Forum » Na cesti » Formula 1 2018
Formula 1 2018
Temo vidijo: vsi
Scorpia ::
Mah ta Mclaren je razocaral, ocitno je res na njihovi strani problem. Zadnjih 20 let se drzijo filozofije, da more biti vse na meji in jim dirkalnik vsake toliko casa razpade, sploh takrat ko je se Kimi vozil. Vprasanje koliko so hondi dovolili maneverskega prostora, ampak ocitno bolj malo.
To da zdaj niso imeli casa pripraviti dirkalnik na nov motor, mi je malo mimo. Kako je Brawn dobesedno cez noc dobil Mercedosve motorje pa z hondinimi menjalniki odvozil sezono, brez da bi prej opravili konkretno testiranje. Ce se prav spomnim so prisli tik pred zdajci in opravili teste, kjer so dobesedno razturili vse. Je pa res da so takrat dirkalniki bili manj komplicirani kot so danes, ampak vseeno, da od jeseni ne spravis dirkalnik skupaj...
To da zdaj niso imeli casa pripraviti dirkalnik na nov motor, mi je malo mimo. Kako je Brawn dobesedno cez noc dobil Mercedosve motorje pa z hondinimi menjalniki odvozil sezono, brez da bi prej opravili konkretno testiranje. Ce se prav spomnim so prisli tik pred zdajci in opravili teste, kjer so dobesedno razturili vse. Je pa res da so takrat dirkalniki bili manj komplicirani kot so danes, ampak vseeno, da od jeseni ne spravis dirkalnik skupaj...
////
billy ::
Brawn je anomalija v f1, ne more se ga jemat kot zgled. Zgodi se 1x na 20let. Brawn..potem wolf...še kdo?
Scorpia ::
Brawn je anomalija v f1, ne more se ga jemat kot zgled. Zgodi se 1x na 20let. Brawn..potem wolf...še kdo?
Zakaj ne? Dokazali so, da se da narediti in to ni bila sreca ali anomalija.
////
billy ::
Ker kot sem rekel, se zgodi zadeva enkrat na 20 let, da se enemu nekaj fserje. Če si se vsem vedno posrečilo, ne bi bilo izjem :)
Scorpia ::
Ker kot sem rekel, se zgodi zadeva enkrat na 20 let, da se enemu nekaj fserje. Če si se vsem vedno posrečilo, ne bi bilo izjem :)
No ne vem če se jim je posrečilo, pri razvoju so imeli ogromen proračun...
////
innerspace ::
Meni je zanimivo, da je ze na drugem testiranju najhitrejsi cas za dve sekundi krajsi od lanskega top quali casa. Pa so temperature precej nizje kot na dirki.
Obeta se zanimiva sezona.
Obeta se zanimiva sezona.
Donate BTC here: 35KR84u3rXN3in1kCw9YHRz4WF3r5kfFF4
billy ::
springfield ::
innerspace je izjavil:
Meni je zanimivo, da je ze na drugem testiranju najhitrejsi cas za dve sekundi krajsi od lanskega top quali casa. Pa so temperature precej nizje kot na dirki.
Obeta se zanimiva sezona.
Na testiranjih so hitrejsi kot na kvalifikacijah, ker lahko uporabijo tudi najmehkejse gume. Trenutno je najhitrejsi cas priblizno .6s hitrejsi kot lanski.
Scorpia ::
Ker kot sem rekel, se zgodi zadeva enkrat na 20 let, da se enemu nekaj fserje. Če si se vsem vedno posrečilo, ne bi bilo izjem :)
No ne vem če se jim je posrečilo, pri razvoju so imeli ogromen proračun...
To je itak bila ideja enega inženirja pri Hondi :)
A niso v tem svetu vedno ideje posameznika, nato skupina razvija? Nisem se videl da bi skupina ljudi v istem casu dobila idejo...
////
PrimozR ::
Težko rečt. Prerano. Je pa 1 : 1 da je tehnična ekipa imela malo časa na prilagoditev na povsem drugačno arhitekturo motorja. Napake se zgodijo. Bodo že porihtali, par lukenj ali cevk pa bo. Odločitev je bila sprejeta in niso hoteli čakat Japoncev, razumljivo. Najbolje za F1. Honda lahko v miru pripravi paket. Mclaren pa se kočno pomeri z najboljšimi in dobi realno odmero kako zelo so dobri na šasijskem oddelku.
