» »

Nakup avtomobila za na AC

Nakup avtomobila za na AC

««
6 / 6
»
»»

feryz ::

Lani sem kupil dva Mondeota. Karavan in limuzino. Automatik, 180 km, titanium, full LED, samodejno parkiranje, bla bla. Cena obeh je bila iz 39 in nekaj, zmanjšana na 30 990 evrov.

koli99 ::

Iz zaloge ali po samostojni izbiri?

P.S. ve mogoce kdo zakaj Vignale ni vec v ponudbi (ni cenikov)?

feryz ::

Da bi čakal 3 mesece na avto?
Ko se odločiš, mora biti naslednji dan na cesti. Ok, recimo max 3 dni.

koli99 ::

Ok, torej nekako razumem visji popust.

Jaz imam cas 3 mesece cakati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: koli99 ()

feryz ::

Ki ga boš tudi drago plačal.
Težko je verjeti, da ti od par 10 avtov ali celo več,noben ne odgovarja.

koli99 ::

Verjetno res. Saj verjamem da je cenejsi ce kupis avto iz zaloge kot po narocilu.

IL_DIAVOLO ::

feryz je izjavil:

Da bi čakal 3 mesece na avto?
Ko se odločiš, mora biti naslednji dan na cesti. Ok, recimo max 3 dni.


V kolikor si brez avta ja, drugace pa se komot pocaka nekaj mesecev.

feryz ::

Dedci smo kot mulci. Ko klikne, da boš dobil novo igračo, mora prispeti včeraj.
Odločaš pa se lahko dlje časa.

cesnja ::

3p je izjavil:

perci je izjavil:

Po 130km tud v cliotu nisi zlaman in unicen od voznje.


Sem ravno hotel vprašati, kam se vozite, da si delate take skrbi z udobjem. Razumem trgovske potnike in profesionalne šoferje, ki so dnevno po 500-1000km na poti. Tistemu, ki ga ubije 130km vožnje v "cliotu" pa priporočam karto za fitnes (oziroma kaj primerljivega). Tu ni problem neudobje avta ampak zaležanost.

Včasih imam to srečo, da za kakšen teden za kakršnekoli potrebe po mobilnosti zadostuje kolo (do nekih 40 km na dan). Potem je z avtom že 50 km v eno smer precej mučno - najbolj čutim križ in desno nogo, ki pritiska na plin. Neroden je tudi zgornji del sedeža v obliki lupine, ki povzroča sključenost ramen. Po nekaj dneh vožnje se pa v avtu zaležim in teh problemov ne občutim več :)

jero_no1 ::

feryz je izjavil:

Ki ga boš tudi drago plačal.
Težko je verjeti, da ti od par 10 avtov ali celo več,noben ne odgovarja.


Osebno pri 30k€ ne sklepam nobenih kompromisov pri dodatni opremi, zato mi tudi pri izbiri prek 20 avtov iz zaloge z ustreznim motorjem, tako pri VW kot pri Škodi, noben ni ustrezal. Brez vzvratne kamere, s samo pol airbagi (pri Passatu Highline je blo treba doplačat za vse airbage), brez električnega odpiranja prtljažnika, zaklepanja vozila brez ključa...po drugi strani pa mi je odveč vlecna kluka, šibedah, usnjeni sedeži brez hlajenja.
Na avto sem čakal slaba 2 meseca, ker samo razvajeni otroci hočjo met svojo igračo takoj, ostali lahko počakamo. :)
Poleg tega so mi v Trebnjem za VW ponujali enake popuste za avto iz zaloge kot za tistega po naročilu (no pri Škodi pa prav tako).

Blinder ::

solatjek je izjavil:

VSAK avto gre 130km/h, več tako ni dovoljeno.


R twingo, 3 osebe v avtu, 4. prestava in gas do konca, hitrost 85 km/h. Vec kot toliko v tisti klanec na AC ne gre
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

facepalm ::

R twingo, 2 osebi v avtu, 5. prestava in gas ne do konca, hitrost 130kmph v dolini, 160kmph na vrhu klanca. Visnja gora - smer LJ.

prvic in edinic, ki sem presegel 140kmph (po stevcu) v twingotu. me je le zanimalo ce je sposoben pospesiti v klanec ali zgolj drzati hitrost.

edit: @Blinder ce govoris o starih 1.0 ali 1.2 16v motorjih, je pri 85kmph v klanec s "polnim" avtom primerna 3. prestava.
ce bi se ga lotil z zaletom pa bi bila primerna 4. prestava ampak z vsaj 120kmph.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

koli99 ::

Evo, obiskal par salonov (1x Mazda, 1x Ford, 2x VW, 2x Škoda) ter izmenjal precej e-mailov.

Mazda6 in Mondeo sta odpadla iz izbora (subjektvni razlogi, pa tudi Mondea se po naročilu ne da naročiti vsaj od Septembra - WLTP problemi).

