» »

VW passat karavan ali Peugeot 508SW

VW passat karavan ali Peugeot 508SW

«
1
2

mkonci ::

Živjo,

problemi človeštva, če ima preveč izbire :).
Kupujem "nov" rabljeni avto in sem odločitev zožal na samo dva modela in sem v škripcih katerega vzet.

VW Passat karavan, 2012 letnik z nekaj opreme, okoli 120000km, 1.6 dizel
ali
Peugeot 508SW, 2011-2012 letnik, dosti opreme, ca 120000km, 2.0 HDi motor (avtomatik ali ne?)

Na pogled mi je bolj všeč 508SW, VW bo dlje držal ceno...
Neznanka za oba mi je vzdrževanje cenovno?

Cena do 14.000EUR

imate kake izkušnje, ki bi mi lahko pomagale pri odločitvi. Sej se bom na koncu sam odločil nč bat, samo izkušnje bi mi prišle prav.

GGGGG ::

Kupi tistega, ki ti je bolj všeč. Problemi z rabljenimi avtomobili so možni v obeh primerih. Statistično gledano je razlika premajhna, da bi ti pomagala pri pametno odločitvi. V vsakem primeru vzemi avto z garancijo in preverjeno zgodovino (servisna knjiga, pomožnosti 1. lastnik in možnost preverjanja zgodovine na servisu).

Če te skrbi izguba vrednosti, vzemi manj opremljenega peugeota z 1.6 mašino. Boš za primerljiv avto že v osnovi plačal manj in izguba vrednosti bo manjša.

Avtomatik v peugeotu ni ravno biser.

msjr ::

1.6 se mi zdi malo za Pasata. Torej bi vzel tistega z več opreme, avtomatika pa raje ne. Čeprav je 508 rahlo nagravžen, bi vzel takega z gretjem zicev, topla rit je pol zdravja :D

TOP ::

GGGGG je izjavil:

Kupi tistega, ki ti je bolj všeč. Problemi z rabljenimi avtomobili so možni v obeh primerih. Statistično gledano je razlika premajhna, da bi ti pomagala pri pametno odločitvi. V vsakem primeru vzemi avto z garancijo in preverjeno zgodovino (servisna knjiga, pomožnosti 1. lastnik in možnost preverjanja zgodovine na servisu).

Če te skrbi izguba vrednosti, vzemi manj opremljenega peugeota z 1.6 mašino. Boš za primerljiv avto že v osnovi plačal manj in izguba vrednosti bo manjša.

Avtomatik v peugeotu ni ravno biser.

Daj ne biksaj jih v Pasata 1,6 mašino.

GGGGG ::

Kaj je narobe z 1.6 mašino? Če se rad voziš poceni in po omejitvah, je kar dobra izbira.

čuhalev ::

GGGGG je izjavil:

Kaj je narobe z 1.6 mašino? Če se rad voziš poceni in po omejitvah, je kar dobra izbira.

Avto je prevelik za 1.6, to je za Polo, 206.

GGGGG ::

12.2s do 100kmh in 195kmh končna, pa ves navor je na voljo od 1500 obratov. Hiter res ni, ampak 130 na tempomatu mu pa čisto ustreza. 90kmh po regionalki še bolj.

francek1 ::

Ti motorji ne bodo dolgo zdržali.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

GGGGG ::

Ja itak. Po 30.000km je treba generalko delat, ker 105 konjev iz 1.6 mašine je res skor na nivoju formule 1.

francek1 ::

Dečko, daleč prej, preden si se ti rodil, sem vozil Mercedesa 200D, ki je imel 2000 kubikov in 55 konj. Ti so delali milijon km do generalke. To, kar delajo danes, so pa navadni pokvarljivi mlinčki. Kaj ti pomaga nizka poraba, ko pa te ena diza stane 800 €??? Pa brez veze, pametnjakovič si mora znanje kupit sam, pametni se pa učijo na napakah drugih.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: francek1 ()

GGGGG ::

Ne vem kaj ima tvoj mercedes s temo. Bi pa bilo lepo, če ne govorite nekaj v tri dni in te enovrstičnice podkrepite s kakšnimi konkretnimi argumenti.

Te mašine so v resnici čisto OK, tako od VW kot od PSA. Vzdržljivost ni problem, če vzdržuješ tako, kot je treba.

Passati, npr. http://suchen.mobile.de/auto/volkswagen...

Citroenov pa tudi najdeš cel kup s 300.000+ klometrov.

francek1 ::

Ja, očitno jih v Nemčiji ne vzdržujejo ustrezno, da pri 60.000 km crkne dvomasni vztrajnik, pri 90.000 pa še menjalnik...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

GGGGG ::

No, pol se pa posipam s pepelom. Mašina sux. Če je en crknu, bodo sigurno tudi vsi ostali. OP naj kupi starega mercedesa 200D.

francek1 ::

GGGGG je izjavil:

No, pol se pa posipam s pepelom. Mašina sux. Če je en crknu, bodo sigurno tudi vsi ostali. OP naj kupi starega mercedesa 200D.

