Forum » Na cesti » UI / UX v avtomobilih
UI / UX v avtomobilih
BigWhale ::
Nadaljevanje iz Tesla 3 teme.
Kaj me moti pri avtomobilih? Predvsem to, da ni standardizirane zasnove. Nekaj stvari je podobnih, nekaj pa popolnoma drugacnih med razlicimi proizvajalci, vcasih tudi med razlicnimi modeli istega proizvajalca.
Simboli na dashboardu se razlikujejo, nekateri so cisto nelogicni. Za luci je sest razlicnih simbolov, sedem, ce stejes se parkirne luci. Vecina ostalih indikatorjev je za barvno slepe popolnoma neprimernih.
Stikala za vklop posameznih pripomockov so vecinoma fucked up. VW avtomobili imajo za priziganje luci vrtljiv gumb na levi strani volana. Ce hoces prizgati meglenke moras gumb potegniti ven. Simboli na gumbu tudi priblizno niso jasni in ne razlozijo kako se prizge luci. Saj ni tezko pogruntat, samo rabis cas. Ostali proizvajalci imajo stikala za luci nametane randomly po kabini. Nekateri jih imajo na rocki za smernike, nekateri spet ne.
Brisalci, skupaj z zadnjim brisalcem, ponavadi na desni rocki ob volanu. Vklopis jih s prestavljanjem rocke gor, no ali pa dol. Odvisno od avtomobila. Pri Teslinem Modelu 3, je sedaj po novem hitrost nastavljiva na zaslonu na dotik. Vso sreco, ko se na avtocesti rahel prsec spremeni v naliv in senzor rabi X casa, da pohitri brisalce, pa se to se mu zdi, da ne rabi s polno hitrostjo jih uzgat.
Menjalnik je nekaj kar je v vecini avtomobilov podobno narejeno, ce je rocni. Ce je avtomatski je spet vse prosto po Presernu. Ce imas BMW i3, das v parking pozicijo tako, da pritisnes tipko P, ki jo dosezes skozi volan! Nekateri avtomobili sploh nimajo rocice ampak samo gumbe. Viden je bil tudi ze velik vrtljivi gumb, ki je bil zelo pametno postavljen zelo blizu zelo podobnega gumba za nastavljanje klime.
Saj ne, da bo nekdo namesto zmanjsanja temperature na avtocesti vrgel v rikverc so pa to detajli, ki odvracajo pozornost od voznje.
Volanske kontrole za infotainment sisteme so grozno nestandardne. Od navadnih tipk, do stikal, vrtljivih kolesc, stiri smernih tipk, a tak majhen track pad smo ze videli? Najbrz je samo se vprasanje casa. Povezave s telefoni in prostorocno telefoniranje? Apple Car in Android auto bo sta mooorda stvari malo izboljsala. Trenutno je pa tukaj kaos, se protokola za povezavo teh stvari nimajo vsi enotnega. Jasno, protokoli se spreminjajo precej hitreje kot avtomobili. Ste kdaj probali vgraditi kak aftermarket 'radio' v avto?
Nastavitve sedezev in volana? Rocke, vzvodi, gumbi. Vse. Pa povsod nekje drugje in malenkost drugace postavljeno. Poleg tega se pa po visini nastavljive sedeze se vedno marsikje prodaja kot dodatno opremo.
Tko, najbrz sem kaksno stvar se pozabil napisat. :) Kaj pa vas moti? Poznate kak primer dobre UX/UI prakse v avtomobilih?
Unknown_001 je izjavil:
Eh, zakaj? Nisem zaposlen v avto industriji. Bi znal nardit bolje? Mogoce. A zarad tega ne smem jamrat, da je nekaj sranje? Ne, vseen lahk jamram.
Je tudi Musk mislil da lahko naredi bolje.
Kaj tebe moti pri trenutni standardizirani zasnovi?
Kaj me moti pri avtomobilih? Predvsem to, da ni standardizirane zasnove. Nekaj stvari je podobnih, nekaj pa popolnoma drugacnih med razlicimi proizvajalci, vcasih tudi med razlicnimi modeli istega proizvajalca.
Simboli na dashboardu se razlikujejo, nekateri so cisto nelogicni. Za luci je sest razlicnih simbolov, sedem, ce stejes se parkirne luci. Vecina ostalih indikatorjev je za barvno slepe popolnoma neprimernih.
Stikala za vklop posameznih pripomockov so vecinoma fucked up. VW avtomobili imajo za priziganje luci vrtljiv gumb na levi strani volana. Ce hoces prizgati meglenke moras gumb potegniti ven. Simboli na gumbu tudi priblizno niso jasni in ne razlozijo kako se prizge luci. Saj ni tezko pogruntat, samo rabis cas. Ostali proizvajalci imajo stikala za luci nametane randomly po kabini. Nekateri jih imajo na rocki za smernike, nekateri spet ne.
Brisalci, skupaj z zadnjim brisalcem, ponavadi na desni rocki ob volanu. Vklopis jih s prestavljanjem rocke gor, no ali pa dol. Odvisno od avtomobila. Pri Teslinem Modelu 3, je sedaj po novem hitrost nastavljiva na zaslonu na dotik. Vso sreco, ko se na avtocesti rahel prsec spremeni v naliv in senzor rabi X casa, da pohitri brisalce, pa se to se mu zdi, da ne rabi s polno hitrostjo jih uzgat.
Menjalnik je nekaj kar je v vecini avtomobilov podobno narejeno, ce je rocni. Ce je avtomatski je spet vse prosto po Presernu. Ce imas BMW i3, das v parking pozicijo tako, da pritisnes tipko P, ki jo dosezes skozi volan! Nekateri avtomobili sploh nimajo rocice ampak samo gumbe. Viden je bil tudi ze velik vrtljivi gumb, ki je bil zelo pametno postavljen zelo blizu zelo podobnega gumba za nastavljanje klime.
Saj ne, da bo nekdo namesto zmanjsanja temperature na avtocesti vrgel v rikverc so pa to detajli, ki odvracajo pozornost od voznje.
Volanske kontrole za infotainment sisteme so grozno nestandardne. Od navadnih tipk, do stikal, vrtljivih kolesc, stiri smernih tipk, a tak majhen track pad smo ze videli? Najbrz je samo se vprasanje casa. Povezave s telefoni in prostorocno telefoniranje? Apple Car in Android auto bo sta mooorda stvari malo izboljsala. Trenutno je pa tukaj kaos, se protokola za povezavo teh stvari nimajo vsi enotnega. Jasno, protokoli se spreminjajo precej hitreje kot avtomobili. Ste kdaj probali vgraditi kak aftermarket 'radio' v avto?
Nastavitve sedezev in volana? Rocke, vzvodi, gumbi. Vse. Pa povsod nekje drugje in malenkost drugace postavljeno. Poleg tega se pa po visini nastavljive sedeze se vedno marsikje prodaja kot dodatno opremo.
Tko, najbrz sem kaksno stvar se pozabil napisat. :) Kaj pa vas moti? Poznate kak primer dobre UX/UI prakse v avtomobilih?
Dr_M ::
VW avtomobili imajo za priziganje luci vrtljiv gumb na levi strani volana.
To.
