Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električna letala prava stvar
Zakaj so električna letala prava stvar
Temo vidijo: vsi
pegasus ::
Čez lužo imajo še mešane občutke o domačih izdelkih:
A se šele spoznavajo z njimi in zbirajo podatke, kako jih umestiti v tamkajšnjo papirologijo ... dajmo jim še nekaj čas
A se šele spoznavajo z njimi in zbirajo podatke, kako jih umestiti v tamkajšnjo papirologijo ... dajmo jim še nekaj čas
pegasus ::
Glej glej, katere presenetljive face tudi odkrivajo Velisa:
Če je tako površen pri svojih avto reportih kot je pri Velisu, sem v skrbeh ...
Če je tako površen pri svojih avto reportih kot je pri Velisu, sem v skrbeh ...
BigWhale ::
nirburu ::
Glej glej, katere presenetljive face tudi odkrivajo Velisa:
Če je tako površen pri svojih avto reportih kot je pri Velisu, sem v skrbeh ...
20-24min letenja, dvosed? Da fuk? Kje je to uporabno?
Ni za scout, ni za tovor, ni za potnike, ni za znanost. Čemu služi ta reč?
Edino kar vidim je osebni transport za petičneže. Da pride od točke a do b namesto osebnega avtomobila. Ampak za to so bolj primerni tisti droni, ki ste jih lepili malo prejle.
nirburu ::
Video pravi, da ICE verzija ima 5,5 ur letenja + 30 min rezerve!!
To sta dve različni ligi. Eno je osnovnošolski nogometni klub drugi pa superliga, primerjave sploh niso mogoče.
Pa teh 24 minut rečejo piloti, da je ECO mode, torej šparanje.
To ni niti varno leteti pomojem, kljub 30 min rezervi. Vzletiš, malo pogledaš na konzolo in si že blizu točke, kjer moraš razmislit, kako se boš vrnil. 20 minut leta za drinček še nekako razumem, ampak ne za dvoseda, ki se mora držati striktnih letalskih regulativ.
Za šolanje? Heh. Komaj štartaš z vajencom, da se malo privadi na občutek in že moraš razmislit o povratku.
To je useless.
To sta dve različni ligi. Eno je osnovnošolski nogometni klub drugi pa superliga, primerjave sploh niso mogoče.
Pa teh 24 minut rečejo piloti, da je ECO mode, torej šparanje.
To ni niti varno leteti pomojem, kljub 30 min rezervi. Vzletiš, malo pogledaš na konzolo in si že blizu točke, kjer moraš razmislit, kako se boš vrnil. 20 minut leta za drinček še nekako razumem, ampak ne za dvoseda, ki se mora držati striktnih letalskih regulativ.
Za šolanje? Heh. Komaj štartaš z vajencom, da se malo privadi na občutek in že moraš razmislit o povratku.
To je useless.
pegasus ::
Za šolanje? Heh. Komaj štartaš z vajencom, da se malo privadi na občutek in že moraš razmislit o povratku.In koliko ur si že preživel v zraku šolajoč študente?
Prvih 10h letenja je 30min v šolskem krogu hudo veliko in dol prideš ves prešvican, tako da je tudi 30min baterije vrh glave dovolj. Baterija sicer zmore okrog 70min letenja, 30min pride iz ameriške regulacije, ki še ni prilagojena elektriki. V EU teh 70min pomeni 1h letenja + 10min rezerve.
nirburu ::
Pojma nimam. Nisem pilot ali kaj blizu njega.
Vem pa da še v avtošoli prva ura vožnja je več kot 20 minut uvajanja v vožnjo avtomobila.
Pa saj so rekli, baterija ne zdrži 30 minut. 24 minut super eko mode. 30 minut je rezerve, ki se je ne dotakne predvidevam. Torej SHTF rezerva, tega se ne tika, če ni potrebe in vrjetno je to tam z namenom, ne vem kaj je za prilagajat regulacije k elektriki, ker 30 minut ni zmogljivost motorjev ampak 30 minut je najbrž okno za iskanje rešitev. Torej če gre kaj narobe z letališčem itd. lahko 30 minut iščeš alternativo. Vsaj tako si jaz predstavljam.
