Forum » Na cesti » Formula 1 2018
Formula 1 2018
Temo vidijo: vsi
buneech ::
Na redditu se je PR od Mercedesa oglasil in napisal
Pa tudi kamere imajo notri, verjetno za nadzor temperature gum.
For anyone wondering, just a test for checking a possible different position for improved visibility
Pa tudi kamere imajo notri, verjetno za nadzor temperature gum.
Bezukhoff ::
Kaj zdaj, kje je HD kanal od TV3 Medias na Telemachu, ker na prejšnjem kanalu, torej 494, ga več ni, ampak mi tamle serje neki tlc, or whatever.
Cr00k ::
Meni se tudi tako zdi. Sploh, ko sem gledal na RTL so povedali, da je Vettla zagrabilo v vratu 1,5h pred kvalifikacijami. Je izvlekel dober rezultat... kdo ve kako bi vozil brez bolečin.
BT52 ::
Glede na sektorske čase sta imela, kar najhitrejše. Aha zdaj gledam 1 in zadnji sektor Ferrarijev. Edino z S2 (Maggots, Beckets, Chapel) je HAM opravil odlično, ter tam dobil pole. Torej iz Ferrarijevega vidika performanca je bila za več... Vprašanje kako bo jutri, ko bo enako vroče. Že danes je Merc imel težave z pregrevanjem zadnjih gum. Tudi generalno gledano se mi zdi, da je bil dirkalnik kar nestabilen. Za Ferrari pa ne vem.. Mogoče se bo ponovila AUT ali Barcelona. Človek niti ne ve kaj bi pričakoval.
Nekaj je postalo zelo jasno, da je Ferrari kar najhitrejši v ravninah in "podaljšanih full gas" ovinkih. Načeloma lahko na tak način pri rezervi moči privarčuješ gume na trakcijskih conah.
Izgleda imajo ravno pravo razmerje med hitrim in zelo učinkovitim aerodinamičnim paketom, kateri znižuje porabo goriva. In če domnevamo, da je Mercedes še vedno boljši pri porabi je kompromis glede na mali zaostanek dober dosežek. Vsekakor sta Kimi in VET zamočila... HAM pokazal pravo lekcijo vožnje pod pritiskom. Ne pa onadva kekca pri Williamsu. Delata samo delo že tako slabi slabi ekipi...
Za Mclaren pa ne bom besed. Ker po izjavah z prejšnjih let vsi po vrsti hodijo naokoli rdeči, kot poparjeni raki. Še Boullier je zapustil vroči kotel (no po mojem mnenju je ne-prisilno odstopil tako so mu dali možnost dostojne obravnave v medijih). Okrepitve pa niti niso tako visokega kalibra. Vsaj kar se tiče trenutnih kadrov v F1 je vse več ali manj zasedeno.
Nekaj je postalo zelo jasno, da je Ferrari kar najhitrejši v ravninah in "podaljšanih full gas" ovinkih. Načeloma lahko na tak način pri rezervi moči privarčuješ gume na trakcijskih conah.
Izgleda imajo ravno pravo razmerje med hitrim in zelo učinkovitim aerodinamičnim paketom, kateri znižuje porabo goriva. In če domnevamo, da je Mercedes še vedno boljši pri porabi je kompromis glede na mali zaostanek dober dosežek. Vsekakor sta Kimi in VET zamočila... HAM pokazal pravo lekcijo vožnje pod pritiskom. Ne pa onadva kekca pri Williamsu. Delata samo delo že tako slabi slabi ekipi...
Za Mclaren pa ne bom besed. Ker po izjavah z prejšnjih let vsi po vrsti hodijo naokoli rdeči, kot poparjeni raki. Še Boullier je zapustil vroči kotel (no po mojem mnenju je ne-prisilno odstopil tako so mu dali možnost dostojne obravnave v medijih). Okrepitve pa niti niso tako visokega kalibra. Vsaj kar se tiče trenutnih kadrov v F1 je vse več ali manj zasedeno.
