Forum » Na cesti » Kakšne izkušnje imate s Porše Slovenija?
Kakšne izkušnje imate s Porše Slovenija?
bambam20 ::
springfield je izjavil:
Vse prestave so tam z namenom, da pa ljudje hocete pospesevat na maximum iz 1500rpm, ste si pa sami krivi. Avto najbolj pospesuje pri najvisji moci motorja, kar je za 2.0TDI 140HP pri 4200rpm.
NI res. Jaz ko grem na AC ne dam več iz pete prestave! Men avto pospešuje od 60 km/H do končne 175 km/h brez problema v 5-i prestavi... Nimaš pojma pa, kr brušurice prebiraj. Realnost je mal drugačna.
Utk ::
Nimas pojma zakaj obstaja menjalnik. Ce ti v peti pospesuje od 60 samo pomeni, da imas peto prekratko in da ti manjka 6., v kateri ne bi pospeseval od 60, bi se pa 130 vozil v 6 pri manj obratih. Ceprav, 5. od 60 naprej in 175 koncne me spominja na kakega cliota s 75 konji, tako da mozno da s 6. res ne bi dost naredu, pospesevanju v 5. se pa tudi tezko temu tako rece. V vsakem primeru, zadnja prestava ni namenjena pospesevanju, ampak voznji po avtocesti s cim manj obrati. Ce za kater avto to ne velja, pomeni samo da je slabo nacrtovan.
mikhaair ::
6 prestava je kot vse druge. Nima posebnega namena le za AC in konstantno hitrosto. Dejansko lahko voziš tudi 90 po regionalni cesti. In prehitiš koga. V 6.
bambam20 ::
Nimas pojma zakaj obstaja menjalnik. Ce ti v peti pospesuje od 60 samo pomeni, da imas peto prekratko in da ti manjka 6., v kateri ne bi pospeseval od 60, bi se pa 130 vozil v 6 pri manj obratih. Ceprav, 5. od 60 naprej in 175 koncne me spominja na kakega cliota s 75 konji, tako da mozno da s 6. res ne bi dost naredu, pospesevanju v 5. se pa tudi tezko temu tako rece. V vsakem primeru, zadnja prestava ni namenjena pospesevanju, ampak voznji po avtocesti s cim manj obrati. Ce za kater avto to ne velja, pomeni samo da je slabo nacrtovan.
Avtomobili iz 20 stoletja in večina do 2010 imajo samo 5 prestav ( vzratne ne štejem).. Napisal sem pri 60. Seveda ne pospešuje olično, lahko pa se peljem.
Clio s 75 konji ne gre 175.
lp
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
Utk ::
6 prestava je kot vse druge. Nima posebnega namena le za AC in konstantno hitrosto. Dejansko lahko voziš tudi 90 po regionalni cesti. In prehitiš koga. V 6.
5 ali 6 je vseeno, zadnja prestava mora bit cim daljsa, da se po AC vozis s cim manj obrati. Ce se lahko vozim v 6. 90, je ne potrebujem. Dobri menjalniki in avti so tisti, v katerih se v zadnjo prestavo ne daje pred 110.
V cem je potem prednost 6 prestav, ce se glih tako vozis 90 v njej, samo eno saltanje vec.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
bambam20 ::
5 ali 6 je vseeno, zadnja prestava mora bit cim daljsa, da se po AC vozis s cim manj obrati. Ce se lahko vozim v 6. 90, je ne potrebujem. Dobri menjalniki in avti so tisti, v katerih se v zadnjo prestavo ne daje pred 110.
To se strinjam. Daljše kot je prestavno razmerje,nižji so orbati.
Pri lciotu 1.2 75 konjsme ima pri hitrosti po 130 km/hpo števcu 4000 obratov. lol Posčedično je poraba tam nekje 7.7l.
Dobri avti so tisti, kjer se v zadnjo prestavo ne da pred hitrostjo 170-180 km/H.
next3steps ::
bambam20 ::
next3steps je izjavil:
Ali pa ga pelješ k nekomu, ki ve kaj dela, vseeno ne prišparaš nič, ampak veš, da tip ve, kaj dela (ali pa tipica).
