Forum » Na cesti » Nakup avtomobila za na AC
Nakup avtomobila za na AC
Dtrader ::
Ker se je debata zasukala v drugo smer, ponavljam svoje vprašanje: "Vozi kdo Passata od letnika 2015 naprej? Izkušnje?"
Letnik 2008: 15000 km/leto, uvoz iz IT
Menjano izredno: Oba prednja ležaja, prednji L nosilec vzmeti, zadnje čeljusti kpl, dušilna loputa, rešena napaka P2015
Bolje da nimaš, ko gre gor, kot da imaš, pa gre dol :)
David83 ::
Če greš po lestvici gor, ti bo vsak avto všeč.
Če greš dol, ti nobeden ne bo.
Simpl pravilo.
Spraševati, če je Passat primeren za tisto čemur je namenjen in se jih izdela v milijonih, je malo glupo.
Meni osebno je itak cenena zadeva, neudoben za dolge proge.
Za 110 km pa več kot zadošča.
Sem se pa v preteklosti raje odločil za Mondeo-ta, kot za Passata. Mnogo več, za mnogo manj.
Saj nevem ce trollas al ce si resen. Prvo pravis kak je passat neudoben za dolge voznje in cenen, pol pa upas napisat da si rajsi mondeota vzel. Mas prav mnogo vec neudobja in slabse opreme za manj denarja. Brez zamere sam mondeo je najslabsa limuzina v kateri sem se bilokdaj peljal. Lahko brez problema recem da pri fordu res ne vedo kaj je udobje in kvaliteta, ker obcutis vsako luknjo na cesti, sedezi neudobni in trdi kot da sedim na kuhinjskem stolu, oprema za en ku*ac, ozvocenje slabo, notranjost je izredno grda, sama cheap shit plastika, skratka brezveze. Ni cuda da so se golfi drazji nazadnje ko sem gledal. Najdalj kaj sem se peljal z mondeotom je bilo cca 130km v eno stran in nevem kdaj sem bil nazadnje tako “zlaman” in unicen od voznje. VW je tudi neudoben, vendar vseeno ne tako hudo kot ford in notranjost ima dosti bolj kvalitetno in lepso.
perci ::
Lol. Ce si ti kdaj sedel v mondeu...
Sicer ne morem rect, da je kateri od navedenih avtov udobnejsi, meni sta precej podobna.
Po 130km tud v cliotu nisi zlaman in unicen od voznje.
Sicer ne morem rect, da je kateri od navedenih avtov udobnejsi, meni sta precej podobna.
Po 130km tud v cliotu nisi zlaman in unicen od voznje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
edi45 ::
Lol. Ce si ti kdaj sedel v mondeu...
Sicer ne morem rect, da je kateri od navedenih avtov udobnejsi, meni sta precej podobna.
Po 130km tud v cliotu nisi zlaman in unicen od voznje.
Meni osebno je tudi bil mondeo jajca, čeprav zgleda, kar dokaj solidno sploh novi. Se strinjam z vsem zgoraj navedenim. Sem vozil že kar nekaj fordov, kot tudi poleg prisedal in vsi so totalno neudobni, neverjetno trdi, notranjost sama plastika, park senzorji tako dobro delajo, da ne vem če sem že kdaj videl slabše, že samo če pogledamo kak so narejeni. Vsak avto ima na ekranu senzorje prikazane ko parkiraš, edino mondeo zdaj sem že v dveh videl, kot da bi si sam naredil, maš tako škatlico uspodi pri menjalniku ko ti kaže obarvane črtice in kako dobro delajo sploh začel nebom rajše. Preveč cenen deluje in neudoben da glava boli.
Seveda si lahko tudi v cliotu zlaman in uničen, sploh če si navajen česa večjega in bolj udobnega.
Osebno bi rajši vzel Passata, je vseeno bolj udoben, ter kvalitetnejše izdelave.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: edi45 ()
kingsix ::
limuzine po udobju.. vozil vse.. Sicer je tudi odvisno od opreme pa vendar... vsi letniki tam 2013-2016:
Citroen C5 > Mercedes E > Renault Laguna > Mazda6 > Peugeot 508 > Kia Optima > Audi A6 > Toyota Avensis > Honda Accord > Ford Mondeo > VW Passat > Hyundai i40
Accord se super sedi etc, ampak me je prostornost razočarala...bi bila veliko višje sicer. C5 z hidravličnim vzmetenjem in usnjem...ostali so jajca po udobju. Jajca.
