» »

Kakšne izkušnje imate s Porše Slovenija?

Kakšne izkušnje imate s Porše Slovenija?

1 2 3
4
5

KAVINSKY ::

Pa kaj ti bluziš? Dokler ne pride motor na boost (v območje delovanja turbine) bo pospeševal kot klasični NA motor. Na nizkih obratih pa noben motor ne bo vlekel.

K0l1br1 ::

KAVINSKY je izjavil:

Pa kaj ti bluziš? Dokler ne pride motor na boost (v območje delovanja turbine) bo pospeševal kot klasični NA motor. Na nizkih obratih pa noben motor ne bo vlekel.

Sploh se ne premika. Kaj imate to za ene kante.

mikhaair ::

bambam20 je izjavil:

mikhaair je izjavil:

Dizel pa itak rabi 7,8 celo 9 prestav, da je uglajen.



Ti nimaš pojma. Pelji se v kakšne novodobnem nemškem dizlu.- Novodobne m ne pomeni letnik 2000. lol

Utk je izjavil:

Pri dizlu se najprej sekundo ali dve ne zgodi absolutno nic, potem cukne (to cutis v riti in mislis da si v raketi), kmalu zatem se neha karkoli dogajat, pac normalno, pocasi, pospesuje.



Jel. Se vidi, da nimaš pojma. Pa ne samo ti. A to si ostal v času golf dvojk brez turbine? Novodobni dizli takoj pospešijo.

Zakaj se jaz sploh s takšnimi pogovarjam, če nimate dejanskih izkušenj.


Samo nekaj predvidevate, nimate pa za spodoben avto.

IL_DIAVOLO je izjavil:



Se strinjam. Pri menjalniku s 6 prestavami je 1. prakticno neuporabna, moras takoj saltat v 2. Se speljat nemores konkretno.


Ni res. 320 navora imaš takoj pri 1400 obratov.

BMW dizel z avtomatiko l.15 jo ok za komentirat? Mogoce imava razlicne pojme, kaj uglajensot je. Dizelsko ropotanje to ni.

bambam20 ::

KAVINSKY je izjavil:

Pa kaj ti bluziš? Dokler ne pride motor na boost (v območje delovanja turbine) bo pospeševal kot klasični NA motor. Na nizkih obratih pa noben motor ne bo vlekel.



Pa ti veš kje začne delovanje turbine pri Passatu B6?

Kaj ti pišeš? Veš od kako nizkih obretov so odzvivni novodobni turbinarji? Najmanj 1300 obratov gor.

In še enkrat. NImaš pojma. MOčan avto z veliko navora 380- 400 vleče iz nizkih obratov ( pod 1400 )

mikhaair je izjavil:


BMW dizel z avtomatiko l.15 jo ok za komentirat? Mogoce imava razlicne pojme, kaj uglajensot je. Dizelsko ropotanje to ni.


Če ni šestak, se nimava kaj pogovarjat. Kosilnice so za na travo.

koyotee je izjavil:



Ma dej ne blodi prosim, avto pospešuje do 2500rpm, pol pa je bolj ali manj polžje pospeševanje. Vem, sem vozil A4 z enakim motorjem, to je daleč od kakega zveznega pospeševanja.


Haha.. Ti nisi resen,. zakaj misliš, da ma diesel 6000 obratov? Trololo..

Si vozu z zjebanim egr-jem in zabitim PDF-jem pa še kaj na tistem audiju ni delovalo optimalno.

Utk je izjavil:


Zakaj se jaz pogovarjam s takimi, ki ne vejo kaj je to takoj, pametujejo o 140 konjskih turbodizlih, vozijo pa 100 konjske 840 kilske karjole, ki letijo kot nore do 175.



Poglej pametnjakovič: Pripel ti tisto svojo šajtrgo pa gremo na AC mal potestirat. Se bomo potem pogovarjal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Utk ::

Ti kar testiraj. Ce si bil presenecen, da passat 2010 letnik pri 140 ne ropota kot traktor, te caka se veliko presenecenj pri tvojih testiranjih. Jaz testiram samo se elektriko, drugo me ne zanima. Ice motor imam dovolj dober, da me bo pripeljal do konca njihove dobe.

