» »

Katere zimske gume?

Katere zimske gume?

««
25 / 66
»»

smacker ::

D3m je izjavil:

Se popravljam.

Vzemi širše gume.

In krij škodo v primeru prometne nesreče. Zavarovalnice ljubijo takšne cepce, ki furajo neustrezne pnevmatike.

GrimReaper ::

LeQuack je izjavil:

Kakšne to čudne avte kupujete s temi dimenzijami?

Popoln seznam je na wheel-size.com, če iščeš By tire size.
Med bolj znanimi so pa Alfa Mito, Citroen C3 in DS3, Fiat Grande Punto/Evo, Ford Fiesta 2017, Mazda MX-5, Peugeot 207/208, Renault Clio IV, Toyota Yaris.
Ampak da daš to dimenzijo za pozimi, moraš imet pa najmočnejšo verzijo, pa še tam gre povečini gor 195/55R16. Izjemi, ki ju poznam, sta edino Peugeot 208 GTi ter Renault Clio IV 1.6 RS.
Ali pa imaš že kar star avto, in ga misliš počasi menjat, in ti je škoda denarja za 16" platišča.

Samo potem se pojavi vprašanje kdo bi na takem avtu imel celoletne ali zimske čez celo leto, za poleti so namreč letne gume nuja. Omenjenih 15k km (kar je v bistvu veliko in SLO povprečje), tukaj ne igra nobene vloge, ker bi moral menjat pa četudi bi delal samo 4k km poleti in 2k km pozimi. Razen če bi vozil res kot po jajcih, kar je spet nesmisel pri avtu s tako dimenzijo gum.
Če že, so pa Michelin CrossClimate veliko boljša izbira kot zimske čez celo leto. So pa še vedno precej redke, do sedaj sem jih v živo videl samo na enem avtu, na parkirišču pred firmo na Kii Ceed. Seveda jih ima pa vsaj 20% zimske čez celo leto, letne verjetno manj kot procent.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

Gaius ::

Včeraj so bile Michelin CC+ na pogonskih in goodyear 4 seasong gen2 zadej, prvič vožene v fajn dežju in držijo kot zalimane.

perci ::

Kaj je fora da imas razlicne gume?

smacker ::

Ko ne prime sprednja, pomaga zadnja :)):))

Gaius ::

perci je izjavil:

Kaj je fora da imas razlicne gume?


Ni nobene fore, zmanjkalo je CC+ kjer sem kupoval in ker sem imel silo, sem vzel dve od goodyear.

D3m ::

Damn.

No, sem malo razočaran.....spet ni bilo pravega snega za preizkusiti CC+. :)
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

r0b3rt ::

Očitno se moram razpisat, sicer bodo nekateri še naprej klatili svoje nebuloze. Ne želim biti kakorkoli žaljiv, ampak zakaj ste tako prepričani v svoj prav in ne dopuščate tudi drugih možnosti, opcij?

Vozilo je Fiat Punto Evo 1.4 Turbo Multiair, letnik je 2011 in ga imam namen še nekaj časa imeti.
1.
    Manjših platišč ne bom kupoval, ker sem imel tako na prejšnjem avtu in nisem imel kam s platišči z gumam in sem jih na koncu prodal za 20€.

2.
    Avto v večini primerov vozim "lepo" (v narekovajih, ker so mnenja razližna kaj je za koga lepo), kar se pozna na (ne)obrabi gum. Tu bi se znali nakateri spraševati, zakaj torej takšen avto. Zato, ker je lep in mi je všeč; lepo pospeši kadar je treba; je glede na težo precej močan in še pade v nižji rang dajatev; ker dizlov ne maram; in še bi lahko našteval, ampak na tem svetu mi ni treba nikomur ničesa objasnjevat, če se jaz tako odločim je to moja odločitev in je na drugih, če so kolikor toliko čustveno inteligentni le to, da mojo odločitev sprejmejo.

3.
    Nimam najmočnejše verzije motorja, ker je Abarth še konkretno močnejši pa se z zimskimi gumami na 17" platiščih prav lepo vozim.

