urediš na glavnem servisu, pa tam so ponavadi vedno zelo prijazni:
IBM Slovenija d.o.o.
IBM Servis
Ameriška ulica 8
1000 ljubljana
Telefon: +386 1 320 87 79
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
ziu ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Podaljšanje garancije (Asus laptop)Oddelek: Pomoč in nasveti | 3954 (3500) | St235 |
» | Garancija pri spletnem trgovcu (strani: 1 2 3 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 14687 (12359) | kratos |
» | Garancija pri IZID firmiOddelek: Pomoč in nasveti | 2336 (1934) | SplitCookie |
» | Prenosnik stvarna napakaOddelek: Loža | 3880 (3215) | RejZoR |
» | HP garancijaOddelek: Kaj kupiti | 5664 (3678) | mat xxl |