Forum » Na cesti » Izpit in registacija če se ne voziš po cesti?
Izpit in registacija če se ne voziš po cesti?
MopedLover ::
Živjo, star sem 15 let in razmišljam o nakupu mopeda(piaggio ciao, tomos). Nebi ga blokiral na 25kmh, zato me zanima, če se nebi vozil po cesti(za to imam kolo) ampak po gozdu itd. ali še vedno rabim izpit, registracijo, papirje...Hvala za odgovor
- premaknil iz Mali oglasi: AndrejO ()
kloko ::
Ničesar ne rabiš, dokler te ne dobijo. Če te dobijo, bodo pa starši plačali, če si mladoleten. Večji problem dirkanja po gozdovih je to, da lahko naletiš na kašno žico med drevesi ali špičaste vile v tazadnjo, če naletiš na jeznega lastnika.
L.p., Kloko
L.p., Kloko
[D]emon ::
Nimas kaj dirkat po gozdu. Za ta namen imas poligon.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
zuz3k ::
ne poslušaj teh nakladačev, ki sploh ne vedo kako moped zgleda.
Po makadamu se lahko voziš in po njivah jz tudi nimam registriranga, mej pa obvezno čelado!
Po makadamu se lahko voziš in po njivah jz tudi nimam registriranga, mej pa obvezno čelado!
Life is a psychological game.
[D]emon ::
georgi, mu bos ti placal kazen. Prav ?
Pod odebeljeno joyriding z motorjem pac ne spada.
Vožnjo v gozdovih zakon omejuje oz. prepoveduje. Tako je vožnja v gozdu zunaj gozdnih cest dovoljena le za gospodarjenje z gozdovi ali za reševanje ljudi oziroma premoženja. Ne glede na to pa sta ježa in vožnja s kolesom brez motorja dovoljeni na označenih gozdnih vlakah in drugih označenih poteh na območjih, določenih v prostorskem delu območnega načrta. Pogoje za rabo teh poti v skladu s predpisi o gozdnih prometnicah označijo lastniki, Zavod za gozdove Slovenije in lokalna skupnost.
Pod odebeljeno joyriding z motorjem pac ne spada.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
Wisor ::
Govorim iz osebnih izkušenj:
Na naših koncih so poostrili nadzor nad "mulčki", ki se vozijo okrog z neregistriranimi mopedi. Načeloma je veljajo, da se vsak brigal zase in tudi če si že srečal policaja, sta se peljala vsak v svojo smer. Zadnje čase, pa radi prižgejo sireno in se zapodijo za kakšnim mopedom.
Če že kupuješ, kupi nekaj kar se pelje je "zanesljivo" in lahko registriraš. Izpit za moped je včasih kostal malo več kot merkator žemljica. Sicer ne vem če je še danes cena enaka vendar te vse skup ne bi smelo koštati kaj dost... Registracija mopeda je tudi nekih 50€ in imaš mir. Popolnoma razumem pa, da imaš star moped in časov Franca Jožefa brez papirjev... za nabirat "izkušnje" je vsekakor več kot primern.
Glede travnika in gozda... načeloma ne bo pene. Jaz ne poznam še nobenga, ki bi bil ustavljen na travinku ali gozdu pa verjemi, da ima tukaj vsaka bajta par mopedov. Pazi se samo kakšnih kmetov, da ne boš imel kdaj kakšno srečanje z zajlo. Kar se pa policije tiče, pa kot 15 letni mulc ne boš imel dost problemov če te ustavijo. Seveda najebal boš, ampak bisveno manj kot polnoletna oseba. Iz izkušenj ti pa tudi povem, če se boš podal v take igre je bistveno bolje izvest manever valentino rossija in se zapeljat na prvi travnik v gozd. Seveda že planiraš pobegnit glej, da ti rata, v kolikor ti ne bo... bo veliko huje.