Mogoče ni useless zadeva je pa blizu useless v primerjavi z benzom.
Pa kot zgleda zanesljivost ni niti tako bistveno boljša pri elektriki. Baterije so kot kaže velik šibki člen. Zato pa rabijo firewalle lol.
Nisem poznavalec, ampak sem že letel drona in vem da 20 minut mine kot da bi trznil, še posebej ko poskušaš kaj novega. S to razliko, da tu pri padcu ne zlomiš zgolj propelerja ampak tudi glavo in vse kosti v telesu.
Vem pa da še v avtošoli prva ura vožnja je več kot 20 minut uvajanja v vožnjo avtomobila.
Pa saj so rekli, baterija ne zdrži 30 minut. 24 minut super eko mode. 30 minut je rezerve, ki se je ne dotakne predvidevam. Torej SHTF rezerva, tega se ne tika, če ni potrebe in vrjetno je to tam z namenom, ne vem kaj je za prilagajat regulacije k elektriki, ker 30 minut ni zmogljivost motorjev ampak 30 minut je najbrž okno za iskanje rešitev. Torej če gre kaj narobe z letališčem itd. lahko 30 minut iščeš alternativo. Vsaj tako si jaz predstavljam.
Mogoče ni useless zadeva je pa blizu useless v primerjavi z benzom.
Pa kot zgleda zanesljivost ni niti tako bistveno boljša pri elektriki. Baterije so kot kaže velik šibki člen. Zato pa rabijo firewalle lol.
Nisem poznavalec, ampak sem že letel drona in vem da 20 minut mine kot da bi trznil, še posebej ko poskušaš kaj novega. S to razliko, da tu pri padcu ne zlomiš zgolj propelerja ampak tudi glavo in vse kosti v telesu.
nirburu ::
Kje ste dobili to uro letenja?
Nisem še gledal do konca, ampak tip jasno reče, 20-24 minut letenja z 30 min rezerve pri energy saving profilu.
Kaj sem preslišal kaj?
Nisem še gledal do konca, ampak tip jasno reče, 20-24 minut letenja z 30 min rezerve pri energy saving profilu.
Kaj sem preslišal kaj?
nirburu ::
Kaj sem gluh??
"what we're finding that with a single pilot on board solo operations we can get out there fly for 24 minutes on a low energy consumption profile and we land with roughly 54-57% battery and the display shows 30 minutes remaining.
...
and it's down to 18 minutes when you have 2 people on board"
okoli 3:30.
Kje je ena ura?
Zakaj bi bilo 30 minut iz fosilnih časev in 10 min za elektriko???????????
"what we're finding that with a single pilot on board solo operations we can get out there fly for 24 minutes on a low energy consumption profile and we land with roughly 54-57% battery and the display shows 30 minutes remaining.
...
and it's down to 18 minutes when you have 2 people on board"
okoli 3:30.
Kje je ena ura?
Zakaj bi bilo 30 minut iz fosilnih časev in 10 min za elektriko???????????
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nirburu ()
nirburu ::
A me jebeš v glavo?
18 minutes = 2 pilota
24 minutes = 1 pilot
30 minut rezerve
Razlika med 1 in dvema pilotoma ti da cirka 6 minut več leta. Daleč od pojam ure, vsaj Zemeljske. Mogoče ura na nevtrinski zvezdi si mislu.
Kaj trdi proizvajalec me baš briga. Tudi VW je rekel, da eGolf naredi 280km, a v resnici 100 in toliko.
Pa na enem od vaših videjev so tudi omenili, da imajo letalske baterije velike težave. Majhni cikli, toplotna obremenitev, iskrenje itd.
Ne spomnem se, ampak ciklov je bilo baje patetično malo. 200 al neki. Torej kaj rečemo, 400 letov po 20 minut. 136ur letenja?
