» »

Nakup avtomobila za na AC

Nakup avtomobila za na AC

m0LN4r ::

Vazelin je izjavil:

Sem vozil Audija A3 1.6tdi in zmogljivosti so naravnost rahitične. Enostavno je motor prešvoh, ko hočeš potegnit iz odstavnega, prehitevaš po magistralki. Navor da predvsem tebi občutek kako zmogljiva jajca voziš. V resnici imaš krepko nad 10 sekund do stotke.:)) Verjamem pa, da misliš da gre hitro ker malce kao buta

10s do 100 pa kaj? Torej od 70 do 100 je veliko manj, vec pa ne rabis. Normalen clovek ima cas in se mu jebe za sekunde.
Na AC pa tudi ne rabis cisto nic "prehitevat" - zelo redko - vecinoma se samo vozis mimo. Celo avstrijo se da prevozit po AC z voznjo mimo oz. samo z pritiskanjem tempomata.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

WhiteAngel ::

Malo OT a vseeno. Ali obstaja kak 10 let star dizel, ki mu ne smrdi za ritjo? Bodo čez 10 let tudi današnji dizli tako smrdeli? Ko vozim po AC praktično pri vseh razen čisto novih dizlih voham tisti kisel vonj in ponavadi še črn izpuh zadaj. Pa a imajo te gare vse po 500k km in čez, ki se pri nas vozijo, da so tko zjajcane? Pri bencinarjih se pa nič posebnega ne voha oz. če je res kateri zelo zelo star, mu olje žre in to smrdi (moder-bel dim). Mogoče zato, ker bencinarjev ni s 500k km na naših cestah?

m0LN4r ::

SDI, kisel vonj mas pri bencinu.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Map ::

libreus je izjavil:

Map je izjavil:

libreus je izjavil:

Zdravo,

od dobrega prijatelja imam možnost kupiti Audi Allroad A4 quattro 2.0 TDI, letnik: 2012 (čez 220K km), diesel 1968 ccm, 130 kW (177 KM). Glede na zgodovino avta me ne skrbi, saj gre za zelo skrbnega lastnika in pravega ljubitelja avtov. Dve leti nazaj ga je sam uvozil iz Nemčije od 1. lastnika, ki je 90% vozil po AC. Cena je okoli 17,5K EUR.

Torej, zanima me vaše mnenje o nakupu avta s tolikšnimi kilometri in koliko časa lahko pričakujem, da bom avto vozil "brez problemov". Nimam občutka koliko km naredijo avti tega kalibra, zato se obračam na vas oz. vaše mnenje.

Hvala za info.

Menjalnik?

Ročni.

Glede cene ne bom govoril ker niti ne spremljam teh avtov, ampak glede na to, da poznam veliko ljudi z avti z 1.9/2.0 TDI mašinami, upam rečt, da bo avto naredil še vsaj enkrat toliko kilometrov brez problema. Je pa treba delat redne servise, pa pazit da ne teraš hladnega ter se ne pripelješ v garažo še s 3000 vrtljaji in ugasneš avta, treba je turbino ohladit, če ga prej priganjaš. Spet ga pa ne preveč šparat, ker to ni dobro za DPF. Pogledal bi mogoče edino stanje blazin, ker je nekak logično, da tista guma ne more zdržat večno, čeprav kaj veliko takih primerov ne poznam. Glede kilometrov pa sam raje vidim, da ima preveč kilometrov kot premalo, ker tak avto se je vsaj vozil in ne stal na servisu, avtocestni kilometri pa mene sploh ne bi skrbeli.

Sicer pa je eden 1.9 TDI še pri hiši, redni servisi in to je to kar se mašine tiče, enkrat amortizer in pa en zavorni cilinder je štekal, ker je bil že malo zajeden od umazanije - smo ga fino prebrusli in zamenjali tesnilo pa špila dalje. Skratka vse drugega bo prej zanič kot mašina. Isto pri 3.0 TDI, 300kkm, že osem let redni servisi, izredno pa senzor za ročno in pa mikro jermen.

IL_DIAVOLO ::

Stari tdi-ji so itak neunicljivi.

Meizu ::

hojnikb je izjavil:

sj twinscroll turbina je praktično skor tako, kot da bi mel sekvečni turbo setup.
Pa down low je tudi važno kako so ventili, odmična gred, sam flow glave narejeni, ne samo turbo. Ni vse displacement, je pa res, da če je vse enako, je več bolje.