Citroen C5 > Mercedes E > Renault Laguna > Mazda6 > Peugeot 508 > Kia Optima > Audi A6 > Toyota Avensis > Honda Accord > Ford Mondeo > VW Passat > Hyundai i40
Accord se super sedi etc, ampak me je prostornost razočarala...bi bila veliko višje sicer. C5 z hidravličnim vzmetenjem in usnjem...ostali so jajca po udobju. Jajca.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kingsix ()
neverjetni99 ::
limuzine po udobju.. vozil vse.. Sicer je tudi odvisno od opreme pa vendar... vsi letniki tam 2013-2016:
Citroen C5 > Mercedes E > Renault Laguna > Mazda6 > Peugeot 508 > Toyota Avensis > Honda Accord > Kia Optima > Ford Mondeo > VW Passat > Hyundai i40
To se pa strinjam, imam C5 in hidravlika je nekaj čisto drugega. Sploh nisem vedel kak majo avstrijci slabo avtocesto proti Grazu ali pa trojanski tuneli v smer LJ, dokler se nisem peljal z BMW 5 ali pa kakšnim drugim avtom, ker kako C5 požira luknje je res neverjetno. Edina bolj udobna avta, katera sem vozil sta bila 2017 Mercedes S400d L verzija in audi a8, samo to ne moreš primerjat, saj avto pride za 3-4 moje
BigWhale ::
Lol. Ce si ti kdaj sedel v mondeu...
Sicer ne morem rect, da je kateri od navedenih avtov udobnejsi, meni sta precej podobna.
Po 130km tud v cliotu nisi zlaman in unicen od voznje.
Ja, to ti mislis! Zadnjic se je en mariborcan peljal v Ljubljano in tam mal pred crnucam ga je blo treba na infuzijo prklopit. Akutni Cliovitis je reku zdravnik.
neverjetni99 ::
Citroen nima več C5 v ponudbi? Kaj še imajo z zračnim vzmetenjem?
stare oz sedanje modele še prodajajo tu pa tam v salonih, vendar iz tovarne se jih ne da več dobit. Saj pridejo novi modeli in so stare umaknili iz proizvodnje. To je hidravlika, to je boljša in drugačna stvar kot zračno vzmetenje. Drugače pa ja c4 grand picasso, če se ne motim ima na zadnjih kolesih zračno in ne hidravlike, da se avto spusti ali pa dvigne ko ga natovarjaš drugače pa ne, sta c5 in c6 edina z hidravliko.
3p ::
Po 130km tud v cliotu nisi zlaman in unicen od voznje.
Sem ravno hotel vprašati, kam se vozite, da si delate take skrbi z udobjem. Razumem trgovske potnike in profesionalne šoferje, ki so dnevno po 500-1000km na poti. Tistemu, ki ga ubije 130km vožnje v "cliotu" pa priporočam karto za fitnes (oziroma kaj primerljivega). Tu ni problem neudobje avta ampak zaležanost.
Stipex ::
130km dnevno je kar veliko za Cliota.
Poleg dimenzij vozila in motorja se veliko pozna tudi kako udobni so sedeži, trdota vzmetenja (stran od športnega podvozja) in zvočna izolacija. Hrup sigurno ne vpliva blagodejno na organizem.
Lani sem prešel iz bmw petice z navadnimi sedeži na sedmico z comfort opremo in razlika je velika, domov pridem precej bolj spočit, zignile so bolečine v hrbtenici. Pa sem mislim že prej da se vozim super udobno. Ne veš dokler ne probaš.... Delam cca 200-250km dnevno.
Avtocesta 100km+ dnevno obvezno limuzina/karavan ranga Passat, Mondeo, C5, BMW 3/5, C/E klasa itd. Na dolgi rok se pozna.
