Forum » Na cesti » Gneča na Ljubljanski obvoznici
Gneča na Ljubljanski obvoznici
Temo vidijo: vsi
energetik ::
Samo nekaj alinej:Kaj točno reši izposoja pri gneči?
Hoja, kolo, vlak, bus, souporaba vozil z večimi ljudmi, mikro mobilnost, izposoja namesto lastništva, decentralizacija, racionalno obnašanje.
Vsa ostala sredstva so morda primerna za določen krog ljudi na določenih lokacijah doma in šihta, še zdaleč pa ne za vse. Še enkrat, večina nas z malimi otroci mora priti do šihta, v obveznem času oddelati 8h, ter priti do določene ure v vrtec. Nič razen avta tega ne omogoča.
vires in numeris
starfotr ::
Ljudje v mestu ne bi smeli imeti avta. Ljudje, ki se vozijo iz okolice pa ne bi smeli priti z avtom v mesto na delo. Če rabijo avto samo A do B.
Spremembe se bodo moralo zgodit. Živeti tak slog in pričakovati spremembe, je neumnost.
Spremembe se bodo moralo zgodit. Živeti tak slog in pričakovati spremembe, je neumnost.
WizzardOfOZ ::
Treba bo pomesti pred svojim pragom. Zakaj vsako leto nov telefon, zakaj na 2 leti nov avto, zakaj vsak mesec nove obleke, zakaj...
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
mirator ::
starfotr ::
Mislim, da je ravno obratno. Vi vsi živite v utopiji. Ker menite, da bodo dodatni pasovi cest kaj rešili. In električni avti bodo rešili... Avtomobilsko industrijo. Ne pa težav mest, infrastrukture in gneče na cestah.
Comandante ::
Kako veš da je petek v Ljubljani? Ker gredo vsi v najlepšem vremenu v avto onesnaževat okolje in gužvo delati. Mora bit očitno nek fetiš to, da rečeš "ok petek je, grem za 1 uro stat na Ljubljansko obvoznico, komaj čakam!"
Glavno tranzitno vozlisce v drzavi + ring za mesto z 300k ljudmi ter ne vem koliko dnevnimi vozaci, z dvopasovno cesto. Ampak ok, delajmo se da so tezava glupi vozniki, ne nezadostna infrastruktura in premalo pasov.
Saj nismo samo v Sloveniji taksni geniji. Tudi Avstrijci so rekli, da tretji pas od Lipnice do Graza ni v skladu z zeleno agendo, in je treba uporabljati nek fiktivni javni prevoz. In so pac kolone.
Ce je glava nora, celo telo trpi.
energetik ::
Ne, prav bi bilo, da se tovor okoli prevaža na kontejnerjih na vlakih (ni treba gor dajat celih tovornjakov), da se omeji tranzit iz tujine na toliko in toliko vozil/h (že na mejah) in da se ustrezno dimenzionira infrastrukturo za domače dnevne migrante.
Jasno lahko hkrati uvajaš tudi druge rešitve, ampak ne s prisilo in na hitro. Ko bodo alternative OK, bo folk sam prešaltal nanje. Kot prvo bi bila rešitev zelo enostavno in poceni - enforcat delo od doma, kjer se lahko. Kandidatov nas je veliko, pa moramo svojo rit prevažat na lokacijo zaradi kapric vodstva. Čeprav vse do pikice enako lahko naredimo doma.
Jasno lahko hkrati uvajaš tudi druge rešitve, ampak ne s prisilo in na hitro. Ko bodo alternative OK, bo folk sam prešaltal nanje. Kot prvo bi bila rešitev zelo enostavno in poceni - enforcat delo od doma, kjer se lahko. Kandidatov nas je veliko, pa moramo svojo rit prevažat na lokacijo zaradi kapric vodstva. Čeprav vse do pikice enako lahko naredimo doma.
vires in numeris
starfotr ::
Comandante ::
Ne, prav bi bilo, da se tovor okoli prevaža na kontejnerjih na vlakih (ni treba gor dajat celih tovornjakov), da se omeji tranzit iz tujine na toliko in toliko vozil/h (že na mejah) in da se ustrezno dimenzionira infrastrukturo za domače dnevne migrante.
Jasno lahko hkrati uvajaš tudi druge rešitve, ampak ne s prisilo in na hitro. Ko bodo alternative OK, bo folk sam prešaltal nanje. Kot prvo bi bila rešitev zelo enostavno in poceni - enforcat delo od doma, kjer se lahko. Kandidatov nas je veliko, pa moramo svojo rit prevažat na lokacijo zaradi kapric vodstva. Čeprav vse do pikice enako lahko naredimo doma.
Alternativ za prevoz tovora je malo, alternativ za prevoz ljudi ni. Nimas zeleznice do vsakega Spara, roba lahko pride samo s kamionom. Avto pa je edini nacin za transport velike vecine ljudi. Javni prevoz je pogojno uporaben za majhen procent ljudi, in ni nobena resitev. In nikoli ne bo bolje, ker ne more biti.
Prej kot si to priznamo in zacnemo siriti ceste, bolje bo.
Griffin R500 ::
Kaj je razlog vsakodnevnih gneč na Ljubljanski obvoznici popoldan? Vem da takrat večina končuje dopoldansko izmeno ampak to se mi več ne zdi normalno. Vsak dan vse skupaj stoji in premika se zelo počasi, sploh kaj razmišljajo da bi nekako rešili ta problem, ker več kot eno uro iz Medvod do Polja se mi ne zdi normalno.
Putin je kriv
Comandante je izjavil:
Ne, prav bi bilo, da se tovor okoli prevaža na kontejnerjih na vlakih (ni treba gor dajat celih tovornjakov), da se omeji tranzit iz tujine na toliko in toliko vozil/h (že na mejah) in da se ustrezno dimenzionira infrastrukturo za domače dnevne migrante.