Lol. Ne pelješ nekomu, ki to dela za hobi, ker nima opreme , testerji niso 100€, niti ni usposobljen za delo.
bambam20 ::
next3steps je izjavil:
Kje sem trdil to?
Kdor 30 jurjev za avto ne vozi popoldancu. Jaz ne bi no. pa jaz nimam avta za 3o jurjev pa ne vozim na fuš .
next3steps ::
Kaj pa če dela dopoldan, a je potem dopoldanc? Tisti, ki dela še pozno v noč, je večerc? In pri večercu je razlikakakšna v kvaliteti?
bambam20 ::
next3steps je izjavil:
Kaj pa če dela dopoldan, a je potem dopoldanc? Tisti, ki dela še pozno v noč, je večerc? In pri večercu je razlikakakšna v kvaliteti?
Kdor nima uradno dejavnosti za popravilo avtov je fušar. Takim ne hodim, ker nimam garancije.
Popoldanec "nekdo ki dela po službi doma v garaži na črno. Ima pomanjkljivo znanje in opremo. Njegovo izobraževanje je vodiči iz intereneta in izkušnje, ki si jih je prodobil sam" To nič ne velja.
springfield ::
NI res. Jaz ko grem na AC ne dam več iz pete prestave! Men avto pospešuje od 60 km/H do končne 175 km/h brez problema v 5-i prestavi... Nimaš pojma pa, kr brušurice prebiraj. Realnost je mal drugačna.
Ravno ti brošurice prebiraš, ker vidiš, da ima najvišji navor pri 1500rpm in misliš, da je to potem pospeševanje. Samo da se še tisti deci dizla prišpara na 100km.
next3steps ::
next3steps je izjavil:
Kaj pa če dela dopoldan, a je potem dopoldanc? Tisti, ki dela še pozno v noč, je večerc? In pri večercu je razlikakakšna v kvaliteti?
Kdor nima uradno dejavnosti za popravilo avtov je fušar. Takim ne hodim, ker nimam garancije.
Popoldanec "nekdo ki dela po službi doma v garaži na črno. Ima pomanjkljivo znanje in opremo. Njegovo izobraževanje je vodiči iz intereneta in izkušnje, ki si jih je prodobil sam" To nič ne velja.
Nikjer nisem trdil, naj se storitve avtomehanike izvaja pri fušarjih.
bambam20 ::
springfield je izjavil:
Ravno ti brošurice prebiraš, ker vidiš, da ima najvišji navor pri 1500rpm in misliš, da je to potem pospeševanje. Samo da se še tisti deci dizla prišpara na 100km.
DIzla lolek. Mislim? Mislim? Ahahah dej tiho mi bod.
Pa ne omenji mi dizla, ker sem laergičen na dizl. Avto mora bit bencinar.
next3steps je izjavil:
Nikjer nisem trdil, naj se storitve avtomehanike izvaja pri fušarjih.
Vem. Samo to večina počne. Jaz bi uvedu strog nadzor. Inšpekcije na polno. Kazen 30.000-50.000 jurjev pa da vidimo.
springfield je izjavil:
Ravno ti brošurice prebiraš, ker vidiš, da ima najvišji navor pri 1500rpm in misliš, da je to potem pospeševanje. Samo da se še tisti deci dizla prišpara na 100km.
Avto ne gre samo ta, kjer ima najvišji moment navora .. Se ti vidi, da si ravno gledal risanke na ŽIVŽavu .
MOj razcije navišji navor pri 4250 obratih. Pa do njega tud vleče ko norc.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
springfield ::
springfield je izjavil:
Ravno ti brošurice prebiraš, ker vidiš, da ima najvišji navor pri 1500rpm in misliš, da je to potem pospeševanje. Samo da se še tisti deci dizla prišpara na 100km.
Avto ne gre samo ta, kjer ima najvišji moment navora .. Se ti vidi, da si ravno gledal risanke na ŽIVŽavu .
