» »

Meglenke ponoči

Meglenke ponoči

1
2
3

Hajznberg ::

BlaY0 je izjavil:

Pithlit je izjavil:

Jaz pa tebe ne razumem. Ne bom pa, zaradi tvojega (ne)odobravanja ročne zategovala na vsakem najmanjšem bregu (ki je pač malce prehud da avto ne bi rikverc lezel).

Ravno tam bi jo mogla... kako sicer spelješ, če istočasno stojiš na sklopki in bremzi? Ja kdo te je pa učil vozit? A se bojiš, da ti bo avto crknu če boš z ročno speljevala :D


upam da se hecaš... na najmanjšem bregu speljuješ z ročno? se bojiš da ti bo avto srknil če bi speljal z navadno?

BlaY0 ::

Hajznberg je izjavil:


upam da se hecaš... na najmanjšem bregu speljuješ z ročno? se bojiš da ti bo avto srknil če bi speljal z navadno?

Upam da si prebral vse moje poste, in da ne pametuješ zdaj tja v tri dni?

Pithlit ::

Hajznberg je izjavil:

upam da se hecaš... na najmanjšem bregu speljuješ z ročno? se bojiš da ti bo avto srknil če bi speljal z navadno?

Name se je spravu ker sem "teta" in zato pojma nimam.
Life is as complicated as we make it...

AndrejO ::

BlaY0 je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:


Drugače pa ne, zadnje rdeče luči me ne motijo nikakor. Če imam vse šipe odznotraj in odzunaj lepo spucane kot se šika še xenon žarnico komot prebavim, razen ponarejenih.

No viš, mene pa xenon v nobenem primeru ne moti, pol minute rdeče stop lampe na 3 metre pred vsakim semaforjem pa me.

Nikoli ne iti v v ZDA. Znorel boš.

Pa počasi se bi lahko začel privajati na to. Tudi v Sloveniji bo s časom vedno več vozil z avtomatskim menjalnikom ali sploh brez menjalnika in bodo pred križišči praktično vsi in praktično vedno tiščali bremzo.

BlaY0 ::

@Pithlit: Nisem se spravil nate zato ker nimaš pojma, spravil sem se nate zato ker si imela nekorektno opazko.... jaz sem samo razložil kako se da zadevo naredit da je volk sit in koza cela.... ti si pa nadaljevala s tem, da pač rada koze ješ in jaz ti pač tega ne smem braniti...

AndrejO je izjavil:


Pa počasi se bi lahko začel privajati na to. Tudi v Sloveniji bo s časom vedno več vozil z avtomatskim menjalnikom ali sploh brez menjalnika in bodo pred križišči praktično vsi in praktično vedno tiščali bremzo.

...in vsi bodo imeli asistenčne sisteme namesto ročne zavore zato ne bo potrebe po tem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

jype ::

Žal moraš vozila z avtomatskim menjalnikom praviloma prestavit v prestavo številka P, če nočeš tiščat zavornega pedala pred semaforjem, ne glede na to če je tam klanec ali ne.

Včasih kdo pozabi, da vozi tako vozilo, popusti zavoro in se zaleti v tistega spredaj.

Hajznberg ::

it's called auto-hold

AndrejO ::

BlaY0 je izjavil:


AndrejO je izjavil:


Pa počasi se bi lahko začel privajati na to. Tudi v Sloveniji bo s časom vedno več vozil z avtomatskim menjalnikom ali sploh brez menjalnika in bodo pred križišči praktično vsi in praktično vedno tiščali bremzo.

...in vsi bodo imeli asistenčne sisteme namesto ročne zavore zato ne bo potrebe po tem.

Se bom psutil presenetiti. Do sedaj je bil edini "asistenčni sistem", ki sem ga videl v praktični uporabi "zavorni pedal".

Očitno smo ljudje dovolj leni, da je to maksimum intelektualnega napora, ki smo ga pripravljeni prenesti, da bomo vozilu signalizirali, naj stoji pri miru.

BlaY0 ::

In v čem je torej problem? Poleg tega ima večina danes narejenih avtov start-stop funkcijo in asistenčno "ročno" zavoro. Zakaj je potem treba pred semaforjem tiščat bremzo?

Hajznberg ::

bi rad videl blayota kako speljuje z ročno...verjeno najprej obrate na 6000, potem minuto spušča sklopko, in potem še počasi spušča ročno v stilu da bo vzletel haha...