Najbolj neumna stvar, ki sem jo videl v avtu. Pa ni samo VW, ampak vsi svabi.
Pa nastavljanje sedezev je res polom, vsak neki po svoje.
Drugo pa niti ni tako grozno.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
forplan ::
Ja najboljši da yougote nazaj prpelejo pa da ima vsak yugota pa bodo vsi isti, da boš znal vsakega vozit :)
Že tako ali tako so si avti preveč podobni, potem bi pa še vse imeli na isti način! Ne vem no meni je všeč da imajo vsi drugače narejene podrobnosti.
Ja je pa problem z leti in pa s starejšimi ko je treba se kaj novega naučit, pogruntat je pa panika
Že tako ali tako so si avti preveč podobni, potem bi pa še vse imeli na isti način! Ne vem no meni je všeč da imajo vsi drugače narejene podrobnosti.
Ja je pa problem z leti in pa s starejšimi ko je treba se kaj novega naučit, pogruntat je pa panika
da se strinjam
Miha 333 ::
Pri Teslinem Modelu 3, je sedaj po novem hitrost nastavljiva na zaslonu na dotik.
Pri milem bogu, zakaj? To forsiranje zaslonov na dotik v avtih mi gre pošteno na jetra. V primeru obvolanske ročice nisi rabil niti za trenutek odmakniti pogleda s ceste, ampak si vse instinktivno nastavil z roko s takojšnjim feedbackom (položaj ročice). Enako velja za vse ostale kontrole, od nastavitve glasnosti do temperature, itd. V primeru fizičnih gumbov lahko vse to nastavljaš na slepo in zadnje kar rabim med vožnjo, je ukvarjanje z nekim touch screenom. Ne razumem, zakaj to forsiranje. Touchscreeni seveda imajo svoje mesto, ampak ne v avtu (mogoče edino navigacija, ki jo nastaviš pred vožnjo).
Začelo se je pa z digitalnimi števci. Pri analognem števcu že po položaju kazalca veš, kako hitro približno voziš (ter ali se hitrost povečuje ali zmanjšuje ali je približno konstantna), brez da bi rabil direktno gledat na njega. Pri digitalnem sicer zaznaš, da se je vrednost spremenila, ampak moraš za vsako pogledat. Naporna vožnja je to.
FrRoSt ::
Nadaljevanje iz Tesla 3 teme.
Kaj me moti pri avtomobilih? Predvsem to, da ni standardizirane zasnove.
Tko, najbrz sem kaksno stvar se pozabil napisat. :) Kaj pa vas moti? Poznate kak primer dobre UX/UI prakse v avtomobilih?
Bemti!?? Kaj pa je potem!?
Menda ja ni standardizirana nezasnova!??
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
zee ::
Začelo se je pa z digitalnimi števci. Pri analognem števcu že po položaju kazalca veš, kako hitro približno voziš (ter ali se hitrost povečuje ali zmanjšuje ali je približno konstantna), brez da bi rabil direktno gledat na njega. Pri digitalnem sicer zaznaš, da se je vrednost spremenila, ampak moraš za vsako pogledat. Naporna vožnja je to.
Tempomat.
Se nekaj UI/UX debilizmov:
- ekran na dotik s tehnologijo iz devetdesetih let, ki vcasih dela, vcasih ne, sila neprijetno in nevarno
- ekran na dotik, vgradnja: ogabno, ker tipicno strli ven iz armaturne plosce, neuporabno tako za voznika kot sovoznika
- infotainment vmesniki: nepregledni, pocasni, nezmoznost nadgradnje, CarPlay in AndroidCar sta korak v pravo smer, vendar je/bo pot se zelo zelo dolga
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Heavy ::
Premikanje števcev na sredino armaturke. Recimo Mini, kjer imaš obratomer pred seboj, števec velikosti retro budilke pa na sredini konzole. Da o klimi na gumbe ne začnem. Boš na slepo stikal v metežu na avtocesti kje imaš gumb za odtaljevanje sprednje šipe...
Menjalniki znajo tudi imeti čudno zamaknjen rikverc. VW&co - dol in proti prvi, Opel - gumbek na spodnjem sprednjem delu ročice, tretji pa desno dol.
Menjalniki znajo tudi imeti čudno zamaknjen rikverc. VW&co - dol in proti prvi, Opel - gumbek na spodnjem sprednjem delu ročice, tretji pa desno dol.
#TeamFelix
Unknown_001 ::
VW avtomobili imajo za priziganje luci vrtljiv gumb na levi strani volana.
To.
Najbolj neumna stvar, ki sem jo videl v avtu. Pa ni samo VW, ampak vsi svabi.
Pa nastavljanje sedezev je res polom, vsak neki po svoje.
Drugo pa niti ni tako grozno.
Ni bolj kretenske stvari kot vrtljive ročke ob straneh volana. Pri švabi imam vsaj orientacijski občutek in takoj ga najedm. Aha, polna desna so prižgane kratke luči. En poteg ven so prednje meglenke dva koraka ven pa še zadnje.
Btw. Na koncu bomo prišli do tega da vsakemu paše drugačen sistem zasnove. In če predpostavimo, da zna dandanes vsaka firna narest vsaj približno spodoben avtomobil z neko sprejemljivo zanesljivostjo ne vidim problema. Kupiš znamko ki ti je najbližje po logiki "Kako mora avtomobil izgledati"
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Arctander ::
En poteg ven so prednje meglenke dva koraka ven pa še zadnje.
Tole je pri švabih budalaština na kubik. Ne moreš ločeno vklapljati sprednjih in zadnjih meglenk. Vedno ti v enem primeru svetijo sprednje in zadnje, čeprav bi mogoče rad imel vklopljene samo zadnje.
Če naštejem še par stvari, ki sem jih sam opazil:
- Ford: Nečitljiva in nepregledna grafika števcev. Vesoljski infotainment, ki izgleda kot Aiwa glasbeni stolp iz 90-ih. Totalno nepregledno. Modra osvetlitev števcev (moteče).
- VAG: Komande tempomata na ročki za žmigavce. Tega inženirja bi bilo za obesit z glavo navzdol in namakat v Ren.
- Renault: Odstranitev prikazovalnika temperature vode v motorju. Za zamenjati žarnico zadaj moraš s seboj voziti torx šraufciger.
Vsi:
- Posiljevanje s tačskrini in odstranjevanje fizičnih gumbov, stikal.
- Vedno slabše pregledni avtomobili. Vedno manjša stranska okna, še malo, pa bodo samo strelne line. Miniaturna ogledala. Vedno slabša preglednost nazaj. Ne, senzorji in kamere ne bi smeli biti potuha oblikovalcem, da delajo nepregledne avtomobile.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Arctander ()
s1m0n ::
Popolnega izdelka pač ni :) Ali je to pri igrački ali avtomobilu tako pač je in bo!
Pri nas za menjavo sprednje žarnice porabiš 1uro. Brez odstranitve kolesa pa ti sploh ne bo uspelo žarnice zamenjat.
Novi Fordov Sync je prav lep in preprost za uporabo imajo večji koncerni večje spake.
Ogledala pa so res vedno manjša tudi večja vozila jih imajo vedno manjša (vsaj površino kjer je ogledalo, okvirji so včasih gromozanski).