Jasno lahko hkrati uvajaš tudi druge rešitve, ampak ne s prisilo in na hitro. Ko bodo alternative OK, bo folk sam prešaltal nanje. Kot prvo bi bila rešitev zelo enostavno in poceni - enforcat delo od doma, kjer se lahko. Kandidatov nas je veliko, pa moramo svojo rit prevažat na lokacijo zaradi kapric vodstva. Čeprav vse do pikice enako lahko naredimo doma.
Alternativ za prevoz tovora je malo, alternativ za prevoz ljudi ni. Nimas zeleznice do vsakega Spara, roba lahko pride samo s kamionom. Avto pa je edini nacin za transport velike vecine ljudi. Javni prevoz je pogojno uporaben za majhen procent ljudi, in ni nobena resitev. In nikoli ne bo bolje, ker ne more biti.
Prej kot si to priznamo in zacnemo siriti ceste, bolje bo.
Ukinit avtomobile.
Ali kdo ve, kdaj bo Zelensky sedel v Kremlju?
https://www.bitchute.com/video/K6o3GnXVHbIg/
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Griffin R500 ()
Comandante ::
Ukinit avtomobile.
Se strinjam, ce se ponudi ustrezna alternativa (isto ali bolj hiter, varen, fleksibilen in udoben transport).
Sama usesa so me.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: scipascapa ()
WizzardOfOZ ::
Comandante je izjavil:
Ne, prav bi bilo, da se tovor okoli prevaža na kontejnerjih na vlakih (ni treba gor dajat celih tovornjakov), da se omeji tranzit iz tujine na toliko in toliko vozil/h (že na mejah) in da se ustrezno dimenzionira infrastrukturo za domače dnevne migrante.
Jasno lahko hkrati uvajaš tudi druge rešitve, ampak ne s prisilo in na hitro. Ko bodo alternative OK, bo folk sam prešaltal nanje. Kot prvo bi bila rešitev zelo enostavno in poceni - enforcat delo od doma, kjer se lahko. Kandidatov nas je veliko, pa moramo svojo rit prevažat na lokacijo zaradi kapric vodstva. Čeprav vse do pikice enako lahko naredimo doma.
Alternativ za prevoz tovora je malo, alternativ za prevoz ljudi ni. Nimas zeleznice do vsakega Spara, roba lahko pride samo s kamionom. Avto pa je edini nacin za transport velike vecine ljudi. Javni prevoz je pogojno uporaben za majhen procent ljudi, in ni nobena resitev. In nikoli ne bo bolje, ker ne more biti.
Prej kot si to priznamo in zacnemo siriti ceste, bolje bo.
Slovenijo prečka na dan v povprečju 8000 kamionov. PREČKA, ne da so k nam kaj pripeljali. To spravit na vlake, pa bodo tudi avtoceste bolj prevozne in manj uničene.
Domači tovornjaki (šleparji), pa naj od železnice do skladišč pripeljejo, od tam pa z manjšimi tovornjaki do trgovin. Pa imamo rešeno.
Mislim, zakaj po regionalki v avstriji šleparji lahko vozijo po omejitvi (med 90 in 100km/h), pri nas se pa jajcajo s 60km/h.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Invictus ::
Slovenija rabi posebni zelezniski tir za tovor iz luke Koper.
Dokler tega ne bo, bodo tovornjakarji pac srali po liniji Koper - Maribor.
Bi stalo najbrz 109 ,ilijard, ali celo 20, ampak bi se za vedno resili sranja na cestah.
Avstrijcem in Madzarom, mogoce celo Hrvatom bi bilo pa to celo v interesu, saj imajo sami iste probleme z tovornjaki. No, Hrvati skoraj ne, ker tovornega prometa skoraj nimajo...
PA se luko v Trstu bi zjebali, ker bi sle ladje raje v Koper. Ali pa bi naredili povezavo luka Trst do nase tovorne zeleznice... In jo fajn zacolali.
Sam se mi zdi, da preden to nasim idiotskim politikom to pade v glavo, bodo Avstrijci koncali zeleznico do Trsta...
To stoji v vsakem velikem mestu z dovolj delovnimi mesti.
Tukaj Ljubljana ni nic posebnega... Zgleda nisi videl kaj sveta z avtom ob urah, ko se gre v/iz sluzbe...
Dokler tega ne bo, bodo tovornjakarji pac srali po liniji Koper - Maribor.
Bi stalo najbrz 109 ,ilijard, ali celo 20, ampak bi se za vedno resili sranja na cestah.
Avstrijcem in Madzarom, mogoce celo Hrvatom bi bilo pa to celo v interesu, saj imajo sami iste probleme z tovornjaki. No, Hrvati skoraj ne, ker tovornega prometa skoraj nimajo...
PA se luko v Trstu bi zjebali, ker bi sle ladje raje v Koper. Ali pa bi naredili povezavo luka Trst do nase tovorne zeleznice... In jo fajn zacolali.
Sam se mi zdi, da preden to nasim idiotskim politikom to pade v glavo, bodo Avstrijci koncali zeleznico do Trsta...
Comandante je izjavil:
Kako veš da je petek v Ljubljani? Ker gredo vsi v najlepšem vremenu v avto onesnaževat okolje in gužvo delati. Mora bit očitno nek fetiš to, da rečeš "ok petek je, grem za 1 uro stat na Ljubljansko obvoznico, komaj čakam!"
Glavno tranzitno vozlisce v drzavi + ring za mesto z 300k ljudmi ter ne vem koliko dnevnimi vozaci, z dvopasovno cesto. Ampak ok, delajmo se da so tezava glupi vozniki, ne nezadostna infrastruktura in premalo pasov.