4.
    Resno razmišljam o Michelin CrossClimate(+), ker pa ne vem kako bo glede višine/širine sprašujem vas kako je s homologacijo, oz. kakšne možnosti imam?


P.S. Dajmo se prosim držat vprašanja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r0b3rt ()

mm888mb ::

r0b3rt je izjavil:

Očitno se moram razpisat, sicer bodo nekateri še naprej klatili svoje nebuloze. Ne želim biti kakorkoli žaljiv, ampak zakaj ste tako prepričani v svoj prav in ne dopuščate tudi drugih možnosti, opcij?

Vozilo je Fiat Punto Evo 1.4 Turbo Multiair, letnik je 2011 in ga imam namen še nekaj časa imeti.
1.
    Manjših platišč ne bom kupoval, ker sem imel tako na prejšnjem avtu in nisem imel kam s platišči z gumam in sem jih na koncu prodal za 20EUR.

2.
    Avto v večini primerov vozim "lepo" (v narekovajih, ker so mnenja razližna kaj je za koga lepo), kar se pozna na (ne)obrabi gum. Tu bi se znali nakateri spraševati, zakaj torej takšen avto. Zato, ker je lep in mi je všeč; lepo pospeši kadar je treba; je glede na težo precej močan in še pade v nižji rang dajatev; ker dizlov ne maram; in še bi lahko našteval, ampak na tem svetu mi ni treba nikomur ničesa objasnjevat, če se jaz tako odločim je to moja odločitev in je na drugih, če so kolikor toliko čustveno inteligentni le to, da mojo odločitev sprejmejo.

3.
    Nimam najmočnejše verzije motorja, ker je Abarth še konkretno močnejši pa se z zimskimi gumami na 17" platiščih prav lepo vozim.

4.
    Resno razmišljam o Michelin CrossClimate(+), ker pa ne vem kako bo glede višine/širine sprašujem vas kako je s homologacijo, oz. kakšne možnosti imam?


P.S. Dajmo se prosim držat vprašanja.


Katere pa imaš sedaj homologirane?

Jaz imam zimske 225 in letne 255, če bi imel letne 225 bi pa verjetno imel tudi zimske 225. Recimo tisti, ki imajo letne 175 imajo običajno tudi takšne zimske, pa sploh ne rabijo feln menjavati, če imaš 255 je pač problem ker avto nima dovolj teže za takšne gume pozimi...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mm888mb ()

r0b3rt ::

Na obstoječih 17" platiščih 205/45.
V homologaciji so tudi 16" in 15", a tu nima pomena.

mm888mb ::

In kaj potem razmišljaš, da bi dal gor? Oziroma zakaj nebi 205/45?

r0b3rt ::

Ni te dimenzije na seznamu :/

koyotee ::

Greš na LPP in ti bojo nardil homologacijo. Ampak ni vse samo v homologaciji, ker potem rabiš tudi drugačen ET platišca(širina), najcenejše in najbolj pogoste dimenzije 17" pa je 225/45/17 ampak seveda se boš lepše peljal po snegu z ožjo gumo. V tem primeru bi vseeno raje dal gor 16".
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

mm888mb ::

Jah, potem pa išči nekaj druga če nočeš reskirat z zavarovalnico. Ali pa tole ... https://www.avtomobilizem.com/forum/vie...

Čeprav si že malo pozen. Drugače pa imam jaz tudi Michelinke (sicer Alpin A4) na dveh avtih pa se mi zdijo... trde, trše, kakor se vzame, za poletje IMO nebi bile, kako so CC pa ne vem.

IL_DIAVOLO ::

1. Kupi letne oz. celoletne gume + ketne.

2. Kupi 15 colske(imas v homologaciji) zimske gume na jeklenih feltnah.

3. Zimske gume poleti odpadejo.

Ja vem, ni po tvojih zeljah, ki tako in tako nimajo stika z realnostjo.