MOj razcije navišji navor pri 4250 obratih. Pa do njega tud vleče ko norc.
Ti si dejansko prebral, kaj sem jaz napisal? Ker si ponovil moje besede.
Tudi sam imam bencinarja in mi je še tolko bolj nelogično, da bi v 5. pospeševal od 60. Ne glede na moč motorja, ki jo imaš, dvomim, da normalno pospešuje. Al pa ne veš, kaj je to normalno pospeševanje.
Utk ::
Ja od 60 do koncne hitrosti 175 pospesuje v 5., in vlece kot norc. Haha. 175 gre vsak s 100 konji, 100 konjski avti so pa res znani po tem da trgajo asfalt.
bambam20 ::
springfield je izjavil:
Ti si dejansko prebral, kaj sem jaz napisal? Ker si ponovil moje besede.
Tudi sam imam bencinarja in mi je še tolko bolj nelogično, da bi v 5. pospeševal od 60. Ne glede na moč motorja, ki jo imaš, dvomim, da normalno pospešuje. Al pa ne veš, kaj je to normalno pospeševanje.
Maš ja. Sam takega klasičnega slovenskega z malo konji in visoko težo. Nelogično je tistim, ki vam nič ni jasno. Kaj čmo.
Ja od 60 do koncne hitrosti 175 pospesuje v 5., in vlece kot norc. Haha. 175 gre vsak s 100 konji,
Ste se zapiknal v tisith 60 km/H. BRavo. Mojstri kot vedno. s 100 konji da. Z 70 koji pa ne. No moj gre kar 185 km/H zaradi mičkenih predelav. lp.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
Utk ::
Me pa res zanima kater avto s 100 konji in koncno 175, 185 vlece kot norc, v katerikoli prestavi. Sej vem ze dolgo da v temah o avtih v glavnem nakladas, ampak to je pa ze malo prehudo.
bambam20 ::
Me pa res zanima kater avto s 100 konji in koncno 175, 185 vlece kot norc, v katerikoli prestavi. Sej vem ze dolgo da v temah o avtih v glavnem nakladas, ampak to je pa ze malo prehudo.
Tisti,ki ima 820 kg? Si morda pomislil? je pretežko? Misliš, da majo vsi avti čez tono? lolek
Ti se boš moral malce naučit razumevat kaj je napisano. To pomeni, da avto se premakne, ko pritisne stopalko za gas, avto je odziven. Bo ok?
Nakladam. Daj kup si raje en avto, recimo BWM-ja da boš enkrat v življenju videl kaj pomeni met avto, ki gre.
Ne ti men nakladam. lepo te prosim. Sam si cela skladovnica drv, tko k večina na tem forumu. Nesposoben dojemanja napisanega. Verjetno je to posledica, ker programiraš veliko in si zpostavljen sevanaju monitorja letnik 1994.
Hvala bogu izjemam kot sta @nebivedel, solatko, invictus ( šekoga sem pozabil)
99% ostalih s tabo vred pa o avtih nimate pojma. To je dejstvo.
lp.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
janig ::
Pri BMWju moras pazit, ker avto kar zleti na 200+ na uro (njemacka kakovost). Zato nekateri mojstri tukaj vozijo 200 na uro po slovenskih avtocestah. Ce jih policaji ustavijo povejo, da gre za bmw in to je to.
Meizu ::
Meizu ::
janig ::
Jaz tukaj trollam no. O avtih nimam pojma in si jih ne lastim. Vem edino, da vec kot 130 nimas kaj vozit (pa ne samo po slo). In zato semizdi izjava rupsija, da zadnja predstava je za 180+ malo neumna. Pa kolikor vem taki avti imajo vec mode-ov (race, normal, ... ).
Utk ::
Me pa res zanima kater avto s 100 konji in koncno 175, 185 vlece kot norc, v katerikoli prestavi. Sej vem ze dolgo da v temah o avtih v glavnem nakladas, ampak to je pa ze malo prehudo.