Pri nas za menjavo sprednje žarnice porabiš 1uro. Brez odstranitve kolesa pa ti sploh ne bo uspelo žarnice zamenjat.
Novi Fordov Sync je prav lep in preprost za uporabo imajo večji koncerni večje spake.
Ogledala pa so res vedno manjša tudi večja vozila jih imajo vedno manjša (vsaj površino kjer je ogledalo, okvirji so včasih gromozanski).
Unknown_001 ::
En poteg ven so prednje meglenke dva koraka ven pa še zadnje.
Tole je pri švabih budalaština na kubik. Ne moreš ločeno vklapljati sprednjih in zadnjih meglenk. Vedno ti v enem primeru svetijo sprednje in zadnje, čeprav bi mogoče rad imel vklopljene samo zadnje.
Kdaj bi pa ti imel samo zadnje meglenke prižgane? Večino časa jih ne smeš imeti, ko pa jih rabiš je pa itak logično, da potrebuješ tudi prednje. Če nekdo vozi za tabo jih je treba izklopit medtem ko prednjih ni treba. Ne razumem vas, izmišljate si totalno brezvezne scenarije ki jih sploh ne smeš izvajati.
https://zakonodaja.com/zakon/zprcp/71-c...
(4) Ob zmanjšani vidljivosti se praviloma uporablja zasenčene žaromete ali meglenke ali kombinacijo teh žarometov. Uporaba meglenk je dovoljena le, kadar je vidljivost manjša od 50 m ali kadar meglenke delujejo v funkciji prilagodljivih žarometov. Uporaba zadnjih meglenk ni dovoljena na vozilu, za katerim vozi na majhni razdalji drugo vozilo (npr. v koloni vozil).
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Arctander ::
Kdaj bi pa ti imel samo zadnje meglenke prižgane?
Ko sem zadnji v koloni na AC v močnem dežju. Ne vem, zakaj bi svetil zraven še s sprednjimi in bleščal tistemu pred sabo.
Unknown_001 ::
Kdaj bi pa ti imel samo zadnje meglenke prižgane?
Ko sem zadnji v koloni na AC v močnem dežju. Ne vem, zakaj bi svetil zraven še s sprednjimi in bleščal tistemu pred sabo.
Prednja meglenka moti kvečjem nasprotivozečega. In kljub temu si v prekršku, če megle ni. Rdeča luč se dobro vidi plus v nalivu je pričakovano da prilagodiš hitrost. Je oa jeba ker eni kar pozabijo luči prižgat.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
J.McLane ::
Ne vem od kje ideja da sprednje meglenke slepijo? Meglenke svetijo nizko podobno kot kratke luči, pa saj vsak ve koliko vidiš, če daš dolge v megli.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Unknown_001 ::
Ne vem od kje ideja da sprednje meglenke slepijo? Meglenke svetijo nizko podobno kot kratke luči, pa saj vsak ve koliko vidiš, če daš dolge v megli.
Slepiji v primeru da ni megle in je cesta mokra. Talnih oznak se ne vidi pol qrca ker se vse blešči.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
pegasus ::
Ta tema brez resnega pogleda v aviacijo ni resna :)
V aviaciji so speglali man-machine interface skozi krvave izkušnje in podrobne analize vsakega neljubega pripetljaja. Zato so današnji avtomobilski vmesniki že krepko preveč poneumljeni in še naprej rinejo v isti smeri. To se ne bo dobro končalo.
Predvsem manjka kup situational awarness prikazov. Od vsega, kar se dogaja pod haubo, je ostal samo termometer, pa še ta brez numerične skale.
Avti se sedaj začenjajo zavedat, kaj se dogaja okrog njih, a imamo natančno 0 vpogleda v ta proces. Zaupaj svojemu $(car vendor)ju, da bo to uštimal tako, da bo dobro zate. Right ... In ko se en majster spravi razvijat opensource car vision sistem, ga po hitrem postopku onemogočijo.
Tako kot se avti razvijajo sedaj, bo kmalu edini smiseln nakup bicikel.
V aviaciji so speglali man-machine interface skozi krvave izkušnje in podrobne analize vsakega neljubega pripetljaja. Zato so današnji avtomobilski vmesniki že krepko preveč poneumljeni in še naprej rinejo v isti smeri. To se ne bo dobro končalo.
Predvsem manjka kup situational awarness prikazov. Od vsega, kar se dogaja pod haubo, je ostal samo termometer, pa še ta brez numerične skale.
Avti se sedaj začenjajo zavedat, kaj se dogaja okrog njih, a imamo natančno 0 vpogleda v ta proces. Zaupaj svojemu $(car vendor)ju, da bo to uštimal tako, da bo dobro zate. Right ... In ko se en majster spravi razvijat opensource car vision sistem, ga po hitrem postopku onemogočijo.
Tako kot se avti razvijajo sedaj, bo kmalu edini smiseln nakup bicikel.
Unknown_001 ::
Ta tema brez resnega pogleda v aviacijo ni resna :)
V aviaciji so speglali man-machine interface skozi krvave izkušnje in podrobne analize vsakega neljubega pripetljaja. Zato so današnji avtomobilski vmesniki že krepko preveč poneumljeni in še naprej rinejo v isti smeri. To se ne bo dobro končalo.
Predvsem manjka kup situational awarness prikazov. Od vsega, kar se dogaja pod haubo, je ostal samo termometer, pa še ta brez numerične skale.
Avti se sedaj začenjajo zavedat, kaj se dogaja okrog njih, a imamo natančno 0 vpogleda v ta proces. Zaupaj svojemu $(car vendor)ju, da bo to uštimal tako, da bo dobro zate. Right ... In ko se en majster spravi razvijat opensource car vision sistem, ga po hitrem postopku onemogočijo.
Tako kot se avti razvijajo sedaj, bo kmalu edini smiseln nakup bicikel.
Najbolj ziher je analogno. Preveč avtomatike prek digitalizacije ne dobro. Če pa že je naj bo dobro izvedena BREZ rešitev za lenuhe "ja če bo kaj narobe bomo apdejt poslal" PROSIM? F* OFF seriously. Torej je v tem primeru že treba predpostaviti, da si kupil polizdelek ker se jim ni dalo nečesa narest do konca in bodo nato še 2 leti pošiljali popravke lastne šlamparije in lenobe ?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
pegasus ::
Ampak veš kaj bo to delalo za user expirience! ... "Jst mam pa kr čez noč boljši avto, pa niti k mehaniku mi ga ni blo treba pelat!"
Siceršnje stanje softvera v IoT svetu (glej tudi: internet of shit) ti da misliti ... al hočeš v avtu imet b0rken softver brez remote dostopa ali pa b0rken softver z remote dostopom in teoretično možnostjo nadgradnje (če jih blackhati prej ne prehitijo). Ni ravno neka izbira ...
Siceršnje stanje softvera v IoT svetu (glej tudi: internet of shit) ti da misliti ... al hočeš v avtu imet b0rken softver brez remote dostopa ali pa b0rken softver z remote dostopom in teoretično možnostjo nadgradnje (če jih blackhati prej ne prehitijo). Ni ravno neka izbira ...