Mavrik ::

BlaY0 je izjavil:

In v čem je torej problem? Poleg tega ima večina danes narejenih avtov start-stop funkcijo in asistenčno "ročno" zavoro. Zakaj je potem treba pred semaforjem tiščat bremzo?



Ker to z asistenčno zavoro ni glih res. In ker so ti napisali da je vedno več avtomatikov, ki to zahtevajo (AT menjalnik se v D premika tudi brez plina).
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

BlaY0 ::

Prideš pred semafor stisneš sklopko + bremzo, daš v ler spustiš sklopko in bremzo avto se ugasne avtomatska ročna se zategne. Ko je treba speljat stisneš sklopko avto se vžge, stisneš gas popuščaš sklopko in ročna se odtegne. Pri avtomatiku je isto razen da nimaš sklopke...

Mavrik je izjavil:


Ker to z asistenčno zavoro ni glih res. In ker so ti napisali da je vedno več avtomatikov, ki to zahtevajo (AT menjalnik se v D premika tudi brez plina).

Daš v P. V čem je problem? A si len al kaj? Ne vem no mogoče pa nisi ker rad na bremzi stojiš brez potrebe...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

cleanac ::

Bremza nima veze s start-stop, ampak das v nevtralno (ler) in spustis sklopko; to je signal za start-stop. Se pa verjetno malenkost razlikuje od proizvajalca do proizvajalca.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: cleanac ()

BlaY0 ::

cleanac je izjavil:

Bremza nima veze s start-stop...

Ja in? Ampak če se ti avto ustavi s start-stop funkcijo potem se pred tem oziroma ob tem zategne avtomatska ročna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Mavrik ::

cleanac je izjavil:

Bremza nima veze s start-stop, ampak das v nevtralno (ler) in spustis sklopko; to je signal za start-stop. Se pa verjetno malenkost razlikuje od proizvajalca do proizvajalca.


Pri avtomatskem menjalniku je bremza dovolj - ko se avto ustavi se ugasne tudi motor.
The truth is rarely pure and never simple.

BlaY0 ::

Skratka v nobenem primeru ti ni treba stati na bremzi, še manj pa na bremzi in kuplunki skupaj, razen če voziš dojca...

AndrejO ::

BlaY0 je izjavil:


Mavrik je izjavil:


Ker to z asistenčno zavoro ni glih res. In ker so ti napisali da je vedno več avtomatikov, ki to zahtevajo (AT menjalnik se v D premika tudi brez plina).

Daš v P. V čem je problem? A si len al kaj? Ne vem no mogoče pa nisi ker rad na bremzi stojiš brez potrebe...

Samo počakaj, da se hibridi razpasejo tudi v Sloveniji, pa boš videl kako bo velika večina voznikov stala na bremzi in dokazovala, da so pač leni.

Če te zavorne luči ponoči zelo motijo, potem bi res in čisto brez zajebancije pomislil na težave z očmi.

BlaY0 ::

Mavrik je izjavil:


Pri avtomatskem menjalniku je bremza dovolj - ko se avto ustavi se ugasne tudi motor.

...in zategne se ročna. Zato lahko stopiš z bremze...

Mavrik ::

BlaY0 je izjavil:


Daš v P. V čem je problem? A si len al kaj? Ne vem no mogoče pa nisi ker rad na bremzi stojiš brez potrebe...


Ja, zato pa mam avtomatski menjalnik. Da mi ni treba pretikati. Pritisneš bremzo v križišču in se mašina ugasne. Spustiš in avto spelje - brez karkšnega koli prestavljanja. V tem je namreč poanta AT.
The truth is rarely pure and never simple.

BlaY0 ::

Mavrik je izjavil:


Ja, zato pa mam avtomatski menjalnik. Da mi ni treba pretikati. Pritisneš bremzo v križišču in se mašina ugasne. Spustiš in avto spelje - brez karkšnega koli prestavljanja. V tem je namreč poanta AT.

Ja, kar je OK, ker mi ne sveti tvoja stop lampa 30 ali več sekund v glavo! Kaj bi še rad povedal?

AndrejO ::

BlaY0 je izjavil:

Mavrik je izjavil:


Pri avtomatskem menjalniku je bremza dovolj - ko se avto ustavi se ugasne tudi motor.

