» »

Formula 1 2018

Formula 1 2018

Temo vidijo: vsi
««
14 / 25
»»

Scorpia ::

billy je izjavil:

Scorpia je izjavil:

billy je izjavil:

Zakaj je zgubil prvenstvo v rookie sezoni?


Ket sta se z Alonsom tepla in kradla tocke.


Predvsem lastna neumnosti, kje je že pri uvozu v boskih končal v pesku ob uvozni poti, china? Če samo tega ne bi naredil, bi sigurno dobil več kot 2 pike in postal prvak.

Evo ga:


Tukaj smo steli napake oziroma primerjavo ves-ham. Torej samo eno napako hamiltona nasli, kar se vsakemu lahko zgodi.

vilser je izjavil:

Včeraj sem imel občutek kot da Ricciardo vozi po tiru. Dirkalnik je bil dobesedno prilepljen na stezo. Neverjetno!
Na štartu bo potegnu, zmaga je njegova.


Jaz sem pa gledal primerjavo voznje z vettlom, in riccardo je precej moral popravljati dirkalnik pri vsakemu vecjemu pospesevanju, vettel pa samo enkrat.
////

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Scorpia ()

vilser ::

Evo tukaj primerjavo Ricciardo/Vettel.



Ricciardo je naredil razliko v šikani pri bazenu. Zanimiva pa se mi zdi razlika v hitrosti med njima na tistem delu.

b3D_950 ::



:D
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Vazelin ::

Še on manjka da :D

Predator X ::

Alsonso... nesreča se ga še kr drži.

Blinder ::

Kdaj je danes start?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

MaterVola ::

10 čez.

Blinder ::

10 cez koga? dafak je narobe z vami, italjani sploh niso objavli kdaj starta, so pa pisali neke novice o formuli E. krneki forsirajo to formulo E, tako da pridejo na vrsto novice o F1 za novicami o formuli E. krneki
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Ganon ::

Jaz ne razumem ljudi, ki, priklopljeni na internet, sprašujejo, kdaj se začne športni dogodek. Človek, nekaj klikov stran je odgovor. Zresnite se.

connel ::

^^ tole, drugače se pa začne ob 20.10.
Linki za stream so pa tukaj - http://morningstreams.com/

BT52 ::

JUP: drugače je start ob 20:10. Uff Max P3. Ali bo ponovil letošnjo vajo pa ga spet posral na štartu... Drugače Mclaren je res greznica od avta. Škoda, da se ekipe, kot so Williams in Mclaren izgubljajo. No vsaj Sergio Marchionne bo rešil Sauber. Mogoče jih bo celo kupil. Ferrari si z premestitvijo Reste k Sauberju pravzaprav odpira tretji vetrovnik. Bomo videli...

Vazelin ::

b3D_950 ::

To je to, 20sec recap: https://twitter.com/darcyf1/status/1005...

Žalost^3.

Naslednja je Paul Richard. Verjetno spet ena dolgočasna dirka.
https://www.formula1.com/en/championshi...
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

MostWanted ::

Blinder je izjavil:

10 cez koga? dafak je narobe z vami, italjani sploh niso objavli kdaj starta, so pa pisali neke novice o formuli E. krneki forsirajo to formulo E, tako da pridejo na vrsto novice o F1 za novicami o formuli E. krneki


imaš mobitel pa računalnik? na obeh napravah lahko uporabljaš appe kot so livescore, flash score...in ša v nastavitvah si nastaviš opomnike. pa boš vsakič vedel.

billy ::

b3D_950 je izjavil:

To je to, 20sec recap: https://twitter.com/darcyf1/status/1005...

Žalost^3.

Naslednja je Paul Richard. Verjetno spet ena dolgočasna dirka.
https://www.formula1.com/en/championshi...


S to progo ne vem kaj so razmišljali, da so jo vključili nazaj...če že dirkalniki niso prilagojeni prehitevanj, bi vsaj takšne proge izbirali, kjer je vsaj potencial da se prehiti + monaco

BT52 ::

Ehh kaj sanjate. Ekipe so si tako izenacene, da je tezko naredit razliko.

billy ::

V monacu še posebej ja, kjer riki ni vozil brez dveh prestav?

