Forum » Na cesti » Formula 1 2018
Formula 1 2018
Temo vidijo: vsi
Predator X ::
Billy mal ga serješ... trenutno je HAM profesor za vettla.
- Sem poslušal komentarje po dirku...
- Bottas je omenil, da ni žrtvoval za HAMa nekak je bila to taktika, da ostane zunaj več časa stem pa je tudi pomagal zadržati RAI tako, da se je mu je HAM približal.
- RAI je omenil, da so bitko izgubili že v drugem uvinku (ko je vettel naredil napako). Je pa tud omenil, da mu je hotel mimo botasa in istem dodatno obrabil gume.
- HAM se je vekrat zahvalil ekipi in bottasu, da so priredili botasovo taktiko in mu stem olajšali delo.
- Sem poslušal komentarje po dirku...
- Bottas je omenil, da ni žrtvoval za HAMa nekak je bila to taktika, da ostane zunaj več časa stem pa je tudi pomagal zadržati RAI tako, da se je mu je HAM približal.
- RAI je omenil, da so bitko izgubili že v drugem uvinku (ko je vettel naredil napako). Je pa tud omenil, da mu je hotel mimo botasa in istem dodatno obrabil gume.
- HAM se je vekrat zahvalil ekipi in bottasu, da so priredili botasovo taktiko in mu stem olajšali delo.
PandaFlow2 ::
Preden zacnem... ne prebavljam HAM :)
Mercedes ima overall najbrz se vedno najboljsi package, kot so ga imeli ze preteklih par sezon. Ferrari je sele letos po kar lepem casu postavil na progo 100% konkurencen dirkalnik.
Zanimiva teorija, ki sem jo slisal na Beyond the Grid podcastu je, da je VET pod bistveno vecjim pritiskom kot ostali dirkaci in kot je bil, ko je vozil za Red Bull. Ferrari namrec ze od 2007 (driver) oz. 2008 (constructor) caka na lovoriko, kljub temu da ima najvecji (ali pa vsaj enega najvecjih) proracun v F1, dolgo zgodovino in se celo Ferrari znamko zadaj. In kljub temu da je tezek profesionalec (najbrz bolj kot HAM, ce gledamo se off-track dogajanje), je mogoce vcasih stres in pritisk vseeno prevelik, in se napake pac dogajajo.
Primer, VET napaka v Hockenheimu, -25 tock v ze tako zelo testni borbi z Mercedesom, Ferrari caka ze desetletje na lovoriko, ... Po drugi strani, HAM, recimo da naredi napako zaradi katere odstopi, -25 tock. OK, mogoce letos ne bodo prvaki, pa sej so bili zadnja 4 leta, pa se zelo konkurencen (ce ne najboljsi) dirkalnik imajo, bodo pac naslednje leto spet.
Anyway, dejstvo je, da ima Merc odlicen paket, HAM pa vozi trenutno ledeno hladno brez vecjih napak, in rezultat je viden.
Mercedes ima overall najbrz se vedno najboljsi package, kot so ga imeli ze preteklih par sezon. Ferrari je sele letos po kar lepem casu postavil na progo 100% konkurencen dirkalnik.
Zanimiva teorija, ki sem jo slisal na Beyond the Grid podcastu je, da je VET pod bistveno vecjim pritiskom kot ostali dirkaci in kot je bil, ko je vozil za Red Bull. Ferrari namrec ze od 2007 (driver) oz. 2008 (constructor) caka na lovoriko, kljub temu da ima najvecji (ali pa vsaj enega najvecjih) proracun v F1, dolgo zgodovino in se celo Ferrari znamko zadaj. In kljub temu da je tezek profesionalec (najbrz bolj kot HAM, ce gledamo se off-track dogajanje), je mogoce vcasih stres in pritisk vseeno prevelik, in se napake pac dogajajo.
Primer, VET napaka v Hockenheimu, -25 tock v ze tako zelo testni borbi z Mercedesom, Ferrari caka ze desetletje na lovoriko, ... Po drugi strani, HAM, recimo da naredi napako zaradi katere odstopi, -25 tock. OK, mogoce letos ne bodo prvaki, pa sej so bili zadnja 4 leta, pa se zelo konkurencen (ce ne najboljsi) dirkalnik imajo, bodo pac naslednje leto spet.
Anyway, dejstvo je, da ima Merc odlicen paket, HAM pa vozi trenutno ledeno hladno brez vecjih napak, in rezultat je viden.
