» »

Veljavnost garancije

Veljavnost garancije

kixs ::

Sicer bi vprasal direktno v trgovino, pa se mi ne da cakat do jutri...

Imam eno Asus tablico, ki so ji pod garancijo lani menjali osnovno plosco - tako vsaj pise na servisnem obrazcu. Vmes je garancija tablice potekla, danes pa vidim, da se tablica spet noce vklopit.

Zanima me ali se je z menjavo maticne kaj podaljsala garancija tablice ali pa je pod garancijo vsaj zamenjan del? Glede na simptom, izgleda ista napaka.

lp

darkolord ::

Garancija ti je vsaj za ploščo (če ne celo za celo tablico) po menjavi začela teči ponovno.

V trgovinah se sicer glede takih stvari velikokrat naredijo butaste.

Podaljšanje garancijskega roka
483. člen
(1) Pri manjšem popravilu se garancijski rok podaljša za toliko, kolikor časa kupec ni mogel uporabljati stvari.

(2) Če pa je bila stvar zaradi nepravilnega delovanja zamenjana ali bistveno popravljena, začne garancijski rok teči znova od zamenjave oziroma od vrnitve popravljene stvari.

(3) Če je bil zamenjan ali bistveno popravljen le kakšen del stvari, začne garancijski rok znova teči samo za ta del.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Seljak ::

Ponavadi se ne delajo butaste. Vsaj v BB se ne delajo. Mi menjajo slušalke in začne spet od začetka teči garancija. Enako je bilo za Playtation portable in druge izdelke, ki sem jih kupil pri njih. Ko se v garancijskem obdobju vgradi v napravo komponenta, ali pa se izdelek zamenja za novega se "ponavadi" podaljša tudi garancija oziroma začne ponovno teči znova. Vsaj takšne imam jaz izkušnje z menjavami v trgovinah.

Miha 333 ::

Garancija teče znova najmanj za zamenjan del. Verjetno pa bi se dalo pregovarjati, da je z zamenjavo matične plošče izdelek bistveno popravljen, v tem primeru garancija teče znova za cel izdelek.

kingsix ::

Ne vem zakaj pri nas vse trgovino tako komplicirajo z garancijo. Vendo sem imel le težave...od tega, da se skušajo izognit uveljavljanju garancije, do čakanja mesec dni.
Sedaj pa že nekaj let kupujem pri Amazonu..če se kaj pokvari, kar se je do sedaj za 3 stvari, odprem support case in imam čez tam 2-3 dni doma že nov enak oz. cenovno ekvavilenten item. Nato sprintam return label in staro zadevo pošljem nazaj. No, 1x so cel orekli, da ne rabim nazaj pošiljat. Brez bullshita.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kingsix ()

šernk ::

Ne vem zakaj pri nas vse trgovino tako komplicirajo z garancijo. Vendo sem imel le težave...od tega, da se skušajo izognit uveljavljanju garancije, do čakanja mesec dni.

ker večina slovencev nasede njihovim zgodbicam. Tudi sam večino stvari iz razloga garancije raje kupim v tujini, če je le cena s poštnino vred enaka.

support iz tujine zaenkrat 100%:
- popravilo oneplus telefona: ponedeljek oddano na DHL, v petek mi je DHL pripeljal popravljenega nazaj
- izgubljen paket iz avstrije za 450eur, v roku 1 ure me kličejo nazaj da ne vejo kje je in da bodo dali novega na pošto
- dobil rabljen izdelek iz nemčije namesto novega (30eur - šlo se je za darilo) in sem ga želel vrniti, ker takšnega za darilo ne morem dati, prodajalec vrnil denar in rekel naj izdelek obdržim ker je njegova napaka (potem sem mu nakazal par eur za poštnino, čeprav mi zadeva stoji v predalu in nimam kaj z njo)
- dobil napačen izdelek iz anglije za 15eur, jim samo omenil naj popravijo oglas ker je malenkost zavajujoč ampak da je moja napaka, ker nisem dovolj dobro pogledal celotnega oglasa. Nisem dobil od njih odgovora vendar čez teden dni mi pa poštar prinese nov pravi kos.

