Forum » Na cesti » Formula 1 2018
Formula 1 2018
Temo vidijo: vsi

broken/link ::
nekje sem bral, da bo official streaming na voljo tudi za Slovenijo. Kaj je sedaj s tem?

Hansb ::
List of Formula One broadcasters @ Wikipedia
Tukaj piše TV3 Slovenija FTA/FTV SDTV
Prenašali naj bi Quali in dirko
Tukaj piše TV3 Slovenija FTA/FTV SDTV
Prenašali naj bi Quali in dirko
Hans je banano

roCkY ::
Ne zgleda kaj prida obetavno.
Firma z blokiranim računom.
http://www.stop-neplacniki.si/prvo-podj...
Firma z blokiranim računom.
http://www.stop-neplacniki.si/prvo-podj...

BT52 ::
Travnik? Bodi brez skrbi gledam F1 že tak vsaj 8 let... Samo za exkluzivne onboard posnetke in live stream podatke sem pripravljen plačat. Všeč mi je ideja, da spremljam dirko, kot jo jaz hočem. Veliko lahko razbereš iz onboard kamer. Meni bi bilo tole kul.
Ehh bolje, da ne predvajajo če nočejo imeti konkretnih namenov. Recimo komentatorji z zdravo kmečko logiko. Že tole bi bilo dovolj.
Kul, me veseli, da boNacionalko je lahko sram, da je skenslala to.
Ehh bolje, da ne predvajajo če nočejo imeti konkretnih namenov. Recimo komentatorji z zdravo kmečko logiko. Že tole bi bilo dovolj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()

springfield ::
Leta 2018 se naši talenti spomnijo prenašat dirke v SD 
Upam, da bo uradn stream kmalu.

Upam, da bo uradn stream kmalu.

BT52 ::
Nevem skoraj, kot da bi Ferrari trolal FIA. :D Mogoče hočejo prepovedat uberlauf skozi zadek. Do zdaj je bilo vedno rečeno, da mora biti tole zaprt sistem z lovilno posodo. In ni bilo problema. Zgleda so se eni proizvajalci pritožili, da nekateri vlečejo hlape nazaj v intake. Kakorkoli sem že povedal brezveze FIA nima dovolj sredstev in volje, da lovi proizvajalce pri raznoraznih zvijačah. Škoda mogoče bi na trge prišel kakšen poseben ultra boost dvotatktol by Shell... Moja flakserca bi bila vesela. :D

J.McLane ::
Baje bosta ORF in RTL v Sloveniji med dirko zatemnjena, to bi mogla biti že prejšnja leta, ampak se takrat kot kaže ni nihče usajal glede tega.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

harvey ::
Baje bosta ORF in RTL v Sloveniji med dirko zatemnjena, to bi mogla biti že prejšnja leta, ampak se takrat kot kaže ni nihče usajal glede tega.
To bo katastrofa, tako kot je ta, da ORF programa nimamo v HD.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------
------

Scorpia ::
Baje bosta ORF in RTL v Sloveniji med dirko zatemnjena, to bi mogla biti že prejšnja leta, ampak se takrat kot kaže ni nihče usajal glede tega.
Zakaj bi moglo biti presnja leta zatemnjena? Saj noben ni imel pravic prenosa, to je tako kot da bi ti zahteval, da se ne prenasa, a sam nimas zakupljenih pravic. To lahko samo zahteva tisti, ki je zakupil pravice.
////

PrimozR ::
Nevem skoraj, kot da bi Ferrari trolal FIA. :D Mogoče hočejo prepovedat uberlauf skozi zadek. Do zdaj je bilo vedno rečeno, da mora biti tole zaprt sistem z lovilno posodo. In ni bilo problema. Zgleda so se eni proizvajalci pritožili, da nekateri vlečejo hlape nazaj v intake. Kakorkoli sem že povedal brezveze FIA nima dovolj sredstev in volje, da lovi proizvajalce pri raznoraznih zvijačah. Škoda mogoče bi na trge prišel kakšen poseben ultra boost dvotatktol by Shell... Moja flakserca bi bila vesela. :D
Do letos so lahko ventali nazaj v intake, od letos more biti PCV (positive crankcase ventilation) speljan ven iz avtomobila na zadku. Ferrari to naredi pod meglenko. Therefore the smoke.