Aj si plitek. Če samo enega omenim ti misliš, da gre za osamljen primer, ne? Taki kot ti si morajo probleme res kupit, ker drugače se ne dajo cepit.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Klemzz ::

Uzames vw oz se prej pozanimas ce je avto slovenski in so redni servisi narjeni po bukvi, ce to stima mas se dve leti jamstva.

2f4u ::

Oj
Imam P5008 in dela BP, 1.6diesel - neuničljiv motor; za bivalno prikolico moraš imet mal živcev; AC poraba 130km/h, 5.7!
Passat, nemc kot nemc, trd, ima pa dobro porabo. Vozil oba kot službena vozila - odločil bi se za P.
Preveri obračalni krog - parkiranje zna bit problematično..

Pozabil si en pomemben podatek koliko vas je in namen uporabe...
Poglej še C5. Ali C4 grande.

Avtomatik, to pa je tudi moja dilema; test C4, 2.0, Grande; Seat, Ibisa, 1.6
imel možnost testirat 7 prestav! Neverjetno na AC - 7 ima tak malo porabo, da kar not teče!
SUPER.

nekikr ::

508SW mora biti obvezno 2.0. Če boš vzel avtomatika je še to (pre)malo. Sem ga imel na testu, ko sem se odločal za nov avto. Se pa pelje super (GT verzijo sploh), opreme ima cel kup, pa ni grd kot Passat :) V svojem razredu naj bi imel največji prtljažnik in najboljši navor...

iso2000 ::

Od mene gre glas francozu. Sam vozim C5 z 2.0 motorjem in sem zelo zadovoljen! Porabo po računaliniku imam med 5.5 in 5.7 l/100 (avtocesta - 130-140 kmh na tempomatu in primestna vožnja). VAG-i so za moj okus pretrdi pa opreme je ponavadi manj za iste cene. 1.6 motor se tudi meni ne zdi preveč dobra izbira. Na isti relaciji sem imel v Berlingotu 1.6 z enakim načinom vožnje 1l višjo povprečno porabo. Delno to pripisujem večjemu zračnemu uporu, delno pa gre verjetno tudi na račun 5 prestav in posledično višjim obratom (ca 500 obratov/minuti) pri ciljnih hitrostih. C5 mi dela pri ca 2500 oratih / minuti pri 130 km/h.

Lp

Alessio983 ::

Če se umešam ...

Poizkusi Ford mondeo s titanium s opremo primer ( http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=893......) po možnosti, samo da imam 2.0 120Kw različico. Ko sem se peljal z zgoraj omenjenimi, in presedel v mondeota. Nevem kaj naj rečem. Vse se mi je zdelo bolje, in ga imam sedaj 1.5 let, naredil 50K Km. Odlično zadovoljen ...

če pa že: gre pa tudi moj glas 508Sw ju. VW mi je nekot zaspal ...

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

GGGGG je izjavil:

Ja itak. Po 30.000km je treba generalko delat, ker 105 konjev iz 1.6 mašine je res skor na nivoju formule 1.


Ubistvo je to daleč od resnice. Recimo BMW ma dizlaše z 100konjev +/L, pa jim tut nič ne manjka. Ni fora v kubaturi, fora je kako so materiali dimenzionirani. Lahko imaš tut 5L 50KM mašino, pa bo delala sranje vsakih 10kKM, če nebo dobro narejena...
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

mkonci ::

Meni citroen C5 ni nekako bil všeč.
Kaj pa avtomatik Passat karavan, a so ti avtomatiki boljši kot Peuogeot-ovi?

RedDrake ::

@OP:
Prekleto dobro razmisli če želiš kupiti uvožen avto, star dve leti z magičnimi kilometri.
Slovenski passati in peugeoti se s takimi specifikacijami kot is jih podal, začnejo pri precej višjih cenah (17k in naprej).

Samo v razmislek Hyundai?

fm13 ::

Par let nazaj sem bil pred podobno dilemo in na koncu kupil 508SW. Pred nakupom sem preizkusil tudi mondeota, avensisa, passata, insignio, A4, pa še kaj... 508 je bil svež model, imel je precej opreme za svoj denar, preizkušen 2.0 motor, pa meni všečen dizajn kabine in odlične sedeže (zadnji dve zadevi mi pomenita veliko).