Internet pravi, da imajo cesne po nekaj 1000 ur delovnega časa. Torej 10x faktor dela, 16x faktor performansov.
Emmm
18 minutes = 2 pilota
24 minutes = 1 pilot
30 minut rezerve
Razlika med 1 in dvema pilotoma ti da cirka 6 minut več leta. Daleč od pojam ure, vsaj Zemeljske. Mogoče ura na nevtrinski zvezdi si mislu.
Kaj trdi proizvajalec me baš briga. Tudi VW je rekel, da eGolf naredi 280km, a v resnici 100 in toliko.
Pa na enem od vaših videjev so tudi omenili, da imajo letalske baterije velike težave. Majhni cikli, toplotna obremenitev, iskrenje itd.
Ne spomnem se, ampak ciklov je bilo baje patetično malo. 200 al neki. Torej kaj rečemo, 400 letov po 20 minut. 136ur letenja?
Internet pravi, da imajo cesne po nekaj 1000 ur delovnega časa. Torej 10x faktor dela, 16x faktor performansov.
Emmm
nirburu ::
Tiho priznanje, da je ta zadeva useless.
Saj se ti ne bom smejal če priznaš no. Tudi kot ne pilot se mi zdi 18 minut useless. 18 minut!!
Osebno raje ostajam na ICE. Če pa vas moti C02 odtis, pa lahko točite sintetična/bio goriva.
Saj se ti ne bom smejal če priznaš no. Tudi kot ne pilot se mi zdi 18 minut useless. 18 minut!!
Osebno raje ostajam na ICE. Če pa vas moti C02 odtis, pa lahko točite sintetična/bio goriva.
nirburu ::
IMO, za 18 minut letenja ni niti vredno zgubljat časa na letališču.
Ampak definitivno ni za ameriški trg. Če se moraš 7 minut peljat do vadbenega poligona in nazaj, je to totalno useless.
Cena pa kot vidiš sploh ni nizka.
In baterije so skoraj gotovo našponane na zgornjem limitu, kar pomeni, da se jih ne da tako mnogokrat ciklat.
Edino smiselno uporabo vidim v luksuznem prevozu bogatunov iz enega hotela v drugega.
Ampak če pomisliš, taki pogosto neradi riskirajo življenje.
Ampak definitivno ni za ameriški trg. Če se moraš 7 minut peljat do vadbenega poligona in nazaj, je to totalno useless.
Cena pa kot vidiš sploh ni nizka.
In baterije so skoraj gotovo našponane na zgornjem limitu, kar pomeni, da se jih ne da tako mnogokrat ciklat.
Edino smiselno uporabo vidim v luksuznem prevozu bogatunov iz enega hotela v drugega.
Ampak če pomisliš, taki pogosto neradi riskirajo življenje.
pegasus ::
Zeh ... dolgočasi ste.
Medtem pa so že pred dvema letoma z Velisom Electro postavljali rekorde, kjer so etape dolge po 90 min:
https://elektro-weltrekordflug.eu/route/
Medtem pa so že pred dvema letoma z Velisom Electro postavljali rekorde, kjer so etape dolge po 90 min:
https://elektro-weltrekordflug.eu/route/
nirburu ::
A to 30 minut letenja + 30 minut obvezne rezerve (ki se jo bo pokurilo)?
Če da, potem to ni zares to kar reklamirate.
Cifre so sumljivo podobne tistemu zgoraj. 24 min letenja na eko mode, solo, + 30 minut rezerve.
Kar nekako štima z 1 uro kamikaze letenja.
Pilot je vrjetno že v naprej dogovorjen s pristajališčem, da dobi prioriteto pristajanja, ker bo skoraj sigurno letel, kot smo včasih rekli, "na hlapih".
Ampak kakorkoli obrneš je to letenje na nož in daleč od varnega. 30 minut je pri američanih tam z razlogom.
