Forum » Na cesti » Gneča na Ljubljanski obvoznici
Gneča na Ljubljanski obvoznici
Temo vidijo: vsi
starfotr ::
V bistvu bodo hitrosti padle tudi izven naselji. 30 bo v mestih in naseljih namesto 50.
Sčasoma bodo tudi drugod znižali najvišje dovoljene hitrosti, torej izven naselja, hitre ceste in avtoceste.
Kar je v bistvu zelo dobro. S tem ukrepom se znebimo ogromnega števila tabel za znižanje hitrosti pred npr. ovinki ali podobno.
Če je sedaj omejitev izven naselja 90 in so table za znižanje hitrosti na 70 na vsake toliko, bo to postalo nepotrebno, če bo hitrost padla z 90 na 70 km/h izven naslji.
V mestih odpadejo vse cone 30, saj bo celo mesto cona 30.
Torej draštično znižanje hitrosti in poenostavljena prometna signalizacija.
Sčasoma bodo tudi drugod znižali najvišje dovoljene hitrosti, torej izven naselja, hitre ceste in avtoceste.
Kar je v bistvu zelo dobro. S tem ukrepom se znebimo ogromnega števila tabel za znižanje hitrosti pred npr. ovinki ali podobno.
Če je sedaj omejitev izven naselja 90 in so table za znižanje hitrosti na 70 na vsake toliko, bo to postalo nepotrebno, če bo hitrost padla z 90 na 70 km/h izven naslji.
V mestih odpadejo vse cone 30, saj bo celo mesto cona 30.
Torej draštično znižanje hitrosti in poenostavljena prometna signalizacija.
-puhek- ::
Torej je imel Tweezzizi prav... dejansko bo prišlo počasi do deavtombilizacije mest. Lepo slišat.
S tem, da pa moram reči, da jim je pa tale omejitev 30km/h odlična ideja.
Soft način, za odstranit avtomobile iz ulic.
To je samo soft način da dobiš več psihopatov ki živčkajo in prehitevajo in potem imamo več bolanih ljudi
Ne bo držalo, pri omejitvi 30km/h si zelo hitro ob izpit, promet se bo hitro očistil psihopatov, ker bojo ostali brez vozniških.
starfotr ::
Zakon mora iti v smer opuščanja denarnih kazni in uvedbe dela z žrtvami prometnih nesreč.
V kolikor se to ponavlja pa trajni odvzem vozila.
Seveda govorim za težje prekrške. In poleg vseh teh znižanj hitrosti je treba obvezno uvesti še ničelno toleranco do alkohola, mamil, zaspanosti, nesposobnosti za vožnjo npr. zaradi starosti itd.
V kolikor se to ponavlja pa trajni odvzem vozila.
Seveda govorim za težje prekrške. In poleg vseh teh znižanj hitrosti je treba obvezno uvesti še ničelno toleranco do alkohola, mamil, zaspanosti, nesposobnosti za vožnjo npr. zaradi starosti itd.
starfotr ::
Drastično bi se znižalo število avtov, če bi imeli izredno visoke davke na avte. Kot npr. Danska.
Če bi moral ob nakupu plačat isto, kot je bilo v YU glede deviz za uvožene avte, kjer si za en avto denarja plačal še davka državi, bi se stanje popravilo samo od sebe.
Če bi moral ob nakupu plačat isto, kot je bilo v YU glede deviz za uvožene avte, kjer si za en avto denarja plačal še davka državi, bi se stanje popravilo samo od sebe.
Mato989 ::
Zakon mora iti v smer opuščanja denarnih kazni in uvedbe dela z žrtvami prometnih nesreč.
V kolikor se to ponavlja pa trajni odvzem vozila.
Seveda govorim za težje prekrške. In poleg vseh teh znižanj hitrosti je treba obvezno uvesti še ničelno toleranco do alkohola, mamil, zaspanosti, nesposobnosti za vožnjo npr. zaradi starosti itd.
Predvsem bi jaz ukinil vozniške vsem nad 65 let torej starim fotrom ki bremzajo promet in delajo gužvo...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Horas ::
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
feryz ::
Ko bodo nastavili letno takso za vožnjo po centru žabarije na 5 jurjev, ne bo treba omejiti hitrosti na 30 km/h. Ker bodo ceste prazne.