D3m ::

Utk je izjavil:

Ti kar testiraj. Ce si bil presenecen, da passat 2010 letnik pri 140 ne ropota kot traktor, te caka se veliko presenecenj pri tvojih testiranjih. Jaz testiram samo se elektriko, drugo me ne zanima. Ice motor imam dovolj dober, da me bo pripeljal do konca njihove dobe.


|HP EliteBook|R5 6650U|

bambam20 ::

Utk je izjavil:

Ti kar testiraj. Ce si bil presenecen, da passat 2010 letnik pri 140 ne ropota kot traktor, te caka se veliko presenecenj pri tvojih testiranjih. Jaz testiram samo se elektriko, drugo me ne zanima. Ice motor imam dovolj dober, da me bo pripeljal do konca njihove dobe.



Ti si "full od shit". Pojdi malo na sonce.

Utk ::

Haha, to bom ful resno vzel od cloveka, ki trdi da 140 konjski passat (pa ne da majo konji kaj s tem) pri 150 porabi 4,8 litra.

mikhaair ::

Sam res, dokler nisem prebral bluzenja o Passatu v temi o izletu, sem mislil, da vsaj priblizno ve kaj govori. Tle pametuje kot da je dieseloznanstvo pojedel za zajtrk, pol pa se usede v Passata in cedi sline.

bambam20 ::

mikhaair je izjavil:

Sam res, dokler nisem prebral bluzenja o Passatu v temi o izletu, sem mislil, da vsaj priblizno ve kaj govori. Tle pametuje kot da je dieseloznanstvo pojedel za zajtrk, pol pa se usede v Passata in cedi sline.


Vabljen zraven na vožnjo.

Pametni na internetu. lol

Utk je izjavil:

Haha, to bom ful resno vzel od cloveka, ki trdi da 140 konjski passat (pa ne da majo konji kaj s tem) pri 150 porabi 4,8 litra.


Sm ti povedu, da prid zraven. pa ne mi tle preko neta pametovat, ker ti ne paše. Sej ne da majo konji kaj s tem in navor in prestavna razmerja.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

Utk ::

Zdaj ko si prvic vozil takega passata mislis, da si odkril marijo al kaj. Zakaj bi sel na voznjo na kateri sem bil ze stokrat, in nikoli ni bilo porabe 4,8. Tudi pod 6 ne, ce ni blo jajcanja.

bambam20 ::

Utk je izjavil:

Zdaj ko si prvic vozil takega passata mislis, da si odkril marijo al kaj. Zakaj bi sel na voznjo na kateri sem bil ze stokrat, in nikoli ni bilo porabe 4,8. Tudi pod 6 ne, ce ni blo jajcanja.



Dej ne nabijaja. S čim si šel? S tisto svojo kripo*?

Passata B6 sm vozu prvič. Ko boš ti vozu S classo 2017 se mi oglasi.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

Utk ::

Zakaj? Da mi bos se za njo lagal kolk porabi?

Poznam kar nekaj ljudi s takimi in podobnimi passati, in tudi koga z audijem z isto masino. Ta masina lahko porabi pod 6 z lepo konstantno voznjo po avtocesti, z mesano, mesto, kratke relacije in podobno, smo hitro na 7. Vse drugo je fantaziranje.

bambam20 ::

Utk je izjavil:



Poznam kar nekaj ljudi s takimi in podobnimi passati, in tudi koga z audijem z isto masino. Ta masina lahko porabi pod 6 z lepo konstantno voznjo po avtocesti,



kaj je s konstantno hitrost 130-150 km/H? Grda vožnja? trolololo..

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

borut_p ::

'Ta novi' passat 150km 2.0 18col porabi nekje 5,5 mesane voznje (ac 140 na tempomat). Defacto racunalnik laze za par deci. 16kkm narejenih, lahko se mal bolj tocno zracunam. Seveda pa je za razlicnr tipe voznje drugace, gume, ...

bambam20 ::

borut_p je izjavil:

'Ta novi' passat 150km 2.0 18col porabi nekje 5,5 mesane voznje (ac 140 na tempomat). Defacto racunalnik laze za par deci. 16kkm narejenih, lahko se mal bolj tocno zracunam. Seveda pa je za razlicnr tipe voznje drugace, gume, ...


