Forum » Pomoč in nasveti » Grancija v tujini [Iiyama monitor]
Grancija v tujini [Iiyama monitor]
BlueBerry ::
Zdravo!
Več kot pol leta nazaj (24.12.) sem pri notebooksbilliger.de/ naročil rač. + monitor. Do včeraj zadev nisem odpiral vse je bilo v škatli, ker nisem rabil, nisem imel časa, volje, namena. Včeraj vse priklopim in monitor ne deluje, sveti samo modra lučka, probal sem več rač., več kablov in nič. Po navodilih gledam, če je morda kaka fora, da ga odkleneš (kot mobitel), da držiš več gumbov ampak verjetno ni to težava.
Ima kdo kakšne izkušnje kako je z garancijo, pisal sem že direktno proizvajalcu in prodajalcu, odgovora še ni.
Bral sem nekje, da bi moral to napako javit v roku pol leta.
Hvala.
lp
Več kot pol leta nazaj (24.12.) sem pri notebooksbilliger.de/ naročil rač. + monitor. Do včeraj zadev nisem odpiral vse je bilo v škatli, ker nisem rabil, nisem imel časa, volje, namena. Včeraj vse priklopim in monitor ne deluje, sveti samo modra lučka, probal sem več rač., več kablov in nič. Po navodilih gledam, če je morda kaka fora, da ga odkleneš (kot mobitel), da držiš več gumbov ampak verjetno ni to težava.
Ima kdo kakšne izkušnje kako je z garancijo, pisal sem že direktno proizvajalcu in prodajalcu, odgovora še ni.
Bral sem nekje, da bi moral to napako javit v roku pol leta.
Hvala.
lp
solatko ::
BlueBerry - Boš vedu za drugič, stvari, katere naročiš po netu, se praviloma sproba takoj, ko dobiš paket, ravno zaradi takih problemov, recimo, da nova stvar ne deluje.
Delo krepa človeka
tomaz- ::
kje si pa bral, da bi moral napako javit v pol leta???
Če je napaka na monitorju, ga boš pač poslal v garancijsko popravilo.. Danes si pač odkril napako-nedelovanje.. Ne razumem , kako nekateri iz preproste zadeve naredite zadevo komplicirano.. Kaj hudiča ima "pol leta" veze s tem, da si ti danes odkril napako?
Je pa res da ravno DOA ne boš mogel prijavljat, ampak to spet nima veze z garancijo na izdelek...
Imaš pa najverjetneje delo s pošiljanjem izdelka na servis, ki je v tujini, ne v lokalni trgovini v tvojem kraju.. No, tega si se pa verjetno zavedal že ob nakupu.. in to največkrat sploh ni slaba stvar.
Če je napaka na monitorju, ga boš pač poslal v garancijsko popravilo.. Danes si pač odkril napako-nedelovanje.. Ne razumem , kako nekateri iz preproste zadeve naredite zadevo komplicirano.. Kaj hudiča ima "pol leta" veze s tem, da si ti danes odkril napako?
Je pa res da ravno DOA ne boš mogel prijavljat, ampak to spet nima veze z garancijo na izdelek...
Imaš pa najverjetneje delo s pošiljanjem izdelka na servis, ki je v tujini, ne v lokalni trgovini v tvojem kraju.. No, tega si se pa verjetno zavedal že ob nakupu.. in to največkrat sploh ni slaba stvar.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tomaz- ()
Šimpanz ::
Daj vpraši na Acord 92 iz Ljubljane. Včasih so uvažali in servisirali Iiyama monitorje. Mogoče ti ga oni popravijo v okviru garancije.
knesz ::
Zdravo!
Več kot pol leta nazaj (24.12.) sem pri notebooksbilliger.de/ naročil rač. + monitor. Do včeraj zadev nisem odpiral vse je bilo v škatli, ker nisem rabil, nisem imel časa, volje, namena. Včeraj vse priklopim in monitor ne deluje, sveti samo modra lučka, probal sem več rač., več kablov in nič. Po navodilih gledam, če je morda kaka fora, da ga odkleneš (kot mobitel), da držiš več gumbov ampak verjetno ni to težava.
Ima kdo kakšne izkušnje kako je z garancijo, pisal sem že direktno proizvajalcu in prodajalcu, odgovora še ni.
Bral sem nekje, da bi moral to napako javit v roku pol leta.
Hvala.
lp
Da nimaš slučajno dodatno grafično kartico, ti si pa priklapljal na onboard? Večkrat videl...
BlueBerry ::
Ne, sem probal monitor na različnih rač., prenosniku...
Servis se ne javlja, v SLO pa popravljajo jasno v SLO kupljene, zaenkrat kaže super.
Servis se ne javlja, v SLO pa popravljajo jasno v SLO kupljene, zaenkrat kaže super.
SloBiscuit ::
Če majo pooblaščen servis v SLO ti bodo povedal. Drugače pa je itak garancija minimalno 1 leto v EU, tako, da do popravila boš ziher prišel.
