» »

Formula 1 2018

Formula 1 2018

Temo vidijo: vsi
««
15 / 25
»»

b3D_950 ::

Edini konkurent je bila lastna Toyota oz. sam proti sebi. Ne vem, če so imeli koga, da bi jih ogrožal. Lani je bil Porsche.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

PrimozR ::

FYI, VN Avstrije je 1. julija ;)

Glede na videno pred dvema dnevoma (kolega je šel vozit KTM X-Bow), ko je bil ravno Porschejev Cup, zna biti odlična izbira tribuna pri prvem ovinku. Vidiš štartno-ciljno ravnino, prvi ovinek, ravnino proti drugemu ovinku, potem pa še nekaj srednjega dela kroga. Pa precej fajn amfiteater je pod tribuno, tako da res zbija. Na srečo so za Cup avtomobili vozili še cestni (991 in 997 GT3, 991 GT3 RS, par 991 GT2 RS, 991 in 997 Turbo), da se je videlo, da v bistvu dirkalniki niso kaj prida glasnejši od cestnih verzij pri odprtem gasu :D

Tribuna je Steiermark grandstand.

EDIT: je zgleda razprodana. Verjetno bo smiselno it pogledat Monzo.
EDIT2: očitno je sploh na voljo samo za vikend paket.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

TribesMan ::

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

billy ::

Škoda, pomeni da sta samo merc in ferari realna kandidata v letih 19, 20, RB pa mogoče kasneje

Ganon ::

Strel v obe koleni hkrati.

PrimozR ::

Vprašanje...

The Team will continue to race under the name of Aston Martin Red Bull Racing. - tole je večji WTF

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

broken/link ::

imam občutek, da bo honda + RB dobitna kombinacija. RB se zaveda (kot se je mclaren), da če hočeš biti prvak, rabiš tovarniško podporo. Ampak RB je popolnoma drugačna ekipa kot je McLaren, z drugačnim načinom delovanja in drugačno mentaliteto. brezglavo ne bodo šli tvegat, bodo pa tvegali če vedo, da imajo realne možnosti, da kaj dobijo. Komaj čakam drugo sezono, ker imho je ta kombinacija fenomenalna.
Ne smemo pa pozabit tudi tega, da se je tudi Honda precej spravila v red (za kar je zaslužen tudi neznan zunanji pomočnik) in dejansko iz meseca v mesec napreduje.
Pri Renaultu RD ni dobil tega, kar si je želel, in vsi vemo, kakšen odnos in vzdušje je vladalo med RBjem in Renaultom. in zdi se mi, da se je RB odločil prav.

billy ::

Ne, da ne bodo šli brezglavo tvegat, druge opcije enostavno nimajo, ker kot rečeno, lahko samo s tovarniško podporo zmagujejo.

Lahko pa bi se pač sprijaznili, da prvaki tako lahko več nikoli ne bodo in bi dirkali za "par zmag na leto", tako kot sedaj, pa bi bilo kul, ker s hondo bodo na začelju

DamijanD ::

RB ima letos na voljo direkt primerjavo med renojem in hondo (preko STR), tako da verjetno vejo v kaj se spuščajo. Pa Honda letos večinoma že kar dela, če pa slučajno ne bo: tudi Max in Daniel znata tole naredit:

 Fonzi

Fonzi

billy ::

Res pa je, da se baje pripravljajo neke spremembe pri pogonskih sklopih?

BT52 ::

Ja za 2021, kjer se vedno nimajo dorecenih zadev.

billy ::

Ja, torej zdaj so se pač zavezali, 2 leti prej, da se posel uteče, z nameno da '21 poownajo. Exkluziven razvoj torej z dvema moštvoma.

springfield ::

To je tudi McLaren imel nacrt, pa vemo kako se je koncalo

billy ::

Saj...ampak če hoče RB postat spet "champ", ni druge...al caplajo z renaultem, al tvegajo. Očitno drugi proizvajalci nimajo resnih načrtov, da bi še nekdo drug pripeljal svoj motor.

broken/link ::

točno tako. S tem da letošnja honda je na čisto drugem nivoju kot lanska/predlanska honda.

