Forum » Na cesti » Formula 1 2018
Formula 1 2018
Temo vidijo: vsi
Nikec3 ::
Tudi če bo Ferrari zdaj spredaj, bodo sredi sezone zaostali. Videno že ničkolikokrat. Jaz največ možnosti spet pripisujem Mercedesu.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
BT52 ::
Mercedes je že bil. Defintivno lahko ima vpliv, ampak problem je, da to dosegajo prek KERS-a (zaviranje turbine in pošiljanje te elektrike nazaj na ročično gred). Problem je, da s tem jemljejo energijo izpuhu, delež seveda gre v pogon, ampak delež te ujete energije iz izpuha gre pa vseeno v toploto (turbina, MGU-H, MGU-K, povezovalni kabli, kontroler). Bi bilo zanimivo vedeti, če je neto vpliv na termalni odtis pod pokrovom motorja (torej če odštejemo energijo, ki leti ven prek izpuha) sploh kaj nižji.
Se pridružujem tvojemu razmišljanju. Motorji, inverter, kontroler so sicer zelo učinkoviti. Samo še vedno rabijo močno hlajenje. Še posebaj Hondi "najljubši" element - MGUH. :D
Mercedes ima lahko tako učinkovit motor, da mora imeti več hlajenja. Sliši se noro. Možno je. Očitno njihov MGUH dela najbolje ali najdlje. Mercedes lahko tudi zaradi vzdržjivosti svojega agregata enostavno načrtuje višjo povprečno moč od konkurence. Kar pomeni skoraj proporcionalno večjo potrebo po hlajenju. Špekuliram seveda.
BT52 ::
Pa ne samo toplota od "električnega" dela. Večji oddtis dobiš tudi, če dvigaš TE ICE komore. Več toplote moraš odvajat stran od bata, olja in še najbolj od sten cilindra. Ni pa to tak trivialna zadeva, okvirno pa ja.
20mm radius okoli osnovne cevi Haloja je prosta.
Ni treba, jasno. So lepo povedali, da imajo lahko 'oblečene' haloje, je pa res, da ne vem točno kakšna so pravila okrog tega.
20mm radius okoli osnovne cevi Haloja je prosta.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
BT52 ::
Kaj pa se tiče uvedbe Holoja samega. Ni debate FIA je imela pripravljeno rešitev. In bi bilo neumestno, da je nebi uvedli. Saj bi se v primeru kake nesreče, kaj hitro ustrelili v koleno. PIKA.
Situacij v katerih Halo zaščiti oz. poveča varnost dirkača pa niti ni tako manjhna. Recimo iz glave lani Wehleir v Monaku pa Sainz Rusija. Živimo v polično korektnem svetu. Meni politično ozadnje tudi ni všeč, ampak tak je. Gre za vmesno obdobje do boljše rešitve ali vsaj vizualno prijaznejše.
Če gledaš iz ekonomskega vidika je uvedba Haloja, kar stroškovno učinkovita. Par titanovih cevi zavarjenih skupaj. Kar primerna za uvedbo v nižje serije. Ni "bolt-on" rešitev, ampak bilokar narediš ni. Strukturno podporo v šasiji rabiš v vseh primerih. Aeroscreeni iz dragih kompozitnih plastik niso ravno primerni za GP3...
Situacij v katerih Halo zaščiti oz. poveča varnost dirkača pa niti ni tako manjhna. Recimo iz glave lani Wehleir v Monaku pa Sainz Rusija. Živimo v polično korektnem svetu. Meni politično ozadnje tudi ni všeč, ampak tak je. Gre za vmesno obdobje do boljše rešitve ali vsaj vizualno prijaznejše.
Če gledaš iz ekonomskega vidika je uvedba Haloja, kar stroškovno učinkovita. Par titanovih cevi zavarjenih skupaj. Kar primerna za uvedbo v nižje serije. Ni "bolt-on" rešitev, ampak bilokar narediš ni. Strukturno podporo v šasiji rabiš v vseh primerih. Aeroscreeni iz dragih kompozitnih plastik niso ravno primerni za GP3...
