Forum » Na cesti » Ugasnjen avto v prestavi leze naprej
Ugasnjen avto v prestavi leze naprej
Wolfie ::
Danes sem parkiral avto za trenutek ob robu ceste na klancu in ga ugasnil ter ob tem dal v prvo prestavo. Avto pa je kljub temu počasi lezel naprej - nekaj centimetrov pa se sunkovito ustavi, pa čez cca. 10-15 sekund spet nekaj centimetrov pa se spet na silo ustavi itn. Potem pa sem za foro probal še v vzratni, pa je isto. Šele ročna zavora ga je spravil k pameti. Klanec pa je v tistem delu, kjer sem ustavil malo bol položen, pa še cesta zavija. Če ima kdo kakšne nasvete ali izkušnje, bi bil zelo vesel. Avto je WV, star približno 16-17 let, pod 200k, redno vzdrževan, pa ne pritiska se ga čez mejo.
Lp
Lp
Meizu ::
Koliksen je pa bil klanec? Ko parkiras avto na klancu ponavadi obvezno zategnes tudi rocno za double check.
Lahko, da ti je zaradi klanca in mase avto v prestavi ze premagal kopresijo motorja in naredil poln obrat, kar pomeni, da gre logicno avto naprej.
Lahko, da ti je zaradi klanca in mase avto v prestavi ze premagal kopresijo motorja in naredil poln obrat, kar pomeni, da gre logicno avto naprej.
blink ::
Danes sem parkiral avto za trenutek ob robu ceste na klancu in ga ugasnil ter ob tem dal v prvo prestavo. Avto pa je kljub temu počasi lezel naprej - nekaj centimetrov pa se sunkovito ustavi, pa čez cca. 10-15 sekund spet nekaj centimetrov pa se spet na silo ustavi itn. Potem pa sem za foro probal še v vzratni, pa je isto. Šele ročna zavora ga je spravil k pameti. Klanec pa je v tistem delu, kjer sem ustavil malo bol položen, pa še cesta zavija. Če ima kdo kakšne nasvete ali izkušnje, bi bil zelo vesel. Avto je WV, star približno 16-17 let, pod 200k, redno vzdrževan, pa ne pritiska se ga čez mejo.
Lp
Ene par pravil se je potrebno držati, pa ne bo nobenih težav:
1. avto daš v prestavo oz. vzvratno
2. ročna zavora
3. zasukaš volan
Če je možno poskušaš vedno parkirati bočno na klanec.
Wolfie ::
Klanec je bil v stilu Čopove, verjetno še manj, pa še to ne direktno navzdol, ampak malo pod kotom. Recimo 10 stopinj. Drugače zmeraj zategnem ročno, ampak ker sem bil v avtu, se mi je zdelo brezveze za manj kot 5 minut potegnit ročno. Čudno se mi zdi, ker ponavadi je prijela prestava, pa še na večjih nakloninah. Kaj je potem brezveze sploh dajati v prestavo, ampak v ler pa ročna. Btw, kako pa pozimi recimo parkiraš? A moraš podstavljati kamen?
Aja, avto še tone nima, morda z mano preseže.
Aja, avto še tone nima, morda z mano preseže.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Wolfie ()
dragana ::
Če je bil v višji prestavi ga ni težko premakniti. Ko ga parkiraš naj bo v prvi ali vzvratni prestavi.
chort ::
OP, če si imel avto res v prvi in klanec ni bil hud je logična razlaga za tole lahko:
- švoh tesnenje ventilov
- švoh batni obročki
V vsakem primeru pa kompresija. Pojdi do mehanika, to je enostavno zmerit, boš v nekaj minutah vedel pri čemu si.
- švoh tesnenje ventilov
- švoh batni obročki
V vsakem primeru pa kompresija. Pojdi do mehanika, to je enostavno zmerit, boš v nekaj minutah vedel pri čemu si.