BT52 ::
Je pa letos razvojna dirka preprosto bolana. V roku 4ih tednov Ferrari in Mercedes iz dirke v dirko vozita veliko zahtevnih detajlov na dirkalnik. Bolano! Skoraj nemogoče.
billy ::
Če od kimija odštejemo 0.4 dobimo realno vettlovo hitrost, tako da me res čudi mercovo veselje, dejansko bi morali biti kar zaskrbljeni.
ripmork ::
Splošno nezadovoljstvo v Mclarnu, ki traja že lep čas letos zares prihaja na dan (Freddo gate). Če koga zanima - novinar je že pred časom prejel insajderski opis stanja - anonimni vir -in ga sedaj objavil na spletu tule
to cut the story short:
Mclarnov padec se je zares začel v začetku 2000-ih, ko je Ron Dennis zavrnil Newey-a kot potencialnega shareholderja (in ga s tem hudo užalil) ga komaj še nekaj let obdržal in naposled izgubil proti Red Bullu za relativno majhen znesek. Huda izguba, kot se je izkazalo. Ron je začel velik del fokusa organizacije namenjat diviziji športnih avtomobilov kar je imelo neg. vpliv na f1 oddelek, Martin Whitmarsh je pa v ekipo vpeljal novo (horizontalnejšo) strukturo v organizaciji, ki več kot očitno ne funkcionira najbolje in je kot taka v glavnem ostala do danes. Ladja tone že vrsto let, kljub tehničnim okrepitvam (Predromou) nekje v osnovi zadeve ne štimajo ker odločitve dela preveliko število ljudi.
to cut the story short:
Mclarnov padec se je zares začel v začetku 2000-ih, ko je Ron Dennis zavrnil Newey-a kot potencialnega shareholderja (in ga s tem hudo užalil) ga komaj še nekaj let obdržal in naposled izgubil proti Red Bullu za relativno majhen znesek. Huda izguba, kot se je izkazalo. Ron je začel velik del fokusa organizacije namenjat diviziji športnih avtomobilov kar je imelo neg. vpliv na f1 oddelek, Martin Whitmarsh je pa v ekipo vpeljal novo (horizontalnejšo) strukturo v organizaciji, ki več kot očitno ne funkcionira najbolje in je kot taka v glavnem ostala do danes. Ladja tone že vrsto let, kljub tehničnim okrepitvam (Predromou) nekje v osnovi zadeve ne štimajo ker odločitve dela preveliko število ljudi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ripmork ()
ttommy ::
Kaj zdaj, kje je HD kanal od TV3 Medias na Telemachu, ker na prejšnjem kanalu, torej 494, ga več ni, ampak mi tamle serje neki tlc, or whatever.
Če še nisi kaj zvedel- je na številki 1000 pod imenom HD TV3.
Gamer
hotlips ::
Men gre tv box od telemacha samo do 999 kjer je nek makedonski kanal
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hotlips ()
Ganon ::
Je še komu smešno glasovanje za voznika dirke na TV3? 2 evra zaračunajo za poslani SMS. Me zanima, koliko ljudi glasuje. Moraš biti malo nor.
BT52 ::
Ne vem ali so letos pri Mercedesu in Ferrariju zamenjali inženirje za strategijo? Zgleda so BOT onemogočili napad na zmago. Tempo je vsekakor imel za to. Hamilton pa je vsaj do SC bil daleč najhitrejši...
Cr00k ::
Na redditu je prav zanimivo brati komentarje... je bilo nekaj sočnih iz Mercedesovega tabora, da naj bi Ferrari se zanalašč zaletaval v njih... kakorkoli, VET je oddelal danes super; RAI tudi po 10sek kazni še nisem videl tako napaljenega. Mercedes je imel danes opcije na mizi za zmago (navkljub nesreči HAM RAI na začetku), pa so se spet strateško zaj...
Vesel sem tudi, da je Ferrari ujel Mercedes, pa tudi Redbull več ni daleč zadaj... zadnja leta je imel Mercedes preveliko premoč in s polno ritjo srat... vse to dela dirke spet zanimive. Sumim, pa da imajo tudi USA lastniki nekaj prstev vmes in delajo šov.