Hkrati bi lahko dali tudi davek na drugi avto na 5 jurjev letno. Bi bile tudi regionalke in AC prazne. Jaz sem takoj za.
Hkrati bi lahko dali tudi davek na drugi avto na 5 jurjev letno. Bi bile tudi regionalke in AC prazne. Jaz sem takoj za.
Mato989 ::
Ministrstvo: Namigovanja o pripravi zakonodaje za oteževanje uporabe avtomobilov so neresnična
So se samo malo hecali kot Kacin in gremo naprej
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
mirator ::
Predvsem bi jaz ukinil vozniške vsem nad 65 let torej starim fotrom ki bremzajo promet in delajo gužvo...
Tudi tebi dela biološka ura tik-tak, tik-tak...
Pa malo pomisli. Mogoče boš ti moral delati do 70-tih let.
Mene verjetno takrat ne bo več. Ti pa še boš in takrat si preberi poste, ki jih pišeš sedaj.
gruntfürmich ::
Ministrstvo: Namigovanja o pripravi zakonodaje za oteževanje uporabe avtomobilov so neresnična
So se samo malo hecali kot Kacin in gremo naprej
nič niso neresnična. če imajo levake v teh ''posvetovalnih organih'' so padale še bolj bolane ideje.
v to bodite prepričani!
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
T440 ::
Vse kar ogroža Niko Kovač ko stoji na Bavarcu, se mora omejiti.
To velja za vsako telo, ki se giblje oz. premika s hitrostjo višjo od 3km/h.
Dvoma ni, gremo naprej! (ampak počasi, zaradi Nike)
To velja za vsako telo, ki se giblje oz. premika s hitrostjo višjo od 3km/h.
Dvoma ni, gremo naprej! (ampak počasi, zaradi Nike)
WizzardOfOZ ::
Najbližja avtobusna postaja na relaciji Davča Železniki je v Železnikih.
Napačnim razlagaš. On nima pojma ne kje so železniki in ne kje je davča, pametuje pa za tri.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Mato989 ::
Predvsem bi jaz ukinil vozniške vsem nad 65 let torej starim fotrom ki bremzajo promet in delajo gužvo...
Tudi tebi dela biološka ura tik-tak, tik-tak...
Pa malo pomisli. Mogoče boš ti moral delati do 70-tih let.
Mene verjetno takrat ne bo več. Ti pa še boš in takrat si preberi poste, ki jih pišeš sedaj.
Kdo pravi da ne unrem pred 65tim
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
LeQuack ::
Just one more lane bro. Sicer pa na kolesarskih pasovih ne vidim neke gužve. In pa med covidom smo že imeli rešitev, delo od doma, ceste so bile lepo prazne in prevozne, ljudje so imeli čas za družino poleg službe. Zdaj pa smo šli spet nazaj v temno dobo, kot eni neandertalci.
Quack !
T440 ::
Hja, kot kaže delajo gnečo ljubljančani, ki na vsak način hočejo vsi naenkrat iz mesta ven v kake malo bolj kulturne kraje (npr. Fiesa ali Krk).
Rešitev je samo ena - prepovedati ljubljančanom lastništvo avtomobila, za prvomajske naj gredo na dopust s Flixbusom, ob nakupu ali najemu vikenda / apartmaja / mobilne hiške / kamp šotora pa sem ljubljančanom zaračuna tudi taksa za onesnaževanje zraka ob vožnji na počitniško destinacijo, obvezen nakup parkirnega prostora na počitniški destinaciji, dodaten davek na luksuz in znaten prispevek za razvrednotenje lokacije, na kateri se ljubljančani v večji koncentraciji pojavijo.
Rešitev je samo ena - prepovedati ljubljančanom lastništvo avtomobila, za prvomajske naj gredo na dopust s Flixbusom, ob nakupu ali najemu vikenda / apartmaja / mobilne hiške / kamp šotora pa sem ljubljančanom zaračuna tudi taksa za onesnaževanje zraka ob vožnji na počitniško destinacijo, obvezen nakup parkirnega prostora na počitniški destinaciji, dodaten davek na luksuz in znaten prispevek za razvrednotenje lokacije, na kateri se ljubljančani v večji koncentraciji pojavijo.
energetik ::
Začaran krog.Ja seveda, ker zaloga novih in novih voznikov v SLO je neskončna?
https://twitter.com/praprotnix/status/1...