McClane ::
Tak pro kot je VET bi lahko vedel da se dirke ne dobi v prvem ali drugem ovinku. Imel bi vsaj 50 krogov da pride mimo HAM ampak ne, je bilo treba na vsak način priti mimo tako po štartu ko gume še niso čisto prave. Mislim, da bi kak krog ali dva kasneje, sploh z DRSom prišel mimo bistveno lažje in manj nevarno.
Prav osnovnošolske napake, ki si jih v borbi z HAM ne bi in ne bo smel privoščiti.
Prav osnovnošolske napake, ki si jih v borbi z HAM ne bi in ne bo smel privoščiti.
\"You want us to build WHAT??\" - Ancient Chinese Wall Engineer
pirlo ::
Vprašanje kaj bi bilo, po moje bi ga težko prehitel, ker so razlike bile minimalne. Skozi bokse mogoče.
Kimi bi moral v prvi ovinek normalno zavirat (ne zadnjo stotinko blokirat), Vettel bi prišel pred njega, podobno kot ga je Hamilton na koncu prehitel in bi bilo vse drugače. Ker pa je blokiral, komaj zvozil prvi ovinek je v slabši položaj spravil Vettla, kjer ga je pol z zavetrja napadel Hamilton in ni mel kam drugam ko na Kimijevo levo stran. Tam pa se je zgodilo kar se pač je.
Kimi bi moral v prvi ovinek normalno zavirat (ne zadnjo stotinko blokirat), Vettel bi prišel pred njega, podobno kot ga je Hamilton na koncu prehitel in bi bilo vse drugače. Ker pa je blokiral, komaj zvozil prvi ovinek je v slabši položaj spravil Vettla, kjer ga je pol z zavetrja napadel Hamilton in ni mel kam drugam ko na Kimijevo levo stran. Tam pa se je zgodilo kar se pač je.
pirat ::
Mi gre ze kar malo na jetra konstantno jamranje kako bi moral Kimi to, Kimi ono, Kimi v penzijo, Kimi spustiti Vettla naprej, itd.... dejansko pa top dirkac. na zadnjih 7 dirkah je bil sestkrat na stopnickah, manjka mu samo Belgija kjer je bil torpediran. Vettel bo tole prvenstvo pusnil (ce ga bo) sam zaradi svojih napak.
MaterVola ::
Kdo jamra? Ferrari pač ne zna urediti ekipe. Bottasa so zelo hitro postavili za oporodo.
ripmork ::
Kimi bi moral v prvi ovinek normalno zavirat (ne zadnjo stotinko blokirat), Vettel bi prišel pred njega, podobno kot ga je Hamilton na koncu prehitel in bi bilo vse drugače.
Kimi je štartal super, če Vettlu ni uspel boljši štart in se je po neumnem zapletel, njegov problem. Finec bi moral le pazit pri vožnji čez robnike na drugi šikani, kjer si je ob zasledovanju Bottasa zmrcvaril zadnjo levo gumo in posledično ni bil zmožen vozit na maksimumu. Pa roko na srce, Mercedes jih je taktično premagal.
RAI letos res super vozi, še vedno je stari dobri Kimi. Vprašanje, kam bi sploh lahko šel, če se Ferrari odloči za LeClerca (kot vse kaže)...
pirlo ::
Kimi bi moral v prvi ovinek normalno zavirat (ne zadnjo stotinko blokirat), Vettel bi prišel pred njega, podobno kot ga je Hamilton na koncu prehitel in bi bilo vse drugače.
Kimi je štartal super, če Vettlu ni uspel boljši štart in se je po neumnem zapletel, njegov problem. Finec bi moral le pazit pri vožnji čez robnike na drugi šikani, kjer si je ob zasledovanju Bottasa zmrcvaril zadnjo levo gumo in posledično ni bil zmožen vozit na maksimumu. Pa roko na srce, Mercedes jih je taktično premagal.
RAI letos res super vozi, še vedno je stari dobri Kimi. Vprašanje, kam bi sploh lahko šel, če se Ferrari odloči za LeClerca (kot vse kaže)...
Kimiju je uspel dober štart, Vettel je veliko bolje štartal, ampak ga je Kimi takoj zaprl. V bistvu je takoj pokazal proti komu dirka. Tudi v zavoj 3 je zapiral Vettla in Lewis je to lepo izkoristil.