Vesel sem tudi, da je Ferrari ujel Mercedes, pa tudi Redbull več ni daleč zadaj... zadnja leta je imel Mercedes preveliko premoč in s polno ritjo srat... vse to dela dirke spet zanimive. Sumim, pa da imajo tudi USA lastniki nekaj prstev vmes in delajo šov.
šernk ::
Ne vidim kako bi lahko danes Mercedes zmagal a smo gledali isto dirko?
Hamilton je napredoval iz 6 na 2 mesto ker ni šel v bokse, drugače bi skoraj zagotovo obstal za Bottasom in Kimijem pa morda celo Ricciardom. Zmaga Vettla pa itak ni bila ogrožena nikoli oz. še najbolj je bila ogrožena zmaga Vettla, ko je prišel na stezo drugi varnostni avto in nato nevarnost za tretjega, ker pol bi samo cca 5 krogov ostalo do konca mehke gume bi bile pa že kar načete.
Hitrosti Mercedes danes enostavno ni imel za parirat Ferrariju (Kimi je bil skoraj identično hiter kot Hamilton po postanku), Vettel spredaj je pa itak samo vzdrževal varnih par sekund. Tudi Bottasu se je praktično v par ovinkih odpeljal na 4s razlike pred koncem dirke.
Skratka razvojna dirka je bolj nora od dirke na stezi. Dve dirki izgleda Mercedes v premoči in nato Ferrari vrne udarec in to se ponavlja že od začetka sezone, kar je super :D
Hamilton je napredoval iz 6 na 2 mesto ker ni šel v bokse, drugače bi skoraj zagotovo obstal za Bottasom in Kimijem pa morda celo Ricciardom. Zmaga Vettla pa itak ni bila ogrožena nikoli oz. še najbolj je bila ogrožena zmaga Vettla, ko je prišel na stezo drugi varnostni avto in nato nevarnost za tretjega, ker pol bi samo cca 5 krogov ostalo do konca mehke gume bi bile pa že kar načete.
Hitrosti Mercedes danes enostavno ni imel za parirat Ferrariju (Kimi je bil skoraj identično hiter kot Hamilton po postanku), Vettel spredaj je pa itak samo vzdrževal varnih par sekund. Tudi Bottasu se je praktično v par ovinkih odpeljal na 4s razlike pred koncem dirke.
Skratka razvojna dirka je bolj nora od dirke na stezi. Dve dirki izgleda Mercedes v premoči in nato Ferrari vrne udarec in to se ponavlja že od začetka sezone, kar je super :D
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Konlov ::
Še Honda pride zraven, pa je. Tisti renault pa to je pa smešnica, ki naj gre zaradi mene čim preje v pozabo...
Cr00k ::
Kaj kako... HAM je imel pole, ali? BOT je bil pred prvim varnostnim avtom že pod 2sek do VET... VET je BOT na koncu moral zelo na trdo prehitet, kar je tudi VET sam priznal da je skoraj izvedel "hail mary". BOT je imel zmago v dosegu... če bi bil to HAM, bi jo pripeljal domov.
BT52 ::
Skratka razvojna dirka je bolj nora od dirke na stezi. Dve dirki izgleda Mercedes v premoči in nato Ferrari vrne udarec in to se ponavlja že od začetka sezone, kar je super :D
Tukaj se vidi v analizi mini sektorjev kje je Ferrari in Mercedes po zmogljivosti dirkalnika. Seveda so pa bile deviacije minimalne +-0.050s.
To se že kaže celotno sezono, da je Ferrarijeva šasija zraven zelo zmogljivega agregata izjemno učinkovita. Plus izjemno delo na mid high speed trakcijskih conah. Tole lahko gledamo iz Monaka, Bahrajna in predvsem Bakuja. RB pa tepe motor in z tega razloga na dirke prihajajo z zelo kompromisnimi rešitvami na nastavitvah. Velikokrat žrtvujejo kvalifikacije in se v veliko primerih osredotočajo na agresivno strategijo. Verjetno še vedno imajo najboljšo šasijo v karavani.