Če ni servisa v SLO ti bodo zaračunal pošto v njihovo smer in potem povrnili stroške. Tako je ponavadi (vsaj pri meni in pri mojem kolegu je bilo tako, kakšno leto nazaj)
Če ni servisa v SLO ti bodo zaračunal pošto v njihovo smer in potem povrnili stroške. Tako je ponavadi (vsaj pri meni in pri mojem kolegu je bilo tako, kakšno leto nazaj)
neznanec555
bobby ::
SloBiscuit je izjavil:
Če majo pooblaščen servis v SLO ti bodo povedal. Drugače pa je itak garancija minimalno 1 leto v EU, tako, da do popravila boš ziher prišel.
se opravičujem ampak za tole izjavo pa prosim, če podkrepiš z kakim EU obvezujočim dokumentom.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
SloBiscuit ::
SloBiscuit je izjavil:
Če majo pooblaščen servis v SLO ti bodo povedal. Drugače pa je itak garancija minimalno 1 leto v EU, tako, da do popravila boš ziher prišel.
se opravičujem ampak za tole izjavo pa prosim, če podkrepiš z kakim EU obvezujočim dokumentom.
ne more, ker ne obstaja.
Se opravičujem. 2 leti, manj kot eno leto pa že ne sme biti kolikor vem.
http://europa.eu/youreurope/citizens/sh...
p.s.
že okoli 5 let je tako (vsaj)
neznanec555
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SloBiscuit ()
St235 ::
Lahko se opravičuješ do nezavesti pa to še vedno ne bo garancija (kot jo poznamo v Sloveniji), niti tega ne boš mogel uveljavljat na servisu v Sloveniji.
SloBiscuit ::
Lahko se opravičuješ do nezavesti pa to še vedno ne bo garancija (kot jo poznamo v Sloveniji), niti tega ne boš mogel uveljavljat na servisu v Sloveniji.
Še vedel nisi da to obstaja... Garancija je minimalno 1 leto. To je FACT. V sloveniji ne boš videl nič kar bi melo pod 1 leto garancije. Ker je pač 1 leto minimalno. Tako da on lohka znotraj enega leta da to na garancijo, pa nehaj komplicirat ker LAHKO to naredi. po domače, ne prbiji. Če je pooblaščen servis, mu bodo povedal in mu rekli da ga lahko tja nese, zato pa mamo pooblaščene servise... to je tko kukr mamo samsung pooblaščen servis, mobitel samsung si pa kupu v nemčiji pa ga zdej nebi mogu dat na servis tle. pač ni res. ČE je pooblaščen servis, ga lahko tja nese...
Slovenija je pač v EU kar pomen da se mora držat teh zakonov oz. pravil al kukerkol češ.
Najprej zahtevaš da ti dokažem da to obstaja, nato to tudi naredim potlej pa nočeš tega sprejet. daj prosim no...
neznanec555
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SloBiscuit ()
St235 ::
SloBiscuit je izjavil:
Lahko se opravičuješ do nezavesti pa to še vedno ne bo garancija (kot jo poznamo v Sloveniji), niti tega ne boš mogel uveljavljat na servisu v Sloveniji.
Še vedel nisi da to obstaja... Garancija je minimalno 1 leto. To je FACT. V sloveniji ne boš videl nič kar bi melo pod 1 leto garancije. Ker je pač 1 leto minimalno. Tako da on lohka znotraj enega leta da to na garancijo, pa nehaj komplicirat ker LAHKO to naredi. po domače, ne prbiji. Če je pooblaščen servis, mu bodo povedal in mu rekli da ga lahko tja nese, zato pa mamo pooblaščene servise... to je tko kukr mamo samsung pooblaščen servis, mobitel samsung si pa kupu v nemčiji pa ga zdej nebi mogu dat na servis tle. pač ni res. ČE je pooblaščen servis, ga lahko tja nese...
Slovenija je pač v EU kar pomen da se mora držat teh zakonov oz. pravil al kukerkol češ.
Najprej zahtevaš da ti dokažem da to obstaja, nato to tudi naredim potlej pa nočeš tega sprejet. daj prosim no...
To, da je garancija eno leto je dejstvo SAMO IN LE V SLOVENIJI. Presotala Evropa pozna dve letno jamstvo za izdelek, ki je poveprečnemu slovenncu poznano pod terminom STVARNA NAPAKA. Ker je več kot očitno, da pojma nimaš o čem govoriš res ne vem zakaj se napihuješ.
Med obvezno 1 letno garancijo, ki jo poznamo v Sloveniji in Evropskim jasmstvom obstaja ena zelo pomembna razlika, ki jo v svojem nabijanju v tri dni pač nisi sposoben razumet. In sicer jamstvo, ki si ga citiral EKSPLICITNO NAVAJA:
If an item you bought anywhere in the EU turns out to be faulty or does not look or work as advertised, the seller must repair or replace it free of charge or give you a full refund or reduction in price.
Ker je več kot očitno, da ti angleščina dela težave še prevod odebeljene besede: PRODAJALEC.