Pač mogoče še ti/vam zdi tale post debiln, ampak roko na srce. Na 50 kubikih se boš "zrajtal" a si za oseba za na motor ali ne. Namreč če bo že prišlo do kakšne nesreče (in verjemi, da bo) boš bistveno manj poškodovan, kot če bi padel z R1/CBRko. Skratka, poskusi po legalni poti, če ne gre te pa tudi razumem :)
Na naših koncih so poostrili nadzor nad "mulčki", ki se vozijo okrog z neregistriranimi mopedi. Načeloma je veljajo, da se vsak brigal zase in tudi če si že srečal policaja, sta se peljala vsak v svojo smer. Zadnje čase, pa radi prižgejo sireno in se zapodijo za kakšnim mopedom.
Če že kupuješ, kupi nekaj kar se pelje je "zanesljivo" in lahko registriraš. Izpit za moped je včasih kostal malo več kot merkator žemljica. Sicer ne vem če je še danes cena enaka vendar te vse skup ne bi smelo koštati kaj dost... Registracija mopeda je tudi nekih 50€ in imaš mir. Popolnoma razumem pa, da imaš star moped in časov Franca Jožefa brez papirjev... za nabirat "izkušnje" je vsekakor več kot primern.
Glede travnika in gozda... načeloma ne bo pene. Jaz ne poznam še nobenga, ki bi bil ustavljen na travinku ali gozdu pa verjemi, da ima tukaj vsaka bajta par mopedov. Pazi se samo kakšnih kmetov, da ne boš imel kdaj kakšno srečanje z zajlo. Kar se pa policije tiče, pa kot 15 letni mulc ne boš imel dost problemov če te ustavijo. Seveda najebal boš, ampak bisveno manj kot polnoletna oseba. Iz izkušenj ti pa tudi povem, če se boš podal v take igre je bistveno bolje izvest manever valentino rossija in se zapeljat na prvi travnik v gozd. Seveda že planiraš pobegnit glej, da ti rata, v kolikor ti ne bo... bo veliko huje.
Pač mogoče še ti/vam zdi tale post debiln, ampak roko na srce. Na 50 kubikih se boš "zrajtal" a si za oseba za na motor ali ne. Namreč če bo že prišlo do kakšne nesreče (in verjemi, da bo) boš bistveno manj poškodovan, kot če bi padel z R1/CBRko. Skratka, poskusi po legalni poti, če ne gre te pa tudi razumem :)
shmandi ::
Govorim iz osebnih izkušenj:
Izpit za moped je včasih kostal malo več kot merkator žemljica. Sicer ne vem če je še danes cena enaka vendar te vse skup ne bi smelo koštati kaj dost...
Tega je že dolgo.
AM Kategorija (kolo z motorjem)
tečaj CPP : 39 eur
nakup paketa (18ur vožnje) = 10% popust : 28,8 eur/ura
imagodei ::
Unpopular opinion: Jaz nikoli nisem razumel navdušenja nad temi "prdami". Moped je prevozno sredstvo, ki ti nuca za to, da se pripelješ od točke A do točke B. Idealno je, če z njim posredno služiš (se voziš v službo) ali pa pomaga pri drugih pomembnih opravilih, npr. pri šolanju (naložba vase). Ni pa to igrača. 12-letniki se še igrajo z legicami in z avtomobilčki, pri 14-15 letih pa očitno presedlajo na mopede?
Razumel bi, če bi fantje to gojili kot šport in dirkali na urejenih površinah. Pri 15 letih za to morda še ni prepozno; sodelavec ima sicer nečaka, starega okoli 10 let, ki zmaguje na turnirjih v svoji kategoriji. Je pa imel prvi motorček še preden je dobro znal vozit kolo (pustimo ob strani duševno zdravje staršev...).
Drugače pa obstajajo manj nevarni, manj hrupni in predvsem manj bebavi hobiji kot je brezsmiselno kurjenje bencina. Dirkaš lahko tudi doma, na računalniku, bencin pa lahko kuriš npr., če se ukvarjaš s spuščanjem RC letal.
Kot rečeno, unpopular opinion... Ampak res ne vidim smisla v preganjanju 15-letnikov z mopedi gor in dol po ulici, vasi, po makadamskih poteh... Pejt na koš metat, pejt na stadion ...
Razumel bi, če bi fantje to gojili kot šport in dirkali na urejenih površinah. Pri 15 letih za to morda še ni prepozno; sodelavec ima sicer nečaka, starega okoli 10 let, ki zmaguje na turnirjih v svoji kategoriji. Je pa imel prvi motorček še preden je dobro znal vozit kolo (pustimo ob strani duševno zdravje staršev...).