Poleg dimenzij vozila in motorja se veliko pozna tudi kako udobni so sedeži, trdota vzmetenja (stran od športnega podvozja) in zvočna izolacija. Hrup sigurno ne vpliva blagodejno na organizem.
Lani sem prešel iz bmw petice z navadnimi sedeži na sedmico z comfort opremo in razlika je velika, domov pridem precej bolj spočit, zignile so bolečine v hrbtenici. Pa sem mislim že prej da se vozim super udobno. Ne veš dokler ne probaš.... Delam cca 200-250km dnevno.
Avtocesta 100km+ dnevno obvezno limuzina/karavan ranga Passat, Mondeo, C5, BMW 3/5, C/E klasa itd. Na dolgi rok se pozna.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stipex ()
perci ::
No, seveda, jasna stvar. Ampak rečt, da si od ene vožnje 130km z Mondeotom zjeban zaradi neudobja avta...je pa kretenizem prve klase.
Meni osebno je mondeo za odtenek udobnejši od passata, ne vidim pa bistvene razlike. Tudi v BMW 5 ne vidim neke hude razlike v udobju. Je pa res, da je prejšnji model Mondeota relativno trd ampak meni je to všeč, spet nekomu drugemu pa ne.
Ja, sem slišal za to. Ampak ni bil Clio ampak Corsa, ki je vsaj še enkrat bolj neudobna.
Meni osebno je mondeo za odtenek udobnejši od passata, ne vidim pa bistvene razlike. Tudi v BMW 5 ne vidim neke hude razlike v udobju. Je pa res, da je prejšnji model Mondeota relativno trd ampak meni je to všeč, spet nekomu drugemu pa ne.
Lol. Ce si ti kdaj sedel v mondeu...
Sicer ne morem rect, da je kateri od navedenih avtov udobnejsi, meni sta precej podobna.
Po 130km tud v cliotu nisi zlaman in unicen od voznje.
Ja, to ti mislis! Zadnjic se je en mariborcan peljal v Ljubljano in tam mal pred crnucam ga je blo treba na infuzijo prklopit. Akutni Cliovitis je reku zdravnik.
Ja, sem slišal za to. Ampak ni bil Clio ampak Corsa, ki je vsaj še enkrat bolj neudobna.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
mikhaair ::
Mislim da ima Passat možnost dvojne šipe, ki precej bolje izolira hrup. Kot je že zgoraj nekdo napisal, hrup te zelo utrudi, pa se tega sploh ne zavedamo.
Stipex ::
Ja. 130km v eno stran si zjeban samo v kakem Ferrariju/Lambotu. Vse ostalo so smešne izjave. Vzamem Twingota in si upam z njim na Poljsko in nazaj. 1x, da se razume :)
Dnevna vožnja leta in leta je pa druga stvar.
Dnevna vožnja leta in leta je pa druga stvar.
libreus ::
Mislim da ima Passat možnost dvojne šipe, ki precej bolje izolira hrup. Kot je že zgoraj nekdo napisal, hrup te zelo utrudi, pa se tega sploh ne zavedamo.
To je tudi glavni razlog zakaj se nagiban k Passatu - sem v enem testu med Superbom videl, da je Passat v kabini tišji. Hrup zelo, zelo utrudi.
David83 ::
Mislim da ima Passat možnost dvojne šipe, ki precej bolje izolira hrup. Kot je že zgoraj nekdo napisal, hrup te zelo utrudi, pa se tega sploh ne zavedamo.
To je tudi glavni razlog zakaj se nagiban k Passatu - sem v enem testu med Superbom videl, da je Passat v kabini tišji. Hrup zelo, zelo utrudi.
Kot da je en bogi passat edini avto z dodatno zvocno izolacijo haha
No, seveda, jasna stvar. Ampak rečt, da si od ene vožnje 130km z Mondeotom zjeban zaradi neudobja avta...je pa kretenizem prve klase.
Meni osebno je mondeo za odtenek udobnejši od passata, ne vidim pa bistvene razlike. Tudi v BMW 5 ne vidim neke hude razlike v udobju. Je pa res, da je prejšnji model Mondeota relativno trd ampak meni je to všeč, spet nekomu drugemu pa ne.