Saj nismo samo v Sloveniji taksni geniji. Tudi Avstrijci so rekli, da tretji pas od Lipnice do Graza ni v skladu z zeleno agendo, in je treba uporabljati nek fiktivni javni prevoz. In so pac kolone.
Ce je glava nora, celo telo trpi.
To stoji v vsakem velikem mestu z dovolj delovnimi mesti.
Tukaj Ljubljana ni nic posebnega... Zgleda nisi videl kaj sveta z avtom ob urah, ko se gre v/iz sluzbe...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
starfotr ::
Comandante je izjavil:
Ne, prav bi bilo, da se tovor okoli prevaža na kontejnerjih na vlakih (ni treba gor dajat celih tovornjakov), da se omeji tranzit iz tujine na toliko in toliko vozil/h (že na mejah) in da se ustrezno dimenzionira infrastrukturo za domače dnevne migrante.
Jasno lahko hkrati uvajaš tudi druge rešitve, ampak ne s prisilo in na hitro. Ko bodo alternative OK, bo folk sam prešaltal nanje. Kot prvo bi bila rešitev zelo enostavno in poceni - enforcat delo od doma, kjer se lahko. Kandidatov nas je veliko, pa moramo svojo rit prevažat na lokacijo zaradi kapric vodstva. Čeprav vse do pikice enako lahko naredimo doma.
Alternativ za prevoz tovora je malo, alternativ za prevoz ljudi ni. Nimas zeleznice do vsakega Spara, roba lahko pride samo s kamionom. Avto pa je edini nacin za transport velike vecine ljudi. Javni prevoz je pogojno uporaben za majhen procent ljudi, in ni nobena resitev. In nikoli ne bo bolje, ker ne more biti.
Prej kot si to priznamo in zacnemo siriti ceste, bolje bo.
Alternative seveda so, vendar jih ti ne vidiš.
Kdo je kriv, če ljudje kupujejo robo, ki prihaja iz tujine. Če gremo na hrano ... Vsak kmet zna pomolsti mleko/vzrediti žival/zelenjavo. V vsakem kraju znajo tudi narediti izdelke iz tega.
Kdo je kriv, če te iste izdelke želite iz sosednjih krajev, morda bolj oddaljenih krajev v državi ali pa celo iz drugih držav ali celo kontinentov. Saj izdelki, ki jih naredimo niso slabi. Nasprotno, kakovost je na zelo visoki ravni. Problem je samo en. Cena. In seveda vsa logistika, ki je potrebna za ta podvig.
Hladilniki so omogočili (povzročili), da ne jemo več lokalne hrane. In da sedaj z vseh koncev sveta uvažamo hrano. Tudi npr. jabolka iz Nove Zelandije, česen iz Kitajske ipd. Čeprav znamo to tudi sami pridelat. In pridelek je večinoma boljši, kot uvožen. Seveda cena vedno zmaga.
Pravljica o neki globalizaciji se sesuje kot karte, samo da ena velika država malo kihne. Naj bo to US, CN ali pa kaj drugega.
V mojem kraju je velika tovarna (oziroma ne samo ena) zaprla svoja vrata. Te odpuščeni ljudje so po TV rekli, da sedaj se bodo morali pa voziti v drug večji kraj na delo in da jim je to odveč. In je prfoksa v moji srednji šoli rekla (živeča v temu velikem mestu), da so te odpuščeni precej leni in se jim ne da furat na delo.
Zelo kmalu po tem je ta ista prfoksa začela godrnjat, da sedaj je na troli gužva, ker se ta odpuščen folk vozi z njo na delo. Da je trola počasna, ker je več avtov na cesti. Da je včasih rabila 20 minut, sedaj pa več kot 40-60 minut za isto relacijo. In da je to katastrofa. Tudi ona ni videla dlje od svojega debelega nosu. Nato je na svoj debel nos padla.
Ljudje načeloma ne marajo migracij. In izgube časa. Tudi za vsakdanje opravke, kot je trgovina. Vendar so pripravljeni za prihranek denarja iti v bolj oddaljeno trgovino ali celo več njih in tam kupiti nelokalne izdelke. Čeprav s tem izgubijo čas in s svojo izbiro (trgovine in izdelkov) povzročijo še več gužve v prometu. Čas ni vrednota. Kakovost hrane ni vrednota. Privoščiti sosedu, ki ima lokalno trgovino da živi od tvojega denarja ni vrednota. Raje se denar pošlje drugam. Važno je samo, da se ga pošlje čim manj. Denar je edina vrednota.
In tu pridemo do tega, da je ogromno poti nesmiselnih, nepotrebnih.
Če ste kdaj imeli opravka z logistiko, potem veste, da neka roba naredi ogromno kilometrov. Ker je logistika optimizirana na svoj način. Če imate kako pošiljko v tranzitu jo lahko spremljate. Preleti pol sveta (ali Evrope), gre v neke logistične centre na vseh koncih. Samo zato, ker se jim to izplača. Četudi je večja poraba goriva zaradi tega. Nobenega to ne briga.
Isto je s trgovino. Vsa roba pride do regionalnih skladišč in potem od tam npr. nazaj v izvorni kraj. Torej na eni relaciji se iste zadeve vozi najmanj 2x. Za brez veze. Vendar tako je optimizirano vse skupaj.
Če neka logistična služba planira svoje dostave tako, da v križiščih zavija samo desno in ne levo, da prihrani čas, to pomeni da vsi ostali udeleženci v prometu morajo čakat in izgubljajo denar in čas, da lahko nekdo prihrani denar in čas.
Toliko o tem. Ceste imamo. Prekomerna uporaba je problematična. Tako, kot z vsako zadevo. Problem je samo v eni besedi.
Miki N ::
Bodimo realni: glede tranzita nihče ne bo spravljal nobenih kamijonov na vlake samo za Slovenijo. Če je ne vem nek kamijon prepimplal Avstrijo ali Madžarsko, severno Italijo je očitno logistično podjetje že imelo neko računico in ni šans, da bodo plačali natovarjanje in raztovarjanje za relacijo, ker vozniku še scat ni treba iti.