Je, ja. Twinscroll bi lahko bil fina nadomestitev dragih twin turbo skevencerjev.

libreus ::

matobeli ::

Avto se približuje polovici svoje življenske dobe in ima ceno cca polovico nabavne (MPC ceno se vzame z malo rezerve).

Kar pomeni da ni tako dober deal, ker plačaš polovico denarja novega za drugo polovico življenske dobe.

Na prvi uč pa z avtom ni nič narobe, edino pisnemu potrdilu na kilometre ne bi preveč zaupal, razen če ti to potrdi audijev zastopnik iz audijevih serverjev.

m0LN4r ::

Ce smo ze pri teh Quattrotih, me zanima ce so kaki znani problemi z diferencialom in pac vsem kar spada zraven quattro sistema, vkljucno s sklopko?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Map ::

Pri quattrotih načeloma ni nekih težav, vsaj ne da bi jaz vedel zanje ali imel kakršnekoli izkušnje. Edino gume menjaš sprednje nazaj in zadnje naprej, da so enakomerno obrabljene in imajo podoben premer, sicer lahko trpijo diferenciali.

Bodi pa pozoren, ker lahko tudi v Audiju dobiš quattro s haldexom oz. je to 4motion, kjer se zadnji pogon vklaplja ob zdrsu sprednjih koles, quattro pa ima torsenov diferencial in je stalni 4x4. To je odvisno od postavitve motorja - poševno ali vzdolžno. Haldex pa verjetno že zna malo zajebat, ko gre za stare avte(15+ let).

Steinkauz ::

matobeli je izjavil:

Avto se približuje polovici svoje življenske dobe in ima ceno cca polovico nabavne (MPC ceno se vzame z malo rezerve).

Kar pomeni da ni tako dober deal, ker plačaš polovico denarja novega za drugo polovico življenske dobe.

Na prvi uč pa z avtom ni nič narobe, edino pisnemu potrdilu na kilometre ne bi preveč zaupal, razen če ti to potrdi audijev zastopnik iz audijevih serverjev.


Kaj hočeš rečt da ima A4 življensko dobo 8 let ?
LOL get the fuck out of here.

matobeli ::

Življenska doba ne deluje tako.

Vprašej fotra ali profesorja fizike, bo razložil.

Utk ::

Itak. Pri 220 kkm je komaj dobro utecen... Sej ne recem da bo do 500 kkm kak poseben problem, ampak par stvari pa vseeno bo za zamenjat. Ce bi bil 1000% preprican, da vse stima, bi se blo za premislit, pod pogojem da "rabis" in hoces tak avto.

libreus ::

Na to ciljam ... na relativno novo tehnologijo, ki jo ob skrbnem vzdeževanju pelješ na še mnoga leta ...

matobeli ::

Do 350kkm ob dobrem vzdrževanju ne bo panike. Potem pa se začnejo menjavat vse zadeve ki niso bile do takrat na spisku, kar pomeni da daš spet par jurjev za avto ki ima 10+let in 350kkm. V takem trenutku ga veliko ljudi raje proda za 2 jurja in nabavi nekaj novega.

Izjeme so ljudje ki delajo 50kkm letno po avtocestah, taki pridejo do 500kkm ko je avto še popolnoma "modern" in se dobro vozi.

libreus ::

jero_no1 ::

Kar divja cena, ker je avto verjetno iz tujine in so km vprašljivi.

perci ::

Da ne govorim, da je ta avto notri tako majhen, da nimaš nog kam dati. Prov noro, kako jim rata tako mini kanto narest iz A4.

kuglvinkl ::

perci je izjavil:

Da ne govorim, da je ta avto notri tako majhen, da nimaš nog kam dati. Prov noro, kako jim rata tako mini kanto narest iz A4.


True. Sem mislu da bom znoru v kolegovem avtu. Mondeo na drugi strani, je pa placa dovolj, za 190cm dedca.
Your focus determines your reallity

kingsix ::

Jaz vedno prostornost avtomobila testiram tako, da si spredaj nastavim sedež, ki mi ustreza, nato pa se poskušam vsest vzadaj. V Audi A4 se nikakor ne morem spravit vzadaj not..niti pogojno. Audi A6 nekako gre, ampak ni udobno, enako VW Tiguan..kr nekaj. Polom je tudi npr Volvo V/S/XC 60..Visok sem pa 190cm.