Glede tega mi še zdaj ni jasno, čemu sploh služijo dve prestavi, ker če bi avtu vzel zadnjo prestavo bi bila huda razlika na top speed, rikija pa to ni nič motilo zgleda?

springfield ::

Saj v Monaku ne dosegajo tako visokih hitrosti. Plus tega normalno ne grejo do max obratov, meja je 15k, menjajo pa po navadi pri 12k. Tako da v Monaku bi vsi preziveli s samo 6 prestavami. Ce si malo bolj pozorno gledal, je Ric zgubil na tisti ravnini skozi tunel tudi po pol sekunde proti Vettlu, ampak tudi to ni dovolj v Monaku.

pirlo ::

springfield je izjavil:

Saj v Monaku ne dosegajo tako visokih hitrosti. Plus tega normalno ne grejo do max obratov, meja je 15k, menjajo pa po navadi pri 12k. Tako da v Monaku bi vsi preziveli s samo 6 prestavami. Ce si malo bolj pozorno gledal, je Ric zgubil na tisti ravnini skozi tunel tudi po pol sekunde proti Vettlu, ampak tudi to ni dovolj v Monaku.

V Monaku so prekratke ravnine da bi se poznali zadnji prestavi. Ne bi pa imel šans, če bi mu šli prvi.

billy ::

Koliko, od oka, pa je zgubil na hitrosti? če računamo 300kmh in 8 prestav, je 6 prestav..kaj pa vem...250kmh? pomeni da je riki našpanal v 6. prestavi RPM na 15k, da je dosegel cca 280-290kmh? kar ponavadi ne počnejo?

b3D_950 ::

cca 20kmh naj bi izgubil

Figures through the speed trap on the main straight suggested Ricciardo's car was some 20kph slower than the Ferrari, usually about the number that would be expected with an ERS failure.

An MGU-K failure early in the race meant Ricciardo lost 120kW (roughly 160bhp) of power from the energy recovery component, and he was forced to manage extreme rear brake temperatures and avoid using seventh or eighth gear.

Team boss Christian Horner said it cost him 2.5 seconds a lap and 25% of engine power, or about 225bhp.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

billy ::

Fascinantno, da je vseeno dosegal takšne hitrosti, klub tako bistveni izgubi, pa le ni renault tak šrot

b3D_950 ::

Bolj kratka ravnina pa se ne pozna toliko.:P Bi pa motorju verjetno zmanjkalo "sape" tam pri +300kmh in nazvgor.

Škoda, da včeraj niso RAI poslal kakšna 2 kroga prej po menjavo gum, bi verjetno prišel pred HAM.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

billy ::

Verjetno so s RAI računali, da bi uspel pred oba RBRja prit, 5 al 6 mesto ni toliko kot 3. ;)

samo pač kimi ni sposoben takšnega nivoja kot vettel, pa mu ni zneslo

btw, kaj bi naj bil tokrat problem hamiltona? spet gume, ki niso bile prilagojene?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: billy ()

b3D_950 ::

billy je izjavil:


btw, kaj bi naj bil tokrat problem hamiltona? spet gume, ki niso bile prilagojene?


"gp2 engine"

Pregrevanje motorja je uradna verzija zakaj mu ni šlo.

“From the start, I was down on... power and my engine was saying it was over temperature and I couldn't get the temperatures down,
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Skyman ::

Ni narejena mecka za vozno med "prometom" pa je takoj overheating :P

billy ::

ja, to sem jaz tudi slišal, kak je jamral kako nima powerja, pa ni bilo prvič letos, potem pa naenkrat več to ni problem in vozi enako hitro kot bottas? ker v qualy pa ni imel tega problema, pa je bil vseeno počasen?

b3D_950 ::

Ricciardo je bil tud bolj izgubljen ta vikend.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Nikec3 ::

Hamilton ima pri vsaki slabši predstavi pripravljen nek izgovor, tako da jaz njegovih komentarjev ne bi jemal preveč resno.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

b3D_950 ::

Na naslednji dirki bo enak spec gum kot v Barceloni, če bo HAM spet spredaj, potem je res nekaj čudežnega na teh gumah.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Skyman ::

nasledna dirka bodo dobil upgrade masino bo reku da ma top masino haha

BT52 ::

Dirka je bila z vidika dirkanja res nezanimiva. No mogoče HAM bi lahko popestril dogajanje. Samo tega niti ni kazal na kvalifikacijah in me njegov "nerezultat" ni presenetil, pač ni šlo.

