Forum » Na cesti » UI / UX v avtomobilih
UI / UX v avtomobilih
IL_DIAVOLO ::
Kaj točno je narobe z vrtljivim gumbom? Zelo pregledno in prirocno.
Sem se se enkrat peljal s cliotom in se celo pot matral s tisto ročko da sem nasel dolge luci(ni mi uspelo), da sploh ne omenjam ko zelis nastaviti, da se luci samodejno ugasnejo.
Gumbi na volanu? Motec faktor, ki te samo motijo med voznjo.
V golfu 2001 ne najdem niti ene nepomembne tipke. Samo tisto kar rabis.
Sem se se enkrat peljal s cliotom in se celo pot matral s tisto ročko da sem nasel dolge luci(ni mi uspelo), da sploh ne omenjam ko zelis nastaviti, da se luci samodejno ugasnejo.
Gumbi na volanu? Motec faktor, ki te samo motijo med voznjo.
V golfu 2001 ne najdem niti ene nepomembne tipke. Samo tisto kar rabis.
borisk ::
zici pa iz flanelaste strajce švarcvaldskega gozdarja :) ja vem kaj ta vzorec pomeni častilcem VW ampak cmon, poglej kak je
IL_DIAVOLO ::
Vazne so barvne kombinacije...poglej v kaki barvi so tepihi, volan, prestavna rocica. Ampak ja, dobro da tebe vzorec spominja na flanelasto srajco. In poglej bočne opore, to je super sa sportno voznjo, da te ne prematava po avtu. Notranjost je top v tem cenovnem razredu.
J.McLane ::
Cenovni razred takega Golfa pa je?? Samo tolk da vemo s čim prmerjat.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Pro_moted ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Kaj točno je narobe z vrtljivim gumbom? Zelo pregledno in prirocno.
Sem se se enkrat peljal s cliotom in se celo pot matral s tisto ročko da sem nasel dolge luci(ni mi uspelo), da sploh ne omenjam ko zelis nastaviti, da se luci samodejno ugasnejo.
Gumbi na volanu? Motec faktor, ki te samo motijo med voznjo.
V golfu 2001 ne najdem niti ene nepomembne tipke. Samo tisto kar rabis.
Kaj te moti gumb za glasnost radia in prestavljanje postaj in komadov ? Vse dosežeš brez da gledaš s palcem na eni roki?
Ali pa nastavitev tempomata na drugi strani, prav tako s palcem ene roke. Tako da v nobeni situaciji ne rabiš spustit nobene roke z volana.
Ali pa da dvigneš telefon, klikneš s palcem, brez da gledaš ali razmišljaš ali spuščaš volan.
To imajo sedaj vse znamke , kot opcijo. Ene malo boljše, druge malo slabše.
No saj, kakor komu paše. Meni osebno je to lažje, kot se stegovat levo in desno po armaturki. V bistvu mi je bil to kar pomemben kriterij pri izbiri avta. Če si pa ne moreš zapomnit 20 gumbov v avtu , potem pa je res problem. Na srečo je dandanes ogromno izbire in se za vsakega kaj najde. Za ene je celo televizija na sredini OK.
V Golfu 2001 pa ne moreš najt nobene tipke, ker nič nima razen radia. Saj večina 2017 letnikov tudi nima nič, glede na to da je vsak "gumb" doplačila 500 evrov, tako kot je to značilno pri švabih.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
GrimReaper ::
springfield je izjavil:
GTI pa ze ni 16k
To je Polo in ne Golf. In sicer Polo V, se pravi prejšnja generacija.
Cene za novega 6. generacije pa:
1.5 TSI 150 Highline - 19.555€
2.0 GTI 200 - 20.798€
Ampak to je brez dodatne opreme, če greš sestavljat avto se takoj nabere še 2-4k€.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
J.McLane ::
Glede UI je potrebno ločiti kaj je intuitivno ko prvič sedeš v avto in kaj (p)ostane moteče po več letni uporabi. Luči ala VW ali luči ala Clio, je na dolgi rok čisto isti pes. Mene motijo kakšni gumbi ki so skriti pod volanom, res da se jih uporablja zelo redko ampak ravno zaradi tega pozabiš kje so, vidiš jih pa zelo težko, tudi obvolanske ročke imajo nekateri avti točno tam kjer so kraki volana in ko pelješ naravnost res ne vidiš kje prižgati meglenko ali zadnji brisalec.