Še enkrat, vozni pas je neprekinjen vlak tranzitnih tovornjakov. Nimamo AC, samo navadno dvopasovnico. AC smo delali za tujce očitno.
vires in numeris
IgorCardanof ::
Od kod ideja, da sta 2 pasova "optimalna" in vse kar je več, bo samo še povečalo število prometa in zastojev? Kateri so geniji, ki stojijo za takim načinom razmišljanja?
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.
Ne odgovarjam na DM.
Magic1 ::
Prejšnji teden sem šel po primorski avtocesti po kosilu. Je bilo res fascinantno videt, koliko kamionov gre v obe smeri. Še dobro, da so jim prepovedal prehitevat. Samo kaj ko imaš nekatere voznike avtomobilov, ki vozijo komaj kaj hitreje od kamionov. Ni bilo še gužve pa sem se vseeno večinoma 100km/h vozil. Zeme je bil le en pas.
Magic
starfotr ::
Povečanje števila pasov in da se ob tem gneča ne zmanjša je matematično dokazljiv fenomen. Ob zatiskanju oči glede tega je pač neumnost govorit o znanosti, če je nočete videt.
Še enkrat, na cesti je v povprečju 90 % avtov in 10 % kamionov. A sedaj zanikaš, da avti niso problem?
Spet je matematika tu glede tega. Je pa tudi matematika v ozadju tudi glede hitrosti. Višja hitrost v navezi z neustrezno varnostno razdaljo rezultira v več nesreč in v več fantomskih zastojev.
Ampak če želite na vsak način scat proti vetru, lahko to delate. Vendar ne z mojim denarjem.
Še enkrat, na cesti je v povprečju 90 % avtov in 10 % kamionov. A sedaj zanikaš, da avti niso problem?
Spet je matematika tu glede tega. Je pa tudi matematika v ozadju tudi glede hitrosti. Višja hitrost v navezi z neustrezno varnostno razdaljo rezultira v več nesreč in v več fantomskih zastojev.
Ampak če želite na vsak način scat proti vetru, lahko to delate. Vendar ne z mojim denarjem.
IgorCardanof ::
Povečanje števila pasov in da se ob tem gneča ne zmanjša je matematično dokazljiv fenomen. Ob zatiskanju oči glede tega je pač neumnost govorit o znanosti, če je nočete videt.
Še enkrat, na cesti je v povprečju 90 % avtov in 10 % kamionov. A sedaj zanikaš, da avti niso problem?
Spet je matematika tu glede tega. Je pa tudi matematika v ozadju tudi glede hitrosti. Višja hitrost v navezi z neustrezno varnostno razdaljo rezultira v več nesreč in v več fantomskih zastojev.
Ampak če želite na vsak način scat proti vetru, lahko to delate. Vendar ne z mojim denarjem.
Za dober filing, ali samo trosis bučke ali je dejansko kaj na tem, je pametno it pogledat v ekstreme.
Torej:
Več pasov, večja gužva oziroma manj pasov, manj gužve. Torej idealno je narest 1 pas dol do morja, vse ostalo pa zapret, je tako? Ni? Če ni, potem pa od kje ti ideja, da sta 2 pasova idealna? Podatek potegnjen iz riti.
Višja hitrost, več fantomskih zastojev, torej manjša hitrost, manj zastojev. Dajmo hitrost na 1km/h. Super, promet sedaj zelo hitro teče proti morju. Ne? Od kje ti potem ideja, da je 80 km/h idealna potovalna hitrost za največjo pretočnost?
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.
Ne odgovarjam na DM.
Mato989 ::
Po tej logiki je najmanj gužve če ukinemo VSE pasove
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
starfotr ::
Ni ideje. So izračuni v ozadju.
Ampak, če si prepričan v nekaj, nisem jaz tu da te bom prepričeval v nasprotno.
Analogija tvojemu razmišljanju je ravna Zemlja. Ti lahko postaviš ogromno tez, da je res ravna. Ampak realnost je pa drugačna. Na tvojo žalost in na srečo drugih.
Oziroma, podaj izračune, dokaze, da 1 ali 2 dodatna pasova rešita težavo s tranzitnim prometom in z gnečo, ko željo vsi na morje med npr. prvomajskimi prazniki.
Ampak, če si prepričan v nekaj, nisem jaz tu da te bom prepričeval v nasprotno.
