Forum » Loža » Promet na cestah poleti
Promet na cestah poleti
jb_j ::
1. Glede, na to da se na morje hodi v določenih 2tedenskih terminih, ali bi mogoče bilo dobro, da se takrat omeji/prepove tovorni promet? (za 2 vikenda na mesec)
2. Danes vidm, da imajo kolesarske dirke in razgledne vožnje v okolici ljubljane, ali bi mogoče v poletnih mesecih bilo dobro, da se to organizira vsak mesec ali 2x? (najbrž je promet po lokalnih cestah manjši kot v sezoni dela)
Avtomobilski promet je kar nevaren brez zapor za kolesarje, ali bi takšne zapore vsak mesec povzročale škodo?
2. Danes vidm, da imajo kolesarske dirke in razgledne vožnje v okolici ljubljane, ali bi mogoče v poletnih mesecih bilo dobro, da se to organizira vsak mesec ali 2x? (najbrž je promet po lokalnih cestah manjši kot v sezoni dela)
Avtomobilski promet je kar nevaren brez zapor za kolesarje, ali bi takšne zapore vsak mesec povzročale škodo?
- predlagal izbris: connel ()
koyotee ::
Med vikendi je tako ali tako prepovedan tovorni promet
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
jb_j ::
Med vikendi je tako ali tako prepovedan tovorni promet
ups, sem mislu, da so to samo nedelje in prazniki.
vidim, da imajo spremembe v urah ob sobotah, najbrž bi bilo dobro, da je to omejeno na sobote od 4ure zj. do nedelje zvečer.
ali pa da bi določili poletne 2-tedenske izmene in prepovedali tovorni promet od pet popoldne do nedelje 23:59.
(najbrž bi za nizozemce,skandinavce in podobne bilo dovolj skoraj 3dni vožnje v kemperjih do skrajnega juga balkana, italije ali španije)
ne vem pa, če bi to bil hud udarec za gospodarstvo, (ali bi le prilagodili promet tem izmenam)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jb_j ()
koyotee ::
Splošna omejitev tovornega prometa v Sloveniji
V Sloveniji ureja omejitve tovornega prometa "Odredba o omejitvi prometa na cestah v Republiki Sloveniji" (Uradni list RS 75/11).
Omejitev prometa tovornih vozil in skupin vozil, katerih največja dovoljena masa presega 7,5 t v naslednjih dneh:
Ob nedeljah, praznikih in dela prostih dnevih od 8. do 21. ure.
V petek pred Veliko nočjo od 14. do 21. ure.
V času turistične sezone, od zadnjega konca tedna v juniju (sobota, nedelja) pa do vključno prvega konca tedna (sobota, nedelja) v septembru. Letos od sobote, 30. 6. do nedelje, 2. 9.2018, velja prepoved:
ob sobotah od 8. do 13. ure,
ob nedeljah, praznikih in dela prostih dnevih od 8. do 21. ure.
Posebnosti v času turistične sezone: na nekaterih drugih cestah v skladu z Odredbo o omejitvi prometa v RS (UL RS 75/11):
ob sobotah od 6. do 16. ure,
ob nedeljah, dela prostih dnevih pa od 8. do 22. ure.
Tretji odstavek 2. člena UL RS št. 75/11 (določenih v 11., 12., 13., 14. in 22. točki prvega odstavka 4. člena Odredbe o omejitvi prometa v RS).
Voznikom tovornim vozilom, ki so registrirana v Sloveniji, se v času omejitve tovornega prometa dovoli vstop v Slovenijo in prevoz do kraja bivanja voznika. Vožnja od mejnega prehoda do prebivališča voznika mora potekati po najkrajši relaciji in v neprekinjenem časovnem obdobju, v skladu z (Ur. l. 73/2006). V kolikor prevoza ni mogoče opraviti drugače kot v času prepovedi, je potrebno pisno dovoljenje Direkcije Republike Slovenije za infrastrukturo, ki se izda na podlagi pisne vloge prevoznika.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
jb_j ::
Med vikendi je tako ali tako prepovedan tovorni promet
ups, sem mislu, da so to samo nedelje in prazniki.
vidim, da imajo spremembe v urah ob sobotah, najbrž bi bilo dobro, da je to omejeno na sobote od 4ure zj. do nedelje zvečer.
ali pa da bi določili poletne 2-tedenske izmene in prepovedali tovorni promet od pet popoldne do nedelje 23:59.