springfield ::
Baje bosta ORF in RTL v Sloveniji med dirko zatemnjena, to bi mogla biti že prejšnja leta, ampak se takrat kot kaže ni nihče usajal glede tega.
Zakaj bi moglo biti presnja leta zatemnjena? Saj noben ni imel pravic prenosa, to je tako kot da bi ti zahteval, da se ne prenasa, a sam nimas zakupljenih pravic. To lahko samo zahteva tisti, ki je zakupil pravice.
Narobe. Orf ima pravico do predvajanja samo znotraj Avstrije. Rtl znotraj Nemcije. Se pa praviloma ne vtikajo, dokler se nekdo lokalni s pravicami ne pritozi. FOM ne more spremljat vsake drzave in vsakega operaterja. Pa se to v preteklosti velikokrat manjsi operaterji pri nas niso zatemnili, ker se je spremljalo samo ta velike, ko je prislo do pritozbe.

ripmork ::
Spomnim se, kako so takrat HTV zatemnili (imeli bistveno boljše komentatorje)... je pa fajn videt, da se na slovenske kanale spet vrača f1, navkljub vsemu. Za lovljenje teh stream-ov nimam več potrpljenja, naknadno posnetke gledat mi pa tudi ni scena, f1 mora bit v živo. Bom pa pomoje vsaj za en mesec sprobal tisto f1 aplikacijo, ko bo na voljo (prosto pretikanje med onboard kameri, to pa je nekaj za sprobat :) ).
če bo koga zanimalo: odlična in precej poglobljena statistična analiza testiranj
https://f1metrics.wordpress.com/2018/03...
če bo koga zanimalo: odlična in precej poglobljena statistična analiza testiranj
https://f1metrics.wordpress.com/2018/03...

PrimozR ::
To create the very tight coke bottle section that has made the channels possible requires exceptionally tight packaging of the engine and its ancillaries, including the radiators. The incredibly dense packaging of the mechanical components underlines again how integrated every part of the car must be to maximise all areas.
Zakaj moraš biti tovarniška ekipa, da uspeš v moderni F1.
https://www.formula1.com/en/latest/tech...

Jst ::
f1metric.com tipa spremljam že par let in ima prekleto dober statistični model. Njegovi prejšnji napovedi (predlanska in lanska napoved) sta se izkazali kot pravilni za top 3 ekipe. "Esteblišment strokovnjaki" v revijah/TV so imeli pa drugačna mnenja in napovedi. Vseeno upam, da se moti in da je Ferrari bližje vrhu...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Scorpia ::
springfield je izjavil:
Baje bosta ORF in RTL v Sloveniji med dirko zatemnjena, to bi mogla biti že prejšnja leta, ampak se takrat kot kaže ni nihče usajal glede tega.
Zakaj bi moglo biti presnja leta zatemnjena? Saj noben ni imel pravic prenosa, to je tako kot da bi ti zahteval, da se ne prenasa, a sam nimas zakupljenih pravic. To lahko samo zahteva tisti, ki je zakupil pravice.
Narobe. Orf ima pravico do predvajanja samo znotraj Avstrije. Rtl znotraj Nemcije. Se pa praviloma ne vtikajo, dokler se nekdo lokalni s pravicami ne pritozi. FOM ne more spremljat vsake drzave in vsakega operaterja. Pa se to v preteklosti velikokrat manjsi operaterji pri nas niso zatemnili, ker se je spremljalo samo ta velike, ko je prislo do pritozbe.
In kaj sem narobe napisal, samo dodal si, da bi lahko orf/rtl zahteval, da se zunaj njihovih meja ne predvaja. Zakaj bi si skakali v zelje, ce imajo lahko se vec gledalcev. Tako kot sem rekel, pritozi se tisti, ki ima pravice, pri nas en cas noben ni imel...
////