Sedaj, ko kupujema drug avto je ostalo le par kandidatov... Ford S-Max izgleda da bo to-to. Prostornost, praktičnost, udobje. Ni kaj ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kingsix ()

jero_no1 ::

Si morda poskusil Škodo Superb? Naj bi bil med najbolj prostornimi v srednjem razredu karavanov.

libreus ::

Ok. Potem bi prosil naj v tem cenovnem rangu nekdo predlaga avto, ki ima avtomatski menjalnik, aktivni tempomat in je med vožnjo v kabini tih.

libreus ::

Vozi kdo Passata od letnika 2015 naprej? Izkušnje?

joze67 ::

m0LN4r je izjavil:

PS: Berem nekatere komentarje in opazam, da vecina vsak dan divja na siht, medtem ko imamo slovenci omejitev 130 in 110, nemci se pa lagano sportski vozijo, povprecno 120-140 pa nimajo omejitev. Razmerje med divjakom in lagano sportski je tle okol 1:100, ce gledam tiste, ki grejo zjutraj na delo in popoldan domov. Divjajo tisti, ko jim vse drugo po glavi hodi, ampak sigurno ne, varna pot do sluzbe in domov. Potem pa zaradi takih, je skor vsak dan neka nesreca in gneca.

Ampak če povežeš z drugimi komentarji (ista segmentacija, morda drugi ljudje/boti zadaj), ti postane jasno, da s takimi avti ne morejo peljati 90-130 km/h, ker je točka najnižje porabe nekje pri 150-160 km/h (če fizika tega ne potrjuje, toliko slabše za fiziko) in jim srce ne da, da ne bi bili ekološki.
Polovica bi jih delala od doma ali bližje domu, ampak ker je tu to eko poslanstvo...

feryz ::

Ljudje norijo zato, ker so omejitve idiotske. Danes nori 50% in več ljudi, če bi bila omejitev 150 km/h, bi "norcev" ostalo samo še par procentov.
Torej je meja za norce v bistvu birokratsko določilo in nič drugega. Švabi se vozijo naokrog 200+, pa jim noben ne pravi norci. OK, nekateri na tem forumu bi jim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

pegasus ::

Švabi so ok, bavarci so nevarni. Vožnja po autobanih tu čez vikend je smrtno nevarna, ker ni tovornjakov, ki bi stabilizirali promet in umirili hitrosti.

Pa še ena nemška cvetka: uvajajo cestnine za tovornjake za vse B ceste, z namenom poriniti še več kamionov na A ceste. Podpiram, še en razlog več za turistično vožnjo po lokalnih cestah :)

DamijanD ::

Med tem pa Francija uvaja omejitev 80 namesto 90 na regionalkah...

perci ::

feryz je izjavil:

Ljudje norijo zato, ker so omejitve idiotske. Danes nori 50% in več ljudi, če bi bila omejitev 150 km/h, bi "norcev" ostalo samo še par procentov.
Torej je meja za norce v bistvu birokratsko določilo in nič drugega. Švabi se vozijo naokrog 200+, pa jim noben ne pravi norci. OK, nekateri na tem forumu bi jim.

Na nasih cestah je ob nasem prometu 150 kmh preprosto prevec.

Svabi se ne vozijo 200 kmh.

Na koncu je pa itak tako, da zmanjsanje hitrosti za 10kmh v praksi pohitri prihod na cilj.

Meizu ::

150 na ac pri nas ni noben problem. Problem je da je vecini vzvratni spegu nekaj za na kruh namazat, izsiljevanje na vsakih 300m, kamjonarji so na momente se slabsi. Briga njega v 40 tonski ladji. Naslednji problem so konvoji voznikov na desnem pasu, cetudi je pol levega (ali vec) praznega. Ni cudnega da so nesrece.

Danes avto pelje 150kmh without breaking a sweat. Mora bit pa tudi logika voznikov postimana ce zeli to funkcionirat. Sam pri nas je to problem ze pri 30kmh kaj sele na ac.

Tisti ki pa oznacujete dnevne migrante ste pa tisti, ki nimate pojma kako to zgleda v realnem zivljenju. Ko se ti pred rit nabere konvoj turistov, ki vozijo na regionalkah nedeljskih 60, tebi se pa mudi na delo. Jah.

feryz ::

perci je izjavil:

Na nasih cestah je ob nasem prometu 150 kmh preprosto prevec.