...in zategne se ročna. Zato lahko stopiš z bremze...

Ko stopiš iz bremze, bo avto tudi speljal. Tako so se vsaj do sedaj obnašali vsi, kar sem jih vozil v ZDA.

Razen, če jim dajo za EU trg drugačne algoritme, potem bo to bolj ali manj to.

cleanac ::

BlaY0 je izjavil:

Mavrik je izjavil:


Ja, zato pa mam avtomatski menjalnik. Da mi ni treba pretikati. Pritisneš bremzo v križišču in se mašina ugasne. Spustiš in avto spelje - brez karkšnega koli prestavljanja. V tem je namreč poanta AT.

Ja, kar je OK, ker mi ne sveti tvoja stop lampa 30 ali več sekund v glavo! Kaj bi še rad povedal?


Da stoji na bremzi, da mu avto ne spelje, tebi pa sveti 30s rdeca v glavo. Navadi se ze, ker edini tukaj zagovarjas tvoj nacin.

jakan123 ::

BlaY0 je izjavil:

jakan123 je izjavil:


Jaz ne uporabljam ročne pri speljevanju pa avto ne zleze nazaj. V klanec gre pa itak brez ročne, ker ima avto sistem za speljevanje v klanec in ne potrebujem ročne :)

Torej ti ni treba stati na bremzi preden spelješ ane, dodatni sistemi ti pa nadomestijo ročno...


Ta sistem se vklopi samo na klancu. Na ravnem ne, pa se normalno spelje brez ročne.

BlaY0 ::

Kar jaz tukaj zagovarjam je zgolj in samo to da ne moti drugih, če to mogoče...

Unknown_001 ::

BlaY0 je izjavil:



Jaz če se le da, ne motim ostalih udeležencev v prometu in se v tem kontekstu tudi obnašam na cesti. Enim je pač vseeno, če motijo druge brez kakršnega koli razloga, ki bi se ga dalo zaobiti.


Tu ti dam prav, da se poskušaš obnašat čim bolj vzorno, ampak, to glede zavornih luči je pa nemogoča zahteva. Jaz res ne vem kako lahko vas to mot. Lahk si zaspan ampak tak nimaš kaj na cesti iskat, lahk imaš probleme z očmi tak tudi nisi primeren za vozit z avtomobilom dok ni to poštmano, lahko imaš šipo tok usrano da ti vse blešči,... lahko je pa le to, da ti gre rdeča barva na živce. Deal with it. To da nekoga moti da jaz bremzo tiščim je bedarija. Jaz bom vozil tako kot znam. Dokler nikogar ne ogrožam sem gluh za kakršnakoli modrovanja. Nikakor pa ne bom pa šel vsakega spraševat, če ga nemara celo barva mojega avtomobila moti. Zavorna luč obstaja z razlogom in bistveno lažje je predvidevati reakcijo vozila ki ti daje nek feedback.

Aja, saj res. Handbrake masterrace.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

BlaY0 ::

jakan123 je izjavil:


Ta sistem se vklopi samo na klancu. Na ravnem ne, pa se normalno spelje brez ročne.

Zadnjič sem vozil Golfa bluemotion in se mi je vedno, ko se je mašina ugasnila na armaturi pojavil zelen P.

Unknown_001 je izjavil:

Zavorna luč obstaja z razlogom in bistveno lažje je predvidevati reakcijo vozila ki ti daje nek feedback.

Če si v gibanju. Če pa že pol minute stojiš na semaforju in za tabo še ene 10 njih pa niti ne. Vsi se itak pripravijo na speljevanje ko zasveti oranžna...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

BlaY0 ::

cleanac je izjavil:


Da stoji na bremzi, da mu avto ne spelje, tebi pa sveti 30s rdeca v glavo. Navadi se ze, ker edini tukaj zagovarjas tvoj nacin.

Se pravi stoji na bremzi cel cajt za brez veze, namesto da bi dal v P pa mu tega ne bi bilo več treba, poleg tega pa še meni 30+ sekund sveti v bučo. Skratka dvojni fail...