Če gledamo zgornji track map naslednje dirke, bi znal bit Ferrari favorit. Vsi ovinkasti deli niso ravno high speed plus veliko vhodov na ravnine ima veliko počasnih lasnic, kjer je potreben dober mehanski oprijem. RB pa bi znal spet mešat štrene, ker stadionski in oni vmesni relativno počasni sektorji so idealni za šasijo z veliko pritiska. Kaj pa vem letos do zdaj je bilo tako tesno, da je napovedovanje res loterija. :D
Predator X ::
Kaj kako... HAM je imel pole, ali? BOT je bil pred prvim varnostnim avtom že pod 2sek do VET... VET je BOT na koncu moral zelo na trdo prehitet, kar je tudi VET sam priznal da je skoraj izvedel "hail mary". BOT je imel zmago v dosegu... če bi bil to HAM, bi jo pripeljal domov.
ne ne in ne.
Cr00k ::
Predator X je izjavil:
Kaj kako... HAM je imel pole, ali? BOT je bil pred prvim varnostnim avtom že pod 2sek do VET... VET je BOT na koncu moral zelo na trdo prehitet, kar je tudi VET sam priznal da je skoraj izvedel "hail mary". BOT je imel zmago v dosegu... če bi bil to HAM, bi jo pripeljal domov.
ne ne in ne.
Pač tvoje mišljenje, jaz sem samo dejstva naštel... če jih pa ne akceptiraš, pa jih pač ne.
Samo ne vem iz katerega mesta je Hamilton potem po tvoje startal...
billy ::
Ne pozabi, da je vettel veliko večino dirke samo termpiral svoj tempo...ni bilo naključje, da je bottas po postanku prišel "toliko blizu" vettlu...vseeno je bilo do konca dirke še ~40 krogov na tistih gumah in vettel se ni rabil zaganjat, kot je to naredil BOT.
Razliko je vet naredil v prvih krogih, tam se je videl raw pace, vse ostalo je bilo tempiranje.
Razliko je vet naredil v prvih krogih, tam se je videl raw pace, vse ostalo je bilo tempiranje.
pirlo ::
Bottas je prišel blizu, ker je Vettel uničil gume, podobno kot v Španiji, ker te gume ne ustrezajo Ferrariju. Vettel je v 20-ih krogih uničil gume, Hamilton pa po 25-ih z vsemi prehitevanje postavljal najhitrejše kroge. Mercedes gume se zdaj poslavljajo.
springfield ::
Bottas je prišel blizu, ker je Vettel uničil gume, podobno kot v Španiji, ker te gume ne ustrezajo Ferrariju. Vettel je v 20-ih krogih uničil gume, Hamilton pa po 25-ih z vsemi prehitevanje postavljal najhitrejše kroge. Mercedes gume se zdaj poslavljajo.
To si zdaj malo pomesal. Vettel je unicil gume, ker je prevec pritiskal na zacetku, to je sam povedal. Hamilton pa ni bil niti blizu najhitrejsim krogom takrat, ker so z medium gumami vozili skoraj sekundo hitreje. Ko pa je sam menjal na medium pa je res bil najhitrejsi. Brez varnostnega avta, bi prav tako zmagal Vettel, le zadaj bi se malo drugace razporedili, predvsem Hamilton bi bil par mest bolj nazaj.
pirlo ::
springfield je izjavil:
Bottas je prišel blizu, ker je Vettel uničil gume, podobno kot v Španiji, ker te gume ne ustrezajo Ferrariju. Vettel je v 20-ih krogih uničil gume, Hamilton pa po 25-ih z vsemi prehitevanje postavljal najhitrejše kroge. Mercedes gume se zdaj poslavljajo.