Drugače pa obstajajo manj nevarni, manj hrupni in predvsem manj bebavi hobiji kot je brezsmiselno kurjenje bencina. Dirkaš lahko tudi doma, na računalniku, bencin pa lahko kuriš npr., če se ukvarjaš s spuščanjem RC letal.
Kot rečeno, unpopular opinion... Ampak res ne vidim smisla v preganjanju 15-letnikov z mopedi gor in dol po ulici, vasi, po makadamskih poteh... Pejt na koš metat, pejt na stadion ...
- Hoc est qui sumus -
Jupito ::
Unpopular opinion: Jaz nikoli nisem razumel navdušenja nad temi "prdami". Moped je prevozno sredstvo, ki ti nuca za to, da se pripelješ od točke A do točke B. Idealno je, če z njim posredno služiš (se voziš v službo) ali pa pomaga pri drugih pomembnih opravilih, npr. pri šolanju (naložba vase). Ni pa to igrača. 12-letniki se še igrajo z legicami in z avtomobilčki, pri 14-15 letih pa očitno presedlajo na mopede?
Razumel bi, če bi fantje to gojili kot šport in dirkali na urejenih površinah. Pri 15 letih za to morda še ni prepozno; sodelavec ima sicer nečaka, starega okoli 10 let, ki zmaguje na turnirjih v svoji kategoriji. Je pa imel prvi motorček še preden je dobro znal vozit kolo (pustimo ob strani duševno zdravje staršev...).
Drugače pa obstajajo manj nevarni, manj hrupni in predvsem manj bebavi hobiji kot je brezsmiselno kurjenje bencina. Dirkaš lahko tudi doma, na računalniku, bencin pa lahko kuriš npr., če se ukvarjaš s spuščanjem RC letal.
Kot rečeno, unpopular opinion... Ampak res ne vidim smisla v preganjanju 15-letnikov z mopedi gor in dol po ulici, vasi, po makadamskih poteh... Pejt na koš metat, pejt na stadion ...
"Motorna vozila niso za zabavo", je nepopularno mnenje na slo-techu? Jaz visim zadnje čase tukaj samo še zato, da bi dognal, kaj je izvor tega špasferderberstva.
I used to be with it, but then they changed what it was.
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!
imagodei ::
Nepopularno mnenje za generacije okoli 15 let morda? No, nima veze.
Kaj je izvor tega špasferderberstva? Verjetno zadosti dolg kurec, pa potem ni potrebe po plehnatih nadomestkih.
Kaj je izvor tega špasferderberstva? Verjetno zadosti dolg kurec, pa potem ni potrebe po plehnatih nadomestkih.
- Hoc est qui sumus -
Jupito ::
Nepopularno mnenje za generacije okoli 15 let morda? No, nima veze.
Kaj je izvor tega špasferderberstva? Verjetno zadosti dolg kurec, pa potem ni potrebe po plehnatih nadomestkih.
In spet ne dobim nobenih razlogov, samo bes in sovraštvo.
I used to be with it, but then they changed what it was.
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!
imagodei ::
Bes? Sovraštvo? Joj, pretirano mnenje imaš o sebi, če misliš, da si me razbesnil ali razjezil. Tistole sem napisal povsem čustveno neprizadeto.
Če bi rad razloge, ti lahko naštejem predvsem subjektivne. Tudi kakega objektivnega. Nemara tistega o varnosti brenčanja gor in dol po vasi s 70 km/h, pa varnosti brenčanja po gozdu, čez korenine, med drevesi. Ali pa tistega o vznemirjanju gozdnih živali? In, če govorimo o urbanem okolju, brezveznem povzročanju hrupa?
Jaz vem, da želje po dirkanju pri najstnikih so prisotne. Za to imamo urejene površine, npr. na Gorenjskem je to v bližini letališča Brnik, kjer imajo na voljo izposojo motorjev, vodene treninge, ni da ni. Prepričan sem, da so podobni klubi prisotni tudi po drugih krajih, če ima OP res željo dirkat za zabavo, se lahko poveže z njimi. Taki motokros klubi potem vedo tudi za druge površine, kjer imajo dogovore z lastniki zemlje, kjer lahko fantje dirkajo. Na Gorenjskem jih je kar nekaj.