Ena firma pa težko gre v čisto spremembo, če bi obstajal nek standard, ker vseeno veliko kupcev prisega na isto znamko in jim je v avtu že vse poznano. Zanimivo je kako je Ford Model T imel za današnje čase zelo čudno upravljanje osnovnih funkcij vožnje in se je kljub množičnosti tega modela šlo naprej po drugi poti (hvala bogu ):
Ena firma pa težko gre v čisto spremembo, če bi obstajal nek standard, ker vseeno veliko kupcev prisega na isto znamko in jim je v avtu že vse poznano. Zanimivo je kako je Ford Model T imel za današnje čase zelo čudno upravljanje osnovnih funkcij vožnje in se je kljub množičnosti tega modela šlo naprej po drugi poti (hvala bogu ):
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
jero_no1 ::
J.McLane ::
Tudi če ni nič v avtu so tu velika distrakcija telefoni.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
J.McLane ::
Tule je še en fancy UI, Range Rover Velar:
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
m0LN4r ::
Ko bi vsaj ljudje ta cas ki ga uporabljajo za drkanje po touch screenih gledali na cesto, svet bi bil lepsi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
HotBurek ::
Tale infotainment šit posiljevanje z useless elektroniko je slaba novica za "nas", tiste, ki bi hoteli imet 3 pedale in normaln šalthebl (330d se sploh ne dobi več z ročnim menjalnikom), volan ki ni posejan s tipkami kot ena novoletna jelka (na volanu prosim 4 tipke; glasnost +/-, ter next/previous, nič več) in sredinski del, kjer ni displeya. Za piko na i prosim še za analogne (mehanske!) števce hitrosti in obratov.
Od elektronike pa en USB, da lahko musko poslušam.
Asking to much?
Sam osebno novih avtov skoraj ne čekiram, gledam pa starejše od tega, kar imam sedaj. Če bi imel E36 (M3), bi se še med spanjem smejal. :)
Posiljevanje s to elektroniko v avtu bo sfkl ves užitek v vožnji.
Od elektronike pa en USB, da lahko musko poslušam.
Asking to much?
Sam osebno novih avtov skoraj ne čekiram, gledam pa starejše od tega, kar imam sedaj. Če bi imel E36 (M3), bi se še med spanjem smejal. :)
Posiljevanje s to elektroniko v avtu bo sfkl ves užitek v vožnji.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
IL_DIAVOLO ::
m0LN4r ::
Tale infotainment šit posiljevanje z useless elektroniko je slaba novica za "nas", tiste, ki bi hoteli imet 3 pedale in normaln šalthebl (330d se sploh ne dobi več z ročnim menjalnikom), volan ki ni posejan s tipkami kot ena novoletna jelka (na volanu prosim 4 tipke; glasnost +/-, ter next/previous, nič več) in sredinski del, kjer ni displeya. Za piko na i prosim še za analogne (mehanske!) števce hitrosti in obratov.
Od elektronike pa en USB, da lahko musko poslušam.
Asking to much?
Sam osebno novih avtov skoraj ne čekiram, gledam pa starejše od tega, kar imam sedaj. Če bi imel E36 (M3), bi se še med spanjem smejal. :)
Posiljevanje s to elektroniko v avtu bo sfkl ves užitek v vožnji.
Se povsem strinjam. Voznja in znjo povezan uzitek bi morala biti primarna dejavnost v avtu.
Tudi ne stekam jamranja za postavljanje dolocenih gumbov. Recimo meglenke, zakaj bi morale smetati na volanu ce jih uporabis 20-50x letno. Pa tudi z 300kmh ne priletis v meglo, da bi moral bliskovito najt salter. Najprej prilagoditi hitrost in potem vklopit meglenke, ce je to res potrebno.
