Forum » Na cesti » Rabljen avto do 3k€
Rabljen avto do 3k€
harmony ::
Problem je, da je od znanca. Avto je res ok in nebi glihal. Kako je s servisi, pri cliotu sem menjal samo olje pa oljni filter, tuki je se turbina in je bolj obcutljiv. Clio mi sicer dela bp, ampak problem je, da mi pije 8l, pa se v hribih sem doma, to sem itak kupil za prvi avto. Pa mogoce bi se kdaj kako prikolico pripel, kar je pri cliotu no-go.
Vseeno. Avtomobil ni vreden tega denarja. Ne vem tocno koliko ima PS, ampak najdrazi takle letnik je na avtonetu 1800€. On ti ga pa prodaja za 2500€.
Moj je novejsi letnik in posledicno tudi druga masina, turbina. Jaz do sedaj nisem nikoli imel tezav ne s turbino, ne s samo masino, pa ga vozim ze 5 let in v tem casu sem naredil dobrih 100.000km
Servise delam na 13-15k (vsi filtri razen naftnega menjam na 45k-50k, olje in to je to). Poraba je top. Meni v mestu pije 6.5l, ob normalni voznji na avtocesti torej 120-130km/h sem ga ze dobil na 4.9l...ampak to je bolj redkost, ker ga vecino casa vozim nad 150km/h.
RatedR ::
Jaz ti priporočam da na Avtonetu pogledaš Volkswagen Golf 4.
Moč daj min. 90KM, da ti vrže ven 1.9 TDI mašine s tem boš dobil avto, ki kuri res minimalno, cena se vrti od 1200-2000EUR - ostane ti 1000EUR za kakršnokoli popravilo, če je potrebno (neko pravilo je da če kupuješ rabljen avto, imej vsaj jurja na zalogi če se kaj zalomi).
Moč daj min. 90KM, da ti vrže ven 1.9 TDI mašine s tem boš dobil avto, ki kuri res minimalno, cena se vrti od 1200-2000EUR - ostane ti 1000EUR za kakršnokoli popravilo, če je potrebno (neko pravilo je da če kupuješ rabljen avto, imej vsaj jurja na zalogi če se kaj zalomi).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: RatedR ()
m0LN4r ::
Bolj kot znamka ma tu vezo način vožnje. Isto zavorne ploščice - eni menjujejo na 20-30kkm, enim držijo 120k.
Nekako tako, avti so skoraj identicni, rezervni in sestavni delu tudi.
Doma ima vsak svoj avto in svoj nacin voznje, izmed teh smo imeli
3 Polote, tocno na vsakem se pozna nacin voznje in relacije in to predvem po 5+ letih.
En je bolj za na njive bil in kratke proge, drug se je vozil po relativno lepih regionalkah, tretji pa po mestu in avtocesti.
Razlike so neverjetne, pr enem so fedri utrujeni, pr drugem je ze kuplunga, pr svojem pa najpogosteje menjavam ploscice ;)
Sam ne kupovat nekih opevanih znamk in prides na ogled pa je avto ze vzgan, ogret, pobrisan, spoliran pa nevem kaj vse. Potem pa ugotovis, da je v njem ze svicalo 5 riti, menjan blantik, odbijac, ogledalo. In od teg 5 voznikov si lahko predstavljas kaj vse je se blo z avtom, za kar neves.
Sinonim rabljenega avta je, da se ga nekdo drug hoce znebit, ker mu nekaj gre na zivce al pa je postal prevelk strosek za vzdrzevanje ali pa se nekaj prikriva.
Tako da zelo zelo pazljivo. Najboljs kupit avto od kakega sovascana, ki ga pogosto vidis na cesti in ves, da ni divjak, ki rine v vsako lukno pa bankino.
IMHO, prej kupim avto, kjer mi lastnik pove, da je menjal ze tisoc in en stvari, kot pa od nekoga, ki rece da na tem avtu se ni trebalo nic menjat. Seveda ne, ker menjava in vzdrzevanje stane ane.
