Forum » Na cesti » Katere zimske gume?
Katere zimske gume?
Goran's Blog ::
Goran's Blog je izjavil:
Hja 25k letno imam, od tega 95% je ovinkov.Nekje 25% primestje, 75% AC (LJ obroč).
Ti kolikšno razmerje avtocestaa ali podeželje imaš ?
Ja potem je mislim, da normalno da ti toliko časa zdržijo. Imam tudi jaz prjatelje kateri so vsak dan samo na avtocesti in imajo po 5 sezon gume. Pa tudi od kjer sem jaz drugim max 2 sezoni. Bolj me je to zbodlo v oči, da tako reklamirana in dobra guma na papirju mi je zdržala tako malo kilometrov, saj so mi vedno do sedaj več zdržale.
feryz ::
Gume so vedno kompromis (in asfalt tudi).
Ali hočeš da držijo in se nucajo, ali hočeš da se ne izrabijo prehitro in temu primerno tudi ne grabijo kot bi morale.
Ali hočeš da držijo in se nucajo, ali hočeš da se ne izrabijo prehitro in temu primerno tudi ne grabijo kot bi morale.
Goran's Blog ::
Ja se strinjam s tem. Ma sem mel različne znamke skozi leta. Tudi to katero mi je lani v eni sezoni mi je dve sezoni zdržala.
Bom poskusil kakšno bolj trdo, da ni tako mehka in da toliko ne drži pa vidimo to sezono.
Bom poskusil kakšno bolj trdo, da ni tako mehka in da toliko ne drži pa vidimo to sezono.
easyrider3 ::
Gume so vedno kompromis (in asfalt tudi).
Ali hočeš da držijo in se nucajo, ali hočeš da se ne izrabijo prehitro in temu primerno tudi ne grabijo kot bi morale.
SIGURNO imaš prav kot si rekel in jaz se s tem ne obremenjujem,ker imam načelo,da nočem imeti pnevmatik starejših kakor 3 leta,ker vozim zimske celo leto in ker delam letno samo maksimalno do 7000 kilometrov. Kadar je cestišče pa mokro pa itak z bilo katerimi gumami se vozim zelo previdno in po predpisih saj sem pred 20-letimi imel neljubi dogodek,ko mi je zadnji del avtomobila obrnilo v zavoju in sem bočno drsel v nasip. Dan danes se pa najpoprej vidi kakšen ima oprijem guma pa ravno na kakšnih krožnih križiščih tam boš najpoprej videl ali drži ali drsi((govorim za mokro cestišče)) in pa tudi pri speljevanju na mokrem asfaltu se tudi opazi ali guma gubi oprijem.

gruntfürmich ::
easyrider3 je izjavil:
Dan danes se pa najpoprej vidi kakšen ima oprijem guma pa ravno na kakšnih krožnih križiščih tam boš najpoprej videl ali drži ali drsi((govorim za mokro cestišče)) in pa tudi pri speljevanju na mokrem asfaltu se tudi opazi ali guma gubi oprijem.ja, to je fino delat od časa do časa. kontrolirano v krožišču ali praznem varnem ovinku.
takoj vidiš kje si.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
profii ::
easyrider3 je izjavil:
Gume so vedno kompromis (in asfalt tudi).
Ali hočeš da držijo in se nucajo, ali hočeš da se ne izrabijo prehitro in temu primerno tudi ne grabijo kot bi morale.
SIGURNO imaš prav kot si rekel in jaz se s tem ne obremenjujem,ker imam načelo,da nočem imeti pnevmatik starejših kakor 3 leta,ker vozim zimske celo leto in ker delam letno samo maksimalno do 7000 kilometrov. Kadar je cestišče pa mokro pa itak z bilo katerimi gumami se vozim zelo previdno in po predpisih saj sem pred 20-letimi imel neljubi dogodek,ko mi je zadnji del avtomobila obrnilo v zavoju in sem bočno drsel v nasip. Dan danes se pa najpoprej vidi kakšen ima oprijem guma pa ravno na kakšnih krožnih križiščih tam boš najpoprej videl ali drži ali drsi((govorim za mokro cestišče)) in pa tudi pri speljevanju na mokrem asfaltu se tudi opazi ali guma gubi oprijem.
Zakaj ne vzameš celoletnih?
easyrider3 ::
easyrider3 je izjavil:
Gume so vedno kompromis (in asfalt tudi).
Ali hočeš da držijo in se nucajo, ali hočeš da se ne izrabijo prehitro in temu primerno tudi ne grabijo kot bi morale.
SIGURNO imaš prav kot si rekel in jaz se s tem ne obremenjujem,ker imam načelo,da nočem imeti pnevmatik starejših kakor 3 leta,ker vozim zimske celo leto in ker delam letno samo maksimalno do 7000 kilometrov. Kadar je cestišče pa mokro pa itak z bilo katerimi gumami se vozim zelo previdno in po predpisih saj sem pred 20-letimi imel neljubi dogodek,ko mi je zadnji del avtomobila obrnilo v zavoju in sem bočno drsel v nasip. Dan danes se pa najpoprej vidi kakšen ima oprijem guma pa ravno na kakšnih krožnih križiščih tam boš najpoprej videl ali drži ali drsi((govorim za mokro cestišče)) in pa tudi pri speljevanju na mokrem asfaltu se tudi opazi ali guma gubi oprijem.
Zakaj ne vzameš celoletnih?
Zdaj, če grem vzeti celoletne potem moram kupiti vseh 4 in sama cena je kar dosti dražja kakor zimske. Druga stvar je spet ta,da guma,ko bo stara 3 leta bo verjetno spet izgubila oprijem saj imam na kombiju celoletne gume Goodyear pa vidim,da ni to več tisto kar je bilo v začetku. Da bi bile zimske gume malo cenejše kakor so potem bi najraje jih vsako leto menjaval saj prvo leto držijo kar vse dobro. Z novimi celoletni gumami Goodyear pa je kombi se takrat,ko je malo snega padlo na cestišče obstal pod hribom. Sam mislim,da je kombi tud nekaj zjeban,da desno kolo tako hitro zdrsi in v zelo strmem hribu,če je moker asfalt že,ko speljuješ ti hoče zavrteti kot,da se vsa teža kombija prevesi na zadnje kolo vsaj tak občutek imam.