Dr_M ::
Ni bolj kretenske stvari kot vrtljive ročke ob straneh volana.
Seveda je, stikalo za luci dalec stran od volana.
Prednja meglenka moti kvečjem nasprotivozečega.
Jest se na AC bojim nasproti vozecih vozil. Ce se pa pelje po svoji strani AC, potem ga pa to ne moti, razen ce imas meglenke na strehi.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Unknown_001 ::
Ni bolj kretenske stvari kot vrtljive ročke ob straneh volana.
Seveda je, stikalo za luci dalec stran od volana.
To je zdaj tehnično vprašanje ne žalitev: Si invaliden? Imaš roke prekratke? Si ne znaš nastavit sedeža in volana?
Ko se vsedeš stvar nastaviš na AUTO ali pa ON in potem več ne tikaš. Če pa rabiš meglenke prižgat točno veš kje je ker drugega knofa tam ni. Iztegneš levo roko, pošlataš in potegneš. Ravno to je čas vrtljivega knofa. Enostavno ne moreš zajebat ker imaš drugačen gib za vklop luči kot za prižig meglenk plus enostavno ga najdeš.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
VaeVictis ::
Obstaja še bolj kretenska stvar kot vrtljiva ročka ob strani volana.
Primerjava med vklopom žmigavcev med BMW in Audi.
Audi divgneš ročko gor/dol, žmigavci 3x utripnejo in nehajo, dvigneš ročko še bolj gor/dol in so žmigavci prižgani dokler jih ne ugasneš, ugasneš jih tako da greš v ovinek ali daš ročko dol/gor, sama ročka pri Audi-ju se premika.
BMW dvigneš ročko gor/dol, žmigavci utripajo, ugasneš jih tako da greš v ovinek ali daš ročko gor/dol, sama ročka ostane na istem mestu ves čas.
V primeru, da narediš enako kot pri Audi-ju boš prižgal kontra žmigavec.
Kje ima nov Ferrari žmigavce?
Na volanu, ko obrneš volan se sam položaj lahko spremeni, lev žmigavec na desni in obratno.
Pa tole so čisto osnovne zadeve.
Ročke na volanu v vsakem avto delujejo na drugačen način.
Eni lahko nastavljajo vse, eni samo glsbo, eni imajo voice commande, eni mute, ...
Gumbi na levi in desni na volanu so skoraj pri vsakem proizvajlcu drugačni.
Pustimo še debelizme, kjer so osnovne funkcije avtomobila dajejo na same LCD zaslone.
Primerjava med vklopom žmigavcev med BMW in Audi.
Audi divgneš ročko gor/dol, žmigavci 3x utripnejo in nehajo, dvigneš ročko še bolj gor/dol in so žmigavci prižgani dokler jih ne ugasneš, ugasneš jih tako da greš v ovinek ali daš ročko dol/gor, sama ročka pri Audi-ju se premika.
BMW dvigneš ročko gor/dol, žmigavci utripajo, ugasneš jih tako da greš v ovinek ali daš ročko gor/dol, sama ročka ostane na istem mestu ves čas.
V primeru, da narediš enako kot pri Audi-ju boš prižgal kontra žmigavec.
Kje ima nov Ferrari žmigavce?
Na volanu, ko obrneš volan se sam položaj lahko spremeni, lev žmigavec na desni in obratno.
Pa tole so čisto osnovne zadeve.
Ročke na volanu v vsakem avto delujejo na drugačen način.
Eni lahko nastavljajo vse, eni samo glsbo, eni imajo voice commande, eni mute, ...
Gumbi na levi in desni na volanu so skoraj pri vsakem proizvajlcu drugačni.
Pustimo še debelizme, kjer so osnovne funkcije avtomobila dajejo na same LCD zaslone.
jero_no1 ::
Obstaja še bolj kretenska stvar kot vrtljiva ročka ob strani volana.
Primerjava med vklopom žmigavcev med BMW in Audi.
Audi divgneš ročko gor/dol, žmigavci 3x utripnejo in nehajo, dvigneš ročko še bolj gor/dol in so žmigavci prižgani dokler jih ne ugasneš, ugasneš jih tako da greš v ovinek ali daš ročko dol/gor, sama ročka pri Audi-ju se premika.
Kaj je tukaj kretenskega? Meni je ta funkcija 3x utripanja odlična za na AC pri menjavi pasov.
VaeVictis ::
Obstaja še bolj kretenska stvar kot vrtljiva ročka ob strani volana.
Primerjava med vklopom žmigavcev med BMW in Audi.
Audi divgneš ročko gor/dol, žmigavci 3x utripnejo in nehajo, dvigneš ročko še bolj gor/dol in so žmigavci prižgani dokler jih ne ugasneš, ugasneš jih tako da greš v ovinek ali daš ročko dol/gor, sama ročka pri Audi-ju se premika.
Kaj je tukaj kretenskega? Meni je ta funkcija 3x utripanja odlična za na AC pri menjavi pasov.
Kretensko je to, da en tak sistem ni standardiziran!
Vseeno kateri ali en, drug ali kak tretji, ne pa da je v vsakem proizvajalcu drugačno.
BigWhale ::
Ja najboljši da yougote nazaj prpelejo pa da ima vsak yugota pa bodo vsi isti, da boš znal vsakega vozit :)
Že tako ali tako so si avti preveč podobni, potem bi pa še vse imeli na isti način! Ne vem no meni je všeč da imajo vsi drugače narejene podrobnosti.
Ja je pa problem z leti in pa s starejšimi ko je treba se kaj novega naučit, pogruntat je pa panika
Ni se problem nauciti novih reci. Problem je, da so nekatere stvari neprakticne za uporabo. Problem je Oplovih 43 gumbov (prestel sem jih). Gre za to, da nekatera opravila zaradi slabega designa postanejo nevarna, ko si na cesti.
- Renault: Odstranitev prikazovalnika temperature vode v motorju.
Pri Renaultu mi je najbolj bizarno to, da ti neha kazati za koliko kilometrov je se goriva, ko se prizge lucka, da si na rezervi. To je cisti WTF, ravno takrat najbolj rabis informacijo o preostalih kilometrih. :))
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
gojira ::
V primeru fizičnih gumbov lahko vse to nastavljaš na slepo in zadnje kar rabim med vožnjo, je ukvarjanje z nekim touch screenom. Ne razumem, zakaj to forsiranje. Touchscreeni seveda imajo svoje mesto, ampak ne v avtu (mogoče edino navigacija, ki jo nastaviš pred vožnjo).
Ko sem se pred kratkim odločal za nov avto, je bil eden izmed glavnih razlogov, da sem se odločil za Mazdo 3 ta, da nima touch screena in ima upravljanje urejeno preko konzole / gumbov tko kot imajo BMW in Audi če se ne motim. Oz. če sem natančen ekran je tudi touch ampak deluje touch samo če avto stoji.
Pri Astri in ostali konkrurenci sem ratal prav živčen med vožnjo. Touch screen za v avto ni. Vsaj kar se mene tiče.