kaj od tega vidiš v slo? no na avtero sem enkrat na ponedeljek popoldan oddal prenosnik v popravilo, pa sem ga dobil v petek nazaj popravljenega + funtech servis lahko pohvalim, da rešijo kar je v njihovi moči hitro.

merkur vedno problemi, s telefoni vedno problemi, gorenje vedno problemi in čakanje 30dni+ na "popravilo", ki to ponavadi še ni ampak moraš potem spet ponovno poslat v popravilo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Machete ::

A kdo ve bolj točno če mi trgovina iz Nemčije po lastni presoji uredi garancijski zahtevek? Poslal sem grafično nazaj na Mind Factory in takoj dobil poračun oz. refund v vrednosti artikla. Tega denarja seveda niso še poslali, ampak samo v to smer zacahnali zahtevek, čed da artikel ni več dobavljiv.
Generalno ni to zdaj neka huda zadeva, ampak problem je, ker za ta denar trenudno ne dobim nič oz. za nekaj doplačila obično blower variatno, kar je precejšen downgrade.

Torej ali morajo upoštevati moja navodila, da želim popravilo (neglede na čas, v enem prejšnih informativnih mailov je čas popravila 4-6 tednov) ali lahko sami določijo in samo vrnejo keš, kar je pri rastočih cenah seveda za njih bolj smotrno.

*Čeprav sedaj pravijo, da bodo poslali na popravilo in da zna trajati do 6 tednov. :]

Kakorkoli, če kdo ve kako je pravno določeno, lahko napiše. Opcija je da tudi sam pošlješ proizvajalcu, česar sem se zavedal prepozno in bi verjetno prej to naredil sam.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

DeeCoy ::

Za Nemčijo nevem kak je. Pri nas morajo popraviti v 30 delovnih dneh, če se to ne da pa zamenjati z enakim ali boljši produktom ali vrniti kupnino.

Machete ::

Da razumem. Bolj me zanima, če imajo oni zadnjo besedo ali popravilo ali keš nazaj. Ker v primeru trenutnega trga grafičnih, kot sem omenil, za denar za kateregea sem jo kupil, sedaj ne dobim nič primerljivega in raje počakm par tednov in upam, da se vseeno reši prej kot v skrajnem omenjenem času.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

DeeCoy ::

Če se ne da popravit, se ne da popravit, ni nobene izbire. Grafičnih kartic načeloma ne popravljajo ampak jih samo zamenjajo.

Machete ::

Da, ampak tega ne more trgovina določat, ker niso servis. Da proizvajalec (ki je predvidoma edini kamor lahko pošljejo) 'nima' zmenjave, pa bi bila tudi malo bosa kajne?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

DeeCoy ::

O tem odloča pooblaščeni serviser (v Sloveniji). Drugače pa mislim, da imajo grafične kartice načeloma eu garancijo in jo lahko uveljavljaš tudi v sloveniji pri pooblaščenem serviserju direktno.

"Proizvajalec oz. pooblaščen serviser je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom." Še enkrat, takšen je zakon v Sloveniji.

https://www.mimovrste.com/seznam-poobla...
Še tole. Pokliči na servis od firme grafične in vprašaj kak je s tem..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DeeCoy ()

Machete ::

Hvala za info, ampak žal se ne da aplicirati naše zakonodaje na nemško. Tudi Palit npr. ni na seznamu in kolikor vem vse te kartice, tudi drugih proizvajalcev, romajo direktno nazaj na Kitajsko.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

St235 ::

Odvisno od garancisjkih pogojev in kaj si zahteval. Garancija v tujini (tudi Nemčiji) je stvar dogovora, kakor tudi pogoji. So pa na nivoju EU splošna pravila kot jih pri nas poznamo pod terminom stvarna napaka. Torej ti lahko določiš kaj naj prodajalec naredi. Seveda pa, če izdelka ni mogoče popravit (grafične kartice se praviloma ne popravljajo) potem ti ne mroeš zahtevat čudeža od prodajalca.