In ne pozabite na čas - natovarjanje hitro postane lahko ozko grlo, zdaj ne - ko se še ne uporablja samo... to je strup za logistiko.
Ostane še ladijski promet, kjer so na žalost razdalje.... v bistvu idealne za kamionski promet, enkrat ko vkalkuliraš oderuške cene pristaniških "storitev" in prej omenjen čas prekladanja na razne vlake - samo vozi Miško čez Deželico, čimprej.
Čeprav mogoče je tukaj prilika: če dobrohotna Država recimo sponzorira dumpinške cene pretovarjanja na vlake saj do meje, mogoče še zdila kak dober dil za prevoznika naprej... bi imeli kar lepo tržno prednost pred sosedi, ker v logistiki gre vse na tanko.
In ne pozabite na čas - natovarjanje hitro postane lahko ozko grlo, zdaj ne - ko se še ne uporablja samo... to je strup za logistiko.
Ostane še ladijski promet, kjer so na žalost razdalje.... v bistvu idealne za kamionski promet, enkrat ko vkalkuliraš oderuške cene pristaniških "storitev" in prej omenjen čas prekladanja na razne vlake - samo vozi Miško čez Deželico, čimprej.
Čeprav mogoče je tukaj prilika: če dobrohotna Država recimo sponzorira dumpinške cene pretovarjanja na vlake saj do meje, mogoče še zdila kak dober dil za prevoznika naprej... bi imeli kar lepo tržno prednost pred sosedi, ker v logistiki gre vse na tanko.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Miki N ()
starfotr ::
Ravno to je problem. Ker je vse na meji. Vendar hej, še vedno vsi delajo. Očitno se jim to izplača.
feryz ::
Noben kamion ne bo šel na vlak. Če že, gre kompleten tovor, kontejnerji in ostalo na vlak in na končni postaji to preložijo na kamion.
Moraš biti res bolan v glavo, da izjavljaš, da boš kamione naokoli vozil z vlakom. To je pa res eko bio, da zraven 10 ton tovora, še 10 ton nepotrebne mrtve teže vlačiš čez pol celine.
Železnica je enostavno mnogo prepočasna in premalo fleksibilna za ta svet. Just in time in podobne novodobne fore.
Včeraj zjutraj sem mulca odložil v Ljubljani. Enega pod gradom, drugega v Tivoliju. Po doživetem ni težko sprejeti zaključka, da grem raje na štrik, kot da hodim v službo v Ljubljano. Bogi ljudje, ki nimajo druge izbire. To enostavno ni človeka vredno.
Moraš biti res bolan v glavo, da izjavljaš, da boš kamione naokoli vozil z vlakom. To je pa res eko bio, da zraven 10 ton tovora, še 10 ton nepotrebne mrtve teže vlačiš čez pol celine.
Železnica je enostavno mnogo prepočasna in premalo fleksibilna za ta svet. Just in time in podobne novodobne fore.
Včeraj zjutraj sem mulca odložil v Ljubljani. Enega pod gradom, drugega v Tivoliju. Po doživetem ni težko sprejeti zaključka, da grem raje na štrik, kot da hodim v službo v Ljubljano. Bogi ljudje, ki nimajo druge izbire. To enostavno ni človeka vredno.
Miki N ::
Da ne govorimo o bizarni amortizaciji tovornjakov, narejenih za ceste... ki se furajo na vlakih.
Kakorkoli, Slovenija je praktično malo večje rampa za razkladanje v svetu logistike, to je ravno za ogreti gume.
Kakorkoli, Slovenija je praktično malo večje rampa za razkladanje v svetu logistike, to je ravno za ogreti gume.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Miki N ()
feryz ::
Čakamo samo še na idejo, da bodo slovenske železnice, v primeru prepolnih kamion-vlakov v Kopru, šlepar s tovorom naložile na avtovleko in ga prepeljale do Šentilja.
Podobno kot potnike vozijo z avtobusi, ker so vlaki krepani iz kateregakoli razloga.
Podobno kot potnike vozijo z avtobusi, ker so vlaki krepani iz kateregakoli razloga.
starfotr ::
Ne štekam logike z vlaki.
Po eni strani se derete, da naj gredo kamioni na vlake.
Po drugi strani je pa kupovanje pijač v vračljivi embalaži nekaj kar se ne izplača za vse udeležence v verigi. In predstavlja transportni strošek, ker je treba PRAZNO embazažo furat.
Na vlakih se pa furajo šoferji, vagoni, kamioni in še roba. Mislim, da roba tu v minimalnem deležu kar se tiče mase in volumna celotne vlakovne kompozicije.
Medtem ko smetarji naloženi z embalažo - plastiko in kovinami pa kot da ne zasedajo cest, vlakov, ladij? Fucking odločite se že, kaj bi radi.
Po eni strani se derete, da naj gredo kamioni na vlake.
Po drugi strani je pa kupovanje pijač v vračljivi embalaži nekaj kar se ne izplača za vse udeležence v verigi. In predstavlja transportni strošek, ker je treba PRAZNO embazažo furat.
Na vlakih se pa furajo šoferji, vagoni, kamioni in še roba. Mislim, da roba tu v minimalnem deležu kar se tiče mase in volumna celotne vlakovne kompozicije.
Medtem ko smetarji naloženi z embalažo - plastiko in kovinami pa kot da ne zasedajo cest, vlakov, ladij? Fucking odločite se že, kaj bi radi.
Comandante ::
Fucking odločite se že, kaj bi radi.
Saj smo se, vec pasov na cesti. Ni tu neke hude filozofije.
starfotr ::
Seveda. Noben problem.