BT52 ::
Scorpia ::
Tudi če bo Ferrari zdaj spredaj, bodo sredi sezone zaostali. Videno že ničkolikokrat. Jaz največ možnosti spet pripisujem Mercedesu.
Lani Ferrari sredi sezone ni nic zaostal, izgubili so dragocene tocke zaradi lastnih napak. Mercedes je v startu imel tezave, sploh z gumami, ko so to resili, so naredili tisto razliko, ki bi mogla biti v zacetku sezone. Ampak kljub vsemu, je Ferrari po dolgem casu bil konkurencen do konca, tako, da upam tudi letos uberejo pravo pot.
////
billy ::
Zanimivo da samo PC sprva...neuporabno za mene dokler ne dela na android TV
Streaming packages will be one of two tiers, which include Access and Pro. The price for Access is lower than Pro, and its features are thus limited. Live timing screens, radio commentary, a serving of highlight reels from every session of the Grand Prix weekend, and historic archive video streaming complete the Access package.
Pro gives viewers the ability to watch every practice, qualifying, and race session part of a Grand Prix weekend, support series like F2 and Porsche Supercup included. F1 itself can be watched from any (even multiple) of the twenty drivers' points of view, or any of the other camera angles, some exclusive to the F1 TV Pro platform. Pricing will vary between $8-$12 per month, with annual rates to be determined.
Both tiers of service will be available in English, French, German, and Spanish, and will launch in countries across Europe and North America. The United States, Mexico, some of Latin America, France, Belgium, Germany, Austria, and Hungary have been named as launch audiences. The service will be computer-only at first, but in time, mobile apps will follow, and Apple, Amazon, and Android services will adopt the service.
Streaming packages will be one of two tiers, which include Access and Pro. The price for Access is lower than Pro, and its features are thus limited. Live timing screens, radio commentary, a serving of highlight reels from every session of the Grand Prix weekend, and historic archive video streaming complete the Access package.
Pro gives viewers the ability to watch every practice, qualifying, and race session part of a Grand Prix weekend, support series like F2 and Porsche Supercup included. F1 itself can be watched from any (even multiple) of the twenty drivers' points of view, or any of the other camera angles, some exclusive to the F1 TV Pro platform. Pricing will vary between $8-$12 per month, with annual rates to be determined.
Both tiers of service will be available in English, French, German, and Spanish, and will launch in countries across Europe and North America. The United States, Mexico, some of Latin America, France, Belgium, Germany, Austria, and Hungary have been named as launch audiences. The service will be computer-only at first, but in time, mobile apps will follow, and Apple, Amazon, and Android services will adopt the service.
springfield ::
Kaj si mislo, da bojo najprej tebe vprašali, kaj si želiš? Android TV je v manjšini. S PCjem pokrijejo najvecji trg. Drugace pa imaš Chromecast.
billy ::
Gre se za uporabniško izkušnjo. Kaj mi koristi na PCju, če moram potem ne vem kaj še vse uporabljat, da lahko gledam na TV. Tudi chromecast odpade, hočem pač udobnost.
Zato direkten app.
Sem pa napisal neuporabno za mene, v upanju da se ne bi kdo usajal, češ "kdo pa ti si", na koncu pa vseeno na to naletel.
Zato direkten app.
Sem pa napisal neuporabno za mene, v upanju da se ne bi kdo usajal, češ "kdo pa ti si", na koncu pa vseeno na to naletel.
springfield ::
Kaj televizijo ti bodo morali tudi oni prizgat? Chromecast je zelo udoben za uporabo. Veliko bolj kot trenutno iskanje streamov, ker v nasi drzavi nihce ne prenasa F1. Saj dvomim, da bomo mi dobili to zadevo med prvimi.
billy ::
Ja do zdaj sem imel tablico in potem acestream, pa se mi velikokrat ni več dalo rihtat in sem dal na RTL/ORF pa pač na mute.
Ganon ::
je izjavil:
Ja do zdaj sem imel tablico in potem acestream, pa se mi velikokrat ni več dalo rihtat in sem dal na RTL/ORF pa pač na mute.