No recimo tule voditelj zelo dobro pove kaj si misli o oplovi postavitvi zadev:
Se pa da vsega navadit, ce dovolj dolgo vztrajas. Meni in mojim prstom VAG tipke lezijo najbolj.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
J.McLane ::
Jaz pa ne razumem zakaj bi v avtu moral sam šaltat? Blagor vam ki imate take spartnaske zahteve, saj si lahko kupite Dacio za 8k €, bogi jaz pa moram kupovat avto za 30k € da dobim tisto kar hočem, pa še to ni to
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
D3m ::
V nedeljo so imeli v arboretumu Volčji potok malo predstavitev Dacie.
Vam povem, da se mi je spomin vrnil za čas prve generacije Clio.
Dacia je za nezahtevnega kupca.
Vam povem, da se mi je spomin vrnil za čas prve generacije Clio.
Dacia je za nezahtevnega kupca.
|HP EliteBook|R5 6650U|
HotBurek ::
Jaz pa ne razumem zakaj bi v avtu moral sam šaltat?
Because i want to! :)
Tale model razloži vse na 15 let starih bimerjih v 15 minutah.
Because i want to! :)
Tale model razloži vse na 15 let starih bimerjih v 15 minutah.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
J.McLane ::
Saj jaz na dirkališču tudi hočem sam šaltat, na cesti mi je pa to postalo odveč, morda to naredijo leta, kdo bi vedel.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
IL_DIAVOLO ::
Jaz pa ne razumem zakaj bi v avtu moral sam šaltat? Blagor vam ki imate take spartnaske zahteve, saj si lahko kupite Dacio za 8k €, bogi jaz pa moram kupovat avto za 30k € da dobim tisto kar hočem, pa še to ni to
Rocni menjalnik je dalec od tega da bi bil za tiste, ki si ne morejo privosciti avta z avtomatskim-tvoja poanta. Avtomat je primeren za starejse strice in tete, ki nimajo vec tako dobrih telesnih sposobnosti.
Rocni menjalnik je pogoj, da uživaš v dinamicni voznji in mislim, da je prestavno razmerje na kaksnih klancih precej nesorazmerno. Nasploh sovrazim, ce nimam 100% kontrole nad vozilom. Mora biti dolgocasno, ko ti vedno salta pri 4k obratih. Samo jaz vem, pri kakšnih obratih saltat, tega ne more vedeti ne proizvajalec, ne moj sosed. Kako bi pogresal saltanje iz 3. v 4
Sgt. Lipnikar ::
Novopeceni lastnik DSG menjalnika... pa to je taka milina. Tekoce prestavlja, sploh ne cutis kdaj prestavi.
Od kar ga imam se nisem pomislil na to, da bi zamenjal za rocni menjalnik.
Ma kaki "potrebujem 100% kontrolo nad avtomobilom"...to si sam eni govorijo, da se boljse pocutijo ;)
Govorim za day-to-day voznjo kuca-posao, posao-kuca. Na drkaliscu je druga pesem.
Od kar ga imam se nisem pomislil na to, da bi zamenjal za rocni menjalnik.
Ma kaki "potrebujem 100% kontrolo nad avtomobilom"...to si sam eni govorijo, da se boljse pocutijo ;)
Govorim za day-to-day voznjo kuca-posao, posao-kuca. Na drkaliscu je druga pesem.
J.McLane ::
Cena ni letela samo na menjalnik, ampak na celoten oskubljen UI, ki bi ga nekateri tule radi imeli.
Avtomatika šaltaš z gas pedalom, ko se navadiš točno veš kako avto z nogo prešaltat v željeno prestavo.
Avtomatika šaltaš z gas pedalom, ko se navadiš točno veš kako avto z nogo prešaltat v željeno prestavo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
FTad ::
Sgt. Lipnikar je izjavil:
Novopeceni lastnik DSG menjalnika... pa to je taka milina. Tekoce prestavlja, sploh ne cutis kdaj prestavi.