Kok ti proabi samo na avtocesti. To povej. pa še 18 col gume maš. Poraba se vedno računa na roke. NE tud razlika, al am avto 18 col al pa 16 col gor .. To otroc tipa UTK ne vedo. Pa jim ne bomo zamerili.

Seveda tisti, ki so v šolo hodili znamo. Ostali gledajo potovalni računalnik.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

borut_p ::

Ac 140 aktivni radarski tempomat def 6

xmetallic ::

bambam20 je izjavil:


Popoldanec "nekdo ki dela po službi doma v garaži na črno. Ima pomanjkljivo znanje in opremo. Njegovo izobraževanje je vodiči iz intereneta in izkušnje, ki si jih je prodobil sam" To nič ne velja.

Poznam mehanika, ki dopoldan dela na uradnem servisu, popoldan pa doma v garaži. Če ti avto servisira na uradnem servisu je ok, če ti ga doma v garaži je pa zanič? Razlika je samo v ceni, ki jo plačaš. Za vsako opravljeno storitev izda račun, ter izpolni servisno knjigo.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Otroci, ceprav v svojem drugem otrostvu, tipa rupsi ne vejo kaj je povprecna poraba na tank ali relacijo in kaj je poraba pri neki hitrosti. Ce bi nek avto pri 140 porabil 4,8 litra, bi v isti prestavi pri 100 na uro porabil cca 2,5 litra. Ce ima pri 140 2200 obratov, ima pri 100 kakih 1500, tu ima se zmeraj max navor. In ne, pri 100 na uro ne porabi 2,5. Druga stvar je pa poraba na tank oz. na daljso dobo, kjer so not tudi prehitevanja, mrzla jutra in podobno. Lahko gres nekam s tempomatom na 140 in imas zelo nizko porabo, ampak to ne pomeni da je tista poraba enaka porabi pri 140. Lahko je nizja, lahko je visja. Da ne govorimo kako nekateri koljejo te uboge dizle, da imajo tisto nizko porabo...
Vcasih so za avte navajali porabo pri 50, 80, 120, takrat se je dalo primerjat porabo, to danes je vse brez veze.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

bambam20 ::

xmetallic je izjavil:


Poznam mehanika, ki dopoldan dela na uradnem servisu, popoldan pa doma v garaži. Če ti avto servisira na uradnem servisu je ok, če ti ga doma v garaži je pa zanič? Razlika je samo v ceni, ki jo plačaš. Za vsako opravljeno storitev izda račun, ter izpolni servisno knjigo.



Kako izda račun, če dela na črno. Takšna servisna knjiga ne velja nič, ker jo tovarna ne priznava za kulanco.

lp

Utk je izjavil:

Otroci, ceprav v svojem drugem otrostvu, tipa rupsi ne vejo kaj je povprecna poraba na tank ali relacijo in kaj je poraba pri neki hitrosti. Ce bi nek avto pri 140 porabil 4,8 litra, bi v isti prestavi pri 100 na uro porabil cca 2,5 litra. Ce ima pri 140 2200 obratov, ima pri 100 kakih 1500, tu ima se zmeraj max navor. In ne, pri 100 na uro ne porabi 2,5. Druga stvar je pa poraba na tank oz. na daljso dobo, kjer so not tudi prehitevanja, mrzla jutra in podobno. Lahko gres nekam s tempomatom na 140 in imas zelo nizko porabo, ampak to ne pomeni da je tista poraba enaka porabi pri 140. Lahko je nizja, lahko je visja. Da ne govorimo kako nekateri koljejo te uboge dizle, da imajo tisto nizko porabo...
Vcasih so za avte navajali porabo pri 50, 80, 120, takrat se je dalo primerjat porabo, to danes je vse brez veze.


Ti boš pari naslov. Res. Same bedarije pišeš. In nič, če bi. Pa nehi tle pisat bedarij, če si avta ne lastiš, niti se nisi vozu. VOziš stare kripe pa ne razumeš, da je tehnika v z razvoju šla naprej.