Amapk pač bom potrpel, vi pač še naprej za brez veze na bremzi stojte, ker to je res kul...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Unknown_001 ::

Avtomatika se NIKOLI ampak res NIKOLI na semaforju ne daje v P. Če imaš kaj rad svoj menjalnik boš dal v N in zategnil ročno. Če ti kdo od zadaj pripizdi pa te nabije, adijo getriebe. Vse polom. P ni nič drugega kot blokada menjalnika.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

AndrejO ::

BlaY0 je izjavil:

jakan123 je izjavil:


Ta sistem se vklopi samo na klancu. Na ravnem ne, pa se normalno spelje brez ročne.

Zadnjič sem vozil Golfa bluemotion in se mi je vedno, ko se je mašina ugasnila na armaturi pojavil zelen P.


Lastim si EcoBoost Forda. Zeleni P na armaturki pomeni, da je motor začasno ugasnjen. Kriterij za start-stop je: menjalnik ni v hitrosti, sklopka je spuščena.

Zavora se ne aktivira in včasih se po kakšnih sama-jama luknjah tudi z zelenim P na armaturki še malo "zaguncam" naprej in nazaj, preden se vozilo dejansko ustavi.

Furbo ::

Jaz tudi še v življenju nisem potegnil ročne pred semaforjem, če avto leze naprej/nazaj, dam pač nogo na zavoro. Pa mi ni še noben potrobil dosedaj ali prišel jokcat. Verjetno imajo vsi preveč dela z držanjem ročne.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Pithlit ::

BlaY0 je izjavil:

@Pithlit: Nisem se spravil nate zato ker nimaš pojma, spravil sem se nate zato ker si imela nekorektno opazko.... jaz sem samo razložil kako se da zadevo naredit da je volk sit in koza cela.... ti si pa nadaljevala s tem, da pač rada koze ješ in jaz ti pač tega ne smem braniti...

V bistvu si se ti pritožil da tu bremze svetijo v glavo pred semaforjem. Jaz sem izpostavila da včasih ne gre drugače (ker imaš semaforje tudi sredi klanca)... pol si pa ti začel bluzit o tem da "teta" ne zna ročne uporabljat (in ne zna normalno speljat).

Zanimivo da si v tem mišljenju še kar osamljen. Glede na to da imaš, po tvoje, edini prav.
Life is as complicated as we make it...

BigWhale ::

Na dovolj strmem klancu se ne da speljati brez rocne tako, da avto ne bi zlezel nazaj. Tega na zalost ne znajo vsi. Zavorne luci pa najbrz res koga motijo. Mene tudi vcasih, ce se kdo postavi glih tko, da mi v glavo svetijo.

Jaz v vecini uporabljam rocno, ker se mi ne da drzat bremzem, tud na manj strmih klancih. :>

Highlag ::

Ne vem zakaj gledate v zadnje luči. če imate pa telefone? :P

Mene meglenke tudi motijo in to oboje. (prednje in zadnje) Mislim, da sem jih sam prižgal samo 1x, pa še takrat niso pomagale nič, ker je bila takšna megla...
Zakaj meglenke motijo? Ker niso zastrte navzgor kot kratke luči. V bistvu so to dolge luči, ki imajo širši storžec osvetljevanja.

Samo mislim, da jih danes ljudje uporabljajo namesto dnevnih luči, ko imajo tokikokrat prižgane.

Po drugi strani pa ljudje tudi dnevnih luči ne znajo uporabljat, oziroma prižgat kratkih, ko dež pada in sedaj, ko se hitro mrak naredi.
Never trust a computer you can't throw out a window

BlaY0 ::

Furbo je izjavil:

Jaz tudi še v življenju nisem potegnil ročne pred semaforjem, če avto leze naprej/nazaj, dam pač nogo na zavoro. Pa mi ni še noben potrobil dosedaj ali prišel jokcat. Verjetno imajo vsi preveč dela z držanjem ročne.

Pač si take vrste človek, ki rad stoji na bremzi. Zato te jaz ne bom zmerjal. Se pravi tebi mora nekdo potrobit, da se uspeš zavedati, da se okrog tebe nekaj dogaja? Drugače lepo fletno sediš v svoji kišti in te boli đonson za vse okoli.

SimplyMiha ::

Mene bolj motijo ksenonke. Če me kaka prestižna rit samo ošvigne s ksenonkami, preostanek poti tipam okoli sebe.

St235 ::

Predvsem pa je naravnost idiotsko primerjat kako motijo meglenke MED VOŽNJO s tem kako motijo zavorne luči ko STOJIŠ na semaforju. Enako je v najslabšem primeru nadležno, drugo pa je lahko izjemno nevarno.