Po domače to pomeni, da servis NIMA nikakršne zaveze, da kakorkoli popravlja izdelek kupljen v tujini RAZEN, če proizvajalec ni eksplicitno oglaševal, da nudi tak nivo jamstva (prostovoljna garancija). Imaš pa seveda pravico izdelek nest nazaj PRODAJALCU.
Predlagam, da namesto, da čas zgubljaš na forumu vložiš kaj v kak tečaj angleščine, da boš vsaj lastne vire sposoben prebrat.
Drugače pa sem za zadevo vedel in za razliko od tebe dejansko razumel. Daj pobrskaj malo po forumu pa boš videl, da so bistveno bolj pametni ljudje o tej temi že kar nekajkrat diskutiral, tako, da ne izubljat tople vode.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
St235 ::
Nope, prodajalec je v konkretnem priemru s zakonom zavezana oseba, ki je dolžna zagotovit brezhiben izdelek. Zdaj ali uporablja čarobno palico, vazelin in dildo, garažno delavnico ali pooblaščen servis je njegova stvar.
Pooblaščen serviser po evropski zakonodaji pa nima do končnega kupca nikakršnih obveznosti, razen če je eksplicitno drugače dogvorjeno (prostovoljna garancija).
Po drugi strani pa slovenska zakonodaja zavezuje tako proizvajalca kot prodajalca kot serviserja, da so eno leto dolžni brezplačno odpravljat napake na izdelku, zato je v Sloveniji vseeno ali neseš na servis ali k prodajalcu. EU pa tega pač ne pozna pa če se biskvitki še tako napihujejo.
Pooblaščen serviser po evropski zakonodaji pa nima do končnega kupca nikakršnih obveznosti, razen če je eksplicitno drugače dogvorjeno (prostovoljna garancija).
Po drugi strani pa slovenska zakonodaja zavezuje tako proizvajalca kot prodajalca kot serviserja, da so eno leto dolžni brezplačno odpravljat napake na izdelku, zato je v Sloveniji vseeno ali neseš na servis ali k prodajalcu. EU pa tega pač ne pozna pa če se biskvitki še tako napihujejo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
opeter ::
Bravo Lakotnik29, to je bil šah-mat
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
scipascapa ::
dobavitelj roba -> pošta -> polica -> prodajalec pogleda škatlo in magično ugotovi defektnost
naša zakonodoja je, kot vsi ostali zakoni, napisana glupo saj imamo glupe posrance v kakšnem zboru?
naša zakonodoja je, kot vsi ostali zakoni, napisana glupo saj imamo glupe posrance v kakšnem zboru?
St235 ::
Kaj točno je v naši zakonodaji sedaj glupega? Izdelek se pokavri in lahko zbiraš ali ga neseš prodajalcu, serviserju ali proizvajalcu in ga dobiš nazaj popravljenaga?
Tako, da vedno bolj ugotavljam, da so najbolj glupa zadeva v naši državi - državljani.
Tako, da vedno bolj ugotavljam, da so najbolj glupa zadeva v naši državi - državljani.
scipascapa ::
Ne, da je krivda na strani prodajalca, to tolmačenje...kaj ima krivdo prodajalec, ko postavi artikel od prejema pošte na polico? V čem?
Zakaj mora biti karkoli za okvaro kriv prodajalec? Pošlje se že na servis, to ni problem sploh.
Državljan države si med drugim tudi ti, torej si glup?
Zakaj mora biti karkoli za okvaro kriv prodajalec? Pošlje se že na servis, to ni problem sploh.
Državljan države si med drugim tudi ti, torej si glup?
St235 ::
Kakšna krivda? WFT si ti pojedel?
Gre se za to, da je fizična oseba napram pravni osebi (prodajalec, proizvajalec) v šibkejšem položaju kar se z to uredivijo rešuje. Namesto žoganja odgovornosti, ki bi jo moral reševat kupec je sprejet krovni dogovor kdo nosi odgovornost za brezhibno delovanje izdelka. Le ta pa v skladu z obligacijskimi razmerji ureja svoje odnose do ostalih v procesu.
In ja, ob prebiranju takih modrovanj se počutim precej glupo.
Gre se za to, da je fizična oseba napram pravni osebi (prodajalec, proizvajalec) v šibkejšem položaju kar se z to uredivijo rešuje. Namesto žoganja odgovornosti, ki bi jo moral reševat kupec je sprejet krovni dogovor kdo nosi odgovornost za brezhibno delovanje izdelka. Le ta pa v skladu z obligacijskimi razmerji ureja svoje odnose do ostalih v procesu.
In ja, ob prebiranju takih modrovanj se počutim precej glupo.
Invictus ::
scipascapa je izjavil:
dobavitelj roba -> pošta -> polica -> prodajalec pogleda škatlo in magično ugotovi defektnost
naša zakonodoja je, kot vsi ostali zakoni, napisana glupo saj imamo glupe posrance v kakšnem zboru?