Taktično je Ferrari z US gumami odigral odlično. Veš, da je problem, ko z 37 krogov starimi srednjimi gumami voziš hitrejše čase od svežih SS. Vettel je zelo zrelo opravil nalogo. Celo drugi stint je previdno odpeljal, ko ga je Bottas skoraj brezglavo lovil v prometu, ter se nazadnje zabremzal. Takoj po tem mu je opeljal najhitrejši krog in mu dal vedeti, da ga danes ne bo dobil. Bravo.

Toda zame je bil Driver of the Day C Leclerc. Dečko je za krog prehitel svojega moštvenega kolega. Res bravo. Prav se vidi, da je po začetnih 3eh dirkah res našel samozavest v ta dirkalnik, ter kaže izjemno zrele predstave. Če lahko dirkaš kolo ob kolesu in hladnokrvno odbijaš napade Alonsa... Čelado dol :p

Raikkonen bi lahko končno rekel adijo, ter prepustil prostor Charlesu. Ker tole danes ni bilo za nikamor. Če gledamo iz Ferrarijevega vidika. Vettel res nima nobene pomoči. Kot sem tukaj že rekel naj samo počakamo, da Ferrari porihta stabilnost zadnje osi pa bo Vettel, spet hitrejši od Finca. Nekateri so si z začetka sezone nadejali, da bo Rajko končno dostojen tekmec in jemal pike Red Bullom, Mercedesom.. Njet "icemen" je po mojem mnenju veliko razočaranje.

Za razliko lahko vidimo, kako dobro nalogo opravlja BOT. Lahko bi rekli okraden 2eh zmag. Celo sramežljivo pogleduje proti WC naslovu. Seveda v primeru, če Lewis popolnoma zabluzi.

v okviru tehnike je osupljivo, kaj je lahko iz te dirke potegnil Mercedes. Power track z 7 dirk prevoženim materialom izvlečejo #2, #5. Not bad. Predvsem kvalifikacije so bile res impresivne.

Po zelo velikih posodobitvah Ferrarija na prednjem dnu dirkalnika bo Paul Ricard res pravi preskus, če lahko ponovijo uspeh. Recimo layout je zelo podoben Bahrajnu.

Mercedes bo verjetno končno pripeljal nove motorne komponente. RBjev izjemno dober aero paket z zelo dobro trakcijo. Ekipe so si zelo zelo blizu. Vprašanje bodo samo te nove gume in vreme. Zdaj gledam je za sredozemsko podnebje trenutno, kar vlažno in relativno hladno. Ni ravno vročinski val. Ključ bo pregrevanje. 0.4mm manjši plašč gume. Bomo videli, če bo Ferrari spet uničil gume... :D

springfield ::

BT52 je izjavil:

v okviru tehnike je osupljivo, kaj je lahko iz te dirke potegnil Mercedes. Power track z 7 dirk prevoženim materialom izvlečejo #2, #5. Not bad. Predvsem kvalifikacije so bile res impresivne.

Mislim, da je Sky porocal, da ce bi imel Mercedes nov, izboljsan motor na tej dirki, bi pridobili nekje med 0,05 in 0,1. Tako da niso bili kaj dosti hendikepirani kar se tega tice. Saj je tudi Vettel imel nov motor, Kimi pa starega, pa bi bila na kvalifikacijah dokaj blizu, ce ne bi Kimi naredil napak.

BT52 ::

Baje ja. Skoraj pa ne verjamem. Vsaj na dirki bi zagotovo bolj poznalo, ker bi lahko vozili več krogov v močnejšem načinu.

