» »

Kakšne izkušnje imate s Porše Slovenija?

Kakšne izkušnje imate s Porše Slovenija?

1
2
3 4 5

Tilen ::

Papirja nima, da je pooblaščeni, vsa dela pa enako ustrezno opravi in ti s tem zagotovi, da imaš garancijo še naprej.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Invictus ::

To je tako slovensko...

Kupiš avto za 30k ali več, potem ga pa pelješ k nepooblaščenemu mehaniku, da prišpraš 50 EUR...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Tilen ::

Saj ne pravim, da to počnem. Samo debatiramo o možnostih.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

springfield ::

Tilen je izjavil:

Bog ne daj, da bi priznal svojo zmoto. Jaz bi sedaj lahko rekel, da seveda nisi omenil podaljšane garancije, ampak navadno, zato sem ti tudi dal ta link.

Kolikor berem je veckrat omenil podaljsano garancijo. Kaj se je sploh katera znamka, ki nima podaljsane garancije? Bolj ali manj si prisiljen hodit na uraden servis, drugace imas garancijo ravno 2 leti.

ginekk ::

Invictus je izjavil:

To je tako slovensko...

Kupiš avto za 30k ali več, potem ga pa pelješ k nepooblaščenemu mehaniku, da prišpraš 50 EUR...


Ali pa da sam zamenjaš akumulator, še bolj.

Pooblaščen je nujno zlo zaradi garancije in pooblaščenost še ne pomen, da obvlada bolje od lokalca ali celo da mu lahko zaupaš.
Pooblaščenci so me že večkrat bodisi hoteli nategnit, bodisi niso znali diagnoze narest (in bi bila posledica par nepotrebnih jurjev, če bi jim zaupal).

Tilen ::

springfield je izjavil:

Tilen je izjavil:

Bog ne daj, da bi priznal svojo zmoto. Jaz bi sedaj lahko rekel, da seveda nisi omenil podaljšane garancije, ampak navadno, zato sem ti tudi dal ta link.

Kolikor berem je veckrat omenil podaljsano garancijo. Kaj se je sploh katera znamka, ki nima podaljsane garancije? Bolj ali manj si prisiljen hodit na uraden servis, drugace imas garancijo ravno 2 leti.


To je začel govoriti potem, ko je videl, da je v zmoti.

https://slo-tech.com/forum/t719298/p586...

Tukaj se je začelo. ;)

V tem času ne rabi obiskovati pooblaščenega serviserja, da mu velja garancija. Tudi za podaljšano garancijo v tem času ne rabi do pooblaščenca. Samo seveda ne bo priznal zmote, še veselo trdi, da si naj jaz pogledam link, kjer mu točno to piše, kar govorim.

Leto dni starega vozila ne rabiš servisirati pri pooblaščencu, da ti velja garancija, niti to ni pogoj za podaljšano garancijo. Po preteku garancije se lahko pogoji spremenijo na način, da moraš za podaljšani del garancije vozilo servisirati pri pooblaščenem serviserju. Pred tem pa ne.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Invictus ::

Tilen je izjavil:


V tem času ne rabi obiskovati pooblaščenega serviserja, da mu velja garancija. Tudi za podaljšano garancijo v tem času ne rabi do pooblaščenca. Samo seveda ne bo priznal zmote, še veselo trdi, da si naj jaz pogledam link, kjer mu točno to piše, kar govorim.

Kar se tiče garancije, imaš prav, kar se tiče podaljšane garancije ali jamstva, pa se motiš.

Večina prodajalcev zagotavlja podaljšano garancijo ali jamstvo samo v primeru, če avto non-stop servisiraš pri njih.

Razlog je preprosto v tem, da je to prodajalčeva garancija in s proizvajalčevo garancijo nima nič.

Prodajalčeva (podaljšana) garancija propade v trenutku, ko si avto peljal drugam servisirat... Celo na drug pooblaščen servis...

Seveda pa so definicije vsega včasih malo zmešane, pa se je treba ob nakupu avta dobro pozanimati kaj podaljšana garancija pomeni, in se ne zanašati na en intervju na radiu.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Tilen ::

Prosim preberi si link.