(najbrž bi za nizozemce,skandinavce in podobne bilo dovolj skoraj 3dni vožnje v kemperjih do skrajnega juga balkana, italije ali španije)
ne vem pa, če bi to bil hud udarec za gospodarstvo, (ali bi le prilagodili promet tem izmenam)
/zajebu k nism dobr razmislu prj/
optimalno bi pa bilo, če bi to organizirali kot pri kolesarskih dirkah. (sever evrope zapore v petek/sobota, srednja evropa petek/sobota, južna petek popoldne/sobota/nedelja)
/zajebu k nism dobr razmislu prj/
auf pozabu sm promet nazaj (omejitve bi ble dobre pet.pop./ned.zv.)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jb_j ()
jb_j ::
SimplyMiha je izjavil:
Nobenih omejitev ni treba, samo dopustovanje z avtom je treba prepovedat.
vse na vlak, pa avion, aja še avtobus.
tudi zanimiva ideja, samo bi morali imeti vsaj približno urejeno železniško infrastrukturo.
avtobusi za dolge proge, pa imajo za moje mnenje veliko premalo prostora za potnike.
(jao, sem šel v benetke,munchen in beograd, in so me vse mišice bolele kot, da so me zaprl v majhno kocko)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jb_j ()
SimplyMiha ::
Itak. Tu so tudi ladje.
Selitveni servisi bi lahko dodatno zaslužili s transportom vse te navlake, ki ji dopustniki rečejo prtljaga. Vnaprej pošlješ prtljago, s sabo pa vzameš samo drobno in pokvarljivo. Na cilju prevzameš in uživaš.
Dejstvo je, da na dopuste gre veliko preveč avtov, pa so obale in gore prepolne razbeljene pločevine. Tudi brezplačen javni prevoz bi morali urediti po vseh turističnih krajih, da folk ne bo čutil potrebe po lastnem prevoznem sredstvu.
Selitveni servisi bi lahko dodatno zaslužili s transportom vse te navlake, ki ji dopustniki rečejo prtljaga. Vnaprej pošlješ prtljago, s sabo pa vzameš samo drobno in pokvarljivo. Na cilju prevzameš in uživaš.
Dejstvo je, da na dopuste gre veliko preveč avtov, pa so obale in gore prepolne razbeljene pločevine. Tudi brezplačen javni prevoz bi morali urediti po vseh turističnih krajih, da folk ne bo čutil potrebe po lastnem prevoznem sredstvu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SimplyMiha ()
beethoven ::
SimplyMiha je izjavil:
Dejstvo je, da na dopuste gre veliko preveč avtov, pa so obale in gore prepolne razbeljene pločevine. Tudi brezplačen javni prevoz bi morali urediti po vseh turističnih krajih, da folk ne bo čutil potrebe po lastnem prevoznem sredstvu.
Potem bi občinam odvzel enega izmed prihodkov - parkirnine, poleg tega pa bi morali dati denar še za brezplačni javni prevoz... Mislim, da to ni v njihovem interesu. S parkirninami se na veliko služi, poglej samo Dubrovnik in njihove cene za parkiranje.
šernk ::
vsem, ki niso sposobni vsaj osnov vožnje pobrat izpit, pa maš vse probleme rešene. Ker bo morda ostalo še cca 20% avtov in promet bo tekel tekoče ker bodo vsi vedeli kaj počnejo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
jb_j ::
SimplyMiha je izjavil:
Dejstvo je, da na dopuste gre veliko preveč avtov, pa so obale in gore prepolne razbeljene pločevine. Tudi brezplačen javni prevoz bi morali urediti po vseh turističnih krajih, da folk ne bo čutil potrebe po lastnem prevoznem sredstvu.