Zato ker so razdalje večje. Ker je večja gužva na letališčih. Ker pri 5,5 urah letenja imeti 30 minut rezerve ni noben big deal.
Mene žal me niste prepričali, pa tudi večjih investitorjev masovnega prevoza kot kaže ne.
Če ste koga prepričali so so bogatuni tipa Elon Musk, bi ki rad v dronu preleteli prometno konico dol na cesti. Za te namene je elektrika še kar ok. 15 minut letenja je dovolj, da prideš iz firme do svojega veleposestva na obrobju mesta.
Če da, potem to ni zares to kar reklamirate.
Cifre so sumljivo podobne tistemu zgoraj. 24 min letenja na eko mode, solo, + 30 minut rezerve.
Kar nekako štima z 1 uro kamikaze letenja.
Pilot je vrjetno že v naprej dogovorjen s pristajališčem, da dobi prioriteto pristajanja, ker bo skoraj sigurno letel, kot smo včasih rekli, "na hlapih".
Ampak kakorkoli obrneš je to letenje na nož in daleč od varnega. 30 minut je pri američanih tam z razlogom.
Zato ker so razdalje večje. Ker je večja gužva na letališčih. Ker pri 5,5 urah letenja imeti 30 minut rezerve ni noben big deal.
Mene žal me niste prepričali, pa tudi večjih investitorjev masovnega prevoza kot kaže ne.
Če ste koga prepričali so so bogatuni tipa Elon Musk, bi ki rad v dronu preleteli prometno konico dol na cesti. Za te namene je elektrika še kar ok. 15 minut letenja je dovolj, da prideš iz firme do svojega veleposestva na obrobju mesta.
Magic1 ::
S tem da je avion, ki pride na 30min rezervo, takoj obravnavan kot emergancy, ki seveda po letu zahteva izpolnjevanje gore papirjev. Če ne še kakšen obisk regulatorjev. Ni to lučka v avtu, ki jo še 50km gledaš preden greš na pumpo...
Mal glejte Mentour pilot ali 47 gear.
Mal glejte Mentour pilot ali 47 gear.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
pegasus ::
Da se negativci ne boste počutili tako zapostavljene, izvolite dve negativni zgodbi:
Are eVTOLs the "mother of all aerospace bubbles"?
in
Oba avtorja ugotavljata, da četudi tehnika špila, je ozko grlo regulativa.
In medtem ko se na zahodu pravniki ukvarjajo s pravilniki, Kitajska in Afrika tehnologijo že vpeljujeta v vsak dan.
Are eVTOLs the "mother of all aerospace bubbles"?
in
Oba avtorja ugotavljata, da četudi tehnika špila, je ozko grlo regulativa.
In medtem ko se na zahodu pravniki ukvarjajo s pravilniki, Kitajska in Afrika tehnologijo že vpeljujeta v vsak dan.
mr_chai ::
Jaz po dolgem prebiranju te teme, prihajam do zaključka, da električna letala niso prava stvar.
Magic1 ::
Sej na kitajskem tudi ni pretirane regulative pri gradnji. Ko pride do nesreč in kup ljudi umre, tudi ni problem, saj medijem preprosto ne dovolijo poročati in nesreče ne obstajajo.
Realnost je preprosta, bolj kot vrednotiš človeško življenje, več regulative potrebuješ. Posledica pa je seveda, da težje potem stvari izvedeš.
Za kitajce je vrednost plebsov nična, njihove pravice tudi in lahko delajo, kokr se jim sprdne. Na zahodu gremo v drugo skrajnost in smo, kjer smo.
Realnost je preprosta, bolj kot vrednotiš človeško življenje, več regulative potrebuješ. Posledica pa je seveda, da težje potem stvari izvedeš.
Za kitajce je vrednost plebsov nična, njihove pravice tudi in lahko delajo, kokr se jim sprdne. Na zahodu gremo v drugo skrajnost in smo, kjer smo.