Svabi se ne vozijo 200 kmh.

Na koncu je pa itak tako, da zmanjsanje hitrosti za 10kmh v praksi pohitri prihod na cilj.
Trolaš do konca, najbrž zato, ker misliš, da ti pripada.
Eni se vozijo dlje kot par km do prvega špara, takih že 10 km/h več dosti pomeni. Recimo meni.
Kdor ni sposoben voziti po naših avtocestah 150 km/h (seveda ko promet dopušča), ne bi smel imeti izpita. Napisal sem SPOSOBEN, seveda lahko voziš tudi manj, govorimo o varni vožnji pri taki hitrosti.

Tvoja sprijena logika, da zmanjšanje hitrosti pohitri prihod na cilj, je logična le tebi. Najbrž si matematiko popolnoma prespal.

Švabi preverjeno vozijo 200+ po cestah. Seveda tebe in tebi podobnih ne sme biti v prevelikem številu na cesti, ker potem tudi oni vozijo 80 km/h na tripasovnicah.

pegasus ::

Bodi realen. Če na švabskih gradbiščih imenovanih autobah dosežeš 60km/h povprečno hitrost, si lahko že kar vesel.

perci ::

Seveda da ne. Ampak fotr mu je povedal, da ga je enkrat na autobahnu prehitel porš z 250 na uro in zdej je to to.

darksamurai ::

Na delih autobahna brez gradbišč pa si lahko srečen, če ne obstaneš v kakšni koloni (zaradi nesreče)...

jukoz ::

pegasus je izjavil:

Bodi realen. Če na švabskih gradbiščih imenovanih autobah dosežeš 60km/h povprečno hitrost, si lahko že kar vesel.


No no, ni tako hudo. Najboljši čas do sedaj:
Bregenz - Ljubljana 543km (vedno strogo po omejitvah):
povprečna 105km/h, največja 170km/h, skupen čas (s pavzo, zastoji, cestninami, ...) 5 ur 17 minut

Mora biti pa par pogojev: nedelja v prvi polovici maja, pred poletnimi dopusti; vožnja v drugo smer od vseh ostalih, ki se vračajo v Muenchen (razen seveda Memmingen - Muenchen)

feryz ::

Ko greš na pot, moraš izbrati čas in vse ostalo. Temu se reče planiranje. Jaz imam 2x mesečno 1000 km+ v eno stran. Tja vozim 7 ur 30 min, nazaj okrog 9 ur. Za nazaj se pač ne da tako splanirati.
In niti pod razno ne moreš za tak čas voziti po omejitvah. Voziš pa varno, brez ogrožanja ostalih. In pa s kasiranjem za radarje. Brez tega seveda ne gre.

"Normalni ljudje" bi porabili 10 - 13 ur.

Okrog avta. Moj pije pri 165 km/h na tempomatu okrog 8,7 l/100 km.
Če greš 120 km/h ... hmmm, nekje okrog 5 l/100 km. Komur je vredno, zakaj ne. Pač podvoji potovalni čas.

Po Sloveniji pije 10,4 l/100 km. Ob dejstvu, da je povprečna hitrost pri zgornji, nižji porabi, 120 km/h, v Sloveniji pa okrog 70 km/h.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

facepalm ::

Meizu je izjavil:

150 na ac pri nas ni noben problem. Problem je da je vecini vzvratni spegu nekaj za na kruh namazat, izsiljevanje na vsakih 300m, kamjonarji so na momente se slabsi. Briga njega v 40 tonski ladji. Naslednji problem so konvoji voznikov na desnem pasu, cetudi je pol levega (ali vec) praznega. Ni cudnega da so nesrece.