Analogija tvojemu razmišljanju je ravna Zemlja. Ti lahko postaviš ogromno tez, da je res ravna. Ampak realnost je pa drugačna. Na tvojo žalost in na srečo drugih.
Oziroma, podaj izračune, dokaze, da 1 ali 2 dodatna pasova rešita težavo s tranzitnim prometom in z gnečo, ko željo vsi na morje med npr. prvomajskimi prazniki.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: starfotr ()
Magic1 ::
Imaš na netu eno stran kjer lahko simuliraš promet. Imaš krog, kjer izbiraš število pasov, količino prometa in hitrost. Zdaj mi pa pokaži, kako količina pasov ne vpliva na pretočnost preden pride do zastojev. Verjamem da v tujini tudi osem pasovnica ne reši težav. Vendar tam imajo popolnoma drugo količino ljudi. V Sloveniji ne bo prebivalstvo več pretirano, če sploh, naraščalo. Promet v Ljubljno pa se tudi ne bo pretirano več povečeval. Zdaj kaj je pa s tujci, je pa drug problem.
Magic
njyngs ::
Mestne srajce Ljubljanske prisilit na javni promet, pešačenje in uporabo koles (javnih ali svojih), pa bo. V zadnjih 2 tednih sem bil 2x v Ljubljani, 90% časa obiska stal v zastojih in okrog sebe videl nič drugo kot 99,9% LJ registracij s po 1 človekom v avtu. Ne mi rečt, da te golazni ne moreš spravit v druge oblike mobilnosti po mestu... samo lenuhi so.
Če samo polovico teh lenuhov spraviš na druge oblike mobilnosti, si hitro v situaciji, kjer je promet znosen tako za prebivalce Ljubljane kot vse, ki prihajajo v LJ v službo od daleč in jim je res edina smiselna uporaba: avto. Ampak ne, tipično za budale je, da za stanje krivijo vse ki prihajajo v mesto iz drugje, ne vidijo pa svojega idiotskega obnašanja, kjer se morajo 5km na šiht peljat z avtom. Ampak razumem, da ne moraš svoje Tesle Y pokazat drugim, če greš v službo s kolesom ali peš...
Če samo polovico teh lenuhov spraviš na druge oblike mobilnosti, si hitro v situaciji, kjer je promet znosen tako za prebivalce Ljubljane kot vse, ki prihajajo v LJ v službo od daleč in jim je res edina smiselna uporaba: avto. Ampak ne, tipično za budale je, da za stanje krivijo vse ki prihajajo v mesto iz drugje, ne vidijo pa svojega idiotskega obnašanja, kjer se morajo 5km na šiht peljat z avtom. Ampak razumem, da ne moraš svoje Tesle Y pokazat drugim, če greš v službo s kolesom ali peš...
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
Zgodovina sprememb…
- spremenil: njyngs ()
starfotr ::
Imaš na netu eno stran kjer lahko simuliraš promet. Imaš krog, kjer izbiraš število pasov, količino prometa in hitrost. Zdaj mi pa pokaži, kako količina pasov ne vpliva na pretočnost preden pride do zastojev. Verjamem da v tujini tudi osem pasovnica ne reši težav. Vendar tam imajo popolnoma drugo količino ljudi. V Sloveniji ne bo prebivalstvo več pretirano, če sploh, naraščalo. Promet v Ljubljno pa se tudi ne bo pretirano več povečeval. Zdaj kaj je pa s tujci, je pa drug problem.
Glede na to, da se nam prebivalstvo stara, novih rojstev ni, torej se zmanjšuje dolgoročno, vendar promet nam pa vsako leto narašča ... Saj se zavedaš, da nismo samo Slovenci na cesti?
LeQuack ::
Just one more lane bro. Sicer pa na kolesarskih pasovih ne vidim neke gužve. In pa med covidom smo že imeli rešitev, delo od doma, ceste so bile lepo prazne in prevozne, ljudje so imeli čas za družino poleg službe. Zdaj pa smo šli spet nazaj v temno dobo, kot eni neandertalci.
Kot sem že napisal, rešitev smo že imeli na dlani, v uporabi. Vi iščete tu rešitve, ampak smo jo že imeli.