PrimozR ::

A se kaj ve, kako je z Astonom Martinom pa 2021? Pravila so načeloma sprejeli AFAIK, brez ERS-H, isti motorji, več goriva, to je nekako to.

BT52 ::

Ehh dvomim, da imajo resno zaledje. Me prav čudi, da jih sploh sponzorirajo. Zgleda imajo šefi pri Astonu močne "veze". Red Bull Aston Martin Tag Huer Honda Racing Team. :D Čudno je to.

Če bo kaj, bo tole v enaki obliki sponzorja in kakega dodatnega stranskega projekta, kot je recimo Valkyrie. Tovarniška podpora in lastni razvoj je vsekakor vreden tveganja. Če bi ostali pri Renaultu bi itak bili minimalno 3ji. Višje skoraj gotovo ne bodo prišli. Tako pa tudi v primeru poloma bodo z dobro šasijo v enaki situaciji. Lahko se bo posrečilo. Ponavadi se v F1 podobni eksperimenti končajo klavrno. Vsekakor vredno tveganja do 2021. V ozadju pa ima Honda vsekakor skozi tole učno obdobje res priložnost, da se dokaže.

Edino me moti, da še vedno ni nobenega dogovora glede 2021. Po mojem mnenju bi mogla biti pravila že ustaljena, ker drugače bomo imeli spet enega proizvajalca, ki bo na začetku močno ušel. Tudi za nove proizvajalce motorjev tole ni ravno dobra novica, saj ni razloga in časa, da bi vlagali v šport.

springfield ::

Zakaj ne morejo visje kot tretje mesto z Renaultom? In zakaj bi s Hondo lahko? Saj trenutno so tudi pred tovarnisko ekipo Renaulta. Isto se je govorilo za McLaren, da morajo stran od Mercedesa, ce hocejo bit prvaki...

billy ::

Zdaj...ampak letos ne bodo prvaki, logično je da daje tovarniško moštvo prioriteto samo sebi

PrimozR ::

Tag Heuer valda ne bo več, vsaj ne na motorjih. Bi bil pa TAG bolj smiseln title sponzor, kot Aston Martin.

springfield je izjavil:

Zakaj ne morejo visje kot tretje mesto z Renaultom? In zakaj bi s Hondo lahko? Saj trenutno so tudi pred tovarnisko ekipo Renaulta. Isto se je govorilo za McLaren, da morajo stran od Mercedesa, ce hocejo bit prvaki...

Motorsport.com je lepo napisal v članku, da je Abiteboul rekel, da RB enostavno ne more biti tovarniško moštvo, da delitev informacij ni na istem nivoju. To je jasno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

pirlo ::

RB je vedno preferiral šibkejši in kompaktnejši motor. Zato so se vsi razen Mercedesa tudi ušteli pri vpeljavi novh motorjev leta 2014, ko so zapostavili moč motorja za namen aerodinamike. Ferrari je to relativno hitro popravil (kolikor so pač žetoni dopuščali), Renault pa rabi malo več. Dejansko stanje Honde pa ne poznamo, ker je tu bil tudi McLaren precej kriv, se vidi zdaj ko so z Renaultom, kakšne težave imajo.

Nikec3 ::

billy je izjavil:

Zdaj...ampak letos ne bodo prvaki, logično je da daje tovarniško moštvo prioriteto samo sebi

Pri Renaultu ne vem če je čisto tako. Da bi imel Renault boljši pogonski sklop kot Red Bull? Težko verjamem.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

billy ::

Ne da bi imel boljšega, morda kdaj dobi RB celo boljšega na test :)

Ampak pač razvoj teče skupaj s tovarniškim moštvom, RB pa vemo da je dostikrat pionir kakšnih rešitev in zato bi jim bolj ustrezala tovarniška podpora proizvajalca motorjev. Ne pa da se oni prilagajajo motorju, morot bi se moral njim.

b3D_950 ::

La squadra di Maranello rinuncia a Daniel perché costa troppo e libera Raikkonen a fine anno: alla Scuderia approder? Leclerc, mentre l'australiano ha in mano le offerte di McLaren e Renault come alternativa a Red Bull.