Danes avto pelje 150kmh without breaking a sweat. Mora bit pa tudi logika voznikov postimana ce zeli to funkcionirat. Sam pri nas je to problem ze pri 30kmh kaj sele na ac.


nadaljevanje tvojega posta se ne ujema s tvojim prvim stavkom. pravis, da na nasih AC ni noben problem vozit 150kmph, nato navedes vsakdanje in pogoste primere kjer se izkaze, da je voznja s 150kmph nevarna.

dejstvo je, da imamo cez teden AC obremenjeno s tovornjaki, cez vikend pa s turisti s kamp prikokicami. zaradi teh je po nekaterih odsekih vozni pas nabasan z vozili "do 90kmph" in je prehitevalni pas dejansko vozni. le ponoci in kaksno uro cez dan je AC primerno "prazna" za varno voznjo 150kmph.

ce pa smatras voznjo s 150kmph za 400m, nato bremzanje na 120kmph, nato spet do 150kmph in spet na 90kmph in spet na 150kmph, kot "voznjo s 150kmph" pa ti dam prav.

jaz sem opazil, da je pri nas (cez teden, primorska ac) najprimernejsa hitrost 120 do 130kmph. ce peljes manj se hitro "zagozdis" za tovornjakom in pades na 90kmph medtem ko cakas, da se prehitevalni sprosti. ce vozis vec, imas nogo na bremzi skoraj vec casa kakor na gasu, zaradi izsiljevanja, guzve itd..

libreus ::

... zato je za današnje čase toliko bolj potreben/primeren aktivni tempomat (ACC). :|

Meizu ::

facepalm je izjavil:

Meizu je izjavil:

150 na ac pri nas ni noben problem. Problem je da je vecini vzvratni spegu nekaj za na kruh namazat, izsiljevanje na vsakih 300m, kamjonarji so na momente se slabsi. Briga njega v 40 tonski ladji. Naslednji problem so konvoji voznikov na desnem pasu, cetudi je pol levega (ali vec) praznega. Ni cudnega da so nesrece.

Danes avto pelje 150kmh without breaking a sweat. Mora bit pa tudi logika voznikov postimana ce zeli to funkcionirat. Sam pri nas je to problem ze pri 30kmh kaj sele na ac.


nadaljevanje tvojega posta se ne ujema s tvojim prvim stavkom. pravis, da na nasih AC ni noben problem vozit 150kmph, nato navedes vsakdanje in pogoste primere kjer se izkaze, da je voznja s 150kmph nevarna.

dejstvo je, da imamo cez teden AC obremenjeno s tovornjaki, cez vikend pa s turisti s kamp prikokicami. zaradi teh je po nekaterih odsekih vozni pas nabasan z vozili "do 90kmph" in je prehitevalni pas dejansko vozni. le ponoci in kaksno uro cez dan je AC primerno "prazna" za varno voznjo 150kmph.

ce pa smatras voznjo s 150kmph za 400m, nato bremzanje na 120kmph, nato spet do 150kmph in spet na 90kmph in spet na 150kmph, kot "voznjo s 150kmph" pa ti dam prav.

jaz sem opazil, da je pri nas (cez teden, primorska ac) najprimernejsa hitrost 120 do 130kmph. ce peljes manj se hitro "zagozdis" za tovornjakom in pades na 90kmph medtem ko cakas, da se prehitevalni sprosti. ce vozis vec, imas nogo na bremzi skoraj vec casa kakor na gasu, zaradi izsiljevanja, guzve itd..

Nasa ac fizicno dopusca 150kmh brez najmanjsega problema (in se dosti vec) ja.

Zdaj koliko so nasi vozniki sposobni je druga stvar. Ampak ti bi odpravil posledico, ne pa vzroka. Rabimo mocan nadzor na ac in strogo kaznovati vsako izsiljevanje, vsako menjavo pasu brez smerokaza (italijani, porco di merda!), itn.

Ce bi se pri nas koncno vzpostavil red kar se tega tice, bi tudi 150kmh bila lahko realnost.

facepalm ::

tudi marsikatera regionalka oz tudi cesta v mestu, fizicno dopusca 150+kmph. fizicno ac dopusca hitrosti nad 250kmph.

dokler se ne zmanjsa tovorni promet oz dokler se ne zgradi se en pas, voznja s 150kmph ni varna.

mimogrede a ti res mislis, da ljudje ne vozijo s 150kmph ker so nesposobni?

lepo bi bilo, da bi se pri nas naredil red. je pa res da smo pri upostevanju cpp in v kulturi voznje se vedno na prvem mestu na balkanu.

perci ::

mimogrede a ti res mislis, da ljudje ne vozijo s 150kmph ker so nesposobni?

Moras bit kr posebne sorte genij, da to mislis.

V resnici bi bilo odlicno, ce bi lahko vozil s konstantnih 130km/h. Pa se danes to zal na nasih avtocestah ne da. Pa tudi v italiji na 3 pasovnicah velikokrat ne. O nemciji pa itak ne bi...250km/h my ass.