Je pa treba ločit med izživljanjem svojih želja na za to primernih in urejenih površinah (Grobnik), ali pa med dirkanjem po cestah. Oziroma med vožnjo po urejenih površinah, kjer imaš dovoljenje lastnika gozda, morda še kje postavljeno kakšno opozorilno oznako, ali pa med nekim samovoljnim uničevanjem gozda.
Skratka, "motorna vozila niso za zabavo" bi morala biti vsem jasna maksima. Vsaj kot bianco trditev. Če to povežeš z ustreznimi površinami, z ustreznim znanjem in treningom, potem je to druga pesem.
Če bi rad razloge, ti lahko naštejem predvsem subjektivne. Tudi kakega objektivnega. Nemara tistega o varnosti brenčanja gor in dol po vasi s 70 km/h, pa varnosti brenčanja po gozdu, čez korenine, med drevesi. Ali pa tistega o vznemirjanju gozdnih živali? In, če govorimo o urbanem okolju, brezveznem povzročanju hrupa?
Jaz vem, da želje po dirkanju pri najstnikih so prisotne. Za to imamo urejene površine, npr. na Gorenjskem je to v bližini letališča Brnik, kjer imajo na voljo izposojo motorjev, vodene treninge, ni da ni. Prepričan sem, da so podobni klubi prisotni tudi po drugih krajih, če ima OP res željo dirkat za zabavo, se lahko poveže z njimi. Taki motokros klubi potem vedo tudi za druge površine, kjer imajo dogovore z lastniki zemlje, kjer lahko fantje dirkajo. Na Gorenjskem jih je kar nekaj.
Je pa treba ločit med izživljanjem svojih želja na za to primernih in urejenih površinah (Grobnik), ali pa med dirkanjem po cestah. Oziroma med vožnjo po urejenih površinah, kjer imaš dovoljenje lastnika gozda, morda še kje postavljeno kakšno opozorilno oznako, ali pa med nekim samovoljnim uničevanjem gozda.
Skratka, "motorna vozila niso za zabavo" bi morala biti vsem jasna maksima. Vsaj kot bianco trditev. Če to povežeš z ustreznimi površinami, z ustreznim znanjem in treningom, potem je to druga pesem.
- Hoc est qui sumus -
Jupito ::
Bes? Sovraštvo? Joj, pretirano mnenje imaš o sebi, če misliš, da si me razbesnil ali razjezil. Tistole sem napisal povsem čustveno neprizadeto.
Če bi rad razloge, ti lahko naštejem predvsem subjektivne. Tudi kakega objektivnega. Nemara tistega o varnosti brenčanja gor in dol po vasi s 70 km/h, pa varnosti brenčanja po gozdu, čez korenine, med drevesi. Ali pa tistega o vznemirjanju gozdnih živali? In, če govorimo o urbanem okolju, brezveznem povzročanju hrupa?
Jaz vem, da želje po dirkanju pri najstnikih so prisotne. Za to imamo urejene površine, npr. na Gorenjskem je to v bližini letališča Brnik, kjer imajo na voljo izposojo motorjev, vodene treninge, ni da ni. Prepričan sem, da so podobni klubi prisotni tudi po drugih krajih, če ima OP res željo dirkat za zabavo, se lahko poveže z njimi. Taki motokros klubi potem vedo tudi za druge površine, kjer imajo dogovore z lastniki zemlje, kjer lahko fantje dirkajo. Na Gorenjskem jih je kar nekaj.
Je pa treba ločit med izživljanjem svojih želja na za to primernih in urejenih površinah (Grobnik), ali pa med dirkanjem po cestah. Oziroma med vožnjo po urejenih površinah, kjer imaš dovoljenje lastnika gozda, morda še kje postavljeno kakšno opozorilno oznako, ali pa med nekim samovoljnim uničevanjem gozda.
Skratka, "motorna vozila niso za zabavo" bi morala biti vsem jasna maksima. Vsaj kot bianco trditev. Če to povežeš z ustreznimi površinami, z ustreznim znanjem in treningom, potem je to druga pesem.