stara mama ::
Dolores komplikatores....
Fora celoletnih je, da jih hitreje menjuješ kot oba seta skupaj. Svaka ti čast če ti držijo 3 leta, ker potem se praktično ne voziš!
Sicer ti pa nihče ne brani tud zimske vozit skoz celo leto, če je cena tako velik faktor (ob tvoji zahtevi po frišnih gumah in premali kilometrini).
Fora celoletnih je, da jih hitreje menjuješ kot oba seta skupaj. Svaka ti čast če ti držijo 3 leta, ker potem se praktično ne voziš!
Sicer ti pa nihče ne brani tud zimske vozit skoz celo leto, če je cena tako velik faktor (ob tvoji zahtevi po frišnih gumah in premali kilometrini).
Ekologija™ in Trajnost™
GenZNPC ::
Zimske gume poleti so lahko zelo nevarna zadeva, slabse so od celoletnih v dezju in slabse od letnih v dezju in to kr orenk.
Ce pa jih pregrejes pa so hin.
Nevem zakaj bi to reskiral, zaradi par € na nekaj let.
Ce pa jih pregrejes pa so hin.
Nevem zakaj bi to reskiral, zaradi par € na nekaj let.
skibidi
feryz ::
Kaj to pomeni "če jih pregreješ"?
Sicer zanimiva pripomba. Jaz jih, pri zunanjih temperaturah okrog 5 stopinj, spravim na 65 sprednje in 55 stopinj zadnje.
Zanimivo bi bilo vedeti, katera se v takih pogojih bolje obnaša, letna ali zimska.
Sicer zanimiva pripomba. Jaz jih, pri zunanjih temperaturah okrog 5 stopinj, spravim na 65 sprednje in 55 stopinj zadnje.
Zanimivo bi bilo vedeti, katera se v takih pogojih bolje obnaša, letna ali zimska.

stara mama ::
Mislim da ob njegovi praktično ne-vožnji bo težko karkoli pregrel.
A hoče pa vsako leto frišne gume. In poceni morjo bit!
V študentskih časih sem vozil zimake zelo leto (jebiga, študentski proračun je bolj bogi)
Res da je avto imel samo 70hp, ampak nekih težav ni blo opazit ne pozimi in ne poleti.
A hoče pa vsako leto frišne gume. In poceni morjo bit!
V študentskih časih sem vozil zimake zelo leto (jebiga, študentski proračun je bolj bogi)
Res da je avto imel samo 70hp, ampak nekih težav ni blo opazit ne pozimi in ne poleti.
Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
GenZNPC ::
Kaj to pomeni "če jih pregreješ"?
Sicer zanimiva pripomba. Jaz jih, pri zunanjih temperaturah okrog 5 stopinj, spravim na 65 sprednje in 55 stopinj zadnje.
Zanimivo bi bilo vedeti, katera se v takih pogojih bolje obnaša, letna ali zimska.
To se ne gleda v stopinjah, ampak kot ti tlak naraste za 1 Bar od voznje.
Zimska se obnasa grozno, preizkuseno pri ca 10 stopinj na Pyrnpass ovinkih.
skibidi
GenZNPC ::
Zeze, ampak razlicne gume imajo lahko pri isti temperaturi razlicen tlak ane.
Lahko imas ze v startu previsok ali prenizek tlak, pol pa gledas temp namesto tlaka, lahko da imas 2 3 ali 4 bare gor, kee neves kok si imel na zacetku.
Lahko imas ze v startu previsok ali prenizek tlak, pol pa gledas temp namesto tlaka, lahko da imas 2 3 ali 4 bare gor, kee neves kok si imel na zacetku.
skibidi

