Prijavi se z GoogleID

» »

Koliko je realna življenska doba vozila?

Koliko je realna življenska doba vozila?

strani: « 1 2

andrejn ::

Pozdravljeni,

v kratkem imam namen kupiti novega/rabljenega VW Tourana 2.0 TDI. Gre se za družinski avto, ne bi ga rad preveč vlačil po servisih. Menjava olja mi je dovolj. Okej za drugi avto mi je vseeno pač ena bencin kripa in živjo.

Včasih sem imel Opel corso 1.2 bencin, vse je bilo poceni, gume, servisi, avto res poceni.. Je pa pri 12 letih začelo marsikaj nagajati, slabe luči, slaba svetilnost, puščanje olja, odstopanje blaga, zamakanje vode v kabino, slabi kontakti itd.. Imela je 240kkm.
Tukaj smatram, da je avto 100% odslužil, avto je začel razpadati in je imel 240kkm in vsak meter, ki ga je dal od sebe je bil podarjen.


Sedaj pa vprašanje, VW touran mašina 2.0 TDI, koliko kilometrov zdrži z menjavo olja brez predvidenih večjih stroškov? 150 kkm 250kkm? 500 kkm?

Da je cena opazno nižja okoli 18 k€, je avto star 3-4 leta, in je 10 k€ "cenejši" kot nov in ima okoli 100 kkm. Je to računaca? Ali lahko naredim z avtom še 200kkm brez probemov ali moram pričakovati kakšno menjavo verige, injektorjev, bosh pumpe, turbine? Seveda vsaka stvar stane 1k€.

Torej:
nov 28 k€ 5 let garancije (zagotovilo, da nimaš večjih stroškov), samo menjava olja
rabljen 18 k€ 4 leta star, 100 kkm brez garancije, upanje, da se nisi nategnil in upaš, da ti ne utrga ketne/jermena in moraš dati še za popravilo 3k€?

hojnikb ::

pr nobenem avtu nebo šlo sam menjava olja. Najmanj kar bo treba je menjat gume, kakšne ploščice, akumolator, adblue tekočina če je novejši dizl. To je potrošni material, ki ti ne uide.

V vsakem primeru je loterija.
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

Wrop ::

Če ga dobiš za cca 16 k€, za 4 leta star avto, potem bi sploh naprej razmišljal.

Sami ::

Življenska doba vozila je odvisna od ravnanja z avtomobilom, hranjenja avtomobila (garaža, zunanji parking), 240k km za Corso ni ravno veliko...z rednim vzdrževanjem bi morala iti vsaj do 400-500k km. Kolegica ima trenutno na Corsi C 1.2 16V 350k km....avto dela bp.

Nihče ti ne bo mogel povedati koliko zdrži 2.0TDI, odvisno od intervalov servisiranja, ravnanja voznika, bi pa moralo iti z rednimi servisi in vzdrževanjem 500k km+.

Jaz na svojih avtomobilih delam servise na 10k km, čeprav je predpisano na 30k (kar je pretiravanje) in nikoli nisem imel težav. Golfa IV 1,9TDI sem prodal ko je imel 440k km in se še vozi naprej.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

FrRoSt ::

Načeloma bi dizel moral zdržati vsaj 250kkm, vsaj včasih j bilo tako... Danes pa imaš notri en kup navlake, karera je že praktično obvezna za samo funkcioniranje avta....

Iz višjega cenovnega razreda bo avto, dražja bodo tudi popravila in servis, tudi gume in vse ostalo.... Samo z menjavo olja ne bo šlo, vedno se najdejo tudi druge stvari, ki so praktično standardne, zavorne obloge in vse ostalo, avspuh, ... in vse ostalo, da elektronike ne omenjam.... Lahko ti gre pa tudi kaj izvenseriskega, turbina, roka, ..... Vse to se dogaja.... :| Najbolj razumsko boš še razmišljal, ko si boš za tak avto odobril 1k€ letno za stroške in vzdrževanje.... 8-)

Pa kakšen € boš lahko še profitiral/prišparal, če boš z avtom lepo ravnal! :))
Slotech je v lasti in oblasti Svinj. Živali vseh kmetij, združite se!
@Shegevara me je RAZSVETLIL!:
Ko te izbrišejo in onemogočijo, je to dokaz, da si se motil!

zobnik ::

Poglej v Italijo tud 30 let stari se vozjo ko so pri nas redkost.
Moj l.2003 clio je kot nov.