No tehnično gledano Kimmi je imel samo star ICE. Imel je pa novo specifikacijo intercoolerja in nov MGUH. Dokaj blizu ni bil.
https://twitter.com/AlbertFabrega/statu...
Hja. S1 in S3 sta bila res porazna. No zanimivo se je pokazalo, kako učinkovita je Ferrarijeva šasija v S3 sektorju. Celo Kimmi recimo z "starim" motorjem (že preventivno zamenjam v Barceloni) hitrejši on Hamiltona.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

PrimozR ::

pirlo je izjavil:

springfield je izjavil:

Saj v Monaku ne dosegajo tako visokih hitrosti. Plus tega normalno ne grejo do max obratov, meja je 15k, menjajo pa po navadi pri 12k. Tako da v Monaku bi vsi preziveli s samo 6 prestavami. Ce si malo bolj pozorno gledal, je Ric zgubil na tisti ravnini skozi tunel tudi po pol sekunde proti Vettlu, ampak tudi to ni dovolj v Monaku.

V Monaku so prekratke ravnine da bi se poznali zadnji prestavi. Ne bi pa imel šans, če bi mu šli prvi.

Prej še več šans.

billy je izjavil:

ja, to sem jaz tudi slišal, kak je jamral kako nima powerja, pa ni bilo prvič letos, potem pa naenkrat več to ni problem in vozi enako hitro kot bottas? ker v qualy pa ni imel tega problema, pa je bil vseeno počasen?

Med postankom so odprli hladilne reže.

BT52 je izjavil:


v okviru tehnike je osupljivo, kaj je lahko iz te dirke potegnil Mercedes. Power track z 7 dirk prevoženim materialom izvlečejo #2, #5. Not bad. Predvsem kvalifikacije so bile res impresivne.

A ni Bottas že menjal motor?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

PrimozR ::

Sicer pa, Verstappen vem da je (za Ricciarda nisem ziher) prehitel oba tovarniška Renaulta za krog :)

BT52 ::

PrimozR je izjavil:

A ni Bottas že menjal motor?


Ne. Sem še preveril menjali so samo baterijo in elektroniko.
http://www.f1reader.com/news/stats-powe...

pirlo ::

PrimozR je izjavil:

pirlo je izjavil:

springfield je izjavil:

Saj v Monaku ne dosegajo tako visokih hitrosti. Plus tega normalno ne grejo do max obratov, meja je 15k, menjajo pa po navadi pri 12k. Tako da v Monaku bi vsi preziveli s samo 6 prestavami. Ce si malo bolj pozorno gledal, je Ric zgubil na tisti ravnini skozi tunel tudi po pol sekunde proti Vettlu, ampak tudi to ni dovolj v Monaku.

V Monaku so prekratke ravnine da bi se poznali zadnji prestavi. Ne bi pa imel šans, če bi mu šli prvi.

Prej še več šans.


Dvomim. Prepočasi bi speljal z ovinka da bi na koncu ravnine lahko ostal spredaj. Tako pa je bila trakcija in speljevanje ok in je ušel na izhodu iz zavoja dovolj da na koncu končna hitrost ni dovolj pomagala Vettlu.

billy ::

Prej bi rekel, da ne zaradi trakcije, ampak ker vettel ni mogo sledit tako hitro, kot bi želel/moral

pirlo ::

BT52 je izjavil:

Dirka je bila z vidika dirkanja res nezanimiva. No mogoče HAM bi lahko popestril dogajanje. Samo tega niti ni kazal na kvalifikacijah in me njegov "nerezultat" ni presenetil, pač ni šlo.

Taktično je Ferrari z US gumami odigral odlično. Veš, da je problem, ko z 37 krogov starimi srednjimi gumami voziš hitrejše čase od svežih SS. Vettel je zelo zrelo opravil nalogo. Celo drugi stint je previdno odpeljal, ko ga je Bottas skoraj brezglavo lovil v prometu, ter se nazadnje zabremzal. Takoj po tem mu je opeljal najhitrejši krog in mu dal vedeti, da ga danes ne bo dobil. Bravo.