stara mama ::
4 bare gor, lol
GenZ-ji morte nehat pumpat gume ob vlažnem vremenu in dežju, pa ne bo problemov.
GenZ-ji morte nehat pumpat gume ob vlažnem vremenu in dežju, pa ne bo problemov.
Ekologija™ in Trajnost™
energetik ::
Zeze, ampak razlicne gume imajo lahko pri isti temperaturi razlicen tlak ane.Ob obstoječih fizikalnih zakonih je to povsem nemogoče. Teoretično se pri segretju gume 0-100°C, tlak poveča največ 1,4x. Če si imel na začetku 2,5bar, bi to pomenilo 0,9bar povečanja. Pri norih ekstremih, da pri 0° gume segreješ z vožnjo na 100°, hkrati pa da je guma tako trda, da popolnoma nič ne spremeni oblike pri povišanem tlaku. Tako da o 2bar+ lahko samo sanjaš.
Lahko imas ze v startu previsok ali prenizek tlak, pol pa gledas temp namesto tlaka, lahko da imas 2 3 ali 4 bare gor, kee neves kok si imel na zacetku.
vires in numeris
energetik ::
Zimske gume poleti so lahko zelo nevarna zadeva, slabse so od celoletnih v dezju in slabse od letnih v dezju in to kr orenk.Ne pretiravaj in si raje oglej kake realne teste, npr:
Ce pa jih pregrejes pa so hin.
Nevem zakaj bi to reskiral, zaradi par EUR na nekaj let.
Slabše od letnih so v glavnem na suhi cesti, kar pa ne pomeni da so nevarne, saj ne gre le za par % slabši oprijem, ki pa je na suhem ponavadi povsem predvidljiv.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()

gruntfürmich ::
stara mama je izjavil:
4 bare gor, lol
GenZ-ji morte nehat pumpat gume ob vlažnem vremenu in dežju, pa ne bo problemov.
gen-z mora predvsem vozit avto in spremljat parametre da bodo videli kako in kaj. ker očitno jim tudi papirnata fizika dela težave...
skratka propadla generacija. šumnikov ne poznajo več.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()

stara mama ::
Težka bo, ker jim niti šaltal ni treba več v avtu (kaj je to sploh sklopka in ročna zavora??)
Avto itak sam drži smer, tempomat brzino, sam izklaplja dolge luči......
Avto itak sam drži smer, tempomat brzino, sam izklaplja dolge luči......
Ekologija™ in Trajnost™

gruntfürmich ::
stara mama je izjavil:
Težka bo, ker jim niti šaltal ni treba več v avtu (kaj je to sploh sklopka in ročna zavora??)
Avto itak sam drži smer, tempomat brzino, sam izklaplja dolge luči......
ja ampak neumnosti pa znajo izvrtat in potem ponavljat, ala:
Zimske gume poleti so lahko zelo nevarna zadeva, slabse so od celoletnih v dezju in slabse od letnih v dezju in to kr orenk. Ce pa jih pregrejes pa so hin.
kje pa to najdejo?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()

stara mama ::
pojma nimam, ker nemalokrat pri današnjih zimah imamo podnevi prek 20°
To bi moral bit prometni kolaps ker bi se vsi zaletaval ...
To bi moral bit prometni kolaps ker bi se vsi zaletaval ...
Ekologija™ in Trajnost™
Vredno ogleda ...
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
|---|---|---|---|
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
| » | Letne gume (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 88573 (3627) | Buggy |
| » | Gume 2019 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15153 (12803) | matobeli |
| » | Letne gume 2016 (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 90125 (60907) | slemarko |
| » | 2015 Testi letnih pnevmatik (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 113623 (86036) | gruntfürmich |
| » | Gume za zimo. (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 27752 (23606) | Domobrancek |