» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
30 / 180
»»

Unknown_001 ::

@Rupsi31

Plastika sama po sebi ni kaj dosti drugačna kot pri ostalih avtomobilih. Mogoče so razlike v dodtkih,barvilih a osnova je ista ker tople vode ne moreš pogruntat saj obstajajo neki standardi.

So pa kosi slabo narejeni oz. ceneno zasnovani, kar vidim po izkustvih. Tanke stene, cenen površinski finiš... Občuti in opazi pa lahko tudi kak bolj pozoren kupec/ voznik/ oglednik. Mi pa na slikah deluje kot da so kosi ponekod malo ožgani? Moral bi videti od blizu lahko da je le umazanijabali čuden odboj svetlobe. Mnogi proizvajalci so kar tečni glede estetike dobavljenih kosov. Že za eno strgano škatlo so pripravljeni cel šleper nazaj poslat. To ni da jim boš kose ki so povrh spraskani / ožgani po oovršini / s filmom na "bradi delilne ravnine" probal podturit. Odjebejo pošiljko in se ne pogovarjajo dokler ne dostaviš kar zahteva kontrola ob prevzemu.

Teorija 2!

Šparali so pri orodjih za brizganje plastike. Orodje btw. mnogokrat plača naročnik. Za izvedbo pa poskrbi podizvajalec.

Seveda kosov je veliko... nanese na veliko orodij in cena zrase. Od orodja je največ odvisno kakšen kos bo prišel ven in za take in onake zahteve se plača.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Ljudje vseeno ne mečejo denarja skozi okno, če zadeva ne ponuja občutka kvalitete.

To je problem evropskih avtov. Imaš občutek kvalitete. Ampak na žalost samo občutek. V resnici so krep.
Poglejmo še enkrat sliko škode in tesle. Škoda na oko zgleda bolje, priznam, ampak poglejmo pomembne stvari...škoda ima tunel v sredini visok vsaj 15 centi, tesla ga praktično nima, kaj je bolj pomembno?

BigWhale ::

Primerjas jabolko in lubenico. Ja, res je, jabolko je bolj prakticno in ga lahko das v zep. Tudi, ce je ze rahlo gnilo.

Tole opravicevanje taksnih malenkostnih slamparij je ze prav smesno. Tista dva usb porta in zracnika za zadnja dva sedeza izgledata slampasto in ceneno. In kot so ze nekateri drugi pokazali, USB vticnice na zadnjih sedezih niso nic posebnega.

Magic1 ::

Take armature so avtomobili imeli od 2000-2008. Potem je pa kriza prišla in so se v rit brcnili.
Magic

Horejšio ::

Ročni menjalnik pa nč gumbov in šivov. To ta prav dec nuca. Če ropota ko daš gas je pa plus.

Magic1 ::

Ma to je tako, kot da daš na star rogov kolo elektro motor (zraven pa namontiraš še telefon na balanco za touch upravljanje). Vse dobre strani elektro pogona na katastrofi od becikla. Sej bo počas, ali bodo "amerikanci" popravili zadeve, ali pa bodo evropejci začeli normalne evje delat, ko bodo baterije zadosti poceni. Oziroma bomo Ev-je kupovali kot sekundarne avtomobile, tisti ki bomo imeli primerne pogoje zanj. Jaz trenutno še na beciklu ne morem upravičiti elektrifikacije...
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Utk ::

BigWhale je izjavil:

Primerjas jabolko in lubenico. Ja, res je, jabolko je bolj prakticno in ga lahko das v zep. Tudi, ce je ze rahlo gnilo.

Tole opravicevanje taksnih malenkostnih slamparij je ze prav smesno. Tista dva usb porta in zracnika za zadnja dva sedeza izgledata slampasto in ceneno. In kot so ze nekateri drugi pokazali, USB vticnice na zadnjih sedezih niso nic posebnega.

