Forum » Na cesti » Menjalnik naprj/nazaj (avtomatski)
Menjalnik naprj/nazaj (avtomatski)
MrStein ::
Zakaj je menjalnik "naprej" za vožnjo nazaj in "nazaj" za vožnjo nazaj?
Ne samo dizajn na sliki, ampak še precej drugih.
Zdi se kot kontra logika. Je kaki razlog ali zgolj "odnekdaj to tako počnemo" ?
PS: In zakaj dva P stikala? (vem kaj počneta, zanima me, ali je res nujno ločiti oba? Kaj se s tem pridobi?)
Ne samo dizajn na sliki, ampak še precej drugih.
Zdi se kot kontra logika. Je kaki razlog ali zgolj "odnekdaj to tako počnemo" ?
PS: In zakaj dva P stikala? (vem kaj počneta, zanima me, ali je res nujno ločiti oba? Kaj se s tem pridobi?)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Ales ::
Eh, tako si vprašal, da sem te najprej narobe razumel.
Položaj posameznih prestav na menjalniku ima določen smisel, ki ga vidiš, ko uporabljaš zadevo. Jaz to razumem kot: najprej si parkiran, P, potem greš v rikverc s parkinga, R, potem preko lera, N, začneš voziti, D.
Na vseh avtomatskih menjalnikih, kar sem jih srečal, je bil razpored enak. PRND, povsod isto. Kar je po moje odličen pristop k dizajnu, da se ljudje ne medejo preveč.
Kar se tiče dveh P stikal - sploh ne gre za isto stvar. Nista le dva stikala, pač pa dva ločena sklopa v avtomobilu.
P oz. "park" na menjalniku, zaskoči sam menjalnik. Hard lock, tega med vožnjo ne boš šel počet, niti ne moreš.
Drugi (P) na sliki je ločena, pomožna zavora, kot mora biti v vsakem avtu. "Ročna", ki nima veze z menjalnikom.
Položaj posameznih prestav na menjalniku ima določen smisel, ki ga vidiš, ko uporabljaš zadevo. Jaz to razumem kot: najprej si parkiran, P, potem greš v rikverc s parkinga, R, potem preko lera, N, začneš voziti, D.
Na vseh avtomatskih menjalnikih, kar sem jih srečal, je bil razpored enak. PRND, povsod isto. Kar je po moje odličen pristop k dizajnu, da se ljudje ne medejo preveč.
Kar se tiče dveh P stikal - sploh ne gre za isto stvar. Nista le dva stikala, pač pa dva ločena sklopa v avtomobilu.
P oz. "park" na menjalniku, zaskoči sam menjalnik. Hard lock, tega med vožnjo ne boš šel počet, niti ne moreš.
Drugi (P) na sliki je ločena, pomožna zavora, kot mora biti v vsakem avtu. "Ročna", ki nima veze z menjalnikom.
mihagr ::
Kot pravi sandmat, ampak zakaj. Zato ker se Amerikanci zapeljejo v parkirni prostor naprej in nato menjalnik v P. Ko pa se odpeljejo je najprej R -reverz nazaj, kar je zopet pravilno. Pomisli kaj bi bilo pri njih, če bi menjalnik imel poziciji P in D skupaj.
MrStein ::
Daj no, če znajo preiti iz gor dol, ter P-R-N-D-L na gor R/dol D, bodo znali tudi na dol R/gor D. Tako neumni spet niso. Po moje jih bolj zmede, da je P zdaj ločen gumb, ne pa del "prestavne ročice".
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
MrStein ::
Kar se tiče dveh P stikal - sploh ne gre za isto stvar. Nista le dva stikala, pač pa dva ločena sklopa v avtomobilu.
P oz. "park" na menjalniku, zaskoči sam menjalnik. Hard lock, tega med vožnjo ne boš šel počet, niti ne moreš.
Drugi (P) na sliki je ločena, pomožna zavora, kot mora biti v vsakem avtu. "Ročna", ki nima veze z menjalnikom.