Stari maček ::

Z 2.0 TDI-jem boš brez večjih težav naredil 400.000 km. Računaj pa na menjavo vztrajnika in sklopke, pa kakšen klima kompresor zna odletet. Turbo drži v odvisnosti od stila vožnje. Ko je hladen, motorja ne tedaj preko 2000 obratov, pa ne bo težav. Ekonomika je vsekakor na strani rabljenega z okoli 100.000 km, pa tudi s tistimi, ki imajo realnih 200.000 ne bi smelo biti težav, če so pravilno voženi in vzdrževani.

TheBlueOne ::

Vecina znanih, ki imajo VW imajo praviloma bolj tezave z drobnarijami, kakor lezaji, tu in tam kontrolna lucka itn., kot pa da bi jih motor pustil na cesti. Za karoserije in motorje imajo relativno visok standard kakovosti v primerjavi z ostalimi evropejci. Si mislim, da ce delas veliko AC km ne bi smel biti problem iti cez 400.000km.

VW je takrat, ko sem bil blize brendu imel menda velik servis na 200.000km oz 48 mesecev, kar pomeni, da te morda caka velik servis. Ce se prav spomnem ima zobati jermen, treba je menjati pumpe in ne vem kaj se vse, tako da je hitro med 500 in 1000€.

shadeX ::

ne bi ga rad preveč vlačil po servisih.


To ti bo avto povedal, ne ti.

Sedaj pa vprašanje, VW touran mašina 2.0 TDI, koliko kilometrov zdrži z menjavo olja brez predvidenih večjih stroškov?


Zakaj pa se ne pripraviš na najslabši scenarij (stroški) in potem oceniš, če si avto lahko privoščiš ali ne? Po zapisanem, potihoma upaš, da bi se vozil "dobro" brez večjih stroškov - to ne gre oz. je loterija.

rupsi31 ::

hojnikb je izjavil:

pr nobenem avtu nebo šlo sam menjava olja. Najmanj kar bo treba je menjat gume, kakšne ploščice, akumolator, adblue tekočina če je novejši dizl. To je potrošni material, ki ti ne uide.

V vsakem primeru je loterija.


To so manjši stroški. Načeloma se bi moral vsaj do 250.000 km izognit vsem velikim stroškom kot je obraba sklopke, injektorji, bosh pumpa, turbina.. Sklopa bi recimo lahko pri 250.000 km malo drsela , a to ni ralog za menjavo.

sandmat ::

stari volvoti so narejeni za 100 let :D

andrejn ::

Ja vidim, da ni preprostega odgovora.

Za menjavo olja sem se napačno izrazil, mislil sem redne servis za potrošni material. TDI in avto dražjega je problem, če imaš večjo okvaro, ker to je izdaten strošek, si slabe volje in še brez avta za tisti čas.

Verjetno imate vsi po vrsti prav. Verjetno je pa največ odvisno od načina vožnje, vzdrževanja itd.. in pač na koncu je tako, da če kupiš rabljen avto je malo loterije.

Recimo za soseda vem, da se mu je po 5 letih strgal jermen pri Touranu in mu je pomlelo mašino :) potem je pa imel še težave s puščanjem olja. Recimo en kolega je pa kupil citrena c4 in je moral menjati sklopko in puščalo mu je olje hmalu po nakupu. Avto je imel 150 kkm in naj bi mu že menjali sklopko pri 100 kkm.. gotovo je bil prejšnji lastnik malomaren.

Bistvo pri vsem je v mašini, če to deluje dobro, nimaš pretiranih stroškov, če se ti pa strga ketna je pa takoj 3k€.

IL_DIAVOLO ::

Tdi je stroj, ampak temu je tudi primerno vzdrzevanje. Lahko gre cez 500k km, ampak se moras zavedati, da bos za tako kilometrino naredil vsaj 5 velikih servisov in 20 rednih. Da niti ne omenjam dvomasnega vzrajnika in turbine.

FTad ::

Dobro no, ce gre vse ok, naredis do 500kkm z dvema velikima servisoma.

IL_DIAVOLO ::

Ja pa 5 rednih servisov.