Zacasno se da vsako lukno na motorju pokitat, marsikaj namazat, da lepse laufa, da pri prodaji zgleda TOP.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
jalovec09 ::
kup avto za 2000 evrov, ostalo moraš tak al drugač vložit, velik servis, gume, zavore, izpušni, kak podvozni del. Brat je pred 6-7 leti kupil ibizo 1.9 TDI za njo dal 5000 evrov in takoj še 1000 evrov, do danes samo redni servisi. Ima 270.000km.
sam vozim accenta star 20 let, nobenga stroška z rednimi servisi, sam bencin, gume....tud olja ne menjam, ker se ne splača. Poraba na realciji samo 6l.
sam vozim accenta star 20 let, nobenga stroška z rednimi servisi, sam bencin, gume....tud olja ne menjam, ker se ne splača. Poraba na realciji samo 6l.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jalovec09 ()
d4vid ::
Jaz ti priporočam da na Avtonetu pogledaš Volkswagen Golf 4.
Moč daj min. 90KM, da ti vrže ven 1.9 TDI mašine s tem boš dobil avto, ki kuri res minimalno, cena se vrti od 1200-2000EUR - ostane ti 1000EUR za kakršnokoli popravilo, če je potrebno (neko pravilo je da če kupuješ rabljen avto, imej vsaj jurja na zalogi če se kaj zalomi).
To je namenjeno meni?
Res je, da sem na kmetih, da je familja za VWje, imamo tourana in mel smo golfe 1, 2, 3, 4.
Ampak osebno raje gonim cliota 1.2 kot pa da bi kupil golfa 4 dizla.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
jalovec09 ::
Golk 4 so v danih časih zgonjene gajbe s prevrtenimi kilometri, motor res zdrži 400-500.000km sam če ima realnih tolk in na števcu 200.000km bo to najbolj kretenski nakup z nategom.
In ja tud jaz sem kmet in nikol nismo preveč palil na golfa, razen dvojka dizl pred 10 leti.
Če vazmeš Korejca al kej podobnega dobiš vsaj dobrega.
in za 16 let starga golfa eni hočjo 2500 evrov
In ja tud jaz sem kmet in nikol nismo preveč palil na golfa, razen dvojka dizl pred 10 leti.
Če vazmeš Korejca al kej podobnega dobiš vsaj dobrega.
in za 16 let starga golfa eni hočjo 2500 evrov
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jalovec09 ()
jalovec09 ::
tud če se avto dvigne realnih kilometrov ne boš nikol zvedu, razen če je bil redno servisiran na pooblaščenem servisu....že videl v živo hondo s 360.000km pa motorju in podvozju nebi dal niti 150-.000km, ko je bil avto na dvigalu.
d4vid ::
Golk 4 so v danih časih zgonjene gajbe s prevrtenimi kilometri, motor res zdrži 400-500.000km sam če ima realnih tolk in na števcu 200.000km bo to najbolj kretenski nakup z nategom.
In ja tud jaz sem kmet in nikol nismo preveč palil na golfa, razen dvojka dizl pred 10 leti.
Če vazmeš Korejca al kej podobnega dobiš vsaj dobrega.
in za 16 let starga golfa eni hočjo 2500 evrov
Avto kot avto je cist kul, golf 4. Ampak tole so razlozil tocno tako kot bi jaz.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
m0LN4r ::
tud olja ne menjam, ker se ne splača.
lol ?
E vidis, kok je pol sele takih rabljenih na avto.net
Olje menjas sam, strosek na leto z najcenejsim oljem je ca. 20-25EUR - pr kakem kolegu pa all inclusive 30-40EUR
Ne splaca ? Mislim, da je to najmanjsi strosek pr avtu, ki ga mas. Pa se to lahko delas 1x al 2x na leto.
Kdor je pa pr vzhodni meji doma, kr pogumno prek k prvemu susmarju, stisnt mu par desetakov v roke, pa vse mozne filtre in olje in ti zamenja takoj za drobiz. Cena je tam cca. 10EUR/uro - nazadnje sem menjal 2 zadnji vzmeti, levi zadnji lager, zavorno olje, vse filtre, motorno olje in optiko - za 50EUR - material pa narocil z pkwteile.de
Kok bi dal za to na kakem slo servisu me sploh ne zanima, sem samo enkrat dal menjat cevko za bremze pa so me pokasiral skoraj 100 evrov za 3/4 ure dela.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
d4vid ::
Bolje najcenejs olje z lidla kot 5 let starega.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
jalovec09 ::
saj olje, filtre sam menjam, in tud zavore menjam, kable, popravim tu in tam kakšno stvar, če je treba, sam res se ne splača, avto vreden 50 evrov, tud če bo zaribal dobim 50 evrov, tak da sam dolivam, je pa komaj 12000km po zadnjem servisu.