Tko je v mazdi:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gojira ()
Arctander ::
Evo, še ena. Gumbi za ventilacijo pri ročnih klimah. Včasih so bili gumbi kot na zgornji sliki. Lahko si jih ornk prijel in si že na otip vedel, kakšna je pozicija gumba + ornk je naredilo "klik" na pozicijah. Zdaj vsi delajo samo še okrogle, tako da moraš vedno še pogledat zraven, tudi "klik" na poziciji se precej manj občuti.
Sicer pa na splošno preveč izginja tactile feedback iz avtomobilov.
O, ja, tudi meni nič jasno, ko sem prvič to videl.
Sicer pa na splošno preveč izginja tactile feedback iz avtomobilov.
Pri Renaultu mi je najbolj bizarno to, da ti neha kazati za koliko kilometrov je se goriva, ko se prizge lucka, da si na rezervi. To je cisti WTF, ravno takrat najbolj rabis informacijo o preostalih kilometrih. :))
O, ja, tudi meni nič jasno, ko sem prvič to videl.
Unknown_001 ::
Pri Renaultu mi je najbolj bizarno to, da ti neha kazati za koliko kilometrov je se goriva, ko se prizge lucka, da si na rezervi. To je cisti WTF, ravno takrat najbolj rabis informacijo o preostalih kilometrih. :))
O, ja, tudi meni nič jasno, ko sem prvič to videl.
Najbolj bizarna je bila 1. generacija twinga, kjer si moral za obratomer doplačat.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
MacGyver141 ::
Primerjava med vklopom žmigavcev med BMW in Audi.
Audi divgneš ročko gor/dol, žmigavci 3x utripnejo in nehajo, dvigneš ročko še bolj gor/dol in so žmigavci prižgani dokler jih ne ugasneš, ugasneš jih tako da greš v ovinek ali daš ročko dol/gor, sama ročka pri Audi-ju se premika.
BMW dvigneš ročko gor/dol, žmigavci utripajo, ugasneš jih tako da greš v ovinek ali daš ročko gor/dol, sama ročka ostane na istem mestu ves čas.
V primeru, da narediš enako kot pri Audi-ju boš prižgal kontra žmigavec.
Zakaj bi dal kontra zmiguc? Če pri BMW-ju prižgeš ta dolg zmiguc, ga lahko enostavno tako ugasniš, kot da bi dal ta kratek zmiguc, pa ni važno v katero stran. Če pa pritisneš do stikala, potem se ti pa prižge kontra zmiguc.
xxxul ::
jst priznam da mi vw sistem luči meglenke kul, pri vseh ostalih avtih morš s pogledom iskat kje je knof za meglenke, po navad sta skupi, da morš se bl podrobno pogledat ker je ker. pr vw lahko to izvedeš na pamet, na otip. od vseh avtov k sm jih kadarkol meu je imo ta vklop bil najbl "varen"
-mini srednji stevec je katastrofa od katastrofe...
-pr mercedesu se nikol nism mogu navadt na vkolp brisalcev na rocki od smernika, kaj vse so oni na eno ročko nametal... pol pa dajo posebej ročko za el štimanje volana...
no, trenutno mam 2 avta, enga švaba pa enga japonca - in pr enmu je vkolp brisalcev za dež gor, pr drugem dol. seveda vsakic ko je dež prvič/drugič/petič narobe obrnem...
IMO bi mogl vse glavne funkcije (luči, utripalke, smernike, brisalce za dež, odroševanje sprednej šipe/klima) standardizirat, pa obvezno fizičen gumb za vklop/izklop ki ga lahko stisneš ne da bi umaknu pogled s ceste.
-mini srednji stevec je katastrofa od katastrofe...
-pr mercedesu se nikol nism mogu navadt na vkolp brisalcev na rocki od smernika, kaj vse so oni na eno ročko nametal... pol pa dajo posebej ročko za el štimanje volana...
no, trenutno mam 2 avta, enga švaba pa enga japonca - in pr enmu je vkolp brisalcev za dež gor, pr drugem dol. seveda vsakic ko je dež prvič/drugič/petič narobe obrnem...
IMO bi mogl vse glavne funkcije (luči, utripalke, smernike, brisalce za dež, odroševanje sprednej šipe/klima) standardizirat, pa obvezno fizičen gumb za vklop/izklop ki ga lahko stisneš ne da bi umaknu pogled s ceste.
Matek ::
Pri Renaultu mi je najbolj bizarno to, da ti neha kazati za koliko kilometrov je se goriva, ko se prizge lucka, da si na rezervi. To je cisti WTF, ravno takrat najbolj rabis informacijo o preostalih kilometrih. :))To dela zagotovo tudi Fiat, pa mislim, da še par drugih znamk. Ugibam, da bodisi zato, ker jih je strah, da bi se preveč zanašal na to številko in bi lahko krivil njih za potencialne okvare, bodisi zato, te je bolj strah in v zadnjih nekaj kilometrih ne špekuliraš.
Kar se tiče entertainment sistema, se močno strinjam s tem, da sta Android Auto/Apple Carplay korak v pravo smer, ne samo zaradi funkcionalnosti, ampak zato, ker se tudi same vsebine (navigacija, glasba, klici ipd.) med vožnjo logično selijo s telefona na avto. Zakaj bi bilo to implementirano na dveh koncih, če je lahko na enem? Glavni problem je po moje sicer v prepričanju izdelovalcev, da lahko oni naredijo zadeve bolje, kar se mi na tej točki razvoja zdi popolnoma zgrešeno.
Težava je v bistvu podobna kot vprašanje UX-a v nam bližjih IT sferah. Želja po izdelavi "nečesa novega" prevlada nad tem, da je dober UX predvsem upoštevanje ustaljenih konvencij.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
m0LN4r ::
- VAG: Komande tempomata na ročki za žmigavce. Tega inženirja bi bilo za obesit z glavo navzdol in namakat v Ren.
Moj prvi ni imel tempomata, drugi pa ja.
Sistem je meni bil tako intuitiven, da sem ga celega pogruntal pri voznji iz salona do prvega naselja. Potem pa vec niti pogledal nisem, ker pri VAG so gumbi postavljeni tako, da ali jih dosezes vse iz volana ali pa so intuitivno postavljeni, da lahko imas cel cas pogled na cesto in ti roke enostavno tocno predvidevajo kje so gumbi in po prvem neuspelem poskusu ves kako pravilno deluje.
Najlepse pri tem tempomatu pa je, da ga izi pizi upravljas z enim prstom med voznjo, brez tega da roke prestavljas iz volana na rocico. Naceloma pedalke za gas 3/4 voznje vec sploh ne uporabljam.
Recimo imam nadomestno vozilo toyoto aygo ze 7 dni naredil 300+ kilometrov, pa se danes nevem kako ta kurcevi tempomat dela pa za marsikaj ko pogledam se mi zdi krneki. Vrtljivi gumbi na rockah smernikov?
Se vsedem v nadomestno vozilo v audija a3 in mi je po 10km takoj vse jasno in se pocutim v avtu, k da bi ga vozil ze vedno.
Se vsedem v nadomestno vozilo bmw m1 zelo star z pun kurac opreme... Po poti do doma intuitivno pogruntam kje je kaj in kako deluje.
Grem zle malo prebirat navodila za toyotine multifunki tipke na volanu in obracanje pa nevemkajvse....