Passat (oprema Highline+dodatna oprema, osnovna MPC 40.600 EUR, ponujena 34.500 EUR)
Superb (oprema Style+dodatna oprema, osnovna MPC 38.000 EUR, ponujena 31.500 EUR)
Superb (oprema L&K+dodatna oprema, osnovna MPC 40.400 EUR, ponujena 33.500 EUR)

Najverjetneje bo izbran Superb L&K.

P.S.: Čakalna doba za 2.0TDI; 110kW; DSG -> 2 meseca, za 1.5TSI; 110kW; DSG -> 10 mesecev

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: koli99 ()

Meizu ::

koli99 je izjavil:

Evo, obiskal par salonov (1x Mazda, 1x Ford, 2x VW, 2x Škoda) ter izmenjal precej e-mailov.

Mazda6 in Mondeo sta odpadla iz izbora (subjektvni razlogi, pa tudi Mondea se po naročilu ne da naročiti vsaj od Septembra - WLTP problemi).

Passat (oprema Highline+dodatna oprema, osnovna MPC 40.600 EUR, ponujena 34.500 EUR)
Superb (oprema Style+dodatna oprema, osnovna MPC 38.000 EUR, ponujena 31.500 EUR)
Superb (oprema L&K+dodatna oprema, osnovna MPC 40.400 EUR, ponujena 33.500 EUR)

Najverjetneje bo izbran Superb L&K.

P.S.: Čakalna doba za 2.0TDI; 110kW; DSG -> 2 meseca, za 1.5TSI; 110kW; DSG -> 10 mesecev


Jaz bi od navedenih ubistvu vzel passata. Obstaja verjetnost da bo imel tudi najugodnejsi depreciation value. Pojma nimam kako bi se temu reklo po slovensko.

perci ::

Po slovensko se temu reče, da mu bo vrednost zmanjševala najpočasneje.

koli99 ::

Verjamem. S tem da ce bi Passat imel enako opremo kot L&K(usnje, DCC, ozvocenje, zracne blazine!, el. odpiranje prtljaznika, sencni roloji, etc...) bi bil 5k drazji.

Ima pa tudi estetski vidik vpliv na odlocitev in med tema dvemoma prevlada Superb. Pac subjektivna odlocitev.

Gre pa za sluzben avto (s privat uporabo) zato me cena cez n-let niti ne tako zanima.

perci ::

Te pa zanima nakupna ker bos od te placeval boniteto :).

Meizu ::

perci je izjavil:

Po slovensko se temu reče, da mu bo vrednost zmanjševala najpočasneje.


No ja to ze, sam ta je taksna... klobasasta. Preferiram anglesko. :)
Sem mislil da obstaja termin v slovenscini za to. Pa saj verjetno obstaja, v kaksnih ekonomskih vodah.

SimplyMiha ::

Dobro ohranja vrednost. Bo?

koli99 ::

Tocno.

SimplyMiha ::

Sicer pa ne vem, kako bo s temi dizli čez nekaj let, ker zaradi vzpona električnih in hibridnih vozil že eno nogo/gumo polagajo v grob... Vsekakor je ta dizel, ki ga sedaj vozim, moj zadnji.

Zgodovina sprememb…

Meizu ::

SimplyMiha je izjavil:

Dobro ohranja vrednost. Bo?


Ma ni to to. To samo opisuje proces, ni to termin.

To bodo bolj natancni prevodi:

https://mobile.pons.com/sl/dict/search/...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

facepalm ::

Devalvacija?

Meizu ::

facepalm je izjavil:

Devalvacija?


Lahko bi bila, vendar je devalvacija predvsem termin v financnem svetu, oz. pri denarnih valutah.

pegasus ::

SimplyMiha je izjavil:

Sicer pa ne vem, kako bo s temi dizli čez nekaj let, ker zaradi vzpona električnih in hibridnih vozil že eno nogo/gumo polagajo v grob...
To je ključno vprašanje ... Sam sem si naredil računico, da se mi veliko bolj splača počakat in vložit še nekaj jurjev v trenutni avto, da bo dober še za nekaj let, kot pa sedaj vrečt nekaj 10 jurjev v nov wagen, ki bo čez nekaj let povsod popolnoma nezaželen, če ne celo prepovedan.

facepalm ::

Meizu je izjavil:

facepalm je izjavil:

Devalvacija?


Lahko bi bila, vendar je devalvacija predvsem termin v financnem svetu, oz. pri denarnih valutah.


Se pa slisi nekako smiselno: Vozilo A devaluira bistveno "hitreje?", kakor vozilo B.

@koli99 kaj je vzrok, da si crtal Mazdo iz seznama?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

perci ::

Meizu je izjavil:

facepalm je izjavil:

Devalvacija?


Lahko bi bila, vendar je devalvacija predvsem termin v financnem svetu, oz. pri denarnih valutah.