Ameriski avti so vsi taki. Avto mora bit poceni, velik, opremljen in delat, vse drugo so nepomembni detajli. V Evropi se pa v sekretih za 10 jurjev zapikujemo v kvaliteto plastike pod zadnjimi sedezi. Ni pomembno, da je treba verigo menjat vsakih 60 jurjev ali pa ce te vrze v zasilni program vsake toliko, sej bos glancal fensi plastiko ko bos cakal slepanje. Dizus krajst.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

VaeVictis ::

Problem teh detajlov je v tem, da se postavlja vprašanje, sploh pri relativno novem proizvajalcu Tesli:

"Če ne znajo narediti vidnih detajlov kvalitetno, zakaj se potem predvideva, da so vsi ostali detajli, ki so morda bolj pomembni, bolje narejeni!?"

ps: Ameriški avtomobil ni bil nikoli znan po tem, da je kvalitetno narejen in da z njim nimaš nobenih problemov!

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Ameriski avti so vsi taki. Avto mora bit poceni, velik, opremljen in delat, vse drugo so nepomembni detajli.


Uhm, ne. Niso. :) Pejt enkrat v ameriko pogledat.

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Primerjas jabolko in lubenico. Ja, res je, jabolko je bolj prakticno in ga lahko das v zep. Tudi, ce je ze rahlo gnilo.

Tole opravicevanje taksnih malenkostnih slamparij je ze prav smesno. Tista dva usb porta in zracnika za zadnja dva sedeza izgledata slampasto in ceneno. In kot so ze nekateri drugi pokazali, USB vticnice na zadnjih sedezih niso nic posebnega.

Ameriski avti so vsi taki. Avto mora bit poceni, velik, opremljen in delat, vse drugo so nepomembni detajli. V Evropi se pa v sekretih za 10 jurjev zapikujemo v kvaliteto plastike pod zadnjimi sedezi. Ni pomembno, da je treba verigo menjat vsakih 60 jurjev ali pa ce te vrze v zasilni program vsake toliko, sej bos glancal fensi plastiko ko bos cakal slepanje. Dizus krajst.


SMEH

A več kot pol avtomobilov je iz uvoza. Predvsem japanerji.

Ne delaj pointa iz nič ker večinoma pride do faila. Ameriška jajca nikoli niso bila znana po kakovosti.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

hammock ::

Unknown_001 je izjavil:

več kot pol avtomobilov je iz uvoza. Predvsem japanerji.

Ne delaj pointa iz nič ker večinoma pride do faila. Ameriška jajca nikoli niso bila znana po kakovosti.


Avti, ki gredo v USA (uvoz) so narejeni za ameriski trg. Pelji se enkrat z nasim golfom in ameriskim, pa bos videl da je nas bistveno tisji in ima boljsi interiror, ter povsem drugacne pakete opreme in motorje.

Razlog za slabso zvocno izolacijo je, da so potovalne hitrosti na avtocestah pri njih bistveno nizje, imajo pa radi mocnejse motorje (kar je tudi potrebno za klasicne avtomatske menjalnike). Pri 60 centih za liter je vseeno, ce avto pije dva litra vec kot v evropi.

Mufasa ::

hammock je izjavil:

imajo pa radi mocnejse motorje (kar je tudi potrebno za klasicne avtomatske menjalnike). Pri 60 centih za liter je vseeno, ce avto pije dva litra vec kot v evropi.


Ne da imajo radi mocne motorje..radi imajo ogromne avte...in zato rabijo mocne bencinarje ker so se odpovedal dizlom.

Za Q7, Sharan, X5 pac ne bo slo z 2.0 150 konjskim bencinarjem...tam _vstopna_ norma za MPVje in SUVje predstavlja 3.6L benzinar z cca 300 konji.
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mufasa ()

M-XXXX ::

Za Q7, Sharan, X5 pac ne bo slo z 2.0 150 konjskim bencinarjem...tam _vstopna_ norma za MPVje in SUVje predstavlja 3.6L benzinar z cca 300 konji.