Tisti,ki ima 820 kg? Si morda pomislil? je pretežko? Misliš, da majo vsi avti čez tono? lolek
Ti se boš moral malce naučit razumevat kaj je napisano. To pomeni, da avto se premakne, ko pritisne stopalko za gas, avto je odziven. Bo ok?
Nakladam. Daj kup si raje en avto, recimo BWM-ja da boš enkrat v življenju videl kaj pomeni met avto, ki gre.
Ne ti men nakladam. lepo te prosim. Sam si cela skladovnica drv, tko k večina na tem forumu. Nesposoben dojemanja napisanega. Verjetno je to posledica, ker programiraš veliko in si zpostavljen sevanaju monitorja letnik 1994.
Hvala bogu izjemam kot sta @nebivedel, solatko, invictus ( šekoga sem pozabil)
99% ostalih s tabo vred pa o avtih nimate pojma. To je dejstvo.
lp.
Haha, zdaj pravis da imas 820 kilskega 100 konjskega bmwja? Al kaj sploh pravis? Jaz nimam pojma, ki si naredim pol servisov sam, ti si pa se enga dela ne upas narocit prek interneta. Nakladas da glava pece. 820 kilski jajc ti da samo obcutek da gre, v resnici ne gre.
springfield ::
Po moje sploh avta nima. Verjetno so na zaprti oddelek dobili avto-moto revijo pa zdaj pametuje
IL_DIAVOLO ::
6 prestava je kot vse druge. Nima posebnega namena le za AC in konstantno hitrosto. Dejansko lahko voziš tudi 90 po regionalni cesti. In prehitiš koga. V 6.
5 ali 6 je vseeno, zadnja prestava mora bit cim daljsa, da se po AC vozis s cim manj obrati. Ce se lahko vozim v 6. 90, je ne potrebujem. Dobri menjalniki in avti so tisti, v katerih se v zadnjo prestavo ne daje pred 110.
V cem je potem prednost 6 prestav, ce se glih tako vozis 90 v njej, samo eno saltanje vec.
Se strinjam. Pri menjalniku s 6 prestavami je 1. prakticno neuporabna, moras takoj saltat v 2. Se speljat nemores konkretno.
springfield ::
Jaz ti predlagam, da se zaposliš pri enem proizvajalcu avtomobilov, ker očitno vsi narobe preračunajo prestavna razmerja.
Po mojih izkušnjah so pri 6 stopenjskem menjalniku prestave lepše razporejene. 5. je malo krajša kot pri 5 stopenjskem, ampak je 6. kar daljša, tako da teče motor pri nižjih obratih. To govorim za bencinarje, dizle sem vozil samo 6 stopenjske.
Po mojih izkušnjah so pri 6 stopenjskem menjalniku prestave lepše razporejene. 5. je malo krajša kot pri 5 stopenjskem, ampak je 6. kar daljša, tako da teče motor pri nižjih obratih. To govorim za bencinarje, dizle sem vozil samo 6 stopenjske.
mikhaair ::
Dizel pa itak rabi 7,8 celo 9 prestav, da je uglajen. Za superiorne voznike pa bi itak lahko obstojecim odvzeli prvo, pa verjetno se kaksno vmes, recimo 5. Ker za do AC pridet itak rabis 2. in 3. v 4. pospesis na potovalno, pol v 6.
Utk ::
Prestave so že v redu razporejene, večinoma, problem je v preslabih motorjih. Recimo megane 1,6 NA bencinar ima 6 prestav, ampak 6. je krajša od marsikatere 5.v katerem drugem avtu, ker je tist motor pač postal preslaboten za takšno težko kravo. V tistem avtu s tistim motorjem je 6. skoraj brez veze, oz. je daleč od tega kar si nekateri predstavljajo, da je avto s 6. prestavami - da z njim po AC kruzaš pri nizkih obratih. Pač ne moreš tako vozit s 110 konjskim bencinarjem.
Kakšen drug močnejši avto bi pa lahko imel 6., pa je nima. Ampak je pa otročje jokat po 6. prestavi (kar delajo tudi avtonovinarji, ki bi morali vedet bolje) v avtu s prešvoh motorjem. Če avto rabi 4000 obratov, da gre 140, jih pač rabi, ima lahko še 10 prestav pa mu nič ne pomaga.