Hmm: >>>vem kaj počneta, zanima me, ali je res nujno ločiti oba?<<<
Koliko je situacij, ko parkiraš, ampak ne parkiraš toliko, da bi P stisnil?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Ales ::
sandmat ::
Daj no, če znajo preiti iz gor dol, ter P-R-N-D-L na gor R/dol D, bodo znali tudi na dol R/gor D. Tako neumni spet niso. Po moje jih bolj zmede, da je P zdaj ločen gumb, ne pa del "prestavne ročice".
Ročna (P) - v oklepajih - in park P na menjalniku sta dve popolnoma različni stvari. Vsak avtomatik pred tem jih je imel ločeni funkciji. Zgoraj je Aleš na dolgo napisal kaj katera pomeni. Eno je bremza, drugo je menjalnik.
Utk ::
Eno je P na menjalniku, drugo pa ročna zavora. Teoretično lahko zategneš ročno tudi med vožnjo, ali pa v leru.
Zakaj je pa tak vrstni red pa ne vem, samo bi reku da je v davnih časih imel vsak drugačnega, potem je pa postal največji proizvajalec ta, ki je imel takšen razpored, in slej ko prej so ga morali drugi skopirat.
Zakaj je pa tak vrstni red pa ne vem, samo bi reku da je v davnih časih imel vsak drugačnega, potem je pa postal največji proizvajalec ta, ki je imel takšen razpored, in slej ko prej so ga morali drugi skopirat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
sandmat ::
Ales ::
Zaradi avtomatika dejansko pomožno zavoro tako redko uporabljam, da se potem vsake toliko časa spomnim, in se pri čisto nizki hitrosti ustavim z njo. Čisto toliko, da jo očistim.
To vedno naredim tudi tik preden zapeljem na tehnični...
To vedno naredim tudi tik preden zapeljem na tehnični...
</head> ::
Buggy ::
Kaksne mate eni to brezvezne probleme...ce jih zmanjka v winsih, se jih pa kje drugje najde
..ce se je slucajno gugl okvaru
Sem celo mislil, da bo vprasnja uporabno in sicer vezano na rocno pretikanja na avtomatiki. To imajo namrec res nestandarizirano in sicer ima zgolj pescica avtomobilov tako, kot bi sicer pricakoval (in kot je tudi v dirkalnikih).
Visja nazaj, nizja naprej. Tukaj pa res ni logike za razliko od necesa, kar je prislo kot stndard iz US.
..ce se je slucajno gugl okvaru
Sem celo mislil, da bo vprasnja uporabno in sicer vezano na rocno pretikanja na avtomatiki. To imajo namrec res nestandarizirano in sicer ima zgolj pescica avtomobilov tako, kot bi sicer pricakoval (in kot je tudi v dirkalnikih).
Visja nazaj, nizja naprej. Tukaj pa res ni logike za razliko od necesa, kar je prislo kot stndard iz US.
Map ::
Meni je pa to rocno pretikanje logicno. Recimo v dirkalnih avtomobilih, ko mocno pospesujes, te pritisne v sedez in je tezje prestaviti rocico naprej, ko zaviras pa te sila tisci iz sedeza, zato lazje prestavit rocico naprej oz. je tako bolj "naravno".
MrStein ::
Po moje jih bolj zmede, da je P zdaj ločen gumb, ne pa del "prestavne ročice".
A je tukaj na sliki ta "P" oz "park" dejansko gumb ali samo potisneš ročico menjalnika do konca naprej?
Gumb, ki ga pritisneš.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Buggy ::
...tocno tako! Zato pa ne vem zakaj ima zgolj BMW pa mislim da Alfa (od civilnih avtov) tako narejeno...ostali pa obrnjeno.
MrStein ::
..ce se je slucajno gugl okvaru
In če link prebereš, vidiš da govori prestavni ročici z 4-5 položaji, ne pa "joysticku" z dvema giboma, o katerem je govora tule.