Leclerc namesto Raikkonena.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Ganon ::

broken/link je izjavil:

imam občutek, da bo honda + RB dobitna kombinacija. RB se zaveda (kot se je mclaren), da če hočeš biti prvak, rabiš tovarniško podporo. Ampak RB je popolnoma drugačna ekipa kot je McLaren, z drugačnim načinom delovanja in drugačno mentaliteto. brezglavo ne bodo šli tvegat, bodo pa tvegali če vedo, da imajo realne možnosti, da kaj dobijo. Komaj čakam drugo sezono, ker imho je ta kombinacija fenomenalna.
Ne smemo pa pozabit tudi tega, da se je tudi Honda precej spravila v red (za kar je zaslužen tudi neznan zunanji pomočnik) in dejansko iz meseca v mesec napreduje.
Pri Renaultu RD ni dobil tega, kar si je želel, in vsi vemo, kakšen odnos in vzdušje je vladalo med RBjem in Renaultom. in zdi se mi, da se je RB odločil prav.


Joj, kakšno klobasanje. Brezglavo ne bi tvegali. Honda ni pokazala ničesar! Vse, kar imajo pri Red Bullu za prihodnje leto, je upanje. To kar sedaj traja že leta, Honda pa še kar stopiclja na mestu.

Slabe odnose z Renaultom pa so pri Red Bullu zakuhali sami. Ko so z njimi osvajali naslove, enega za drugim, so se tolkli po prsih, kako je za to odgovoren Red Bull. Niti besede o vrhunskem motorju, ki ga je dobavljal Renault. Ko so se leta uspehov končala, pa so takoj začeli udrihati po Francozih, takrat jim je to prav prišlo. S takšno ekipo ni vredno imeti opravka. S Hondo se bodo grdo opekli. Privoščim!

DamijanD ::

Ganon: Nekje sem prebral, da je Mercedes ravno zaradi takega odnosa rekel, da RBju ne da motorjev.

broken/link ::

tu se ne bova strinjala. Ja, honda ni na nivoju mercedesa/ferrarija, mogoče tudi renaulta, ampak če primerjamo z lansko sezono je napredek ogromen. Že samo speedtrape če pogledamo, ne zaostajajo več po 10,20km/h na ravninah kot so v preteklosti. Tudi zanesljivost je na precej višjem nivoju, kot je bila lansko sezono. Letos je bila večina komponent menjana zaradi upgradea, ne pa zaradi okvare.
in roko na srce - tudi renault ni neki biser vzdržljivega motorja. Lani ni bil samo Mclaren, tudi RB je lansko leto kasiral kar nekaj kazni zaradi menjave komponent.
RB je lahko primerjal svoje podatke in podatke toroRossota. in očitno so bili podatki TR-ja dovolj dobri, da so se odločili sodelovati s Hondo.

Seveda so se tolkli po prsih, saj so oni osvojili naslov in ne tovarniška Renault ekipa, ki je tudi sodelovala v prvenstvu. A je bil RB edina ekipa z renault motorji? kje so bile druge ekipe? Prav tako zadnje sezone - kje je RB na lestvici in kje so druge ekipe? in tu je tudi razlog, zakaj jim nihče noče dat motorjev. RB je pač premočna ekipa, v RBju obvladajo aerodinamični del in so pač prevelika konkurenca tovarniški ekipi.

ripmork ::

Se strinjam, pretežno je Red Bull kriv za slabe odnose z Renaultom. Tudi verjetno bodo naslednje leto situacije, ko se jim bo malo kolcalo po francoskem motorju. Dolgoročno je v resnici katerakoli izbira tveganje, so pa pomoje taktično izbrali boljšo. Sam sem bil pretekla leta glasen kritik Hondinih motorjev (nič se sicer ni spremenilo glede preteklosti), ampak gledano v celotnem kontekstu je Honda naredila ogromen napredek:

1) ekskluzivna pogodba z eno ekipo (hvala, Ron) je vsa ta leta pomenila 2/3 manj testnih kilometrov od ostalih, kar izredno oteži lovljenje konkurence
2) Mclarnova "size zero" želja je bila očitno hud kompromis na račun pogonskega skopa, ki se nikakor ni obnesla in so zaradi tega izgubili veliko časa
3) eno leto preuranjen vstop v f1 (kolikor vem na željo Mclarna) je bila prav tako velika napaka

Japonci sami so sicer podcenili izziv novodobne f1 in bili primorani spremeniti pristop do dela, a v njihovi situaciji bi težko kdo kaj boljšega dosegel.
Zdaj pa bodo končno imeli dve ekipi (duplo več feedback-a), kar pomeni, da imajo večji razvojni potencial kot kadarkoli. Pa že sedaj se nahajajo blizu Renaulta po moči, po besedah James Kay-a bi do polovice sezone lahko ujeli francoze.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

brez-imenko ::

In kaj bodo naredili, ko se bodo spet spremenila pravila igre? Za naslednji večji popravek pravil, bodo morali proizvajalci pogonskih sklopov le te "standardizirati" za "vpetje"v šasijo ravno tako naj bi bile potem šasije "standardizirane" za menjavo bilo katerega pogonskega sklopa. Predvidevam, da takrat vaši naši nebo imel kakšnega posebnega vpliva tisti, ki bo delav pogonske sklope jih bo moral tudi naprej dati na razpolago ne glede a se jim boš dopadel ali ne. To naj bi bil tudi način za cenejšo dirkanje in opogumljanje še kakšne nove ekipe.
www.podarimo.si pa lep pozdrav vsem, Janez

buneech ::

Works ekipa lahko motor prilagodi, če bi radi kaj posebnega naredili s šasijo, kot je McLaren hotel s size zero. Ne-works ekipa dobi motor, in mora šasijo prilagoditi okoli njega.
To je definitivno velika prednost izbire Honde pri Red Bull.

BT52 ::

brez-imenko je izjavil:

In kaj bodo naredili, ko se bodo spet spremenila pravila igre? Za naslednji večji popravek pravil, bodo morali proizvajalci pogonskih sklopov le te "standardizirati" za "vpetje"v šasijo ravno tako naj bi bile potem šasije "standardizirane" za menjavo bilo katerega pogonskega sklopa. Predvidevam, da takrat vaši naši nebo imel kakšnega posebnega vpliva tisti, ki bo delav pogonske sklope jih bo moral tudi naprej dati na razpolago ne glede a se jim boš dopadel ali ne. To naj bi bil tudi način za cenejšo dirkanje in opogumljanje še kakšne nove ekipe.


Na idejo "lahke zamenjavo" pozabi. Vedi že danes imamo natančno definirane oporne pritrditvene točke na monokoku in menjalniku. Prav-tako so močno omejene dimenzije Pu-ja in številni drugi geometrijski elementi.

Toda pogonski sklop ni samo prireditvena točka. Tukaj imaš hlajenje za ICE, turbino in kompresor. Potem KERS hlajenje in vso elektronsko kablovje. Da ne omenjam izpušnega sistema in vhodnega plenuma, ter sesalnega dovoda za kompresor. MGUH sem namerno izpustil, ker ga bojda več ne bomo videli. Vsa ta periferija se definira, kot glavna prednost tovarniške podpore. Zadeva postane še veliko bolj kompleksna, če bomo imeli 1,6l dual turbo sistem. Tam se bo paket v zabojih zelo zelo spremenil.

billy ::

Lojza spet daleč pred vsemi, a so tu spet v igri tiste gume, kot so bile v barci ali kje že?

b3D_950 ::

Gume pa nov PU.

The announcement follows confirmation in Bahrain from Pirelli that it would be bringing a revised version of its tyres to Paul Ricard, reducing the tread by 0.4mm in order to prevent the compounds from overheating on the new asphalt that has been laid on the circuit.