Q7 ima od 2.0 motorje v USA
X5 pa od 3.0 :P

Utk ::

Unknown_001 je izjavil:

Utk je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Primerjas jabolko in lubenico. Ja, res je, jabolko je bolj prakticno in ga lahko das v zep. Tudi, ce je ze rahlo gnilo.

Tole opravicevanje taksnih malenkostnih slamparij je ze prav smesno. Tista dva usb porta in zracnika za zadnja dva sedeza izgledata slampasto in ceneno. In kot so ze nekateri drugi pokazali, USB vticnice na zadnjih sedezih niso nic posebnega.

Ameriski avti so vsi taki. Avto mora bit poceni, velik, opremljen in delat, vse drugo so nepomembni detajli. V Evropi se pa v sekretih za 10 jurjev zapikujemo v kvaliteto plastike pod zadnjimi sedezi. Ni pomembno, da je treba verigo menjat vsakih 60 jurjev ali pa ce te vrze v zasilni program vsake toliko, sej bos glancal fensi plastiko ko bos cakal slepanje. Dizus krajst.


SMEH

A več kot pol avtomobilov je iz uvoza. Predvsem japanerji.

Ne delaj pointa iz nič ker večinoma pride do faila. Ameriška jajca nikoli niso bila znana po kakovosti.


SMEH.

Poglej si njihove japonce, in korejce. Veliki kombiji, poceni, opremljeni in s slabo plastiko. Pri nas jih niti ne prodajajo. Poglej si isti japonski avto za evropski in ameriski trg.
Pri nas je honda recimo enoprostorcev sploh ne prodaja.

Zate in evropo je kakovost pac nekaj drugega kot za njih. Za njih so nemski avti sicer fini, ampak sloves imajo v rangu alfe romeo pri nas.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Unknown_001 ::

Še vedno tist import šiša tisto kar amerika plasira na trg. Raje ne bi o tem preveč izgubljal besed ker gre že za dejstva ki se kažejo na trgu.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

BigWhale ::

Kakorkoli so ze narjene Tesle, je 'vsi ameriski avti so taki', kr zlo butast izgovor za zanic narjen avto. In tist zadnji del zgleda obupno. Pa je lahko vse ostalo dobr narjen. Mogoce bo za koga to pomenilo, da taksnega avtomobila ne bo kupil. Marsikomu se pa zdi to sprejemljiv trade-off.

BigWhale ::

Utk je izjavil:


Zate in evropo je kakovost pac nekaj drugega kot za njih. Za njih so nemski avti sicer fini, ampak sloves imajo v rangu alfe romeo pri nas.


Audi, BMW in Mercedes so v ameriki dosti bolj cenjeni kot so cenjeni ameriski avtomobili pri nas, in ne veljajo za kr ene znamke. Nevem od kje pobiras te ideje.

J.McLane ::

Mene pa zanima če kdo opazi različne vonje v avtih? To ali je plastika trda ali ne, mene kaj preveč ne gane, dokler ni čričkov, me pa zelo moti da npr. v Passatu Comfortline iz 2011 tako smrdi, da mi še otrok reče, da se ne bo vozil s smrdečim avtom. Na srečo avto ni moj ;)

A obstaja kakšna analiza kako kaj različni avti smrdijo :)
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Unknown_001 ::

J.McLane je izjavil:

Mene pa zanima če kdo opazi različne vonje v avtih? To ali je plastika trda ali ne, mene kaj preveč ne gane, dokler ni čričkov, me pa zelo moti da npr. v Passatu Comfortline iz 2011 tako smrdi, da mi še otrok reče, da se ne bo vozil s smrdečim avtom. Na srečo avto ni moj ;)

A obstaja kakšna analiza kako kaj različni avti smrdijo :)


Japonci so se s tem veliko ubadali. Toyota je sploh nekaj let nazaj vekiko truda vložila v odpravljanje vonjav ki so posledica hlapov raznih impregnacij, smol itd.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

vostok_1 ::

Point je še vedno, da je M3 avto za tehnološke pionirje, ki so pripravljeni marsikaj prenest.
I salute them. Tlakovali nam bodo pot za boljše izdelke.