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Pro_moted ::
Jaz imam na KIA Ceed enako vrtljive ročice na obvolanskih ročicah. Na levi ročici je skrajno zunaj vrtljiv gumb za kratke luči in dolge luči. Potem je centimeter razmaha in je nato vrtljiv gumb , z malo večjim radijem in narebričeno površino, za meglenke ( obrneš naprej za prednjo meglenko, obrneš nazaj za zadnjo meglenko , enako za izklop,tako da lahko imaš meglenke vklopljene neodvisno ena od druge.)
Na desni strani je skrajno zunaj vrtljiv gumb za zadnje brisalce, potem centimeter razmaha spet malo večji vrtljiv gumb z narebričeno površino za hitrost brisalcev.
Gumbi na teh ročicah so po otipu zelo lahko ločljivi tudi v popolni temi.
To je to. Nimaš kaj čarat in iskat levo desno po armaturki.
Na volanu na levi stani je sklop za infotainment in pod njim voice command , na desni strani za tempomat in od njim za potovalni računalnik.
V bistvu rok, razen za klimo, ne rabim jemat dol z volana. Vse pomembno mi je dosegljivo takoj. Meni osebno je takšna postavitev všeč, verjamem da ni vsakomur in na prvi pogled toliko tipk na volanu ne izgleda prijetno. Ampak po par dnevih vožnje upravljaš vse brez da rabiš gledat kam daješ roke.
Na desni strani je skrajno zunaj vrtljiv gumb za zadnje brisalce, potem centimeter razmaha spet malo večji vrtljiv gumb z narebričeno površino za hitrost brisalcev.
Gumbi na teh ročicah so po otipu zelo lahko ločljivi tudi v popolni temi.
To je to. Nimaš kaj čarat in iskat levo desno po armaturki.
Na volanu na levi stani je sklop za infotainment in pod njim voice command , na desni strani za tempomat in od njim za potovalni računalnik.
V bistvu rok, razen za klimo, ne rabim jemat dol z volana. Vse pomembno mi je dosegljivo takoj. Meni osebno je takšna postavitev všeč, verjamem da ni vsakomur in na prvi pogled toliko tipk na volanu ne izgleda prijetno. Ampak po par dnevih vožnje upravljaš vse brez da rabiš gledat kam daješ roke.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
next3steps ::
Ojoj, toliko jokanja za simbole, ki so razloženi v navodilih za uporabo, pa tako malo stokanje čez Applov JazFon, ki teh sploh nima.
Mene so v Šoli vožnje teh osnovnih znakov naučili. Ostalo skapiram sam. Tistega nekaj malega, česar ne razumem, mi razložijo navodila.
Fuck it, ne grem še več. Hočem le en knof in en simbol - za vklop in izklop naprave.
Se vsedem v nadomestno vozilo bmw m1 zelo star z pun kurac opreme... Po poti do doma intuitivno pogruntam kje je kaj in kako deluje.
Mene so v Šoli vožnje teh osnovnih znakov naučili. Ostalo skapiram sam. Tistega nekaj malega, česar ne razumem, mi razložijo navodila.
Fuck it, ne grem še več. Hočem le en knof in en simbol - za vklop in izklop naprave.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: next3steps ()
St235 ::
jezus, to rabiš že pre-drive checklist preden sploh spelješ.
Nikoli nisem štekal zakaj rabijo nekateri avtomobili šest tipk za tempomat. Že to, da imaš posebno tipko s kateri menjavaš med off in standby je smešno.
Pred kratkim sem imel priliko peljat Forda in razen res neumnega izgleda sredinske konzole (in reže za CD na sredi, kot da smo leta 95) je bilo infotainment sistem bistveno boljše upravljat kot touch v vw.
V bistvu je to edini možen način delovanja. Ker ko imaš v rezervoarju 5-6 litrov goriva je to lahko vse od 40 do 100+ km. Tako, da ti tisti indikator bore malo koristi.
Zmaga pa pri idiotskem UI in UX zagotvo peugeot. Ker drugje še nisem videl tipk za odpriranje okenj pri menjalniku; tempomata, ki deluje samo v 4 prestavi ali višje; ter bluetooth radija, ki omogoča samo pogovore, ne pa prenosa glasbe. Pa da smo si na jasnem govorimo o avtomobilu iz leta 2015.
Nikoli nisem štekal zakaj rabijo nekateri avtomobili šest tipk za tempomat. Že to, da imaš posebno tipko s kateri menjavaš med off in standby je smešno.
Pred kratkim sem imel priliko peljat Forda in razen res neumnega izgleda sredinske konzole (in reže za CD na sredi, kot da smo leta 95) je bilo infotainment sistem bistveno boljše upravljat kot touch v vw.
Pri Renaultu mi je najbolj bizarno to, da ti neha kazati za koliko kilometrov je se goriva, ko se prizge lucka, da si na rezervi. To je cisti WTF, ravno takrat najbolj rabis informacijo o preostalih kilometrih. :))
V bistvu je to edini možen način delovanja. Ker ko imaš v rezervoarju 5-6 litrov goriva je to lahko vse od 40 do 100+ km. Tako, da ti tisti indikator bore malo koristi.
Zmaga pa pri idiotskem UI in UX zagotvo peugeot. Ker drugje še nisem videl tipk za odpriranje okenj pri menjalniku; tempomata, ki deluje samo v 4 prestavi ali višje; ter bluetooth radija, ki omogoča samo pogovore, ne pa prenosa glasbe. Pa da smo si na jasnem govorimo o avtomobilu iz leta 2015.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
next3steps ::
Merčka je isto tako imela pomik stekel za menjalnikom. Kolikor mi je tista ena ročka všeč, mi ti knofi pokvarijo vzdušje.
St235 ::
Ja najboljši da yougote nazaj prpelejo pa da ima vsak yugota pa bodo vsi isti, da boš znal vsakega vozit :)
Že tako ali tako so si avti preveč podobni, potem bi pa še vse imeli na isti način! Ne vem no meni je všeč da imajo vsi drugače narejene podrobnosti.
Ja je pa problem z leti in pa s starejšimi ko je treba se kaj novega naučit, pogruntat je pa panika
V bistvu bi imel danes ravno v zastavah problem, ker si imel ločeno ročko za smernike in dolge luči. Da o manjku oznak pri stikalih ne govorimo.
springfield ::
Jaz imam na KIA Ceed enako vrtljive ročice na obvolanskih ročicah. Na levi ročici je skrajno zunaj vrtljiv gumb za kratke luči in dolge luči. Potem je centimeter razmaha in je nato vrtljiv gumb , z malo večjim radijem in narebričeno površino, za meglenke ( obrneš naprej za prednjo meglenko, obrneš nazaj za zadnjo meglenko , enako za izklop,tako da lahko imaš meglenke vklopljene neodvisno ena od druge.)
Na desni strani je skrajno zunaj vrtljiv gumb za zadnje brisalce, potem centimeter razmaha spet malo večji vrtljiv gumb z narebričeno površino za hitrost brisalcev.
Gumbi na teh ročicah so po otipu zelo lahko ločljivi tudi v popolni temi.
To je to. Nimaš kaj čarat in iskat levo desno po armaturki.