Ob dveh pogojih.
1. denarja za gradnjo ne pulite iz mojega žepa.
2. ob dodatno izgrajenih pasovih, kateri ne bodo rešili težav ne zahtevajte ponovno dodatnega pasu. In ponovite točko 1, če točke 2 ne boste mogli upoštevat.
Ob dveh pogojih.
1. denarja za gradnjo ne pulite iz mojega žepa.
2. ob dodatno izgrajenih pasovih, kateri ne bodo rešili težav ne zahtevajte ponovno dodatnega pasu. In ponovite točko 1, če točke 2 ne boste mogli upoštevat.
WizzardOfOZ ::
Zakaj nebi raje enega pasu na avtocestah zaprli? Pa bi imeli samo en pas, kjer bi se vsi 90 vozili.
Manjša poraba goriva, ker bodo vsi vozili 90km/h. Manj živčnosti, ker bo promet tekoč, manj nesreč, ker noben ne bo mogel prehitevat,... win-win situacija.
Manjša poraba goriva, ker bodo vsi vozili 90km/h. Manj živčnosti, ker bo promet tekoč, manj nesreč, ker noben ne bo mogel prehitevat,... win-win situacija.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
starfotr ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Zakaj nebi raje enega pasu na avtocestah zaprli? Pa bi imeli samo en pas, kjer bi se vsi 90 vozili.
Manjša poraba goriva, ker bodo vsi vozili 90km/h. Manj živčnosti, ker bo promet tekoč, manj nesreč, ker noben ne bo mogel prehitevat,... win-win situacija.
Takoj podpišem.
Sicer pa:
https://twitter.com/BrentToderian/statu...
Sparkxl ::
Včeraj zjutraj sem mulca odložil v Ljubljani. Enega pod gradom, drugega v Tivoliju. Po doživetem ni težko sprejeti zaključka, da grem raje na štrik, kot da hodim v službo v Ljubljano. Bogi ljudje, ki nimajo druge izbire. To enostavno ni človeka vredno.
To jaz isto razmišljam ko vsako jutro poslušam radio in vsak dan isto: štajerska avtocesta zastoj proti lj x km. Danes jih je bilo 12. Vsak fooking dan. Vsak drugi dan prometna nesreča, AC zaprta. Prej si nogo dam stran rezat kot da hodim tja v službo.
In to je vse pred lj. Kaj šele ko prideš noter. Tam se ne pelješ samo skozi
GupeM ::
Nekateri ne ločite obvoznice od vpadnic (in drugih cest v mestu). Obvoznica nujno rabi še en pas. Ob obvoznici pa parkirišča, ki bojo primerno narejena, da se lahko nanje primerno hitro vključiš. Torej ne tako, da bo tam rampa, kjer bo vsak v najboljšem primeru rabil 10 sekund da lahko zapelje naprej. Če mora folk stati na izvozu oz zaviralnem pasu, potem se začne delat tudi gužva na voznem in prehitevalnem pasu.
Ko je to narejeno, se vpadnicelahko zaprejo oz. se omogoči vožnjo po njih samo z redkimi dovolilnicami. S tem bi povečali pretočnost javnega prometa od teh parkirišč proti centru. Vožnja s kolesom/skirojem/skateom/peš hoja bi bila bolj varna in prijetna, imeli bi manj hrupa in manj onesnažen zrak. Migranti iz vsepovsod bi se pač pripeljali do enega takšnega parkirišča, recimo Dolgi most, tam pa bi imeli P+R, ki bi do centra prišel v doglednem času. Ker bi folk bil prisiljen uporabljat mestni avtobus, bi se tudi frekvenca voženj lahko povečala in bi imeli manj čakanja na prihod avtobusa. Vpadnica bi bila pa praktično prazna, tako da bi avtobus lahko "oddrvel" proti centru, tudi če bi se ustavljal na vseh postajah. Ker bi se pa število potnikov precej povečalo, bi pa lahko občasno vozil tudi "shuttle" ki bi ustavljal samo na redkih postajah, pa bi bil kljub temu lahko poln. Namenjen bi bil v bistvu samo tem iz P+R parkirišč, ker recimo od Dolgega Mosta do Tobačne ne bi ustavljal. Pa potem naslednja postaja Bavarski dvor in tako naprej. Pač tam, kjer že zdaj veliko folka gre dol/gor.
Znebili bi se lahko tudi velikega števila semaforjev, oz. bi semaforji ostali tam kjer so, pa bi se prilagodili intervali oz. bi se montirali senzorji.
Zadevo bi vsekakor bilo možno izvesti. Od začetka folk ne bi bil ravno navdušen, ampak bi po moje kar hitro ugotovili, da je sistem boljši.
Tudi nad zaporo Slovenske ceste so negodovali. Danes si pa nihče ne predstavlja, da bi bil tam takšen promet, kot je bil včasih in so vsi veseli, da je tako kot je.
Ko je to narejeno, se vpadnicelahko zaprejo oz. se omogoči vožnjo po njih samo z redkimi dovolilnicami. S tem bi povečali pretočnost javnega prometa od teh parkirišč proti centru. Vožnja s kolesom/skirojem/skateom/peš hoja bi bila bolj varna in prijetna, imeli bi manj hrupa in manj onesnažen zrak. Migranti iz vsepovsod bi se pač pripeljali do enega takšnega parkirišča, recimo Dolgi most, tam pa bi imeli P+R, ki bi do centra prišel v doglednem času. Ker bi folk bil prisiljen uporabljat mestni avtobus, bi se tudi frekvenca voženj lahko povečala in bi imeli manj čakanja na prihod avtobusa. Vpadnica bi bila pa praktično prazna, tako da bi avtobus lahko "oddrvel" proti centru, tudi če bi se ustavljal na vseh postajah. Ker bi se pa število potnikov precej povečalo, bi pa lahko občasno vozil tudi "shuttle" ki bi ustavljal samo na redkih postajah, pa bi bil kljub temu lahko poln. Namenjen bi bil v bistvu samo tem iz P+R parkirišč, ker recimo od Dolgega Mosta do Tobačne ne bi ustavljal. Pa potem naslednja postaja Bavarski dvor in tako naprej. Pač tam, kjer že zdaj veliko folka gre dol/gor.
