» »

Katere zimske gume?

Katere zimske gume?

««
26 / 66
»»

koyotee ::

Fulda kristal control hp2 225/50/17 98V v dežju odlične, snega žal še niso videle.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

NikolormousB ::

Primerjava zimskih in letnih gum na suhi cesti pri temperaturah pod ničlo.

tl;dr: Zimske gume imajo na suhi cesti cca. 9 do 10 metrov daljšo zavorno pot od 100kmh do 0.

FTad ::

m0LN4r je izjavil:

Nokian A4 v dezju, ca. 1500 prevozenih zelo zadovoljen, bolj kot z conti TS860 prejsnje leto.

Snega pa ni.


Kako tocno pa opazis razliko?

krneki0001 ::

NikolormousB je izjavil:

Primerjava zimskih in letnih gum na suhi cesti pri temperaturah pod ničlo.

tl;dr: Zimske gume imajo na suhi cesti cca. 9 do 10 metrov daljšo zavorno pot od 100kmh do 0.




Primerjaš ultra performance semi slick gumo s serijsko zimsko na suhem asfaltu?

Formula 1 se iz 200 na 0 ustavi prej kot tvoj osebni avto na letnih gumah iz 100 na 0. Ali je to relevantno za na naše ceste? Ni! Daj prosim primerjaj navadno letno in navadno zimsko gumo, pa boš videl, da je razlike veliko veliko manj. Je še vedno malo v prednosti letna guma, ampak ne 9 do 10m, mogoče pol metra do metra, več pa ne.

Zgodovina sprememb…

FTad ::

krneki0001 je izjavil:

NikolormousB je izjavil:

Primerjava zimskih in letnih gum na suhi cesti pri temperaturah pod ničlo.

tl;dr: Zimske gume imajo na suhi cesti cca. 9 do 10 metrov daljšo zavorno pot od 100kmh do 0.




Primerjaš ultra performance semi slick gumo s serijsko zimsko na suhem asfaltu?

Formula 1 se iz 200 na 0 ustavi prej kot tvoj osebni avto na letnih gumah iz 100 na 0. Ali je to relevantno za na naše ceste? Ni! Daj prosim primerjaj navadno letno in navadno zimsko gumo, pa boš videl, da je razlike veliko veliko manj. Je še vedno malo v prednosti letna guma, ampak ne 9 do 10m, mogoče pol metra do metra, več pa ne.



Pa pozimi je tudi veckrat cesta mokra ali mastna. Tam pride zimska guma bolj do izraza.

NikolormousB ::

Daj prosim primerjaj navadno letno in navadno zimsko gumo, pa boš videl, da je razlike veliko veliko manj. Je še vedno malo v prednosti letna guma, ampak ne 9 do 10m, mogoče pol metra do metra, več pa ne.


Saj sem tudi to primerjavo že nalepil. Tisti test od Avtomagazina. Sava Intensa (ki je v najboljšem primeru povprečna guma) in Eskimo. Razlike so velike.

Nalepil sem le kot opozorilo, da je tisti mit "pod 7 stopinj je letna guma nevarna" res le neumen mit. Takšne UHP gume naj bi bile še posebej občutljive na nizke temperature, pa vseeno ni primerjave z zimskimi.

Ko voziš z zimskimi gumami se je treba zavedati, da grip nikoli ni niti približno takšen kot z letnimi zato je treba prilagoditi hitrost in varnostno razdaljo.

Pa pozimi je tudi veckrat cesta mokra ali mastna. Tam pride zimska guma bolj do izraza.


Testi pravijo, da ne.

energetik ::

Moji testi pa pravijo da ja. Še enkrat, tip je primerjal semi-slick gumo s povprečno zimsko na dobrem suhem asfaltu.
Zdaj pa pojdi primerjat letno gumo v dimenziji 14-15" (kjer praktično ne dobiš premium letne) z dobro zimsko (npr. TS850) na LJ zlizanem asfaltu. Dodaj še malo vlage in soli, da je cesta mastna (kot je večino dec-jan), in bo _zimska_ boljša.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

IL_DIAVOLO ::

Zaradi taksnih pametnjakovicev je kaos na cesti, ko pade malo snega.