Pa ne ti mene poučevat o optimalni vožnji, ker ti nisi poklicni voznik. Taki nimate pojma, kaj je optimalna vožnja in kako je potrebno vozit.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

Utk ::

Da je sla tehnika naprej si ugotovil leta 2018 ko si prvic vozil passata letnik 2010. Dej se zresni. Jaz ne morem pomagat ce vem kater avto kupit, da bom z njim zadovoljen 10, 12 let. A naj bom bedak in menjam avto vsake 3 leta? Vseeno vozim in sem vozen v cem novejsem, tehnika ni sla naprej. Lcd ekrani niso spremenili tehnike. Mali motorcki so pa korak nazaj, ne naprej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

D3m ::

Utk je izjavil:

Da je sla tehnika naprej si ugotovil leta 2018 ko si prvic vozil passata letnik 2010. Dej se zresni. Jaz ne morem pomagat ce vem kater avto kupit, da bom z njim zadovoljen 10, 12 let. A naj bom bedak in menjam avto vsake 3 leta? Vseeno vozim in sem vozen v cem novejsem, tehnika ni sla naprej. Lcd ekrani niso spremenili tehnike. Mali motorcki so pa korak nazaj, ne naprej.


Bedak tudi ne.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Utk ::

Torej ne bom docakal, da mi napise kdo od znalcev kaj je novega pri dizl masinah od leta 2010 do danes. To bi bilo prevec za internet trol znanstvenike in citalce katalogov.

bambam20 ::

Utk je izjavil:

Da je sla tehnika naprej si ugotovil leta 2018 ko si prvic vozil passata letnik 2010. Vseeno vozim in sem vozen v cem novejsem, tehnika ni sla naprej. Lcd ekrani niso spremenili tehnike. Mali motorcki so pa korak nazaj, ne naprej.


Vmes sm vozu letnik 2016-2018 BMW-je serije 5, serije 4, serije 3, serije 2 , seirje 1 X1, X2,X3 X4, X5, X6 , M4..

LCD ekrani so izjemno pomemben del avtomobila. Res.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

Utk ::

Ti iz testne voznje ugotovis kaksna je tehnika. Kot si pri kiji iz plastike na armaturi ugotovil, da bo turbina kmalu crknila. Klanjam se.

xmetallic ::

bambam20 je izjavil:

Kako izda račun, če dela na črno. Takšna servisna knjiga ne velja nič, ker jo tovarna ne priznava za kulanco.

Od kdaj je popoldanski sp delo na črno? Takšna servisna knjiga je veljavna. Hočeš rečt, da mehanik ob izstopu iz uradnih prostorov izgubi znanje in spomin? Da doma ne zna servisirat avto tako kot ga v prostorih uradnega servisa? Mehanika je usposobil pooblaščen servis. Nepomembno je kje opravi servis, v knjigi piše, da ga je opravil pooblaščeni serviser, kar on tudi je.

Zgodovina sprememb…

borut_p ::

xmetallic je izjavil:

bambam20 je izjavil:

Kako izda račun, če dela na črno. Takšna servisna knjiga ne velja nič, ker jo tovarna ne priznava za kulanco.

Od kdaj je popoldanski sp delo na črno? Takšna servisna knjiga je veljavna. Hočeš rečt, da mehanik ob izstopu iz uradnih prostorov izgubi znanje in spomin? Da doma ne zna servisirat avto tako kot ga v prostorih uradnega servisa? Mehanika je usposobil pooblaščen servis. Nepomembno je kje opravi servis, v knjigi piše, da ga je opravil pooblaščeni serviser, kar on tudi je.


