Forum » Na cesti » Nakup avtomobila za na AC
Nakup avtomobila za na AC
feryz ::
Lani sem kupil dva Mondeota. Karavan in limuzino. Automatik, 180 km, titanium, full LED, samodejno parkiranje, bla bla. Cena obeh je bila iz 39 in nekaj, zmanjšana na 30 990 evrov.
koli99 ::
Iz zaloge ali po samostojni izbiri?
P.S. ve mogoce kdo zakaj Vignale ni vec v ponudbi (ni cenikov)?
P.S. ve mogoce kdo zakaj Vignale ni vec v ponudbi (ni cenikov)?
feryz ::
Da bi čakal 3 mesece na avto?
Ko se odločiš, mora biti naslednji dan na cesti. Ok, recimo max 3 dni.
Ko se odločiš, mora biti naslednji dan na cesti. Ok, recimo max 3 dni.
koli99 ::
Ok, torej nekako razumem visji popust.
Jaz imam cas 3 mesece cakati.
Jaz imam cas 3 mesece cakati.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: koli99 ()
feryz ::
Ki ga boš tudi drago plačal.
Težko je verjeti, da ti od par 10 avtov ali celo več,noben ne odgovarja.
Težko je verjeti, da ti od par 10 avtov ali celo več,noben ne odgovarja.
IL_DIAVOLO ::
feryz ::
Dedci smo kot mulci. Ko klikne, da boš dobil novo igračo, mora prispeti včeraj.
Odločaš pa se lahko dlje časa.
Odločaš pa se lahko dlje časa.
cesnja ::
Po 130km tud v cliotu nisi zlaman in unicen od voznje.
Sem ravno hotel vprašati, kam se vozite, da si delate take skrbi z udobjem. Razumem trgovske potnike in profesionalne šoferje, ki so dnevno po 500-1000km na poti. Tistemu, ki ga ubije 130km vožnje v "cliotu" pa priporočam karto za fitnes (oziroma kaj primerljivega). Tu ni problem neudobje avta ampak zaležanost.
Včasih imam to srečo, da za kakšen teden za kakršnekoli potrebe po mobilnosti zadostuje kolo (do nekih 40 km na dan). Potem je z avtom že 50 km v eno smer precej mučno - najbolj čutim križ in desno nogo, ki pritiska na plin. Neroden je tudi zgornji del sedeža v obliki lupine, ki povzroča sključenost ramen. Po nekaj dneh vožnje se pa v avtu zaležim in teh problemov ne občutim več :)
jero_no1 ::
Ki ga boš tudi drago plačal.
Težko je verjeti, da ti od par 10 avtov ali celo več,noben ne odgovarja.
Osebno pri 30k€ ne sklepam nobenih kompromisov pri dodatni opremi, zato mi tudi pri izbiri prek 20 avtov iz zaloge z ustreznim motorjem, tako pri VW kot pri Škodi, noben ni ustrezal. Brez vzvratne kamere, s samo pol airbagi (pri Passatu Highline je blo treba doplačat za vse airbage), brez električnega odpiranja prtljažnika, zaklepanja vozila brez ključa...po drugi strani pa mi je odveč vlecna kluka, šibedah, usnjeni sedeži brez hlajenja.
Na avto sem čakal slaba 2 meseca, ker samo razvajeni otroci hočjo met svojo igračo takoj, ostali lahko počakamo. :)
Poleg tega so mi v Trebnjem za VW ponujali enake popuste za avto iz zaloge kot za tistega po naročilu (no pri Škodi pa prav tako).
Blinder ::
VSAK avto gre 130km/h, več tako ni dovoljeno.
R twingo, 3 osebe v avtu, 4. prestava in gas do konca, hitrost 85 km/h. Vec kot toliko v tisti klanec na AC ne gre
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
facepalm ::
R twingo, 2 osebi v avtu, 5. prestava in gas ne do konca, hitrost 130kmph v dolini, 160kmph na vrhu klanca. Visnja gora - smer LJ.
prvic in edinic, ki sem presegel 140kmph (po stevcu) v twingotu. me je le zanimalo ce je sposoben pospesiti v klanec ali zgolj drzati hitrost.
edit: @Blinder ce govoris o starih 1.0 ali 1.2 16v motorjih, je pri 85kmph v klanec s "polnim" avtom primerna 3. prestava.
ce bi se ga lotil z zaletom pa bi bila primerna 4. prestava ampak z vsaj 120kmph.
prvic in edinic, ki sem presegel 140kmph (po stevcu) v twingotu. me je le zanimalo ce je sposoben pospesiti v klanec ali zgolj drzati hitrost.
edit: @Blinder ce govoris o starih 1.0 ali 1.2 16v motorjih, je pri 85kmph v klanec s "polnim" avtom primerna 3. prestava.
ce bi se ga lotil z zaletom pa bi bila primerna 4. prestava ampak z vsaj 120kmph.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
koli99 ::
Evo, obiskal par salonov (1x Mazda, 1x Ford, 2x VW, 2x Škoda) ter izmenjal precej e-mailov.