Potem bi občinam odvzel enega izmed prihodkov - parkirnine, poleg tega pa bi morali dati denar še za brezplačni javni prevoz... Mislim, da to ni v njihovem interesu. S parkirninami se na veliko služi, poglej samo Dubrovnik in njihove cene za parkiranje.
in tudi dnevne lokalne migracije bi se hudo znižale, zdj se družina zapelje z avtom do restavracije (klima in vse) kadar jim je volja,
a mislš, da bi šla 4-članska družina čakat na avtobus, da bi šli v restavracijo?
ali pa, da se gre pogledat eno odročno mesto, z avtom je možno, avtobusne linije bi težko finančno upravičile linijo v odročna mesta.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jb_j ()
SimplyMiha ::
SimplyMiha je izjavil:
Dejstvo je, da na dopuste gre veliko preveč avtov, pa so obale in gore prepolne razbeljene pločevine. Tudi brezplačen javni prevoz bi morali urediti po vseh turističnih krajih, da folk ne bo čutil potrebe po lastnem prevoznem sredstvu.
Potem bi občinam odvzel enega izmed prihodkov - parkirnine, poleg tega pa bi morali dati denar še za brezplačni javni prevoz... Mislim, da to ni v njihovem interesu. S parkirninami se na veliko služi, poglej samo Dubrovnik in njihove cene za parkiranje.
Ma, ne, saj je čisto preprosto. Denar dobijo nazaj zaradi povečanega obiska in s tem tudi več ponucanih storitev, od restavracij do muzejev. Če folku ni treba gledat, kje, kako dolgo in za koliko bodo parkirali, rade volje zavije v kakšno štacuno več.
Študije to tudi dokazujejo.
jb_j ::
SimplyMiha je izjavil:
SimplyMiha je izjavil:
Dejstvo je, da na dopuste gre veliko preveč avtov, pa so obale in gore prepolne razbeljene pločevine. Tudi brezplačen javni prevoz bi morali urediti po vseh turističnih krajih, da folk ne bo čutil potrebe po lastnem prevoznem sredstvu.
Potem bi občinam odvzel enega izmed prihodkov - parkirnine, poleg tega pa bi morali dati denar še za brezplačni javni prevoz... Mislim, da to ni v njihovem interesu. S parkirninami se na veliko služi, poglej samo Dubrovnik in njihove cene za parkiranje.
Ma, ne, saj je čisto preprosto. Denar dobijo nazaj zaradi povečanega obiska in s tem tudi več ponucanih storitev, od restavracij do muzejev. Če folku ni treba gledat, kje, kako dolgo in za koliko bodo parkirali, rade volje zavije v kakšno štacuno več.
Študije to tudi dokazujejo.
ker ljudje obožujejo organizirana potovanja, da vodič usmerja, kje se hodi.
ali pa ti omejuje čas lastnega hajkanja po mestu.
SimplyMiha ::
in tudi dnevne lokalne migracije bi se hudo znižale, zdj se družina zapelje z avtom do restavracije (klima in vse) kadar jim je volja,
a mislš, da bi šla 4-članska družina čakat na avtobus, da bi šli v restavracijo?
ali pa, da se gre pogledat eno odročno mesto, z avtom je možno, avtobusne linije bi težko finančno upravičile linijo v odročna mesta.
Dokler je javni prevoz profitno naravnan, bo pač tak, kot je - navaden drek od dreka.
Če vam avtofilom ni jasno, da se ljudem ne ljubi v razbeljeni pločevini dolgo iskati parkirnega mesta, potem vam pač ne morem pomagati.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SimplyMiha ()
jb_j ::
SimplyMiha je izjavil:
in tudi dnevne lokalne migracije bi se hudo znižale, zdj se družina zapelje z avtom do restavracije (klima in vse) kadar jim je volja,
a mislš, da bi šla 4-članska družina čakat na avtobus, da bi šli v restavracijo?
ali pa, da se gre pogledat eno odročno mesto, z avtom je možno, avtobusne linije bi težko finančno upravičile linijo v odročna mesta.
Dokler je javni prevoz profitno naravnan, bo pač tak, kot je - navaden drek od dreka.
tudi če bi bil zastonj, se ne bi rešilo počitniškega potovanja. vsaj za zdaj ne, mogoče čez 40-60let.
če se organizira javni prevoz do te mere, da je udoben do končne počitniške destinacije. brez čakalnih dob. in da je vsaj na končnih počitniških lokacijah potem omogočeno lokalno raziskovanje z najemom lastnega vozila.
