Forum » Pomoč in nasveti » MSI garancija- pomoč
MSI garancija- pomoč
jostob ::
Lep pozdrav vsem!
Nevem kam vprašati, zato bom vprašal kar vas :)
Dobri dve leti nazaj sem iz Nemške spletne trgovine hardwareversand.de kupil grafično kartico MSI R9 280 gaming 3g - še vedno je v garanciji. Po nekaj časa se je kartica začela čudno obnašati - mnogo artifactov, računalnik se je občasno resetiral zaradi pomankanja spomina, nakar je kartica dokončno odpovedala in monitor ni več prejel signala. Na več forumih sem prebral, da ima mnogo ljudi z enakimi karticami karticami iste probleme.
Kartico sem nesel k pooblaščenem slovenskem serviserju za MSI- acord-92. Tam so jo sprejeli in mi povedali, da jo pošljejo v centralni servis na Polsko in da bo popravilo trajalo 2-3 tedne.
Po treh tednih so mi na mail napisali, da imajo zame slabe novice, saj jim je servis zavrnil kartico.
Pripet mail: 1 item from your request belongs to German market, we have to reject below item, please do not ship it to us.
Odpisal sem da sklepam, da bodo kartico poslali na servis v Nemčijo.
Oni pa so odvrnili: -Kartico morate sam reklamirati preko svojega prodajalca! Ker kartica ni nabavljena preko našega podjetja nimamo nobene obveznosti do Vas. Prosim Vas, da kartico čimprej prevzamete na našem servisu in se za pomoč obrnete svojemu prodajalcu.-
hardwareversand.de je propadel že dolgo časa nazaj, tako da iz tega ne bo nič.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zanima me, če pooblaščeni servis za MSI v Sloveniji res nima obveznosti do mene?
In pa zdi se mi čudno glede Nemškega tržišča - sigurno nisem prvi, ki je na popravilo prinesel kartico iz Nemčije. Mislil bi, da uslužbenci vejo, da servis ne sprejema kartic iz "Nemškega tržišča" in nebi rabil čakati 3 tedne za tak izid.
Upam da nisem preveč nakladal.
Za vse informacije in pomoč sem hvalenžen!
Nevem kam vprašati, zato bom vprašal kar vas :)
Dobri dve leti nazaj sem iz Nemške spletne trgovine hardwareversand.de kupil grafično kartico MSI R9 280 gaming 3g - še vedno je v garanciji. Po nekaj časa se je kartica začela čudno obnašati - mnogo artifactov, računalnik se je občasno resetiral zaradi pomankanja spomina, nakar je kartica dokončno odpovedala in monitor ni več prejel signala. Na več forumih sem prebral, da ima mnogo ljudi z enakimi karticami karticami iste probleme.
Kartico sem nesel k pooblaščenem slovenskem serviserju za MSI- acord-92. Tam so jo sprejeli in mi povedali, da jo pošljejo v centralni servis na Polsko in da bo popravilo trajalo 2-3 tedne.
Po treh tednih so mi na mail napisali, da imajo zame slabe novice, saj jim je servis zavrnil kartico.
Pripet mail: 1 item from your request belongs to German market, we have to reject below item, please do not ship it to us.
Odpisal sem da sklepam, da bodo kartico poslali na servis v Nemčijo.
Oni pa so odvrnili: -Kartico morate sam reklamirati preko svojega prodajalca! Ker kartica ni nabavljena preko našega podjetja nimamo nobene obveznosti do Vas. Prosim Vas, da kartico čimprej prevzamete na našem servisu in se za pomoč obrnete svojemu prodajalcu.-
hardwareversand.de je propadel že dolgo časa nazaj, tako da iz tega ne bo nič.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zanima me, če pooblaščeni servis za MSI v Sloveniji res nima obveznosti do mene?
In pa zdi se mi čudno glede Nemškega tržišča - sigurno nisem prvi, ki je na popravilo prinesel kartico iz Nemčije. Mislil bi, da uslužbenci vejo, da servis ne sprejema kartic iz "Nemškega tržišča" in nebi rabil čakati 3 tedne za tak izid.
Upam da nisem preveč nakladal.
Za vse informacije in pomoč sem hvalenžen!
Han ::
Mislim, da so te fino nategnili, ker pač nočejo prevzeti krivde za defekten izdelek. Glede na MSI spletno stran je servis za v Nemčiji kupljene artikle prav tako na Poljskem...
https://www.msi.com/support/notebook/se...