FTad ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ja pa 5 rednih servisov.


Teh pa vseeno vec.

rupsi31 ::

FTad je izjavil:

Dobro no, ce gre vse ok, naredis do 500kkm z dvema velikima servisoma.


Tole pa zagotovo ne. Verjetno imajo starejši vw-ji veliki servis na dobo 5 let ali 120.000 km.

Tile novi pa imajo velik servis na 180.000 km, od kar nimajo več ketne. Ketno so imeli med letom 2009? in 2013? Tam nekje.

pero50 ::

moje mnenje je približno takšno:
20 let za karoserijo
300.000 za bencinske motorje
500.000 za dizle

Čudno je pa to, ker imajo dizli pri petih letih 200.000km, potem se pa ta številka magično ustavi, ker je praktično nemogoče prodati avto s 300.000km.

Sem pa že slišal za eno a6, katera je imela v desetih letih 850.000km, sedaj če še vedno lavfa jih ima že krepko čez miljon. Lastnik je rekel, da bo vozil dokler bo šel, ampak z njemu nisem bil že 4 leta v stiku.

rupsi31 ::

andrejn je izjavil:


Recimo za soseda vem, da se mu je po 5 letih strgal jermen pri Touranu in mu je pomlelo mašino :) potem je pa imel še težave s puščanjem olja. Recimo en kolega je pa kupil citrena c4 in je moral menjati sklopko in puščalo mu je olje hmalu po nakupu. Avto je imel 150 kkm in naj bi mu že menjali sklopko pri 100 kkm.. gotovo je bil prejšnji lastnik malomaren.


NI nujno. Tudi stil vožnje pripomore prehitri menjavi sklopke. Kdor naredi večino kilometrov po mestu oz. veliko uporablja sklopko za speljevanje bo moral prej menjat kot nekdo, ki večino časa vozi po avtocesti. To je menda logika, da bo avto vožen na dolge razdalje imel manj obrabljene dele.

Sklopka najbolj trpi pri speljevanju.

kingsix ::

90% motorjev zdrži načeloma enako.
Pa če je to VW, Toyota al Renault. Tu nekih razlik ni. Vsaka znamka ma v preteklosti kak slab motor... Pa prav vsaka znamka ma uporabnike ki majo 500k km BP ali pa take, ki jim je vse skupaj zružili pri 100k km.

WizzardOfOZ ::

Vprašanje, če bodo najnovejši motorji zdržali toliko kot tisti izpred leta 2010, ko še niso tako hudo šparal na vseh koncih. Do 2010 recimo nisi slišal za toyoto landcruiser, da bi mašina ribnla pri 120k, s temi novimi pa temu ni več tako in je kar konkretno število novejših šlo rakom žvižgat že pred 150k kilometrov. Pa so ti avtomobili znani po svoji robustnosti in odličnih mašinah pa se vozijo res povsod in ob vsakih pogojih in po vseh terenih.


Bo pa vsak avto dolgo časa zdržal ob pravilnem servisiranju. Ampak to pomeni, da menjaš tudi kakšen del, ki še ni crknil, je pa že bolj proti koncu in ne samo olje filtre in svečke.

IL_DIAVOLO ::

To pa prvic slisim glede toyote.

WizzardOfOZ ::

Ja, tudi jaz sem bil orenk presenečen, ko sem to zvedel.

K0l1br1 ::

Moj vw ima 10 let in 188 kkm. Dela.

starfotr ::

Če ne delaš vsaj 30 000 km na leto, je škoda imeti dizla.

Če imaš dizla, ga boš moral kar dobro gonit, ne pa se jajcat na nizkih obratih in kratih vožnjah, če želiš, da ti dolgo dela.

Torej, dizel pomeni veliko avtoceste, več kot 90 %. Ker drugače je brez veze imeti dizla.

Če ga ne boš gonil, se ti bo zabil DPF, ERG... in potem stroški. Samo zato, ker nisi imel težke noge in nisi pritisnil, da gre 150 km/h 2 uri skupaj, brez prestanka.

IL_DIAVOLO ::

Saj se ga da terat tudi po regionalkah :D

PacificBlue ::

starfotr je izjavil:

Če ne delaš vsaj 30 000 km na leto, je škoda imeti dizla.