Quack !
joze67 ::
Mestne srajce Ljubljanske prisilit na javni promet, pešačenje in uporabo koles (javnih ali svojih), pa bo. V zadnjih 2 tednih sem bil 2x v Ljubljani, 90% časa obiska stal v zastojih in okrog sebe videl nič drugo kot 99,9% LJ registracij s po 1 človekom v avtu.Morda boš kdaj ugotovil, da tablice LJ pripadajo po naravi lepemu kosu Slovenije (Wikipedia), dobi jo pa lahko vsak.
njyngs ::
Se vsak tega zaveda, ampak kakšna je verjetnost, da se večina iz recimo MS ali NM pripelje z LJ registracijami in po šihtu sili V mestu, namesto na ring in IZ mesta? ;) Bučke, da so vsi ti ljudje bli iz oddaljenih delov slovenije in so čist naključno vsi silili v center mesta, je smešna in je zgodbica za otroke zvečer.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
Zgodovina sprememb…
- spremenil: njyngs ()
joze67 ::
Menda se pripeljeta vsaj dva tudi iz območij, ki noso druga mesta velikosti ali pomembnosti vrste NM ali MS.
Invictus ::
Zanimivo, da bi promet v Ljubljani delegirali ljudje, ki dnevno delajo gužvo v Ljubljani. In niso prebivalci Ljubljane.
Ko se teh znebi, bo promet v Ljubljani bistveno bolj tekoč.
Dajmo te dnevne migrante na javni prevoz, naj se vozi v službo 2 uri in še toliko nazaj, pa bo mir.
Ko se teh znebi, bo promet v Ljubljani bistveno bolj tekoč.
Dajmo te dnevne migrante na javni prevoz, naj se vozi v službo 2 uri in še toliko nazaj, pa bo mir.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
njyngs ::
Dajmo za začetek te ljubljanske pizde na javni promet, da ne bodo delali smoga po lastnem mestu.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
njyngs ::
Ima, večina je levičarjev. Ampak moderatorji se vtikajo samo tu in tam, pa še takrat brišejo samo vezano na svoj subjektivni politični pogled, ne na objektivnost.
Če že govorimo o objektivnosti: kdaj ljubljančani začnete uporabljat javni promet, namesto da delate smog (in gužvo) po lastnem mestu za 2km dolge poti?
Če že govorimo o objektivnosti: kdaj ljubljančani začnete uporabljat javni promet, namesto da delate smog (in gužvo) po lastnem mestu za 2km dolge poti?
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
Zgodovina sprememb…
- spremenil: njyngs ()
starfotr ::
Še bolje (za zdravje), kot javni promet je pa hoja ali pa kolo.
Jaz se tudi vozim v Lj na delo z avtom. Pa bi raje videl, da se uvede določene ukrepe (četudi bodo mene udarile po denarnici), bo to še vedno ceneje, kot če mi dvignejo davke in bom plačeval nov pas avtoceste, več izdatkov za zdravstvo itd. Torej sem samo egoističen prasec, ki bi rad plačal manj in ne več, kot je potrebno.
Jaz se tudi vozim v Lj na delo z avtom. Pa bi raje videl, da se uvede določene ukrepe (četudi bodo mene udarile po denarnici), bo to še vedno ceneje, kot če mi dvignejo davke in bom plačeval nov pas avtoceste, več izdatkov za zdravstvo itd. Torej sem samo egoističen prasec, ki bi rad plačal manj in ne več, kot je potrebno.
njyngs ::
Se strinjam s tabo. Obstaja precej korakov, ki bodo bolj učinkoviti od širitve avtoceste, vsaj za začetek. Kar nekaj jih je že blo večkrat omenjenih v tej temi.
Za začetek bo moral vsak pogledat pred svoj prag. Če živiš v mestu in delaš v mestu, potem imaš točno 0 izgovorov, da uporabljaš avto za na šiht. Če živiš izven in imaš dobro javno povezavo, potem je tudi bore malo izgovorov. No, pol pa je še tretja opcija: tisti, ki imajo neobstoječo ali zelo slabo povezavo javnega promet med krajem bivanja in delovnim mestom - od takih zahtevati, da namesto avta uporabijo javni promet in izgubijo 2,3 ali celo večkratnik svojega časa v primerjavi z avtomobilom... je pa absolutno debilno in zavržno zahtevanje. In točno to Invictus zgoraj zahteva.