Predvsem imamo glupe volilce, kar se dostikrat odraža tudi tukaj ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: St235 ()
SloBiscuit ::
SloBiscuit je izjavil:
Lahko se opravičuješ do nezavesti pa to še vedno ne bo garancija (kot jo poznamo v Sloveniji), niti tega ne boš mogel uveljavljat na servisu v Sloveniji.
Še vedel nisi da to obstaja... Garancija je minimalno 1 leto. To je FACT. V sloveniji ne boš videl nič kar bi melo pod 1 leto garancije. Ker je pač 1 leto minimalno. Tako da on lohka znotraj enega leta da to na garancijo, pa nehaj komplicirat ker LAHKO to naredi. po domače, ne prbiji. Če je pooblaščen servis, mu bodo povedal in mu rekli da ga lahko tja nese, zato pa mamo pooblaščene servise... to je tko kukr mamo samsung pooblaščen servis, mobitel samsung si pa kupu v nemčiji pa ga zdej nebi mogu dat na servis tle. pač ni res. ČE je pooblaščen servis, ga lahko tja nese...
Slovenija je pač v EU kar pomen da se mora držat teh zakonov oz. pravil al kukerkol češ.
Najprej zahtevaš da ti dokažem da to obstaja, nato to tudi naredim potlej pa nočeš tega sprejet. daj prosim no...
To, da je garancija eno leto je dejstvo SAMO IN LE V SLOVENIJI. Presotala Evropa pozna dve letno jamstvo za izdelek, ki je poveprečnemu slovenncu poznano pod terminom STVARNA NAPAKA. Ker je več kot očitno, da pojma nimaš o čem govoriš res ne vem zakaj se napihuješ.
Med obvezno 1 letno garancijo, ki jo poznamo v Sloveniji in Evropskim jasmstvom obstaja ena zelo pomembna razlika, ki jo v svojem nabijanju v tri dni pač nisi sposoben razumet. In sicer jamstvo, ki si ga citiral EKSPLICITNO NAVAJA:
If an item you bought anywhere in the EU turns out to be faulty or does not look or work as advertised, the seller must repair or replace it free of charge or give you a full refund or reduction in price.
Ker je več kot očitno, da ti angleščina dela težave še prevod odebeljene besede: PRODAJALEC.
Po domače to pomeni, da servis NIMA nikakršne zaveze, da kakorkoli popravlja izdelek kupljen v tujini RAZEN, če proizvajalec ni eksplicitno oglaševal, da nudi tak nivo jamstva (prostovoljna garancija). Imaš pa seveda pravico izdelek nest nazaj PRODAJALCU.
Predlagam, da namesto, da čas zgubljaš na forumu vložiš kaj v kak tečaj angleščine, da boš vsaj lastne vire sposoben prebrat.
Drugače pa sem za zadevo vedel in za razliko od tebe dejansko razumel. Daj pobrskaj malo po forumu pa boš videl, da so bistveno bolj pametni ljudje o tej temi že kar nekajkrat diskutiral, tako, da ne izubljat tople vode.
Ker "debil majkemi". Kva sem jest reku prej? Da ma 1 leto garancije. A zna kdo brat? Kot sem tudi rekel, če prodajalec reče da da lahko v sloveniji da na servis potem je to možno. Kakšen "šah-mat", če je skor isto povedal kuker sem jaz? Kva je z vami?
A sem reku da je minimalno 1 leto garancije? SEM (edin kar sem se zmotu je da je 1 leto v SLO in ne v EU, sam to in pol mi tle pametuješ nej se naučim anglščeino pa neki, ti še slovenščine ne znaš "jebote")
A sem reku, da če prodajalc reče da ma pooblaščen servis v SLO pa da mu reče da da lahko na servis tja? SEM
Kuker se spomnem sem tud reku, da lahko pošlje nazaj prodajalcu pa da se mu stroški povrneju ko dobi produkt nazaj...
Dej prej dobr preberte, "majkemi ej". Si mi kr na živc stopu, ko rečem da ma 1 leto garancije in mi prav drug folk da to ni res in pol ti prideš pa rečeš da je 1 leto garancije in pol mislš da sm jest glup? Ej svaka ti čast da si to tko povezu. Mislm fuck off ane, in tle pol pametuješ tle neki. Kje vam je logika folk?
neznanec555
St235 ::
Ker "debil majkemi". Kva sem jest reku prej? Da ma 1 leto garancije. A zna kdo brat? Kot sem tudi rekel, če prodajalec reče da da lahko v sloveniji da na servis potem je to možno. Kakšen "šah-mat", če je skor isto povedal kuker sem jaz? Kva je z vami?
Če je kupil v tujini potem NIMA avtomatično slovenske 1 letne garancije.
A sem reku da je minimalno 1 leto garancije? SEM (edin kar sem se zmotu je da je 1 leto v SLO in ne v EU, sam to in pol mi tle pametuješ nej se naučim anglščeino pa neki, ti še slovenščine ne znaš "jebote")
Ne znam sodit o debilnosti, je pa več kot očitno da si funkcionalno nepismen. Monitor je bil kupljen v NEMČIJI. Kako vezo ima tukaj slovenska garancija?