Tovarniška garancija običajno velja dve ali tri leta in je garancija, ki jo daje proizvajalec vozila - in za to obdobje velja Uredba o splošnih izjemah in vse, o čemer smo danes govorili , torej da servisiranje pri pooblaščencih ni obvezno. Nasprotno pa za prostovoljno, podaljšano garancijo oziroma jamstvo, ki lahko velja pet, tudi sedem let, Uredba ne velja, temveč zastopnik oziroma prodajalec predpiše, pod kakšnimi pogoji velja. Kar pomeni, da je njeno uveljavljanje povezano predvsem s servisiranjem pri uradnih serviserjih. A le za obdobje po izteku tovarniške garancije - kar pomeni, da lahko vozilo za čas trajanja tovarniške garancije servisiramo kjer koli, po tem obdobju do izteka podaljšane garancije ali jamstva pa le na pooblaščenih servisih.


Ne sme pogojevati.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

springfield ::

Zanimivo, tega nisem vedel. Vseeno ne spremeni nic za mene, ker ne bom za 2 leti iskal serviserja, da bom potem hodil na pooblascenega :P

Invictus ::

Lahko pogojuje ali ne...

Kot prvo, kdo bo kupil star avto, ki nima dokazil servisov? Ali pa je servis Janez Novak iz Spodnjega Dupleka...

Kot drugo, so pa dali vsakemu butastemu mehaniku, ki naredi 3 letno poklicno in odpre obrt, uradno možnost da ti zafrkne avto.

Uveljavljanje garancije pri takih šparovcih ponavadi pade na pooblaščenih servisih, ker jim z lahkoto dokažejo, da so uporabljali napačne/neoriginalne rezervne dele in olje. In ponavadi so jih ravno zaradi šparanje. Poleg tega taki šparovci niti redno ne servisirajo avtov...

Potem pa v jok in na drevo, kako so pooblaščeni servisi zanič. Pa ne, da bi zdaj hvalil pooblaščene servise, ker so že marsikaj zajebali... Ampak imaš vsaj možnost pritožbe, ker ima proizvajalec lepo v bazi zavedeno kdo in kaj je servisiral.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Tilen ::

Invictus, oprosti, ampak ti zelo selektivno bereš. Seveda ima dokazila, ker je za veljavnost takšnega servisa pri nepooblaščenem mehaniku med drugim pogoj ustrezno razčlenjen račun, kar je tudi že bilo omenjeno. Vse mora biti narejeno po standardih proizvajalca, samo žiga pooblaščenega servisa ne dobiš.

Ustrezno razčlenjen pomeni, da tam točno piše koliko česa in katere znamke. V kolikor je na računu Castrol, nalili so pa sončnično olje za cvrtje, je to seveda goljufija, ki se ustrezno preganja.

V teoriji vse štima.:)

Sicer pa sam avto servisiram na pooblaščenem servisu, da ne boš mislil, da navijam za popoldanca. :)
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Invictus ::

Jaz ga ne, ker imam staro sranje :).

Ampak to je predvsem "raja-všečen" ukrep, ki ni čisto logičen.

Od proizvajalca zahtevaš garancijo, šraufa pa lahko vsak, ki ima 5 minut cajta in 3 letno avtomehanično šolo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Heavy ::

Invictus je izjavil:

Kot drugo, so pa dali vsakemu butastemu mehaniku, ki naredi 3 letno poklicno in odpre obrt, uradno možnost da ti zafrkne avto.


Prej povprašaš naokoli, kje so dobri mehaniki in kje ne.


Vseeno imam raje opcijo, da peljem zanesljivemu privat mehaniku, kot pa na pooblaščenca, kjer ti bo avto šraufal pripravnik, kateri je že 2x padel prvi letnik.
#TeamFelix

jero_no1 ::

Gledam pogoje podaljšanega jamstva Porsche SLO (kunkretno za Škodo), in je tale točka zanimiva:
- pri vozilih z digitalno servisno knjižico mora biti zgodovina servisiranja zabeležena v tovarniškem sistemu.