Zakaj na mute? Saj na ORF kar dobro komentirata. RTL pa je groza zaradi reklam.
Verjetno zato, ker, tako kot večina, ne zna nemško. Tudi jaz ne. Ampak kljub temu dirk ne spremljam v tišini. Zakaj hudiča bi to počel??
Ganon ::
springfield je izjavil:
Saj dvomim, da bomo mi dobili to zadevo med prvimi.
Uradno smo na seznamu držav, v katerih bo F1 TV Pro na voljo že takoj na začetku.
anketar ::
Gre se za uporabniško izkušnjo. Kaj mi koristi na PCju, če moram potem ne vem kaj še vse uporabljat, da lahko gledam na TV. Tudi chromecast odpade, hočem pač udobnost.
Zato direkten app.
Sem pa napisal neuporabno za mene, v upanju da se ne bi kdo usajal, češ "kdo pa ti si", na koncu pa vseeno na to naletel.
What is hdmi and laptop, Alex.
billy ::
je izjavil:
Ja do zdaj sem imel tablico in potem acestream, pa se mi velikokrat ni več dalo rihtat in sem dal na RTL/ORF pa pač na mute.
Zakaj na mute? Saj na ORF kar dobro komentirata. RTL pa je groza zaradi reklam.
Verjetno zato, ker, tako kot večina, ne zna nemško. Tudi jaz ne. Ampak kljub temu dirk ne spremljam v tišini. Zakaj hudiča bi to počel??
Pač se zraven kaj drugega počne, na TV pa občasno pogledam. Ali pa naštimam PiP
springfield ::
springfield je izjavil:
Saj dvomim, da bomo mi dobili to zadevo med prvimi.
Uradno smo na seznamu držav, v katerih bo F1 TV Pro na voljo že takoj na začetku.
Kak vir za to? Drugače pa bi bilo super, razen za par posameznikov, ki jim je težko kaj drugega, kot TV vklopit
Scorpia ::
Zanimivo da je Bosna tudi med prvimi in se marsikatera revna drzava za katero bi mislil da ne gledajo f1. Imam obcutek da na nek nacin zelijo testirati delovanje kjer vejo, da ne bo gledalcev in posledicno manj obremenjeni serverji.
https://pbs.twimg.com/media/DXIluiaX0AA...
https://pbs.twimg.com/media/DXIluiaX0AA...
////
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Scorpia ()
Scorpia ::
Noben ni zakupil pravic, tako da nic ne dobijo.
Od bivse juge imajo zakupljene pravice sport klub srbija, mozno gledati tudi pri nas na total tv, ter arena sport na max tv hrvaska. Koliko dobijo, pa ne razkrivajo, naceloma zelo poceni pridejo skozi v primerjavi z zahodnimi drzavami, kjer je ogromno gledalcev. Mislim da je rtv slo in se pred tem pop tv, dajali 250k na leto. Vsaj Miran se je hvalil, da je zrihtal toliko poceni.
Od bivse juge imajo zakupljene pravice sport klub srbija, mozno gledati tudi pri nas na total tv, ter arena sport na max tv hrvaska. Koliko dobijo, pa ne razkrivajo, naceloma zelo poceni pridejo skozi v primerjavi z zahodnimi drzavami, kjer je ogromno gledalcev. Mislim da je rtv slo in se pred tem pop tv, dajali 250k na leto. Vsaj Miran se je hvalil, da je zrihtal toliko poceni.
////
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Scorpia ()
roCkY ::
Zato pa smo kljub majhnemu trgu na seznamu...
Če ne bo "vrtenja" in ogleda kasneje bo zadeva precej slabo uporabna.
Mi je pa všeč, da gre zadeva v štartu prek PC. PC - HDMI - TV je navaeza, ki jo uporabljam že uhjej, gre čas. Verjetno smo proti 2 desetletjem. No najprej je bil resda klasičen monitor nato so prišli (večji) TV ekrani. Ne maram STB-jev in okornih vmesnikov in daljincev. IPTV gre od nekdaj prek PC. Sicer mi je v zadnjih letih strem z divjine in tablica z live rezultati kar ustrezalo. Edino čas je bilo treba uskladiti. Sem bil pač minuto v zaostanku.