Res, slediti temi je en poseben dar, ki ga imajo redki...
BMW i3 ima tak menjalnik:
Mi je bolj logičen. Drive je rotacija naprej, Reverse je rotacija nazaj.
Itak.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
UganiKdo ::
smer je zaradi verjetno standardne PRND(S/M) pozicije, ki smo jo navajeni že desetletja.
Tako nekje kot qwerty tipkovnica. Relikvija drugega časa, ki pa smo se je vsi navadili do te mere, da je večini moteče, če je drugače ne glede na učinkovitost.
Kot vem je bilo tako z tehničnega, zagotovo pa zakonskega vidika nujno, da je reverse ločen od drive z neutralno stopnjo. V bistvu so imeli avtomatiki v preteklosti praviloma še stopnjo L(ow). Kar pomeni, da je logično, da R ne sme bit na koncu, ker potem bi lahko nerodno potegnil in tja prestavil nehote. Še posebej, če pogledaš da so bili v številnih avtomobilih avtomatski menajlniki nameščeni ob volan in je bila največja verjetnost, da bo neumnost, ki jo bo človek naredil ta, da bo ročjpotegnil do konca dol - torej mora bit tam položaj, ki ne naredi škode (odpade R in P). Podobno je bilo smiselno, da je P na skrajnem položaju, da ne rabiš ugibat ali si res dal v park ali ne, ko zapuščaš vozilo.
Tako je pač padel P na začetek (vrh), da si vedno porinil ročko do konca in nisi rabil razmišljat, ko si ustavil, sledil mu je R (ker nočeš, da je zadnji in nekdo po nesreči vrže v rikverc), N zaradi zakonske zahteve in tehničnih omejitev takratnih menjalnikov, ter D (in L).
Obstajal je tudi sistem PNDLR (recimo GM Hydra-Matic) in potem se je nekdo hotel it drag racing in je nabil obrate v N, zagrabil menjalnik ter zgrešil L in "poletel" nazaj.
In ker vzorec ostal tak že 50 let in več, se ga poslužujejo tudi danes. Dejansko pa potrebe po njem ni več in bi lahko praktično avto imel samo še tipki naprej in nazaj.
So pa obstajale tudi bolj abstraktne variante Teletouch @ Wikipedia bog ne daj, da si se spozabil in hotel udarit po troblji :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()
Vuli ::
eno je park na menjalniku, kot fole(N)m ,druga je pa ročna zavora (P)
|Gb x570 Pro|R9 5900x|64GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|
MrStein ::
Ja, in kdaj si v situaciji, ko hočeš eno, nočeš pa drugega?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
UganiKdo ::
Takšna situacija bi bila zaviranje v sili,kjer iz takega ali drugačnega razloga ne deluje motor in/ali primarni zavorni sistem.
Ravno tako praviloma modernega avtomatskega menjalnika ne moreš zabit v park med vožnjo.
Dodatno mi pride na misel še vleka vozila, kjer je en par koles v zraku (pri nas to redko vidiš, v zda je to nekaj vsakdanjega).
Park na menjalniku NI prosti tek (N)!
Ravno tako praviloma modernega avtomatskega menjalnika ne moreš zabit v park med vožnjo.
Dodatno mi pride na misel še vleka vozila, kjer je en par koles v zraku (pri nas to redko vidiš, v zda je to nekaj vsakdanjega).
eno je park na menjalniku, kot fole(N)m ,druga je pa ročna zavora (P)
Park na menjalniku NI prosti tek (N)!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()
Buggy ::
..ce se je slucajno gugl okvaru
In če link prebereš, vidiš da govori prestavni ročici z 4-5 položaji, ne pa "joysticku" z dvema giboma, o katerem je govora tule.
kaj pa je na tistem joysticku tako grozno drugacnega, razen da ima za 'Park' gumb in nima opcije rocnega prestavljanja, logika je ista, razen ce se vedno vraca v polozaj N. Rocna deluje kot blokada na zavorah, 'Park' pa na menjalniku (to tudi cutis, ker se se premakne za kak centimeter, ko popustis zavoro). Jaz na klancu vsekakor avta ne bom pustil v P, ti lahko pa testiras.