@SimplyMiha
označ me za avtofila, samo na počitniških lokalnih in tujih lokacijah, nimam brez avta možnosti premikanja, razen peš,kolesom, mogoče skuter.
in potem mi paše it na morju v neko vukojebino, ker je dež. in vsa sredstva javnega/najemnega prevoza mi tega ne omogočajo.
in recimo, da so lokalne avtobusne linije, ki to omogočajo. super, pol bo pa vso naselje na avtobusni čakal, da gre mal okoliške kraje prečekirat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jb_j ()
SimplyMiha ::
Vse se da naredit, samo voljo je treba najti in štumfe zatlačit v usta avtofilov, ki bi z avtom šli 100m do trgovine in 50m do plaže.
Najem avta odpade. Poanta je, da se z ulice umakne čim več avtov in da se uvede druga prevozna sredstva.
Najem avta odpade. Poanta je, da se z ulice umakne čim več avtov in da se uvede druga prevozna sredstva.
AndrejO ::
http://www.regionalobala.si/novica/iz-n...
Včasih je poleti vozil takšen vlak od Ljubljane do Splita. Avto si popoldne natovoril, zvečer si prišel na vlak v svojo kabino (potniki smo potovali v spalnikih) in naslednje jutro zjutraj si se zbudil s pogledom na morje v Dalmaciji.
Do Hrvaške to trenutno ne gre tako enostavno, ker je vmes še vedno schengenska meja, ampak iz srednje in severne Evrope do Kopra bi pa to lahko kar lepo delovalo. Če seveda ne bi imeli že nekaj časa tistih težav z zasedenostjo tistega enega tira ...
Včasih je poleti vozil takšen vlak od Ljubljane do Splita. Avto si popoldne natovoril, zvečer si prišel na vlak v svojo kabino (potniki smo potovali v spalnikih) in naslednje jutro zjutraj si se zbudil s pogledom na morje v Dalmaciji.
Do Hrvaške to trenutno ne gre tako enostavno, ker je vmes še vedno schengenska meja, ampak iz srednje in severne Evrope do Kopra bi pa to lahko kar lepo delovalo. Če seveda ne bi imeli že nekaj časa tistih težav z zasedenostjo tistega enega tira ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
jb_j ::
http://www.regionalobala.si/novica/iz-n...
Včasih je poleti vozil takšen vlak od Ljubljane do Splita. Avto si popoldne natovoril, zvečer si prišel na vlak v svojo kabino (potniki smo potovali v spalnikih) in naslednje jutro zjutraj si se zbudil s pogledom na morje v Dalmaciji.
Do Hrvaške to trenutno ne gre tako enostavno, ker je vmes še vedno schengenska meja, ampak iz srednje in severne Evrope do Kopra bi pa to lahko kar lepo delovalo. Če seveda ne bi imeli že nekaj časa tistih težav z zasedenostjo tistega enega tira ...
super varjanta za dolge relacije, malo dražja, a se vsaj naspijo vsi potniki do bližine ciljne destinacije.
(najbrž komfort za tiste z malo več $, da bi pa ves promet šel tja, bi sigurno bil železniški promet preobremenjen za takšne migracije)
med vikendi so npr. skoraj vse ceste dvopasovno zasedene med izmenami v evropi.
SimplyMiha ::
Tudi avtovlak ne pomaga preveč, ker se destinacije še vedno zabašejo z avtomobili.
Osebne avtomobile dol z ulice. Edina trajnostna rešitev.
Osebne avtomobile dol z ulice. Edina trajnostna rešitev.
jb_j ::
SimplyMiha je izjavil:
Tudi avtovlak ne pomaga preveč, ker se destinacije še vedno zabašejo z avtomobili.
Osebne avtomobile dol z ulice. Edina trajnostna rešitev.
Pa zakaj ne, če bi jst žvel na finskem al pa tam nekje, bi pri tistem standardu z veseljem plačal par 100EUR več, za sigurno potovanje do J Evrope. Prvi dan bi mal pil, in potem se treznil do končne destinacije. Najbrž pa bi bilo dobro, da v je turističnih sezonah v turističnih krajih povsem prepovedan alkohol za upravljalce vozil, sonce+alko ni dobra kombinacija niti za na plažo, pa tam ne upravljam nobenega vozila.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jb_j ()
Oberyn ::
SimplyMiha je izjavil:
Nobenih omejitev ni treba, samo dopustovanje z avtom je treba prepovedat.