Vprašanje kako bo to šlo legalno. Sliko na TV ekranu bi rad imal čez cel zaslon. Prav tako pa še vedno na tablici rezultate. Bodo to dopustili ali ne?
Če ne bo "vrtenja" in ogleda kasneje bo zadeva precej slabo uporabna.
Mi je pa všeč, da gre zadeva v štartu prek PC. PC - HDMI - TV je navaeza, ki jo uporabljam že uhjej, gre čas. Verjetno smo proti 2 desetletjem. No najprej je bil resda klasičen monitor nato so prišli (večji) TV ekrani. Ne maram STB-jev in okornih vmesnikov in daljincev. IPTV gre od nekdaj prek PC. Sicer mi je v zadnjih letih strem z divjine in tablica z live rezultati kar ustrezalo. Edino čas je bilo treba uskladiti. Sem bil pač minuto v zaostanku.
Vprašanje kako bo to šlo legalno. Sliko na TV ekranu bi rad imal čez cel zaslon. Prav tako pa še vedno na tablici rezultate. Bodo to dopustili ali ne?
springfield ::
Ne vem, zakaj ne bi šlo, PC ti streama sliko in zvok, na tablici pa gledaš rezultate. Bo pa verjetno tudi kaka opcija, da imaš rezultate v samem streamu - vsaj logično bi bilo.
Kar se pa trgov tiče, so načeloma dali ves svet, razen držav, kjer imajo določeni ponudniki ekskluzivne pravice, recimo UK. Nekaj podobnega je bilo z Netflixom na začetku, ko ni bilo House of Cards, ki jo producira prav Netflix, ker je imel Proplus ekskluzivne pravice za predvajanje pri nas.
Kar se pa trgov tiče, so načeloma dali ves svet, razen držav, kjer imajo določeni ponudniki ekskluzivne pravice, recimo UK. Nekaj podobnega je bilo z Netflixom na začetku, ko ni bilo House of Cards, ki jo producira prav Netflix, ker je imel Proplus ekskluzivne pravice za predvajanje pri nas.
J.McLane ::
Zakaj? Dokler ni hitrejši od Renaulta sigurno ni razloga za to, ne pravim pa, da bo tako ostalo
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Ganon ::
http://f1.avtomanija.com/default.asp?rb...
Alonso se bo fental
Vsakič, ko kdo prilepi povezavo do avtomanije, malo bruhnem. Tako bebavih člankov ne najdeš nikjer.
PrimozR ::
Še vedno mislim, da danes, če hočeš biti res v vrhu, potrebuješ tovarniški motor. Red Bull je nekako izjema, ampak precej jasno je, da hočejo v F1 spraviti Aston Martin v navezi s Cosworthom, da se znebijo Renaulta in postanejo prav tako tovarniško moštvo. Enostavno potrebuješ to direktno povezavo. A mislite da ima RB oz. McLaren toliko komunikacije z Renaultom, kot njihova tovarniška ekipa?
Vazelin ::
http://f1.avtomanija.com/default.asp?rb...
Alonso se bo fental
Vsakič, ko kdo prilepi povezavo do avtomanije, malo bruhnem. Tako bebavih člankov ne najdeš nikjer.
lej ta članek: http://f1.avtomanija.com/default.asp?rb...
ta vrbnjak je tudi trol od novinarja f1
BT52 ::
Aston Martin v navezi s Cosworthom
Tudi sam bi želel tega. Samo vemo, da sta obe podjetji ne ravno najbolj bogati. Aston še posebej nima ravno bravoroznih poslovnih rezultatov. Edino, če bi tole financiral Red Bull sam. Cosworth ima znanje nedvomno. Samo vprašanje, kako so skupaj z TJI tehnologijo ipd. Rb technologies bi že zrihtalo KERS podporo (odvisno koliko od tega bo standardno).