Me pa pri tem joyticku zanima v katerem polozaju mora biti, ko avto ugasnes?
mancini ::
Ja, in kdaj si v situaciji, ko hočeš eno, nočeš pa drugega?
V P na menjalniku daš vedno preden avto ugasneš. Avto se ti v P ne bo premaknil (tako kot recimo po navadi pustiš avto samo v 1. prestavi brez ročne zavore), če je na koliko toliko ravni podlagi. Drugače pa še zategneš ročno, kar upam da ti je jasno. Če pa ga pustiš v N, pa ti lahko sam kam zleze.
In potem ga v P tudi prižgeš, nekatere pa lahko prižgeš še v N.
Mavrik ::
Ja, in kdaj si v situaciji, ko hočeš eno, nočeš pa drugega?
Recimo v avtomatski avtopralnici. Ali pri avtovleki in še par takih.
The truth is rarely pure and never simple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mavrik ()
Zimonem ::
Vuli ::
Takšna situacija bi bila zaviranje v sili,kjer iz takega ali drugačnega razloga ne deluje motor in/ali primarni zavorni sistem.
Ravno tako praviloma modernega avtomatskega menjalnika ne moreš zabit v park med vožnjo.
Dodatno mi pride na misel še vleka vozila, kjer je en par koles v zraku (pri nas to redko vidiš, v zda je to nekaj vsakdanjega).
eno je park na menjalniku, kot fole(N)m ,druga je pa ročna zavora (P)
Park na menjalniku NI prosti tek (N)!
sorry sem malo zajebu.
|Gb x570 Pro|R9 5900x|64GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|
MrStein ::
Ja, in kdaj si v situaciji, ko hočeš eno, nočeš pa drugega?
Recimo v avtomatski avtopralnici. Ali pri avtovleki in še par takih.
Tam daš v N.
Tako kot na čisto vsakem avtomatskem menjalniku. In ne zategnes ročne.
Me pa pri tem joyticku zanima v katerem polozaju mora biti, ko avto ugasnes?
Aha, torej nimaš pojma, o čem je sploh govora?
Glej, avtosaloni so v vsakem mestu in ogled je zastonj. Kadarkoli lahko pogledaš in celo preizkusiš.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
MrStein ::
Takšna situacija bi bila zaviranje v sili,kjer iz takega ali drugačnega razloga ne deluje motor in/ali primarni zavorni sistem.
Ravno tako praviloma modernega avtomatskega menjalnika ne moreš zabit v park med vožnjo.
Malo za lase privlečeno, ampak nima veze, odgovor je enak kot pri klasiki: "potegneš" ročno
Inženirji so dovolj pametni, da ne bodo pri 100 km/h dali v blokirano pestavo.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
UganiKdo ::
O cem sedaj bluzis? Spraseval si v kateri situaciji ne uporabis obojega hkrati torej premika menjalnika v park in ti. "rocne" zavore.
In si dobil odgovor. Al sedaj revez mislis, da ima avto se loceno "rocno" zavoro? Bos moral ti malo v kak avto salon pogledat.
In si dobil odgovor. Al sedaj revez mislis, da ima avto se loceno "rocno" zavoro? Bos moral ti malo v kak avto salon pogledat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()
Raptor F16 ::
BMW i3 ima tak menjalnik:
Mi je bolj logičen. Drive je rotacija naprej, Reverse je rotacija nazaj. Za Park je ločen gumb.
Neutral je malo neroden, ampak se navadiš. Problem je, ker ga zelo redko rabiš.
BMW ima še pri avtomatikih logiko manual mode čist kontra.