Je pa 6. tudi trik kako iz totalno preslabotnih motorjev iztisnit nekaj živosti. Imaš občutek, da se nekaj dogaja, ko premetevaš tisto ročico gor in dol do 100 na uro, ko pri resnih avtih šaltaš šele v 3., ali pa 4, če se ti ne mudi.
Kakšen drug močnejši avto bi pa lahko imel 6., pa je nima. Ampak je pa otročje jokat po 6. prestavi (kar delajo tudi avtonovinarji, ki bi morali vedet bolje) v avtu s prešvoh motorjem. Če avto rabi 4000 obratov, da gre 140, jih pač rabi, ima lahko še 10 prestav pa mu nič ne pomaga.
Je pa 6. tudi trik kako iz totalno preslabotnih motorjev iztisnit nekaj živosti. Imaš občutek, da se nekaj dogaja, ko premetevaš tisto ročico gor in dol do 100 na uro, ko pri resnih avtih šaltaš šele v 3., ali pa 4, če se ti ne mudi.
KAVINSKY ::
in zakaj se v 5-ti ne bi smel vozt 60-70kmh ampak od 110 naprej?
Ker obremenjuješ motor in menjalnik. Pri bencinarjih se menja v 5. ko enkrat presežeš 70kmh (tu tudi eco mode lučka javi upshift). Pri dizlih pa pri 80kmh. Je pa seveda odvisno od avta do avta, nimajo vsi istih prestavnih razmerij in polja obratov motorja. Seveda to je pri normalni vožnji po ravnini. Če greš v klanec ali pa pospešuješ, pa je bolje spraviti motor na višje obrate preden menjaš v višjo - če sploh menjaš, na Vršič ne boš lezel 70kmh v 5. prestavi.
Meizu ::
in zakaj se v 5-ti ne bi smel vozt 60-70kmh ampak od 110 naprej?
Ker obremenjuješ motor in menjalnik. Pri bencinarjih se menja v 5. ko enkrat presežeš 70kmh (tu tudi eco mode lučka javi upshift). Pri dizlih pa pri 80kmh. Je pa seveda odvisno od avta do avta, nimajo vsi istih prestavnih razmerij in polja obratov motorja. Seveda to je pri normalni vožnji po ravnini. Če greš v klanec ali pa pospešuješ, pa je bolje spraviti motor na višje obrate preden menjaš v višjo - če sploh menjaš, na Vršič ne boš lezel 70kmh v 5. prestavi.
Pa to je menda jasno. Saj bi tudi potovalni racunalnik prikazal neoptimalno porabo pri tako nizkih obratih. Ampak ja, ljudje delajo po svojih “instinktih” potem pa jamrajo kako so ze 10x menjali dpf filter.
springfield ::
Kolikor sem jaz vozil dizle (vecinoma VAG), je pri 80 tezil ze za 6., ce seveda nisem pospeseval.
Meizu ::
springfield je izjavil:
Kolikor sem jaz vozil dizle (vecinoma VAG), je pri 80 tezil ze za 6., ce seveda nisem pospeseval.
To si vozil neke 1.4 dizel mlince.
Na moji Opel Astri mi javi eco za menjavo v 6. pri cca 100-110kmh.
link_up ::
popolni reatrdiranci, ki se obnasajo snobovsko samo zaradi tega, ker firme pri njih kupujejo avtomobile.
Od mene so recimo hoteli, da poravnam pripravo avtomobila, ceprav se zanj nisem odlocil. Se grozili so s pravnimi posledicami...res, zelo profesionalno! Seveda se ne smes dati in jim na pol v smehu poves, da imajo premalo soli v glavi za tako govoricenje. Na njihovo sreco so dovolj hitro ugotovili in odstopili od njhovih zahtev. Po tistem je pritozba romala direktno na VW, kateri so jih tudi, prijazno ali ne, na to opozorili. Kasneje je na dom prislo uradno opravicilo podpisano od direktorja in to s pravim kulijem.