TribesMan ::
TJI je od MAHLE, ne od Boscha.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
PrimozR ::
A, nja, my mistake. Ne vem zakaj sem imel v mislih Bosch. Pa vseeno, dokler nima Ferrari ekskluzivne klavzule, potem enostavno kupiš. Težko si predstavljam, da bi imeli tako težko pogodbo, navsezadnje so tam v 'zlati dobi' V8 motorjev pri Mahleju opremljali več kot 3/4 vseh avtomobilov z bati (svoje sta mislim da izdelovala le Honda in Mercedes?).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
TribesMan ::
Mislim da ta tehnologija (še) ni "naprodaj".
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
BT52 ::
Vprašanje patent navaja dual injektor layout. F1 pravila izrecno zahtevajo 1 injektor. Lahko je multispray, kar pa te omejuje z postavitvijo (ne vem kake interpertacije FIA dopušča). Z Ferrarijem pa tudi Merc imajo zagotovo neke klavzule. Jaz si predstavljam "zaprt" oddelek znotraj podjetij. Težava kako zagotovit mešanico znotraj TJI predkomore in pa glavnim cilindrom. ALi to narediti na kroni bata (mogoče še najlažje), na vrhu komore, v svečki... Potem kako zagotoviti praznjenje te komore so vse znanja, ki jih ekipe pridobivanjo v praksi. Vemo pa tole šteje največ. Vprašaj Hondo. Katera je imela težave z konceptom, pa imajo po 100 dynov. Ne rečem, da je Jap oviral edino TJI, kar ni res. So pa bila poročila iz medijev, predvsem enega "uslužbenca" iz Sakure na forumu. Če potegnem črto za konkurečen motor tudi po 2021 zadeve niso trivialne oz. vsaj poceni. Prednost kako čim bolje izkoristiti bilokako količino goriva pa naj tole ostane 100 kg ali 140kg je prevelika prednost.
TribesMan ::
https://scholarlyrepository.miami.edu/c...
Tole bi znala biti "skrivnost" Ferrarijevih ogledal.
Kot navaja članek, do 40% zmanjšanje zračnega upora.
Tole bi znala biti "skrivnost" Ferrarijevih ogledal.
Kot navaja članek, do 40% zmanjšanje zračnega upora.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ganon ::
Na luknje v ogledalih sem jaz pomislil že velikokrat. Sem mnenja, da bi jih že zdavnaj imeli vsi, če bi bila to velika pridobitev. Pa očitno ni.
AvtoR ::
Veliko jih ima tudi luknje v nosu. RB in MB na primer. Verjetno namenjeno manjšemu uporu in povečanju downforcea?
springfield ::
Na luknje v ogledalih sem jaz pomislil že velikokrat. Sem mnenja, da bi jih že zdavnaj imeli vsi, če bi bila to velika pridobitev. Pa očitno ni.
Ni to tako preprosto, da samo dodaš nekaj, moraš celotno sliko gledat. Sprememba ogledal ti lahko pokvari aerodinamiko pri zadku.
Tukaj trdijo, da je to za boljše hlajenje, saj preusmerja zrak v zgornji del sidepoda.
When viewed from above, it’s clear the mirrors are perfectly aligned with the upper sidepod inlet. The downwash the mirrors internal wing creates pushes more airflow into the sidepods for better cooling. Nothing like this has ever been seen before, there are no rules to prevent this, so Ferrari have a clever trick to make their sidepods work even better, using what are very literally wing mirrors!
PrimozR ::
Ne spomnim se na katerem, ampak eden izmed GT avtov je pred leti imel precej 'metkasta' ohišja ogledal z okroglimi ogledali, v sredini sprednjega dela pa luknjo, verjetno rpav tako zato, da so drugače preusmerjali zrak skozi ohišje.
Katere luknje v nosu misliš, S-duct al luknja v konici, ki je namenjena hlajenju dirkača?
Katere luknje v nosu misliš, S-duct al luknja v konici, ki je namenjena hlajenju dirkača?
BT52 ::
Ne spomnim se na katerem, ampak eden izmed GT avtov je pred leti imel precej 'metkasta' ohišja ogledal z okroglimi ogledali, v sredini sprednjega dela pa luknjo, verjetno rpav tako zato, da so drugače preusmerjali zrak skozi ohišje.