Ne vem kje ti vidiš super vožnje Kimija. Konstatno je po pol sekunde počasnejši na dirki, na kvalifikacijah je morda bil 2x ali 3x hitrejši od Vettla. Npr. v Azerbajdžanu, Monacu in Kanadi pa daleč zadaj, da je vedno prišel Lewis ali pa še celo Red Bulla vmes. Pa vso to njegovo otročje obnašanje po radiu.
b3D_950 ::
Spustil bi ga lahko tudi kasneje. Sicer pa: kaj bi bilo, če bi bilo....
Vettel je preveč odprl pot Hamiltonu. Med zaviranjem bi ga moral bolj držat na robu. V tisti šikani je bolj impossible prehitet nekoga po notranjem, ker te vrže v understeer oziroma boš 100% nekomu presekal pot, povrh pa še + poln tank + mrzle gume, ko se vse skupaj še drugače obnaša.
Vettel je preveč odprl pot Hamiltonu. Med zaviranjem bi ga moral bolj držat na robu. V tisti šikani je bolj impossible prehitet nekoga po notranjem, ker te vrže v understeer oziroma boš 100% nekomu presekal pot, povrh pa še + poln tank + mrzle gume, ko se vse skupaj še drugače obnaša.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
VaeVictis ::
VET je naredil napako in letošnjo sezono jih je, kakor trenutno izgleda, naredil občutno preveč, da bi bil lahko prvak.
HAM pa vozi ledeno hladno in kvalitetno in kar je najbolj važno zelo, zelo zanesljivo in redno in pridno nabira pike in že zelo dolgo zaradi svoje napake ni odstopil!
RAI je pa edino dober za drugega voznika, za prvega voznika je preveč počasen, problem je pa v tem, ali ga Ferrari ne zna ukrotiti in ga direktno postaviti za drugega voznika, ali pa Ferrari pusti, da dirkača dirkata, lepo za gledalce, slabo za moštvo!
Verjetno je pa prvi razlog kriv, da ga bo sedaj Ferrari zamenjal!
HAM pa vozi ledeno hladno in kvalitetno in kar je najbolj važno zelo, zelo zanesljivo in redno in pridno nabira pike in že zelo dolgo zaradi svoje napake ni odstopil!
RAI je pa edino dober za drugega voznika, za prvega voznika je preveč počasen, problem je pa v tem, ali ga Ferrari ne zna ukrotiti in ga direktno postaviti za drugega voznika, ali pa Ferrari pusti, da dirkača dirkata, lepo za gledalce, slabo za moštvo!
Verjetno je pa prvi razlog kriv, da ga bo sedaj Ferrari zamenjal!
pirat ::
In resno mislite, da bi / bo Leclerc opravil za ekipo boljse delo kot Kimi? Moje mnenje je, da ne. Mozno da bo bolj ubogljiv, vprasanje pa ce pod crto tudi bolj koristen za mostvo.. Bi se bilo fajn vprasat eno stvar: ves cas se poudarja, kako bi bilo za ekipo bolje, da bi se Kimi hitreje umaknil Vettlu ? Ampak kako hudica, da je potem tolikokrat pred njim, ko pa je baje Vettel tak as ? Ni Kimi tako pocasen, kot misli marsikdo. V Monzi je odpeljal najhitrejsi kvalifikacijski krog v zgodovini F1...
VaeVictis ::
In resno mislite, da bi / bo Leclerc opravil za ekipo boljse delo kot Kimi? Moje mnenje je, da ne. Mozno da bo bolj ubogljiv, vprasanje pa ce pod crto tudi bolj koristen za mostvo.. Bi se bilo fajn vprasat eno stvar: ves cas se poudarja, kako bi bilo za ekipo bolje, da bi se Kimi hitreje umaknil Vettlu ? Ampak kako hudica, da je potem tolikokrat pred njim, ko pa je baje Vettel tak as ? Ni Kimi tako pocasen, kot misli marsikdo. V Monzi je odpeljal najhitrejsi kvalifikacijski krog v zgodovini F1...
Problem RAI je v tem, da če primerjaš RAI in VET, je VET večino časa hitrejši in posledično mora biti oz. bolj pravilno bi morali biti drugi voznik.
To še ne pomeni, da je RAI počasen, daleč od tega, verjetno je celo prehiter za drugega voznika, posledično pa je trmast in tudi noče biti druga violina VET, verjetno je del problema tudi ego in to da, vsaj v njegovi glavi, nekdo, ki je bil svetovni prvak ne bo druga violina!