Kolikor se spomnim, je bil passat sicer OK, bi pa za podobno opremo, kot jo je imel 508, plačal precej več, pa še tak... no, malo dolgočasen se mi je zdel, podobno kot avensis. Aja, 1.6 dizelski mlinčki se mi za tono in pol težke avtomobile zdijo preslabotni. (Pred kratkim sem vozil golfa s to mašino, pa ni bilo kakšnih presežkov. Precej sem pogrešal šesto prestavo, ki jo passat ima tudi pri 1.6 dizlu.)

Redni servisi so na 30.000 km, plačal sem jih od 180 do 240 eur. Pri 95.000 sem menjal vse štiri zavorne ploščice za 250 eur. Poraba pri moji dokaj dinamični, večinoma avtocestni vožnji je 6.6/100 km. Imel sem dva izredna servisa, na katerih so mi v garanciji zamenjali škatlo z varovalkami in kljuko na voznikovih vratih. Če sem prav razumel serviserja, gre za serijsko napako na sistemu KeylessGo na letnikih '11 in nekaterih '12.

Od opreme je presenetljivo uporaben head-up display (števcev sploh ne gledam več), navigacija deluje odlično, super so bixenon luči z avtomatskim preklopom med dolgimi in kratkimi, ki svetijo v ovinek, pa panoramska streha... Brez težav pa bi pogrešal npr. sistem, ki izmeri prostor pri bočnem parkiranju.

Avtomatski menjalnik ni Peugeotov izdelek, je japonski (Aisin) in ga uporablja precej proizvajalcev: AWTF-80 SC @ Wikipedia

mkonci ::

Meni je tudi izgled 508sw najlepši med vsemi, pa še opreme ima veliko če ga primenjam s podobnimi za isto ceno.
@fm13 a maš ti avtomatika? kater motor in opremo imaš?

fm13 ::

mkonci je izjavil:

a maš ti avtomatika? kater motor in opremo imaš?
Oprema je Allure z nekaj dodatki, mašina je 2.0 140KM, menjalnik je ročni (naslednji bo avtomatski).

mkonci ::

dobr se sliš, zdej bom pa še mal avtomatike prečekiral. Ja xenon je tud na wunšlisti...

nekikr ::

Za avtomatika boš moral vzeti močnejšo mašino, šele GT verzija je bila zame sprejemljiva kljub dobremu navoru, nekako je bil vseeno počasen, zato ga potem tudi nisem vzel...

mkonci ::

a un 2.0, 163KM ni dost močen

Bellzmet ::

Ma itak, da je to vse dosti močno. Tudi 1.6 avtomatik je super in čisto dovolj močen. Razen, če po avtocesti voziš 200 km/h ali pa se na vsaki rdeči luči štopaš koliko hitro potegne do 100 km/h...

Pa za avtomatika NI potrebno jemat močnejše mašine.

mkonci ::

več kot 2.0 tud ne bi vzel, ker imam rad malo porabo :)
Koliko pa so večji stroški, če je avtomatik. Sodelavec ma avdija avtomatika, pa skos jambra kolk je drago.

nekikr ::

Ni res Bellzmet. Oba sem vozil, 163KM avtomatik je bil res počasen. Seveda, da to ni dirkalni avto, logično, ampak je bil res švoh. Prej sem imel 160KM Insignio, Ecoflex mašina, naj bi bil nek šparoven strojček pa niti ni bil, samo slabo je šel, tale 508SW gre pa pri istih konjih še slabše. Mislim, še najbolje se boš prepričal, če se zapelješ kakšen krog...da ne boš kupil mačka v žaklju.
Jaz sem tudi potem izbral raje Audija, avtomtika, ampak glej, težko jamraš nad stroškom servisa, če si si pa tak avto kupil... :) Če nimaš, potem si kupi Hyundaia ali Dacio...ne pa Audija pa da potem nimaš za servis.

Bellzmet ::

@nekikr: ja je pa res, da je to potem že osebna preferenca kako voziš. Meni so bili še praktično vsi 1.6 dovolj, tudi novejši VW bencinarji 1.2 so super - tako glede vožnje kot tudi porabe. Seveda nisem verjel dokler nisem probal.

mkonci ::

Hja, zdej pa zena pravi, da bi raje passata ;)
Kako pa je passat in avtomatik a ti delujejo ok?

Bellzmet ::

Itak eni izmed boljših če ne najboljši so DSG avtomatiki.

mkonci ::

A so vsi vw avtomatiki DSG, al kako ves kateri so in kateri ne?

Fizikalko ::

Vsi so DSG.

mkonci ::

dans vozil Passat 2.0 TDI avtomatik, pa gre čist uredu. Zdej morem še Peuogeta sprobat

čuhalev ::

Če je avto dovolj nov potem ima DSG. Od cirka 2008 naprej, če ima avtomatski menjalnik.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: čuhalev ()

mkonci ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mkonci ()

mkonci ::

aja še to 3 avto mi je najbolj všeč, ker vsebuje vse kar želim, samo ima že čez 150.000km.
Koliko pa zdržijo tile Passati, kdaj pa je potrebno opraviti velik servis in ali če dobim številko šasije se da na VW servisu preveriti zgodovino servisiranja?