WarpedGone ::

Nalepil sem le kot opozorilo, da je tisti mit "pod 7 stopinj je letna guma nevarna" res le neumen mit.


Enako neumen (in hkrati precej bolj nevaren) je kontra mit, kako da so letne boljše od zimskih v takih pa takh pogojih, ki so po zimi izjema in kadar že nastopijo so boljši kot povprečje, ki je slabše. Gumo se izbere za pričakovan worst case - pozimi je to moker drek (blat,led,sneg,vlaga,zmrz) okrog nule, poleti pa moker asfalt pri cca 20 stopinjami.

Sploh pa niti dva asfalta nista enaka. Nov frišn še z ostrim peskom bom mel precej drugačno obnašanje kot že zlizan in sfuran a suh in precej drugačen kot zlizan sfuran in poln katrana.

>> Zaradi taksnih pametnjakovicev je kaos na cesti, ko pade malo snega.
Ne razumeš, letna je boljša!
Zbogom in hvala za vse ribe

m0LN4r ::

FTad je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Nokian A4 v dezju, ca. 1500 prevozenih zelo zadovoljen, bolj kot z conti TS860 prejsnje leto.

Snega pa ni.


Kako tocno pa opazis razliko?

Kot pri F1 na kvalifikacijah recimo, z veckratno voznjo skozi iste ovinke z zelo podobno hitrostjo.
a.k.a hotlapping
Z vsakodnevno voznjo skozi iste ovinke z isto hitrostjo in opazovanjem obnasanja volana ter vozila. Tudi prisluhnit gumam ni narobe.
Nato pa se razne vaje kot so pospesevanje na mokrem (spet isti odseki) in vijuganje z tempomatom na istem asfaltu.
Tlak v pnevmatikah pa ni popolnoma enak, je pa podoben. Namrec ga je treba prilagodit vsaki gumi posebej.


Poleg tega so TS860 glasne kot cirkularke (lahko najdes veliko pritozb glede tega fenomena) proti Nokianu, ker drugace spricajo vodo po blatniku.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

FTad ::

Zanimivo :) Kul! :)

NikolormousB ::

Zdaj pa pojdi primerjat letno gumo v dimenziji 14-15" (kjer praktično ne dobiš premium letne) z dobro zimsko (npr. TS850) na LJ zlizanem asfaltu.


Letna bo boljša.

Gumo se izbere za pričakovan worst case - pozimi je to moker drek (blat,led,sneg,vlaga,zmrz) okrog nule, poleti pa moker asfalt pri cca 20 stopinjami.


Odvisno od voznika. Semislick gume ne kupiš za moker asfalt pri 20 stopinjah.

Gumo načeloma izbereš za svoj stil vožnje. Nekaterim paše, da guma drži kot je treba v dobrih pogojih, nekateri pa se raje vozijo z gumami, ki imajo bistveno slabši oprijem v praktično vseh pogojih, razen na snegu in ledu.

Problem je, ker ljudje verjamejo, da so zimske gume enakovredne letnim v dobrih pogojih (suh ali moker asfalt brez snega) in potem tudi vozijo tako. V resnici pa vidimo, da se z zimskimi splača voziti kakšnih 10 Km/h počasneje, če želiš podobno stopnjo varnosti.