Magic
Invictus ::
Problem letalstva je, da so notorično proti novotarijam.
To ščitenje človeških življenj in okolja gre tako daleč, da je praktično nemogoče narediti nek nov koncept, ki na papirju in v simulatorju pije vodo, ampak razvojalci preprosto vedo, da ne bo šlo čez čez regulativo...
Pa kaj pol, če se kak testni pilot ubije, in pobijejo kako podgano ali srno, ko letalo pade dol. Saj to ne dela nihče nalašč...
To ščitenje človeških življenj in okolja gre tako daleč, da je praktično nemogoče narediti nek nov koncept, ki na papirju in v simulatorju pije vodo, ampak razvojalci preprosto vedo, da ne bo šlo čez čez regulativo...
Pa kaj pol, če se kak testni pilot ubije, in pobijejo kako podgano ali srno, ko letalo pade dol. Saj to ne dela nihče nalašč...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Magic1 ::
Sej je bilo lepo videno pri Boeing-u, kaj se zgodi, če regulativa popusti. Kitajci bi zadevo utišali in problema ne bi bilo. Kaj je prav, je filozofska debata.
Magic
Invictus ::
Pri Boeingu FAA ni naredil svoje domače naloge, ampak jo je dal narediti Boeingu .
Podobno kot Pfizer vedno zagotavlja, da so njegova cepiva 100% varna in učinkovita...
Podobno kot Pfizer vedno zagotavlja, da so njegova cepiva 100% varna in učinkovita...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
nejcek74 ::
Oba avtorja ugotavljata, da četudi tehnika špila, je ozko grlo regulativa. In medtem ko se na zahodu pravniki ukvarjajo s pravilniki, Kitajska in Afrika tehnologijo že vpeljujeta v vsak dan.
hm, mogoče zato ker si niti ne zelimo imeti potrebe po VTOL taxijih ampak si zelimo problem prenaseljenih mest reševati na način ki je prijazen večinskemu delu populacije. Sao Paulo je mesto z najgostejšim helikopterskim prevozom. In ne, ni mesto znano po kvalitetnem življenjskem standardu za večino.
nirburu ::
Da se negativci ne boste počutili tako zapostavljene, izvolite dve negativni zgodbi:
Are eVTOLs the "mother of all aerospace bubbles"?
in
Oba avtorja ugotavljata, da četudi tehnika špila, je ozko grlo regulativa.
In medtem ko se na zahodu pravniki ukvarjajo s pravilniki, Kitajska in Afrika tehnologijo že vpeljujeta v vsak dan.
A to tista regulativa
1. Make electric plane
2. Find that it's shitty
3. ??? (change the rules)
4. Profit
Hehe. Če električno letalo nima 30 minut rezerve, spremenimo pravila in jo znižamo na 10min. Zmaga. Le kaj bi lahko šlo narobe!?
nirburu ::
To ne bo zares letelo. Gre zgolj za gimmic.
Zadeve morajo biti varne, to pa ima več mehanskih delov kot švicarska ura.
Zadeve morajo biti varne, to pa ima več mehanskih delov kot švicarska ura.
pegasus ::
FYI, to že zares leti. Enega so tudi že razbili z overspeed testi, testiranje nadaljujeo z drugim prototipom in so na dobri poti, da bodo prvi certificirani.
Imamo še ene zanesenjake v francoskem območju:
https://www.aviationtoday.com/2022/04/1...
Imamo še ene zanesenjake v francoskem območju:
https://www.aviationtoday.com/2022/04/1...
nirburu ::
Don't hold your breath.
Sicer pa
Električna letala so in bodo majhna niša, za specifično uporabo.
Krajše relacije, manj potnikov.
Je pa let električni ali ne, še vedno draga reč, zato je francija prepovedala lokalne lete, če je na voljo železnica.
Sicer pa
Električna letala so in bodo majhna niša, za specifično uporabo.
Krajše relacije, manj potnikov.