Strnjeno: barabe.
Od mene so recimo hoteli, da poravnam pripravo avtomobila, ceprav se zanj nisem odlocil. Se grozili so s pravnimi posledicami...res, zelo profesionalno! Seveda se ne smes dati in jim na pol v smehu poves, da imajo premalo soli v glavi za tako govoricenje. Na njihovo sreco so dovolj hitro ugotovili in odstopili od njhovih zahtev. Po tistem je pritozba romala direktno na VW, kateri so jih tudi, prijazno ali ne, na to opozorili. Kasneje je na dom prislo uradno opravicilo podpisano od direktorja in to s pravim kulijem.
Strnjeno: barabe.
In and Out
springfield ::
springfield je izjavil:
Kolikor sem jaz vozil dizle (vecinoma VAG), je pri 80 tezil ze za 6., ce seveda nisem pospeseval.
To si vozil neke 1.4 dizel mlince.
Na moji Opel Astri mi javi eco za menjavo v 6. pri cca 100-110kmh.
2.0TDI 150hp "mlincek"
Mogoce Oplov motor ni vozen pri nizkih obratih ali pa ima zelo dolgo 6. Sem preprican, da vse znamke dobro preracunajo prestavna razmerja optimalna za njihove motorje.
Meizu ::
springfield je izjavil:
springfield je izjavil:
Kolikor sem jaz vozil dizle (vecinoma VAG), je pri 80 tezil ze za 6., ce seveda nisem pospeseval.
To si vozil neke 1.4 dizel mlince.
Na moji Opel Astri mi javi eco za menjavo v 6. pri cca 100-110kmh.
2.0TDI 150hp "mlincek"
Mogoce Oplov motor ni vozen pri nizkih obratih ali pa ima zelo dolgo 6. Sem preprican, da vse znamke dobro preracunajo prestavna razmerja optimalna za njihove motorje.
Moja je 210hp/440nm mlincek. Od 1500rpm dalje se mu absolutno mesa.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
koyotee ::
Do katere hitrosti pa mora pospeševati? Kaj pa upor zraka?
Kaj ti misliš pri Passat (B6) - 2.0 TDI (140 Hp) , ki ima 320 nm navora in končno hitrost 209 km/H?
NE more normalno poševat do 150 km/H, potem pa se ustavi oz. potrebuje čas. .. Ni logično.. Po moje je zadevo že uredil s popravilom EGR ventila.
Astra 1.6 ima 136HP, 320nm navora in končno 205.
Ne vem kaj želiš s tem povedta. Ti pospešuje normalno do 2005 km/H?
Še nisem vozil nemškega 140 konjskega dizla, ki ne bi zvezno pospeševal od 150 km/H v zadnji prestavi, ko si pohodil po gasu.
Ma dej ne blodi prosim, avto pospešuje do 2500rpm, pol pa je bolj ali manj polžje pospeševanje. Vem, sem vozil A4 z enakim motorjem, to je daleč od kakega zveznega pospeševanja.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
springfield ::
Moja je 210hp/440nm mlincek. Od 1500rpm dalje se mu absolutno mesa.
Ni 1.6 200hp/300nm?
Ma dej ne blodi prosim, avto pospešuje do 2500rpm, pol pa je bolj ali manj polžje pospeševanje. Vem, sem vozil A4 z enakim motorjem, to je daleč od kakega zveznega pospeševanja.
Ti imas samo obcutek, da neha pospesevat pri 2500rpm, ker se takrat neha maksimalni navor. Poglej na prejsnji strani video, da hitreje pospesuje v nizji prestavi z visjimi obrati.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: springfield ()
koyotee ::
No shit da pospešuje, vendar je ta pospešek nikakav.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
springfield ::
Boljši kot v prestavi višje znotraj max navora, kar očitno ti delaš in misliš, da iztisneš maksimalno iz svojega avta.