Dr_M ::

Evo, bom malo opisal letosnjo izkusnjo z zimskimi gumami.
Dobra 2 meseca nazaj sem zamenjal avto, zraven dobil popolnoma nove letne goodyear gume, ampak zima se je blizala, zato sem moral iskat nove zimske gume.
Pri starmu avtu sem imel 195/65/15, tako poceni gume, da se vedno kupoval najboljse - Continetal.
Pri novemu avtu so 215/55/17, cene se zacnejo nekje pri dobrih 130€ za premium, zato sem iskat neko solidno cenejso alternativo. V sluzbi veliko ljudi spraseval za mnenja in padla je odlocitev za Nexen Winguard Sport 2 (ceprav sem bil zelo skepticen do cungalunga gum, kar sem tudi povedal na temu furumu in bil grdo spljuvan s strani strokovnjakov za tipkovnicami). Najprej sem jih komaj dobil, potem pa se preplacal. Ok, 25 novembra to zmontiramo, kmalu sneg. Zjutraj za na siht ni bilo nekih problemov, za domov drsalnica. Plundra pomesana s peskom, avto poplesuje po cesti, zaviranje kot po ledu... Ok, tko na hitro tezko ocenim.
Potem pa sneg, slaba 2 tedna nazaj, zjutraj zapeljem izpod nastreska, se premaknem za pol metra naprej, avto obtici v snegu. Guncam enih 5 minut, se nekako izkopljem ven, grem proti vasi cca 40km/h, avto vijuga levo desno. Pridem do ostrega dvojnega ovinka v dokaj strm klanec (najprej ostro desno in nato takoj levo med hiso in zid). Jasno je, da sem ostal tik pod vrhom. Spustim avto par metrov nazaj in stisnem zavoro, nato pa sok, ceprav ni bilo poledice, je avto drsel nazaj in ko se je naslonil na en kup snega, mi je sprednji konec zacel drsen bocno v dolino. Kot da bi gledal posnetek na youtube, ko letijo avti na kup po ulici. Kaj takega se mi se ni zgodilo v zivljenju, kljub temu, da je bil moj stari avto precej slab za v sneg, z dobrimi gumami nisem nikjer nikoli ostal.
Se predno sem narocil te gume, mi je fotr reku, da on ne zaupa tem daljnovzhodnim znamkam, ampak kaj pa clovek, ki je 40 let delal v gumarski industriji ve o gumi, slotech strokovnjaki so zakon.
Sem si mislil, da tako slabe pa ze ne morejo bit, pa sem se zmotil. Po suhem so kar dobre, tudi na mokri cesti niso slabe, ampak na snegu so pa nevarne kot hudic. Aja, pa se glasne so za popizdit.
Sem pa rekel, da ce se bodo zimske dobro obnesle, bom tudi letne nabavil nexen, ampak skoda da vrzem stran ~350€, raj 200€ vec, pa da se bolj varno vozim.

Zdej pa pricakujem trolle, ki bodo krivdo valile na vse drugo, samo na slabe gume ne. Lahko pa povem, da imam na snegu vec kilometrine, kot vecina ST gumarskih strokovnjakov.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

D3m ::

Nimaš sreče.

Je pa res, da 17 colarke še nisem v snegu vozil. Ker imam prepričanje, da je v snegu bolje imeti manj široke gume.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

NikolormousB ::

Brez direktne primerjave na istem avtu nima smisla vleči zaključke.

Dr_M ::

To definitivno, da nima smisla direkt primerjat, ampak to ne zmanjsuje dejstva, da so te gume popolnoma neprimerne za sneg.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dr_M ()

NikolormousB ::

To ni dejstvo. Ob testu točno enih gum v enih pogojih enostavno ne moreš potegniti takšnega zaključka.

Mogoče so bile razmere res slabe, mogoče je tvoj avto zanič za v sneg ali kaj tretjega.

noraguta ::

WarpedGone je izjavil:

Nalepil sem le kot opozorilo, da je tisti mit "pod 7 stopinj je letna guma nevarna" res le neumen mit.


Enako neumen (in hkrati precej bolj nevaren) je kontra mit, kako da so letne boljše od zimskih v takih pa takh pogojih, ki so po zimi izjema in kadar že nastopijo so boljši kot povprečje, ki je slabše. Gumo se izbere za pričakovan worst case - pozimi je to moker drek (blat,led,sneg,vlaga,zmrz) okrog nule, poleti pa moker asfalt pri cca 20 stopinjami.