Še enkrat pohvale Hondi. Spodbudno res. Mogoče bo RB drugo leto lahko odrešen skrbi glede opremljevalca. V bistvu morajo doseži samo performance Renaulta ostalo pa že lahko opravi aero in mehanika šasije.
Hja, enako velja za Torro Rosso glede časa za nov motor.
Mah ta Mclaren je razocaral, ocitno je res na njihovi strani problem. Zadnjih 20 let se drzijo filozofije, da more biti vse na meji in jim dirkalnik vsake toliko casa razpade, sploh takrat ko je se Kimi vozil. Vprasanje koliko so hondi dovolili maneverskega prostora, ampak ocitno bolj malo.
To da zdaj niso imeli casa pripraviti dirkalnik na nov motor, mi je malo mimo. Kako je Brawn dobesedno cez noc dobil Mercedosve motorje pa z hondinimi menjalniki odvozil sezono, brez da bi prej opravili konkretno testiranje. Ce se prav spomnim so prisli tik pred zdajci in opravili teste, kjer so dobesedno razturili vse. Je pa res da so takrat dirkalniki bili manj komplicirani kot so danes, ampak vseeno, da od jeseni ne spravis dirkalnik skupaj...
Brawn je imel odlično šasijo, ki jo je sparil s takrat najboljšim motorjem - se mi zdi da relativno velika moč z dobro vozljivostjo, predvsem pa z nizkim termalnim odtisom. Precej lažje je šasijo, pripravljeno na več radiatorjev, spraviti na nižji nivo, kot pa da delaš obratno. Imaš več svobode v prvem primeru. Pa ne pozabi, povsem možno bi bilo, da Honda ne bi naredila nič, če bi ostalo in obdržali svoj motor. Oz. ne bi bili tako dominantni. Mercedes je bil takrat načeloma najboljši motor.
innerspace je izjavil:
Meni je zanimivo, da je ze na drugem testiranju najhitrejsi cas za dve sekundi krajsi od lanskega top quali casa. Pa so temperature precej nizje kot na dirki.
Obeta se zanimiva sezona.
V bistvu je bilo pričakovano. Imeli so eno leto učenja novega paketa aerodinamike, torej so naredili velik preskok. Pa tudi vidi se, da so si avti med seboj že precej bolj podobni, počasi jim ratuje jasno, kaj funkcionira in kaj ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
Scorpia ::
Težko rečt. Prerano. Je pa 1 : 1 da je tehnična ekipa imela malo časa na prilagoditev na povsem drugačno arhitekturo motorja. Napake se zgodijo. Bodo že porihtali, par lukenj ali cevk pa bo. Odločitev je bila sprejeta in niso hoteli čakat Japoncev, razumljivo. Najbolje za F1. Honda lahko v miru pripravi paket. Mclaren pa se kočno pomeri z najboljšimi in dobi realno odmero kako zelo so dobri na šasijskem oddelku.
Še enkrat pohvale Hondi. Spodbudno res. Mogoče bo RB drugo leto lahko odrešen skrbi glede opremljevalca. V bistvu morajo doseži samo performance Renaulta ostalo pa že lahko opravi aero in mehanika šasije.
Hja, enako velja za Torro Rosso glede časa za nov motor.
Mah ta Mclaren je razocaral, ocitno je res na njihovi strani problem. Zadnjih 20 let se drzijo filozofije, da more biti vse na meji in jim dirkalnik vsake toliko casa razpade, sploh takrat ko je se Kimi vozil. Vprasanje koliko so hondi dovolili maneverskega prostora, ampak ocitno bolj malo.
To da zdaj niso imeli casa pripraviti dirkalnik na nov motor, mi je malo mimo. Kako je Brawn dobesedno cez noc dobil Mercedosve motorje pa z hondinimi menjalniki odvozil sezono, brez da bi prej opravili konkretno testiranje. Ce se prav spomnim so prisli tik pred zdajci in opravili teste, kjer so dobesedno razturili vse. Je pa res da so takrat dirkalniki bili manj komplicirani kot so danes, ampak vseeno, da od jeseni ne spravis dirkalnik skupaj...
Brawn je imel odlično šasijo, ki jo je sparil s takrat najboljšim motorjem - se mi zdi da relativno velika moč z dobro vozljivostjo, predvsem pa z nizkim termalnim odtisom. Precej lažje je šasijo, pripravljeno na več radiatorjev, spraviti na nižji nivo, kot pa da delaš obratno. Imaš več svobode v prvem primeru. Pa ne pozabi, povsem možno bi bilo, da Honda ne bi naredila nič, če bi ostalo in obdržali svoj motor. Oz. ne bi bili tako dominantni. Mercedes je bil takrat načeloma najboljši motor.
innerspace je izjavil:
Meni je zanimivo, da je ze na drugem testiranju najhitrejsi cas za dve sekundi krajsi od lanskega top quali casa. Pa so temperature precej nizje kot na dirki.