Od kar ga imam se nisem pomislil na to, da bi zamenjal za rocni menjalnik.
Ma kaki "potrebujem 100% kontrolo nad avtomobilom"...to si sam eni govorijo, da se boljse pocutijo ;)
Govorim za day-to-day voznjo kuca-posao, posao-kuca. Na drkaliscu je druga pesem.
Ja jaz tudi mencam med rocnim in avtomatikom. Glede na to, da naredim 90% km letno na AC, bi bila verjetno res milina sama vozna, skupaj z lane assistom, blind spot in traffic assist nadgradnjo ter seveda radar cruise control.
Mencam edino, ker je pac glede dsg-ja mesan feedback, vzdrzevanje (na 60kkm menjava olja) - menda drago, in drazja zacetna cena.
MrStein ::
Primer UI faila:
indikator/lučka postavljen pod volan - vidiš ga le, če se skloniš. Znamka? Mercedes. Novi avto, nič iz leta 1960.
Ročno menjalnik: Njegovo hvaljenje mi zveni kot najstnikovo hvaljenje samozadovoljevanja: Ja, ta občutek, ko ga držiš v roki, neverjetno!
Vsak gumb, stikalo ali vzvod je nepotrebna distrakcija voznika. Pri enih sicer ni tehnološke rešitve in mora biti, za druge pa ni izgovorov.
indikator/lučka postavljen pod volan - vidiš ga le, če se skloniš. Znamka? Mercedes. Novi avto, nič iz leta 1960.
Ročno menjalnik: Njegovo hvaljenje mi zveni kot najstnikovo hvaljenje samozadovoljevanja: Ja, ta občutek, ko ga držiš v roki, neverjetno!
Vsak gumb, stikalo ali vzvod je nepotrebna distrakcija voznika. Pri enih sicer ni tehnološke rešitve in mora biti, za druge pa ni izgovorov.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
HotBurek ::
Kako ste zadovoljni z elektronsko ročno, tisti ki imate elektroniko radi?
Sicer pa je problem s temi ročnimi menjalniki, da jih ni v ponudbi. Naj naredijo za vsak model avta oba menjalnika, pa si lahko potem sam izbereš, kaj bi imel.
Isto s cagri za hitrost, neki displey-ji pa te fore. In dejlight funkcija, da so lepo dijode spredaj prižgane, zadaj na avtu pa čista tema in direkt v tunel. Folk dans luči ne zna več prižgat.
Ni čudno, da v najbolj zeleni prestolnici na svetu vsak dan vidiš Golfa 2ko. ;)
Sicer pa je problem s temi ročnimi menjalniki, da jih ni v ponudbi. Naj naredijo za vsak model avta oba menjalnika, pa si lahko potem sam izbereš, kaj bi imel.
Isto s cagri za hitrost, neki displey-ji pa te fore. In dejlight funkcija, da so lepo dijode spredaj prižgane, zadaj na avtu pa čista tema in direkt v tunel. Folk dans luči ne zna več prižgat.
Ni čudno, da v najbolj zeleni prestolnici na svetu vsak dan vidiš Golfa 2ko. ;)
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
IL_DIAVOLO ::
Sgt. Lipnikar je izjavil:
Novopeceni lastnik DSG menjalnika... pa to je taka milina. Tekoce prestavlja, sploh ne cutis kdaj prestavi.
Od kar ga imam se nisem pomislil na to, da bi zamenjal za rocni menjalnik.
Ma kaki "potrebujem 100% kontrolo nad avtomobilom"...to si sam eni govorijo, da se boljse pocutijo ;)
Govorim za day-to-day voznjo kuca-posao, posao-kuca. Na drkaliscu je druga pesem.
Ja saj to milina...penzionistično razmišljanje.
PARTyZAN ::
Ja, vsi ostali moramo met pa VTEC in šaltat na 8500rpm, da ne izpademo penzionisti.
Bi prej rekel, da je to F&F razmišljanje. Boy racer, yo.