To si zdaj malo pomesal. Vettel je unicil gume, ker je prevec pritiskal na zacetku, to je sam povedal. Hamilton pa ni bil niti blizu najhitrejsim krogom takrat, ker so z medium gumami vozili skoraj sekundo hitreje. Ko pa je sam menjal na medium pa je res bil najhitrejsi. Brez varnostnega avta, bi prav tako zmagal Vettel, le zadaj bi se malo drugace razporedili, predvsem Hamilton bi bil par mest bolj nazaj.
Malo sem res, veliko stvari je blo za spremljat :) Glej kroge 14-20 (predvsem 18 in 19), ti so mi ostali v spominu in sem nekako mislil da je vlekel te čase do postanka. Hamilton, pa misliš da ni pritiskal ko je prehiteval zaostale?
broken/link ::
Kubica je razkril, da je imel za 2012 podpisano pogodbo s ferrarijem
https://www.motorsport.com/f1/news/kubi...
https://www.motorsport.com/f1/news/kubi...
BT52 ::
1. Katastrofalne dirke Mercedesa zadnje čase. Jebe jih vse! Od vdržljivosti, strategija, vozniki, tekmeci se zaletavajo v njih, še čudne izjave šefov...
2. Današnje kvalifikacije so bile zopet prikaz, kako blizu sta si Fer&Merc. Predvsem kako forma skače glede na karakteristiko proge, podlage, pripeljanih setov gum, ter temperatur... Pole je bil nekako pričakovano rdeč.
Edino RB je imel malo velik zaostanek. No pravzaprav že par dirk se niti ne "trudijo" v Q3. Kakorkoli škoda. Dirkaški tempo je bil veliko boljši. Ferrari je imel včeraj večje mehurje od konkurence (obremenjena zadnja os, dežja ne pričakujemo). Tako, da bo dirka lahko zelo zanimiva. Pravzaprav, ker sta si VET in BOT tako blizu bi lahko gledali klasično simultanko ala Vettel. Sem pa prepričan, da bo SC avto popestril dogajanje (ali pa vsaj VSC). Tako bo tole priložnost za tiste predvsem (HAM, RIC) z veliko boljšo 1 stop strategijo (SOFT-MED). Namreč spomnimo se Kitajske kaj se je zgodilo, ko smo imeli enaki preskok v gumah brez Supersoftk... Bi rekel, da imamo potencialnega DOTD med HAM in RIC.
3. Zanimiva je postala retorika Mercedesa:
4. Mclaren komedija se še nadaljuje:
Samo tale hitrost v stadionski del pfff.
2. Današnje kvalifikacije so bile zopet prikaz, kako blizu sta si Fer&Merc. Predvsem kako forma skače glede na karakteristiko proge, podlage, pripeljanih setov gum, ter temperatur... Pole je bil nekako pričakovano rdeč.
Edino RB je imel malo velik zaostanek. No pravzaprav že par dirk se niti ne "trudijo" v Q3. Kakorkoli škoda. Dirkaški tempo je bil veliko boljši. Ferrari je imel včeraj večje mehurje od konkurence (obremenjena zadnja os, dežja ne pričakujemo). Tako, da bo dirka lahko zelo zanimiva. Pravzaprav, ker sta si VET in BOT tako blizu bi lahko gledali klasično simultanko ala Vettel. Sem pa prepričan, da bo SC avto popestril dogajanje (ali pa vsaj VSC). Tako bo tole priložnost za tiste predvsem (HAM, RIC) z veliko boljšo 1 stop strategijo (SOFT-MED). Namreč spomnimo se Kitajske kaj se je zgodilo, ko smo imeli enaki preskok v gumah brez Supersoftk... Bi rekel, da imamo potencialnega DOTD med HAM in RIC.
3. Zanimiva je postala retorika Mercedesa:
“But as a matter of fact it’s where we lost out today. They have a great power unit, a huge performance.WTF?
“We were looking good through all kinds of corners, but we’re not able to match their straightline performance.
4. Mclaren komedija se še nadaljuje:
As he just told us “I’ve not forgotten how to drive.” Alonso confirmed team data shows there is something inherently wrong with Vandoorne’s car. Lacking downforce no matter what they do and what parts they switch.No res, da me je Vandorne malce razočaral, ampak kaki ima zaostanek zadnji 2 dirki pa je že smešno... Podobno, kot oni tip "its Ericson fault" proti Leclercu.