Lol. Ce si ti kdaj sedel v mondeu...
Sicer ne morem rect, da je kateri od navedenih avtov udobnejsi, meni sta precej podobna.
Po 130km tud v cliotu nisi zlaman in unicen od voznje.
Ja, to ti mislis! Zadnjic se je en mariborcan peljal v Ljubljano in tam mal pred crnucam ga je blo treba na infuzijo prklopit. Akutni Cliovitis je reku zdravnik.
Ja, sem slišal za to. Ampak ni bil Clio ampak Corsa, ki je vsaj še enkrat bolj neudobna.
5 serija ni nic posebnega ze nasploh, sploh pa kar se udobja tice. Sta C5 in C6 kot je zgoraj navedeno dosti bol udobna. Probaj 7 serijo, audi a8, s klaso pa bos videl kaj je udobje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: David83 ()
David83 ::
No, seveda, jasna stvar. Ampak rečt, da si od ene vožnje 130km z Mondeotom zjeban zaradi neudobja avta...je pa kretenizem prve klase.
Meni osebno je mondeo za odtenek udobnejši od passata, ne vidim pa bistvene razlike. Tudi v BMW 5 ne vidim neke hude razlike v udobju. Je pa res, da je prejšnji model Mondeota relativno trd ampak meni je to všeč, spet nekomu drugemu pa ne.
Lol. Ce si ti kdaj sedel v mondeu...
Sicer ne morem rect, da je kateri od navedenih avtov udobnejsi, meni sta precej podobna.
Po 130km tud v cliotu nisi zlaman in unicen od voznje.
Ja, to ti mislis! Zadnjic se je en mariborcan peljal v Ljubljano in tam mal pred crnucam ga je blo treba na infuzijo prklopit. Akutni Cliovitis je reku zdravnik.
Ja, sem slišal za to. Ampak ni bil Clio ampak Corsa, ki je vsaj še enkrat bolj neudobna.
Kar je res je res. Ford je najslabsi izdelek iz nemcije
libreus ::
@David83 nisem rekel, da je Passat edini - debatiram v tem cenovnem razerdu in referencami.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: libreus ()
perci ::
Kar je res je res. Ford je najslabsi izdelek iz nemcije
Lej, v tejle temi sodelujemo ljudje z vozniskim dovoljenjem. Mnenja 13 letnikov, katerih fotr se je enkrat peljal v a8 in o tem porocal sinu, nas ne zanimajo.
Stipex ::
Mondeo 2.0tdci je kul voz. Sodelavec je kupil mk4 in sem bil kr presenečen nad tišino v kabini ko sva testirala. Velik avta za malo denarja.
Fore ma pa iste kot vsak drug nemc. Če maš srečo z avtom maš srečo, če ne, je pri vsakem drago šraufanje.
Fore ma pa iste kot vsak drug nemc. Če maš srečo z avtom maš srečo, če ne, je pri vsakem drago šraufanje.
David83 ::
Kar je res je res. Ford je najslabsi izdelek iz nemcije
Lej, v tejle temi sodelujemo ljudje z vozniskim dovoljenjem. Mnenja 13 letnikov, katerih fotr se je enkrat peljal v a8 in o tem porocal sinu, nas ne zanimajo.
Haha ne bodi zdaj jezen, sam si kriv da mas taksno jajco od avta. Saj te noben ni silil v nakup ;)
perci ::
Polomljen od 130km vožnje v Mondeu? Kako naj te potem jemljemo resno, če take idiotizme trosiš?
Meizu ::
V Mondeu se (zacuda) se nisem peljal, pelje pa Focus scat marsikatero hatchback igraco tako v vodljivosti kot sami udobnosti.
neverjetni99 ::
V Mondeu se (zacuda) se nisem peljal, pelje pa Focus scat marsikatero hatchback igraco tako v vodljivosti kot sami udobnosti.
v vodljivosti mogoče, v udobju pa ne, se vidi da ne veš kaj je udoben avto, da trosiš take neumne :)
Polomljen od 130km vožnje v Mondeu? Kako naj te potem jemljemo resno, če take idiotizme trosiš?