Elektronska ročna zavora? Če si diavolo pol je to no go, ker ko se pelješ po fasngo v špara ne moreš avta parkirat v box z ročno. Če si pa normalen uporabnik pa ni neke spremembe, gumb pritisneš ko parkiraš.
Bi prej rekel, da je to F&F razmišljanje. Boy racer, yo.
Elektronska ročna zavora? Če si diavolo pol je to no go, ker ko se pelješ po fasngo v špara ne moreš avta parkirat v box z ročno. Če si pa normalen uporabnik pa ni neke spremembe, gumb pritisneš ko parkiraš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PARTyZAN ()
m0LN4r ::
Jaz sem delal testno voznjo samo z avtomatikom, urco pa pol po okolici in v mestu. Odlocil sem se za rocni menjalnik, ravno zaradi te testne voznje. Z gumbi se nisem ukvarjal.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
MrStein ::
Elektronska ročna zavora? Če si diavolo pol je to no go, ker ko se pelješ po fasngo v špara ne moreš avta parkirat v box z ročno. Če si pa normalen uporabnik pa ni neke spremembe, gumb pritisneš ko parkiraš.
Ne, ravno to je fora, da ne pritiskaš.
Niti ko se ustaviš na klancu in speljuješ.
Me zanima koilko teh dinamikov ročno mešanico "naštimava", pa polnilni tlak. Saj ja tega užitka ne boš prepusil stroju, al'?
Pa čok imate vsi ročni, a ne?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
HotBurek ::
Bol smiselno se je vprašat, če bi imel pri novem Golfu npr. dve ročni; klasično in elektrosnko. Katero bi izbral?
Jst sm že peljal tako avto in ne, elektronska ročna no go.
Pa tudi ne razumem, zakaj bi te, bolj mehanske avte, enačil z nekim divnjanje pod nujo. Gre se za občutek med vožnjo, kaj ti avto "sporoča" naza in kolk kontrole imaš. Bi blo prav zanimivo peljat avto z elektronskim volanom, ki nima feedback-a od koles. :)
Jst sm že peljal tako avto in ne, elektronska ročna no go.
Pa tudi ne razumem, zakaj bi te, bolj mehanske avte, enačil z nekim divnjanje pod nujo. Gre se za občutek med vožnjo, kaj ti avto "sporoča" naza in kolk kontrole imaš. Bi blo prav zanimivo peljat avto z elektronskim volanom, ki nima feedback-a od koles. :)
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
BigWhale ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Nasploh sovrazim, ce nimam 100% kontrole nad vozilom.
Potem moras kupit avto iz leta 1964, iz avta moras pol vrzt ven se sinhroni menjalnik. Servo volanov, ABSov, ESRjev in podobnih zadev pa sploh omenjali ne bomo.
IL_DIAVOLO je izjavil:
Mora biti dolgocasno, ko ti vedno salta pri 4k obratih.
Ti se nikoli nisi vozil avtomobila z avtomatskim menjalnikom, a ne?
IL_DIAVOLO je izjavil:
Samo jaz vem, pri kakšnih obratih saltat, tega ne more vedeti ne proizvajalec, ne moj sosed. Kako bi pogresal saltanje iz 3. v 4
V resnici je racunalnik v avtomobilu precej bolj pameten kot ti in zna lepse in bolj ucinkovito menjat prestave. Ampak tebi se lahko pa se naprej zdi, da si boljsi. :)
MrStein ::
Ti se nikoli nisi vozil avtomobila z avtomatskim menjalnikom, a ne?
Vprašanje če je sploh kakega vozil.
A nam zaupa število let voznih izkušenj?
Need for Speed se seveda ne šteje.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
BigWhale ::
Jaz nevem, kako se vi sploh pogovarjate z avtomobilom, ki nima rocnega zaganjalnika. Kako hudica veste, da ste avto pravilno sploh vzgali, ce ima avtomatski zaganjalnik. Sure, samo kljuc obrnes, ampak ne cutis pa tistega kick-backa, ki ti lahko roko spahne. Dejansko ne ves kako se je avto zagnal.