Jih grajat je totalno neproduktivno oz škodljivo.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

BigWhale ::

vostok_1 je izjavil:

Jih grajat je totalno neproduktivno oz škodljivo.


Ne, tam kjer si zasluzijo grajo naj jo kar dobijo. Ce je pa slampasto narjena kabina vredna graje, je pa druga stvar.

Unknown_001 ::

vostok_1 je izjavil:

Point je še vedno, da je M3 avto za tehnološke pionirje, ki so pripravljeni marsikaj prenest.
I salute them. Tlakovali nam bodo pot za boljše izdelke.

Jih grajat je totalno neproduktivno oz škodljivo.


Še bolj neproduktivno in škodljivo je dati pozitiven feedback za nekaj kar ni dobro narejeno. Ok, it boosts ego and enthusiasm but... it prevents things going on better.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

codeMonkey ::

Jaz sem pa bil prepričan, da se v tej temi govori o avtu in ne o kupcih ;)

frudi ::

vostok_1 je izjavil:

Point je še vedno, da je M3 avto za tehnološke pionirje, ki so pripravljeni marsikaj prenest.

Tole je veljalo za Roadsterja. Pogojno še recimo za Modela S in X. Ampak tehnoloških pionirjev, ki so pripravljeni prenesti marsikaj, ni toliko, da bi pokupili 100k in več Modelov 3 na četrtletje, kolikor cilja Tesla. Če želijo prodati toliko Modelov 3, jih morajo večino prodati navadnim vsakdanjim kupcem, ki pa pri avtu za 50k ne bodo tako zlahka tolerirali pomanjkljivosti in slabe kvalitete, kot tehnološki zanesenjaki.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

vostok_1 ::

Ne bi se strinjal.

EVji so še vedno nišna panoga in tehnologija ni še tako odrasla kot ICE. Bo pa bistveno hitreje odrasla glede na to, da jecel pogonski sklop toliko preprostejši.
M3 je še vedno avto, ki cilja na uporaben domet ampak za realno ceno.

Doba pionirjev se bo IMO nehala, ko bomo nehali gledat na domet EVjev, ampak ko bomo/boste začeli gledat avto kot celoto.
Saj nihče dandanes ne pride v avtosalon in sprašuje koliko kilometrov narediš z enim tankom. Že podzavestno vemo, da je dovolj za naše potrebe.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

WarpedGone ::

Mene samo čudi, kako da taki strokovnjaki, ki ti kvaliteto izdelka tkole dobro ocenijo iz parih slik, še vedno čumijo na forumih in zapravlajo svoj čas.

Kako hudiča takšno inteligenzzo firme ne zaposlijo za ... whatever, za neki bi že moralo bit uporabno takšno ostro oko.

Dosedanja poročila od ljudi, ki so stvar prijeli v roko so diametralno nasprotna ocenam tu prisotnih strokovnjakov. How da fuq?
Zbogom in hvala za vse ribe

Magic1 ::

Ti se kar tolaži, da boš dobil lepo opremo v 50k€ avtu pri Tesli:))
Magic

s1m0n ::

Osebno mislim, da dokler so ostali deli BEV tako dragi bo pač notranjost trpela. Pri Tesli še bolj saj nimajo nobenega ozadja kot proizvajalec avtomobilov. S tem imajo tudi probleme v QC.