Meizu ::

Saj pravim, dokler folk vozi po levem pasu, kot da je to edini pas, potem ni sans da bomo kdaj ucakali povprecno visjo od 100kmh. Pa lahko nabijemo 5 pasovnico.

Zalostno je, da je tovrstni primer pri nas stalna praksa. Desni pas pa skoraj prazen. Gres s 110kmh na desni pas in zacnes prehitevat kolono v levem.
Potem se prikljucis nazaj na levega in ti zacne zmigat voznik za tabo, ces, kaj se pa vendar gres.

Vcasih me res mika, da bi postal policaj. Pomojem bi lahko samo z mojim delom celi drzavi dvignili povprecno placo.

libreus ::

Ker se je debata zasukala v drugo smer, ponavljam svoje vprašanje: "Vozi kdo Passata od letnika 2015 naprej? Izkušnje?" :)

IL_DIAVOLO ::

facepalm je izjavil:

tudi marsikatera regionalka oz tudi cesta v mestu, fizicno dopusca 150+kmph. fizicno ac dopusca hitrosti nad 250kmph.

dokler se ne zmanjsa tovorni promet oz dokler se ne zgradi se en pas, voznja s 150kmph ni varna.

mimogrede a ti res mislis, da ljudje ne vozijo s 150kmph ker so nesposobni?

lepo bi bilo, da bi se pri nas naredil red. je pa res da smo pri upostevanju cpp in v kulturi voznje se vedno na prvem mestu na balkanu.


150 km/h je varna samo na avtocesti, ne glede na promet. Gre se za to, da so avtoceste brez lukenj, ovinkov ali stranskih cest.

feryz ::

Omejitev bi morala biti 150 km/h.
Seveda bi še vedno vozili zjutraj 0 - 60 km/h proti Ljubljani in popoldne iz nje. Omejitev ne pomeni, da bodo avti tudi toliko šli. Če gre, gre, če ne, ne.

Pomeni pa nekaj drugega. Zdaj, ko je omejitev 130 km/h, se večini ljudi ne zdi sporno, da s 100 do 110 km/h vedrijo celo pot na prehitevalnem pasu.
V primeru večje razlike, bi se taki pacienti morda celo premaknili na vozni pas.
Sicer malo verjetno, ker ima glavnina telefon na ušesu (ali pa inštalacijo) in so praktično možgansko mrtvi, medtem ko gobezdajo.
Še vsakogar, ki ga prehitiš po desni (potem ko znucaš luči za blendanje in trobljo), lahko vidiš, da se z nekom pogovarja.

jero_no1 ::

libreus je izjavil:

Ker se je debata zasukala v drugo smer, ponavljam svoje vprašanje: "Vozi kdo Passata od letnika 2015 naprej? Izkušnje?" :)


Mogoče ne bo ravno relevanten komentar, ampak ker se nihče drug ne javi, bom vseeno dodal...

Sem ga imel nekaj dni na testu in me je kar prepričal (150 KM TDI + DSG), potem sem sicer vzel Superba, ker sem dobil precej boljšo ceno. Sta pa to zelo podobna avtomobila.
Meni bolj odgovarjajo nemški avti (v primerjavi s francoskimi in korejskimi, ki mi pač ne :)), avto se lepo pelje, gladko prestavlja, je tih v kabini. Midva z ženo sva zelo zadovoljna in bi se verjetno še enkrat enako odločila.

perci ::

feryz je izjavil:

Omejitev bi morala biti 150 km/h.
Seveda bi še vedno vozili zjutraj 0 - 60 km/h proti Ljubljani in popoldne iz nje. Omejitev ne pomeni, da bodo avti tudi toliko šli. Če gre, gre, če ne, ne.

Pomeni pa nekaj drugega. Zdaj, ko je omejitev 130 km/h, se večini ljudi ne zdi sporno, da s 100 do 110 km/h vedrijo celo pot na prehitevalnem pasu.
V primeru večje razlike, bi se taki pacienti morda celo premaknili na vozni pas.
Sicer malo verjetno, ker ima glavnina telefon na ušesu (ali pa inštalacijo) in so praktično možgansko mrtvi, medtem ko gobezdajo.
Še vsakogar, ki ga prehitiš po desni (potem ko znucaš luči za blendanje in trobljo), lahko vidiš, da se z nekom pogovarja.