Devalvacija je administrativen ukrep. Kvečjemu depreciacija, ki se tudi uporablja v povezavi z vrednostjo valut.

edi45 ::

SimplyMiha je izjavil:

Sicer pa ne vem, kako bo s temi dizli čez nekaj let, ker zaradi vzpona električnih in hibridnih vozil že eno nogo/gumo polagajo v grob... Vsekakor je ta dizel, ki ga sedaj vozim, moj zadnji.


Sam se ne vidim, da bi kdaj imel električen avto. Brezveze, rajše imam bencinarja, v najslabšem primeru pa dizla.

facepalm ::

edi45 je izjavil:

SimplyMiha je izjavil:

Sicer pa ne vem, kako bo s temi dizli čez nekaj let, ker zaradi vzpona električnih in hibridnih vozil že eno nogo/gumo polagajo v grob... Vsekakor je ta dizel, ki ga sedaj vozim, moj zadnji.


Sam se ne vidim, da bi kdaj imel električen avto. Brezveze, rajše imam bencinarja, v najslabšem primeru pa dizla.


Tudi sam sem bil istega mnenja, dokler nisem zacel vozit el vozilo v sluzbi.
Dokler bo taka cena in tak domet kakor je danes, ga nebi kupoval. Ko bo pa cez kaksnih 10 let cena na ravni normalnih avtomobilov in bodo naftni lobiji dovolili vecji domet, si ga bom privoscil. Se prekleto hitro navadis na tisino in instant navor:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

Meizu ::

perci je izjavil:

Meizu je izjavil:

facepalm je izjavil:

Devalvacija?


Lahko bi bila, vendar je devalvacija predvsem termin v financnem svetu, oz. pri denarnih valutah.

Devalvacija je administrativen ukrep. Kvečjemu depreciacija, ki se tudi uporablja v povezavi z vrednostjo valut.


Hvala perci. Meni je vsec tale termin “depreciacija”. Nekako sem se (obviously) ze iz anglescine navadil nanj. Sicer seveda ni cista slovenska beseda, nimam pa problemov z uporabo potujcenih izrazov.

koli99 ::

facepalm je izjavil:

Meizu je izjavil:

facepalm je izjavil:

Devalvacija?


Lahko bi bila, vendar je devalvacija predvsem termin v financnem svetu, oz. pri denarnih valutah.


Se pa slisi nekako smiselno: Vozilo A devaluira bistveno "hitreje?", kakor vozilo B.

@koli99 kaj je vzrok, da si crtal Mazdo iz seznama?


Mazda je bila nekako zadnja izbira, sem jo sel pogledat le mimogrede. V soboto ni bilo prodajalca (odprt salon a le servis je delal) in nisem imel volje (oz. me ni prepricala) da bi sel se enkrat v salon (med tednom, 70km od mojega kraja).

dexterboy ::

Kako fenomenalno, da je ena taka tema še vedno aktivna, pa čeprav je preteklo že več kot dva meseca z vprašanjem, kateri avto vzeti za avtocesto stoječega prometa v razdalji 110 km, ki jo jaz dnevno furam že 15-o leto, začel pa s Fiat Uno-om, takrat še po stari cesti, ker je bila cestnina 500 SIT.
Ja, res, Škoda Superb ali pa V6. Najmanj.
Šus u glavo, Mona?
(brez osebnih zamer do kogarkoli...)
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

Meizu ::

dexterboy je izjavil:

Kako fenomenalno, da je ena taka tema še vedno aktivna, pa čeprav je preteklo že več kot dva meseca z vprašanjem, kateri avto vzeti za avtocesto stoječega prometa v razdalji 110 km, ki jo jaz dnevno furam že 15-o leto, začel pa s Fiat Uno-om, takrat še po stari cesti, ker je bila cestnina 500 SIT.
Ja, res, Škoda Superb ali pa V6. Najmanj.
Šus u glavo, Mona?
(brez osebnih zamer do kogarkoli...)


Tako je. Najbolje da kupi skiro. Al pa rolerje.

Drevesce ::

Bom še sam izkoristil tole temo. Se ne spoznam na te novejše motorje, pa me zanima ali je razlika med 1.0 in 1.5 Tsi občutna ali niti ne tako? Gre pa za VW T-Roc.

Sparkxl ::

Je kar občutna. 1.5 kar solidno potegne, 1.0 pa ima pač povprečne zmogljivosti, ki pa so za 99% ljudi čisto zadostne
««
6 / 6
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Poraba na 1.9 tdi, škoda, seat (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7410093 (8330) m0LN4r
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446109269 (68151) Berserker
»

Dizl motorji 1.3-1.5 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7513741 (10853) nekoman
»

Sumljivi rezultati tudi pri Oplovih dizlih (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
5327955 (22995) spirit
»

Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14652995 (49876) Matwic

Več podobnih tem