BlaY0 ::

Pithlit je izjavil:


V bistvu si se ti pritožil da tu bremze svetijo v glavo pred semaforjem...

Niti ne... nisem se nič pritožil, samo povedal sem da me to moti in da se to enostavno reši, pa me ja par ljudi tu gor takoj napadlo češ da ne znam vozit in ne vem kaj še vse...

SimplyMiha je izjavil:

Mene bolj motijo ksenonke. Če me kaka prestižna rit samo ošvigne s ksenonkami, preostanek poti tipam okoli sebe.

Ja in moj point je bil, da nekoga moti to nekoga ono in zato še ni nesposoben kreten in idiot. Ampak nekateri pač ne morejo iz svoje kože in takoj začnejo svojo malo "svetovno vojno".

Še enkrat, oni ki ima xenonke jih ne more kar izklopit, ker mu je to primarno svetilo. Oni ki pa pred semaforjem 30+ sekund stoji na bremzi ima pa alternativo, ki je med drugim prijaznejša tako njegovi nogi kot tistemu ki stoji za njim...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

BlaY0 ::

St235 je izjavil:

Predvsem pa je naravnost idiotsko primerjat kako motijo meglenke MED VOŽNJO s tem kako motijo zavorne luči ko STOJIŠ na semaforju. Enako je v najslabšem primeru nadležno, drugo pa je lahko izjemno nevarno.

Če seveda kdo to primerja, ker ga moti eno in drugo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Pithlit ::

Napadli smo te (da ne znaš vozit) zato ker si nekaj o sklopki pa bremzi pametoval, ne zato ker te bremz luči motijo (pa je rešitev izjemno preprosta, ne v njih bolščat).

Ne vem zate, ampak mene su naučil da se avto vžge tako da se stopi na sklopko in bremzo... šele potem se ključ obrne. Speljuje pa tako da daš v brzino, spustiš bremzo, spustiš sklopko tolk da 'zagrabi' in pol počas spuščaš sklopko ter dodajaš gas. Dela povsem brez ročne, tudi v breg (dok ni prehud - kot je BW omenil čisto brez ročne pač ne gre).

Lahko pa, seveda, vedno in povsod speljuješ z ročno in brez sklopke (vžiganja ne priporočam če bo slučajno avto v brzini).
Life is as complicated as we make it...

BlaY0 ::

Unknown_001 je izjavil:

Avtomatika se NIKOLI ampak res NIKOLI na semaforju ne daje v P. Če imaš kaj rad svoj menjalnik boš dal v N in zategnil ročno.

Ja no, če si pa že zategnil ročno, potem ti pa ni treba več na bremzi stat. Case closed.

Pithlit je izjavil:

Napadli smo te (da ne znaš vozit) zato ker si nekaj o sklopki pa bremzi pametoval, ne zato ker te bremz luči motijo (pa je rešitev izjemno preprosta, ne v njih bolščat).

Ne, povedal sem tako kot je, nič nisem pametoval. Vendar se je potem nekaterim zdelo vredno da privlečejo na dan avtomatike, ki jih je pri nas v Sloveniji ravno za dober parkplac pred Hoferjem.

Saj ni treba bolščati direktno v nek vir svetlobe da te le ta moti. Ti lahko verjetno pri stroboskopu brez problema zaspiš, samo stran od njega se obrneš ane.

Pithlit je izjavil:


Ne vem zate, ampak mene su naučil da se avto vžge tako da se stopi na sklopko in bremzo...

Kar seveda nima noben zveze s 30+ sekund stanjem na bremzi pred semaforjem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

čuhalev ::

Hej družba, kaj je to pogovor o avtomatskem menjalniku ali o meglenkah!

Ko berem, da nekatere zadnja meglenka vozila pred sabo moti, si mislim, če so morda ti ravnokar vstali in komaj držijo oči odpre.

BlaY0 ::

Ne zastopim zakaj se sploh sprašuješ to. Zadnja meglenka ni več potrebna ko se ti nekdo približa na zadostno razdaljo. Ampak če nekomu to ne potegne pač sveti onemu za sabo v bučo in ga baš boli za to...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

čuhalev ::

Kolikor vidim zadnja meglenka sveti tako močno kot STOP luč, vendar je njena površina sevanja precej majhna.