Znebili bi se lahko tudi velikega števila semaforjev, oz. bi semaforji ostali tam kjer so, pa bi se prilagodili intervali oz. bi se montirali senzorji.
Zadevo bi vsekakor bilo možno izvesti. Od začetka folk ne bi bil ravno navdušen, ampak bi po moje kar hitro ugotovili, da je sistem boljši.
Tudi nad zaporo Slovenske ceste so negodovali. Danes si pa nihče ne predstavlja, da bi bil tam takšen promet, kot je bil včasih in so vsi veseli, da je tako kot je.
LeQuack ::
Petek je, čas za gužvanje na obvoznici. Noben sicer ne pomisli, da se ne bi šel gužvat na obvoznico.
Ob 16h:
Ob 16h:
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()
Invictus ::
Nic novega, pojdi tak cas v Munchen, ce si upas...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
cvalsr ::
Čakamo samo še na idejo, da bodo slovenske železnice, v primeru prepolnih kamion-vlakov v Kopru, šlepar s tovorom naložile na avtovleko in ga prepeljale do Šentilja.
Podobno kot potnike vozijo z avtobusi, ker so vlaki krepani iz kateregakoli razloga.
Feryz, ti si hotel biti duhovit, kenede.
Dejansko pa naša genialna Ablast take stvari že dolgo počne:
Že pred leti je morala naša vojska na 'orožne vaje' v Španijo, vključno s svojimi transportnimi kamioni. Kako misliš, da so to naredili? S civilnimi kamioni so vojaške kamione peljali v Španijo!
Nima veze levica / desnica, če so v glavi butale!
GrimReaper ::
Tukaj v Radovljici je zadnje čase tudi pestro, kot v LJ.
Ampak sem pa danes dobro rešil, šel od doma že 5:50, v Kranj na šiht prišel 6:15. Promet normalen, do AC smo bili samo štirje v koloni, proti Brniku sem tudi prvič po poletnem dopustu lahko vozil 100 namesto 60.
V ponedeljek in torek pa zaprt AC uvoz Lesce (takrat mi to še ni bilo znano), na cesti 6:10-6:40, same kolone, še da si se vključil na glavno cesto Lesce - AC uvoz Radovljica, si jih rabil čakat 20. Prvič da sem videl kaj takega, ponavadi pride iz Lesc kvečjem kolona treh.
Pa v torek popoldne je bila pred glavnim križiščem Radovljica-Lesce dolga kolona pred pasom za zavijanje levo, tolk da je eden začel obračat sredi ceste, par pa na Petrolu ter potem po cesti čez okrogel rumen znak. Jaz sem porabil samo ene 2min, da sem prišel čez križišče, tako da ne vem kaj jim je trgalo.
Včeraj sem imel malo sreče, čeprav sta bila 2 zastoja, na AC uvozu Radovljica se je začela delati kolona že kmalu po začetku uvoza (5min kasneje je bila celo nesreča, verjetno med tistim, ki je zavijal desno na AC ter tistim, ki je nasproti zavijal levo na AC, verjetno sta se ravno isti čas našla 2 hitra) ter potem še nesreča na križišču pred Brnikom. Za vsak zastoj porabil samo 5min.
Ampak sem pa danes dobro rešil, šel od doma že 5:50, v Kranj na šiht prišel 6:15. Promet normalen, do AC smo bili samo štirje v koloni, proti Brniku sem tudi prvič po poletnem dopustu lahko vozil 100 namesto 60.
V ponedeljek in torek pa zaprt AC uvoz Lesce (takrat mi to še ni bilo znano), na cesti 6:10-6:40, same kolone, še da si se vključil na glavno cesto Lesce - AC uvoz Radovljica, si jih rabil čakat 20. Prvič da sem videl kaj takega, ponavadi pride iz Lesc kvečjem kolona treh.
Pa v torek popoldne je bila pred glavnim križiščem Radovljica-Lesce dolga kolona pred pasom za zavijanje levo, tolk da je eden začel obračat sredi ceste, par pa na Petrolu ter potem po cesti čez okrogel rumen znak. Jaz sem porabil samo ene 2min, da sem prišel čez križišče, tako da ne vem kaj jim je trgalo.
Včeraj sem imel malo sreče, čeprav sta bila 2 zastoja, na AC uvozu Radovljica se je začela delati kolona že kmalu po začetku uvoza (5min kasneje je bila celo nesreča, verjetno med tistim, ki je zavijal desno na AC ter tistim, ki je nasproti zavijal levo na AC, verjetno sta se ravno isti čas našla 2 hitra) ter potem še nesreča na križišču pred Brnikom. Za vsak zastoj porabil samo 5min.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
GrimReaper ::
Zato ker sem sedaj drug človek, sedaj vozim še lepše kot vsi ostali.
Pa saj ostali tudi kar lepo vozijo, ne vem zakaj sem včasih mislil da ne. Edino približevanje krožnim jim ne gre preveč, to je treba prej upočasniti ne pa zavirati zadnji trenutek. To jaz potem rešujem tako, da imam čez celo krožno nizko hitrost, potem ni problem če gre kak projektil pred mano.
Pa sedaj ko je obnova AC, je res porazno delujoča zadrga. Tisti iz Lesc/Jesenic gredo večkrat kar poln gas mimo (80 km/h). Mogoče to pride prav v primeru, da vidiš da se približuje cela kolona, ti pa veš da boš sigurno že prej mimo, če pospešiš. Ampak kar sem jaz do zdaj videl, pospešujejo tudi, ko so ostali že na vključevalnem pasu.