O tem, kdo ima pretirano visoko mnenje o sebi, sploh ne more biti debate, glede na to da domnevaš, kaj drugi počnemo po cestah in v naravi. (OP izvzet, ker niti tega ne ve, da ne sme vozit izven urejenih poti). Maksima? Daj resno, ne moralizirat, meni je zabavno že šravfat po avtih, da ne omenjam bizgecov, ki te enostavno morajo prehiteti, ko vidijo 4 auspufe, sicer bi se jim jajčka potegnila not postala jajčniki.
I used to be with it, but then they changed what it was.
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jupito ()
AndrejS ::
če si naredil nesrečo si itak plačal škodo drugemu
Tu je bil velik problem. Se je pubec zaletel v avto, starši niso hoteli (imeli denarja) plačat, In si jih moral tožit. Po par letih pa še vedno nisi videl denarja
To je glavna prednost registracije mopedov.
Tu je bil velik problem. Se je pubec zaletel v avto, starši niso hoteli (imeli denarja) plačat, In si jih moral tožit. Po par letih pa še vedno nisi videl denarja
To je glavna prednost registracije mopedov.
njyngs ::
georgi, mu bos ti placal kazen. Prav ?
Vožnjo v gozdovih zakon omejuje oz. prepoveduje. Tako je vožnja v gozdu zunaj gozdnih cest dovoljena le za gospodarjenje z gozdovi ali za reševanje ljudi oziroma premoženja. Ne glede na to pa sta ježa in vožnja s kolesom brez motorja dovoljeni na označenih gozdnih vlakah in drugih označenih poteh na območjih, določenih v prostorskem delu območnega načrta. Pogoje za rabo teh poti v skladu s predpisi o gozdnih prometnicah označijo lastniki, Zavod za gozdove Slovenije in lokalna skupnost.
Pod odebeljeno joyriding z motorjem pac ne spada.
No naprej piše še tole:
Gozdne ceste praviloma lahko uporabljajo tudi drugi uporabniki, morajo pa biti označene, da so gozdne ceste in da jih drugi uporabniki uporabljajo na lastno odgovornost. Uporabo gozdnih cest se lahko omeji. Z režimom uporabe se njena uporaba določi le za določen namen in za določene upravičence.
Torej se po gozdnih cestah lahko vozi. Ne pa po gozdu samem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: njyngs ()
sandmat ::
imagodei ::
O tem, kdo ima pretirano visoko mnenje o sebi, sploh ne more biti debate, glede na to da domnevaš, kaj drugi počnemo po cestah in v naravi.
Tole postaja bizarno. Kje sem domneval, da ti ali kdo drug konkreten kar koli počne po cestah. Očitno pa nekateri divjajo po njih, ane? Ali boš to zanikal?
Daj resno, ne moralizirat, meni je zabavno že šravfat po avtih, da ne omenjam bizgecov, ki te enostavno morajo prehiteti, ko vidijo 4 auspufe, sicer bi se jim jajčka potegnila not postala jajčniki.
In kje vidiš, da bi jaz zabavo komur koli prepovedoval? Jasno, zabava (magari z motornimi vozili) mora biti taka, da ne ogroža drugih, ne povzroča pretiranega hrupa v urbanih okoljih in ne vznemirja živali. Vse ostalo sem že povedal (za dirkanje po asfaltu je Grobnik, za motokros je po Sloveniji dovolj urejenih gozdnih poti in dirkališč). Sprenevedat se, da "moraliziram", ker nekdo meni, da je višek zabave peljat 250 km/h skozi križišča, je neresno.
- Hoc est qui sumus -
zobnik ::
če si naredil nesrečo si itak plačal škodo drugemu
Tu je bil velik problem. Se je pubec zaletel v avto, starši niso hoteli (imeli denarja) plačat, In si jih moral tožit. Po par letih pa še vedno nisi videl denarja
To je glavna prednost registracije mopedov.
seveda zavarovalnica pa noče nekaj sklent, če ni tehnično brezhibno.
Saj tako kot je danes je tud najbolj ziher.
Jupito ::
O tem, kdo ima pretirano visoko mnenje o sebi, sploh ne more biti debate, glede na to da domnevaš, kaj drugi počnemo po cestah in v naravi.