BlaY0 ::

Nekateri avti imajo meglenke na obeh straneh. Če ti nekdo sveti z eno ali drugo (stop lampami ali meglenkami) 30+ sekund v bučo, je lahko tudi nevarno, čeprav se Lakotnik29 ne bi strinjal z mano, s tem da pri meglenki lahko vse skupaj sam tudi korigiraš (se pač oddaljiš od tistega ki jo ima prižgano), pred semaforjem pa tega ne moreš ravno početi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Unknown_001 ::

BlaY0 je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Avtomatika se NIKOLI ampak res NIKOLI na semaforju ne daje v P. Če imaš kaj rad svoj menjalnik boš dal v N in zategnil ročno.

Ja no, če si pa že zategnil ročno, potem ti pa ni treba več na bremzi stat. Case closed.



Tega se navadno ne počne, ampak če že ne morete iz svoje kože sem dopisal, toliko da ti ne bo enkrat ko boš mogoče imel avtomaski menjalnik žal da si ga v P pustil, če te bo kdo nasadil. Je pa bistveno hitreje speljat če imaš nogo na bremzi. Ročno zategovat je idiotizem, če je potem samo še 3 sekunde da se luči premenjajo. Ajde še nekako razumem, da se ti rdeča prižge pa gre za križišče z daljšim intervalom, drugače pa je to eno samo nepotrebno delo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

BlaY0 ::

Unknown_001 je izjavil:


Tega se navadno ne počne...

Seveda da se ne, ker vsak lepo sedi v svojem svetu svoje plehnate škatle in ga ne briga nič za okolico, samo da je njemu fajn.

Unknown_001 je izjavil:

Je pa bistveno hitreje speljat če imaš nogo na bremzi.

Pa zakaj bi moral hitro speljevati? Saj točno veš kdaj se bo prižgala zelena in se na to pripraviš. Razen če se šminkaš potem pa jasno moraš hitro speljati...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

RobertDev ::

Me moti zelo. Sploh novejši avti so težavni, ker te totalno oslepijo. Sploh je problem, kot videno nekateri idioti tu pišejo, da se bolje ob strani vidi, vidi se tudi brez meglenk, vozim po rovtah, vsako noč, srne, zajci, vse se pase, in vse vidim že veliko prej ko se oči svetijo. Problem je pa da na take naletiš sredi ovinka, kjer ni šans da bo izklopil meglenke, v večini primerih še na kratke ne preklopijo...

BlaY0 ::

Unknown_001 je izjavil:

Ajde še nekako razumem, da se ti rdeča prižge pa gre za križišče z daljšim intervalom, drugače pa je to eno samo nepotrebno delo.

Saj o tem govorim. Mene ne moti če mi nekdo sveti v bučo 5 sekund naenkrat, 30+ sekund na enkrat pa me že.

Pithlit ::

@BlaY0: Ta "teta" te pa tebe hudo moti, a? Al te moti šminka?
Life is as complicated as we make it...

Unknown_001 ::

BlaY0 je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:


Tega se navadno ne počne...

Seveda da se ne, ker vsak lepo sedi v svojem svetu svoje plehnate škatle in ga ne briga nič za okolico, samo da je njemu fajn.


Lej, če maš veselje do tega ti ne branim, sam glej da ne boš zastojev povzročal. Drugi pa v bistvu sploh ne vejo da to tebe moti, in veš zakaj, ker tudi njih ne moti in ne moremo si predstavljat kako je lahko to nekomu moteče. Še mal pa boš migreno dobil ob gledanju na semafor, če boš tako dalje razmišljal. Ne vem kje ti vidiš egoizem. Drugi s tem nimajo problemov, samo ti pa mogoče še kak vzorc se najde. Je pa egoizem pričakovati od drugih da se bodo posebej za vas izjeme prilagajali.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vzdržljivost sklopk izven mesta (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
598149 (6378) IL_DIAVOLO
»

Opel - izklop Start/Stop (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7214214 (12538) Mavrik
»

"Šparanje" sklopke na avtu (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15147001 (35224) INSIDE
»

Pomoč pri izbiri zavornih diskov (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7831362 (29096) b3D_950
»

Ročna zavora - vrgli so me na tehničnem. (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15947547 (43976) šernk

Več podobnih tem