Aja, se ti zdi? In če daš potem še polovici prebivalstva rumen trak na rokav in ne smejo v oštarije in še kam drugam, si rešil še en problem gneče. Aja, pa ženske naj doma ostanejo, saj itak sam zgago delajo. Prepovedi bodo definitivno rešile našo družbo, da ne bo zašla na stranpoti (recimo na udoben dopust). Več imamo prepovedi, manj je omejitev, praviš?
SimplyMiha ::
Avto in udoben dopust ne gresta skupaj. Sprijaznite se no že enkrat s tem.
Avto dol z ulice!
Avto dol z ulice!
Jupito ::
I used to be with it, but then they changed what it was.
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!
jb_j ::
če bi pa slučajno bila gužva pri avtovlaku, bi najbrž bilo smotrno da se razdeli vagone pri natovoru in raztovoru za hitrejši na/raz tovor.
feryz ::
Čim se odpre nova tema, uletijo fašisti, ki bi nekaj prepovedovali.
Zakaj pa ne bi ob vikendih prepovedali kolesarjenja na cestah? Naj si s pobranimi davki od cestnine za kolesa zgradijo svoje steze in se fijakajo po teh.
Zakaj pa ne bi ob vikendih prepovedali kolesarjenja na cestah? Naj si s pobranimi davki od cestnine za kolesa zgradijo svoje steze in se fijakajo po teh.
matobeli ::
Če bi obdavčili avte glede na število članov v gospodinjstvu, težo avta ter izpuhe bi že nardili dovolj.
Tako pa ima par (brez otrok) dva avta in oba se furata sama v ljubljano na šiht, delodajalec jima pa celo plača stroške.
Tako pa ima par (brez otrok) dva avta in oba se furata sama v ljubljano na šiht, delodajalec jima pa celo plača stroške.
Jupito ::
Nehajte že v LJ bit gospodarsko središče Slovenije, pa ne bo nobenih problemov več. Nobenih avtov, nobenih nezaželjenih vaških primitivcev... Lahko imate njive, kjer so zdaj ceste.
I used to be with it, but then they changed what it was.
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jupito ()
HighBane ::
Če bi obdavčili avte glede na število članov v gospodinjstvu, težo avta ter izpuhe bi že nardili dovolj.
Tako pa ima par (brez otrok) dva avta in oba se furata sama v ljubljano na šiht, delodajalec jima pa celo plača stroške.
Naj javni prevoz porihtajo in naredijo ugoden in uporaben. Da greš lahko greš na avtobus ali vlak enkrat na uro to ni. Stane pa toliko, kakor če greš z avtom. Če gresta dva v avto, pa sploh ne splača več. Da ne omenjam, da potrebuješ več časa za pot in še čakat moraš, da te pobere. In še do postaje in od postaje moraš nekako priti.
jb_j ::
Če bi obdavčili avte glede na število članov v gospodinjstvu, težo avta ter izpuhe bi že nardili dovolj.
Tako pa ima par (brez otrok) dva avta in oba se furata sama v ljubljano na šiht, delodajalec jima pa celo plača stroške.
Naj javni prevoz porihtajo in naredijo ugoden in uporaben. Da greš lahko greš na avtobus ali vlak enkrat na uro to ni. Stane pa toliko, kakor če greš z avtom. Če gresta dva v avto, pa sploh ne splača več. Da ne omenjam, da potrebuješ več časa za pot in še čakat moraš, da te pobere. In še do postaje in od postaje moraš nekako priti.
dokler ne bo metropole, ala par miljonov v glavnem mestu, niti ne bo res potrebno nadomestiti avto promet z javnim prometom.
za šolarje in tiste, ki imajo službe dosti blizu (mestni promet), je super, da imamo javni promet.
za tipično slovensko družino pa je nekak pametno en velik avto in en mestni avto. (ali pa en dizel karavan)
mož in žena se furata z avtom v službo in peljeta otroke na različne dejavnosti.
mestni avto za šopinge in podobno.
velik za počitnikovanja.
Čim se odpre nova tema, uletijo fašisti, ki bi nekaj prepovedovali.