Tole postaja bizarno. Kje sem domneval, da ti ali kdo drug konkreten kar koli počne po cestah. Očitno pa nekateri divjajo po njih, ane? Ali boš to zanikal?
Daj resno, ne moralizirat, meni je zabavno že šravfat po avtih, da ne omenjam bizgecov, ki te enostavno morajo prehiteti, ko vidijo 4 auspufe, sicer bi se jim jajčka potegnila not postala jajčniki.
In kje vidiš, da bi jaz zabavo komur koli prepovedoval? Jasno, zabava (magari z motornimi vozili) mora biti taka, da ne ogroža drugih, ne povzroča pretiranega hrupa v urbanih okoljih in ne vznemirja živali. Vse ostalo sem že povedal (za dirkanje po asfaltu je Grobnik, za motokros je po Sloveniji dovolj urejenih gozdnih poti in dirkališč). Sprenevedat se, da "moraliziram", ker nekdo meni, da je višek zabave peljat 250 km/h skozi križišča, je neresno.
Zakaj pa potem pišeš o divjanju in 250 km/h? v temi o 25 km/h mopedu? In jaz naj bi se sprenevedal...
I used to be with it, but then they changed what it was.
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jupito ()
imagodei ::
Zakaj pa potem pišeš o divjanju in 250 km/h? v temi o 25 km/h mopedu? In jaz naj bi se sprenevedal...
OP je napisal, da ga ne bi blokiral na 25 km/h.
Da sva prišla do 250 km/h je pa posledica tvojih odgovorov, iz katerih odseva ideja, da so motorna vozila namenjena zabavi. Morda je res, da ne misliš avtomatično, da je tudi dirkanje z njimi zabavno, je pa podton vsekakor to nakazoval in se z ničemer nisi potrudil jasno ovreči tega sklepa. Če je tvoj namen jasna komunikacija, bi v svojih štirih postih do sedaj svoje nasprotovanje divjanju po cestah (in neurejenih poteh) vsaj enkrat jasno omenil - še posebej, ker sem jaz zelo jasno izpostavil, o čem govorim. Če res meniš, da dirkanje ne spada na cesto (ali v gozd), se mi zdi nedoumljivo, zakaj se ne izjasniš.
Če je pa tvoj namen poigravanje s sogovorniki, lovljenje na besede, skratka - trolanje - potem pa je jasno, zakaj se obnašaš, kot se.
No, obstaja še tretja varianta - dejansko meniš, da je divjanje po cestah (in izven urejenih poti) kul.
So which one is it?
- Hoc est qui sumus -
krneki0001 ::
Vožnja po naravnem okolju je prepovedana, z neregistriranim vozilom pa nimaš kaj delat na cestah. Tudi gozdna cesta je cesta in avto vozilo mora biti registrirano, pa ti moraš imeti vozniško dovoljenje. Bolj kot policajev pri vožnji po gozdu, bi se jaz bal zajl napetih med drevesi. Nekaterim lastnikom ni všeč, da se mulci vozijo po njihovih gozdovih in potem nastavljajo zajle v višini vratu.
Drugače pa je odgovor NE, ne smeš se voziti po gozdu in travnikih. Off road (vožnja po naravnem okolju) v sloveniji je prepovedan, razen če gre za organizirano tekmo z urejenimi papirji na točno določenem področju, pa še za te papirje se konkretno namatraš, da jih dobiš.
Zakoni:
Letos so bile že 3 akcije, kjer so lovili take, ki se vozijo po brezpotjih, bo jih pa vsaj še 9 (nekje 12 jih mislijo imeti letos)
Drugače pa je odgovor NE, ne smeš se voziti po gozdu in travnikih. Off road (vožnja po naravnem okolju) v sloveniji je prepovedan, razen če gre za organizirano tekmo z urejenimi papirji na točno določenem področju, pa še za te papirje se konkretno namatraš, da jih dobiš.
Zakoni:
Vožnja z vozili na motorni pogon
V naravnem okolju je vožnja omejena le na prometno infrastrukturo, torej na javne ceste in na nekategorizirane
ceste, ki se uporabljajo za javni cestni promet ter na gozdne ceste (kot doslej, gl. tretji odstavek 28.b člena
zakona o ohranjanju narave).