To pa ni čisto res - pooblaščeni serviser je pravna oseba - in ne posamezni mehankar. torej ni prenosljiva. zelo enostavno je to pri bmw (ne vem če še pri komu drugem). lahko ti naloži elektronsko servisno knjižico kdorkoli (tudi v sistem v avto), vendar se na pooblaščenem servisu briše, saj se povozi zadnja baza iz Munchna.

mikhaair ::

Sedaj se mešajo pojmi. Pooblaščeni servis je nesporen. Mehanik s tega servis z registrirano dejavnostjo lahko popoldan servisira avtomobile, izda račun in vpiše servis v knjižico. Ker garancija je veljavna, če jo opravi oseba z ustreznimi znanji in ustreznim materialom, predpisanim s strani proizvajalca. Mehanik, z delom na črno seveda servisa ne more vpisat in njegove reference, da dopoldan dela na uradnem servisu nič ne pomagajo pri uradnih zadevah. Verjetno opravi delo odlično, ampak to pri težavah ne pomaga.

bambam20 ::

xmetallic je izjavil:


Od kdaj je popoldanski sp delo na črno? Takšna servisna knjiga je veljavna. Hočeš rečt, da mehanik ob izstopu iz uradnih prostorov izgubi znanje in spomin? Da doma ne zna servisirat avto tako kot ga v prostorih uradnega servisa? Mehanika je usposobil pooblaščen servis. Nepomembno je kje opravi servis, v knjigi piše, da ga je opravil pooblaščeni serviser, kar on tudi je.



Ni veljavna! Tovarna tega ne priznava! Če ni servis opravljan v prosotorih pooblaščenega servisa servisna knjiga ne velja nič. Sploh pa nove servisne so beležene na ključih. ENi ste malo ostali v prazgodovini.

Ne ti men pametovat. Ko ti začne ketna rožljat in če niso vsi servisi opravljeni na pooblaščenem servisu ne da tovarna nič zraven.

borut_p je izjavil:


To pa ni čisto res - pooblaščeni serviser je pravna oseba - in ne posamezni mehankar. torej ni prenosljiva. zelo enostavno je to pri bmw (ne vem če še pri komu drugem). lahko ti naloži elektronsko servisno knjižico kdorkoli (tudi v sistem v avto), vendar se na pooblaščenem servisu briše, saj se povozi zadnja baza iz Munchna.



Povej mu, ker misli, da vse ve. Pobi bi malo po domače.

mikhaair je izjavil:

Sedaj se mešajo pojmi. Pooblaščeni servis je nesporen. Mehanik s tega servis z registrirano dejavnostjo lahko popoldan servisira avtomobile,


Mehanik ne more doma opravljat iste dejavnosti, ker gre za konkurenčno dejavnost. Zato imajo mehaniki, ki so zaposleni na uradnih servisih prepoved dela doma!

A ste eni mal na glavo padli ali kaj?

Vsi delajo na črno, ker uradni servisi mižijo na eno oko, saj jih slabo plačujejo. Kok pa ti misliš, da ima mehanik na bmw servisu plačo? 700€.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

xmetallic ::

bambam20 je izjavil:


Ni veljavna! Tovarna tega ne priznava! Če ni servis opravljan v prosotorih pooblaščenega servisa servisna knjiga ne velja nič. Sploh pa nove servisne so beležene na ključih. ENi ste malo ostali v prazgodovini.

Ne ti men pametovat. Ko ti začne ketna rožljat in če niso vsi servisi opravljeni na pooblaščenem servisu ne da tovarna nič zraven.

No, no dej se mal umiri. V vseh temah kjer sodeluješ se imaš za najpametnejšega. Misliš, da če šteješ čez 60 si pametnejši od ostalih? Nope. Vnos v servisno knjigo podpiše serviser, ki v rednem delovnem času dela na pooblaščenem servisu. Kako to (ne)funkcionira z elektronskimi knjigami ne vem, vem pa da na tej klasični nihče ne more vedeti, da je servis bil opravljen doma v garaži. Ker se iz knjige same to ne more razbrati.

Zgodovina sprememb…

mikhaair ::

Veljavnost garancije ni pogojena z uradnim servisom.

bambam20 ::

xmetallic je izjavil:


No, no dej se mal umiri. V vseh temah kjer sodeluješ se imaš za najpametnejšega. Misliš, da če šteješ čez 60 si pametnejši od ostalih? Nope. Vnos v servisno knjigo podpiše serviser, ki v rednem delovnem času dela na pooblaščenem servisu. Kako to (ne)funkcionira z elektronskimi knjigami ne vem, vem pa da na tej klasični nihče ne more vedeti, da je servis bil opravljen doma v garaži. Ker se iz knjige same to ne more razbrati.