Zgodovina sprememb…

D3m ::

Edine celoletne ki jih najdem pa da so malo slabše od Michelin so Vredestein.

https://www.mimovrste.com/celoletne-avt...
|HP EliteBook|R5 6650U|

energetik ::

koyotee je izjavil:

Seveda se prej uničijo, zimska guma je mehka, zato se pod težo deformira, kar povzroči segrevanje in večjo obrabo.

https://www.google.si/url?sa=t&source=w...
Koliko prej? Notri je ena tabelca, da je obraba pri cca. 25° ene 15% večja kot pri letnih, kar ni nobena katastrofa. Glede uničevanja zimskih poleti gre za hudo posploševanje, ko nekateri delate ogromno poletnih km, pretiravate na ovinkih in na sploh vozite gas/bremza. Prav tako imate v večjih dimenzijah na voljo odlične letne gume.

Na drugi strani so vozniki kot npr. moja mama, ki naredi v poletni vročini morda 1000 km, letne gume v njeni 14" dimenziji so pa večinoma neke bedne plastike. Torej zdaj je imela 2 poletji gor kar zimske Alpin A3, obrabe ni bilo praktično nobene, sem meril s šublerjem. Tudi po snegu in mokrem je šlo še brez težav. Tudi jaz sem na prejšnjem avtu vozil cca. 2 poletji zimske, in nisem zaznal nobenih takih težav kot jih nekateri opisujete (ekstremna obraba, otrdelost, slab oprijem). Je pa res, da ne divjam po ovinkih za brez veze in nikakor ne vozim gas/bremza + vsaj polovico poletnih voženj naredim zjutraj, ko imata zrak in asfalt še samo okoli 15°.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

koyotee ::

energetik je izjavil:

koyotee je izjavil:

Seveda se prej uničijo, zimska guma je mehka, zato se pod težo deformira, kar povzroči segrevanje in večjo obrabo.

https://www.google.si/url?sa=t&sour......
Koliko prej? Notri je ena tabelca, da je obraba pri cca. 25° ene 15% večja kot pri letnih, kar ni nobena katastrofa. Glede uničevanja zimskih poleti gre za hudo posploševanje, ko nekateri delate ogromno poletnih km, pretiravate na ovinkih in na sploh vozite gas/bremza. Prav tako imate v večjih dimenzijah na voljo odlične letne gume.

Na drugi strani so vozniki kot npr. moja mama, ki naredi v poletni vročini morda 1000 km, letne gume v njeni 14" dimenziji so pa večinoma neke bedne plastike. Torej zdaj je imela 2 poletji gor kar zimske Alpin A3, obrabe ni bilo praktično nobene, sem meril s šublerjem. Tudi po snegu in mokrem je šlo še brez težav. Tudi jaz sem na prejšnjem avtu vozil cca. 2 poletji zimske, in nisem zaznal nobenih takih težav kot jih nekateri opisujete (ekstremna obraba, otrdelost, slab oprijem). Je pa res, da ne divjam po ovinkih za brez veze in nikakor ne vozim gas/bremza + vsaj polovico poletnih voženj naredim zjutraj, ko imata zrak in asfalt še samo okoli 15°.


A zavorno pot si tudi pogledal? Za polovico daljša pri 25° je razlika med varnim ustavljanjem in skoraj totalko.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

energetik ::

V študiji so notri premium letne gume! Najdi mi res dobro letno gumo v dimenziji 175/70/13 ali 185/60/14...
Mi smo v teh dimenzijah sprobali že vse živo (Pirelli P3000, ContiEcoContact 2, Bridgstone Turanza, Fulda EcoControl, Nokian Line), pa je še vedno bila na mokrem enakovredna ali boljša Conti TS800 in GY UG7+; tudi pri +25°C! Jaz verjamem, da je SportContact6 poleti superiorna TS860, ampak takih letnih v tej dimenziji ni! In do takrat bo mama za tistih 1000km v poletni vročini lepo vozila dobre zimske gume in jih menjavala na 4 leta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

smacker ::

energetik je izjavil:

Mi smo v teh dimenzijah sprobali že vse živo

S katerega inštituta ste že vi?

perci ::

Iz društva nepoškodovanih odbijačev. Pa vi?