A sem reku, da če prodajalc reče da ma pooblaščen servis v SLO pa da mu reče da da lahko na servis tja? SEM
In si spet povedal neumnost, ker slo servis nima zakonskih obvez za izdelke kupljene v tujini razen, če ne gre za prostovoljno garancijo.
Si mi kr na živc stopu, ko rečem da ma 1 leto garancije in mi prav drug folk da to ni res in pol ti prideš pa rečeš da je 1 leto garancije in pol mislš da sm jest glup?
mislim, da lahko varno rečem, da je to, da si glup objkektivno dejstvo, ki si ga uspešno dokazal.
SloBiscuit ::
Ker "debil majkemi". Kva sem jest reku prej? Da ma 1 leto garancije. A zna kdo brat? Kot sem tudi rekel, če prodajalec reče da da lahko v sloveniji da na servis potem je to možno. Kakšen "šah-mat", če je skor isto povedal kuker sem jaz? Kva je z vami?
Če je kupil v tujini potem NIMA avtomatično slovenske 1 letne garancije.
A sem reku da je minimalno 1 leto garancije? SEM (edin kar sem se zmotu je da je 1 leto v SLO in ne v EU, sam to in pol mi tle pametuješ nej se naučim anglščeino pa neki, ti še slovenščine ne znaš "jebote")
Ne znam sodit o debilnosti, je pa več kot očitno da si funkcionalno nepismen. Monitor je bil kupljen v NEMČIJI. Kako vezo ima tukaj slovenska garancija?
A sem reku, da če prodajalc reče da ma pooblaščen servis v SLO pa da mu reče da da lahko na servis tja? SEM
In si spet povedal neumnost, ker slo servis nima zakonskih obvez za izdelke kupljene v tujini razen, če ne gre za prostovoljno garancijo.
Si mi kr na živc stopu, ko rečem da ma 1 leto garancije in mi prav drug folk da to ni res in pol ti prideš pa rečeš da je 1 leto garancije in pol mislš da sm jest glup?
mislim, da lahko varno rečem, da je to, da si glup objkektivno dejstvo, ki si ga uspešno dokazal.
> Če je kupil v tujini potem NIMA avtomatično slovenske 1 letne garancije.
> Monitor je bil kupljen v NEMČIJI. Kako vezo ima tukaj slovenska garancija?
Ma vsaj 1 leto garantiran da je garancija se pravi da jo lahko še uveljavla, ker ni še eno leto minilo od nakupa ane. Tuki sem samo povedal, da ma definitivno še garancijo.
> In si spet povedal neumnost, ker slo servis nima zakonskih obvez za izdelke kupljene v tujini razen, če ne gre za prostovoljno garancijo.
Kot sem že omenil vsaj 2x, ČE mu prodajalec reče da lahko on nese to na servis v SLO, potlej to lahko naredi. Al se motm?
> mislim, da lahko varno rečem, da je to, da si glup objkektivno dejstvo, ki si ga uspešno dokazal.
Ej, edin, kar bi ti lohka napisu je "to da je 1 leto garancije je samo v SLO", samo to nč druzga, ampak NE, si mogu it pametovat, pa delat norca iz mene, ker sem ubistvu povedal isto kar ti. to tvojo "nepismenost" si pa kar lepo v rit utakni.
neznanec555
St235 ::
Ma vsaj 1 leto garantiran da je garancija se pravi da jo lahko še uveljavla, ker ni še eno leto minilo od nakupa ane. Tuki sem samo povedal, da ma definitivno še garancijo.
Ne, ne in še nekrat NE. 1 letne obvezne garancije v SLOVENIJI NIMA, če je izdelek kupil v Nemčiji. Ima pa dvoletno jamstvo, ki ga lahko uveljavlja pri prodajalcu v NEMČIJI
Kot sem že omenil vsaj 2x, ČE mu prodajalec reče da lahko on nese to na servis v SLO, potlej to lahko naredi. Al se motm?
In od kje tebi predpostavka, da mu je prodajalec to rekel?
Ej, edin, kar bi ti lohka napisu je "to da je 1 leto garancije je samo v SLO", samo to nč druzga, ampak NE, si mogu it pametovat, pa delat norca iz mene, ker sem ubistvu povedal isto kar ti. to tvojo "nepismenost" si pa kar lepo v rit utakni.
Če bi bil pismen bi to prebral že 2. oktobra, ko sem ti napisal, da ne obstaja obvezna 1 letna EU garancijam kot jo poznamo v Sloveniji.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
bobby ::
@SloBisquit:
Produkta, kupljenega izven meja republike Slovenije, njega garancije, ne mores uveljavljat pri slvenski pravni osebi oz ima le ta te poslat v PM. In nimas slovenske zakonske osnove, da prisilis slovensko pravno osebo, da ti kakorkoli izpolni zeljo.
Ampak, zmeraj je ampak, ce bo slovenska pravna oseba to uredila, potem ima vzvode, kakp ta produkt claimat pri principalu, potem ti dela uslugo po eni strani uslugo in/ali bo imel od tega kaj.