Ne vem po katerih avtocestah se ti vozis, tam kjer se jst nihce ne vedri s 100km/h na prehitevalnem pasu.

Se mi pa zgodi, da prehitevam s hitrostjo 110kmh (ker se zaradi prometa pred mano hitreje ne da) in mi pride zadaj nek genij in blenda naj se umaknem.

libreus ::

jero_no1 je izjavil:

libreus je izjavil:

Ker se je debata zasukala v drugo smer, ponavljam svoje vprašanje: "Vozi kdo Passata od letnika 2015 naprej? Izkušnje?" :)


Mogoče ne bo ravno relevanten komentar, ampak ker se nihče drug ne javi, bom vseeno dodal...

Sem ga imel nekaj dni na testu in me je kar prepričal (150 KM TDI + DSG), potem sem sicer vzel Superba, ker sem dobil precej boljšo ceno. Sta pa to zelo podobna avtomobila.
Meni bolj odgovarjajo nemški avti (v primerjavi s francoskimi in korejskimi, ki mi pač ne :)), avto se lepo pelje, gladko prestavlja, je tih v kabini. Midva z ženo sva zelo zadovoljna in bi se verjetno še enkrat enako odločila.

Hvala za feedback, ravno to sem žele slišat. VW naj bi sicer bil v kabini še tišji od Superba. Je pa pri nas na voljo veliko več rabljenih Passatov kot pa Superbov. :)

feryz ::

Če greš po lestvici gor, ti bo vsak avto všeč.
Če greš dol, ti nobeden ne bo.
Simpl pravilo.

Spraševati, če je Passat primeren za tisto čemur je namenjen in se jih izdela v milijonih, je malo glupo.
Meni osebno je itak cenena zadeva, neudoben za dolge proge.
Za 110 km pa več kot zadošča.
Sem se pa v preteklosti raje odločil za Mondeo-ta, kot za Passata. Mnogo več, za mnogo manj.

libreus ::

feryz je izjavil:

Če greš po lestvici gor, ti bo vsak avto všeč.
Če greš dol, ti nobeden ne bo.
Simpl pravilo.

Spraševati, če je Passat primeren za tisto čemur je namenjen in se jih izdela v milijonih, je malo glupo.
Meni osebno je itak cenena zadeva, neudoben za dolge proge.
Za 110 km pa več kot zadošča.
Sem se pa v preteklosti raje odločil za Mondeo-ta, kot za Passata. Mnogo več, za mnogo manj.

Uporabit besedo "glupo" in takoj zatem odgovoriti na vprašanje, ki sem ga postavil je malo nerodno. Sicer pa hvala za feedback. Eno je brati tuje review-je, drugo je gledati YouTube review-je, tretje je neposredna izkušnja nekoga - to je bil tudi namen vprašanja. Ravno za Passata sem npr. večkrat zasledil, da je ga hvalijo za dolge proge, tako da toliko o "glupih" vprašanjih in briljantnih odgovorih.

jero_no1 ::

Imam kolega, ki je dal skozi vse nemce in nekaj japoncev pa pravi, da je daleč najbolj udoben Volvo (mislim da ima trenutno XC 70 in XC 90, prejje mel pa ene 2 iz V serije) - pravi da je po 1000 km vožnje spočit, kot bi sedel na kavču :)

@libreus - sem šel malo pogledat na avto.net in je kar nekaj ponudbe tudi Superbov, samo cene pa držijo celo bolj kot Passat :)
Npr. ta je en mesec mlajši od mojega in je zato že FL model, sam imam 150KM motor in primerljivo opremo (razen DCC nimam), pa je bil nov takrat 500€ več kot se ta prodaja :)

@feryz: po ceniku bi rekel, da ima Mondeo povsem primerljivo ceno s VW ali Škodo - vsaj ko gledam cenik na netu. Kunkretne ponudbe pač nimam.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Poraba na 1.9 tdi, škoda, seat (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7410072 (8309) m0LN4r
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446109204 (68086) Berserker
»

Dizl motorji 1.3-1.5 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7513727 (10839) nekoman
»

Sumljivi rezultati tudi pri Oplovih dizlih (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
5327921 (22961) spirit
»

Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14652981 (49862) Matwic

Več podobnih tem