Ali pa vozi kolona zelo strnjeno. Ne vem kaj je tak problem že pred uvozom vsem zmanjšati hitrost in si med sabo pustiti za 3 avte prostora, da se tisti iz Radovljice normalno vključijo.
No jaz čakal še nisem na koncu vključevalnega pasu. Moja taktika je taka, da sem najprej bočno ob tistem za katerega se hočem vključiti, pa vedno grem povsem do konca pasu, potem ni nobenih problemov.
Promet je pa še vedno, včeraj 6:15 katastrofa, od štarta do cilja zasedena oba pasova skoraj 100%. Danes 6:00 nekaj srednjega, ampak še vedno precej slabše kot ko sem šel na pot ob 5:50.
Res ne vem kaj se dogaja, kot bi vsi ugotovili, da pozneje kot greš, večja je gneča, in gredo samo zaradi tega že takoj ob 6-tih.
No ja, pred 5-to uro se mi ne da vstajat, že to je komaj 6-6,5 ur spanja. Tako da ko se izide da grem, se pač izide.
Pa saj ostali tudi kar lepo vozijo, ne vem zakaj sem včasih mislil da ne. Edino približevanje krožnim jim ne gre preveč, to je treba prej upočasniti ne pa zavirati zadnji trenutek. To jaz potem rešujem tako, da imam čez celo krožno nizko hitrost, potem ni problem če gre kak projektil pred mano.
Pa sedaj ko je obnova AC, je res porazno delujoča zadrga. Tisti iz Lesc/Jesenic gredo večkrat kar poln gas mimo (80 km/h). Mogoče to pride prav v primeru, da vidiš da se približuje cela kolona, ti pa veš da boš sigurno že prej mimo, če pospešiš. Ampak kar sem jaz do zdaj videl, pospešujejo tudi, ko so ostali že na vključevalnem pasu.
Ali pa vozi kolona zelo strnjeno. Ne vem kaj je tak problem že pred uvozom vsem zmanjšati hitrost in si med sabo pustiti za 3 avte prostora, da se tisti iz Radovljice normalno vključijo.
No jaz čakal še nisem na koncu vključevalnega pasu. Moja taktika je taka, da sem najprej bočno ob tistem za katerega se hočem vključiti, pa vedno grem povsem do konca pasu, potem ni nobenih problemov.
Promet je pa še vedno, včeraj 6:15 katastrofa, od štarta do cilja zasedena oba pasova skoraj 100%. Danes 6:00 nekaj srednjega, ampak še vedno precej slabše kot ko sem šel na pot ob 5:50.
Res ne vem kaj se dogaja, kot bi vsi ugotovili, da pozneje kot greš, večja je gneča, in gredo samo zaradi tega že takoj ob 6-tih.
No ja, pred 5-to uro se mi ne da vstajat, že to je komaj 6-6,5 ur spanja. Tako da ko se izide da grem, se pač izide.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
zuz3k ::
v torek ob 8h moram it po primorski avtocesti na južno obvoznico in na tržaško
kolk časa se v času gneče podaljša čas? od vrhnike pa do priključka za tržaško??
ker mi google maps za zdaj za vikend tega ne prikaže
kolk časa se v času gneče podaljša čas? od vrhnike pa do priključka za tržaško??
ker mi google maps za zdaj za vikend tega ne prikaže
Life is a psychological game.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zuz3k ()
GupeM ::
Če je malo gneče, potem za 20 sekund.
Če je več gneče, potem za 3 minute.
Če je veliko gneče, potem za 7 minut.
Če je pa tako kot danes, pa za 13 minut.
Če je več gneče, potem za 3 minute.
Če je veliko gneče, potem za 7 minut.
Če je pa tako kot danes, pa za 13 minut.
badabook ::
Mimogrede, nisem opazil, ampak je v temi ze kdo prisel do spoznanja, da je gneca sestavljena iz vas?
WizzardOfOZ ::
Prazna cesta, lepo prevozna, en sam avto pred mano, nasproti kolona, omejitev 70 in vsi vozijo 30km/h.
DEJTE DOMA OSTAT, ČE NE ZNATE VOZIT. BO BOLJŠE ZA VSE IN MANJ GUŽVE.
DEJTE DOMA OSTAT, ČE NE ZNATE VOZIT. BO BOLJŠE ZA VSE IN MANJ GUŽVE.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
gruntfürmich ::
dejansko folk rine v tisto brezvezno bulšit službo, čeprav bi lahko ostal doma. tudi jaz, ampak v četrtek te napake ne bom ponovil.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
feryz ::
Javnosektorske pijavke bi danes komot štrajkale. Od doma.
Brez veze, da v takem rinejo v pisarno na kofe. In še v šoping med delovnim časom ne morejo, ker je vse zabito.
Skratka čista zguba cajta in resursev.
Brez veze, da v takem rinejo v pisarno na kofe. In še v šoping med delovnim časom ne morejo, ker je vse zabito.
Skratka čista zguba cajta in resursev.
svecka ::
dars fail danes na obvoznici, nič spluženo. Policaji pa še bolj fail, ker niso izločevali tovornjakov iz avtocest, ker se madžari še zmerja lepo vozijo s poletnimi gumami in potem zdrsnejo s cest ein zaprejo oba pasova.
Ljubljana pluženje pa itak polomija, večina cest nespluženih ob 7 uri, trole povsod stoijo, ker se ne morejo premaknit nikamor in stojijo sred ceste.
Ljubljana pluženje pa itak polomija, večina cest nespluženih ob 7 uri, trole povsod stoijo, ker se ne morejo premaknit nikamor in stojijo sred ceste.
donvito ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Prazna cesta, lepo prevozna, en sam avto pred mano, nasproti kolona, omejitev 70 in vsi vozijo 30km/h.