LEC pa bo druga violina, ker šele prihaja v moštvo in še ni bil nikoli svetovni prvak.
Predator X ::
In resno mislite, da bi / bo Leclerc opravil za ekipo boljse delo kot Kimi? Moje mnenje je, da ne. Mozno da bo bolj ubogljiv, vprasanje pa ce pod crto tudi bolj koristen za mostvo.. Bi se bilo fajn vprasat eno stvar: ves cas se poudarja, kako bi bilo za ekipo bolje, da bi se Kimi hitreje umaknil Vettlu ? Ampak kako hudica, da je potem tolikokrat pred njim, ko pa je baje Vettel tak as ? Ni Kimi tako pocasen, kot misli marsikdo. V Monzi je odpeljal najhitrejsi kvalifikacijski krog v zgodovini F1...
Problem RAI je v tem, da če primerjaš RAI in VET, je VET večino časa hitrejši in posledično mora biti oz. bolj pravilno bi morali biti drugi voznik.
To še ne pomeni, da je RAI počasen, daleč od tega, verjetno je celo prehiter za drugega voznika, posledično pa je trmast in tudi noče biti druga violina VET, verjetno je del problema tudi ego in to da, vsaj v njegovi glavi, nekdo, ki je bil svetovni prvak ne bo druga violina!
LEC pa bo druga violina, ker šele prihaja v moštvo in še ni bil nikoli svetovni prvak.
No dej ne pametujte, RAI dela kr lepo v prid Vettla. Če je pa Vettel tak bedak, da je iz nemogočega hotel prehitet po notranji strani... Rai je pač dober voznik in velikokrat je brez problema spustil Vettla naprej in mu celo kril hrbet.
Samo Vettlu se dogajajo sklabe stvari... kdo pa je zavrtel HAMA v silverstonu?! Očitno vam je Vettel preveč zlezel pod kožo. Naj se prvo fant umiri in začne dirkat kot zna ne pa sam jamrat....
billy ::
Gleda na napisano, koliko napak dela vettel in glede na to, kako "super" vozi Kimi, je vettel vseeno ~60 točk pred kimijem
Kaj nam to pove?
Kaj nam to pove?
Jst ::
Še 7 dirk in če Ham ne naredi nobene napake, mora Vet zmagati 4 ali 5 (računam na pamet) dirk, če je Ham na teh dirkah drugi. Drugih kombinacij se mi ne da računati, ampak za Vettla bo tesno. To bo zanimiv finiš in psihološki pritiski bodo hudi. Letos ima Ferrari po dolgih letih dirkalnik (in možnost) za naslov, a se bojim za Vettla, ker zadnjih par dirk dela (relativno) ogromno napak.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
PrimozR ::
In resno mislite, da bi / bo Leclerc opravil za ekipo boljse delo kot Kimi? Moje mnenje je, da ne. Mozno da bo bolj ubogljiv, vprasanje pa ce pod crto tudi bolj koristen za mostvo.. Bi se bilo fajn vprasat eno stvar: ves cas se poudarja, kako bi bilo za ekipo bolje, da bi se Kimi hitreje umaknil Vettlu ? Ampak kako hudica, da je potem tolikokrat pred njim, ko pa je baje Vettel tak as ? Ni Kimi tako pocasen, kot misli marsikdo. V Monzi je odpeljal najhitrejsi kvalifikacijski krog v zgodovini F1...
V zavetrju Vettla. Tole je povsem objektivno.
Sicer pa malce več o situaciji (s Vettlom so želeli ujeti zavrtje Hamiltona, pa ni uspelo) pa nasploh zakaj mogoče Vettel dela napake: http://www.skysports.com/f1/news/32420/...
billy ::
Edina napaka ferarija je, da že niso od začetka leta favorizirali samo vettla, tako kot je merc hamiltona. In pomoje lojza tudi ne bi vozil tako "perfektno", če se ne bi celotna ekipa skoncentrirala na to.
Predator X ::
springfield ::
Ekipa je razlog, da je Lewis boljši, bolj zrel dirkač od Vettla, to bo to.