Naorej rukneš da greš v nižjo, nazaj da greš v višjo. To me je presenetilo ko sem izpit za prikolico delal na petici F11 avtomatik ... sem se hotel pokazat kako znam z motorjem zavirat potem pa brainfuck ker sem bil Tiptronica in DSG ja vajen s VW AUDI
Layout je čisto odvisen od proizvajalca do proizvajalca. Na koncu je to itak stvar okusa, s časom pa se z uporabo razvije občutek za motoriko in s tem abtomatizem pri uporabi.
Mercedesova avtomatska ročica ob volanu mi je bila sprva čudna, na koncu pa mi je bila celo bolj fajn kot tjst PRND. Odkar imamo gehnologijo Shift by Wire ti samo pritiskaš tipke prek vzvodov ali direktno in ni potrebe da bi še kako ročico premikal.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Buggy ::
Me pa pri tem joyticku zanima v katerem polozaju mora biti, ko avto ugasnes?
Aha, torej nimaš pojma, o čem je sploh govora?
Glej, avtosaloni so v vsakem mestu in ogled je zastonj. Kadarkoli lahko pogledaš in celo preizkusiš.
S svojo vzvisenostjo poves veliko o sebi, sem pa vseeno upal da bos znal vsaj to informacijo podati, ce ti ze drugo ni jasno. Pozabi.
Obstaja pa seveda tudi moznost, da octavije z omenjenim menjalnikom sploh nimas in delas pac problem tam, kjer ga ni...kar pa tudi nebi bilo nic novega. Kakorkoli velik srece, meni se ne da ukvarjat s tabo.
UganiKdo ::
Pač tipično za nakladače njegovega kova.
Drugače glede tvojega vprašanja: Me pa pri tem joyticku zanima v katerem polozaju mora biti, ko avto ugasnes?
Sistem je v celoti shif by wire, tako da je ročica ves čas v sredinskem položaju. Ko prestaviš (drive/sport ali reverse) jo porineš dol/gor, preklopi in se vrne v sredinski položaj.
Park vklopiš s pritiskom na tipko P, menjalne rocice ne rabiš premikat.
Potem imaš pa ločeno dve tipki, ki našemu pametnjakoviču delata preglavice (P), ki vklopi elektronsko "ročno" zavoro in pod njo še tipka za auto hold.
Drugače glede tvojega vprašanja: Me pa pri tem joyticku zanima v katerem polozaju mora biti, ko avto ugasnes?
Sistem je v celoti shif by wire, tako da je ročica ves čas v sredinskem položaju. Ko prestaviš (drive/sport ali reverse) jo porineš dol/gor, preklopi in se vrne v sredinski položaj.
Park vklopiš s pritiskom na tipko P, menjalne rocice ne rabiš premikat.
Potem imaš pa ločeno dve tipki, ki našemu pametnjakoviču delata preglavice (P), ki vklopi elektronsko "ročno" zavoro in pod njo še tipka za auto hold.
Utk ::
Če že imaš avtomatika v resnici P in hold tipk ne uporabljaš, ampak pač tam so, ker verjetno v nekih primerih pridejo prav. Jih pa niti jaz nisem še nikoli ročno sprožil.
Buggy ::
Sistem je v celoti shif by wire, tako da je ročica ves čas v sredinskem položaju. Ko prestaviš (drive/sport ali reverse) jo porineš dol/gor, preklopi in se vrne v sredinski položaj.
@UganiKdo: hvala za informacijo. Sicer sem sumil na tako delovanje, sprasujem pa zato, ker pri 'klasicnem' DSG, ce nimas fizicno rocke v P, ti ne pusti zaklenit avta in me je zanimalo, kako je to reseno tukaj, kjer je "joystick" neodvisen od pozicije P.
UganiKdo ::
Če že imaš avtomatika v resnici P in hold tipk ne uporabljaš, ampak pač tam so, ker verjetno v nekih primerih pridejo prav. Jih pa niti jaz nisem še nikoli ročno sprožil.