Se pa bojim, da ti definicije niso glih najbolj jasne.
Tle moram drzat z Lakotnikom, ker se ukvarjam s tem sranjem ze 15 let.
Produkta, kupljenega izven meja republike Slovenije, njega garancije, ne mores uveljavljat pri slvenski pravni osebi oz ima le ta te poslat v PM. In nimas slovenske zakonske osnove, da prisilis slovensko pravno osebo, da ti kakorkoli izpolni zeljo.
Ampak, zmeraj je ampak, ce bo slovenska pravna oseba to uredila, potem ima vzvode, kakp ta produkt claimat pri principalu, potem ti dela uslugo po eni strani uslugo in/ali bo imel od tega kaj.
Se pa bojim, da ti definicije niso glih najbolj jasne.
Tle moram drzat z Lakotnikom, ker se ukvarjam s tem sranjem ze 15 let.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
SloBiscuit ::
Ne govorim da se kogarkoli prisili....Lej prejšn let je kolega kupu mobi Samsung iz nemčije pa mu ekran ni delu. Pa jim je pisal in so rekli da ga lahko da na servis v pooblaščen servis v sloveniji, kjerkoli to pač je.
neznanec555
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SloBiscuit ()
sandmat ::
SloBiscuit je izjavil:
Ne govorim da se kogarkoli prisili....Lej prejšn let je kolega kupu mobi Samsung iz nemčije pa mu ekran ni delu. Pa jim je pisal in so rekli da ga lahko da na servis v pooblaščen servis v sloveniji, kjerkoli to pač je.
po 10 postih še vedno ne razumeš, da to ni nikakršna nuja slovenskega serviserja. Če njemu prodajalec (ali uvoznik ali proizvajalec, kdorkoli v verigi pogodbenikov) povrne stroške servisa v sloveniji in sta dogovorjena, da slovenski serviser servira vse izdelke, ki se jih spomni kdorkoli prinest na njegov servis, potem bo to naredil. Ni pa za to nobene zakonske osnove.
SloBiscuit ::
Ja sej pravim madona no. Če prodajalc reče da lohka to zrihta v SLO pol je najbrž zmenjen ane...
neznanec555
Looooooka ::
Ok fantje.
Zdej se pa nehite kregat kot opice pa hvalit glede svojega znanja angleščine.
Poglejte raje kaj je napisal na začetku.
Leto gor ali dol. Tole drži.
Sem že večkrat izdelke kupljene v Nemčiji odnesel popravit v slo servis(ker je bil pooblaščen od proizvajalca) in so zrihtali.
Prej sem seveda poslal mail prodajalcu če jim moram zadevo poslat nazaj ali je to možno popravit tukaj.
Res, da jih veliko(še posebej če so nemci) reče, da pošlješ nazaj in ti pač pošljejo novega...ampak so tudi taki, ki prodajajo izdele večjih proizvajalcev, ki PAAAAAAAAČ omogočajo, da se zadeve zrihtajo na uradnem servisu pa čeprav je ta v Pakistanu.
Njim je vseeno komu plačajo. Tako ali tako so se za stroške zmenili, ko je le-ta servis postal njihov uradni predstavnik v dotični deželi, pa čeprav je to Sloveniastan.
In prav nič ga ne bo stalo če pošlje mail prodajalcu in vpraša če ta možnost obstaja. Monitor pošiljat preko naše Pošte Slovenije pač ni majhen strošek. Je ceneje odpeljat z avtom do servisa. Mail pa vzame ravno toliko časa kot prepucavanje na slo-techu. No manj, ker te prodajalec za vsako malenkost ne bo napadel in raztrgal na koščke.
Zdej se pa nehite kregat kot opice pa hvalit glede svojega znanja angleščine.
Poglejte raje kaj je napisal na začetku.
Če majo pooblaščen servis v SLO ti bodo povedal. Drugače pa je itak garancija minimalno 1 leto v EU, tako, da do popravila boš ziher prišel.
Če ni servisa v SLO ti bodo zaračunal pošto v njihovo smer in potem povrnili stroške. Tako je ponavadi (vsaj pri meni in pri mojem kolegu je bilo tako, kakšno leto nazaj)
Leto gor ali dol. Tole drži.
Sem že večkrat izdelke kupljene v Nemčiji odnesel popravit v slo servis(ker je bil pooblaščen od proizvajalca) in so zrihtali.
Prej sem seveda poslal mail prodajalcu če jim moram zadevo poslat nazaj ali je to možno popravit tukaj.
Res, da jih veliko(še posebej če so nemci) reče, da pošlješ nazaj in ti pač pošljejo novega...ampak so tudi taki, ki prodajajo izdele večjih proizvajalcev, ki PAAAAAAAAČ omogočajo, da se zadeve zrihtajo na uradnem servisu pa čeprav je ta v Pakistanu.
Njim je vseeno komu plačajo. Tako ali tako so se za stroške zmenili, ko je le-ta servis postal njihov uradni predstavnik v dotični deželi, pa čeprav je to Sloveniastan.