Včas ga z drugo stišim do podna, pa tud zaklepam ga ne, not puščam ključe, razen takrat ko imam kej not.
Včas ga z drugo stišim do podna, pa tud zaklepam ga ne, not puščam ključe, razen takrat ko imam kej not.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jalovec09 ()
Blinder ::
Vprasanje koliiko vpliva staro olje na porabo.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
-valvoline- ::
http://www.avto.net/Ads/details.asp?ID=...
Tole je tenk, pa se vlecno kluko ma. Mors pazit na zadnji most(edina hiba teh modelov) in da je boschov CR vbrizg noter (ce je ECU bosch je tudi vse ostalo bosch- sobe in cr pumpa kar pomen do 400-500k nimas kej prckat). 90km model ima navadni vztrajnik, navadno turbino, torej se nima kej pokvarit. Takle xsare so izredno podcenjene in so za ta letnik in dnar dalec najboljsi nakup. pa se pocinkan pleh povrh, leta se jim sploh ne poznajo. Poraba itak 5-5.5l na 100km
Tole je tenk, pa se vlecno kluko ma. Mors pazit na zadnji most(edina hiba teh modelov) in da je boschov CR vbrizg noter (ce je ECU bosch je tudi vse ostalo bosch- sobe in cr pumpa kar pomen do 400-500k nimas kej prckat). 90km model ima navadni vztrajnik, navadno turbino, torej se nima kej pokvarit. Takle xsare so izredno podcenjene in so za ta letnik in dnar dalec najboljsi nakup. pa se pocinkan pleh povrh, leta se jim sploh ne poznajo. Poraba itak 5-5.5l na 100km
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
hojnikb ::
vlecna kjuka je kvecjemu minus ;)
kar se pa let tice, je kr lepo v 90' obstal, vsaj kar se designa tice ;)
kar se pa let tice, je kr lepo v 90' obstal, vsaj kar se designa tice ;)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
-valvoline- ::
Nop. Men je kar vsec, zelo soliden dizajn. Vlecna kljuka je pa najvecji plus, sploh pa za tistega k jo rabi. Jaz osebno avta brez kljuke sploh pogledal neb, zame je avto brez kljuke neuporabna zadeva.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
jalovec09 ::
k120l ::
Da malo opju ukradem temo :). Ima kdo izkušnje/mnenja o Škodi Fabii 1.4 TDI nekaj takega kot je tole http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=.......
Punca si želi nov avto. :)
Punca si želi nov avto. :)
jalovec09 ::
Dizla se ne splača več.
Bratova 1.9 dizlca porabi povprečno 5-6l. Prej raje 6l. moj korejska jajca 6-7l, čez 7l že zelo težko, razen po mestu
Drugače raje glejte 1.9 dizla, 1.4 je mukotrpni motor, ki ne bo imel dolge življenjske dobe, vsaj mehaniki tako pravijo.
Bratova 1.9 dizlca porabi povprečno 5-6l. Prej raje 6l. moj korejska jajca 6-7l, čez 7l že zelo težko, razen po mestu
Drugače raje glejte 1.9 dizla, 1.4 je mukotrpni motor, ki ne bo imel dolge življenjske dobe, vsaj mehaniki tako pravijo.
m0LN4r ::
Drugače raje glejte 1.9 dizla, 1.4 je mukotrpni motor, ki ne bo imel dolge življenjske dobe, vsaj mehaniki tako pravijo.
Nas en je letnik 2006, do danes smo menjali samo gume ;) in stvari po servisni knjigi.
Vozi se po regionalki in terenu v gorice z njim. Pa tut parkrat v nemcijo je sel preko alp.