smacker ::

energetik == perci ? :O Pri gumah ne morš govorit o "testih", če si dal avto stari mami za 1000km/leto. Njej je valda blo vse isto sranje. Pa ne pravim da za 1000km/leto stara mama rabi 3 komplete Michelink, samo ne na podlagi tega trdit, da so vse gume (letne/zimske!!) iste.

energetik ::

Če bi slučajno kaj prebral temo, ne bi pisal takih nebuloz. Nikakor ne gre za mnenje moje mame, ampak sem te gume sprobal in izmeril sam, ker smo več let vozili skupne avtomobile. Itak pa mi je vseeno kaj si ti misliš, samo na jetra mi gre posploševanje iz svojega načina vožnje na vse druge. Enostavno ne moreš primerjati nekoga na 18" premium gumah, ki polaga vse ovinke, vozi na AC povprečno 160km/h+ in samo poleti prevozi 20kkm z nekom, ki v svoji 14" dimenziji ne more kupiti dobre letne gume in poleti prevozi 20x manj z mirno vožnjo!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

perci ::

smacker je izjavil:

energetik == perci ? :O Pri gumah ne morš govorit o "testih", če si dal avto stari mami za 1000km/leto. Njej je valda blo vse isto sranje. Pa ne pravim da za 1000km/leto stara mama rabi 3 komplete Michelink, samo ne na podlagi tega trdit, da so vse gume (letne/zimske!!) iste.

Perci ve kako energetik testira (če bi kaj spremljal, bi to vedel tudi ti). Perci tudi ve, da energetik nima lastnega interesa v promociji zimskih gum. Zato mu bolj verjame kot "neodvisnim" testom raznoraznih revij.

smacker ::

Če je energetik tak maher, da je z eksperimenti ugotovil, da je zimska in letna guma na 14" isto sranje, potem se umikam iz debate. Proti čarodejem, ki delajo takšne čudeže, nimam argumentov. Tanka je meja med genijem in idiotom, ampak kdo sem jaz, da bi sodil, kdo je na kateri strani 8-O
PS: pomagalo se je nekomu z 17" 205/45 ki prevozi 15kkm letno, ti si pa primer svoje mame posplošil in zagovarjal, da je ok če se tudi on poleti vozi z zimskimi.

perci ::

če dela malo kilometrov poleti, če vozi počasi, če....

in nikjer ni napisal, da je isto sranje

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

mm888mb ::

Če, če, če dela tako malo kilometrov pa je boljše, da gre s taxijem? Koliko so to samo izgovori za šparanje pri vzdrževanju avta je pa stvar vsega posameznika, jaz se dobro zadevam, da ko ti pri 50 km/h ali pa 70 km/h (sem šel točno po omejitvi) prileti otrok iz za ograje in leti čez cesto, nebo tistih 200 EUR, ki si jih dal zraven za gume žal, vsej meni ni bilo. Pa tudi v kakšnih drugih primerih, ko vidiš kakšne stvari delajo norci na naših cestah, je pa res, da letno tudi 30kkm+ naredim.

smacker ::

Tud če avto celo leto stoji v garaži, bo letna guma pri 15°C+ v dežju še vedno boljše prijemala kot zimska.

energetik ::

Stestirajmo. Jaz predlagam samo lokacijo oz. tip asfaltne podlage. >:D
Ampak drugo leto, ko nabavim nove TS860, sedanje TS800 so že malce v letih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

mm888mb ::

Ni problema če se boš spomnil čez 1 leto :)) jaz pridem z novimi SportContact 6 255 >:D

stara mama ::

smacker je izjavil:

energetik == perci ? :O Pri gumah ne morš govorit o "testih", če si dal avto stari mami za 1000km/leto. Njej je valda blo vse isto sranje. Pa ne pravim da za 1000km/leto stara mama rabi 3 komplete Michelink, samo ne na podlagi tega trdit, da so vse gume (letne/zimske!!) iste.