In prav nič ga ne bo stalo če pošlje mail prodajalcu in vpraša če ta možnost obstaja. Monitor pošiljat preko naše Pošte Slovenije pač ni majhen strošek. Je ceneje odpeljat z avtom do servisa. Mail pa vzame ravno toliko časa kot prepucavanje na slo-techu. No manj, ker te prodajalec za vsako malenkost ne bo napadel in raztrgal na koščke.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Looooooka ()
St235 ::
Lepo da imaš dobre izkušnje. Vsekakor pohvalno, da številne znamke to omogočajo.
Samo potem iz te logike pridemo na kekce, ki sanjajo o obvezni Xletni garanciji v EU ali celo po celem svetu.
Samo potem iz te logike pridemo na kekce, ki sanjajo o obvezni Xletni garanciji v EU ali celo po celem svetu.
bobby ::
Ok fantje.
Zdej se pa nehite kregat kot opice pa hvalit glede svojega znanja angleščine.
Poglejte raje kaj je napisal na začetku.
Če majo pooblaščen servis v SLO ti bodo povedal. Drugače pa je itak garancija minimalno 1 leto v EU, tako, da do popravila boš ziher prišel.
Če ni servisa v SLO ti bodo zaračunal pošto v njihovo smer in potem povrnili stroške. Tako je ponavadi (vsaj pri meni in pri mojem kolegu je bilo tako, kakšno leto nazaj)
Leto gor ali dol. Tole drži.
Sem že večkrat izdelke kupljene v Nemčiji odnesel popravit v slo servis(ker je bil pooblaščen od proizvajalca) in so zrihtali.
Prej sem seveda poslal mail prodajalcu če jim moram zadevo poslat nazaj ali je to možno popravit tukaj.
Res, da jih veliko(še posebej če so nemci) reče, da pošlješ nazaj in ti pač pošljejo novega...ampak so tudi taki, ki prodajajo izdele večjih proizvajalcev, ki PAAAAAAAAČ omogočajo, da se zadeve zrihtajo na uradnem servisu pa čeprav je ta v Pakistanu.
Njim je vseeno komu plačajo. Tako ali tako so se za stroške zmenili, ko je le-ta servis postal njihov uradni predstavnik v dotični deželi, pa čeprav je to Sloveniastan.
In prav nič ga ne bo stalo če pošlje mail prodajalcu in vpraša če ta možnost obstaja. Monitor pošiljat preko naše Pošte Slovenije pač ni majhen strošek. Je ceneje odpeljat z avtom do servisa. Mail pa vzame ravno toliko časa kot prepucavanje na slo-techu. No manj, ker te prodajalec za vsako malenkost ne bo napadel in raztrgal na koščke.
Ne, glih ta izjava ne stima skoraj v nobenem primeru.
Pravna oseba v Sloveniji NI dolzna se kakorkoli petljat z taksnim primerom. Vse mora sam ustimat. A ti mislis, da je clovek, ki pedena reklamacije v X pravnem podjetju se dolzan ali ima voljo, glede na to, da je placan minimalca, se ukvarjat z njegovim primerom? Ne.
Vse to mora sam zrihtat.
Raaazen v primeru, da mu principal, ki pa ni vezan na slo zakonodajo, to omogoca. Hp je eden izmed njih, kjer lahko kupis kjerkoli, spet dolocen produkt, in omogoca servis v slo. WD tega ne omogoca. Da povem v specifiki.
Ce kupis v tujini, NI minimalne garancije 1 leto, ker v tujini tega ne poznajo, kot je ze Lakotnik povedal nickolikokrat.
GARANCIJO poznamo samo v Slo, drugje je terminologija drugacna in tudi pojmovanje,. Dejte definirat ze to.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bobby ()
BlueBerry ::
Haha, kera komedija, to pa ste legende. Zanimivo debato ste napletli, če povzamem:
- najprej en laik hoče razložit enoletno garancijo
- hitro ga napade pravnik in mu razloži zadevo
- ker laik ne odneha se vmeša še serviser z dolgoletnimi izkušnjami in več kot očitno nezadovoljen s plačo
- vmes ni majkalo tudi večne teme glede politike
Haha, brez zamer, če sem zadel kak poklic točka zame :)
Dolžan sem vam še pojasnilo glede reklamacije, kako je tekel postopek:
A) Pošljem email na Iiyama na page-u imajo obrazec za warranty (odgovora ni še danes ne po 2 tednih)
B) Dan kasneje pošljem email še prodajalcu (notebooksbilliger.de), ki me usmeri na Iiyama
C) Ko mu pojasnim, da ni nič, mi da naslov in monitor je poslan tja, sedaj čakam cca. teden popravilo
D) Vmes sem tudi kontaktiral SLO distributerja, ki pa je dejal da popravljajo le modele kupljene v SLO
Še email Nemcev
- najprej en laik hoče razložit enoletno garancijo
- hitro ga napade pravnik in mu razloži zadevo
- ker laik ne odneha se vmeša še serviser z dolgoletnimi izkušnjami in več kot očitno nezadovoljen s plačo
- vmes ni majkalo tudi večne teme glede politike
Haha, brez zamer, če sem zadel kak poklic točka zame :)
Dolžan sem vam še pojasnilo glede reklamacije, kako je tekel postopek:
A) Pošljem email na Iiyama na page-u imajo obrazec za warranty (odgovora ni še danes ne po 2 tednih)
B) Dan kasneje pošljem email še prodajalcu (notebooksbilliger.de), ki me usmeri na Iiyama
C) Ko mu pojasnim, da ni nič, mi da naslov in monitor je poslan tja, sedaj čakam cca. teden popravilo
D) Vmes sem tudi kontaktiral SLO distributerja, ki pa je dejal da popravljajo le modele kupljene v SLO
Še email Nemcev
We look forward to your submission.