Sploh pa niti dva asfalta nista enaka. Nov frišn še z ostrim peskom bom mel precej drugačno obnašanje kot že zlizan in sfuran a suh in precej drugačen kot zlizan sfuran in poln katrana.

>> Zaradi taksnih pametnjakovicev je kaos na cesti, ko pade malo snega.
Ne razumeš, letna je boljša!

Če celo zimo letaš po padski nižini... Ima letna krajšo zavorno kot zimska. Čebgreš na krvavec nucaš pa ketne s sabi ker ko zmrzne zimske niso dovolj.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Dr_M ::

NikolormousB je izjavil:

To ni dejstvo. Ob testu točno enih gum v enih pogojih enostavno ne moreš potegniti takšnega zaključka.

Mogoče so bile razmere res slabe, mogoče je tvoj avto zanič za v sneg ali kaj tretjega.


Seveda ga lahko in glej, kako sem ga. Meni tvoje bluzenje o zakljuckih nic ne pomaga, ce avta ze z mesta ne morem spravit.
Te gume priporocal kvecjemu nekomu iz mesta, ki se malo vozi in vecinoma vidi samo crn asfalt. Toliko, da je za policaje.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

D3m ::

Iz kje pa si? Gorenjske?
|HP EliteBook|R5 6650U|

NikolormousB ::

Meni tvoje bluzenje o zakljuckih nic ne pomaga, ce avta ze z mesta ne morem spravit.


Ko si takoj za tem gor zmontiral druge gume je pa šlo?

Buggy ::

Dr_M je izjavil:

NikolormousB je izjavil:

To ni dejstvo. Ob testu točno enih gum v enih pogojih enostavno ne moreš potegniti takšnega zaključka.

Mogoče so bile razmere res slabe, mogoče je tvoj avto zanič za v sneg ali kaj tretjega.


Seveda ga lahko in glej, kako sem ga. Meni tvoje bluzenje o zakljuckih nic ne pomaga, ce avta ze z mesta ne morem spravit.
Te gume priporocal kvecjemu nekomu iz mesta, ki se malo vozi in vecinoma vidi samo crn asfalt. Toliko, da je za policaje.


Tipson pa ti imas res same tezave cesarkoli se dotaknes :))

Zamenjal si avto, pomoje ga zaenkrat se v suhem ne obvladas, primerjas voznjo novega s starim in za tvoje tezave so krive gume? Pa ce imas prve na testu, bi se ti isto zgodilo, pac eni ste cepleni. Imam iste gume se malce sirse kot ti pa verjemi da take vukojebine kjer se jaz vozim se vidu nisi...Za razliko od tebe, ko te na ravnem zanasa pri 40kmh, sem jaz z njimi vec kot prezadovoljen in to se vozim kot po tirnicah po omejitvah s prehitevanjem kalibrov tvojega kova.

Naj uganem...imas novodobni SUV?

Pa mimgrede po testih so bile Nexen WG2 ravno v snegu in spolzkem zelo dobro ocenjene in to bolje kot Nokian WR D4, tam kjer si imel ti tezave ;((

http://www.autobild.de/artikel/winterre...

IL_DIAVOLO ::

GrimReaper kako smo danes? :D

primoz4p ::

Dr_M je izjavil:

Evo, bom malo opisal letosnjo izkusnjo z zimskimi gumami.
Dobra 2 meseca nazaj sem zamenjal avto, zraven dobil popolnoma nove letne goodyear gume, ampak zima se je blizala, zato sem moral iskat nove zimske gume.
Pri starmu avtu sem imel 195/65/15, tako poceni gume, da se vedno kupoval najboljse - Continetal.
Pri novemu avtu so 215/55/17, cene se zacnejo nekje pri dobrih 130€ za premium, zato sem iskat neko solidno cenejso alternativo. V sluzbi veliko ljudi spraseval za mnenja in padla je odlocitev za Nexen Winguard Sport 2 (ceprav sem bil zelo skepticen do cungalunga gum, kar sem tudi povedal na temu furumu in bil grdo spljuvan s strani strokovnjakov za tipkovnicami). Najprej sem jih komaj dobil, potem pa se preplacal. Ok, 25 novembra to zmontiramo, kmalu sneg. Zjutraj za na siht ni bilo nekih problemov, za domov drsalnica. Plundra pomesana s peskom, avto poplesuje po cesti, zaviranje kot po ledu... Ok, tko na hitro tezko ocenim.
Potem pa sneg, slaba 2 tedna nazaj, zjutraj zapeljem izpod nastreska, se premaknem za pol metra naprej, avto obtici v snegu. Guncam enih 5 minut, se nekako izkopljem ven, grem proti vasi cca 40km/h, avto vijuga levo desno. Pridem do ostrega dvojnega ovinka v dokaj strm klanec (najprej ostro desno in nato takoj levo med hiso in zid). Jasno je, da sem ostal tik pod vrhom. Spustim avto par metrov nazaj in stisnem zavoro, nato pa sok, ceprav ni bilo poledice, je avto drsel nazaj in ko se je naslonil na en kup snega, mi je sprednji konec zacel drsen bocno v dolino. Kot da bi gledal posnetek na youtube, ko letijo avti na kup po ulici. Kaj takega se mi se ni zgodilo v zivljenju, kljub temu, da je bil moj stari avto precej slab za v sneg, z dobrimi gumami nisem nikjer nikoli ostal.
Se predno sem narocil te gume, mi je fotr reku, da on ne zaupa tem daljnovzhodnim znamkam, ampak kaj pa clovek, ki je 40 let delal v gumarski industriji ve o gumi, slotech strokovnjaki so zakon.
Sem si mislil, da tako slabe pa ze ne morejo bit, pa sem se zmotil. Po suhem so kar dobre, tudi na mokri cesti niso slabe, ampak na snegu so pa nevarne kot hudic. Aja, pa se glasne so za popizdit.
Sem pa rekel, da ce se bodo zimske dobro obnesle, bom tudi letne nabavil nexen, ampak skoda da vrzem stran ~350€, raj 200€ vec, pa da se bolj varno vozim.

Zdej pa pricakujem trolle, ki bodo krivdo valile na vse drugo, samo na slabe gume ne. Lahko pa povem, da imam na snegu vec kilometrine, kot vecina ST gumarskih strokovnjakov.


Glede na to, da praviš, da "na mokri cesti niso slabe", bi jaz na tvojem mestu preveril tlak v pnevmatikah in ga (v kritičnem obdobju) dvignil nad priporočenega (predpisanega).
Hitrost pri kateri pride, do akuaplaninga je po NASA formuli sorazmerna s korenom le-tega (https://www.researchgate.net/profile/Jo... , oziroma Google "nasa aquaplane formula")

energetik ::

Dr_M je izjavil:

To definitivno, da nima smisla direkt primerjat, ampak to ne zmanjsuje dejstva, da so te gume popolnoma neprimerne za sneg.
Lej, pred leti sem imel na avtu nove Goodyear UG7+, takrat torej top guma. Pa vendar 1-2x nisem mogel speljati na res rahlem sneženem klančku. Pač je bila cesta očitno totalna drsalnica (verjetno tista ledena plošča, ki se naredi pod novim snegom). Medtem ko sem potem velikokrat vozil tudi po 15cm celega snega, pa je šlo kot po tirih. Pač druge razmere. Na ledu nič ne prime, samo ketne.
Tako da tudi jaz sem skeptičen, da bi lahko bila Nexen tako zelo zanič.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

koyotee ::

Po novem bojo delali teste na zlizanem asfaltu v krožišču pri rudniku. Tudi najcenejša čangšlang guma bo enako slaba kot tista najdražja. Ko bodo to videli proizvajalci, bodo spremenili sestavo gume in te bodo po novem iz plute, zadeva je poceni, in ker je povsod tako katastrofalna podlaga, saj se energetik vozi očitno samo od btcja do rudnika, bo to pomenilo konec avtomobilske industrije in spet bo to čas konjskih vpreg.