Lepo prosim!!!
Delam 25k letno in za zimske gume prisegam na kormoran!
Presenetljivo dobro grabi v snegu za nižji cenovni razred.
Ekologija™ in Trajnost™

r0b3rt ::

Delim,če bo še koga zanimalo:
Pnevmatike Crossclimate+ v dimenziji 205/45R17 v prodajo prihajajo oktobra 2018.

D3m ::

Šele.

Boš zmogel brez? :)

P.S.

Še čakam na sneg in led.
|HP EliteBook|R5 6650U|

r0b3rt ::

Seveda,saj imam zimske gume...bo ravno prav,da bom naslednjo sezono zamenjal :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r0b3rt ()

IL_DIAVOLO ::

Ce sem kritiziral continentalke pri visjih temperaturah, pa je situacija v snegu in dezju cisto drugacna. Ni mi zal, da sem jih vzel. Zelo dobre tako na poplavljeni cesti, kot zasnezeni.

D3m ::

No pa sem končno krstil Michelin CC+ v snegu.

205/55/16 so se odrezale suvereno.


P.S.

Kot ponavadi imam pripombo na nekatere lastnike SUV (KIA Sportage) in terencev (Toyota RAV4 4x4) kateri so se "cijazali" po regionalni cesti z 40-50km/h......prosim če ostanite doma na toplem čaju ali kakavu.

Lp.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Sparkxl ::

Pri hiši imamo en 14 let stari clio, ki služi kot backup vozilo. Večino časa stoji, zunaj. Leta 2013 je dobil nove zimske gume, prirelli, ker sem čisto slučajno imel možnosti dobiti zadnji komplet po smešni ceni. Avto je od takrat naredil mogoče 3000km, te gume ima seveda gor skozi celo leto. In prejšnjo zimo, po 4 letih večinoma neuporabe vozila in minimalnih kilometrih so bile gume zanič. Oprijem zelo slab, po snegu si se vozil kot da so namontirane drsalke.
Toliko samo kot zanimivost, kaj dela z gumami čas in poletne temperature.
Kar pa se tiče letnih gum pozimi, pa to lahko svetuje samo nekdo z hudo okvaro možganov. Sem namreč imel sam priliko to 2x sprobat, ko me je na letnih nepričakovano dobil sneg. Kontrole nad avtom ni bilo nobene. Zaviješ volan levo, avto gre ravno. Letne gume so bile nove. In ni ga bilo večjega užitka ko v mrazu in snegu montiraš ketne. Če primerjam obe opcije, so zimske skozi celo leto vseeno boljša izbira kot letne, ker v snegu slabe in stare zimske vsaj nekaj držijo, letne pa čisto nič.

m0LN4r ::

No ja, nove letne odvisno od profila niso tako slabe pozimi.
Sem si enkrat konc oktobra dal gor nove letne in celo zimo prevozil brez problemov tudi po snegu 195/55 al 65 se ne spomnim vec.

Profila je blo tam sigurno vec kot 5-6mm

Ko je poledica je pa itak vseeno, pol je pamet v nogi vazna
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

GrimReaper ::

D3m je izjavil:

Kot ponavadi imam pripombo na nekatere lastnike SUV (KIA Sportage) in terencev (Toyota RAV4 4x4) kateri so se "cijazali" po regionalni cesti z 40-50km/h

Sicer nimam SUV-a, ampak sem se včeraj tudi cijazil, danes zjutraj mogoče malo manj, za 10km sem rabil 16 namesto 20 minut, po suhem rabim nekje 10-12 minut.
Drugače Radovljica, kjer je bilo zadnje 2 dni najbolj problematično.
Včeraj po ravninah 50-65, 4. prestava mi je najbolj ustrezala. Ker sta bila 2 za mano, sem probal en blažji ovinek tudi s 70, pa sem takoj moral popravljat z volanom. Po ovinkih sem šel kot po jajcih, cca. 40km/h, povprečna hitrost je bila verjetno še precej manjša.
Danes ovinki ravno tako 40, na ravnini je pa kar šlo 65.