Zakaj pa ne bi ob vikendih prepovedali kolesarjenja na cestah? Naj si s pobranimi davki od cestnine za kolesa zgradijo svoje steze in se fijakajo po teh.
primerjaš prometne obremenitve in njihovo prepoved; tovornjakov in kolesarjev.
ja, ali po tvoji logiki mogoče res kolesarji obremenjujejo slovenske ceste, do mere skorajšnje neprevoznosti?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jb_j ()
matobeli ::
Dva sta že luksuz, max en avto v carsharing mreži da pofilaš luknje. Meni so nedavno javni prevoz dali na 1eur/dan. Če ne bi vozil edinega avtomobila v gospodinjstvu (oziroma če bi imel opcijo carsharinga), bi se mojega avta brez problema znebil. Pot bi se mi podaljšala za cca 10min v eno stran, kar pa tudi ni kritično.
Kar se pa tiče metropole:
Umaknit backend JU nekam v poslovno cono zraven avtoceste, ukinit plačilo stroška prevoza, smiselno povečat plačo, pa se bo precej rešilo, gospodarstvo vedno najde najugodnejšo pot.
Zgled po večjih mestih kjer so v centru prepovedali avte ki ne dosegajo emisijskih standardov bi tudi koristil.
Kar se pa tiče metropole:
Umaknit backend JU nekam v poslovno cono zraven avtoceste, ukinit plačilo stroška prevoza, smiselno povečat plačo, pa se bo precej rešilo, gospodarstvo vedno najde najugodnejšo pot.
Zgled po večjih mestih kjer so v centru prepovedali avte ki ne dosegajo emisijskih standardov bi tudi koristil.
jb_j ::
Dva sta že luksuz, max en avto v carsharing mreži da pofilaš luknje. Meni so nedavno javni prevoz dali na 1eur/dan. Če ne bi vozil edinega avtomobila v gospodinjstvu (oziroma če bi imel opcijo carsharinga), bi se mojega avta brez problema znebil. Pot bi se mi podaljšala za cca 10min v eno stran, kar pa tudi ni kritično.
Kar se pa tiče metropole:
Umaknit backend JU nekam v poslovno cono zraven avtoceste, ukinit plačilo stroška prevoza, smiselno povečat plačo, pa se bo precej rešilo, gospodarstvo vedno najde najugodnejšo pot.
Zgled po večjih mestih kjer so v centru prepovedali avte ki ne dosegajo emisijskih standardov bi tudi koristil.
carsharing je superzanimiva ideja, ki jo poizkušajo uveljavt v metropolah, ki jim namenjajo dodatne pasove za boljšo pretočnost.
dobr lahko bi si tud slovenci sposodil idejo še preden pride do takšnih zastojev kot v metropolah, kjer po par ur čakajo v vrstah, da pridejo na/od delovnega mesta.
sigurno pa je v slo tudi prostor carsharinga, kot v tujini, tam jim namenjajo proste prometne pasove, tukaj bi se pa lahko lokalno dogovorili, da bi tudi delavci celo zaslužili na plačanih potnih stroških.
npr.: 4dolenci/štajerci se zmenjo, vsak ali eden vedno, vozijo svoj avto v LJ, z dostavo po delovnih mestih. plačane dobijo polne potne stroške. (moral bi pa približno uskladit po delovnih časih)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jb_j ()
jb_j ::
mogoče bi bilo dobro, da se nardi spletna stran, kjer delavci objavjo svoje delovne čase za teden ali mesec vnaprej (in kraj odhoda in cilja) . in se potem dogovarjajo o možnosti carsharinga.
škoda edino, da ni nekakšne tehnologije brezplačne komunikacije med ljudmi, kjer bi to lahko vse uskladili.
škoda edino, da ni nekakšne tehnologije brezplačne komunikacije med ljudmi, kjer bi to lahko vse uskladili.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jb_j ()
jb_j ::
Prevozi.org?
tam dobiš prevoz v eno smer.
če bi se delavci iz drugih krajev dogovarjali, bi se lahko dogovorili o bulk prevozih na in iz dela.
lažje bi pa bilo če bi bila možnost objave lastnega delovnika, da se hitreje uskladi vse skupaj.
je prevozi.org super stran, samo je na dnevni rabi nekega obkrajnega delavca, kar veliko dela za uskladitev prevoza z lastnim delovnim časom.
in na prevozi.org ne vem, ali posameznik samo 1x vozi ali se vozi vsak delovnik ob teh terminih.
in potem pride anomalija, ko treba menjat turnus, ali voznik zboli, in bi bilo dobro, da lahko takoj dobiš rednega celotedenskega voznika.