Torej, če si ti eksplicitno zahteval, da kartico popravijo bi jo morali popraviti, če to ni mogoče pa je povsem pravilno, da so vrnili denar. Če meniš, da je trgovina narobe presodila in je kartico mogoče popraviti imaš edino možnost civilne tožbe.

GupeM ::

@Lakotnik29: Skoraj se strinjam. Če je zahteval popravilo, pa to ni bilo možno, lahko še vedno izbira med vrnjeno kupnino ali novim enakim/boljšim izdelkom. Namesto popravila ali vrnjenega denarja, mu lahko dajo novo enako grafično kartico. Če je nimajo, mu morajo dati boljšo. Če boljše ni, potem pa lahko samo še vrnejo kupnino.

Machete ::

Pozor, jaz ne pričakujem zapletov, razen dolgega čakanja.

Dvomim, da en PALIT nima kartice za menjavo ali, da je ne znajo popraviti (če le hočejo), ko jo le prejmejo seveda.

Bolj teoretično me srbi, da se trgovina lahko samo odloči, ali je izdelek možno popraviti. To mislim, da ne more iti tako, saj ni v tem nikakšrne logike, da to odloči nek servisni referent štacune ali celo nek študent, ki preklada robo, ki rpide nazaj.

Tudi pač po časovnici je jasno razvidno, da so takoj sprožili kar vračilo denarja (nekaj minut po začetku delovnega časa). Še enkrat, trenutno naj bi veljal ustni dogovor, da gre na popravilo, samo pisnega zagotovila, da je šla v nek 'proces servisa', pač nimam.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

St235 ::

olj teoretično me srbi, da se trgovina lahko samo odloči, ali je izdelek možno popraviti.

Odvisno od trgovine, pogojev in tega kaj si zahteval. Nič nevadnega ni, če imajo trgovci navodilo, da se grafičnih kartic ne popravlja. Zakaj bi potem 100x vprašali servis isto stvar?

GupeM je izjavil:

@Lakotnik29: Skoraj se strinjam. Če je zahteval popravilo, pa to ni bilo možno, lahko še vedno izbira med vrnjeno kupnino ali novim enakim/boljšim izdelkom. Namesto popravila ali vrnjenega denarja, mu lahko dajo novo enako grafično kartico. Če je nimajo, mu morajo dati boljšo. Če boljše ni, potem pa lahko samo še vrnejo kupnino.


Tukaj se motiš. Zakonsko so predpisane točno tri stvari: popravilo, menjava za enak izdelek in vračilo denarja. Zakonske osnove, da morajo menjat za boljšo ni in je to stvar dogovora oziroma dobre volje.

Torej, če ti zahtevaš popravilo in se kartic ne popravlja, potem ti ne rabijo popravit. Če potem zahtevaš menjavo in nimajo identične kartice, ti ne rabijo menjat in ostane samo vračilo denarja.

Zdaj ali je kartico smiselno oziroma možno popravljat pa lahko razčiščuješ samo na sodišču.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

DeeCoy ::

Za katero grafično kartico pa se sploh gre?
Načeloma je proizvajalčevo navodilo pooblaščenim servisom, da se takih stvari ne popravlja, kot se naprimer ne popravlja matičnih, matičnih plošč v telefonih ipd. enostavno zato, ker je strošek popravila veliko večji kot strošek izdelave nove plošče, popravilo pa ni nujno 100%.


https://www.enaa.com/seznamServisov.asp...

Za palit je pooblaščeni Elkotex d.o.o. Stegne 27 Ljubljana (01) 583 79 17 / 10 servis@elkotex.si

Machete ::

Hvala za info. Grafa je sicer že v Nemčiji. Bom javil sicer kako bo potekalo.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Garancija, 45 dni, nov izdelek (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
22641777 (17302) Furbo
»

Zavrnjena garancija v Big Bangu (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
7615979 (12737) St235
»

garancijsko zamenjani izdelek (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
869606 (7471) medenko
»

Uveljavljanje garancije...tretjič (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
529404 (6826) St235
»

Garancija in odškodnina

Oddelek: Pomoč in nasveti
363581 (2501) bluefish

Več podobnih tem