Mazda6 in Mondeo sta odpadla iz izbora (subjektvni razlogi, pa tudi Mondea se po naročilu ne da naročiti vsaj od Septembra - WLTP problemi).
Passat (oprema Highline+dodatna oprema, osnovna MPC 40.600 EUR, ponujena 34.500 EUR)
Superb (oprema Style+dodatna oprema, osnovna MPC 38.000 EUR, ponujena 31.500 EUR)
Superb (oprema L&K+dodatna oprema, osnovna MPC 40.400 EUR, ponujena 33.500 EUR)
Najverjetneje bo izbran Superb L&K.
P.S.: Čakalna doba za 2.0TDI; 110kW; DSG -> 2 meseca, za 1.5TSI; 110kW; DSG -> 10 mesecev
Mazda6 in Mondeo sta odpadla iz izbora (subjektvni razlogi, pa tudi Mondea se po naročilu ne da naročiti vsaj od Septembra - WLTP problemi).
Passat (oprema Highline+dodatna oprema, osnovna MPC 40.600 EUR, ponujena 34.500 EUR)
Superb (oprema Style+dodatna oprema, osnovna MPC 38.000 EUR, ponujena 31.500 EUR)
Superb (oprema L&K+dodatna oprema, osnovna MPC 40.400 EUR, ponujena 33.500 EUR)
Najverjetneje bo izbran Superb L&K.
P.S.: Čakalna doba za 2.0TDI; 110kW; DSG -> 2 meseca, za 1.5TSI; 110kW; DSG -> 10 mesecev
Zgodovina sprememb…
- spremenil: koli99 ()
Meizu ::
Evo, obiskal par salonov (1x Mazda, 1x Ford, 2x VW, 2x Škoda) ter izmenjal precej e-mailov.
Mazda6 in Mondeo sta odpadla iz izbora (subjektvni razlogi, pa tudi Mondea se po naročilu ne da naročiti vsaj od Septembra - WLTP problemi).
Passat (oprema Highline+dodatna oprema, osnovna MPC 40.600 EUR, ponujena 34.500 EUR)
Superb (oprema Style+dodatna oprema, osnovna MPC 38.000 EUR, ponujena 31.500 EUR)
Superb (oprema L&K+dodatna oprema, osnovna MPC 40.400 EUR, ponujena 33.500 EUR)
Najverjetneje bo izbran Superb L&K.
P.S.: Čakalna doba za 2.0TDI; 110kW; DSG -> 2 meseca, za 1.5TSI; 110kW; DSG -> 10 mesecev
Jaz bi od navedenih ubistvu vzel passata. Obstaja verjetnost da bo imel tudi najugodnejsi depreciation value. Pojma nimam kako bi se temu reklo po slovensko.
koli99 ::
Verjamem. S tem da ce bi Passat imel enako opremo kot L&K(usnje, DCC, ozvocenje, zracne blazine!, el. odpiranje prtljaznika, sencni roloji, etc...) bi bil 5k drazji.
Ima pa tudi estetski vidik vpliv na odlocitev in med tema dvemoma prevlada Superb. Pac subjektivna odlocitev.
Gre pa za sluzben avto (s privat uporabo) zato me cena cez n-let niti ne tako zanima.
Ima pa tudi estetski vidik vpliv na odlocitev in med tema dvemoma prevlada Superb. Pac subjektivna odlocitev.
Gre pa za sluzben avto (s privat uporabo) zato me cena cez n-let niti ne tako zanima.
Meizu ::
SimplyMiha ::
Sicer pa ne vem, kako bo s temi dizli čez nekaj let, ker zaradi vzpona električnih in hibridnih vozil že eno nogo/gumo polagajo v grob... Vsekakor je ta dizel, ki ga sedaj vozim, moj zadnji.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SimplyMiha ()
Meizu ::
SimplyMiha je izjavil:
Dobro ohranja vrednost. Bo?
Ma ni to to. To samo opisuje proces, ni to termin.
To bodo bolj natancni prevodi:
https://mobile.pons.com/sl/dict/search/...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
Meizu ::
pegasus ::
SimplyMiha je izjavil:
Sicer pa ne vem, kako bo s temi dizli čez nekaj let, ker zaradi vzpona električnih in hibridnih vozil že eno nogo/gumo polagajo v grob...To je ključno vprašanje ... Sam sem si naredil računico, da se mi veliko bolj splača počakat in vložit še nekaj jurjev v trenutni avto, da bo dober še za nekaj let, kot pa sedaj vrečt nekaj 10 jurjev v nov wagen, ki bo čez nekaj let povsod popolnoma nezaželen, če ne celo prepovedan.
facepalm ::
Devalvacija?