Mislim pa, da to ni nič slabo, če se bo dalo M3 dobit pod 40k€ (brez subvencije)

Unknown_001 ::

WarpedGone je izjavil:

Mene samo čudi, kako da taki strokovnjaki, ki ti kvaliteto izdelka tkole dobro ocenijo iz parih slik, še vedno čumijo na forumih in zapravlajo svoj čas.

Kako hudiča takšno inteligenzzo firme ne zaposlijo za ... whatever, za neki bi že moralo bit uporabno takšno ostro oko.

Dosedanja poročila od ljudi, ki so stvar prijeli v roko so diametralno nasprotna ocenam tu prisotnih strokovnjakov. How da fuq?


Za ostale ne vem ampak jaz sem ogromno vizualne kontrole dal čez med delom v proizvodnji. Vizualna kontrola na manjših serijah, med sortiranjem, sestavljanjem, quality check pred pakiranjem in tudi kakšne meritve mi niso ušle. Tako da... poglej če sem v enem dnevu pregledal na stotine kosov ali tudi tisoče in to gledal skoraj dnevno potem je kakšen očitek o mutenju bolj tko iz trte izvit, se ti ne zdi?

Pozor! Imaš point. Moral bi videti v živo ampak po bežni intuiciji in malo občutka od prej mi ne deluje ravno fantastično na slikah. Saj mogoče zvrha je lepo ko na hitro pogledaš, a gre še lepše in boljše.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

hojnikb ::

WarpedGone je izjavil:



Dosedanja poročila od ljudi, ki so stvar prijeli v roko so diametralno nasprotna ocenam tu prisotnih strokovnjakov. How da fuq?

Confirmation bias @ Wikipedia
#brezpodpisa

Utk ::

BigWhale je izjavil:

Utk je izjavil:


Zate in evropo je kakovost pac nekaj drugega kot za njih. Za njih so nemski avti sicer fini, ampak sloves imajo v rangu alfe romeo pri nas.


Audi, BMW in Mercedes so v ameriki dosti bolj cenjeni kot so cenjeni ameriski avtomobili pri nas, in ne veljajo za kr ene znamke. Nevem od kje pobiras te ideje.

Sej sem napisal kak sloves imajo. Ce ti ne ves kaksnega ima alfa pri nas se pa pozanimaj preden zanikas.

codeMonkey ::

frudi je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Point je še vedno, da je M3 avto za tehnološke pionirje, ki so pripravljeni marsikaj prenest.

Tole je veljalo za Roadsterja. Pogojno še recimo za Modela S in X. Ampak tehnoloških pionirjev, ki so pripravljeni prenesti marsikaj, ni toliko, da bi pokupili 100k in več Modelov 3 na četrtletje, kolikor cilja Tesla. Če želijo prodati toliko Modelov 3, jih morajo večino prodati navadnim vsakdanjim kupcem, ki pa pri avtu za 50k ne bodo tako zlahka tolerirali pomanjkljivosti in slabe kvalitete, kot tehnološki zanesenjaki.


No, če že govorimo o kupcih, potem sem mnenja, da je Tesla 3 ravno toliko dostopna (pri nas malo manj, pa vseeno), da si jo lahko že mnogi privoščijo zaradi imidža in ne le navdušenci nad EV. Takih bo več kot dovolj, pa tudi sekirali se ne bodo kako bo avto narejen. Pomoje ne gre zanemariti tega elementa pri tem avtu.

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Saj mogoče zvrha je lepo ko na hitro pogledaš, a gre še lepše in boljše.

Aja, kritika je, ker niso tanartalepš in tanartabolš?
So tanartalepš in tanartabolš pri bistvu avtomobila - moving from A to B.
Bilo je nekaj rajanja kako je kakih 10% rezervistov skenslalo svoje naročilo.
Še preveč luksuza in lepote je v kabini, js bi si želu da vsaj polovica folka skensla in pridem pol leta prej na vrsto ...
Zbogom in hvala za vse ribe

s1m0n ::

Verjetno se bolj splača kak rabljen model S brez AP in ostale krame ne bo nič dražji od vstopnega M3.