Destruction derby.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: b3D_950 ()

Jst ::

Končno F1 TV Pro DELA!!!

Brez prekinjanj gledam glavni stream in RAI trenutno brez štekanja.

Jutri matr jim, da bo delalo smooth tako kot danes.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

billy ::

srečno

b3D_950 ::

Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

b3D_950 ::

Zna bit kakšn "le carnage" na startu v T1 -> Verstappen pa Grosjean.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

roCkY ::

Jst je izjavil:

Končno F1 TV Pro DELA!!!

Brez prekinjanj gledam glavni stream in RAI trenutno brez štekanja.

Jutri matr jim, da bo delalo smooth tako kot danes.

Prejšnji 2 dirki je bilo tudi povsem OK kar se slike tiče. Kanada morda par kockic takoj po štartu. Zabava pa ENG zvok saj se občasno zgublja po nekaj sekund.

pirlo ::

b3D_950 je izjavil:

3 place grid drop for Vettel for impeding Sainz.

holy cow

Je treba pomagat Mercedesu na vse možne načine.

ttommy ::

pirlo je izjavil:

b3D_950 je izjavil:

3 place grid drop for Vettel for impeding Sainz.

holy cow

Je treba pomagat Mercedesu na vse možne načine.


No, no- teorije zarote bodo prisotne vedno in povsod......
Gamer

Ganon ::

pirlo je izjavil:

b3D_950 je izjavil:

3 place grid drop for Vettel for impeding Sainz.

holy cow

Je treba pomagat Mercedesu na vse možne načine.


Ni potrebe, so pri Rdečih dovolj nesposobni.

Tilen88 ::

Ganon je izjavil:

pirlo je izjavil:

b3D_950 je izjavil:

3 place grid drop for Vettel for impeding Sainz.

holy cow

Je treba pomagat Mercedesu na vse možne načine.


Ni potrebe, so pri Rdečih dovolj nesposobni.



Tko kot so danes pri mercedesu glede postanka pri hamiltonu XD

springfield ::

Nesposobni rdeci vodijo v obeh sestevkih :))

BorutK-73 ::

Lojzovo jokanje je bilo za mene vrhunec dirke.:))

BT52 ::

WTF oba Merca ven? Še najbolj fascinantno je, da se je zadnji dvojni tehnični odstop Mercedesa zgodil šele 1955.

Po mojem mnenju je vse skup sumljivo. Če gledamo govorice okoli težave z kvaliteto tega novega agregata, ki so ga že nameravali pripeljat v Kanado pa so ga prestavili teden dni kasneje v FRA. Zdaj pa v Avstriji odpoved menjalnika in pa "pumpe".

Drugače Merc je bil zelo dejaven v Avstriji. Pripeljani so kar ogromen AERO posodobitev. Posodobitev katera se zelo verjetno komplimira skupaj z tem novim agregatom. Lahko bi temu rekli optimizacija paketa. Namreč pokrovne površine in vhodne&izhodne radiatorske odprtine so veliko bolj skrčene.

Mogoče je ekipa ob obsežnem delu v vikendu, kar malo pozabila na kvaliteto. Če gre verjeti govoricam so že pri uveljavi novih motornih delov imeli pomisleke pa so jih vseeno vpeljali na dirke. Logični zaključek bi bil, da se je ekipa, kar malo "prestrašila" Ferrarija, kateri z vsemi "svojimi" ekipami kaže resni potencial motorja. Zanimivo v Avstriji so prišle vse Ferrarijeve ekipe do obilnih točk, čeprav je steza ti. "power track".