Je pa let električni ali ne, še vedno draga reč, zato je francija prepovedala lokalne lete, če je na voljo železnica.
pegasus ::
Lilium je pred kratkim demonstriral tranzicijo iz lebdenja v let. Ob tej priložnosti so pripravili tudi tehnični update video:
nirburu ::
Kul, novi renderji, skeči in grafi.
Oh, naj ti bo tokrat. So vsaj montirali flow indikatorje na krila.
Oh, naj ti bo tokrat. So vsaj montirali flow indikatorje na krila.
BT52 ::
BRUH ja. Dokler kemija baterij ne napreduje vsaj za magnitudo nebo nič z VTOLI pa manjhni letalci.
nirburu ::
Za bogatune je načeloma 15 minut letenja dovolj. Ravno dovolj, da preletijo umazanijo proletarcev pod njimi.
pegasus ::
Torej je rešitev očitna - kot proletarec nehaj svinjati, pa se bodo tudi bogatuni začeli minglati s tabo.
pegasus ::
Danes sem videl digitalni model bodočega Pipistrelovega 19 sedežnika. Vključuje veliko aktualnih znanj in dognanj, med drugim tudi električen pogon na vodik. Držim pesti, da se kdaj tudi materializira.
Okapi ::
Kje pride v poštev letalo z 19 sedeži? Če pogledaš, kje letala takšne velikosti letijo sedaj, so to v glavnem odročni kraji z zelo majhnimi letališči. V Evropi takšnega v potniškem prometu še nisem videl.
To je recimo velikost twin otterja, jaz sem z njim letel na Novi Gvineji. Veliko ga uporabljajo tudi na severu Kanade, pa kje po Afriki.
Ne vem, če je električar, tudi če je na vodik, primeren za take kraje.
Bi bila pa verjetno zelo primeren za športne padalce.
To je recimo velikost twin otterja, jaz sem z njim letel na Novi Gvineji. Veliko ga uporabljajo tudi na severu Kanade, pa kje po Afriki.
Ne vem, če je električar, tudi če je na vodik, primeren za take kraje.
Bi bila pa verjetno zelo primeren za športne padalce.
LeQuack ::
V vseh teh letih še zmeraj niso iznajdi boljšega dizajna za letalo kot ta ki je že 100 let star? Kaki so to neki inženirji in podobno, še zmeraj mora biti ena kovinska tuba na sredi z enimi trhlimi krili. Kje so inovacije?
Quack !
pegasus ::
Kje pride v poštev letalo z 19 sedeži? Če pogledaš, kje letala takšne velikosti letijo sedaj, so to v glavnem odročni kraji z zelo majhnimi letališči. V Evropi takšnega v potniškem prometu še nisem videl.En primer je pri nas, Rhein-Neckar Air s floto Do-328. Gotovo so še kje, gre pa za t.i. feeder airlines, ki povezujejo večja letališča s periferijo. Sicer ta poslovni model v gosto poseljenem svetu izginja ravno zaradi ekologije in čistejša in učinkovitejša letala bodo tu spet vzpostavila konkurenčno rešitev.
Kje so inovacije?Na žalost v dronih. To pa zato, ker se skupaj z njimi razvija tudi infrastruktura, medtem ko je za tube-and-wings potniški promet infrastruktura že razvita. Ja, lahko uvedemo leteča krila (in Airbus resno rine v to smer), a bo investicija v prilagajanje obstoječe infrastrukture marsikje ozko grlo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: pegasus ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Hyperloop (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 133436 (27632) | Okapi |
» | Rolls-Royceov turbopropelerski motor žene vodik (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 11447 (7736) | PrimozR |
» | Razvoj Boeinga 737 Max oviralo varčevanje, FAA gledal stran (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 25205 (18710) | pegasus |
» | Joby Aviation, leteči taksiOddelek: Znanost in tehnologija | 1987 (1839) | nurse013 |
» | Pipistrel je - zgleda - poletel do zvezd (strani: 1 2 3 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 30405 (25314) | mikhaair |