Ales ::
Ene par pravil se je potrebno držati, pa ne bo nobenih težav:
1. avto daš v prestavo oz. vzvratno
2. ročna zavora
3. zasukaš volan
Če je možno poskušaš vedno parkirati bočno na klanec.
... Kaj je potem brezveze sploh dajati v prestavo, ampak v ler pa ročna.
Vse zgoraj našteto hkrati narediš. Vedno.
Avto šola, kjer si delal izpit, je za en k*ac.
Polena so boljša od kamnov, mimogrede, z malo zdrave pameti ter izpravnim vozilom pa ne rabiš ne enega ne drugega.
flipflop ::
Meni se isto dogaja. Sicer ne vedno. Avto pa je Mazda 3, letnik 2016. Malo dvomim da je kriva kompresija?
Utk ::
Ce bi bila sklopka, bi najbrz to v voznji tudi opazil. Ni pa nujno da vsak, ki ima izpit...
2016 letnik in 16 let star avto ni isto. Ce se ne motim, tvoja mazda tudi med voznjo ne zavira z motorjem kaj dost po klancu navzdol.
Meni se isto dogaja. Sicer ne vedno. Avto pa je Mazda 3, letnik 2016. Malo dvomim da je kriva kompresija?
2016 letnik in 16 let star avto ni isto. Ce se ne motim, tvoja mazda tudi med voznjo ne zavira z motorjem kaj dost po klancu navzdol.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
chort ::
Sago, ce bi bla sklopka mu ne bi cukal avto med tem ko se je premikal navzdol po klancu. Tisto cukanje je tam zaradi kompresije, torej se je motor vrtel. Ce sklopka drsi, motor pa je pri miru, potem bi relativno enakomerno pocasi polzel naprej.
Mavrik ::
Ali ni dovolj zategnit ročno in avto stoji na miru ne glede, kakšen klanec je?
To bi bilo preveč simpl ;)
The truth is rarely pure and never simple.
shadeX ::
Motor je fuc. Mora bit ze oreng klanc da gre avto v prestavi naprej.
Ma kaki. Men je burja premaknila avto na ravnem in v prvi prestavi. Ponavadi na svojem dvorišču (če ne parkiram pri vhodu kjer je manjši klanec) ne zategujem ročne in dam samo v prvo. Nedolgo nazaj pripeljem domov, dam v prvo in grem. Vmes začne pihat in zjutraj dobim avto 5m naprej, ustavil ga je manjši robnik. Parkiran je bil na popolnoma ravni površini.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
DOOM_er ::
mi smo včasih premikali renoje 5 in cliote po parkiriščih po žurih, ker je skoraj vsak renojev ključ odklenil skoraj vsako petko in cliota. Tako da tudi to ni izključeno
Robots will steal your job. But that's OK
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DOOM_er ()
krneki0001 ::
koliko kubikov ima mašina? 3 cilindre in 900ccm?
Lahko bi bila slaba kompresija.
Lahko bi bila slaba kompresija.
Zgodovina sprememb…
- odbrisal: Mavrik ()
Utk ::
Motor je fuc. Mora bit ze oreng klanc da gre avto v prestavi naprej.
Ma kaki. Men je burja premaknila avto na ravnem in v prvi prestavi. Ponavadi na svojem dvorišču (če ne parkiram pri vhodu kjer je manjši klanec) ne zategujem ročne in dam samo v prvo. Nedolgo nazaj pripeljem domov, dam v prvo in grem. Vmes začne pihat in zjutraj dobim avto 5m naprej, ustavil ga je manjši robnik. Parkiran je bil na popolnoma ravni površini.
Odvisno od avta. Za kakega novejšega je to morda normalno, za 16 let starega sigurno ne.
shmandi ::
Tako, kot je že nekdo omenil, je odvisno od avta. Pri nekaterih ob ugasnjenem motorju ni prisotne kompresije oz. je manjša.
Še en nasvet: nikoli ne pustiti v vzvratni prestavi, če avto visi naprej, in obratno. Posebej pri avtih z verigo.