predstavljal si, da si navajen sedežne in potem namesto na sedežni sediš na lesenem kuhinjskem stolu
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: neverjetni99 ()
Meizu ::
neverjetni99 je izjavil:
V Mondeu se (zacuda) se nisem peljal, pelje pa Focus scat marsikatero hatchback igraco tako v vodljivosti kot sami udobnosti.
v vodljivosti mogoče, v udobju pa ne, se vidi da ne veš kaj je udoben avto, da trosiš take neumne :)
Polomljen od 130km vožnje v Mondeu? Kako naj te potem jemljemo resno, če take idiotizme trosiš?
predstavljal si, da si navajen sedežne in potem namesto na sedežni sediš na lesenem kuhinjskem stolu
Udoben avto je bentley, rolls royce, vse ostalo so jajca.
neverjetni99 ::
Verjetno ne veš, da so kupili pravico do uporabe Citroenove hidravlike; Rolls Royce, Mercedes Benz, Maserati in tudi Britanska vojska za tanke.
feryz ::
Jaz delam vsaj 80 kkm letno. Voženj s 1000 km dnevno imam vsaj 30, če ne več.
Mondeo je zelo ok. Malo preglasen za hitre, popolnoma ok za vožnjo po omejitvah. Vožnja je udobna in neutrudljiva. Nov s polno opremo pride okrog 31 k evrov, kar je krepko manj od passata ali superba. Ok voz. Preverjeno. Nove insignie nisem probal, stara ni bila za nič.
Sem pa zamenjal avto 2 meseca nazaj. Zadnjič je bil na servisu in sem šel do Zagreba z mojim bivšim Fordom. Star je leto dni. Kot sem že napisal, ko greš iz boljšega dol, si bogi. Vsak kilometer v Fordu, mi je bil odveč. Tudi v passatu ali superbu bi mi bil takisto.
Mondeo je zelo ok. Malo preglasen za hitre, popolnoma ok za vožnjo po omejitvah. Vožnja je udobna in neutrudljiva. Nov s polno opremo pride okrog 31 k evrov, kar je krepko manj od passata ali superba. Ok voz. Preverjeno. Nove insignie nisem probal, stara ni bila za nič.
Sem pa zamenjal avto 2 meseca nazaj. Zadnjič je bil na servisu in sem šel do Zagreba z mojim bivšim Fordom. Star je leto dni. Kot sem že napisal, ko greš iz boljšega dol, si bogi. Vsak kilometer v Fordu, mi je bil odveč. Tudi v passatu ali superbu bi mi bil takisto.
IL_DIAVOLO ::
kingsix ::
Hmm.. Kateri motorji crkujejo?
Znanec, ki ima floto taxijev vseh Fordov pravi popolnoma drugače. Zadnjič mi je kazal Galaxija s dobrimi 700k prevoženih, ostalih 10 pa vsi preko 300k.. Zadeva laufa.
Problematični so bili starejši 2.2tdci od dizlov. Bencinarji pa 1.8 in 2.0 duratec, kateri so imeli težavo z loputicami sesalnega kolektorja, ampak to je bilo enostavno rešljivo.
Znanec, ki ima floto taxijev vseh Fordov pravi popolnoma drugače. Zadnjič mi je kazal Galaxija s dobrimi 700k prevoženih, ostalih 10 pa vsi preko 300k.. Zadeva laufa.
Problematični so bili starejši 2.2tdci od dizlov. Bencinarji pa 1.8 in 2.0 duratec, kateri so imeli težavo z loputicami sesalnega kolektorja, ampak to je bilo enostavno rešljivo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kingsix ()
koli99 ::
Jaz delam vsaj 80 kkm letno. Voženj s 1000 km dnevno imam vsaj 30, če ne več.
Mondeo je zelo ok. Malo preglasen za hitre, popolnoma ok za vožnjo po omejitvah. Vožnja je udobna in neutrudljiva. Nov s polno opremo pride okrog 31 k evrov, kar je krepko manj od passata ali superba. Ok voz. Preverjeno. Nove insignie nisem probal, stara ni bila za nič.