Utk ::
Klasicna napaka noobov, ki nimajo pojma o nicemur pa mislijo da vejo vse. V riti ne obcutis hitrosti niti pospeska, ampak sele drugi odvod, spremembo pospeska. Zato nekateri noobi trdijo, da 90 konjski dizel pospesuje bolje od 120, 130 konjskega NA bencinarja. Pri dizlu se najprej sekundo ali dve ne zgodi absolutno nic, potem cukne (to cutis v riti in mislis da si v raketi), kmalu zatem se neha karkoli dogajat, pac normalno, pocasi, pospesuje. Po drugi strani NA bencinar zacne takoj pospesevat, in to vse hitreje z narascanjem obratov, ampak to ne obcutis, ker ni cuka. Od tod vse zmote in razhajanja med obcutki in realno stoparico.
Meizu ::
springfield je izjavil:
Moja je 210hp/440nm mlincek. Od 1500rpm dalje se mu absolutno mesa.
Ni 1.6 200hp/300nm?
Ma dej ne blodi prosim, avto pospešuje do 2500rpm, pol pa je bolj ali manj polžje pospeševanje. Vem, sem vozil A4 z enakim motorjem, to je daleč od kakega zveznega pospeševanja.
Ti imas samo obcutek, da neha pospesevat pri 2500rpm, ker se takrat neha maksimalni navor. Poglej na prejsnji strani video, da hitreje pospesuje v nizji prestavi z visjimi obrati.
Ne jaz imam 2.0 cdti 165hp astra j ampak cipirana na 210hp.
bambam20 ::
Dizel pa itak rabi 7,8 celo 9 prestav, da je uglajen.
Ti nimaš pojma. Pelji se v kakšne novodobnem nemškem dizlu.- Novodobne m ne pomeni letnik 2000. lol
Pri dizlu se najprej sekundo ali dve ne zgodi absolutno nic, potem cukne (to cutis v riti in mislis da si v raketi), kmalu zatem se neha karkoli dogajat, pac normalno, pocasi, pospesuje.
Jel. Se vidi, da nimaš pojma. Pa ne samo ti. A to si ostal v času golf dvojk brez turbine? Novodobni dizli takoj pospešijo.
Zakaj se jaz sploh s takšnimi pogovarjam, če nimate dejanskih izkušenj.
Samo nekaj predvidevate, nimate pa za spodoben avto.
IL_DIAVOLO je izjavil:
Se strinjam. Pri menjalniku s 6 prestavami je 1. prakticno neuporabna, moras takoj saltat v 2. Se speljat nemores konkretno.
Ni res. 320 navora imaš takoj pri 1400 obratov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
bambam20 ::
Imam eno vprašanje: Kako je pri Passatih z navorom? V drugi ga imajo največ. Pri 140 konjih me moti, da ko je npr v šesti prestavi, da deluje nekoliko zaspan. Do 200 km/h rabi od 150 naprej kar precej časa. Na cca 10 sekund se poveča hitrost za 10.
Od kar ima avto očiščen PDF in urejen EGR ventil je vstal od mrtvih. Dejansko mora voznik ves čas krotiti desno nogo, da mu merilnik ne prileze na 190 km/H.
Utk ::
Jel. Se vidi, da nimaš pojma. Pa ne samo ti. A to si ostal v času golf dvojk brez turbine? Novodobni dizli takoj pospešijo.
Zakaj se jaz sploh s takšnimi pogovarjam, če nimate dejanskih izkušenj.
Zakaj se jaz pogovarjam s takimi, ki ne vejo kaj je to takoj, pametujejo o 140 konjskih turbodizlih, vozijo pa 100 konjske 840 kilske karjole, ki letijo kot nore do 175.
Utk ::
In btw, stari dizli brez turbine so takoj pospesli, slabo, ampak so. S turbino ne takoj, razen ce majo 2,3.
K0l1br1 ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Koliko je realna življenska doba vozila? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 19961 (16751) | Klemzz |
» | Škoda Octavia Combi (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 62630 (35195) | urkoman |
» | Nakup avtomobila za na AC (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 44054 (33493) | Sparkxl |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 198672 (163685) | Spajky |
» | VW passat karavan ali Peugeot 508SW (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 21634 (19441) | čuhalev |