Če imaš dizla, ga boš moral kar dobro gonit, ne pa se jajcat na nizkih obratih in kratih vožnjah, če želiš, da ti dolgo dela.

Torej, dizel pomeni veliko avtoceste, več kot 90 %. Ker drugače je brez veze imeti dizla.

Če ga ne boš gonil, se ti bo zabil DPF, ERG... in potem stroški. Samo zato, ker nisi imel težke noge in nisi pritisnil, da gre 150 km/h 2 uri skupaj, brez prestanka.


Eh, tole je mimo..

Delam manj kot 10.000 km na leto, imam dizla že 8 let..brez takih ali drugačnih problemov, pač redni servisi, pa tudi malo občutka, da ne nabijam z obrati, ko je hladna mašina..
Drug primer..dela še manj km na leto kot jaz, imel hyundai galloperja, zelo kratke razdalje, vsak dan..avto imel 12 let, na koncu prodal ker ga je začela rja, z mašino(2.5tdi) nikol kakšnih težav(menjan je bil edino alternator) vse ostalo bp...
Te zgodbe so postale že ljudske pravljice(vsaj po mojih izkušnjah).
Be yourself - everyone else is already taken. Oscar Wilde

hojnikb ::

dpf se spuca po 20 minutah normalne voznje po ac, o kakih 150 bluzite..
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

starfotr ::

Manj, kot 10 k in imaš dizla. Jao, jao. In kaj je zate redni servis? Menjava DPF na 15000 km? Menjava EGR na 12 000 km? Vztrajnik na 30 000?

Folk se v 20 minut pelje po AC. 30 minut pa stoji v gužvi. In imajo dizla.

K0l1br1 ::

starfotr je izjavil:

Manj, kot 10 k
Briga dizla za gostilniške ugotovitve.

starfotr ::

Dizla ne briga. Ob taki vožnji... Se zapaca, pokvari in basta.

darkolord ::

Bluziš.

Enivej, motorji in pripadajoči deli pri današnjih avtih držijo zelo dolgo. Večinoma se avti menjajo, ker se počasi iztroši vse ostalo in ne, ker bi crknil motor.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

K0l1br1 ::

starfotr je izjavil:

Dizla ne briga. Ob taki vožnji... Se zapaca, pokvari in basta.
Bluziš. Preveč risank in preveč fomo.

Gregor5816 ::

TheBlueOne je izjavil:

Vecina znanih, ki imajo VW imajo praviloma bolj tezave z drobnarijami, kakor lezaji, tu in tam kontrolna lucka itn., kot pa da bi jih motor pustil na cesti. Za karoserije in motorje imajo relativno visok standard kakovosti v primerjavi z ostalimi evropejci. Si mislim, da ce delas veliko AC km ne bi smel biti problem iti cez 400.000km.

Tu lahko prikimam. Imamo pri hiši 2.0 SDI, 15 let star, dobrih 10k km na leto. Z motorjem nikoli nobenih težav, smo pa recimo menjali vsaj polovico ključavnic in mehanizmov za elektronski pomik stekel.

IL_DIAVOLO ::

Stari dizli se niso imeli dpf-ja in zato ni teh tezav. To pa ne pomeni, da tezave ne obstajajo v novejsih dizlih.

PacificBlue ::

starfotr je izjavil:

Manj, kot 10 k in imaš dizla. Jao, jao. In kaj je zate redni servis? Menjava DPF na 15000 km? Menjava EGR na 12 000 km? Vztrajnik na 30 000?

Folk se v 20 minut pelje po AC. 30 minut pa stoji v gužvi. In imajo dizla.


Nic od tega ni bilo menjano. Avto ima 220.000 kilometrov. Jermen še ni bil zamenjan. Po avtocesti se v službo ne vozim. Relacija cca 8 km v eno smer. Še kaj?:) Redni servis, menjava olja, filtrov, nič kaj posebnega. Vozim Volvo.
Be yourself - everyone else is already taken. Oscar Wilde

Cveto ::