mogoče bi bila dobra tudi opcija, da voznik označi približno pot (s tem ko pobere kakšnega sopotnika) nekakšen zemljevid na internetu, kjer z odebeljeno črto vidiš njegovo pot, da ostali vidijo, če jim pelje kakšen voznik blizu njihovega kraja in kakšno zasedenost vozila ima voznik.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jb_j ()
jb_j ::
glede na to, da je google kao open-source,
me kar čudi, da še ni svetovne aplikacije google carshare, (for workers/daily travelers)
me kar čudi, da še ni svetovne aplikacije google carshare, (for workers/daily travelers)
SimplyMiha ::
Govora je o prometu poleti, ko je še manj delavcev vozačev na cesti, pa bi jim zapovedovali car sharing, ker se za svoj dopust nočete odpovedati delanju zastojev. Fašist pa sem seveda jaz.
Nič, uživajte v švicanju v večkilometrskih kolonah in svinjanju okolja s svojimi izpuhi ter nerazgradljivimi odpadki, ki jih tako radi puščate domačinom za spomin.
Pa lep dopust želim.
Nič, uživajte v švicanju v večkilometrskih kolonah in svinjanju okolja s svojimi izpuhi ter nerazgradljivimi odpadki, ki jih tako radi puščate domačinom za spomin.
Pa lep dopust želim.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SimplyMiha ()
matobeli ::
Carsharing bi zgolj znižal letne stroške ki so vezani na lastništvo avtomobila posledično tudi promet v bližini mest.
Promet povezan z ljubljano praktično hromi vse štiri krake celo leto.
Edit: avti majo klimo in udobne sedeže. S primernim pogonskim sredstvon se tudi izpuhi lahko znižajo.
Promet povezan z ljubljano praktično hromi vse štiri krake celo leto.
Edit: avti majo klimo in udobne sedeže. S primernim pogonskim sredstvon se tudi izpuhi lahko znižajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matobeli ()
jb_j ::
Carsharing bi zgolj znižal letne stroške ki so vezani na lastništvo avtomobila posledično tudi promet v bližini mest.
Promet povezan z ljubljano praktično hromi vse štiri krake celo leto.
Edit: avti majo klimo in udobne sedeže. S primernim pogonskim sredstvon se tudi izpuhi lahko znižajo.
hahahahaha ljubljana ima ohromljen promet?
kaj je potem to: (manjši zastoj)
in ne, ni to still picture
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jb_j ()
[D]emon ::
SimplyMiha je izjavil:
Govora je o prometu poleti, ko je še manj delavcev vozačev na cesti, pa bi jim zapovedovali car sharing, ker se za svoj dopust nočete odpovedati delanju zastojev. Fašist pa sem seveda jaz.
Ne le to, prepricani so, da edinole oni znajo voziti, zato bi pobrali dovoljenja 80% voznikom.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
[D]emon ::
Sej se to odvzemanje izpita ponavlja v vsaki temi o prometu.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
[D]emon ::
Ne, je kar lepo stevilo "pametnjakovicev", po besedah katerih so oni sami edini sposobni voziti, vsi ostali smo pa kaktusi.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
nekikr ::
Saj si najverjetneje tudi sam eden od teh :)
V anketi AMZS so voznike spraševali po svoji dobri lastnosti in "Kot kaže anketa, kar 80 odstotkov vprašanih meni, da so sami kot vozniki strpni." Kako pa vozijo drugi? Grozno, seveda, anketiranci menijo, da je takih kar 75 odstotkov.
kingsix ::
Jaz nikoli ne čakam na meji, ker na morje hodim septembra. Super vreme, topla voda, manj ljudi.. Top shit.
Jupito ::
Turizem je treba prepovedat. Totalno neproduktivna reč za resničen napredek človeštva, samo denar generira na račun okolja in zasužnjuje tuje kulture za vaš užitek, torej je kapitalističen in ga ne rabimo!
Pa odvzet internetne priključke 90% populacije.
Pa odvzet internetne priključke 90% populacije.
I used to be with it, but then they changed what it was.
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 30829 (20915) | jb_j |
» | Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020) (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Loža | 127936 (101141) | Pika na i |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 80730 (70139) | starfotr |
» | Parkirišča med bloki (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 26611 (22532) | Saul Goodman |
» | Zastonj javni prevoz (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 12278 (10875) | noraguta |