Pri rocnem zaganjalniku pa to _cutis_ avto ti govori nazaj!
Pri rocnem zaganjalniku pa to _cutis_ avto ti govori nazaj!
BigWhale ::
Kako ste zadovoljni z elektronsko ročno, tisti ki imate elektroniko radi?
Jaz jo imam na osem let starem Scenicu, ki sem ga podedoval. Zdaj se sprasujem zakaj niso tega ze prej pogruntali. Speljevanje z rocno mi ni bil nikoli problem in sem vedno prakticiral to. Zdaj se mi pa zdi trapast sploh se zategovati tisto rocno.
Kaj pa ce crkne? Crkne lahko se milijon drugih stvari. Nikoli ne bom pozabil kako je na Zastavi 101 sla zajla za sklopko. :>
MrStein ::
To ti je zgolj avtomobil hotel nekaj povedati, ti brezčutnež pa si preslišal!!!
;)
;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
BigWhale ::
m0LN4r ::
Varnosti pas pripenjate sami? Ne dogaja se vam, da pozabljate odpet pasa?
Em zakaj pa nebi nekaj tipk na volanu zamenjali pospesevanje in zaviranje? Sej smo pa vsi vozili s tipkovnico, boljse kot v real lifu z volanom in pedali.
Em zakaj pa nebi nekaj tipk na volanu zamenjali pospesevanje in zaviranje? Sej smo pa vsi vozili s tipkovnico, boljse kot v real lifu z volanom in pedali.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
IL_DIAVOLO ::
Ti se nikoli nisi vozil avtomobila z avtomatskim menjalnikom, a ne?
Vprašanje če je sploh kakega vozil.
A nam zaupa število let voznih izkušenj?
Need for Speed se seveda ne šteje.
Cca 7 let + nobene nesrece + nobene kazni
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IL_DIAVOLO ()
Mavrik ::
Em zakaj pa nebi nekaj tipk na volanu zamenjali pospesevanje in zaviranje? Sej smo pa vsi vozili s tipkovnico, boljse kot v real lifu z volanom in pedali.
To že mamo in je super.
The truth is rarely pure and never simple.
IL_DIAVOLO ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Nasploh sovrazim, ce nimam 100% kontrole nad vozilom.
Potem moras kupit avto iz leta 1964, iz avta moras pol vrzt ven se sinhroni menjalnik. Servo volanov, ABSov, ESRjev in podobnih zadev pa sploh omenjali ne bomo.
To so varnostni mehanizmi, avtomatik pa to ni, tako da ne mesat jabolk in hrusk. Avtomatik, tempopat, parking senzorji so mehanizmi za nesposobne in lene voznike.
IL_DIAVOLO je izjavil:
Mora biti dolgocasno, ko ti vedno salta pri 4k obratih.
Ti se nikoli nisi vozil avtomobila z avtomatskim menjalnikom, a ne?
Ne nisem, sem se pa peljal v njem in nisem bil impresioniran.
IL_DIAVOLO je izjavil:
Samo jaz vem, pri kakšnih obratih saltat, tega ne more vedeti ne proizvajalec, ne moj sosed. Kako bi pogresal saltanje iz 3. v 4
V resnici je racunalnik v avtomobilu precej bolj pameten kot ti in zna lepse in bolj ucinkovito menjat prestave. Ampak tebi se lahko pa se naprej zdi, da si boljsi. :)
To pa zelo dvomim...avtomatik ni toliko pameten, da bo zaznal kdaj se peljes v klanec oz. iz klanca. Jaz lahko
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IL_DIAVOLO ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 78707 (30131) | WizzardOfOZ |
» | Novi Golf 8 (strani: 1 2 3 4 … 11 12 13 14 )Oddelek: Na cesti | 90664 (52003) | Buggy |
» | VW Golf 8 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 17683 (13851) | krucymucy |
» | Kaj mora obvezno imeti avto ki ga kupujete? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 63927 (51655) | Netrunner |
» | Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 57666 (50276) | SuperVeloce |