Mama dela na tank 1000km redno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
m0LN4r ::
Kaj pa pricakujes od poceni avta ? 30 let? Niso to vec tanki izpred 20 let.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
hojnikb ::
Dizla se ne splača več.
Bratova 1.9 dizlca porabi povprečno 5-6l. Prej raje 6l. moj korejska jajca 6-7l, čez 7l že zelo težko, razen po mestu
Drugače raje glejte 1.9 dizla, 1.4 je mukotrpni motor, ki ne bo imel dolge življenjske dobe, vsaj mehaniki tako pravijo.
1.4td je samo 1.9tdi z enim clindrom manj
#brezpodpisa
d4vid ::
Kaj pa je takega hojnik napisal?
Vsak vozi tisto kar mu paše (in si lahko privošči).
Recimo zadnjič sem prebral en komentar, s katerim se strinjam, saj sem lastnik renoja:
Z renoji imajo največ težav tisti, ki ga nimajo.
In to drži kot pribito. Kolega z astro dizel me je drkal ves čas, kakšen avto mam, da bo to crknilo pa nevem kaj vse.
Pa sem bil tiho, občasno sem pisnil kaj nazaj glede astre, ker pač ne moreš bit tiho, ko moraš avto rinit iz rondoja, ko majo bati bližnje srečanje s ventili in podobno... Pa ni bil tako slab avto na sploh astra, le lastniki so zgleda mislili, da je vzdrževanje nepotrebno.
Moj renojček pa kr pelje. No, on stilo se je že prodal, tako da gonim te "jajce" naprej
Vsak vozi tisto kar mu paše (in si lahko privošči).
Recimo zadnjič sem prebral en komentar, s katerim se strinjam, saj sem lastnik renoja:
Z renoji imajo največ težav tisti, ki ga nimajo.
In to drži kot pribito. Kolega z astro dizel me je drkal ves čas, kakšen avto mam, da bo to crknilo pa nevem kaj vse.
Pa sem bil tiho, občasno sem pisnil kaj nazaj glede astre, ker pač ne moreš bit tiho, ko moraš avto rinit iz rondoja, ko majo bati bližnje srečanje s ventili in podobno... Pa ni bil tako slab avto na sploh astra, le lastniki so zgleda mislili, da je vzdrževanje nepotrebno.
Moj renojček pa kr pelje. No, on stilo se je že prodal, tako da gonim te "jajce" naprej
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
krneki0001 ::
Dizel bo prej ko slej prepovedan v mestih, ker spušča v zrak hujšo svinjarijo od bencinarja. Poleg tega se firmam ne bo splačalo več toliko filtrov in vsega sranja vgrajevat, da bodo zadostili vsem ekološkim zadevam.
hojnikb ::
Talk about picking a fight. Izpostavim dejstvo..
Origins All R3 1422 ccm three cylinder engines are derived from the R4 1896 ccm 4 cylinder engine, VW just cut off one 474,1 ccm cylinder.
#brezpodpisa
krneki0001 ::
Sej to je problem. Prej so bili uravnoteženi štirje cilindri, zdej so pa samo trije in mašina ni več tako uravnotežena.
Kaj hočem povedat - manjša bo manj zdržala že zaradi različnih pritiskov - 2 bata gor, 2 bata dol istočasno pri 4 batni mašini, 2 bata gor en bat dol pri tribatnem motorju, kar pomeni da breme ni porazdeljeno na glavno gred.
Kaj hočem povedat - manjša bo manj zdržala že zaradi različnih pritiskov - 2 bata gor, 2 bata dol istočasno pri 4 batni mašini, 2 bata gor en bat dol pri tribatnem motorju, kar pomeni da breme ni porazdeljeno na glavno gred.
hojnikb ::
Kaj hočem povedat - manjša bo manj zdržala že zaradi različnih pritiskov - 2 bata gor, 2 bata dol istočasno pri 4 batni mašini, 2 bata gor en bat dol pri tribatnem motorju, kar pomeni da breme ni porazdeljeno na glavno gred.
Čudno da potem traktorji že desetletja delajo BP z samo tremi cilindri. In če bi vidu kak tak motor, bi vidu da ni čisto "2 bata dol, en gor"....