Za začetek bo moral vsak pogledat pred svoj prag. Če živiš v mestu in delaš v mestu, potem imaš točno 0 izgovorov, da uporabljaš avto za na šiht. Če živiš izven in imaš dobro javno povezavo, potem je tudi bore malo izgovorov. No, pol pa je še tretja opcija: tisti, ki imajo neobstoječo ali zelo slabo povezavo javnega promet med krajem bivanja in delovnim mestom - od takih zahtevati, da namesto avta uporabijo javni promet in izgubijo 2,3 ali celo večkratnik svojega časa v primerjavi z avtomobilom... je pa absolutno debilno in zavržno zahtevanje. In točno to Invictus zgoraj zahteva.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
Zgodovina sprememb…
- spremenil: njyngs ()
Apofis ::
Jst se bom potanovem vozil na šiht na drug konc ljubljane. Z avtobusom oz. z dvema potrebujem vsaj 45 minut, s kolesom cca pol ure, z avtom po obvoznici(če ni lih kake nesrrče) 10-15 minut, tud pod 10 minut mi je ratal pridt...kje je zdej tuki logika
Yecko_thram ::
Za začetek bo moral vsak pogledat pred svoj prag. Če živiš v mestu in delaš v mestu, potem imaš točno 0 izgovorov, da uporabljaš avto za na šiht. Če živiš izven in imaš dobro javno povezavo, potem je tudi bore malo izgovorov. No, pol pa je še tretja opcija: tisti, ki imajo neobstoječo ali zelo slabo povezavo javnega promet med krajem bivanja in delovnim mestom - od takih zahtevati, da namesto avta uporabijo javni promet in izgubijo 2,3 ali celo večkratnik svojega časa v primerjavi z avtomobilom... je pa absolutno debilno in zavržno zahtevanje. In točno to Invictus zgoraj zahteva.
Enako kakor pričakovati, da se morajo drugi žrtvovati zate, kjer so kupili stanovanja po dvakratni ceni tega kar ima nekdo s slabo povezavo oz. je celo računico naredil, da bo imel večje stanovanje na račun poti. Zakaj točno bi morali imeti zdaj tisti, ki živijo v Ljubljani slabše življenske pogoje na račun tistih, ki imajo daljšo pot/slabšo povezavo?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Yecko_thram ()
njyngs ::
Jst se bom potanovem vozil na šiht na drug konc ljubljane. Z avtobusom oz. z dvema potrebujem vsaj 45 minut, s kolesom cca pol ure, z avtom po obvoznici(če ni lih kake nesrrče) 10-15 minut, tud pod 10 minut mi je ratal pridt...kje je zdej tuki logika
Si boš drznil bentit čez ljudi, ko boš nekje v koloni čakal, z zavedanjem, da si tudi del tega problema? 10-15min po obvoznici (bi rekel bolj realno 20, ko greš v normalni prometni konici), je že skoraj čas enakovreden s kolesom. Če se vas več odloči it z alternativnim prevozom pomeni, da bo manj pleha znotraj ringa na cesti, kar pomeni, da bo tudi javni promet hitreje tekel.
Yecko_thram je izjavil:
je pa absolutno debilno in zavržno zahtevanje
Enako kakor pričakovati, da se morajo drugi žrtvovati zate, kjer so kupili stanovanja po dvakratni ceni tega kar ima nekdo s slabo povezavo oz. je celo računico naredil, da bo imel večje stanovanje na račun poti. Zakaj točno bi morali imeti zdaj tisti, ki živijo v Ljubljani slabše življenske pogoje na račun tistih, ki imajo daljšo pot?
Glej, jaz živim v mestu, 4km od centra. Moj prevoz v službo je s kolesom že leta in leta. In bi bil enak tudi, če bi imel več km do pisarne. Ti pa prelagaj odgovornost na druge še naprej, če se tako bolje počutiš. Ampak ne jamraj čez zastoje, če si del problema.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
Zgodovina sprememb…
- spremenil: njyngs ()
Apofis ::
Pizdim se zarad javnega prevoza, povečini sw bom itak s kolesom vozu ker je luštn. Bi se pa z busom, če mi nebi bilo skoda časa
njyngs ::
Javni prevoz bo boljši samo, ko bo več uporabnikov. In več uporabnikov bo takrat, ko se vas več odloči stopit na bus, ne v avto. Hkrati še s tem ubijete drugo muho v istem šusu: manj pleha bo na cesti. Dvojni benefit, ki se bi znotraj ringa konkretno poznal.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
Mato989 ::
Si boš drznil bentit čez ljudi, ko boš nekje v koloni čakal, z zavedanjem, da si tudi del tega problema? 10-15min po obvoznici (bi rekel bolj realno 20, ko greš v normalni prometni konici), je že skoraj čas enakovreden s kolesom. Če se vas več odloči it z alternativnim prevozom pomeni, da bo manj pleha znotraj ringa na cesti, kar pomeni, da bo tudi javni promet hitreje tekel.