Če imaš avtomatika tipki (P) in hold uporabljaš popolnoma enako kot če nimaš avtomatika. Ti jih ne, nekateri pa vsakič, ko parkirajo zategnejo ročno. Osebno ugotavljam, da pri avtomatiku bolj uporabljam ročno zavoro, kot pri klasičnem menjalniku, ker se ima avto navado bolj premaknit, ko se "uleže" iz zavore na prestavo, kot pri klasičnem menjalniku.
Utk ::
Meni menjalnik v P avtomatsko zategne tudi ročno. Tudi če imaš ročni menjalnik, ti marsikater avto to naredi, ko ga ugasneš. Sej glih v tem je štos električne ročne, da je v resnici ne rabiš sam vklapljat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Buggy ::
Meni menjalnik v P avtomatsko zategne tudi ročno. Tudi če imaš ročni menjalnik, ti marsikater avto to naredi, ko ga ugasneš. Sej glih v tem je štos električne ročne, da je v resnici ne rabiš sam vklapljat.
to je res, se da pa to izklopit (prek menija/kombinacijo gumbov ali OBDeleven ce imas VAG). Recimo pozimi na ravnem jaz ne zategujem rocne in mi je ta funkcija, da se avtomaticno vklopit tudi rocna odvec. Isto kot funkcija preklopa ogledal vsakic, ko ga zaklenem, prav tako zaradi zimskih razmer in zmrzovanja. Avto je namrec na prostem.
UganiKdo ::
Meni menjalnik v P avtomatsko zategne tudi ročno. Tudi če imaš ročni menjalnik, ti marsikater avto to naredi, ko ga ugasneš. Sej glih v tem je štos električne ročne, da je v resnici ne rabiš sam vklapljat.
Aha, ker tvoj avto to naredi, je to sveta resnica in način delovanja večine (da ne rečem vseh) elektronskih zavor. Ja, kot po navadi se z verniki, ki ne vidijo dlje od svoje riti nima smisla pogovarjat.
Meni menjalnik v P avtomatsko zategne tudi ročno. Tudi če imaš ročni menjalnik, ti marsikater avto to naredi, ko ga ugasneš. Sej glih v tem je štos električne ročne, da je v resnici ne rabiš sam vklapljat.
to je res, se da pa to izklopit (prek menija/kombinacijo gumbov ali OBDeleven ce imas VAG). Recimo pozimi na ravnem jaz ne zategujem rocne in mi je ta funkcija, da se avtomaticno vklopit tudi rocna odvec. Isto kot funkcija preklopa ogledal vsakic, ko ga zaklenem, prav tako zaradi zimskih razmer in zmrzovanja. Avto je namrec na prostem.
meni ravno VAG (golf VII) po defoultu ne zateguje elektronske zavore sam od sebe.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()
raufnk ::
Zaradi avtomatika dejansko pomožno zavoro tako redko uporabljam, da se potem vsake toliko časa spomnim, in se pri čisto nizki hitrosti ustavim z njo. Čisto toliko, da jo očistim.
Pa ti veš da avto nima dodatne zavore, ki jo je potrebno čistiti?
Ročna je samo ločen sistem, ki zategne zadnje zavore (tiste, ki jih uporabljaš med vožnjo) mimo hidravlike (z elektromotorjem ali "zajlo").
lp
raufnk
Utk ::
Aha, ker tvoj avto to naredi, je to sveta resnica in način delovanja večine (da ne rečem vseh) elektronskih zavor. Ja, kot po navadi se z verniki, ki ne vidijo dlje od svoje riti nima smisla pogovarjat.
Da, ker je to najbolj smiselno. In kot sem napisal, tudi meni poznani avti z ročnim menjalnikom sami zategnejo ročno.
meni ravno VAG (golf VII) po defoultu ne zateguje elektronske zavore sam od sebe.
Ko se bo VW naučil delat dobre elektronske ročne, bo tudi pri njih to avtomatsko.
UganiKdo ::
Da, ker je to najbolj smiselno.