Energetik a lahko for f**** sake nehaš nabijat???
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Dimnik ::

Dr_M je izjavil:

Evo, bom malo opisal letosnjo izkusnjo z zimskimi gumami.
Dobra 2 meseca nazaj sem zamenjal avto, zraven dobil popolnoma nove letne goodyear gume, ampak zima se je blizala, zato sem moral iskat nove zimske gume.
Pri starmu avtu sem imel 195/65/15, tako poceni gume, da se vedno kupoval najboljse - Continetal.
Pri novemu avtu so 215/55/17, cene se zacnejo nekje pri dobrih 130€ za premium, zato sem iskat neko solidno cenejso alternativo. V sluzbi veliko ljudi spraseval za mnenja in padla je odlocitev za Nexen Winguard Sport 2 (ceprav sem bil zelo skepticen do cungalunga gum, kar sem tudi povedal na temu furumu in bil grdo spljuvan s strani strokovnjakov za tipkovnicami). Najprej sem jih komaj dobil, potem pa se preplacal. Ok, 25 novembra to zmontiramo, kmalu sneg. Zjutraj za na siht ni bilo nekih problemov, za domov drsalnica. Plundra pomesana s peskom, avto poplesuje po cesti, zaviranje kot po ledu... Ok, tko na hitro tezko ocenim.
Potem pa sneg, slaba 2 tedna nazaj, zjutraj zapeljem izpod nastreska, se premaknem za pol metra naprej, avto obtici v snegu. Guncam enih 5 minut, se nekako izkopljem ven, grem proti vasi cca 40km/h, avto vijuga levo desno. Pridem do ostrega dvojnega ovinka v dokaj strm klanec (najprej ostro desno in nato takoj levo med hiso in zid). Jasno je, da sem ostal tik pod vrhom. Spustim avto par metrov nazaj in stisnem zavoro, nato pa sok, ceprav ni bilo poledice, je avto drsel nazaj in ko se je naslonil na en kup snega, mi je sprednji konec zacel drsen bocno v dolino. Kot da bi gledal posnetek na youtube, ko letijo avti na kup po ulici. Kaj takega se mi se ni zgodilo v zivljenju, kljub temu, da je bil moj stari avto precej slab za v sneg, z dobrimi gumami nisem nikjer nikoli ostal.
Se predno sem narocil te gume, mi je fotr reku, da on ne zaupa tem daljnovzhodnim znamkam, ampak kaj pa clovek, ki je 40 let delal v gumarski industriji ve o gumi, slotech strokovnjaki so zakon.
Sem si mislil, da tako slabe pa ze ne morejo bit, pa sem se zmotil. Po suhem so kar dobre, tudi na mokri cesti niso slabe, ampak na snegu so pa nevarne kot hudic. Aja, pa se glasne so za popizdit.
Sem pa rekel, da ce se bodo zimske dobro obnesle, bom tudi letne nabavil nexen, ampak skoda da vrzem stran ~350€, raj 200€ vec, pa da se bolj varno vozim.

Zdej pa pricakujem trolle, ki bodo krivdo valile na vse drugo, samo na slabe gume ne. Lahko pa povem, da imam na snegu vec kilometrine, kot vecina ST gumarskih strokovnjakov.