::
Jaz bom gledal, kjer bo brez reklam in bodo solidni komentatorji. ORF je bila ravno prava kombinacija, na RTL je bilo preveč reklam. Tem, ki bodo pri nas komentirali, ne bi rad v naprej delal krivice, ampak če bodo na nivoju "niko i ništa" dosedanjih komentatorjev, naj kar sami sebi komentirajo. Bom pa definitivno nabavil uradno aplikacijo za ogled dirk v živo, ko/če bo na voljo. A ima kdo kaj več infos o tej uradni zadevi? Kak link?

roCkY ::
Zaenkrat je vse kar je možnost, da se naročiš na obveščanje prek emaila.
Sem se pofočkal v prvih dneh, pa zaenkrat še ni bilo nič info od njih.
https://www.formula1.com/en/latest/head...
Sem se pofočkal v prvih dneh, pa zaenkrat še ni bilo nič info od njih.
https://www.formula1.com/en/latest/head...

PrimozR ::
Zakaj bi si skakali v zelje, ce imajo lahko se vec gledalcev. Tako kot sem rekel, pritozi se tisti, ki ima pravice, pri nas en cas noben ni imel...
Ker od teh gledalcev nimajo nič, potencialno samo težave?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()

ripmork ::
Zakaj moraš biti tovarniška ekipa, da uspeš v moderni F1.
https://www.formula1.com/en/latest/tech...
Super članek. Šele v teh shemah se res vidi, kako ekstremno kompaktno zapakirano je vse skupaj, predvsem tisti kanal zadaj, kjer je bil nekoč dvojni difuzor. Da bi privat ekipa lahko kaj takega izvedla mora res točno v nulo vedet, kako bi izgledal motor za prihodnje leto,... koliko informacij o tem dobijo pa tudi vprašanje :)

Scorpia ::
Zakaj bi si skakali v zelje, ce imajo lahko se vec gledalcev. Tako kot sem rekel, pritozi se tisti, ki ima pravice, pri nas en cas noben ni imel...
Ker od teh gledalcev nimajo nič, potencialno samo težave?
Mislis? Poleti so Nemci veliko v tujini na pocitnicah, v apartmajih/hotelih ki imajo kabelsko.. so po moje veseli da lahko spremlja in se kdo. Sicer pa ne vem kaksne tezave lahko imajo. Ce bi imeli, bi ze zdavnaj prepovedali.
////
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Scorpia ()

PrimozR ::
Nič ne veš, kakšne so pogodbe televizij z lastniki pravic. Lahko imajo v pogodbi napisano, da ne smejo predvajati drugje, kot kjer imajo zakupljene pravice. Lahko že Liberty Media poskrbi, da ne prihaja do neželene konkurence. Zgolj razmišljanje.
Kako je z enforcanjem takih pravil, če obstajajo, je pa seveda drugače.
Kako je z enforcanjem takih pravil, če obstajajo, je pa seveda drugače.

springfield ::
Obstajajo, ko se lastnik pravic v eni državi pritoži, da druga televizija prenaša izven kupljene licence (ORF ima licenco samo za Avstrijo, TV3 se pritoži). Na srečo pa nima TV3 ekskluzive, tako da bomo lahko imeli stream.

Scorpia ::
Nič ne veš, kakšne so pogodbe televizij z lastniki pravic. Lahko imajo v pogodbi napisano, da ne smejo predvajati drugje, kot kjer imajo zakupljene pravice. Lahko že Liberty Media poskrbi, da ne prihaja do neželene konkurence. Zgolj razmišljanje.
Kako je z enforcanjem takih pravil, če obstajajo, je pa seveda drugače.
Sej smo ze rekli, da naprimer ce pri nas nima noben zakupljenih pravic, orf in ostali niso v prekrsku, pac tisti, ki je zakupil pravice za svojo drzavo, poskrbi za svoje ozemlje, ker ima vso pravico.
////

springfield ::
Je v prekršku, ker nima dovoljenja s strani FOM, da lahko predvaja na Slovenskem ozemlju. Ampak tega načeloma ne preganjajo, ker imajo s tem večjo gledanost. Lastnik pravic za Slovenijo pa lahko samo opozori za prekršek, razen če ima ekskluzivne pravice, kar pa jih nimajo.