Avto zdrži praktično neskončno dolgo, vprašanje je samo kdaj postane vzdrževanje predrago. Napredek je ogromen glede na čas, ko sem začenjal vozit. Jugoti in podobni avti so imeli recimo predvideno življenjsko dobo motorja 60.000 km, potem je bila predvidena "generalka". Danes se tega praktično ne dela več, saj postane ostalo predrago. Do ene 200-250k je mir, potem pa je treba počasi menjati kakšno sklopko, amortizerje, izpušni lonec, vodno črpalko, alternator itd... Jaz sem z prejšnjim avtom naredil (Honda Accord) 210.000 km brez kakršnekoli težave, z originalno sklopko, amortizerji, izpuhom, črpalkami in vsem ostalim, edino kar je šlo je bil po 6 letih akumulator in enkrat vmes prednji in zadnji diski.
i7-3770@4.3ghz, Asrock Fatal1ty p67, MSI GTX 1060 GamingX 6GB

Tilen ::

Imam 2.0 TDI starega 4-5 let in delam manj kot 15k na leto. Do sedaj nobenih težav z ničemer. Niti enkrat še nisem dobil lučke za obvezno regeneracijo. Samo vozim in seveda redni servis na 15k ali eno leto.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

matobeli ::

Ti si presenečen ker nimaš na avtu z 75kkm nobene lučke prižgane? Tud če je tdi še ne pomen da je iz papirja.

Težave se začnejo po 150kkm, pred tem so praviloma omejene bolj na serijske napake.

Tilen ::

Zgoraj nekdo piše, da bi moral že vsaj vztrajnik, DPF in EGR menjati, ker se vozim na krajše relacije. Samo pravim, da temu ni tako.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

IL_DIAVOLO ::

Vztrajnik odpove po 100k km.

K0l1br1 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Vztrajnik odpove po 100k km.

Potem bi jih moral zamenjati že enih 5 do 8. Očitno so iz kartona ne iz papirja.
kaj je, preveč dežja? Ne bi raje na ringa raja forumu babam objavljal te neumnosti?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: K0l1br1 ()

zobnik ::

Menjava olja in filtrov, vsak motor zdržui min.400.000km.

WizzardOfOZ ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Vztrajnik odpove po 100k km.


Dvomasni vztrajnik zdrži vsaj nekje 250k. Enomasni pa z lahkoto celotno dobo avtomobila.

IL_DIAVOLO ::

K0l1br1 je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Vztrajnik odpove po 100k km.

Potem bi jih moral zamenjati že enih 5 do 8. Očitno so iz kartona ne iz papirja.
kaj je, preveč dežja? Ne bi raje na ringa raja forumu babam objavljal te neumnosti?


Govorim o dvomasnem.

K0l1br1 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

K0l1br1 je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Vztrajnik odpove po 100k km.

Potem bi jih moral zamenjati že enih 5 do 8. Očitno so iz kartona ne iz papirja.
kaj je, preveč dežja? Ne bi raje na ringa raja forumu babam objavljal te neumnosti?


Govorim o dvomasnem.

Jaz tudi.
Od 5 do 8 po tvojih izračunih. Za bolj točno bi moral malo kilometre šteti.

Turbin bi po tvoje tudi tam nekje moral zamenjati. Injektorjev pa toliko, kolikor je jabolk v gajbi. In enih 10 turbin?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: K0l1br1 ()

IL_DIAVOLO ::

Odvisno od voznje.

rupsi31 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

K0l1br1 je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Vztrajnik odpove po 100k km.

Potem bi jih moral zamenjati že enih 5 do 8. Očitno so iz kartona ne iz papirja.
kaj je, preveč dežja? Ne bi raje na ringa raja forumu babam objavljal te neumnosti?


Govorim o dvomasnem.



Tudi dvomasni ne odpove pri 100.000km. V tem primeru bi se moral z sklopko izživljat.

zobnik ::

tud 500.000km zdrži vztrajnik in sklopka, če je vožen po AC

K0l1br1 ::

Mhm, sedaj je odvisno od vožnje. Ko bomo vožnjo obdelali, bo odvisno od lune, nato od luninih men. S tem, da je napisano 100kkm, ničl ni napisano, kakšna mora biti vožnja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: K0l1br1 ()
strani: « 1 2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Poškodovan dvomasni vztrajnik (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6515289 (1387) krneki0001
»

Nakup rabljenega avta do 7000EUR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
30629934 (20895) Mato989

AUDI A3 1.9 TDI- nasvet (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9612291 (9986) rupsi31
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743106674 (71687) Spajky
»

Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14634775 (31656) Matwic

Več podobnih tem