Samo tale hitrost v stadionski del pfff.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
BT52 ::
Veš one otročje izjave v GBR. Skoraj nisem mogel verjet, da lahko izjaviš kaj takega. OK za dirkača, ki se kuha na 40+ stopinjah ne moremo zamerit, če bruhne kako neumestno. Za predstavnika takega koncerna, ejde rečmo gosposke znamke kot je Mercdes zelo NEPRIMERNO.
Glede kroga. Seveda ni bil popoln, ker ga ni vozil HAM. :P Zadnji sektor je imel vsaj v zadnjem in predzanjem ovinku rezervo. Bottas je bil bolje postavljen in ruknil zadnjo kombinacijo v enem lok v polnem šusu. Vettel pa je popravljal (lift). Bolj je šlo za prikaz hitrosti 2018 pravilnika. Turn 1, turn 2-3 trakcija, ona S-šikana po lasnici VELIKI WUUSHHH. Schumijev neuradni rekord (uradnega iz dirke ga ima Kimi) iz 04 je izgledal, kot slaba šala.
Glede kroga. Seveda ni bil popoln, ker ga ni vozil HAM. :P Zadnji sektor je imel vsaj v zadnjem in predzanjem ovinku rezervo. Bottas je bil bolje postavljen in ruknil zadnjo kombinacijo v enem lok v polnem šusu. Vettel pa je popravljal (lift). Bolj je šlo za prikaz hitrosti 2018 pravilnika. Turn 1, turn 2-3 trakcija, ona S-šikana po lasnici VELIKI WUUSHHH. Schumijev neuradni rekord (uradnega iz dirke ga ima Kimi) iz 04 je izgledal, kot slaba šala.
springfield ::
1. Katastrofalne dirke Mercedesa zadnje čase. Jebe jih vse! Od vdržljivosti, strategija, vozniki, tekmeci se zaletavajo v njih, še čudne izjave šefov...
Prvic so pod resnim pritiskom. Do zdaj so bili vedno korak pred vsemi in so lahko malo bol na izi dirkali in neobremenjevali material. Letos pa morajo res iztisnit 100% in se jim pozna na vzdrzljivosti. Prav tako je Hamilton pod pritiskom in dela napake. To danes je bilo bolj na nivoju neke amaterske serije...vsak drugi ovinek je ven zletel.
b3D_950 ::
Zgleda, da bo dež?
Tole je pa polom za rdeče.
Tole je pa polom za rdeče.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: b3D_950 ()
billy ::
No ja, seb ni nikoli blestel v dežju. Dobro je to, da se sedaj vidi da so pa res pred mercom v vseh pogledih, tako da ni razloga za paniko.
BT52 ::
Huh kaka sezona. Vettel ga je zasral. Kdo bi si mislil. Ali bo tole stalo prvenstva? Ekipi sta izenačeni. 17 točk. Hmm letos bo še sranje... :D Zdržati bi mogel samo kake 4 kroge pa bilo najhujše obdobje mimo.
DOTD je bil zame Hamilton. Gladko najboljši. Pravzaprav je na srečo celo imel ogromno prednost, da je imel težave včeraj. Ker če nebi imel najmehkejših gum bi bil povratek klavrn in dirka povsem izenačena z dokaj gladkim 1&2 Ferrarija.
Najbolj me je nasmejalo Gasly-evo eksperimentiranje na "suhi" stezi z dežnimi gumami. Temu tipu bi jaz dal roko (kdorkoli je imel tole idejo). Ha ha.
Za nazadnje pa moram pohvalit GRO. Odlična prehitevanja v zadnjih 6ih krogih. Z nekaj čaranja so rešili situacijo ob varnostnem avtu in vrgli gor "rabljene" US. Bravo.
Najbolj pa me je motilo cincanje za SC. Avto so pospravili že 2-3 kroga prej pa so že vedno jajcali, da se je na koncu dež povsem umiril.