Izjema je ustavljanje in parkiranje v 5-metrskem pasu ob cestah (kot doslej) ter parkiranje v okviru javnih
prireditev (novost, gl. četrti odstavek 28.b člena zakona o ohranjanju narave).
Izjema so tudi službene in podobne vožnje, ki pa veljajo le, če dostop ni mogoč po javnih cestah. Izjema velja
tudi za dostop do objektov, ki niso neposredno povezani z javnimi cestami in nekategoriziranimi cestami, ki se
uporabljajo za javni cestni promet. Do takih objektov je seveda dovoljeno dostopati tudi po nekategoriziranih
cestah (npr. kolovoz), ki po tem zakonu spada v naravno okolje (deloma novost, gl. 28.b člen zakona o
ohranjanju narave).
Javne prireditve vožnje v naravnem okolju so dovoljene izven zavarovanih območij narave, izven območij
narave s posebnim statusom in izven območij, varovanih s predpisi o urejanju gozdov, in sicer na podlagi
dovoljenja, ki ga izda upravna enota. Potrebno je predhodno soglasje Zavoda za ohranjanje narave in pozitivni
mnenji Zavoda za gozdove Slovenije oz. Kmetijsko gozdarske zbornice Slovenije. Soglasje se poda s pogoji, ti
pogoji pa so del dovoljenja za javno prireditev (novost, gl. 28.c člen zakona o ohranjanju narave, postopek).
Zainteresirane občine bodo v okviru občinskih prostorskih načrtov določile posebna območja za rekreacijo in
šport, ki bodo izrecno vključevala tudi vožnjo z vozili na motorni pogon. Ta območja bodo morala biti
predhodno v postopkih okoljskih presoj tudi ocenjena kot primerna za namene vožnje z vozili na motorni pogon
(novost, gl. četrto alinejo tretjega odstavka 28.b člena zakona o ohranjanju narave).
Vozila na motorni pogon - če nimajo registrskih tablic - morajo biti označena in evidentirana (novost, gl. 28č
člen zakona o ohranjanju narave). Ta zahteva prične veljati od 1. januarja 2017.
Letos so bile že 3 akcije, kjer so lovili take, ki se vozijo po brezpotjih, bo jih pa vsaj še 9 (nekje 12 jih mislijo imeti letos)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
sirotka ::
Drugače pa obstajajo manj nevarni, manj hrupni in predvsem manj bebavi hobiji kot je brezsmiselno kurjenje bencina
To je tvoje mnenje, meni ni nič boljšega kot to, da se po službi zapeljem kak krog z motorjem in si mal glavo spucam...
krneki0001 je izjavil:
Vožnja po naravnem okolju je prepovedana, z neregistriranim vozilom pa nimaš kaj delat na cestah. Tudi gozdna cesta je cesta in avto vozilo mora biti registrirano, pa ti moraš imeti vozniško dovoljenje. Bolj kot policajev pri vožnji po gozdu, bi se jaz bal zajl napetih med drevesi. Nekaterim lastnikom ni všeč, da se mulci vozijo po njihovih gozdovih in potem nastavljajo zajle v višini vratu.
Letos so bile že 3 akcije, kjer so lovili take, ki se vozijo po brezpotjih, bo jih pa vsaj še 9 (nekje 12 jih mislijo imeti letos)
To so gluposti našega sistema, ki praktično prepoveduje tudi vožnjo s kolesi v naravi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sirotka ()
dxx ::
Tudi napeta zajla je kazniva. Celo več kazni dobiš za zajlo, kot pa za vožnjo brez izpita, brez registracije.
Akcije naj pa kar imajo.
Sredi gozda policaj? Smeh.
Sredi gozda, policaj na krosu, da te lovi, to so pa prividi, blodnje ali sanje.
Akcije naj pa kar imajo.
Sredi gozda policaj? Smeh.
Sredi gozda, policaj na krosu, da te lovi, to so pa prividi, blodnje ali sanje.
imagodei ::
Drugače pa obstajajo manj nevarni, manj hrupni in predvsem manj bebavi hobiji kot je brezsmiselno kurjenje bencina
To je tvoje mnenje, meni ni nič boljšega kot to, da se po službi zapeljem kak krog z motorjem in si mal glavo spucam...