Bolj zrel, na dirki ja, izven definitivno ne, ampak dirke stejejo. Boljsi? Dvomim, sta tu nekje. Ko imata boljsi avto, zmagata, ce ne naredita napake ali je kaksna druga nepredvidljiva situacija (dez, varnostni avto,...)
b3D_950 ::
Kimi Raikkonen to step down at the end of 2018
http://formula1.ferrari.com/en/kimi-rai...
http://formula1.ferrari.com/en/kimi-rai...
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
b3D_950 ::
Kimi Raikkonen will leave Ferrari at the end of the 2018 season and return to the Sauber team he started his Formula One career with.
Hmmm
Hmmm
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
VaeVictis ::
je izjavil:
Kaj si mislite o včerajšnji predstavi Pereza?
Driver of the day!
Prov popestril je dirko in mislim, da mu lahko prepustiš svoj nick.
Sem prav pričakoval, da se bo na koncu načrtno še enkat zaletel!
Predator X ::
je izjavil:
Kaj si mislite o včerajšnji predstavi Pereza?
Popestriv je zadevo.
Zanima me zakaj je sirotkin sploh v F1?
pirlo ::
Res je bil "driver of the day", predvsem za Hamiltona in Verstappna, uspešno je vzel Vettlu par sekund
broken/link ::
jaz sem za "driver of the day" glasoval za Sirotkina. Takega branjenja položaja pa že dolgo nismo videli, fenomenalno.
::
Ne razumem pa zakaj natančno se je Perez pritoževal nad Sirotkinom. Ali se je branil na kakšne nedovoljene načine?
broken/link ::
Seveda se ni, drugače bi bil kaznovan. Perez se je večkrat po radio zvezi pritožil in želel Charlijevo posredovanje, pa ni dobil ničesar. Sirotkin je pač vozil inteligentno, bil je zelo agresiven na zaviranjih, mercedezov motor na ravninah je pa naredil svoje.
Perez je po dirki potožil, da je Sirotkin veliko spreminjal smer in večkrat blokiral kolesa itd. Frustracije, če mene vprašaš.
Perez je po dirki potožil, da je Sirotkin veliko spreminjal smer in večkrat blokiral kolesa itd. Frustracije, če mene vprašaš.
billy ::
Vettel je letos passe, se verjetno zavedajo vsi.
Mi pa je zelo zanimiva forma ferarija, na 3. treningu daleč pred vsema, potem na qualy polom - ok kao niso znali ogret gum - na dirki pa jih potem še ferstapn poowna.
Zanimivo.
Mi pa je zelo zanimiva forma ferarija, na 3. treningu daleč pred vsema, potem na qualy polom - ok kao niso znali ogret gum - na dirki pa jih potem še ferstapn poowna.
Zanimivo.
pirlo ::
Vettel je letos passe, se verjetno zavedajo vsi.
Mi pa je zelo zanimiva forma ferarija, na 3. treningu daleč pred vsema, potem na qualy polom - ok kao niso znali ogret gum - na dirki pa jih potem še ferstapn poowna.
Zanimivo.
Polom so bile nastavitve... premalo downforcea in so v drugem sektorju preveč izgubili.
No, Verstappen ni imel niti približno tempa Vettla, se je videlo pred postanki, ko je Ham pospešil, prej so samo šparali gume in vozili počasi. Perez je vzel par sekund Vettlu, s tem je Verstappen prišel pred njega. Brez Pereza ne bi mel šans.
Predator X ::
broken/link je izjavil:
jaz sem za "driver of the day" glasoval za Sirotkina. Takega branjenja položaja pa že dolgo nismo videli, fenomenalno.