Sem pa zamenjal avto 2 meseca nazaj. Zadnjič je bil na servisu in sem šel do Zagreba z mojim bivšim Fordom. Star je leto dni. Kot sem že napisal, ko greš iz boljšega dol, si bogi. Vsak kilometer v Fordu, mi je bil odveč. Tudi v passatu ali superbu bi mi bil takisto.
Mene pa zanima kje vidis da pride nov s polno opremo 31k?
Sprasujem ker sem ravno v fazi zbiranja ponudb in je 150KM, avt., titanium+paketi(full led, radarski tempomat, etc) okrog 40kEur.
Prav tako je bilo na prejsni strani omenjeno da je bil nov superb okrog 30kEur(150KM, DSG, style+paketi). Sam pridem do cifre slabih 38kEur.
Vse cene so po konfiguratorju. Salonov se nisem obiskal.
m0LN4r ::
Ljudje norijo zato, ker so omejitve idiotske. Danes nori 50% in več ljudi, če bi bila omejitev 150 km/h, bi "norcev" ostalo samo še par procentov.
Torej je meja za norce v bistvu birokratsko določilo in nič drugega. Švabi se vozijo naokrog 200+, pa jim noben ne pravi norci. OK, nekateri na tem forumu bi jim.
200+ se vozijo svabi s tujo osebno, predvsem pa nastejem ene par najpogostejsih nekulturnih svabskih divjakov, hrvat, srb, albanc, romun, slovenc itn.
Pa ti primerjas svabsko avtocesto z naso? Se dobr, da zivim tam. Ti povem, svabska avtocesta ni ovinkasta kot nasa podalpska.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
hojnikb ::
Meni osebno je tudi bil mondeo jajca, čeprav zgleda, kar dokaj solidno sploh novi. Se strinjam z vsem zgoraj navedenim. Sem vozil že kar nekaj fordov, kot tudi poleg prisedal in vsi so totalno neudobni, neverjetno trdi, notranjost sama plastika, park senzorji tako dobro delajo, da ne vem če sem že kdaj videl slabše, že samo če pogledamo kak so narejeni.
sj druge znamke niso nč bolše. Nemci višjega cenovnega ranga niso nič bolši. Vidim pri svojem bavarcu, za tok dnarja pa tolk trde plastike
#brezpodpisa
Vazelin ::
Škoda Superb = poor mans Passat. Slabša zvočna izolacija, bedna pozicija sedežev (se ne da spustiti nizko kot pri Passatu), overrated as fu*k totalno + nategovanje folka s tisto 1% na mesec (s tem da ti potem avto dajo po ceniku brez kakršnegakoli popusta, ko preračunaš potem vse skupaj te pride na koncu isto, kot da imaš kredit z nekje 6% obrestno mero).
Mondeo je best buy v razredu odličnih avtocestnih avtov. Edin perci je preslabo mašino zbral :P
Mondeo je best buy v razredu odličnih avtocestnih avtov. Edin perci je preslabo mašino zbral :P
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vazelin ()
perci ::
Heh, Vazelin, perci dela 12k km na leto, od tega 40 posto po mestu.
Ampak ja, 115km je naceloma presvoh za ta avto.
Ampak ja, 115km je naceloma presvoh za ta avto.
David83 ::
neverjetni99 ::
Motorji v C5 in Mondeotu so isti, gre za motorje, ki jih je Ford razvil skupaj s Peugeotom.
njyngs ::
Heh, Vazelin, perci dela 12k km na leto, od tega 40 posto po mestu.
Ampak ja, 115km je naceloma presvoh za ta avto.
Te pa tak ni razloga da ne bi bil jezen. Prvo kot prvo, Mondeo in drugo kot drugo, 115km
Fant je kupil po svojih potrebah. Impotentni pa pač rabijo BMW 7, da poskušajo nadomestit svoj slab performans v postelji
Meizu ::
neverjetni99 je izjavil:
Verjetno ne veš, da so kupili pravico do uporabe Citroenove hidravlike; Rolls Royce, Mercedes Benz, Maserati in tudi Britanska vojska za tanke.
Ja? Torej kateri citroen je udoben kot rolls royce?