Obeta se zanimiva sezona.
V bistvu je bilo pričakovano. Imeli so eno leto učenja novega paketa aerodinamike, torej so naredili velik preskok. Pa tudi vidi se, da so si avti med seboj že precej bolj podobni, počasi jim ratuje jasno, kaj funkcionira in kaj ne.
Ne vem ce so imeli najboljsi motor, mogoce v porabi, so bolj ali manj toliko ze razvili motorje, da so bili po moci skoraj vsi tam tam. Takrat se je zacela doba varcevanje z gorivom in seveda neobvezni kers. Slednjega so imeli samo tovarniska mostva, ostali ukljucno z red bull, pa je takrat komaj Mclaren zmagal s kersom. Mislim da tudi Honda ni imela namena uporabiti kers, pa vemo kako so hitri bili dirkalniki brez kersa.
////
PrimozR ::
Tudi dirkališče so preplastili z novim asfaltom. Naj bi bil hitrejši.
Ni nujno, odvisno od asfalta. Načeloma je starejši, bolj grob asfalt hitrejši, ampak manj prijazen do gum.
Ne vem ce so imeli najboljsi motor, mogoce v porabi, so bolj ali manj toliko ze razvili motorje, da so bili po moci skoraj vsi tam tam. Takrat se je zacela doba varcevanje z gorivom in seveda neobvezni kers. Slednjega so imeli samo tovarniska mostva, ostali ukljucno z red bull, pa je takrat komaj Mclaren zmagal s kersom. Mislim da tudi Honda ni imela namena uporabiti kers, pa vemo kako so hitri bili dirkalniki brez kersa.
Glede Honde in KERS-a: http://www.racecar-engineering.com/arti...
Pa daj malo spucaj citat no, ni treba cele moje biblije citirat za 2 vrstici :P
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
buneech ::
Tudi dirkališče so preplastili z novim asfaltom. Naj bi bil hitrejši.
Ni nujno, odvisno od asfalta. Načeloma je starejši, bolj grob asfalt hitrejši, ampak manj prijazen do gum.
Mislim, da so pred F1 testi vozili GT avtomobili po novem asfaltu, in da naj bi bil dobro sekundo hitrejši.
b3D_950 ::
Hitrejši so tudi zato, ker je sedaj proga bolj 'enostavna' - manj neravnin oz. jih ni več.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
broken/link ::
danes so testiranja že bolj zanimiva, ker se ekipe že odločajo za mehkejše zmesi gum.
trenutno je odmor za kosilo, in če citiram skysports: http://www.skysports.com/f1/live-blog
pa če naredim še povzetek par zanimivih stvari dopoldneva (poleg že zgoraj omenjenih):
1. speedtrap včerajšnjega dne: https://twitter.com/F1/status/971448719...
2. McLaren in njegovo testiranje praktično zgolj na hypersoft gumah: "The cynics among you - and we may even find a few of those in the paddock too - will no doubt note with some scepticism that McLaren have once again been the first of the teams to bolt on the hypersofts. Are they deliberately trying to inflate their pace in order to disguise some car weaknesses? Absolutely not according to McLaren. They told us yesterday that there were "technical reasons" why the team preferred to run the softer Pirelli tyres this week. Quite what those 'technical reasons' are is a mystery. As is the question of why none of the other teams seem to feel a similar need."
3. Lauda je vrgel kost Ferrariju in rekel, da kot konkurenta vidi samo RB (live blog, 9:57): "Last night Niki Lauda suggested Ferrari may have fallen behind Red Bull in the pecking order ahead of the new season, and Ted Kravitz has been discussing the Mercedes chief's comments with Craig Slater."
4. McLarena spet ni bilo na stezi več kot 2h med 10:30 in 13:00, vzrok neznan. Ko pride McLaren v boxe, pokrov motorja hladijo z leafblowerji.
5. trenutno Gasly s TR hitrejši od Vandoorna in McLarena. na enakih gumah.