V bistvu ni, ker osebno nimam nikakršne želje, da mi avto v mokrem in mrzlem vremenu na ravnem zateguje ročno vsakič ko parkiram. Ravno tako to ne sprmeni dejstva, da gre za sistem, ki mora bit ločen in mora imet uporabnik bit možnost upravljat ločeno.
Buggy ::
meni ravno VAG (golf VII) po defoultu ne zateguje elektronske zavore sam od sebe.
imas "Hold" gumb zraven? Ce je prizgan se ti bo tudi rocna sama zategnila, tudi ko avto ugasnes...vsaj pri meni na Alltracku je tako.
Utk ::
V bistvu ni, ker osebno nimam nikakršne želje, da mi avto v mokrem in mrzlem vremenu na ravnem zateguje ročno vsakič ko parkiram.
Jaz pa nimam želje, da mi se avto premakne. Tudi če ga nekdo malo butne ne. Niti nimam želje razmišljat o tem, ali je treba dat ročno ali ne.
UganiKdo ::
meni ravno VAG (golf VII) po defoultu ne zateguje elektronske zavore sam od sebe.
imas "Hold" gumb zraven? Ce je prizgan se ti bo tudi rocna sama zategnila, tudi ko avto ugasnes...vsaj pri meni na Alltracku je tako.
ja, seveda. To pa ja. Samo, da bi neprekinjeno vozil z avtohold mi je nadležno. Pa tudi, v grobem mi čisto odgovraja tako kot je, ni bilo mišljeno kot kritika sistema.
V bistvu ni, ker osebno nimam nikakršne želje, da mi avto v mokrem in mrzlem vremenu na ravnem zateguje ročno vsakič ko parkiram.
Jaz pa nimam želje, da mi se avto premakne. Tudi če ga nekdo malo butne ne. Niti nimam želje razmišljat o tem, ali je treba dat ročno ali ne.
super za tebe. Mislim, pa da si si v tem času tudi sam odgovoril, zakaj imajo avtomobili še vedno ločene tipke za (P) in hold.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()
Buggy ::
Samo, da bi neprekinjeno vozil z avtohold mi je nadležno.
se popolnoma strinjam.
tale auto hold, start/stop in line assist na off, menjalnik v manual mode pa profil na sport, pa se da celo novejse avte normalno vozit
Utk ::
super za tebe. Mislim, pa da si si v tem času tudi sam odgovoril, zakaj imajo avtomobili še vedno ločene tipke za (P) in hold.
Vem zakaj jih imajo. Ne vem pa zakaj jih bi redno uporabljal.
tale auto hold, start/stop in line assist na off, menjalnik v manual mode pa profil na sport, pa se da celo novejse avte normalno vozit
Great, najprej daš 10 jurjev več za avto, ki ima vse to, potem pa vse izklopiš.
Buggy ::
Great, najprej daš 10 jurjev več za avto, ki ima vse to, potem pa vse izklopiš.
to je prislo dzabe zraven z motorjem, ki sem ga hotu, nic bat...ma pa ze vsaka skoda za 10 jurjov avtomaticno te "motilne in eko elemente"
krho ::
Dejansko pa potrebe po njem ni več in bi lahko praktično avto imel samo še tipki naprej in nazaj.
Električni Ioniq ima tipke.... In ko sem ga imel na testni vožnji, sem čisto vsakič, ko je bilo treba "prestaviti" moral pogledati dol. Se pa med vožnjo najbrž ne zgodi nič, če pritisneš kakšno bedarijo, ker je vmes tako ali tako še CPU.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | UI / UX v avtomobilih (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 26101 (4469) | PARTyZAN |
» | Kako pretentati samovozeče avtomobile z zlonamernimi prometnimi znaki (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Varnost | 24570 (19829) | Mare2 |
» | Meglenke ponoči (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 29645 (27695) | BigWhale |
» | Avtomatski menjalnik in pomoč pri speljevanju v klanec (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 23019 (20612) | Mavrik |