Silverstone na drugi strani bi mogel biti gladek 1&2 za Mercedes. Namreč podatki in opažanja kažejo izjemno stabilnost v najhitrejših zavojih. Česar pa je v Silverstonu na pretek. Prepreči jim lahko vreme. Kot pa npr. v Kitajskem, ko je Ferrari v hladnih kvalifikacijah dejansko pokazal, kaj pomenijo gume v pravilnem delovnem oknu. Ali pa primer Mercedesa v Kataloniji in zdaj v Avstriji Ferrarija. Čeprav so imeli srečo z VSC, da so lahko raztegnili stint. Red Bull pa je vedno toliko zraven, da lahko pobere zmago na vsako stezi. Nebi dvakrat rekel, da bo drug vikend polom Ferrarija. :D Pa se bo tabela spet obrnila.

springfield ::

Ne ozabi, da bojo v Silverstonu zopet prilagojene pnevmatike, ki lezijo Mercedesu. Karkoli drugega kot dvojna zmaga bi bilo prisenecenje.

BT52 ::

Vem tudi to. Na žalost v Franciji nismo videli dejanskega tempa Ferrarija. Kimmi pač ni merilo. RB z VES ni imel za burek. Hamilton vozil v leeru.

Osebno sem videl FRA bolj podobno Bahrajnu, kot Silverstonu. Kakorkoli zanimivo, vsekakor so 1-3 ekipe zelo blizu. Celo tako blizu, da odločijo že kvalifikacije, ker navkljub milijontavžent DRS con pač ne gre prehitet. Redko vidimo resne napake dirkačev v kvalifikacijah. In z tem razlogom so dirkalniki, kar dobro razporedijo po moči in postanejo dirke v optimalnih 1 stop razmerah logično, kar dolgočasne. No za večino, za mene večinoma ne, ker me na splošno zanima, več kot sama groba akcija.

Tudi glede na selekcijo gum ekip. Gladek 1 stop. Vprašanje kako gladek... Ponavadi v VB zna bit oblačno in ne bo mehurjenja.

 Selekcija kompletov gum za VB

Selekcija kompletov gum za VB



Zgleda dirkači nimajo veliko upanja v "modre" super hard gume. :D Mislim, da so te odpisane. :D Če se ne motim jih bomo letos prvič (ne)videli.

pirlo ::

Vroča nedelja je zakuhala težave pri Mercedesu. Kaže se tudi da so te spremenjene gume narejene za Mercedes in v manjši meri Red Bull. Tako da Silverstone bo kaj druga kot Mercedes 1&2 res presenečenje in vlakec na dirki z enim postankom. Škoda da se umetno forsira določeno ekipo. Je pa po drugi strani tudi res da dve tehnični težavi v enem vikendu in par dni do naslednjega vikenda morda prisilijo Mercedes v bolj konzervativen pristop in bodo moštva zato bližje.

BT52 ::

pirlo je izjavil:

ehnični težavi v enem vikendu in par dni do naslednjega vikenda morda prisilijo Mercedes v bolj konzervativen pristop in bodo moštva zato bližje.


This. Pravzaprav bodo dobili "zastonj" menjalnike.

Samo na kvalifikacijah za track pozicijo bodo 100% rezkirali. Ko dobiš recimo 1&2 na kvali ni možnosti, da zamočijo, saj lahko uporabiš slabšega dirkača za zamašek. Plus Ferrari in RB verjetno ne bosta imela kakih posodobitev.

Recimo zdaj se po moje dela paketne rešitve za "pogoste proge" ala Hockhemheim (14dni po VB). Rečmo temu normalni aero Mid-HiGH downforce za azijski del aka. Suzuka, Singapur, Mexico, Austin ok zadnja dva nista azija :D . Vzporedno pa vlečejo pred počitnicami še malce low dowforce pakete za Monzo in Spa. Skratka kaj bodo ekipe razvile zdaj do počitnic se bo uporabilo v azijskem delu in takoj po počitnicah. Tukaj se bo po mojem odločila sezona. Game ON!! :D Ker na podlagi teh posodobitev bodo ekipe razporedile delo med letošnjo in naslednjo sezono...

broken/link ::

Eric Boullier quits McLaren, Gil de Ferran appointed Sporting Director
http://www.skysports.com/f1/news/12522/...
««
15 / 25
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 430 31 32 33 )

Oddelek: Na cesti
1616165536 (100096)          
»

Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
1251171453 (103012) broken/link
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430361565 (217160) BT52
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664270945 (166413) ABX

Več podobnih tem