Vem. Meni se to zato ne zdi nič manj bebavo.
Pa bom takole rekel: če si kulturen voznik, ki gre na vožnjo in ne na divjanje, ni problema. Uživaj.
Če pa imaš občutek, da je treba prehitevat v škarje, sploh prehitevat avtomobile, ki vozijo po omejitvah (in to ne glede na kategorijo ceste) ker pač to tvoj jekleni konjiček omogoča in se izpostavljat z divjanjem skozi križišča (kjer obstaja velika verjetnost, da ti bo nič hudega sluteč voznik osebnega vozila prekrižal pot, ker si bil 2 sekundi nazaj še 150 metrov oddaljena pikica), potem ja - to je bebav hobi. Milo rečeno.
- Hoc est qui sumus -
St235 ::
Seveda. Če si se pred 50 leti zastrupil s hrano v gostilni, so krčmarja tudi samo malce ošteli. Kazni so bile tako majhne, da je gostinec še naprej lahko imel svinjarijo v kuhinji. Danes je pa treba redit inšpektorje (prekleti paraziti v javni upravi!), nadzor je bistveno strožji, ampak reveži gostinci ne morejo več prodajat pokvarjene hrane...
Bedarija. Če bi krčmar prodajal pokvarjeno/zanič hrano bi propadel.
Samo Vi v javni upravi ste itak mnenja da plebejci nismo sposobni niti dihati brez Vašega posredovanja.
Edini ki lahko prodajajo slabo hrano so mega korporacije tipa McDonalds. Zakaj ne stopiš v akcijo in nas rešiš javni upravitelj?
Zanimivo, ce se trg sam od sebe tako super regulira, zakaj imamo potem ze samo na tem forumu 1001 temo o tem kako jih je tak ali drugacen prodajalec nategnil?
krneki0001 ::
To so gluposti našega sistema, ki praktično prepoveduje tudi vožnjo s kolesi v naravi.
Ne, ne prepoveduje ti vožnje po cestah v naravi:
Vožnja s kolesi
Vožnja s kolesom v naravnem okolju je dovoljena:
· po gozdnih cestah (kot doslej, gl. zakon o gozdovih)
· na utrjenih poteh, če temu ne nasprotujejo lastniki ali upravljavci teh poti. Utrjena pot je tista, ki je
utrjena z gradbenimi posegi ali je utrjena s peš hojo ali z vožnjo (novost, gl. 28d člen zakona o
ohranjanju narave).
· po gozdnih vlakah, če je vlaka posebej označena (kot doslej, gl. zakon o gozdovih),
· po planinskih poteh, če je pot posebej označena (kot doslej, gl. zakon o planinskih poteh),
· v okviru javne prireditve. Potrebno je predhodno soglasje Zavoda za ohranjanje narave in pozitivni
mnenji Zavoda za gozdove Slovenije, če je prireditev na gozdnih zemljiščih oz. Kmetijsko gozdarske
zbornice Slovenije v primeru kmetijskih zemljišč. Soglasje se poda s pogoji, ti pogoji pa so del
dovoljenja za javno prireditev, ki ga izda upravna enota (novost, gl. 28.c člen zakona o ohranjanju
narave, postopek).
Za dovoljeno vožnjo s kolesi v naravnem okolju veljajo tudi vse izjeme za opravljanje dejavnosti, službene
vožnje in opravljanje raznih nalog (novost, naštete so v 5. odstavku 28.b člena zakona).
V vseh drugih primerih vožnja s kolesom v naravnem okolju ni dovoljena.
Zainteresirane občine bodo v okviru občinskih prostorskih načrtov določile posebna območja za rekreacijo in
šport, ki bodo izrecno vključevala tudi vožnjo s kolesi (npr. kolesarski parki). Ta območja niso naravno okolje in
zanje režimi iz zakona ne veljajo (novost, gl. četrti odstavek 28.d člena zakona).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | zemljevid gozdnih potiOddelek: Loža | 6761 (4791) | krneki0001 |
» | Vožnja po zasebni poljski poti (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 16597 (13273) | Mehmed |
» | Prepoved vstopa na zemljišče!? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 16948 (15423) | Okapi |