Ja, ti boš težko s tem sovjim pisanjem pameten, ker nisi prav bister.

Kdor je dal podpis v knjigo in štempiljko odgovarja za posege na vozilu.

Glede, da imajo servisi kamere se takoj vidi, ali je bilo vozilo v delavnici ali ne.

xmetallic ::

Tole pa o servisiranju na neuradnih servisih pravi ZPS.

Merilo pri izbiri nepooblaščenega serviserja, naj bo certifikat
Ne glede na to, za kaj se potrošnik odločil, se mu zagotovo zdi, da avtomobila v času garancije ne sme voziti na popravilo ali redni servis k nepooblaščenemu serviserju. "To ni čisto res! Podaljševanje garancije in dodatna jamstva seveda niso slovenska posebnost, avtomobilske tovarne želijo na ta način dodatno zapolnjevati svoje servisne zmogljivosti tudi drugje po Evropi. Ker bi to lahko pomenilo zaprtje samostojnih servisnih delavnic, kar bi povzročilo zmanjšanje konkurence, je Evropska komisija sprejela tako imenovano uredbo o skupinskih izjemah. V njej je natančno določeno (sicer v precejšnji pravni latovščini), v katerih primerih lahko tudi nepooblaščeni serviserji posegajo v vozila, za katere še vedno velja garancijska doba, ne da bi to povzročilo izgubo garancije," je izpostavil Boštjan Okorn iz Zveze potrošnikov Slovenije in dodal: "Torej ne vsaka garažna delavnica, prava izbira je omejena na tiste ponudnike, ki imajo ustrezno potrdilo, da se na posel spoznajo. Pred izbiro alternative je zato nujno preveriti, ali takšen certifikat vaš serviser dejansko ima."


Če nekdo dela na pooblaščenem servisu je jasno, da ima ustrezna znanja in tehnične veščine, da avto popravlja tudi doma v garaži. Seveda je pomembno, da avto servisira v skladu z smernicami proizvajalca in uporablja originalne dele.

bambam20 ::

mikhaair je izjavil:

Veljavnost garancije ni pogojena z uradnim servisom.



OBjasni ti to tovarni v MUnchnu, ko ti bodo zavrnili uveljavljanje garancije. Pametni ste, da vam koleraba iz ušes raste.

xmetallic ::

bambam20 je izjavil:


Ja, ti boš težko s tem sovjim pisanjem pameten, ker nisi prav bister.

Je reku fosil, ki je prvi avto imel pri svojih 40.

bambam20 ::

xmetallic je izjavil:



Če nekdo dela na pooblaščenem servisu je jasno, da ima ustrezna znanja in tehnične veščine, da avto popravlja tudi doma v garaži. Seveda je pomembno, da avto servisira v skladu z smernicami proizvajalca in uporablja originalne dele.



Ka si ti mal omejen v razumevanju? Ne sme. Pa tudi ne more opravljat doma iste dejavnosti, zaradi katere ima njegov delodajalec škodo.

xmetallic ::

bambam20 je izjavil:


OBjasni ti to tovarni v MUnchnu, ko ti bodo zavrnili uveljavljanje garancije. Pametni ste, da vam koleraba iz ušes raste.

Ti pa očitno nisi dovolj pameten da bi razumel, da je tudi to področje regulirano s strani EU. München se lahko po domače povedano hebe. Če EU pravi da mora priznati, mora priznati.

bambam20 ::

xmetallic je izjavil:


Je reku fosil, ki je prvi avto imel pri svojih 40.


Pri 19-ih :) Rdeč BMw šestak. POjej se zdej.

xmetallic ::

bambam20 je izjavil:


Ka si ti mal omejen v razumevanju? Ne sme. Pa tudi ne more opravljat doma iste dejavnosti, zaradi katere ima njegov delodajalec škodo.

A tako... ZPS nima pojma, EU nima pojma. rupsi pa vse ve.

bambam20 ::

xmetallic je izjavil:


Ti pa očitno nisi dovolj pameten da bi razumel, da je tudi to področje regulirano s strani EU. München se lahko po domače povedano hebe.