DEJTE DOMA OSTAT, ČE NE ZNATE VOZIT. BO BOLJŠE ZA VSE IN MANJ GUŽVE.
Po napisanem je boljše, da ti ostaneš doma in je problem rešen.
feryz ::
dars fail danes na obvoznici, nič spluženo. Policaji pa še bolj fail, ker niso izločevali tovornjakov iz avtocest, ker se madžari še zmerja lepo vozijo s poletnimi gumami in potem zdrsnejo s cest ein zaprejo oba pasova.Če bi bil ti darsovec, kako točno bi plužil med vsemi temi kamioni in vozili?
Splužiš 1 krog in ko hočeš drugega, ugotoviš, da ti kamion stoji na sredi ceste.
Lahko je gobec vrtec, ampak med sneženjem pričakovati, da bo čista cesta, je pa vseeno malo preveč, vsaj za normalno razmišljujoče ljudi. Kakšni ljudje se odpravijo na sneg in s čim, je pa druga pesem. Še mnogo slabša.
Dars nič ne faila. Severneje od nas so navajeni voziti mesece po zasneženih cestah. Tu se pa vse ustavi, če se ne vidi črnega asfalta. Do konca nesposobni ljudje, ki za to krivijo druge.
svecka ::
dars fail danes na obvoznici, nič spluženo. Policaji pa še bolj fail, ker niso izločevali tovornjakov iz avtocest, ker se madžari še zmerja lepo vozijo s poletnimi gumami in potem zdrsnejo s cest ein zaprejo oba pasova.Če bi bil ti darsovec, kako točno bi plužil med vsemi temi kamioni in vozili?
Splužiš 1 krog in ko hočeš drugega, ugotoviš, da ti kamion stoji na sredi ceste.
Lahko je gobec vrtec, ampak med sneženjem pričakovati, da bo čista cesta, je pa vseeno malo preveč, vsaj za normalno razmišljujoče ljudi. Kakšni ljudje se odpravijo na sneg in s čim, je pa druga pesem. Še mnogo slabša.
Dars nič ne faila. Severneje od nas so navajeni voziti mesece po zasneženih cestah. Tu se pa vse ustavi, če se ne vidi črnega asfalta. Do konca nesposobni ljudje, ki za to krivijo druge.
LOKALCI SO S TRAKTORJI splužil VSE CESTE občinske, sam kle darsovci še prvi plug niso zakurblal razen ob 6 uri. Tovornjak ne bi bil noben problem, če bi ble ceste čiste.
Tko da darsovce je spet sneg presenetil...čeprav že cev teden tulijo da bo oranžen alarm. napovedano je bilo sneženeje do MINUTE NATANČNO in na cesti nobenega darsovca.
Utk ::
Za vsak zastoj v tem snegcu, ki ga v resnici ni spet ne vem kolk, bi moral nekdo plačat kazen. Ali tist, ki je prišel na žur z letnimi gumami, ali pa tist, ki ni nič posipal, spucal, karkoli, da (ČE) se niti z zimskimi ni dalo prit čez. Drugo bi bilo, če bi res padlo meter snega, pa ga ni spet tolk.
Invictus ::
Padlo je max 10 cm snega. Vsak normalen šofer z zimskimi gumami bi moral to b.p. odpeljati. Spluženo ali ne...
Toliko o slovenskih šoferjih...
Toliko o slovenskih šoferjih...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Prazna cesta, lepo prevozna, en sam avto pred mano, nasproti kolona, omejitev 70 in vsi vozijo 30km/h.
DEJTE DOMA OSTAT, ČE NE ZNATE VOZIT. BO BOLJŠE ZA VSE IN MANJ GUŽVE.
Po napisanem je boljše, da ti ostaneš doma in je problem rešen.
Zakaj? Jaz sem se šel vozit zjutraj po snegu. Nekaj nepredstavljivega za zimo v Sloveniji.
čeprav že cev teden tulijo da bo oranžen alarm. napovedano je bilo sneženeje do MINUTE NATANČNO in na cesti nobenega darsovca.
Če je 10cm oranžen alarm, si želim vsaj 1m snega v ljubljani. To bo kolaps države. Končno.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Invictus ::
Ne 1m. Ne da se mi toplotne odkidavat . Pa tudi strehe ne, ker pri takem južnem snegu in napovedi dežja bi že moral odkidati sneg dol. Sploh pa bo to zabavnoi za tiste, ki imajo gor kolektorje ali SE.
Drugače me pa ne bi motilo...
Drugače me pa ne bi motilo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Mato989 ::
Treba je nabit kazen nesposobnemu folku
Vsak ki je naredil zastoj 5k ojrov kazni, vsak ki nvozi manj kot 40km/h = 2k kazni ker ovira promet in folk dela živčen, če nisi sposoben po 10cm snega vozit vsaj 40kmh po ravnem ajde ostani doma
Vsak ki je naredil zastoj 5k ojrov kazni, vsak ki nvozi manj kot 40km/h = 2k kazni ker ovira promet in folk dela živčen, če nisi sposoben po 10cm snega vozit vsaj 40kmh po ravnem ajde ostani doma
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Invictus ::
Saj to obstaja, sam ali si videl kakega policaja na cesti, da bi jo napisal? Mogoče imajo pa gor letne gume .
Kam je šlo 1400 policajev, ki jih več ne rabimo zaradi Schengenske meje?
Kam je šlo 1400 policajev, ki jih več ne rabimo zaradi Schengenske meje?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Problemi človeštva | 49469 (35709) | Lowink |
» | Pariz znižal cestne omejitve (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 19970 (15607) | Invictus |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31332 (21418) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 81920 (71329) | starfotr |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 33050 (27451) | BigWhale |