Lahko bi bila, vendar je devalvacija predvsem termin v financnem svetu, oz. pri denarnih valutah.
Se pa slisi nekako smiselno: Vozilo A devaluira bistveno "hitreje?", kakor vozilo B.
@koli99 kaj je vzrok, da si crtal Mazdo iz seznama?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
perci ::
edi45 ::
SimplyMiha je izjavil:
Sicer pa ne vem, kako bo s temi dizli čez nekaj let, ker zaradi vzpona električnih in hibridnih vozil že eno nogo/gumo polagajo v grob... Vsekakor je ta dizel, ki ga sedaj vozim, moj zadnji.
Sam se ne vidim, da bi kdaj imel električen avto. Brezveze, rajše imam bencinarja, v najslabšem primeru pa dizla.
facepalm ::
SimplyMiha je izjavil:
Sicer pa ne vem, kako bo s temi dizli čez nekaj let, ker zaradi vzpona električnih in hibridnih vozil že eno nogo/gumo polagajo v grob... Vsekakor je ta dizel, ki ga sedaj vozim, moj zadnji.
Sam se ne vidim, da bi kdaj imel električen avto. Brezveze, rajše imam bencinarja, v najslabšem primeru pa dizla.
Tudi sam sem bil istega mnenja, dokler nisem zacel vozit el vozilo v sluzbi.
Dokler bo taka cena in tak domet kakor je danes, ga nebi kupoval. Ko bo pa cez kaksnih 10 let cena na ravni normalnih avtomobilov in bodo naftni lobiji dovolili vecji domet, si ga bom privoscil. Se prekleto hitro navadis na tisino in instant navor:)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
Meizu ::
Devalvacija?
Lahko bi bila, vendar je devalvacija predvsem termin v financnem svetu, oz. pri denarnih valutah.
Devalvacija je administrativen ukrep. Kvečjemu depreciacija, ki se tudi uporablja v povezavi z vrednostjo valut.
Hvala perci. Meni je vsec tale termin “depreciacija”. Nekako sem se (obviously) ze iz anglescine navadil nanj. Sicer seveda ni cista slovenska beseda, nimam pa problemov z uporabo potujcenih izrazov.
koli99 ::
Devalvacija?
Lahko bi bila, vendar je devalvacija predvsem termin v financnem svetu, oz. pri denarnih valutah.
Se pa slisi nekako smiselno: Vozilo A devaluira bistveno "hitreje?", kakor vozilo B.
@koli99 kaj je vzrok, da si crtal Mazdo iz seznama?
Mazda je bila nekako zadnja izbira, sem jo sel pogledat le mimogrede. V soboto ni bilo prodajalca (odprt salon a le servis je delal) in nisem imel volje (oz. me ni prepricala) da bi sel se enkrat v salon (med tednom, 70km od mojega kraja).
dexterboy ::
Kako fenomenalno, da je ena taka tema še vedno aktivna, pa čeprav je preteklo že več kot dva meseca z vprašanjem, kateri avto vzeti za avtocesto stoječega prometa v razdalji 110 km, ki jo jaz dnevno furam že 15-o leto, začel pa s Fiat Uno-om, takrat še po stari cesti, ker je bila cestnina 500 SIT.
Ja, res, Škoda Superb ali pa V6. Najmanj.
Šus u glavo, Mona?
(brez osebnih zamer do kogarkoli...)
Ja, res, Škoda Superb ali pa V6. Najmanj.
Šus u glavo, Mona?
(brez osebnih zamer do kogarkoli...)
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
Meizu ::
Kako fenomenalno, da je ena taka tema še vedno aktivna, pa čeprav je preteklo že več kot dva meseca z vprašanjem, kateri avto vzeti za avtocesto stoječega prometa v razdalji 110 km, ki jo jaz dnevno furam že 15-o leto, začel pa s Fiat Uno-om, takrat še po stari cesti, ker je bila cestnina 500 SIT.
Ja, res, Škoda Superb ali pa V6. Najmanj.
Šus u glavo, Mona?
(brez osebnih zamer do kogarkoli...)
Tako je. Najbolje da kupi skiro. Al pa rolerje.
Drevesce ::
Bom še sam izkoristil tole temo. Se ne spoznam na te novejše motorje, pa me zanima ali je razlika med 1.0 in 1.5 Tsi občutna ali niti ne tako? Gre pa za VW T-Roc.
Sparkxl ::
Je kar občutna. 1.5 kar solidno potegne, 1.0 pa ima pač povprečne zmogljivosti, ki pa so za 99% ljudi čisto zadostne
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Poraba na 1.9 tdi, škoda, seat (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10093 (8330) | m0LN4r |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 109270 (68152) | Berserker |
» | Dizl motorji 1.3-1.5 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13741 (10853) | nekoman |
» | Sumljivi rezultati tudi pri Oplovih dizlih (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 27955 (22995) | spirit |
» | Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 52995 (49876) | Matwic |