Pač nov avto, ne vem zakaj bi moral iskat neke meje kolk hitro se še da vozit v snegu, kaj bi imel od tega? Avto za 500-2000EUR bi bilo mal drugače, ampak vseeno ne bi šel ful gas z 80km/h.
Tako da vrednost avta, seveda glede na stanje na računu, je prva postavka.
Potem pa še kolk imaš pač jajc, jaz priznam da me je v snegu strah hitro vozit, res počasi na sigurno mi pa ni tak problem, ampak vseeno bolj kot če po suhem teram tolk kot da duša.

Potem kar sem še opazil, večina vozi v snegu zelo pogumno, včeraj sem jih dobil kar precej za ritjo. Imaš tudi nekatere fenomene, ki vozijo praktično enako hitro v suhem.
Resno, danes opazujem hitrost enega kombija, vozil je točno 60. Ma tolk vozi že v suhem, mogoče max 70.
Se pravi nekateri prilagajajo samo za 10km/h, sam vozim po suhem cca. 100-110, po ovinkih povprečje nekje 60-70, v snegu pa 60-65, po ovinkih okoli 30, se pravi nekje 40km/h počasneje. Ne vem, meni je to bolj normalno, glede na veliko spremembo stanja podlage.

Kar je pa velika razlika napram ostalim, čeprav se cijazim, se umikam kolikor se le da, pač med ovinki počakam tiste par 100m da pridem do kakšnega odcepa.
To poleg same kulture tudi zarad tega, ker se ti nekateri res prav nesramno zalimajo na rit, sneg in precej daljša zavorna pot za njih ni nobena ovira.
Sicer sem imel pa včeraj s tem umikanjem kar probleme, na avtobusni spustim 2, speljem, pogledam v ogledalo in spet 2 za mano. Ravno kjer je zožano in je treba voziti počasneje, se mi zalimata na rit. Med ovinki spustim na odcepu še 2, pogledam v ogledalo, spet 2 za mano.
Vozim previdno 40, seveda se mi takoj približata. Potem izven ovinkov, kjer se cesta že lepo odpre in je podlaga že mal boljša, potegnem na 70, kar naenkrat ju ni več od nikoder.

Tako da meni res ni jasno, ostali vozijo ravno kontra kot sam, pa ne verjamem da sem jest tisti ki napačno vozi, ker prilagajam v minus ravno tam kjer je bolj nevarno. Res da sem mogoče mal pretiraval, med ovinki bi verjetno šlo kakih 5-10km/h več, ampak kot rečeno, ne vem kaj bi imel več od tega, iz užitka se ovinke pač polaga na suhi cesti.

Danes popoldne, povsem suha cesta, spet se en Clio odloči da se bo cijazil 50 kjer se da pospešit do 90-100, prvič v klanec za tablo za konec naselja, drugič za krožnim. Naredim en krog več okoli krožnega, poteram kolker se da, spet takoj ujamem, potem nekaj zmutim po pasu za prehitevanje levo, v kar me silijo skoraj vsakodnevno.
Ne vem kaj je sploh razlog za tako počasno vožnjo, ker če je samo poraba, če imaš 6 prestav, se da tudi s počasnim pospeševanjem prit na 80-90.

Drugače grem pa drugič v takem vremenu itak na avtobus, razen da moraš priti do postaje do 6:00 in 15:00, so same prednosti napram avtu. Eto, še zdaj slišim zvoke lopat, ki drgnejo po asfaltu.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Kak ti palamudis...danes je slo po ravnini gladko 120.

D3m ::

Človek je z gorenjske. Ga razumem.
|HP EliteBook|R5 6650U|

bambam20 ::

Gume si naj raje kupi. Nove.

morosito ::

imam eno opombo glede zimskin gum...trgovin itd

nameraval sem kupiti gume za vw in tudi jeklena platišča dimenzije 205 55 r16

v sloveniji:
1. jeklena r16 za vw...nikjer ni bilo cena pod 43€ na platisce
2. bil sem neodločen med goodyear ultragrip ali michelin alpin 205 55 r16....za te prve najcenejše ki sem našu je bilo na mimovrste 83€ guma...michelin tam nekje pri 90€ guma.

mi pravi kolega...ma zakaj ne kupuješ gume v italijo? grem na trovaprezzi....najdem goodyear ultragrip 9 205 55 r16 91H...cena 57€ na gumo s postnino. Če pa kupim še jeklena platišča pol 1 guma 50€ in 4 platišča 75€.