Aston Martin: https://goo.gl/PRM2Dc
Pa tole luknjo so že ekipe F1 poizkušale. Mislim, da Mercedes ali pa Williams, sicer ne tako agresivno, kot Ferrari. Slednji očitno vidi dovoljšnjo korist, da imajo tole nameščeno. Sicer je manjhna površina in je efekt minimalen je pa še vedno korist, saj ti toliko ne zmoti tega "downwasha" proti sidepodu. Ni pa tole rešitev, ki daje desetinke sekunde je tole bolj distrakcija za medije. Ekipe tole dobro vedo, kam usmerit razvojna sredstva.
springfield je izjavil:
Na luknje v ogledalih sem jaz pomislil že velikokrat. Sem mnenja, da bi jih že zdavnaj imeli vsi, če bi bila to velika pridobitev. Pa očitno ni.
Ni to tako preprosto, da samo dodaš nekaj, moraš celotno sliko gledat. Sprememba ogledal ti lahko pokvari aerodinamiko pri zadku.
>
+1
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
Ganon ::
springfield je izjavil:
Ni to tako preprosto, da samo dodaš nekaj, moraš celotno sliko gledat. Sprememba ogledal ti lahko pokvari aerodinamiko pri zadku.
Mi je jasno, ampak to, da se nihče ni trudil v tej smeri, veliko pove.
PrimozR ::
Ne spomnim se na katerem, ampak eden izmed GT avtov je pred leti imel precej 'metkasta' ohišja ogledal z okroglimi ogledali, v sredini sprednjega dela pa luknjo, verjetno rpav tako zato, da so drugače preusmerjali zrak skozi ohišje.
Aston Martin: https://goo.gl/PRM2Dc
Bemo, sem vedel, da je bil Aston, ampak sem včeraj zvečer preveč utrujen ( :D ), da bi našel. Na DBR9 se nisem spomnil, sem samo iskal 'Aston GT Le Mans' in podobno. Vantagi pa teh ogledal niso imeli.
ripmork ::
Mi je jasno, ampak to, da se nihče ni trudil v tej smeri, veliko pove.
Nihče do sedaj se ni trudil, ker nihče do sedaj ni uporabil rešitve, kakršno je Ferrari. Gotovo ima tudi ta njihova rešitev kak negativen vpliv nekje drugje, celokupno pa očitno s takšno rešitvijo (izjemno majhen airbox s frontalne strani, ekstremno izdolben sidepod in posledično velik pretok zraka nad difuzorjem) celokupno pridobijo večji benefit.
broken/link ::
danes se je začel 2sklop testiranj.
po koncu današnjega dne lahko mcLaren samo reče: "et tu, Renault." (pa da ne bo pomote, renault nima tu veliko veze, bolj to, da angleži težko priznajo svojo napačo). :)
prejšnji teden so imeli težave s pregrevanjem, ki so jih začasno rešili kar tako, da so naredili luknje. no, tega "koncepta" očitno niso nič spreminjali do tega tedna, ampak so ga naredili zgolj bolj lično (glej sliko in komentar 12:09 https://www.autosport.com/f1/live/27509... )
honda s TR zanesljiva. je pa res, da danes po kosilu praktično niso vozili, naj bi bil brake problem. ko se je mclaren zjutraj drugič zaustavil na cesti, so me pošteno nasmejali s svojim tweetom: https://ibb.co/bWV8JS
skysports je seveda že objavil članek na temo mcLaren-Honda: http://www.skysports.com/f1/news/12433/...
res je, da so to šele testiranja, ampak očitno kombinacija mcLaren-Honda res ni delovala, ker ni bilo prave povezanosti in komunikacije. in vse bolj kaže na to, da v tem parnerstvu ni bil samo 1 krivec (kot je mcLaren to poskušal prikazati praktično celo partnerstvo) in je bila krivda razporejena kar 50-50. Ampak še enkrat - so samo testiranja.
ferrari in merc samo štancata kroge. kot dobro naoljen stroj. tu ni niti kaj komentirat. redbull ima manjše težave, nič kritičnega, tako da če se spomnimo prejšnjih sezon in RBja so to zanje sanjska testiranja.