Ocitno so tudi britanski tanki super udobni. Mondeo pa trd ko kamen.
jero_no1 ::
Sprasujem ker sem ravno v fazi zbiranja ponudb in je 150KM, avt., titanium+paketi(full led, radarski tempomat, etc) okrog 40kEur.
Prav tako je bilo na prejsni strani omenjeno da je bil nov superb okrog 30kEur(150KM, DSG, style+paketi). Sam pridem do cifre slabih 38kEur.
Vse cene so po konfiguratorju. Salonov se nisem obiskal.
Za realno ceno, je treba vedno v salon (ampak ne samo v LJ, se splača it na kakšen izlet po slo in hitro prišparaš še kakšnega tisočaka ali več).
Škoda Superb = poor mans Passat. Slabša zvočna izolacija, bedna pozicija sedežev (se ne da spustiti nizko kot pri Passatu), overrated as fu*k totalno + nategovanje folka s tisto 1% na mesec (s tem da ti potem avto dajo po ceniku brez kakršnegakoli popusta, ko preračunaš potem vse skupaj te pride na koncu isto, kot da imaš kredit z nekje 6% obrestno mero).
Mondeo je best buy v razredu odličnih avtocestnih avtov. Edin perci je preslabo mašino zbral :P
Kdaj si nazadnje sedel v Superbu? V 1. generaciji ali morda tudi v 2., predvidevam da v 3. generaciji se še nisi vozu? :)
Se pa strinjam, da tisti 1% na mesec največji možni nateg. Vzdrži edino v primeru, da si res želiš nove škode pa nimaš niti jurja za polog. Pa še to je morda bolje, da se zdilaš za kakšen dober popust za avto na keš in greš potem na banko iskat nek ugoden kredit.
koli99 ::
Normalno da je treba obiskati salon, samo velikokrat preberem kako so razni superbi, passati novi "naloudani" 30kEur. Potem pa grem na konfigurator, označim opremo (style, highline), dodam še ostale reči (Full led, adaptivni tempomat, varnostne pakete, etc...) in je cena 40kEUR. Močno dvomim pa da dajo 25% popust.
Kakorkoli, v naslednjih tednih grem na obisk par salonov (avti v izboru so Mondeo, Mazda6, Super, Passat) in javim kakšni so bili dejanski popusti oz. končne cene.
Kakorkoli, v naslednjih tednih grem na obisk par salonov (avti v izboru so Mondeo, Mazda6, Super, Passat) in javim kakšni so bili dejanski popusti oz. končne cene.
Sparkxl ::
Pred 1 letom je bil kupljen superb novi "naloudani" za 26000 €: 1.4 tsi limuzina, dsg, style oprema. Ima radarski tempomat in led luči. Če greš po konfiguratorju, pride bistveno več. Taka cena se dobi za redne stranke, ki so zelo tečne in tudi zelo potrpežljive.
Lastnik je pred tem vozil superb prejšnje generacije 2.0 tdi. To je taka razlika, kot da nebi bil enak model. Stari superb nekak ni bil to to. Nekaj mu je manjkalo. Aktualni model pa je res super avto. Še največja razlika je v motorizaciji. 1.4 tsi je zmogljivejši od tdi, proti zetorju praktično neslišen, nič vibracij, vleče veliko bolj zvezno, poraba dober liter več od zetorja.
Lastnik je pred tem vozil superb prejšnje generacije 2.0 tdi. To je taka razlika, kot da nebi bil enak model. Stari superb nekak ni bil to to. Nekaj mu je manjkalo. Aktualni model pa je res super avto. Še največja razlika je v motorizaciji. 1.4 tsi je zmogljivejši od tdi, proti zetorju praktično neslišen, nič vibracij, vleče veliko bolj zvezno, poraba dober liter več od zetorja.
solatjek ::
V največji meri je izbira avta na AC podobna proceduri izbire telefona za telefoniranje in oboje je zelo zelo povezano z EGO-tom, ki ga bo avto prevažal ali pa s tem, kako se ti bo nekdo smejal, ker si kupil avto, ki po mnenju nekoga ni za na AC, je premajhen, po možnosti bencinar, preglasen in ne vem kaj vse...