časi (slika): https://ibb.co/mUvwq7
trenutno je odmor za kosilo, in če citiram skysports: http://www.skysports.com/f1/live-blog
Lunchtime digest
- Ferrari reveal their pace and repeatedly break unoffical track record at Barcelona, beating Red Bull's benchmark from Wednesday by almost a second
- Haas the surprise of the morning by setting second-quickest time on supersoft tyres
- McLaren had set early running but then absent from track for almost two hours as lap times tumbled
- Mercedes focused on long runs before Hamilton replaces Bottas in afternoon session
- Robert Kubica sets Williams' fastest time of testing so far
pa če naredim še povzetek par zanimivih stvari dopoldneva (poleg že zgoraj omenjenih):
1. speedtrap včerajšnjega dne: https://twitter.com/F1/status/971448719...
2. McLaren in njegovo testiranje praktično zgolj na hypersoft gumah: "The cynics among you - and we may even find a few of those in the paddock too - will no doubt note with some scepticism that McLaren have once again been the first of the teams to bolt on the hypersofts. Are they deliberately trying to inflate their pace in order to disguise some car weaknesses? Absolutely not according to McLaren. They told us yesterday that there were "technical reasons" why the team preferred to run the softer Pirelli tyres this week. Quite what those 'technical reasons' are is a mystery. As is the question of why none of the other teams seem to feel a similar need."
3. Lauda je vrgel kost Ferrariju in rekel, da kot konkurenta vidi samo RB (live blog, 9:57): "Last night Niki Lauda suggested Ferrari may have fallen behind Red Bull in the pecking order ahead of the new season, and Ted Kravitz has been discussing the Mercedes chief's comments with Craig Slater."
4. McLarena spet ni bilo na stezi več kot 2h med 10:30 in 13:00, vzrok neznan. Ko pride McLaren v boxe, pokrov motorja hladijo z leafblowerji.
5. trenutno Gasly s TR hitrejši od Vandoorna in McLarena. na enakih gumah.
časi (slika): https://ibb.co/mUvwq7
Zgodovina sprememb…
- spremenil: broken/link ()
_koki_ ::
Ferrari z Vettlom na čelu pa verjetno Mercedesu in Red Bullu vrgu kost za glodat, skoraj sekundo pod vsemi časi testiranj zaenkrat...
TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
BT52 ::
Še enkrat pohvale Hondi. Spodbudno res. Mogoče bo RB drugo leto lahko odrešen skrbi glede opremljevalca. V bistvu morajo doseži samo performance Renaulta ostalo pa že lahko opravi aero in mehanika šasije.
Hja, enako velja za Torro Rosso glede časa za nov motor.
Res je. Samo TR lahko obravnavamo, kot tovarniško moštvo. Plus Japonci imajo konkretno dobro motivacijo se izkazat. Pa mogoče pomaga, malce bolj konservativni pristop k sami šasiji. To vključuje recimo hlajenje (vidno večje odprtine) in aerodinamiko zadka. Skratka bolj pragmatični pristop, kar se tudi moštvu z manj proračuna pritiče. Splošno gledano je TR malo spreminjal celotni dirkalnik, bolj kot ne pričakovano so spremembe v zadku dirkalnika. Testna sezona bi temu lahko rekli. Vseeno lahko rečem, da upam na dobre predstave.
Na drugi strani pa se Renojevci trudijo, kolikor pač morejo. Poglejmo lanski TR Reanult. Cel fiasko z očitki z obeh strani. Od slabega materiala pa do slabega upravljanja z parametri z strani ekipe. Ponavadi je resnica nekje vmes...
Kakorkoli v primeru Mclarna tukaj Renault ne bo dal Mclarnu vseh performančnih bonbočkov (ali pasti ištalacije). Naj sami ugotovijo konec koncev so jim po vseh pričakovanjih vendarle konkurenti v konstruktorskem seštevku. No, do včeraj sem še bil prepričan, da tole bile pač zadeve, ki se zgodijo, ampak nisem ravno prepričan... Skoraj burleska. EDIT: vidim, da je uporabnik pred mano objavil link do "zero" rake koncepta, ki ga preizkuša Mclaren.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
pirlo ::
Vprašanje je performance Honde, tu sigurno niso mogli ne vem kakega napredka narediti skozi zimo. Je pa dejstvo, da Honda ni tako slaba kot jo je McLaren prikazoval in vprašanje, če niso bolj kot je bilo potrebno down-tunali motorja samo zaradi nesposobnosti mclarna.
Ganon ::
PrimozR ::
S testov, ki so se ravno zaključili. Kjer je Torro Rosso s Hondo odpeljal brez večjih težav. McLaren je pa imel tri leta s Hondo težave, letos jih ima pa z Renaultom, medtem ko Renault in Red Bull takšnih težav nimata. S tem da težave niso samo okrog motorja, ampak malo manj da ne razpada cela ekipa.