Nič ne bodo priznal. Ne pametuj. S tem se tovarna zavaruje, da teb pofobni reveži ne servisirajo doma avto s poceni rezervnimi deli iz poljske, madžarske, bolgarije..

xmetallic ::

bambam20 je izjavil:

Nič ne bodo priznal. Ne pametuj. S tem se tovarna zavaruje, da teb pofobni reveži ne servisirajo doma avto s poceni rezervnimi deli iz poljske, madžarske, bolgarije..

Ti veš :))

V Avto-moto zvezi Slovenije (AMZS) so potrdili, da popravilo avtomobila pri nepooblaščenem servisu samo po sebi res ne sme vplivati na veljavnost garancije, "vendar je potrebna pozornost na strokovnost servisa, usposobljenost mehanikov, poznavanje postopkov, specifična znanja in orodja ter kakovost vgrajenih delov". Nestrokovno popravilo in nekakovostni, nehomologirani ali celo neustrezni vgrajeni nadomestni deli so lahko pozneje povod za nepriznavanje garancije, so pojasnili.
Pooblaščen serviser se (praviloma) drži predpisanih postopkov in vsak model vozila ima določeno, katere sklope ali dele se v določenem servisnem intervalu preveri oziroma zamenja. V AMZS verjamejo, da se postopkov držijo tudi nepooblaščeni servisi, "žal pa so tudi takšni, ki temu ne posvečajo pozornosti".

bambam20 ::

xmetallic je izjavil:


A tako... ZPS nima pojma, EU nima pojma. rupsi pa vse ve.



Ne moreš ti isto dejavnost opravljat v popoldancu, ker ti servis ne bo pustil!

xmetallic je izjavil:



V Avto-moto zvezi Slovenije (AMZS) so potrdili, da popravilo avtomobila pri nepooblaščenem servisu samo po sebi res ne sme vplivati na veljavnost garancije, "vendar je potrebna pozornost na strokovnost servisa, usposobljenost mehanikov, poznavanje postopkov, specifična znanja in orodja ter kakovost vgrajenih delov". Nestrokovno popravilo in nekakovostni, nehomologirani ali celo neustrezni vgrajeni nadomestni deli so lahko pozneje povod za nepriznavanje garancije, so pojasnili.
Pooblaščen serviser se (praviloma) drži predpisanih postopkov in vsak model vozila ima določeno, katere sklope ali dele se v določenem servisnem intervalu preveri oziroma zamenja.



Srečno s tem. Ko boš ti tovarni dokazoval ustreznost rezervnih delov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

xmetallic ::

bambam20 je izjavil:


Ne moreš ti isto dejavnost opravljat v popoldancu, ker ti servis ne bo pustil!

Morda. Ampak to ni več stvar priznavanja garancije ampak stvar kršitve delovne pogodbe med serviserjem in delodajalcem pri kateremu dela. To, da seviser krši delovno pogodbo nima nobene veze s samo garancijo avtomobila, za katero se zahteva, da popravilo opravi strokovno usposobljena oseba, kar mehanik, ki dela na pooblaščenem servisu zagotovo je.

bambam20 je izjavil:


Srečno s tem. Ko boš ti tovarni dokazoval ustreznost rezervnih delov.

S tem si pokazal svoje neznanje. Deli avtomobilov imajo serijske številke. Točno se ve kateri je original in kateri ni. Ni potrebe po nobenem dokazovanju.

Zgodovina sprememb…

bambam20 ::

xmetallic je izjavil:

bambam20 je izjavil:


Ne moreš ti isto dejavnost opravljat v popoldancu, ker ti servis ne bo pustil!

Morda. Ampak to ni več stvar priznavanja garancije ampak stvar kršitve delovne pogodbe med serviserjem in delodajalcem pri kateremu dela. To, da seviser krši delovno pogodbo nima nobene veze s samo garancijo avtomobila, za katero se zahteva, da popravilo opravi strokovno usposobljena oseba, kar mehanik, ki dela na pooblaščenem servisu zagotovo je.