Kupi, kar ti paše. VSAK avto gre 130km/h, več tako ni dovoljeno. Sam sem vozim podobno relacijo že 10 let, s skoraj 300.000km avto še vedno gre kot urica, pa gre za avto razreda golf, megane... in je bencinar in mi je čisto vseeno, kako kdo definira primernost mojega avta na AC. In v vseh teh letih večkrat vidim tudi kakšen takšen dovolj zmogljiv avto na odstavnem pasu, medtem ko se jaz peljem mimo :)
Kupi, kar ti paše. VSAK avto gre 130km/h, več tako ni dovoljeno. Sam sem vozim podobno relacijo že 10 let, s skoraj 300.000km avto še vedno gre kot urica, pa gre za avto razreda golf, megane... in je bencinar in mi je čisto vseeno, kako kdo definira primernost mojega avta na AC. In v vseh teh letih večkrat vidim tudi kakšen takšen dovolj zmogljiv avto na odstavnem pasu, medtem ko se jaz peljem mimo :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: solatjek ()
koli99 ::
Pred 1 letom je bil kupljen superb novi "naloudani" za 26000 €: 1.4 tsi limuzina, dsg, style oprema. Ima radarski tempomat in led luči. Če greš po konfiguratorju, pride bistveno več. Taka cena se dobi za redne stranke, ki so zelo tečne in tudi zelo potrpežljive.
Lastnik je pred tem vozil superb prejšnje generacije 2.0 tdi. To je taka razlika, kot da nebi bil enak model. Stari superb nekak ni bil to to. Nekaj mu je manjkalo. Aktualni model pa je res super avto. Še največja razlika je v motorizaciji. 1.4 tsi je zmogljivejši od tdi, proti zetorju praktično neslišen, nič vibracij, vleče veliko bolj zvezno, poraba dober liter več od zetorja.
A je skrivnost kakšna je bila začetna MPC? Ker za mojo konfiguracijo je Superb z Style opremo 33.6kEUR ampak imam še dodatne opreme za 4kEUR. Na konfiguratorju bencinarjev sploh ni na voljo.
Imamo na podjetju že 2 superba (2017), eden Ambition, drugi SportLine in je rez super voz.
Mavrik ::
Normalno da je treba obiskati salon, samo velikokrat preberem kako so razni superbi, passati novi "naloudani" 30kEur. Potem pa grem na konfigurator, označim opremo (style, highline), dodam še ostale reči (Full led, adaptivni tempomat, varnostne pakete, etc...) in je cena 40kEUR. Močno dvomim pa da dajo 25% popust.
Kakorkoli, v naslednjih tednih grem na obisk par salonov (avti v izboru so Mondeo, Mazda6, Super, Passat) in javim kakšni so bili dejanski popusti oz. končne cene.
Tele "naloudane" dobiš samo če kupiš avto direkt s skladišča (se ga hočejo znebiti), testno vozilo ali rabljen avto z drugih virov.
Da bi si pa sam skonfiguriral avto z neko normalno neklošarsko opremo pa (vsaj po mojih izkušnjah kupovanja avta) lahko samo sanjaš. Predvsem zato ker avti v skladiščih niso kaj prida spodobno opremljeni, ampak vsi ciljajo na kupce, ki jim je važen samo znak, ne pa dejansko udobje pri vožnji.
The truth is rarely pure and never simple.
Sparkxl ::
@koli99 31, 32k€ če se prav spomin. V ponudbo prihajajo novi tsi motorji, zato še verjetno niso v konfiguratorju. Tudi v ceniku so bili samo tdi. Zdaj so že novi 1.5 tsi not
koli99 ::
Vidim sedaj da so v ceniku, ampak za Combi varianto je bodisi 1.5tsi rocni ali 2.0tsi avtomatik. 272km pa ne potrebujem.
Vprasam pa v salonu.
Vprasam pa v salonu.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Poraba na 1.9 tdi, škoda, seat (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10093 (8330) | m0LN4r |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 109268 (68150) | Berserker |
» | Dizl motorji 1.3-1.5 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13741 (10853) | nekoman |
» | Sumljivi rezultati tudi pri Oplovih dizlih (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 27955 (22995) | spirit |
» | Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 52994 (49875) | Matwic |