DOTD je bil zame Hamilton. Gladko najboljši. Pravzaprav je na srečo celo imel ogromno prednost, da je imel težave včeraj. Ker če nebi imel najmehkejših gum bi bil povratek klavrn in dirka povsem izenačena z dokaj gladkim 1&2 Ferrarija.
Najbolj me je nasmejalo Gasly-evo eksperimentiranje na "suhi" stezi z dežnimi gumami. Temu tipu bi jaz dal roko (kdorkoli je imel tole idejo). Ha ha.
Za nazadnje pa moram pohvalit GRO. Odlična prehitevanja v zadnjih 6ih krogih. Z nekaj čaranja so rešili situacijo ob varnostnem avtu in vrgli gor "rabljene" US. Bravo.
Najbolj pa me je motilo cincanje za SC. Avto so pospravili že 2-3 kroga prej pa so že vedno jajcali, da se je na koncu dež povsem umiril.
BT52 ::
V Bakuju je takrat bilo izrecno rečeno, da naj pazijo na vhodno črto. Ker so hitrosti bile gromozanske idealna linija pa takoj pri vhodu.
Z reddita:
Plus HAM ni pridobil nič in na srečo ni nikogar skeglal ven. Ker potem bi bil problem. Raikkonem pa je takrat prečkal črto in pridobil celo mesto (VES šel v bokse). Tako da ja, kot vedno siv pravilnik.
Če gledamo bi bila kazen 5s poštena? Verjetno kaj pa vem. Mogoče.
Z reddita:
FIA International Sporting Code and Appendices, Appendix L, Chapter 4, Article 4:
d) Except in cases of force majeure (accepted as such by the
Stewards), the crossing, in any direction, of the line separating
the pit entry and the track by a car entering the pit lane is prohibited.
This was the same rule that was used to penalize Raikkonen in Baku 2016.
Plus HAM ni pridobil nič in na srečo ni nikogar skeglal ven. Ker potem bi bil problem. Raikkonem pa je takrat prečkal črto in pridobil celo mesto (VES šel v bokse). Tako da ja, kot vedno siv pravilnik.
Če gledamo bi bila kazen 5s poštena? Verjetno kaj pa vem. Mogoče.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
springfield ::
Samo opozorilo. Vceraj potiska avto po stezi, danes gre preko crte za vhod v boxe in nobene kazni. Kimi lani naredi isto in dobi 10s. Ocitno posebne gume niso bile dovolj, je treba res vse naredit, da bo repercek zopet prvak.
billy ::
Za amerikance je lojza bolj zanimiv, logično. Zato se tudi posledično preferira malega ferstapna.
its all about the show.
its all about the show.
pirlo ::
Edino kar je dobro iz tega vikenda za Ferrari je to, da je sedaj več kot jasno, da imajo najhitrejši dirkalnik. Za to se tudi Vettel ne sekira preveč glede odstopa.
Vettlova prva zmaga je bila v Monzi v dežju s Torro Rossom.
Ne to niso, se pa vidi da forsirajo Mercedes. Bolj očitno več ne gre.
No ja, seb ni nikoli blestel v dežju. Dobro je to, da se sedaj vidi da so pa res pred mercom v vseh pogledih, tako da ni razloga za paniko.
Vettlova prva zmaga je bila v Monzi v dežju s Torro Rossom.
no comment je izjavil:
Amerikanci niso naročili Vettlu naj zapelje s steze...
Ne to niso, se pa vidi da forsirajo Mercedes. Bolj očitno več ne gre.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: pirlo ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 4 … 30 31 32 33 )Oddelek: Na cesti | 187340 (121900) | |
» | Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 4 … 23 24 25 26 )Oddelek: Na cesti | 182084 (113643) | broken/link |
» | Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 4 … 66 67 68 69 )Oddelek: Na cesti | 381824 (237419) | BT52 |
» | Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 4 … 71 72 73 74 )Oddelek: Na cesti | 285416 (180884) | ABX |