Piši na nemški e-mail naslov...
https://www.msi.com/support/notebook/se...
Piši na nemški e-mail naslov...
kingsix ::
Jaz sem imel problem z uveljavljanjem garancije na MSI laptop. Kupljen je bil v Nemčiji, vendar ga pri nas niso hoteli sprejeti, čeprav je na MSI strani jasno pisalo, da je garancija global. No, potem sem kontakriral MSI neposredno ter jim pojasnil, da so v Sloveniji sleparji... Čez teden dni sem ponovno klical na servis in so laptop sprejeli. haha
bobby ::
Po sloveski zakonodaji-in da, to je nad predpisi EU, servisi niso obvezani sprejeti produktov kupljenih izven meja RS.
Ampak,.. Ce jim principal dovoljuje in dobijo tudi neko placilo, za prevzem defekt produkta, v tem primeru MSI, potem lahko to izvedejo.
Je pa dosti principalov takih, da dejansko ne placujejo za servisne posege, ceprav je produkt v tovarniski garanciji in zato se servisi tega otepajo. "Nagrada" prodajalca, da se ukvarja z defektnim produktom v garanciji je nemalokrat skrita ze v sami nabavni ceni produkta, zato se ne cudit, da ce je produkt kupljen pri eni firmi X, ki je tudi pooblascen servis, defekt produkt nese v ser is Z in ga slednji ne zeli sprejeti in napoti stranko na sercis, kjer je bil produkt kupljen, ce le ta se obstaja.
Ce to ni mozno, potem se kontaktira principala, stranka ali servis, da se jim obrazlozi situacijo in principal potem da zeleno luč servisu Z za proceduro. Na tej tocki ponavadi principali ne tezijo, ce pa ja, potwm je pa naslednji korak prijava na ustrezne sluzbe.
@kingsix: niso sleparji ampak se jim ni dalo ukvarjat s tabo, dokler se ti nisi podvizal in so oni dobili odobritev od principala. Ker MSIju ni v interesu se ukvarjat s tem, ce pri svojih podatkih dajejo na enoto garancijo.
@Jostob: pisi na MSI in obrazlozi situacijo do tega trenutka
Ampak,.. Ce jim principal dovoljuje in dobijo tudi neko placilo, za prevzem defekt produkta, v tem primeru MSI, potem lahko to izvedejo.
Je pa dosti principalov takih, da dejansko ne placujejo za servisne posege, ceprav je produkt v tovarniski garanciji in zato se servisi tega otepajo. "Nagrada" prodajalca, da se ukvarja z defektnim produktom v garanciji je nemalokrat skrita ze v sami nabavni ceni produkta, zato se ne cudit, da ce je produkt kupljen pri eni firmi X, ki je tudi pooblascen servis, defekt produkt nese v ser is Z in ga slednji ne zeli sprejeti in napoti stranko na sercis, kjer je bil produkt kupljen, ce le ta se obstaja.
Ce to ni mozno, potem se kontaktira principala, stranka ali servis, da se jim obrazlozi situacijo in principal potem da zeleno luč servisu Z za proceduro. Na tej tocki ponavadi principali ne tezijo, ce pa ja, potwm je pa naslednji korak prijava na ustrezne sluzbe.
@kingsix: niso sleparji ampak se jim ni dalo ukvarjat s tabo, dokler se ti nisi podvizal in so oni dobili odobritev od principala. Ker MSIju ni v interesu se ukvarjat s tem, ce pri svojih podatkih dajejo na enoto garancijo.
@Jostob: pisi na MSI in obrazlozi situacijo do tega trenutka
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Garancija, 45 dni, nov izdelek (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 41750 (17275) | Furbo |
» | hardwareversand.de (strani: 1 2 3 4 … 36 37 38 39 )Oddelek: Kaj kupiti | 376456 (163571) | integral15 |
» | Grancija v tujini [Iiyama monitor]Oddelek: Pomoč in nasveti | 7472 (5102) | Bannanna |
» | Nemčija popravilo servisa max 45 dni ? nakup grafičneOddelek: Kaj kupiti | 946 (852) | NightHawk |
» | Tujina vs. Slovenija po cenahOddelek: Kaj kupiti | 4567 (2641) | Taubi19 |