po koncu današnjega dne lahko mcLaren samo reče: "et tu, Renault." (pa da ne bo pomote, renault nima tu veliko veze, bolj to, da angleži težko priznajo svojo napačo). :)
prejšnji teden so imeli težave s pregrevanjem, ki so jih začasno rešili kar tako, da so naredili luknje. no, tega "koncepta" očitno niso nič spreminjali do tega tedna, ampak so ga naredili zgolj bolj lično (glej sliko in komentar 12:09 https://www.autosport.com/f1/live/27509... )
honda s TR zanesljiva. je pa res, da danes po kosilu praktično niso vozili, naj bi bil brake problem. ko se je mclaren zjutraj drugič zaustavil na cesti, so me pošteno nasmejali s svojim tweetom: https://ibb.co/bWV8JS
skysports je seveda že objavil članek na temo mcLaren-Honda: http://www.skysports.com/f1/news/12433/...
res je, da so to šele testiranja, ampak očitno kombinacija mcLaren-Honda res ni delovala, ker ni bilo prave povezanosti in komunikacije. in vse bolj kaže na to, da v tem parnerstvu ni bil samo 1 krivec (kot je mcLaren to poskušal prikazati praktično celo partnerstvo) in je bila krivda razporejena kar 50-50. Ampak še enkrat - so samo testiranja.
ferrari in merc samo štancata kroge. kot dobro naoljen stroj. tu ni niti kaj komentirat. redbull ima manjše težave, nič kritičnega, tako da če se spomnimo prejšnjih sezon in RBja so to zanje sanjska testiranja.
ripmork ::
Mnja, tale Mclaren,...
Definitivno bolje imet težave na testiranjih kot kasneje na dirkah, pa vseeno, že lep del zelo dragocenega testnega časa so prebili v garaži. Težave imajo s pregrevanjem, danes baterija crknila. Je pa značilnost njihovega dirkalnika, da ima izjemno majhen Airbox nad dirkačevo glavo napram ostalim ekipam. Bi bil lahko tu kje vzrok?
Definitivno bolje imet težave na testiranjih kot kasneje na dirkah, pa vseeno, že lep del zelo dragocenega testnega časa so prebili v garaži. Težave imajo s pregrevanjem, danes baterija crknila. Je pa značilnost njihovega dirkalnika, da ima izjemno majhen Airbox nad dirkačevo glavo napram ostalim ekipam. Bi bil lahko tu kje vzrok?
BT52 ::
Mnja, tale Mclaren,...
Definitivno bolje imet težave na testiranjih kot kasneje na dirkah, pa vseeno, že lep del zelo dragocenega testnega časa so prebili v garaži. Težave imajo s pregrevanjem, danes baterija crknila. Je pa značilnost njihovega dirkalnika, da ima izjemno majhen Airbox nad dirkačevo glavo napram ostalim ekipam. Bi bil lahko tu kje vzrok?
Težko rečt. Prerano. Je pa 1 : 1 da je tehnična ekipa imela malo časa na prilagoditev na povsem drugačno arhitekturo motorja. Napake se zgodijo. Bodo že porihtali, par lukenj ali cevk pa bo. Odločitev je bila sprejeta in niso hoteli čakat Japoncev, razumljivo. Najbolje za F1. Honda lahko v miru pripravi paket. Mclaren pa se kočno pomeri z najboljšimi in dobi realno odmero kako zelo so dobri na šasijskem oddelku.
Še enkrat pohvale Hondi. Spodbudno res. Mogoče bo RB drugo leto lahko odrešen skrbi glede opremljevalca. V bistvu morajo doseži samo performance Renaulta ostalo pa že lahko opravi aero in mehanika šasije.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 4 … 30 31 32 33 )Oddelek: Na cesti | 187185 (121745) | |
» | Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 4 … 23 24 25 26 )Oddelek: Na cesti | 182055 (113614) | broken/link |
» | Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 4 … 66 67 68 69 )Oddelek: Na cesti | 381762 (237357) | BT52 |
» | Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 4 … 71 72 73 74 )Oddelek: Na cesti | 285355 (180823) | ABX |