In order to ensure safe shipping, you must always use a suitable shipping container and packaging materials such as bubble or a similar transportation lock.
More information on packing and shipping can be found in the manual and from the terms of the shipment carrier.
Furthermore we would like to point out that damages due to inadequate transport safety will be seen as gross negligence and therefore are your responsibility.
We would also like to point out that your claim (without receiving the product) will be stored 14 days within our system and will be deleted automatically by the system afterwards.
Note to complaints:
We want to inform you that the costs for an obviously unjustified claim and the effort to investigate will be charged.
BlueBerry ::
Zgodba še ni zaključena, torej:
monitor sem poslal v Nemčijo oni so ga poslali serviserju, čez 10 dni sem ga dobil nazaj v enakem stanju, sedaj čakam na odgovor Nemcev.
Zdaj pa res nevem al jz ne znam priklopit monitorja al je kaka fora slide to unlock ali karkoli pri teh monitorjih, uglavnem nič ni probal sem DVI, HDMI več compov, grafičnih, kablov gori samo modra lučka, enkrat ko sem držal power button 10s+ se je celo izpisalo Iiyama ampak to mi je uspelo le enkrat, sicer pa tema, torej nič.
Dobro, da zadeve ne rabim nujno.
lp
monitor sem poslal v Nemčijo oni so ga poslali serviserju, čez 10 dni sem ga dobil nazaj v enakem stanju, sedaj čakam na odgovor Nemcev.
Zdaj pa res nevem al jz ne znam priklopit monitorja al je kaka fora slide to unlock ali karkoli pri teh monitorjih, uglavnem nič ni probal sem DVI, HDMI več compov, grafičnih, kablov gori samo modra lučka, enkrat ko sem držal power button 10s+ se je celo izpisalo Iiyama ampak to mi je uspelo le enkrat, sicer pa tema, torej nič.
Dobro, da zadeve ne rabim nujno.
lp
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BlueBerry ()
M.B. ::
Po navadi imajo monitorji vsaj napis NO SIGNAL če ni prav priklopleno.
To da pa sveti samo lučka pa se nič ne vidi ob pravem priklopu pa se mi je zgodlo že na Samsungu 2x po 5ih letih. En kondenzator je blo treba zamenjat. del par centov + delo. Oz kolega naredo.
To da pa sveti samo lučka pa se nič ne vidi ob pravem priklopu pa se mi je zgodlo že na Samsungu 2x po 5ih letih. En kondenzator je blo treba zamenjat. del par centov + delo. Oz kolega naredo.
Everyone started out as a newbie.
Sadly only a handful ever progress past that point.
Sadly only a handful ever progress past that point.
Bannanna ::
Lahko vprašam, kakšen je bil končni razplet?
Imam namreč enako težavo z monitorjem iiyama ProLite B2480HS
lpB
Imam namreč enako težavo z monitorjem iiyama ProLite B2480HS
lpB
Zgodba še ni zaključena, torej:
monitor sem poslal v Nemčijo oni so ga poslali serviserju, čez 10 dni sem ga dobil nazaj v enakem stanju, sedaj čakam na odgovor Nemcev.
Zdaj pa res nevem al jz ne znam priklopit monitorja al je kaka fora slide to unlock ali karkoli pri teh monitorjih, uglavnem nič ni probal sem DVI, HDMI več compov, grafičnih, kablov gori samo modra lučka, enkrat ko sem držal power button 10s+ se je celo izpisalo Iiyama ampak to mi je uspelo le enkrat, sicer pa tema, torej nič.
Dobro, da zadeve ne rabim nujno.
lp
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Garancija, 45 dni, nov izdelek (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 42071 (17596) | Furbo |
» | Acer servis (Zavrnjena garancija) (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 17357 (15063) | Wrop |
» | Garancija pri spletnem trgovcu (strani: 1 2 3 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 14800 (12472) | kratos |
» | Apple zaradi zavajanja oglobljen v ItalijiOddelek: Novice / Ostale najave | 15248 (12934) | MrStein |
» | Originalni garancijski listiOddelek: Pomoč in nasveti | 4295 (3841) | Bias |