Ne vem, če ima neodvisni (VW) serviser dostop do tovarniškega sistema, da bi vanj vpisoval servise (lahko pa da se motim).
Ker nadalje piše tudi:
Skladno s pogoji Podaljšano Jamstvo Porsche Slovenija morata biti vzdrževanje in servisiranje vašega vozila opravljena s strani primerno usposobljenega servisa. V primeru, da je napaka posledica nestrokovnega servisiranja ali vzdrževanja, zahtevki iz Podaljšanega Jamstva Porsche Slovenija jamstva ne bodo priznani.
Se pravi nikjer ni izrecno poudarjeno, da mora biti servisiran na pooblaščenem servisu, ampak zgornja točka mora biti pa useeno izpolnjena.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jero_no1 ()

bambam20 ::

Invictus je izjavil:

Tilen je izjavil:

pri ustrezno usposobljenih nepooblaščenih avtomehanikih.

Kako je lahko nekdo ustrezno usposobljen in nepooblaščen za določen tip vozila?



Moj mehanik servisira širok spketer znamk in ima izjemno obsežno bazo znanja, zadeve popravi , ne kot nekateri lenuhi, ki se jim to ne da, niti niso sposobni ( primer so mehaniki na uradnih renult servisi, ko mehanik tam ni zmožen ugotovit, da ima nosilec menjalnika zračnost )

FTad ::

jero_no1 je izjavil:

knesz je izjavil:

Pri DSG-ju je start/stop še večja jeba kot pri ročnem menjalniku.


Pa sm mislu, da jz čudno vozim, ker se mi je dogajalo, da se je avto ugasnu že pol metra preden se je dejansko ustavu. :)
Tako da zdaj je vedno prva zadeva po startu motorja izklop S/S sistema...


A se ne da vsaj s pritiskom na en gumb izklopit start/stop, ko zacnes z voznjo? Oz, a je pri novejsih kaj drugace? Jaz imam namrec gumb.

nokia6310 ::

rupsi, ja priznam nisem niti iskal drugih servisov. Ta mi je prvi prišel na misel. Drugače pa: Dva dni nazaj, so me klicali iz studija mediana opravili smo anketo z zadovoljstvom servisnih storitev. Moja povprečna ocena je bila 3. Prodajni svetovalec si je zaslužil oceno 5. Servis pa je katastrofa pa ne mislim po tem kar naredijo ampak zato, ker rečejo da so za zamenjat stvari ki sploh niso kot je npr turbina.

nokia6310 ::

Imam eno vprašanje: Kako je pri Passatih z navorom? V drugi ga imajo največ. Pri 140 konjih me moti, da ko je npr v šesti prestavi, da deluje nekoliko zaspan. Do 200 km/h rabi od 150 naprej kar precej časa. Na cca 10 sekund se poveča hitrost za 10. V primeru da je avto res zaspan morda je to samo moj subjektivni občutek kaj je najverjetnejši vzrok za to? Morda igra glavno vlogo turbina? Ali pa, da ga prejšnji lastnik ni dovolj dobro vozil in je zaradi tega avto malo zaspal? Ko je v šesti ne vleče več tako dobro kot npr v četrti. Ampak pri dizlih je to verjetno normalno.

Tilen ::

To je trol odgovor? Seveda v četrti vleče bolj, poglej na obratomer in števec.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

K0l1br1 ::

nokia6310 je izjavil:

Imam eno vprašanje: Kako je pri Passatih z navorom? V drugi ga imajo največ. Pri 140 konjih me moti, da ko je npr v šesti prestavi, da deluje nekoliko zaspan. Do 200 km/h rabi od 150 naprej kar precej časa. Na cca 10 sekund se poveča hitrost za 10. V primeru da je avto res zaspan morda je to samo moj subjektivni občutek kaj je najverjetnejši vzrok za to? Morda igra glavno vlogo turbina? Ali pa, da ga prejšnji lastnik ni dovolj dobro vozil in je zaradi tega avto malo zaspal? Ko je v šesti ne vleče več tako dobro kot npr v četrti. Ampak pri dizlih je to verjetno normalno.

Si spal pri fiziki. Energija, ki je potrebna, da avto spravi na višjo hitrost pri višjih hitrostih, je za kvadrat večja od tistih pri nižjih hitrosti. Upor zraka pa to, navor pa začuda po krivulji enak glede na obrate (kinetična energija). Če ni celo na 3 večja, sem pozabil, sem tudi spal pri fiziki pri zračnem uporu

springfield ::

Za pospeške je pomembna moč motorja.