VaeVictis ::

Zanimiv komentar

https://www.designernews.co/stories/878...

I had a chance to drive in one, and I really didn't care for the UI. Nothing felt intuitive. None of the unlabeled(why?) icons could pass the "sniff test." For simple functions like popping the hood or turning on the led headlights, I didn't know where to look. Though I'm sure this would be learned over time, it's disconcerting as a first-time driver (I would never feel comfortable lending this to a friend or family member). Also the lack of tactile feedback and the need to take your eyes off the road made me feel very uncomfortable.

The worst part though was something that no other reviewer seems to have touched on yet. I was a passenger in the Model 3 at night, and the big, glowing screen in the front of the car was a huge distraction that I kept wanting to wish away. It's like having a television in your bedroom when you're trying to sleep at night. It's this big, bright screen (it dims but it doesn't dim too low, I never tried but I can't imagine that Tesla lets you turn it off). It needs blue-light (flux) to deal with the eye strain. Regardless of where in the car I was sitting (passenger seat or back seats) my attention was fixed to the screen and I couldn't look away. There's just so much going on on it (from Sirius XM cover art to fancy rendered tesla models and popping icons) that it's hard to look away.

Honestly I stare at a computer screen all day long and my screen-less commute to work is some sweet respite. This may not be an issue during the day, but it certainly affected me at night. If you're trying to imagine what it's like, think about long road-trips or taxi drives you've taken at night where there's a screen staring in your face you can't turn off (whether it's mounted on the seatback or a GPS maps app mounted on the windshield/dashboard). At night, I greatly prefer subtle, blue or red glowing accented buttons, switches and knobs with proper tactile feedback.

There were some other things about the car that bothered me (the door handles were unnervingly difficult to open with one hand and the lack of foot space in the rear seats (not because the seats were too close but because to accommodate the battery the floor is so high it feels like you're sitting in the third row of an SUV where your knees are in your chest). There was also lots of road noise on the highway (whether that's because there was no engine noise to mitigate it, I'm not certain). Also when the car accelerates, the inverter emits this incredibly off-putting whining sound. I had a preorder but I canceled it. I couldn't justify being an early-adopter for 50k. Sign me up for the 3.1!

dj_uro ::

zanimivo... morebiti bo ta članek imel kaj teže; ker če bi te pomisleke mi na ST zapisali bi nas dotični zagovorniki tako skurcali češ kaj si vi idioti mislite je vaš problem in je čisto irelevantno za Teslo in M3...
vw-klub.si

WarpedGone ::

For simple functions like popping the hood or turning on the led headlights, I didn't know where to look.




Nesposoben, butast al baraba?
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

Iz UX stalisca je tisti OPEN na ekranu bolj podoben indikatorju kot gumbu. In ce isces gumb, ga lahko spregledas. Nic katastrofalnega sicer ampak tudi nic taksnega, da bi se moral vprasati ce je uporabnik butast. Ce pa te sheme avtomobila ni vedno na ekranu, potem je bil pa uporabnik povsem upraviceno zmeden.

WarpedGone ::

Šur... gliha skup štriha.
Zbogom in hvala za vse ribe

VaeVictis ::

Koliko je še takih UX bedarij, da jih "butasti" uporabniki ne bodo znali uporabljati oz. da so po nepotrebnem zakomplicirane?

Pro_moted ::

WarpedGone je izjavil:

Šur... gliha skup štriha.