Skratka če naredim računico:
v sloveniji bi plačal 4x jeklena: rečmo 40€ na komad torej 160€ + na mimovrste 4x goodyear UG 9 332€..vse skupaj: 492€ cca.
v italijo pa sem kupil 4x jeklena 75€ + 4x Goodyear UG 9 200...vse skupaj: 275€.

Vse pa je bilo poslano iz nemčije.

se sprašujem...WTF?
gume sem danes montiral...letnica DOT 3717.

r0b3rt ::

Hvala za info!
Poštnina?

morosito ::

dpd.de tyre logistics....bila vključena v ceni

m0LN4r ::

Nokian A4 v dezju, ca. 1500 prevozenih zelo zadovoljen, bolj kot z conti TS860 prejsnje leto.

Snega pa ni.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Buggy ::

@morosito: koncno en konkreten post na ST. Drugace jaz na svojem 4x4, 260PS z Nexen WG 2 zelo zadovoljen 225/55/17. Potrebno biti pozoren da so WG2, ker so od lani nove! Prejsni model so bile WG1 in cisto drug dezen (imel na prejsnem avtu). Sproban sneg v polno ter mokre ovinkaste ceste. Priporocam za pol cene premium gume tistim, ki delate dost kilometrov, gume pa po dveh sezonah menjte in ne tripate na premium znamko 5 in vec let na istem avtu.

GrimReaper ::

Jaz pa nisem opazil, da bi bile v tujini dosti cenejše. Seveda samo na hitro prečekiram na ebay.de, ne poznam nekih zakotnih strani.
Gumax.si, 85EUR:
http://www.gumax.si/index.php/default/g...

ebay.de, s poštnino 92EUR na gumo:
https://www.ebay.de/itm/NEU-4x-Goodyear...

Omenjena stran, najceneje 91,46EUR:
https://www.trovaprezzi.it/prezzo_pneum...
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

smacker ::

Če samo na ceneje.si vtipkaš gumo dobiš za 73EUR: https://www.gume-direkt.com/product/R-2...
Za tujino maš idealo.de, ki pa kot najceneje ponudi 56,72EUR: https://www.amazon.de/dp/B00LNF6YK6/?sm...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: smacker ()

morosito ::

ne mi prosim zdaj vi tukaj tujina in lepite samo nemske trgovine...tujina pomeni: italija, francija, anglija, belgija, spanija, itd.
jaz sem iz obale kupujem ali v italijo francijo ali v slovenijo...francozi imajo dobre stike z italjansko logistiko (dpd) tako da ce narocim za trst od tam je ko da bi iz italije.

drugace pa evo zdaj sem narocil za yaris gume uniroyal letne rainexpert 3 175/65 r14 82t...cena 25,60€ na gumo vključeno s poštnino. ajde da vidimo zdaj tu stručkote kolko prodaja nemec te gume....

smacker je izjavil:

Če samo na ceneje.si vtipkaš gumo dobiš za 73EUR: https://www.gume-direkt.com/product/R-2...
Za tujino maš idealo.de, ki pa kot najceneje ponudi 56,72EUR: https://www.amazon.de/dp/B00LNF6YK6/?sm...


ja točno ta cena...samo ker sem še naročil jeklena platišča sem dobil pol ceno 50€ na gumo in 4x platišča r16 6jx16 et48 sem plačal 75€ za vse 4.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: morosito ()
««
25 / 66
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Letne gume (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
46367320 (7570) Vuli
»

Gume 2019 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5713823 (11473) matobeli
»

Letne gume 2016 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28782749 (53531) slemarko
»

2015 Testi letnih pnevmatik (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
382104004 (76417) gruntfürmich
»

Gume za zimo. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10625324 (21178) Domobrancek

Več podobnih tem