Na volanu na levi stani je sklop za infotainment in pod njim voice command , na desni strani za tempomat in od njim za potovalni računalnik.
V bistvu rok, razen za klimo, ne rabim jemat dol z volana. Vse pomembno mi je dosegljivo takoj. Meni osebno je takšna postavitev všeč, verjamem da ni vsakomur in na prvi pogled toliko tipk na volanu ne izgleda prijetno. Ampak po par dnevih vožnje upravljaš vse brez da rabiš gledat kam daješ roke.
Tebi je bolj vsec, da mores pogledat, ce si se res za en centimeter premakno z roko in pravi gumb zadel? Ok, po nekaj casa uporabe se verjetno navadis, ampak ko prvic sedes v avto, pa si predstavljam, da imas velike tezave in gledas, ce si pravi gumb izbral. Po drugi strani pa lahko imas povsem locen gumb, ki se vrti in ven potegne? Ta volan od Kie deluje kot radio v starejsih Oplih - en kup neuporabnih gumbov.
Pro_moted ::
Ne rabiš gledat kateri gumb si zadel, kar sta po tipu zelo različna. En je čisto na začetku in gladki, en pa pomaknjen centimeter navznoter malo VEČJI od ostale ročice in narebričen. Če tega ne ločiš miže imaš pa zdravstveni problem.
Drugače pa ja, tempomat, radio, in klicanje uporabljam vsak dan na cesti, tako da koristim vsakodnevno skoraj vse tipke na volanu ( razen tiste za trdoto volana in tiste za nastavljanje maksimalne hitrosti). To vse imam na volanu in vse tipke dosežem z palcem na obeh straneh.
Seveda pa vsem ni všeč.
Drugače pa ja, tempomat, radio, in klicanje uporabljam vsak dan na cesti, tako da koristim vsakodnevno skoraj vse tipke na volanu ( razen tiste za trdoto volana in tiste za nastavljanje maksimalne hitrosti). To vse imam na volanu in vse tipke dosežem z palcem na obeh straneh.
Seveda pa vsem ni všeč.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
bambam20 ::
Unknown_001 je izjavil:
Najbolj bizarna je bila 1. generacija twinga, kjer si moral za obratomer doplačat.
2.generacija. 1. generacija obratomera ni imela.
Zmaga pa pri idiotskem UI in UX zagotvo peugeot. Ker drugje še nisem videl tipk za odpriranje okenj pri menjalniku;
Razen, če te nisem razumel.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
springfield ::
Ne rabiš gledat kateri gumb si zadel, kar sta po tipu zelo različna. En je čisto na začetku in gladki, en pa pomaknjen centimeter navznoter malo VEČJI od ostale ročice in narebričen. Če tega ne ločiš miže imaš pa zdravstveni problem.
Drugače pa ja, tempomat, radio, in klicanje uporabljam vsak dan na cesti, tako da koristim vsakodnevno skoraj vse tipke na volanu ( razen tiste za trdoto volana in tiste za nastavljanje maksimalne hitrosti). To vse imam na volanu in vse tipke dosežem z palcem na obeh straneh.
Seveda pa vsem ni všeč.
To se moras navadit, da je po otipu drugacen. Ampak dandanes je to bolj al manj nepomembno, ker nastavis na auto, ko kupis avto, in redko ali nikoli ne premaknes. Se en razlog vec, da je gumb nekje drugje.
Ne pravim, da jih ne uporabljas, a bi lahko nekatere gumbe zdruzili, saj ne rabis vseh istocasno.
joze67 ::
Zmaga pa pri idiotskem UI in UX zagotvo peugeot. Ker drugje še nisem videl tipk za odpriranje okenj pri menjalniku; tempomata, ki deluje samo v 4 prestavi ali višje; ter bluetooth radija, ki omogoča samo pogovore, ne pa prenosa glasbe. Pa da smo si na jasnem govorimo o avtomobilu iz leta 2015.Moj Xsara Picasso ima gumba za šipe prav tam (ceneje - ni potrebno podvajati sovoznikove šipe na obeh vratih), tempomata in BT pa itaq nima :)
Vedno slabše pregledni avtomobili. Vedno manjša stranska okna, še malo, pa bodo samo strelne line. Miniaturna ogledala. Vedno slabša preglednost nazaj. Ne, senzorji in kamere ne bi smeli biti potuha oblikovalcem, da delajo nepregledne avtomobile.
To so mi pri lokalnem dilerju razložili, da velja predvsem za globalne avtomobile zaradi ameriških zahtev po varnosti - kakšno rolanje morajo preživeti ipd in posledično so namesto oken line. Da stebriček B lažje zdrži in da ne padeš skozi okno. Ako su lagali mene i ja lažem vas.
Unknown_001 ::
To so mi pri lokalnem dilerju razložili, da velja predvsem za globalne avtomobile zaradi ameriških zahtev po varnosti - kakšno rolanje morajo preživeti ipd in posledično so namesto oken line. Da stebriček B lažje zdrži in da ne padeš skozi okno. Ako su lagali mene i ja lažem vas.
Eh?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Siddh ::
Vedno slabše pregledni avtomobili. Vedno manjša stranska okna, še malo, pa bodo samo strelne line. Miniaturna ogledala. Vedno slabša preglednost nazaj. Ne, senzorji in kamere ne bi smeli biti potuha oblikovalcem, da delajo nepregledne avtomobile.
To so mi pri lokalnem dilerju razložili, da velja predvsem za globalne avtomobile zaradi ameriških zahtev po varnosti - kakšno rolanje morajo preživeti ipd in posledično so namesto oken line. Da stebriček B lažje zdrži in da ne padeš skozi okno. Ako su lagali mene i ja lažem vas.
megan III ni za američane pa je enako zaprt. Dizajn je kriv, menda zgleda bolj moderno z manjšimi okni.
feryz ::
Tole je zajeb, ko zamenjaš avto. Tule pa so pihnili gumbe. Ok, novi jih ima več, ki jih malo ali nič rabiš. Ampak pri starem je bil tempomat milina. Zdaj je zajeban. Še po pol leta moram gledati, kaj delam. Pri starem je bila rutina od začetka.
Kar je, pri Fordih na splošno ok, je to, da imajo relativno malo gumbov.
Sync? Sčasoma ga niti ne vidiš več. Kaj pa naj bi gledal?
Android auto je uporaben, če nimaš navigacije v avtu. Kar je redko, glede na to, da imaš ekran. Pa Gmaps je grd preko AA. Pa še satelitske slike ne podpira. In ekran na telefonu je onemogočen.
Drugače je brez veze. Muzika s telefona laufa na ekranu oz. v avtu tudi brez tega, telefon takisto.
In vse skupaj izgleda malo bolj bogo. Kot android 1.0.
Kar je, pri Fordih na splošno ok, je to, da imajo relativno malo gumbov.
Sync? Sčasoma ga niti ne vidiš več. Kaj pa naj bi gledal?
Android auto je uporaben, če nimaš navigacije v avtu. Kar je redko, glede na to, da imaš ekran. Pa Gmaps je grd preko AA. Pa še satelitske slike ne podpira. In ekran na telefonu je onemogočen.