Tako kot si rekel, eni ste malo zaslepljeni z Tesla marketingom in ves čas isto blodite.. 60-70 let dodelav , izboljšav , prilagajanj armaturke vozniku , sedaj nič več ne šteje. FFS cele knjige so o tem napisane! Musk je na armaturko napopal televizijo in sedaj moramo vsi to sprejet , kot najboljše, drugače smo idioti.Lahko se delaš pametnega kolikor hočeš, ta televizija je ergonomski in varnostni polom. Ko bodo skupaj spravili konkreten "voice command" in konkreten "heads up display", potem lahko zaradi mene dajo noter pet takšnih televizij. Do takrat pa ne hvalite dreka, samo zato , ker stojite v njem.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

BigWhale ::

Ok, dejmo se sprijaznit, da avtomobili niso nek UX vrhunec, pa ceprav so napisali kup knjig o tem. Tudi drugi proizvajalci niso ravno za prehvalit.

Dejmo ne pozabit VW vklopa meglenk, kjer moras gumb, ki se sicer vrti, potegnit ven, da vklopis meglenke. Ali pa tistega avtomatskega menjalnika v obliki vrtljivega gumba. Zraven njega skoraj enak vrtljiv gumb za nastavljanje klime. Potem je tukaj se oplovih 43 gumbov in zraven se display z menuji in vrtljivim gumbom. Stvar zgleda bolj komplicirana kot space shuttle.

Model 3 je korak v pravo smer, ampak je samo pol koraka, ker izbira radijskih postaj, ki se skriva tri nivoje globoko v menijih, ni nekaj kar bilo uporabniku prijazno. Nastavljanje hitrosti brisalcev je pa nekaj kar sploh ne sodi v menije. Pa je lahko se nevem kako dober senzor za dez.

PARTyZAN ::

Pro_moted: ne pravim, da je Teslina izvedba perfektna, ampak spomni se časov, ko je Nokia dominirala "smartphone" trg in kaj se je zgodilo po izidu prvega iPhona.

Pro_moted ::

PARTyZAN je izjavil:

Pro_moted: ne pravim, da je Teslina izvedba perfektna, ampak spomni se časov, ko je Nokia dominirala "smartphone" trg in kaj se je zgodilo po izidu prvega iPhona.



Nobena notranjost ni perfektna, ampak tale ekran in odsotnost vseh gumbov, je pa čisto mimo. Saj je čisto jasno zakaj je tako. Takšna izvedba je maksimalno poenostavila izdelavo notranjosti.

Tole je pa lepa in funkcionalna notranjost:

 1

1

AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

Okapi ::

Malo je treba šparati, dobri gumbi in stikala so draga, malo pa je Musk žrtev lastnih fantazij o avtu, ki sam vozi. V takem boš res rabil samo eno "tablico".

Pro_moted ::

Okapi je izjavil:

Malo je treba šparati, dobri gumbi in stikala so draga, malo pa je Musk žrtev lastnih fantazij o avtu, ki sam vozi. V takem boš res rabil samo eno "tablico".


Aja , sem pozabil da ima Musk že svoje avte za popolnoma avtonomne. V tem primeru res nič ne rabiš. Mogoče kakšno knjigo, da ti ni dolgčas.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

Unknown_001 ::

BigWhale je izjavil:

Ok, dejmo se sprijaznit, da avtomobili niso nek UX vrhunec, pa ceprav so napisali kup knjig o tem. Tudi drugi proizvajalci niso ravno za prehvalit.



Naredi bolje.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

BigWhale ::

Eh, zakaj? Nisem zaposlen v avto industriji. Bi znal nardit bolje? Mogoce. A zarad tega ne smem jamrat, da je nekaj sranje? Ne, vseen lahk jamram.

Utk ::

Kar je res je res, ce bi lahko s tipkami na volanu upravljal lcd, bi sigurno utisali nekaj kritik, brez dodatnih stroskov.
Pa s hud-om tudi, z minimalnim stroskom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Kar je res je res, ce bi lahko s tipkami na volanu upravljal lcd, bi sigurno utisali nekaj kritik, brez dodatnih stroskov.
Pa s hud-om tudi, z minimalnim stroskom.


O tem je bilo govora na zacetku. Dva stiri smerna joysticka in vso upravljanje z volana.
««
30 / 180
»»