Toda zame je bil Driver of the Day C Leclerc. Dečko je za krog prehitel svojega moštvenega kolega. Res bravo. Prav se vidi, da je po začetnih 3eh dirkah res našel samozavest v ta dirkalnik, ter kaže izjemno zrele predstave. Če lahko dirkaš kolo ob kolesu in hladnokrvno odbijaš napade Alonsa... Čelado dol :p

Raikkonen bi lahko končno rekel adijo, ter prepustil prostor Charlesu. Ker tole danes ni bilo za nikamor. Če gledamo iz Ferrarijevega vidika. Vettel res nima nobene pomoči. Kot sem tukaj že rekel naj samo počakamo, da Ferrari porihta stabilnost zadnje osi pa bo Vettel, spet hitrejši od Finca. Nekateri so si z začetka sezone nadejali, da bo Rajko končno dostojen tekmec in jemal pike Red Bullom, Mercedesom.. Njet "icemen" je po mojem mnenju veliko razočaranje.

Za razliko lahko vidimo, kako dobro nalogo opravlja BOT. Lahko bi rekli okraden 2eh zmag. Celo sramežljivo pogleduje proti WC naslovu. Seveda v primeru, če Lewis popolnoma zabluzi.

v okviru tehnike je osupljivo, kaj je lahko iz te dirke potegnil Mercedes. Power track z 7 dirk prevoženim materialom izvlečejo #2, #5. Not bad. Predvsem kvalifikacije so bile res impresivne.

Po zelo velikih posodobitvah Ferrarija na prednjem dnu dirkalnika bo Paul Ricard res pravi preskus, če lahko ponovijo uspeh. Recimo layout je zelo podoben Bahrajnu.

Mercedes bo verjetno končno pripeljal nove motorne komponente. RBjev izjemno dober aero paket z zelo dobro trakcijo. Ekipe so si zelo zelo blizu. Vprašanje bodo samo te nove gume in vreme. Zdaj gledam je za sredozemsko podnebje trenutno, kar vlažno in relativno hladno. Ni ravno vročinski val. Ključ bo pregrevanje. 0.4mm manjši plašč gume. Bomo videli, če bo Ferrari spet uničil gume... :D

Se strinjam z vsem. Kimi je katastrofa, tukaj bi moral odnesti 2 piki Hamiltonu, ker je imel dirkalnik precej hitrejši in bi moral do postanka naredit vsaj 3s v 15 krogih, da bi prišel še pred Ricciarda, morda celo Verstappna z malo sreče. Bottas je pritiskal na Vettla s počasnejšim dirkalnikom kolikor se je dalo, da bi ga probal ogrozit ali prisilit v napako. Kimi pa s hitrejšim niti ni uspel sledit tempu Hamiltona da bi ga vsaj ogrozil. Kot da bi pisker pasulja zadaj vozil za vodilne in pazil da se ne razlije.

billy je izjavil:

Prej bi rekel, da ne zaradi trakcije, ampak ker vettel ni mogo sledit tako hitro, kot bi želel/moral

To je tak jasen problem, ampak če bi mel probleme s speljevanjem bi mu bil Vettel bližje na izhodu in bi imel zavetrje dlje časa na ravnini plus drs, kar bi morda znalo biti dovolj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pirlo ()

billy ::

Daleč najbolj uspešen recept za svetovnega prvaka je 1 super in 1 povprečen dirkač. RBR dokazuje, da nasprotno početje temu, je bedarija.

Tako da vettel kimi kombinacija je kar ok, ko pa bo vettel za penzion pa lahko pride lerc. medtem pa komot kak Haas. ampak vettel še ima dovolj let pred sabo, jaz ne vidim smisla v teh mladcih, da prihajajo v f1 mozoljeki.

Nikec3 ::

Daleč najbolj uspešen recept za svetovnega prvaka je 1 super in 1 povprečen dirkač. RBR dokazuje, da nasprotno početje temu, je bedarija.

Mercedes je imel vedno dva dobra dirkača. Prej Hamilton in Rosberg, sedaj Hamilton in Bottas, pa jim nič ne manjka.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

billy ::

Bomo videli letos, ko mogoče, prvič po xy letih, nimajo 50% boljšega bolida od konkurence.
Nima pa tudi ne smisla plačevat oba super, če imaš top bolid :)

Vazelin ::

Nikec3 je izjavil:

Daleč najbolj uspešen recept za svetovnega prvaka je 1 super in 1 povprečen dirkač. RBR dokazuje, da nasprotno početje temu, je bedarija.

Mercedes je imel vedno dva dobra dirkača. Prej Hamilton in Rosberg, sedaj Hamilton in Bottas, pa jim nič ne manjka.