Drugače je brez veze. Muzika s telefona laufa na ekranu oz. v avtu tudi brez tega, telefon takisto.
In vse skupaj izgleda malo bolj bogo. Kot android 1.0.
next3steps ::
Zmaga pa pri idiotskem UI in UX zagotvo peugeot. Ker drugje še nisem videl tipk za odpriranje okenj pri menjalniku; tempomata, ki deluje samo v 4 prestavi ali višje; ter bluetooth radija, ki omogoča samo pogovore, ne pa prenosa glasbe. Pa da smo si na jasnem govorimo o avtomobilu iz leta 2015.Moj Xsara Picasso ima gumba za šipe prav tam (ceneje - ni potrebno podvajati sovoznikove šipe na obeh vratih), tempomata in BT pa itaq nima :)
Vedno slabše pregledni avtomobili. Vedno manjša stranska okna, še malo, pa bodo samo strelne line. Miniaturna ogledala. Vedno slabša preglednost nazaj. Ne, senzorji in kamere ne bi smeli biti potuha oblikovalcem, da delajo nepregledne avtomobile.
To so mi pri lokalnem dilerju razložili, da velja predvsem za globalne avtomobile zaradi ameriških zahtev po varnosti - kakšno rolanje morajo preživeti ipd in posledično so namesto oken line. Da stebriček B lažje zdrži in da ne padeš skozi okno. Ako su lagali mene i ja lažem vas.
Teslina streha zdrži kar nekaj teže, tako da zna biti res.
m0LN4r ::
Manj je vec. Verjetno ste ze slisali za to.
Vecina tipk je balast in se jih lahko zdruzuje. Glede na to da so luci pri meni avtomatske, meglenke pa se uporabljajo bistveno manj kot smerokazi je VAG ova podtavitev optimalna. Saj so najpomemnejse stvari na dosegu roke in zraven ni motecih manj pomembnih gumbov.
Brisalcev tudi vec ni potrebno preklapljati, avtomatika in voskane sipe opravljajo svoje delo odlicno.
Stvar okusa ampak recimo novejsi minimalisticen izgled klime v primerjavi z tistim iz leta 2001 je tudi veliko lepsi.
Na tisti sliki Kie je 2x vec gumbov kot jih je v resnici potrebno drkat med voznjo. Sam se qwerty tipkovnica manjka za smse.
Vecina tipk je balast in se jih lahko zdruzuje. Glede na to da so luci pri meni avtomatske, meglenke pa se uporabljajo bistveno manj kot smerokazi je VAG ova podtavitev optimalna. Saj so najpomemnejse stvari na dosegu roke in zraven ni motecih manj pomembnih gumbov.
Brisalcev tudi vec ni potrebno preklapljati, avtomatika in voskane sipe opravljajo svoje delo odlicno.
Stvar okusa ampak recimo novejsi minimalisticen izgled klime v primerjavi z tistim iz leta 2001 je tudi veliko lepsi.
Na tisti sliki Kie je 2x vec gumbov kot jih je v resnici potrebno drkat med voznjo. Sam se qwerty tipkovnica manjka za smse.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
RedDrake ::
Manj je vec. Verjetno ste ze slisali za to.
Vecina tipk je balast in se jih lahko zdruzuje. Glede na to da so luci pri meni avtomatske, meglenke pa se uporabljajo bistveno manj kot smerokazi je VAG ova podtavitev optimalna. Saj so najpomemnejse stvari na dosegu roke in zraven ni motecih manj pomembnih gumbov.
Brisalcev tudi vec ni potrebno preklapljati, avtomatika in voskane sipe opravljajo svoje delo odlicno.
Stvar okusa ampak recimo novejsi minimalisticen izgled klime v primerjavi z tistim iz leta 2001 je tudi veliko lepsi.
Na tisti sliki Kie je 2x vec gumbov kot jih je v resnici potrebno drkat med voznjo. Sam se qwerty tipkovnica manjka za smse.
Mhm. Povej da je manj več še VW-ju.
Sklepam da voziš kakšne 10 let stare VAG-e. Poglejmo "moderne" volane.
V novem Golfu (oz. kateremkoli VW-ju, saj imajo enak volan) najdeš točno 18 tipk.
V novem A3 najdeš 14 tipk in 2 koleščka (kar je 18 funkcij)
V novi škodi, po drugi strani najdeš samo 6 tipk in 2 koleščka.
V kakem MB-ju podobnega razreda (A, B) najdeš 10 ali 12 tipk na volanu in "skoraj" qwerty tipkovnico na sredini armaturke!
V BMW-ju se najde 10 tipk in 2 koleščka.
Ipd ...
KIA ima pa, glej glej, 10 tipk in 4 koleščke.
S tem da VW ima vse tipke na par kvadratnih centimetrih, KIA pa s tipkami zasede pol volana. Kaj boš lažje našel na pamet, majhen gumbek med devetimi majhnimi, ali gumb, ki je na neki zelo drugačni lokaciji? Hmmmm ....
Tudi recimo te tipke za meglenke, če VAG avto pelje nekdo, ki še ni videl tega "VAG" sistema, potem je v megli pečen. V bistvu mora ustavit in upat, da so navodila v predalu. Če jih slučajno ni, potem pa ...
Podobno velja za Hyundai/KIA (z obročkom na ročici za smernike), ki je sicer super (imel Hyundai-ja) in rok skoraj ne rabiš premakniti za vklop, ampak moraš vedeti, da se to vklopi tam. Če recimo voziš prvič, boš moral vizualno pregledat armaturko, da boš našel simbole, potem pa boš vedel takoj kaj storiti (pri VAG-u še to ne).
Če pa sta to dve tipki nekje (ponavadi na levi strani), potem je pa stvar za "novinca" simpl. Poiščeš simbol, lahko tudi v temi, in pritisneš. Ja, v 99% primerih se ne da zadeti na pamet, ampak meglenke se itak rabi redko.
Btw, vozil sem že vse od raznoraznih VAG-ov, korejcev, japoncev (micke, mazde), MB, BMW, švede, ipd ...
Lahko rečem, da sem najbolj vesel, če je tipk na volanu malo, oz. vsaj da se da radio štelat vse z eno roko.
Kar se tiče UI/UX-a v novih avtomobilih je pa na žalost polom. Vse je podrejeno "lepemu" (enim je lepo, drugim ne, subjektivno pač) dizajnu, uporabnost pride šele v drugem planu. Saj bo Tesla to sedaj vpeljala, da tipk sploh ne bo več. Sicer tudi 90% funkcij potem ne bo več, ker bo računalnik že vedel, kaj ti hočeš. Ampak ovce itak to rabijo, da bodo samo sedeli in nič razmišljali, po možnosti med vožnjo še konzumirali "zabavne" vsebine preko velikih zaslonov v avtu.
/rant off
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 79691 (31115) | WizzardOfOZ |
» | Novi Golf 8 (strani: 1 2 3 4 … 11 12 13 14 )Oddelek: Na cesti | 91852 (53191) | Buggy |
» | VW Golf 8 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 17827 (13995) | krucymucy |
» | Kaj mora obvezno imeti avto ki ga kupujete? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 64470 (52198) | Netrunner |
» | Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 58339 (50949) | SuperVeloce |