BT52 tisti moj komentar glede časa pa motorja je letel na to, da so pri TR-ju imeli prav toliko časa na prilagajanje na drugo arhitekturo kot McLaren.
BT52 tisti moj komentar glede časa pa motorja je letel na to, da so pri TR-ju imeli prav toliko časa na prilagajanje na drugo arhitekturo kot McLaren.
BT52 ::
BT52 tisti moj komentar glede časa pa motorja je letel na to, da so pri TR-ju imeli prav toliko časa na prilagajanje na drugo arhitekturo kot McLaren.
Vem. :P
EDIT: Mclaren je pač jajc.. :D
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
PrimozR ::
Pismo, glede na stvari, ki se dogajajo na testiranjih... A je možno da samo blefirajo tako na hard??
Nikec3 ::
Pismo, glede na stvari, ki se dogajajo na testiranjih... A je možno da samo blefirajo tako na hard??
Ne.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Ganon ::
S testov, ki so se ravno zaključili. Kjer je Torro Rosso s Hondo odpeljal brez večjih težav. McLaren je pa imel tri leta s Hondo težave, letos jih ima pa z Renaultom, medtem ko Renault in Red Bull takšnih težav nimata. S tem da težave niso samo okrog motorja, ampak malo manj da ne razpada cela ekipa.
Tako, če se lepo izrazim, trapaste komentarje bi pričakoval na avtomaniji, ne na slo-techu. Kristus, kam smo prišli.
Vazelin ::
Mal se mi smili Alonso. Top tier voznik pa že sedaj več ali manj ve, da (tudi letos) nima za burek. Medtem ko bi s kakšnim Mercedesom cruisal do naslova.
PrimozR ::
S testov, ki so se ravno zaključili. Kjer je Torro Rosso s Hondo odpeljal brez večjih težav. McLaren je pa imel tri leta s Hondo težave, letos jih ima pa z Renaultom, medtem ko Renault in Red Bull takšnih težav nimata. S tem da težave niso samo okrog motorja, ampak malo manj da ne razpada cela ekipa.
Tako, če se lepo izrazim, trapaste komentarje bi pričakoval na avtomaniji, ne na slo-techu. Kristus, kam smo prišli.
Trapaste? Elaborate please, kater del je trapast?
BT52 ::
Trapasti sigurno ne. Bolj opažanja.Pa naj si bodo tole porodne težave z agresivnim dizajnom. Kar recimo ožgane stranice kažejo. Recimo se spomnimo Mercedesa z podobnimi težavi pred hibridno dobo. Še posebaj z coanda izpuhom, ko se je vse kadilo naokrog. Tako se edino kaj naučiš, bodisi povečaš zračnost ali drugače izoliraš pokrov. Ali pa celo drugače postaviš komponente. Recimo v tem letošnjem Mcl primeru v poštev lahko pride tudi izolacija izpuha. Rešljivo pravgotovo. Pravzaprav trenutna začasna rešitev je kar seksi in deluje (narezali izhudne oprtine in eno vhodno).
V vsakem primeru, ko zamenjaš enih izmed najbolj kompleksnih komponent na dirkalniku imaš v vsakem primeru veliko dela. Še posebaj tele hibridne enote z praktično 6-8 različnimi glavnimi podelementi z raznoraznimi zahtevami po mazanju, hlajenju in senzoriki. Tukaj pride načtovanje in poznavanje v ospredje, PIKA. Za zanesljivost še posebaj natačno poznavanje v smislu pravilne ponovljive montaže teh elementov v celoto.
V vsakem primeru, ko zamenjaš enih izmed najbolj kompleksnih komponent na dirkalniku imaš v vsakem primeru veliko dela. Še posebaj tele hibridne enote z praktično 6-8 različnimi glavnimi podelementi z raznoraznimi zahtevami po mazanju, hlajenju in senzoriki. Tukaj pride načtovanje in poznavanje v ospredje, PIKA. Za zanesljivost še posebaj natačno poznavanje v smislu pravilne ponovljive montaže teh elementov v celoto.
springfield ::
S testov, ki so se ravno zaključili. Kjer je Torro Rosso s Hondo odpeljal brez večjih težav. McLaren je pa imel tri leta s Hondo težave, letos jih ima pa z Renaultom, medtem ko Renault in Red Bull takšnih težav nimata. S tem da težave niso samo okrog motorja, ampak malo manj da ne razpada cela ekipa.