GGGGG ::

V vsakem primeru kupi avto z znano servisno zgodovino. Preveri servisno knjigo, pokliči servise, ki so podpisani pod posamezne servisne intervale, poglej, če ima uradni servis kakšno evidenco itd. Servisne knjige sicer na veliko ponarejajo, ampak se v večini primerov da ugotoviti pristnost.

Pa vzemi zraven tisto aftermarket garancijo. Meni je prišla precej prav.

S tem Avto Grosuplje npr. imam jaz slabe izkušnje. Enkrat sem šel gledat avto k njim, pa je bila katastrofa. Po števcih bi morali biti vsi avti novi, zgledali so pa, kot bi imeli 400.000 za sabo. Drugih osebno ne poznam

Poglej pri tem, vidim, da ima par passatov na zalogi: http://www.avto.net/rbmcenter/

S tem trgovcem imam jaz zelo dobre izkušnje. 2 negova avtomobila s katerimi imam izkušnje sta imela 100% realne kilometre, povedal mi je realno katere stvari so za popraviti, ko je šlo kaj narobe je korektno uredil zadeve, vrnil denar za neka popravila itd.

nekikr ::

Ja, to je velik problem pri teh uvoženih avtomobilih. Vsi imajo magičnih 120-150k kilometrov, ne glede na starost praktično.

Koliko pa zdržijo tile Passati, kdaj pa jKoliko pa zdržijo tile Passati, kdaj pa je potrebno opraviti velik servis in ali če dobim številko šasije se da na VW servisu preveriti zgodovino servisiranja?

Ob rednem servisiranju in normalni uporabi točno toliko kot vsak drug avtomobil.
Za ostalo pa pokliči na najbližji VW servis in jih vprašaj kako je s pregledom, servisom in ceno za vse to.

Samson ::

Mi smo par let nazaj kupili Stilo karavana pri Lint d.o.o
Mozakar kot je treba, realen, z avtom bilo vse najbolje do prodaje ko je sel od nas. Ne recem da ne zasluzi na vsakem avtu in da so vsi dobri pri njem - mi smo bili zadovoljni. Samo za informacijo da se vsaj splaca pogledat k njemu, ostalo na licu mesta.
condom.com not found - load pregnant.bat - done :O)

Bellzmet ::

Ja po mojem mnenju so vsi avtomobili iz linkov uvoženi, kar zame pomeni, da je ZELO majhna verjetnost, da imajo realne km.

Ne poznam nobenega od trgovcev samo, če bi jaz kupoval katerikoli takšen avto (passat, tujina) bi si pač že ob nakupu rekel, da ima avto realno 100.000km več kot je na števcu...

mkonci ::

OK, mam favorita in je rezerviran do pojutrišnjem. Prosim še za en odgovor, če imam številko šasije sam s tem ne morem nič naredit, ker sem probal pri VW preverit pa nočejo "zaupnost podatkov" pa to...

Preveril sem ga na internetu CARFAX pa ne najde nobenih zapisov. Kaj mi to pomeni???

LP,Matej

nekikr ::

Da nekaj ne štima. Vsaj servisi bi morali biti notri (in kilometri teh servisov). Razen, če nikoli ni bil na uradnem servisu za nobeno stvar...

GrimReaper ::

Ja po mojem mnenju so vsi avtomobili iz linkov uvoženi

Slovensko poreklo nikjer ne piše, torej so sigurno uvoženi.
Pri bencinarjih je zgodba povsem obratna, so v glavnem slovenskega porekla. Še Alfe Giuliette, jih je 5 od 8 SLO.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=907......
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=906.........
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

Zheegec ::

Tisti dizli imajo v glavnem vsaj 200k km več, kot oglaševano. Kar sicer ni nujno slabo, samo je potrebno temu primerno servisirati. Pa tudi če so kilometri realni so cene nenormalno visoke.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

mkonci ::

huh...
a če pa greva jutri na uradni VW servis tam vidijo zgodovino, če je iz Italije? Avto je letnik 2011/avgust.

nekikr ::

Ne italijanskega, samo to ne :) Resno, teci stran kakor hitro lahko.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Družinski avto: VW Golf karavan ali VW Passat karavan?

Oddelek: Na cesti
443671 (2116) kajetan
»

Nakup avtomobila za na AC (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28422750 (12189) Sparkxl
»

Katerega Passata letnik 2007 priporočate? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
696786 (4858) D3m
»

Kateri karavan do 13k€

Oddelek: Na cesti
203806 (3113) emmentaler
»

Nakup Passat-a l. 2006

Oddelek: Na cesti
374046 (3170) -valvoline-

Več podobnih tem