Fenomenalno ja... res mu je čast bit nek out sider. Pa zakaj ne vržejo kakšmnega drugega dirkača notr... kako je sploh možn, da je tolk slabši od strolla.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Predator X ()
vilser ::
Letos je Ferrari boljši od Mercedesa za pljunek. Ampak Vettel, pa inženirji pri Ferrariju delajo preveč napak, da bi osvojili naslov. Hamilton je pa brezhiben. Ključna je bila Nemčija, ko je Vettel naredil napako. Namesto, da bi takrat Ferrari knokautiral Mercedes, mu je pač dal asist in seveda so to nemci izkoristili njim v prid. Ko sta si dva moštva tako zelo blizu pri borbi za prvaka, si ne moreš privoščit amaterskih napak. Ferrari preveč greši, od Nemčije dalje jim gre vse narobe, Vettel dela napake, strategije napačne, pa predsednik Ferrarija Marchionne je umrl, a imajo odličen dirkalnik. Pa na zadnjih dirkah je bil tudi problem, ker je bil Kimi boljši od Vettla in so se zadeve zakomplicirale pri Ferrariju, ker tega niso pričakovali. Najbrž vodja moštva Arrivabene nima dovolj trde roke, da bi podal jasna pravila med dirkači. V Monzi bi blo dovolj, če bi sam rekel, da naj se ne bockajo med seboj in da naj vsak zadrži svoje mesto. Ferrari mora upat na kakšno usodno napako pri Hamiltonu, al pa na kakšno okvaro na dirkalniku. Sam to lahko ponovno odpre možnost Vettlu, da osvoji naslov. Je pa zelo težka, skoraj nemogoče.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: vilser ()
billy ::
Ključen je bil podatek, da je mclaren dal allin vse na lojzo, bottasa pa osedlal za oprodo, zato tudi ferrari/vettel delata napak, ker se borita proti dvema.
z3ro ::
Predator X ::
Ključen je bil podatek, da je mclaren dal allin vse na lojzo, bottasa pa osedlal za oprodo, zato tudi ferrari/vettel delata napak, ker se borita proti dvema.
Kako da ne delajo enako. Pa dej že nehi no. Če bi se RAI boril proti Vettlu... se spomniš lansko leto ko je HAM prepustil mesto Bottasu#Madžarska. Kdo je branil rit vettlu takrat?
vettel pač ni dovolj dober, mislim da bi imel RAI več šans.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Predator X ()
vilser ::
Ključen je bil podatek, da je mclaren dal allin vse na lojzo, bottasa pa osedlal za oprodo, zato tudi ferrari/vettel delata napak, ker se borita proti dvema.
Misliš reč Mercedes? Po mojem pri Mercedesu in Ferrariju so gerarhije. Sam pri Mercedesu je zadeva bolj evidentna. Recimo v Nemčiji je rekel inženir Kimiju, da naj spusti predse Vettla in to je tudi naredil. Sam problem je bil, ker je Vettel naredil napako. Pač Vettel dela napake, Hamilton ne. Ko sta si dve moštvi tako zelo blizu, pa mora dirkač naredit tisto razliko, da osvoji naslov. Se pravi dirkač mora vozit brezhibno v stanju visoke koncentracije in vedno mora iztržit maksimalni izkupiček. Tole Hamiltonu dobro uspeva, ne greši. Morda pa Vettel ni tako dober kot mnogi trdijo.
Jst ::
Ko je bil Vettel pri Red Bullu se spomnim finish ene sezone, kjer je vse viselo na strategiji, da štara prvi, (Webber drugi,) v prvih treh krogih narediti toliko razlike, da ga z DRS noben ne ujame in v prvi polovici toliko sekund prednosti (tukaj je Webber oddigal največ), da je po pit stopu ostal prvi. To je moral narediti ne_vem_točno, recimo, na zadnjih štirih dirkah. Takrat je to izpeljal brez napak, čeprav je pritisk moral biti enormen. Ena napaka bi ga stala prvenstva.
Zakaj dela toliko napak letos pri Ferrariju, je pa uganka.
Zakaj dela toliko napak letos pri Ferrariju, je pa uganka.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
b3D_950 ::
Vettlu ne bodo podaljšal pogodbe in bo v ekipi za volanom, poleg Leclerca, Giovinazzi.... Da bo ekipa čim bolj italijanska po 2020...rahlo wild guess, možno je vse.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
BT52 ::
WOW kaki vikend je za nami.
-Kimi k Sauberju. Dobro. Zgleda Ferrari hoče resno uporabit povezavo z tole ekipo. Recimo rečmo, da so oni skupaj z Resto dober testni poligon. Rečmo temu "legalno" povečanje CFD in vetrovniških ur za razvoj dirkalnika...
-Hamilton dviguje s svojimi predstavami v pravo božanstvo. #blesed, Heh. Jap klasični Ham, ko mu gre vse po maslo je v 50:50 situacijah skoraj nezaustavljiv. Tak na prvi uč zgleda, da so po tistem novem narebranem platišču ki so ga predstavili v SPA-ju očitno našli rešitve na področju notranje temperature gum. Kar jim zgleda pomaga.
