» »

Menjalnik naprj/nazaj (avtomatski)

Menjalnik naprj/nazaj (avtomatski)

1
2
»

c3p0 ::

Ne vem zakaj avtomatske menjalnike še kar rinejo na staro mesto. Ni nobene potrebe za to, pa še praktično ni. MB je to rešil, vsaj na nekaterih modelih. Roka ne rabi it z volana.

Ales ::

raufnk je izjavil:

Ales je izjavil:

Zaradi avtomatika dejansko pomožno zavoro tako redko uporabljam, da se potem vsake toliko časa spomnim, in se pri čisto nizki hitrosti ustavim z njo. Čisto toliko, da jo očistim.


Pa ti veš da avto nima dodatne zavore, ki jo je potrebno čistiti?
Ročna je samo ločen sistem, ki zategne zadnje zavore (tiste, ki jih uporabljaš med vožnjo) mimo hidravlike (z elektromotorjem ali "zajlo").

Moj ma ločen sistem. Na zadnjih kolesih ima še bobnaste zavore, poleg diskov.

Steinkauz ::

c3p0 je izjavil:

Ne vem zakaj avtomatske menjalnike še kar rinejo na staro mesto. Ni nobene potrebe za to, pa še praktično ni. MB je to rešil, vsaj na nekaterih modelih. Roka ne rabi it z volana.



Tko ma en kup ameriškiv avtomobilov.
Sam oni so že mal dlje vajeni avtomatikov.

c3p0 ::

So imeli že nekdaj, še čisto mehanske. Kako je zdaj, nisem preverjal. Definitivno pa zelo uporabno, spodaj pa prostor za kak predalček več.

MrStein ::

UganiKdo je izjavil:

O cem sedaj bluzis? Spraseval si v kateri situaciji ne uporabis obojega hkrati torej premika menjalnika v park in ti. "rocne" zavore.

In si dobil odgovor. Al sedaj revez mislis, da ima avto se loceno "rocno" zavoro? Bos moral ti malo v kak avto salon pogledat.

Sem ti lepo povedal, da tvoj primer ni protiprimer za to o čemer govorimo (kar so potrdili že drugi, ker imajo avto ki deluje točno tako).
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

GRT ::

krho je izjavil:

UganiKdo je izjavil:

Dejansko pa potrebe po njem ni več in bi lahko praktično avto imel samo še tipki naprej in nazaj.

Električni Ioniq ima tipke....
In ko sem ga imel na testni vožnji, sem čisto vsakič, ko je bilo treba "prestaviti" moral pogledati dol. Se pa med vožnjo najbrž ne zgodi nič, če pritisneš kakšno bedarijo, ker je vmes tako ali tako še CPU.


To je že mal zadi. ;(( Naslednje serije bodo imele to na touch screenu.

c3p0 je izjavil:

Ne vem zakaj avtomatske menjalnike še kar rinejo na staro mesto. Ni nobene potrebe za to, pa še praktično ni. MB je to rešil, vsaj na nekaterih modelih. Roka ne rabi it z volana.


Amerikaneri so to rešili že pred 100 leti. Spet malo zadi.

UganiKdo ::

MrStein je izjavil:

UganiKdo je izjavil:

O cem sedaj bluzis? Spraseval si v kateri situaciji ne uporabis obojega hkrati torej premika menjalnika v park in ti. "rocne" zavore.

In si dobil odgovor. Al sedaj revez mislis, da ima avto se loceno "rocno" zavoro? Bos moral ti malo v kak avto salon pogledat.

Sem ti lepo povedal, da tvoj primer ni protiprimer za to o čemer govorimo (kar so potrdili že drugi, ker imajo avto ki deluje točno tako).


tablete popustile, al kaj bi rad povedal? moj primer je bil pač odgovor na tvoje vprašanje in sicer, zakaj je ločena kontrola za P -menjalnik in (P) - "ročna" zavora. In niti eden ni omenil avtomobila, ki ločenih kontrol.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

c3p0 ::

GRT je izjavil:


Amerikaneri so to rešili že pred 100 leti. Spet malo zadi.


In pomembno je kdaj so to rešili, ker? Drži se pointa.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

UI / UX v avtomobilih (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16723505 (1873) PARTyZAN
»

Kako pretentati samovozeče avtomobile z zlonamernimi prometnimi znaki (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Varnost
8322931 (18190) Mare2
»

Meglenke ponoči (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11727183 (25233) BigWhale
»

Avtomatski menjalnik in pomoč pri speljevanju v klanec (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6121667 (19260) Mavrik

Več podobnih tem