Poseg je potrebno opraviti v prostorih servisa. Imeti dokunetacijo o posegih in popravilih , ki je izdana na servisu... kaj teb ni jasno model?

Avti že zelo dolgo nimajo več kalsičnih servisnih knjig, pač pa je vse na ključu.


Si ti ostal v letu 2004?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

xmetallic ::

bambam20 je izjavil:


Poseg je potrebno opraviti v prostorih servisa. kaj teb ni jasno model?

Poseg mora opraviti strokovno usposobljena oseba. Če ti kaj ni jasno imaš na spletu dovolj vsebine, da se izobraziš na tem področju. A če ti asistenca na cesti pošraufa avto izgubiš garancijo? Ker ni bil šraufan v prostorih BMW-ja ampak na počivališču avtoceste? Dej vklopi možgane.

Zgodovina sprememb…

bambam20 ::

xmetallic je izjavil:

bambam20 je izjavil:


Poseg je potrebno opraviti v prostorih servisa. kaj teb ni jasno model?

Poseg mora opraviti strokovno usposobljena oseba. Če ti kaj ni jasno imaš na spletu dovolj vsebine, da se izobraziš na tem področju.



V servisni delavnici. Ti se boš preko spleta izobraževal. Jap. Tiho mi bodi revež.

1 dan zamudiš na servis pa nimaš več garancije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

xmetallic ::

bambam20 je izjavil:

V servisni delavnici. Ti se boš preko spleta izobraževal. Jap. Tiho mi bodi revež.

Ti se očitno nisi sposoben, saj še pismen nisi. Razumevanje prebreanega ti povzroča velike težave.

bambam20 ::

xmetallic je izjavil:

bambam20 je izjavil:

V servisni delavnici. Ti se boš preko spleta izobraževal. Jap. Tiho mi bodi revež.

Ti se očitno nisi sposoben, saj še pismen nisi. Razumevanje prebreanega ti povzroča velike težave.



POslušaj ti mutec mali. ne ti mene poučevat glede uveljavljanja garancij na servisih.

Teb podobni pol jokajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

xmetallic ::

bambam20 je izjavil:


Si ti ostal v letu 2004?

Jaz ne. Ti pa si zagotovo ostal v letu 2009. Leta 2010 je bil namreč sprejet sklep EU, ki regulira to področje. Od leta 2010 dalje lahko tudi nepoobčaščeni serviser opravlja servis in pri tem avto ne izgubi garancije.

Če si pismen, lahko prebereš celo uredbo.
https://eur-lex.europa.eu/legal-content...

bambam20 je izjavil:

POslušaj ti mutec mali. ne ti mene poučevat glede uveljavljanja garancij na servisih.

Teb podobni pol jokajo.

Ko zmanjka argumentov šaltaš na žaljivke? Go ahead. Dol mi visi za mnenje starega prdca.

Zgodovina sprememb…

D3m ::

Od leta 2010 dalje lahko tudi nepoobčaščeni serviser opravlja servis in pri tem avto ne izgubi garancije.


Ni res.

V Avto-moto zvezi Slovenije (AMZS) so potrdili, da popravilo avtomobila pri nepooblaščenem servisu samo po sebi res ne sme vplivati na veljavnost garancije, "vendar je potrebna pozornost na strokovnost servisa, usposobljenost mehanikov, poznavanje postopkov, specifična znanja in orodja ter kakovost vgrajenih delov". Nestrokovno popravilo in nekakovostni, nehomologirani ali celo neustrezni vgrajeni nadomestni deli so lahko pozneje povod za nepriznavanje garancije, so pojasnili.
Pooblaščen serviser se (praviloma) drži predpisanih postopkov in vsak model vozila ima določeno, katere sklope ali dele se v določenem servisnem intervalu preveri oziroma zamenja.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()
1 2 3
4
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Koliko je realna življenska doba vozila? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9917625 (14415) Klemzz
»

Škoda Octavia Combi (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20359366 (31931) urkoman
»

Nakup avtomobila za na AC (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28439969 (29408) Sparkxl
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743187345 (152358) Spajky
»

VW passat karavan ali Peugeot 508SW (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7120720 (18527) čuhalev

Več podobnih tem