Ali je pa samo Ham tako nesposoben, da se zdi kako hiter je Bottas:))

Btw. Hamilton že joka, da Vettel zmaguje samo zaradi dirkalnika? :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vazelin ()

pirlo ::

Iz twitterja:

@Gianluca D'Alessandro
If it's true that the FIA decided to monitor Ferrari's ERS during the race, probably it happened when the team informed Seb and Kimi about the "driver default delta 0-1", more or less at the same stage of the race. Two laps before his pit stop, Seb was told: "We'll need driver default when you can, like what we did in FP. I'll let you know" and later "Driver default delta 0-1 on, off, on, as we did in FP". After Seb's pit stop: "We need driver default bravo 23, bravo 2-3. On for 12 times" and other similar messages for some laps. When Kimi was battling with Hamilton, Santi told him: "We need a driver default Kimi: fail delta 1 on". One lap later: "Fail delta 0-1 off. It's just for sensor but we need to do" One lap later: "And again Kimi: Fail Delta 1 on. This should be the last time" #CanadianGP

@MarwenWafi
Replying to @Gianludale27
This is what Seb said: "After the stop, I had to change a lot of things on the steering wheel. At some point I was close to saying 'when am I able to drive again?' because I was looking down and changing something and changing back. We were managing something in the background."

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pirlo ()

PrimozR ::

pirlo je izjavil:

PrimozR je izjavil:

pirlo je izjavil:

springfield je izjavil:

Saj v Monaku ne dosegajo tako visokih hitrosti. Plus tega normalno ne grejo do max obratov, meja je 15k, menjajo pa po navadi pri 12k. Tako da v Monaku bi vsi preziveli s samo 6 prestavami. Ce si malo bolj pozorno gledal, je Ric zgubil na tisti ravnini skozi tunel tudi po pol sekunde proti Vettlu, ampak tudi to ni dovolj v Monaku.

V Monaku so prekratke ravnine da bi se poznali zadnji prestavi. Ne bi pa imel šans, če bi mu šli prvi.

Prej še več šans.


Dvomim. Prepočasi bi speljal z ovinka da bi na koncu ravnine lahko ostal spredaj. Tako pa je bila trakcija in speljevanje ok in je ušel na izhodu iz zavoja dovolj da na koncu končna hitrost ni dovolj pomagala Vettlu.

Po drugi strani imajo pa tile motorji vseeno precej navora (v primerjavi z atmosferci), z višjo končno pa bi lažje blokiral. Prehiteva se na koncu ravnine, ne na začetku, torej moraš biti hitrejši ves čas (in to znatno).

Pod črto bi bilo verjetno isto, dokler bi imel dovolj obratov v recimo 3., da bi normalno prišel iz vseh počasnih ovinkov. Problem bi bil, če bi fasal kak stall.

Furb ::

V letosnji sezoni planiram ogled dirke, seveda bliznja prizorisca( Monza, Spielberg). Katera dirka je bolj zanimiva, oziroma je boljse organizirana glede gledalcev? Odpravil bi se osebno z avtom. Kako je s parkingi, kdaj je dobro biti tam?
Vzel bi normalno vstopnico, kje priporocate, da se namestimo, da vids najvec?

          ::

Glede dostopa z avtom ti najbolj priporočam Spielberg. Glede kart ne vem, jaz sem bil na štartni tribuni. Brez tribune se kolikor toliko dobro vidi Hungaroring, ker so okoli dirkališča hribi.
Tam bodi čim bolj zgodaj zjutraj, ker se odcepi iz avtoceste znajo zagužvati.

Zgodovina sprememb…

billy ::

Aja, alonso je zmagal le mans, na avtomaniji so hvalili, da je v ključnem delu dirke vozil celo 5sec hitreje na krog kot konkurent za zmago, in da je naredil največjo razliko?

TribesMan ::

Zelo hiter je bil v nočnem stintu...

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
««
14 / 25
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 430 31 32 33 )

Oddelek: Na cesti
1616168860 (103420)          
»

Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
1251172840 (104399) broken/link
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430364357 (219952) BT52
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664272867 (168335) ABX

Več podobnih tem