BI vas rad videl v sukni in obleki kolesarit 4km čez LJ in potem it pred stranko predstavljat program, ko je zunaj že 25+ poleti...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Yecko_thram ::
Jst se bom potanovem vozil na šiht na drug konc ljubljane. Z avtobusom oz. z dvema potrebujem vsaj 45 minut, s kolesom cca pol ure, z avtom po obvoznici(če ni lih kake nesrrče) 10-15 minut, tud pod 10 minut mi je ratal pridt...kje je zdej tuki logika
Si boš drznil bentit čez ljudi, ko boš nekje v koloni čakal, z zavedanjem, da si tudi del tega problema? 10-15min po obvoznici (bi rekel bolj realno 20, ko greš v normalni prometni konici), je že skoraj čas enakovreden s kolesom. Če se vas več odloči it z alternativnim prevozom pomeni, da bo manj pleha znotraj ringa na cesti, kar pomeni, da bo tudi javni promet hitreje tekel.
Yecko_thram je izjavil:
je pa absolutno debilno in zavržno zahtevanje
Enako kakor pričakovati, da se morajo drugi žrtvovati zate, kjer so kupili stanovanja po dvakratni ceni tega kar ima nekdo s slabo povezavo oz. je celo računico naredil, da bo imel večje stanovanje na račun poti. Zakaj točno bi morali imeti zdaj tisti, ki živijo v Ljubljani slabše življenske pogoje na račun tistih, ki imajo daljšo pot?
Glej, jaz živim v mestu, 4km od centra. Moj prevoz v službo je s kolesom že leta in leta. In bi bil enak tudi, če bi imel več km do pisarne. Ti pa prelagaj odgovornost na druge še naprej, če se tako bolje počutiš. Ampak ne jamraj čez zastoje, če si del problema.
Ne bo tako preprosto, tudi jaz uporabljam vse drugo za vožnjo znotraj mesta, kot pa avtomobil, ker so ceste preveč zabasane in nima smisla.
Ampak trdim pa tudi, da so ljudje, ki so kupili stanovanja v Ljubljani, bolj upravičeni, do rabe cest v Ljubljani, kamor gre tudi del njihovih davkov, kot pa nekdo, ki se je odločil nabaviti bajto v Grosupljem namesto stanovanja v Ljubljani in zdaj dela gužvo po cestah na račun nižje cene stanovanja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Yecko_thram ()
T440 ::
njyngs ::
Yecko_thram je izjavil:
Ampak trdim pa tudi, da so ljudje, ki so kupili stanovanja v Ljubljani, bolj upravičeni, do rabe cest v Ljubljani, kamor gre tudi del njihovih davkov, kot pa nekdo, ki se je odločil nabaviti bajto v Grosupljem namesto stanovanja v Ljubljani in zdaj dela gužvo po cestah na račun nižje cene stanovanja.
Glede na to, da vsi plačujemo davke v SLO in da LJ zadrži daleč največji delež denarja, se motiš - vsi majo isto pravico. Hkrati pa vsi lastniki vozil plačamo tudi cestnino ob registraciji. Torej, tvoj argument ne pije vode.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
Yecko_thram ::
Pizdim se zarad javnega prevoza, povečini sw bom itak s kolesom vozu ker je luštn. Bi se pa z busom, če mi nebi bilo skoda časa
Ja, vam bo Zoki zrihtu, nje?
A ni on nas nadcar za vse vas? Bo zrihtu!
Bo uredi ja, takse za vožnjo po Ljubljani, če mislite, da je to po naključju prišlo v "javno razpravo" se motite. Tipa.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Problemi človeštva | 49999 (36239) | Lowink |
» | Pariz znižal cestne omejitve (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 20055 (15692) | Invictus |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31462 (21548) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 82306 (71715) | starfotr |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 33144 (27545) | BigWhale |