#brezpodpisa
krneki0001 ::
Malo si poglej to, preden govoriš:
https://www.carthrottle.com/post/n7yqeO/
Imajo te mašine kr nekaj problemov. Sicer jih elektronika dost rešuje, so pa vseeno problematične.
Traktorji ne delajo na tako visokih obratih.
Kako pa? Ko je en na vrhu sta ostala dva nižje. Seveda sta zamaknjena, nn za 120, drugi za 240 stopinj. (Torej en čisto na dnu, drugi na sredini.)
https://www.carthrottle.com/post/n7yqeO/
Imajo te mašine kr nekaj problemov. Sicer jih elektronika dost rešuje, so pa vseeno problematične.
Traktorji ne delajo na tako visokih obratih.
In če bi vidu kak tak motor, bi vidu da ni čisto "2 bata dol, en gor"....
Kako pa? Ko je en na vrhu sta ostala dva nižje. Seveda sta zamaknjena, nn za 120, drugi za 240 stopinj. (Torej en čisto na dnu, drugi na sredini.)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
hojnikb ::
Imajo te mašine kr nekaj problemov. Sicer jih elektronika dost rešuje, so pa vseeno problematične.
Te mašine as in vse 3 cilindrske al 1.4tdi konkretno ? Dejmo mal manj nabijat pa dat OPju konkretne informacije..
#brezpodpisa
hojnikb ::
yet je cel kup aplikacij (tudi visokovrteže avtomobilske) kjer zadeva BP deluje...
Če bi bil 3 cilindrski dizajn res tako zanič, nebi recimo 1.0 ecoboost (3 cilindrski dizajn) pobral cel kup nagrad v sub 1l kategoriji.
To da je stvar 3 cilindrska (po naravi manj zbalancirana) je še ne nardi zanič. Lahk pa seveda svoje blodnje podkrepiš z kakimi konkretnimi raziskavami pokvarljivosti.
Če bi bil 3 cilindrski dizajn res tako zanič, nebi recimo 1.0 ecoboost (3 cilindrski dizajn) pobral cel kup nagrad v sub 1l kategoriji.
To da je stvar 3 cilindrska (po naravi manj zbalancirana) je še ne nardi zanič. Lahk pa seveda svoje blodnje podkrepiš z kakimi konkretnimi raziskavami pokvarljivosti.
#brezpodpisa
krneki0001 ::
Če bi bil res tako dober bi bil tak dizajn potem v vseh športnikih. Tako je pa samo v parih postranskih avtomobilih, ki niso omembe vredni.
Poanta treh cilindrov je samo v šparanju pri gorivu in nič drugega. Goriva pa res manj porabi.
Poanta treh cilindrov je samo v šparanju pri gorivu in nič drugega. Goriva pa res manj porabi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
hojnikb ::
shocking, 3 cilindri so slabše za high power aplikacije kot 4je...
Kaj točno ma to veze zdej z zanesljivostjo, o čemer je celčas govora ?
Kaj točno ma to veze zdej z zanesljivostjo, o čemer je celčas govora ?
#brezpodpisa
krneki0001 ::
3 cilindrska mašina je narejena iz enega samega razloga in to je šparanje. Pa čisto nič drugega. Prišparajo en cilinder in vse kar je povezano z njim. Bedaki pa potem to kupujejo.
V osnovi je sam model take mašine slabši, manj zbalansiran in manj zanesljiv od 4 ali več cilindrske mašine. Že po sami zasnovi ne more zdržat dlje, kvečjemu manj od štiri in več cilindrskih mašin.
V osnovi je sam model take mašine slabši, manj zbalansiran in manj zanesljiv od 4 ali več cilindrske mašine. Že po sami zasnovi ne more zdržat dlje, kvečjemu manj od štiri in več cilindrskih mašin.
hojnikb ::
V osnovi je sam model take mašine slabši, manj zbalansiran in manj zanesljiv od 4 ali več cilindrske mašine. Že po sami zasnovi ne more zdržat dlje, kvečjemu manj od štiri in več cilindrskih mašin.
Ena je teorija, druga je praksa. Boš dal na mizo številke al se boš celo temo sliceval na svojo avtoriteto ?