Zgodovina sprememb…

antrim ::

jero_no1 je izjavil:

Gledam pogoje podaljšanega jamstva Porsche SLO (kunkretno za Škodo), in je tale točka zanimiva:
- pri vozilih z digitalno servisno knjižico mora biti zgodovina servisiranja zabeležena v tovarniškem sistemu.

Ne vem, če ima neodvisni (VW) serviser dostop do tovarniškega sistema, da bi vanj vpisoval servise (lahko pa da se motim).


In? Jamstvo dajejo oni pod svojimi pogoji in ni enako garanciji.

bambam20 ::

nokia6310 je izjavil:

Imam eno vprašanje: Kako je pri Passatih z navorom? V drugi ga imajo največ. Pri 140 konjih me moti, da ko je npr v šesti prestavi, da deluje nekoliko zaspan. Do 200 km/h rabi od 150 naprej kar precej časa. Na cca 10 sekund se poveča hitrost za 10. V primeru da je avto res zaspan morda je to samo moj subjektivni občutek kaj je najverjetnejši vzrok za to? Morda igra glavno vlogo turbina? Ali pa, da ga prejšnji lastnik ni dovolj dobro vozil in je zaradi tega avto malo zaspal? Ko je v šesti ne vleče več tako dobro kot npr v četrti. Ampak pri dizlih je to verjetno normalno.


Ne, ni normalno. Samot o je passat in ne BMw, ki vleče suvereno v 6-i prestavi

bambam20 ::

nokia6310 je izjavil:

Imam eno vprašanje: Kako je pri Passatih z navorom? V drugi ga imajo največ. Pri 140 konjih me moti, da ko je npr v šesti prestavi, da deluje nekoliko zaspan. Do 200 km/h rabi od 150 naprej kar precej časa. Na cca 10 sekund se poveča hitrost za 10. V primeru da je avto res zaspan morda je to samo moj subjektivni občutek kaj je najverjetnejši vzrok za to? Morda igra glavno vlogo turbina? Ali pa, da ga prejšnji lastnik ni dovolj dobro vozil in je zaradi tega avto malo zaspal? Ko je v šesti ne vleče več tako dobro kot npr v četrti. Ampak pri dizlih je to verjetno normalno.


Se je tole kaj izboljšalo s poravilo egr ventila? Je sedaj kaj bolj odziven od 150 km/H naprej?

Dejansko ni normalno. 140 konjski passat dizel mora v 6-i pospreševat, ko se pohodi gas.

K0l1br1 ::

Do katere hitrosti pa mora pospeševati? Kaj pa upor zraka?

bambam20 ::

K0l1br1 je izjavil:

Do katere hitrosti pa mora pospeševati? Kaj pa upor zraka?


Kaj ti misliš pri Passat (B6) - 2.0 TDI (140 Hp) , ki ima 320 nm navora in končno hitrost 209 km/H?

NE more normalno poševat do 150 km/H, potem pa se ustavi oz. potrebuje čas. .. Ni logično.. Po moje je zadevo že uredil s popravilom EGR ventila.

Meizu ::

nokia6310 je izjavil:

Imam eno vprašanje: Kako je pri Passatih z navorom? V drugi ga imajo največ. Pri 140 konjih me moti, da ko je npr v šesti prestavi, da deluje nekoliko zaspan. Do 200 km/h rabi od 150 naprej kar precej časa. Na cca 10 sekund se poveča hitrost za 10. V primeru da je avto res zaspan morda je to samo moj subjektivni občutek kaj je najverjetnejši vzrok za to? Morda igra glavno vlogo turbina? Ali pa, da ga prejšnji lastnik ni dovolj dobro vozil in je zaradi tega avto malo zaspal? Ko je v šesti ne vleče več tako dobro kot npr v četrti. Ampak pri dizlih je to verjetno normalno.


Najvec navora ima v prvi brzini.

D3m ::

bambam20 je izjavil:

K0l1br1 je izjavil:

Do katere hitrosti pa mora pospeševati? Kaj pa upor zraka?


Kaj ti misliš pri Passat (B6) - 2.0 TDI (140 Hp) , ki ima 320 nm navora in končno hitrost 209 km/H?