Tako, če se lepo izrazim, trapaste komentarje bi pričakoval na avtomaniji, ne na slo-techu. Kristus, kam smo prišli.
Trapaste? Elaborate please, kater del je trapast?
Trapasto mu je, ker poveš resnico o njemu sveti ekipi. Saj vsi vemo, da je krivec za trenutne težave McLarna Renault. OZ verjetno še kar Honda
PrimozR ::
FYI, Alonso je bil včeraj na koncu dneva 2. po času. Kimi pa prvi z 2. časom testiranj overall.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
ripmork ::
Tale Indy zasteklitev se mi precej dopade. Vizualno je RB-jev Aeroscreen še lepši, a mislim da ima slabšo vidljivost. Res dobro vprašanje, kako se v dežju obnese tole. S pravimi materiali/prevleko bi verjetno kvečjemu ob postanku dol potegnili folijo, ko bi bila ta zamazana z olji in umazanijo. Dirkač to na vezirju sicer naredi kadarkoli hoče, tu bi mu morali pomagat drugi,... Halo je boljši kot nič, a ni variante, da je to najboljša možna rešitev. They can do better. Sčasoma.
Po vsem prebiranju in spremljanju testiranj zadnja dva tedna se je Red Bull kar približal Ferrariju in Mercedesu, ki je očitno še vedno favorit. Mclaren je priznal lastno nepripravljenost kot vzrok težav na testiranjih. Dosti zamujenih testnih kilometrov, imajo pa vseeno se mi zdi dobro osnovo, na kateri bodo gradili tekom sezone. Tudi aero setup je bil bojda zelo osnoven. Če jim uspe v Avstraliji pokazat sekundni zaostanek za vodilnimi so naredili dobro delo.
Po vsem prebiranju in spremljanju testiranj zadnja dva tedna se je Red Bull kar približal Ferrariju in Mercedesu, ki je očitno še vedno favorit. Mclaren je priznal lastno nepripravljenost kot vzrok težav na testiranjih. Dosti zamujenih testnih kilometrov, imajo pa vseeno se mi zdi dobro osnovo, na kateri bodo gradili tekom sezone. Tudi aero setup je bil bojda zelo osnoven. Če jim uspe v Avstraliji pokazat sekundni zaostanek za vodilnimi so naredili dobro delo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ripmork ()
billy ::
Boljše od nič iz kakšnega vidika? Varnosti? Mogoče. Spektakla...ne....vidnega polja...ne...estetike...ne
pirlo ::
Mislim, da se letos iz testiranj ne da narediti pametnega zaključka, ker je bilo premalo (uporabnih) testnih dni in preveč neznank, predvsem z novimi zmesmi gum in novim asfaltom. Tudi temperature so bile precej nizke, veliko manjše kot bodo (če bo vse normalno) na prihodnjih dirkah. Red Bull in predvsem Mercedes sta že sedaj imela težave z mehkejšimi zmesmi. Pa tudi nobene prave simulacije dirke ni bilo (vsaj časi, ki krožijo iz dneva 7); Vettel je rekel da je vozil s precej bolj polno posodo, Bot in Ver pa sta vozila 3 stinte mediuma, kar ne more bit simulacija dirke.
BT52 ::
No so bile simulacije dirke. Samo kot si rekel zelo hladno in skoraj nereprezetativni pogoji za večino sezone. Še posebej letos, ko je Pirelli naredil eno stopnjo mehkejše zmesi. Tako, da bodo kvalifikacije skoraj nepomembne, če ne boš mogel ohranjat gum v primernem temperaturnem območju. Bomo videli. Toda ob tako hitrih dirkalnikih pričakuejm kaj nekaj težav. Mogoče zelo podobno sezonam 2012/13.
BT52 ::
Kdo pozna ta dva falota? A ni Župančič že nekaj komentiral za RTV namesto Ališiča, ko je bila zadnja "sezona"? Torej bom mogel nabavit VPN za uporabo uradnega streama.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 4 … 30 31 32 33 )Oddelek: Na cesti | 187193 (121753) | |
» | Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 4 … 23 24 25 26 )Oddelek: Na cesti | 182055 (113614) | broken/link |
» | Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 4 … 66 67 68 69 )Oddelek: Na cesti | 381763 (237358) | BT52 |
» | Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 4 … 71 72 73 74 )Oddelek: Na cesti | 285355 (180823) | ABX |