Scorpia ::
Ja ce opozori, fom nima nic pri tem, ker niso sodisce. To urejajo pri lokalnih operaterjih. Ce operater ne uposteva, pa sledi tozba. Nekaj podobnega je bilo pri total tv, ker niso temnili beogradske programe za kosarkasko evroligo kjer so prenasali partizan/cz, ceprav pri nam noben ni prenasal te tekme.
////

TribesMan ::
DANGER! :D LOL
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

billy ::

Jst ::
Amm, Američani z "building hype?"?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

billy ::
Aja, naslednji vikend je že? Zdaj bo pomoje kakšna sezona, dve, ko ne bo za spremljat, dokler američani ne pogruntajo kako narediti iz tega show. Potem pa bo spet gledljivo.

Jst ::
Če so v čem Američani dobri, so pri idejah, kako narediti šov. Streaming preko interneta je prva pozitivna zadeva. Tale "HUD" na videu zgoraj meni sicer ni všeč, a je pomoje samo ena izmed opcij.
V aprilu so tri dirke: Bahrain, China in Azerbaijan. Tako da se splača kupiti mesečni dostop, da vidimo, kako in kaj...
V aprilu so tri dirke: Bahrain, China in Azerbaijan. Tako da se splača kupiti mesečni dostop, da vidimo, kako in kaj...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

J.McLane ::
Baje bo TV3 v HD pri vseh večjih operaterjih v Slo v še pred začetkom prve dirke. Pri T2 je baje že v shemi, Amis in Telekom sledita v kratkem.
Ima mogoče kdo IP tega programa na Telekomu, ker gledam preko Kodija?
Ima mogoče kdo IP tega programa na Telekomu, ker gledam preko Kodija?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

roCkY ::
Za TS boš verjetno prej na njihovem forumu našel koga, ki bo poskeniral ali že ve IP.
Na T-2, če imam pravi IP za polni 1080i stream je vsega 6,2 Mb/s. brr kakšno "šparanje". Je ta stream iz kakega DVB-T. So tam sploh prisotni? Zadeva torej na "mini HD" nivoju oz. na nivoju odličnega SD, ki jih resnici na ljubo ni več. Vse je precej stisnjeno že lep čas. Iskalnik v MC mi iz neznanega vzroka ne dela zato ne morem poskenirat, če je še kaj. Imam le IP, ki so mi ga na forumu povedali.
Na T-2, če imam pravi IP za polni 1080i stream je vsega 6,2 Mb/s. brr kakšno "šparanje". Je ta stream iz kakega DVB-T. So tam sploh prisotni? Zadeva torej na "mini HD" nivoju oz. na nivoju odličnega SD, ki jih resnici na ljubo ni več. Vse je precej stisnjeno že lep čas. Iskalnik v MC mi iz neznanega vzroka ne dela zato ne morem poskenirat, če je še kaj. Imam le IP, ki so mi ga na forumu povedali.

ginekk ::
Nevem skoraj, kot da bi Ferrari trolal FIA. :D Mogoče hočejo prepovedat uberlauf skozi zadek. Do zdaj je bilo vedno rečeno, da mora biti tole zaprt sistem z lovilno posodo. In ni bilo problema. Zgleda so se eni proizvajalci pritožili, da nekateri vlečejo hlape nazaj v intake. Kakorkoli sem že povedal brezveze FIA nima dovolj sredstev in volje, da lovi proizvajalce pri raznoraznih zvijačah. Škoda mogoče bi na trge prišel kakšen poseben ultra boost dvotatktol by Shell... Moja flakserca bi bila vesela. :D
Do letos so lahko ventali nazaj v intake, od letos more biti PCV (positive crankcase ventilation) speljan ven iz avtomobila na zadku. Ferrari to naredi pod meglenko. Therefore the smoke.
Nekaj zanimivega vendarle, glede na očitno porabo olja bi se lahko zgodilo nehotno zadimljenje štartne vrste za Ferrarijem.
Glede na dimljenje je to direkt FIA v nos, kontra vsem dosedanjim ekološko gnanim naporom (recimo prehod na turbo z omejitvijo količine goriva, rekuperacija energije, itd). Zaman vse te poteze, če potem toliko olja spustiš v zrak... Napovedujem spremembo pravil po hitrem postopku. Nazadnje so ga tako očitno posrali, ko so predpisali naj gume zdržijo celo dirko.