NE more normalno poševat do 150 km/H, potem pa se ustavi oz. potrebuje čas. .. Ni logično.. Po moje je zadevo že uredil s popravilom EGR ventila.


Astra 1.6 ima 136HP, 320nm navora in končno 205.
|HP EliteBook|R5 6650U|

bambam20 ::

D3m je izjavil:

bambam20 je izjavil:

K0l1br1 je izjavil:

Do katere hitrosti pa mora pospeševati? Kaj pa upor zraka?


Kaj ti misliš pri Passat (B6) - 2.0 TDI (140 Hp) , ki ima 320 nm navora in končno hitrost 209 km/H?

NE more normalno poševat do 150 km/H, potem pa se ustavi oz. potrebuje čas. .. Ni logično.. Po moje je zadevo že uredil s popravilom EGR ventila.


Astra 1.6 ima 136HP, 320nm navora in končno 205.


Ne vem kaj želiš s tem povedta. Ti pospešuje normalno do 2005 km/H?

Še nisem vozil nemškega 140 konjskega dizla, ki ne bi zvezno pospeševal od 150 km/H v zadnji prestavi, ko si pohodil po gasu.

D3m ::

Samo specifikacijo. Do 200 sem šel že večkrat ampak samo, ko je prehitevalni pas prazen vsaj min. 6 km.
|HP EliteBook|R5 6650U|

bambam20 ::

D3m je izjavil:

Samo specifikacijo. Do 200 sem šel že večkrat ampak samo, ko je prehitevalni pas prazen vsaj min. 6 km.


No. Avto je zvezno vlekel od 150 km/H. Se ti števec ni ustavil za 10- 15 sekund, da je prilezel do 160 km/H :).

D3m ::

Nope.

Samo Passat je težji od Astre.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

bambam20 ::

D3m je izjavil:

Nope.

Samo Passat je težji od Astre.


Vseeno. Tud BMW 320d je in to un 136 konjski iz prazgodovine pa ti potegne pri 150, ko stopiš po gasu.. se moraš prav zadrževat da nis na 210 :))

K0l1br1 ::

Meizu je izjavil:

nokia6310 je izjavil:

Imam eno vprašanje: Kako je pri Passatih z navorom? V drugi ga imajo največ. Pri 140 konjih me moti, da ko je npr v šesti prestavi, da deluje nekoliko zaspan. Do 200 km/h rabi od 150 naprej kar precej časa. Na cca 10 sekund se poveča hitrost za 10. V primeru da je avto res zaspan morda je to samo moj subjektivni občutek kaj je najverjetnejši vzrok za to? Morda igra glavno vlogo turbina? Ali pa, da ga prejšnji lastnik ni dovolj dobro vozil in je zaradi tega avto malo zaspal? Ko je v šesti ne vleče več tako dobro kot npr v četrti. Ampak pri dizlih je to verjetno normalno.


Najvec navora ima v prvi brzini.

Ma nemoj. Kje? V motorju na gredi ali na kolesih?

bambam20 ::

Pobi sposdte si kak nemški avto tipa Passat, Audi, Mercedes, BMW boste videli kok mašine vlečejo kot nore.

feryz ::

bambam20 je izjavil:

D3m je izjavil:

Nope.

Samo Passat je težji od Astre.


Vseeno. Tud BMW 320d je in to un 136 konjski iz prazgodovine pa ti potegne pri 150, ko stopiš po gasu.. se moraš prav zadrževat da nis na 210 :))
Sarkazem?
Ali res ne veš, kako naj bi "avto" potegnil pri 150 km/h?

bambam20 ::

feryz je izjavil:


Ali res ne veš, kako naj bi "avto" potegnil pri 150 km/h?



Vem. Ne ti mene podučevat, kako avto potegne oz,. se premakne pri 150 km/h naprej. DIzel z 140 konji in 320 navora se konkretno.

Otroci ,, zunih je lepo vreme in peskovnik vabi.

shadeX ::

konkretno


Ne pretiravat. Lastil Audija 2.0 TDI, 140KM, 6 prestav, lažji kot Passat. Če bi rekel, da ni vlekel bi lagal, ampak "konkretno", pri 150 kmh,.. niti ne.