#brezpodpisa
OrkAA ::
krneki0001 je izjavil:
3 cilindrska mašina je narejena iz enega samega razloga in to je šparanje. Pa čisto nič drugega. Prišparajo en cilinder in vse kar je povezano z njim. Bedaki pa potem to kupujejo.
V osnovi je sam model take mašine slabši, manj zbalansiran in manj zanesljiv od 4 ali več cilindrske mašine. Že po sami zasnovi ne more zdržat dlje, kvečjemu manj od štiri in več cilindrskih mašin.
Ummm, ok.
4 cilindrska mašina je narejena iz enega samega razloga in to je šparanje. Pa čisto nič drugega. Prišparajo 8 cilindrov in vse kar je povezano z njim. Bedaki pa potem to kupujejo.
V osnovi je sam model take mašine slabši, manj zbalansiran in manj zanesljiv od 12 ali več cilindrske mašine. Že po sami zasnovi ne more zdržat dlje, kvečjemu manj od 12 in več cilindrskih mašin.
m0LN4r ::
Je pa vec cilindrov na razpolago, ki se _lahko_ pokvarijo ali pa ne delujejo pravilno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
korenje3 ::
Kupujem prvi avto, budget je do 3k€. Zaenkrat mi je všeč ta Toyota Avensis, vendar mi je sumljivo poceni. Avtomatski menjalnik morda?
Posebnih želja nimam, nizka poraba je plus, ni pa pogoj, ker bom delal nekje 5k km/leto. Pa čim manj šraufanja si želim.
Vidim pa da so v mojem budgetu v glavnem Clioti in podobni. Moram biti pri katerem od teh na kaj pozoren? Stare bemfe odpadejo. Mnenja?
3k€ za 13 let staro toyoto ni poceni. v bistvu je dokaj drago.
krneki0001 je izjavil:
Dej poglej si tele dve slikce pa ti bo jasno da 3 cilindri so slabši od štirih.
pomanjkanje znanja je hudič. tale graf prikazuje navor in ne moč (čeprav piše moč).
če avto s 3 ali pa 6 cilindri pokuri za 100kW bencina bo pri podobnem izkoristku podobna moč na kolesih.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: korenje3 ()
korenje3 ::
krneki0001 je izjavil:
3 cilindrska mašina je narejena iz enega samega razloga in to je šparanje. Pa čisto nič drugega. Prišparajo en cilinder in vse kar je povezano z njim. Bedaki pa potem to kupujejo.
V osnovi je sam model take mašine slabši, manj zbalansiran in manj zanesljiv od 4 ali več cilindrske mašine. Že po sami zasnovi ne more zdržat dlje, kvečjemu manj od štiri in več cilindrskih mašin.
pri 3 cilinderskem se ojnice bolj uničujejo na batih.
Je pa vec cilindrov na razpolago, ki se _lahko_ pokvarijo ali pa ne delujejo pravilno.
sploh servis, ko je treba zamenjat 32 svečk na 16 cilinderskem avtu :))
to je 1500€ na 70k km.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: korenje3 ()
The Player ::
3kEUR za 13 let staro toyoto ni poceni. v bistvu je dokaj drago.
No, ja še zmeraj bolje kot 12 let stara Opel Corsa, ki jo prodajajo za 3KEUR na avto.net
http://www.avto.net/Ads/results.asp?zna...
mi smo 6 let nazaj prodajal doma opel corso letnik 2004 pa je nihče ni hotel. Me firbec matra, če jih bojo sposobni sploh prodati za tak denar (letnik 2004).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: The Player ()
korenje3 ::
pred 9 leti sem kupil 9 let star mercedes clk 320 z avtomatskim menjalnikom za 4k€. osnovna cena mercedesa je bila 3-4x višja kot ta od toyote.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | vzdržljivost 3-valjnih motorjev (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 40997 (20296) | pi pawr |
» | 3 vs. 4 cilindri v motorju ? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 71814 (60665) | tomaz- |
» | Vračajo se večji motorji (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 50907 (43056) | Utk |
» | Nakup prvega rabljenga avtomobila (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 21696 (17670) | vorantz |