Klamzi ::
@ginekk, ma Ferrari dobi Tomos za sponzorja, pri izpuhu pa slogan Two strokes are not dead yet :)

BT52 ::
kontra vsem dosedanjim ekološko gnanim naporom (recimo prehod na turbo z omejitvijo količine goriva, rekuperacija energije, itd).
Mislim, da grešiš bitvo uvedbe hibridnih tehnologij v F1. Ne gre se za to, da bi sami dirkalniki varčevali oz. bili bilokaj ekološki. Ni to to. Racing mislim, da okoli 0.5% vseh emisij od ostalega transporta. Se opravičujem, če gre zgolj za nesporazum. ;)
Manjša poraba goriva ali sama rekuperacija so samo poledica višjega cilja.
Gre se za zgolj za sam princip uvedbe tehnologij, ki zmanjšujejo vpliv prometa na lokalno okolje. V F1 se gre za reklamo proizvajalcev. Za pritiske po teh novih strojih so bili krivi predvsem Renault in Mercedes. Naj se spommimo sprva je šlo za plan za V4 1.6L agregate z KERSOM in MGUH sistemi rekuperacije (sprva je bil rev limitt mišljen samo 12000 vrt/min). Ferrari je izkoristil veto za uvedbo vsaj V6 agregati z višjo RPM mejo (15000 vrt/min). Torej ja reklama in lastna industrijska korist.
malce offtopic
V bistvu bi zmanjšalo emisije veliko bolj, če bi imeli učinkovit javni promet, davek v industriji na izdane emisije, in ostale polutante (ni samo CO2, so še veliko bolj nevarni kot metan, NOXi ipd.). Ampak to je že višja politika. Ampak proizvajalci nočejo zmanjšanja prodaje avtobilov in storitev, ki so povezane v njimi. Razumljivo. Če priznam tudi sam se nočem odpovedat svobodi, ki ti omogoči avtomobil. Samo elektrifikacija omogoča mnoge raziskovalne priložnosti za boljšio okolje ne da bi žrtvovali življenski slog. Tehnologija motorznastva je dosegla ekonomski&tehnološki limit. Recimo voziti skozi urbana naselja 30let stare dizle je bolj, kot ne smeh. Good luck z nadzorom emisij tega. TEŠ pa lahko nadzoruješ brez problema pa še energent pridelaš doma (po mojem mnejenju največji PLUS)... Še vedno gre za reklamo v lastno korist, ki začuda pomaga vsem nam. Samo to.
Zaman vse te poteze, če potem toliko olja spustiš v zrak...
Gre se za politične igrice. Mislim ,da predvsem opozicije. Tukaj mislim predvsem Hondo in Renault. Predvsem Renault preko RB-ja so zelo vokalni glede te problematike. Predvsem gredo jim v nos kvalifikacijske mape.
FIA je tudi letos uvedla, da morajo biti motorne mape enake za vse stranke enakega proizvajalca. Torej delajo na tem, da skrčijo grid. Torej, da izničijo domnevne prednosti Mercedesa in zadnje čase zelo drznega Ferrarija, ki so ga dobili z prsti v marmeladi (dvojni tank).
Napovedujem spremembo pravil po hitrem postopku. Nazadnje so ga tako očitno posrali, ko so predpisali naj gume zdržijo celo dirko.
Again gre za spremembo z upanjem po rahlem pretresu v tekmovalnem redu. Samo po sebi pravilo ni neumno, saj imajo "oil catcher". Izhajajo samo plini. Ferrari samo trola in očitno uporablja tovrstni postopek z nekim namenom. Bodisi naj si bo razlog tehnološki ali pa politični, ker jih uvedba domnevno kaznuje najbolj.
@ginekk, ma Ferrari dobi Tomos za sponzorja, pri izpuhu pa slogan Two strokes are not dead yet :)
:D
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()