-Na drugi strani pa je Vettel, ki letos kot smo že večkrat rekli serje na veliko. No bodimo pošteni letos, če ga ne ne pihne mimo dirkač za tole pokrbi moštvo z svojimi neumnostmi. Ok tole dirko so pač poizkušali z undercuttom, ki je se je klasično sfižil z prometom. Resnično pa je bila Ferrarijeva predstava na Malajskem polotoku resnično presenečenje. ? Kaj so ga srali z trakcijo z gumami in setupom mi ni jasno. Že v Monzi se je nekaj kazalo, ampak ok pač low domnwforce paket pa to. Je ekipa po debaklu res bila tako dekoncentrirana? Mogoče, team spirit je bil pravgotovo na dnu.
-Da se razumemo razlike med Merc in Fer niso bile tudi sredi poletja velike. Zgleda je Vettel po neobremenjeni 2015 sezoni, kjer pokazal podobno vožnje, kot jih letos kaže Hamilton skoraj povsem razvrednostil svoje dosedanje predstave. Mene zanima kako se bo odzval na zadjih 6ih dirkah. Začeli so slabo...
-40 točk: Realno je tole neulovljivo pa naj si Ferrarijevi navijač ali ne. Če gledamo letošnjo sezono je Ferrari vrgel stran toliko priložnosti, da bi iztiril Hamiltonov in Mercedes zalet. Jap menim, da je 5-6 VET zmag nemogoče že iz tega, kaj se dogaja v tej sezoni... Če bi Vettel trenutno vodil bi Hamilton zagotovo vozil bolj obremenjeno. Zdaj pa lahko tudi reskira, ter hkrati kalkulira. Idealno za njegov "pure" talent, nekako se lahk osvobodno izraža na stezi. :D
-Kimi k Sauberju. Dobro. Zgleda Ferrari hoče resno uporabit povezavo z tole ekipo. Recimo rečmo, da so oni skupaj z Resto dober testni poligon. Rečmo temu "legalno" povečanje CFD in vetrovniških ur za razvoj dirkalnika...
-Hamilton dviguje s svojimi predstavami v pravo božanstvo. #blesed, Heh. Jap klasični Ham, ko mu gre vse po maslo je v 50:50 situacijah skoraj nezaustavljiv. Tak na prvi uč zgleda, da so po tistem novem narebranem platišču ki so ga predstavili v SPA-ju očitno našli rešitve na področju notranje temperature gum. Kar jim zgleda pomaga.
-Na drugi strani pa je Vettel, ki letos kot smo že večkrat rekli serje na veliko. No bodimo pošteni letos, če ga ne ne pihne mimo dirkač za tole pokrbi moštvo z svojimi neumnostmi. Ok tole dirko so pač poizkušali z undercuttom, ki je se je klasično sfižil z prometom. Resnično pa je bila Ferrarijeva predstava na Malajskem polotoku resnično presenečenje. ? Kaj so ga srali z trakcijo z gumami in setupom mi ni jasno. Že v Monzi se je nekaj kazalo, ampak ok pač low domnwforce paket pa to. Je ekipa po debaklu res bila tako dekoncentrirana? Mogoče, team spirit je bil pravgotovo na dnu.
-Da se razumemo razlike med Merc in Fer niso bile tudi sredi poletja velike. Zgleda je Vettel po neobremenjeni 2015 sezoni, kjer pokazal podobno vožnje, kot jih letos kaže Hamilton skoraj povsem razvrednostil svoje dosedanje predstave. Mene zanima kako se bo odzval na zadjih 6ih dirkah. Začeli so slabo...
-40 točk: Realno je tole neulovljivo pa naj si Ferrarijevi navijač ali ne. Če gledamo letošnjo sezono je Ferrari vrgel stran toliko priložnosti, da bi iztiril Hamiltonov in Mercedes zalet. Jap menim, da je 5-6 VET zmag nemogoče že iz tega, kaj se dogaja v tej sezoni... Če bi Vettel trenutno vodil bi Hamilton zagotovo vozil bolj obremenjeno. Zdaj pa lahko tudi reskira, ter hkrati kalkulira. Idealno za njegov "pure" talent, nekako se lahk osvobodno izraža na stezi. :D
BT52 ::
Ko je bil Vettel pri Red Bullu se spomnim finish ene sezone, kjer je vse viselo na strategiji, da štara prvi, (Webber drugi,) v prvih treh krogih narediti toliko razlike, da ga z DRS noben ne ujame in v prvi polovici toliko sekund prednosti (tukaj je Webber oddigal največ), da je po pit stopu ostal prvi. To je moral narediti ne_vem_točno, recimo, na zadnjih štirih dirkah. Takrat je to izpeljal brez napak, čeprav je pritisk moral biti enormen. Ena napaka bi ga stala prvenstva.