Še en nasvet: nikoli ne pustiti v vzvratni prestavi, če avto visi naprej, in obratno. Posebej pri avtih z verigo.
stara mama ::
Ali ni dovolj zategnit ročno in avto stoji na miru ne glede, kakšen klanec je?
Naj bi bilo tako, v praksi pa ni vedno.
Nekateri imajo že slabo izvedbo ročne (obloge v bobnu od diska npr.), nekateri imajo slabo zaradi neuporabe (primer ko lastnik mercedeza še ni uporabil ročne, ker ni vedel, da jo sploh ima - na nogi), do slabih rjastih/nenastavljenih zajl in izrabljenih oblog.
OP ima majhnega bencinarja s slabo kompresijo, to je to.
Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
delavec44 ::
Predvsem pa ni pametno uporabljati ročne pozimi, ko ti potem ploščice primrznejo na diske.
Tilen ::
Predvsem pa ni pametno uporabljati ročne pozimi, ko ti potem ploščice primrznejo na diske.
Se mi še ni zgodilo in vsak dan vsaj dvakrat uporabim ročno zavoro. Kakšne temperature bi morale biti za kaj takega? Ali je bolj odvisno od (ne)kvalitete vozila?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
dxx ::
Predvsem pa ni pametno uporabljati ročne pozimi, ko ti potem ploščice primrznejo na diske.
Se mi še ni zgodilo in vsak dan vsaj dvakrat uporabim ročno zavoro. Kakšne temperature bi morale biti za kaj takega? Ali je bolj odvisno od (ne)kvalitete vozila?
Ko je minus, ponavadi če imaš dotrajana tesnila na zavorah, se v bovdnu ročne zavore nabere voda. Ročno zategneš, ko jo odtegneš pa ne spusti.
K0l1br1 ::
Skratka, mora res nekaj biti, da se ti to zgodi. Meni se še ni, pa vedno zategnem, ta drugi avto ima pa itak električno in sam zategne.
K0l1br1 ::
Vsaj 20 let še nisem imel teh problemov na več vozilih. Očitno znajo narediti, da so tesnila dobra zelo dolgo časa.
bambam20 ::
cresh ::
Par let nazaj je sosed vsako zimo ko je bilo fejst mrzl se ganjal gor pa dol, ker mu je vsakič ročna zmrzlna.
Jst nikoli ne zategnem ročne pozimi, razn če je večji klanc, zmeri v rikverc dam.
Jst nikoli ne zategnem ročne pozimi, razn če je večji klanc, zmeri v rikverc dam.
bambam20 ::
M-XXXX ::
Ja holy fuck kaj pa vozite? Šajterge? Elektronska ročna se zategne če je zunaj -25 ali pa 40 je enako. In vse vmes. Da bom pa sedaj na temperaturo gledal ali lahko zategnem ročno ali ne
IL_DIAVOLO ::
Nimam elektronske rocne in kljub temu zategnem(po obcutku) neodvisno od temperature in terena. Nikoli nobenih tezav. Ce pa zategujes do konca, pa bojo seveda tezave. Pac norci, brez obcutka.
mikhaair ::
Tako, kot je že nekdo omenil, je odvisno od avta. Pri nekaterih ob ugasnjenem motorju ni prisotne kompresije oz. je manjša.
Še en nasvet: nikoli ne pustiti v vzvratni prestavi, če avto visi naprej, in obratno. Posebej pri avtih z verigo.
Tega da ni kompresije, oa ne zastopim. Povej kaj več. In tudi zakaj ne v rikcverc in kaj je z verigo ekstra v teh primerih.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Meglenke ponoči (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 29187 (27237) | BigWhale |
» | "Šparanje" sklopke na avtu (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 46587 (34810) | INSIDE |
» | Avto dolgi klanec (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 24037 (21906) | Zheegec |
» | Ročna zavora - vrgli so me na tehničnem. (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 47192 (43621) | šernk |
» | Ročna zavora pozimi (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 29878 (21814) | ;-) |