D3m ::

Hmmmmm, kaj pa vem. Danes iz službe sem jo spet malo teral. In vleče do 160 preden se nekdo zapelje na prehitevalni pas.
|HP EliteBook|R5 6650U|

feryz ::

140 konj pri 150 km/h ne potegne nikamor.
Tudi moj prejšnji s 180 konji, ni naredil čudeža.
Oz. odvisno s čim primerjaš. Glede na nove štromarje, ki imajo omejitev pri 150 km/h, definitivno potegnejo. Kakorkoli že.

bambam20 ::

shadeX je izjavil:

konkretno


Ne pretiravat. Lastil Audija 2.0 TDI, 140KM, 6 prestav, lažji kot Passat. Če bi rekel, da ni vlekel bi lagal, ampak "konkretno", pri 150 kmh,.. niti ne.



Možno.. BMW 320d z 5-imi se pošteno premakne, ko stopiš po gasu pri 150 kmH. Mogoče je krivec ta 6-ta prestava.

feryz je izjavil:

140 konj pri 150 km/h ne potegne nikamor.
Tudi moj prejšnji s 180 konji, ni naredil čudeža.
Oz. odvisno s čim primerjaš. Glede na nove štromarje, ki imajo omejitev pri 150 km/h, definitivno potegnejo. Kakorkoli že.


Ko govorimo o potegne pomeni, da zvezno vleče, da čutiš, kako pospešuje še naprej. Mogoeč je pri audiju, passatu to slabše. BMW-ji s tem nimajo problema. Motorji od BMW-jev noro dobro potegnejo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Meizu ::

K0l1br1 je izjavil:

Meizu je izjavil:

nokia6310 je izjavil:

Imam eno vprašanje: Kako je pri Passatih z navorom? V drugi ga imajo največ. Pri 140 konjih me moti, da ko je npr v šesti prestavi, da deluje nekoliko zaspan. Do 200 km/h rabi od 150 naprej kar precej časa. Na cca 10 sekund se poveča hitrost za 10. V primeru da je avto res zaspan morda je to samo moj subjektivni občutek kaj je najverjetnejši vzrok za to? Morda igra glavno vlogo turbina? Ali pa, da ga prejšnji lastnik ni dovolj dobro vozil in je zaradi tega avto malo zaspal? Ko je v šesti ne vleče več tako dobro kot npr v četrti. Ampak pri dizlih je to verjetno normalno.


Najvec navora ima v prvi brzini.

Ma nemoj. Kje? V motorju na gredi ali na kolesih?


Pa sem mislil da ti je jasno o cem govorim. Na kolesih seveda.

springfield ::

bambam20 je izjavil:


Možno.. BMW 320d z 5-imi se pošteno premakne, ko stopiš po gasu pri 150 kmH. Mogoče je krivec ta 6-ta prestava.

Saj veš, da ne rabiš pospeševat v 6. samo zato, ker jo imaš, ne? Daj v 5. in ti bo avto bolje pospeševal.

bambam20 ::

springfield je izjavil:


Saj veš, da ne rabiš pospeševat v 6. samo zato, ker jo imaš, ne? Daj v 5. in ti bo avto bolje pospeševal.



Daj veš, da je pri novih motorji 6- ta prestava nadomestila 5-to zaradi nižje porabe.

In še. 6.ta oz. 5.ta prestava je potovalna prestava. Ni tam za okras. Dejansko bi se lahko do končne hitrosti z drugače nastavljanimi prenosi peljal v četrti.

Dober avto pospešuje normalno v zadnji prestavi ( 5 ali 6-ta ) slab pa ne more oz. ker ima napačno razmerje teža vozila + navor + konji...

springfield ::

Nima to veze s kvaliteto avta, ce si ljudje kupijo tezke avte z bogo masino. Bo pa vsak avto hitreje pospeseval v 5. kot v 6. do malo po maksimalni moci. Pa to s potovalno so tudi gostilniske. Ce je 6. namesto 5., kaj pa potem 5. dela? Vse prestave so tam z namenom, da pa ljudje hocete pospesevat na maximum iz 1500rpm, ste si pa sami krivi. Avto najbolj pospesuje pri najvisji moci motorja, kar je za 2.0TDI 140HP pri 4200rpm.