ripmork ::
FIA je tudi letos uvedla, da morajo biti motorne mape enake za vse stranke enakega proizvajalca.
Zanimivo, tega pa nisem vedel. No, če bo rezultat bolj skrčen grid, vsekakor dobro :)
Sem pa sam podobnega mnenja kot Newey, kar se tiče tega pehanja po učinkovitosti; vse skupaj je predvsem reklama proizvajalcev za večjo prodajo in boljši imidž, uporabnega za serijske avtomobile bo pa v resnici zelo malo. Da ekologije sploh ne omenjamo,... samo preureditev zaporedja dirk tako, da bi bilo med letom čim manj letalskih potovanj kot je mogoče, bi naredila bistveno več za okolje, kot kakršnekoli spremembe na motorjih :)
Kar se mene tiče, je F1 lahko zadnja na gorivo gnana mašina na tem planetu, dolgo po tem, ko je bilo že vse drugo elektrificirano. Spektakel, ki bi imel dejansko zanemarljivo majhen neg. vpliv na okolico.

PrimozR ::
Nekaj zanimivega vendarle, glede na očitno porabo olja bi se lahko zgodilo nehotno zadimljenje štartne vrste za Ferrarijem.
Glede na dimljenje je to direkt FIA v nos, kontra vsem dosedanjim ekološko gnanim naporom (recimo prehod na turbo z omejitvijo količine goriva, rekuperacija energije, itd). Zaman vse te poteze, če potem toliko olja spustiš v zrak... Napovedujem spremembo pravil po hitrem postopku. Nazadnje so ga tako očitno posrali, ko so predpisali naj gume zdržijo celo dirko.
Pozabi ekologijo v moderni F1, baje producirajo enormne količine NOx-ov :D
Sicer bi pa motorji morali biti I4, ne V4. V4 je precej nepraktičen z vidika vibracij (no, 90° V6 prav tako ni biser), I4 je bil pa baje želja VW-ja.
uporabnega za serijske avtomobile bo pa v resnici zelo malo.
Edini primer, kjer bi bil hibrid, sploh takšne narave, kot je v F1, smiseln, je ali superšportnik (steza pa to) ali pa pogojno nekaj v stilu hot hatcha. Torej nekaj, kar voziš v stilu gas-bremza. Hibride se danes prodaja predvsem za v mesto, kjer imajo nekaj uporabnosti, ampak manj kot pri divjanju (manj rekuperacije), za na avtocesto so pa itak neuporabni.
Hibrid bi bil recimo idealen za moj stil vožnje, ker se peljem cirka 10 do 15 km v eno smer v službo, kjer je magistralke mogoče kilometer, če ne še manj, ostalo pa ozke, vaške ceste oz. podeželske dvopasovnice (odvisno od poti, ki jo izberem). Seveda s praktično stalnim izmenjevanjem gasa in bremze - pri prejšnjem avtu, 1.4 turbobencinar, sem prek 7000 km poleti z izleti na morje vred imel povprečno porabo 9,9. To je idealna situacija za zmanjševanje porabe.
Sicer pa, ekologija v motošportu je povsem politična poteza, ker bi širša javnost pač grdo gledala high revving V8 motorje, ki 'žgejo tono bencina'. Ne glede na to, da trenutni hibridni pogonski sklopi delajo tono NOx-ov ter kurijo olje. Pač, hibridni so, ziher so eko! :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 4 … 30 31 32 33 )Oddelek: Na cesti | 199058 (133618) | |
» | Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 4 … 23 24 25 26 )Oddelek: Na cesti | 190690 (122249) | broken/link |
» | Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 4 … 66 67 68 69 )Oddelek: Na cesti | 399358 (254953) | BT52 |
» | Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 4 … 71 72 73 74 )Oddelek: Na cesti | 295451 (190919) | ABX |