Zakaj dela toliko napak letos pri Ferrariju, je pa uganka.
Koliko vem je Webber skoraj vedno izgubil mesto na štartih. Tako, da Vettel niti ni imel nevem kakšne pomoči. Recimo podobna "pomoč", kot zdaj Raikkonen. Pogosto večina tudi misli, da je Barichelo počel podobno za MSC vendar temu ni bilo tako na trenutke je on imel šokatno slabe kvalifikacije... Se pa strinjam, da recimo 2012 sezona bila Vettlova mojstrovina. Celotna strategija, ki je temeljila na "pole positionu" z sistemom DDRS na zadnjem krilcu in na beamwingu je bil izpeljana do perfekcije... No tudi sezona 2013 je bila perfekcija, vendar bi se lahko temu zahvalili z "Pirelli blowgate" sago, ter sredi sezone spremenjeno konstrukcijo z kevlarjevim karkasom.
Predator X je izjavil:
vettel pač ni dovolj dober, mislim da bi imel RAI več šans.
Daj no :D No bodimo realni poglej rezultate pa globoko vdihni in razmisli, če bi temu res bilo tako.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
BT52 ::
Zakaj dela toliko napak letos pri Ferrariju, je pa uganka.
Obremenjenost po osvojitvi naslova. Dejansko so imeli šanso. Ampak, ker so bile razlike oz. prednosti detaljne ni bilo prostora za napake.
Dejansko bi se strinjal z opažanji Hornerja, da se je v času Red Bulla se osredotočal zgolj na vožnjo. Ni mu bilo skrbeti z neumnimi strateškimi blunderji, prometom v kvalifikacijah, z drsanjem dirkalnika po asfaltu, nejasnimi navodili z no1 statusom... Če temu prištejem še tisto zgornjo točko imaš zelo mentalno obremenjenega dirkača. Dirkač, ki bori proti sproščenem, ter verjentno po Alonsu najbolj talentiranem dirkaču na gridu (no ne verjento bo kar najboljši). Tole te mora zlomit. Dejansko se je ta vikend videlo, da tole tudi ni bil ta prav Seb, ki je že blestel v Singapurju. Če gledam z človeškema vidika je dober poba in mi ga je mal žal, da si je sam nakopal toliko bremena na ramena. Drugo leto pa mu bo še Charles mešal štrene. Za njegovo dobro, če ne bo razmislil pristopa nebo iz sanj nič. Tak jaz tole vidim.
McClane ::
Tukaj je precejšen del krivde tudi na pitwallu. Dirkač naj se ukvarja z dirkanjem, ne pa da diskutira ali je prav da gre na menjavo gum ali ne, zakaj tako in ne drugače in podobne stvari. Vettlu bi morali povedati do kam se lahko vtika in kam ne. Prepiranje po radiu ga kvečjemu še bolj vrže iz tira.
Ferrarijev pitwall je letos zafrknil tolikokrat da nimajo ama nobenega opravičila. Ne na tem nivoju, kjer se vsaka napačna odločitev pozna na koncu prvenstva. Napačni vpoklici, napačne kalkulacije vremena, napačne izbire gum... Neodpustljive napake, sploh zaradi tega ker jih tu Mercedes nese kolikor so dolgi in široki.
Ferrarijev pitwall je letos zafrknil tolikokrat da nimajo ama nobenega opravičila. Ne na tem nivoju, kjer se vsaka napačna odločitev pozna na koncu prvenstva. Napačni vpoklici, napačne kalkulacije vremena, napačne izbire gum... Neodpustljive napake, sploh zaradi tega ker jih tu Mercedes nese kolikor so dolgi in široki.
\"You want us to build WHAT??\" - Ancient Chinese Wall Engineer
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 4 … 30 31 32 33 )Oddelek: Na cesti | 187143 (121703) | |
» | Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 4 … 23 24 25 26 )Oddelek: Na cesti | 182037 (113596) | broken/link |
» | Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 4 … 66 67 68 69 )Oddelek: Na cesti | 381724 (237319) | BT52 |
» | Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 4 … 71 72 73 74 )Oddelek: Na cesti | 285325 (180793) | ABX |