K0l1br1 ::

Meizu je izjavil:

K0l1br1 je izjavil:

Meizu je izjavil:

nokia6310 je izjavil:

Imam eno vprašanje: Kako je pri Passatih z navorom? V drugi ga imajo največ. Pri 140 konjih me moti, da ko je npr v šesti prestavi, da deluje nekoliko zaspan. Do 200 km/h rabi od 150 naprej kar precej časa. Na cca 10 sekund se poveča hitrost za 10. V primeru da je avto res zaspan morda je to samo moj subjektivni občutek kaj je najverjetnejši vzrok za to? Morda igra glavno vlogo turbina? Ali pa, da ga prejšnji lastnik ni dovolj dobro vozil in je zaradi tega avto malo zaspal? Ko je v šesti ne vleče več tako dobro kot npr v četrti. Ampak pri dizlih je to verjetno normalno.


Najvec navora ima v prvi brzini.

Ma nemoj. Kje? V motorju na gredi ali na kolesih?


Pa sem mislil da ti je jasno o cem govorim. Na kolesih seveda.
Se mi je zdelo, ker gre v 1. najpočasneje, da je to zaradi največjega navora.

bambam20 je izjavil:

springfield je izjavil:


Saj veš, da ne rabiš pospeševat v 6. samo zato, ker jo imaš, ne? Daj v 5. in ti bo avto bolje pospeševal.



Daj veš, da je pri novih motorji 6- ta prestava nadomestila 5-to zaradi nižje porabe.

In še. 6.ta oz. 5.ta prestava je potovalna prestava. Ni tam za okras. Dejansko bi se lahko do končne hitrosti z drugače nastavljanimi prenosi peljal v četrti.

Dober avto pospešuje normalno v zadnji prestavi ( 5 ali 6-ta ) slab pa ne more oz. ker ima napačno razmerje teža vozila + navor + konji...

Po možnosti imata še enak prenos, vendar ko folk sliši za 6 prestavo, se jim začnejo solziti oči.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: K0l1br1 ()

Meizu ::

Se mi je zdelo, ker gre v 1. najpočasneje, da je to zaradi največjega navora.


Kaj zelis povedat?

ginekk ::

Meizu je izjavil:

Se mi je zdelo, ker gre v 1. najpočasneje, da je to zaradi največjega navora.


Kaj zelis povedat?


Da je zajebal logiko (če ni bil morda sarkazem). V prvi itak pospešuje najhitreje (ker vsi vemo da je takrat največ navora na kolesih)

next3steps ::

Invictus je izjavil:

Tilen je izjavil:

Za ohranjanje garancije avtomobila ne rabiš voziti k pooblaščenemu serviserju tvojega vozila.

V bistvu ga moraš. ne more ti lokalen fušar v garancijskem roku popravljati avto.

Ni pa nujno, da ga voziš na servis prodajalca. Ampak greš lahko na katerikoli pooblaščen servis.

Potem imaš pa folk, ki se pelje 100km na drug servis, da prihrani 10 EUR ;).

Ja, lahko.

Meizu ::

ginekk je izjavil:

Meizu je izjavil:

Se mi je zdelo, ker gre v 1. najpočasneje, da je to zaradi največjega navora.


Kaj zelis povedat?


Da je zajebal logiko (če ni bil morda sarkazem). V prvi itak pospešuje najhitreje (ker vsi vemo da je takrat največ navora na kolesih)


Pri tem kolibriju nikoli ne ves. Kakorkoli se, sam navor motorja je lahko precej sekundarnega pomena, vse je odvisno na koncu od razmerij v menjalniku, posledicno navora na kolesih, kar je itak koncna stevilka, kjer so ze upostevane vse izgube na pogonski gredi, zglobih itd.
1
2
3 4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Koliko je realna življenska doba vozila? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9917691 (14481) Klemzz
»

Škoda Octavia Combi (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20359468 (32033) urkoman
»

Nakup avtomobila za na AC (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28440030 (29469) Sparkxl
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743187536 (152549) Spajky
»

VW passat karavan ali Peugeot 508SW (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7120745 (18552) čuhalev

Več podobnih tem