Uhhhh, kaj naj rečem...ajde prvo sem imel 255 35 18 letne nexen na bmw, guma drži kot pribita
Drugo, takšne zimske ima brat 19col, na insignii opc (400KM čipana) in začuda nima nobenih težav, pa bolje, da ti ne kažem slik koliko ga tera zjutraj ob peti uri, ko gre v službo,pa da neboš mislil da se vozi samo po ravnini, je pa res da je 4x4

energetik ::

koyotee je izjavil:

Po novem bojo delali teste na zlizanem asfaltu v krožišču pri rudniku. Tudi najcenejša čangšlang guma bo enako slaba kot tista najdražja. Ko bodo to videli proizvajalci, bodo spremenili sestavo gume in te bodo po novem iz plute, zadeva je poceni, in ker je povsod tako katastrofalna podlaga, saj se energetik vozi očitno samo od btcja do rudnika, bo to pomenilo konec avtomobilske industrije in spet bo to čas konjskih vpreg.


Energetik a lahko for f**** sake nehaš nabijat???
Nabijaš kvečjemu ti. Tisti zaneženi klanec pa je bil sicer v Cerknici na lokalni cesti.
Sicer pa imaš prav, večino km naredim na relaciji Brezovica-Rudnik-Center-BTC.

krneki0001 ::

Dr_M, kaj pa si dal ta jajca od gume na avto. Ta guma je izgovor voznikom BMW-jev, ker so avto preplačali, pa nimajo za premium gume in dajejo ta jajca na avto. Slabšo gumo težko najdeš.

koyotee ::

krneki0001 je izjavil:

Dr_M, kaj pa si dal ta jajca od gume na avto. Ta guma je izgovor voznikom BMW-jev, ker so avto preplačali, pa nimajo za premium gume in dajejo ta jajca na avto. Slabšo gumo težko najdeš.



Eh, ni tako slaba kot misliš. Nokian, sava, pirelli, kumho so še slabše :) http://www.autobild.de/artikel/winterre...
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

krneki0001 ::

Nobena od naštetih ni premium.

Dokler se z nexen gumami voziš po ravnini ali pa z lahkim avtom, ni nekih problemov in so za silo še uporabne. Ko probaš vozit v zasnežene klance, pa z malo težjim avtom, pa kr naenkrat ratajo nevarne.

Lahko ti dam pa tudi obratem primer. Ljudje dajejo na lahke avte gume z oznako LT (light truck), ki pa je za američane vsaj 2 toni težak pickup, pri nas pa to spravijo na 1300kg težak avto, jo še malo preveč napolnijo in potem jamrajo, kako se pozimi ali v mokrem pred semaforjem ne morejo ustavit, ker guma nič ne prime.

Ni vsaka guma za na vsak avto.

Zgodovina sprememb…

koyotee ::

Nobena ni premium ampak, če pogledaš povprečno gumo povprečnega slovenca, ki ima gor v najboljšem primeru savo, pol je vseeno boljša. Tut vsi, ki imajo avto višjega cenovnega razreda, niso taki, da bi vozili na meji, da bi bila guma zelo pomembna. Itak jih je 3/4 v mestu in pozimi ne grejo v noben hrib :)
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

krneki0001 ::

Ja saj to sem povedal:

krneki0001 je izjavil:

Dokler se z nexen gumami voziš po ravnini ali pa z lahkim avtom, ni nekih problemov in so za silo še uporabne.


Tisti, ki pa v hribih živijo, pa morajo kupit boljše gume kot nexen.

D3m ::

Odvisno.
|HP EliteBook|R5 6650U|

m0LN4r ::

V hribih zivet nikak ni prakticno, z gumami ali brez xD
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Buggy ::

krneki0001 je izjavil:

Nobena od naštetih ni premium.

Dokler se z nexen gumami voziš po ravnini ali pa z lahkim avtom, ni nekih problemov in so za silo še uporabne. Ko probaš vozit v zasnežene klance, pa z malo težjim avtom, pa kr naenkrat ratajo nevarne.



dej nehaj ti spet bluzit in zavajat! Imel sem tako Nexen WH1 na 1700kg prednjem pogonu, kot sedaj Nexen WH2 na 4x4 in 1900kg, pa pri nas so zelo skrti s kidanjem po nasih gricih in dolinah. Tezave nobene take, ki je nebi imel tudi s prejsno Continental 830 ali katerokoli zimsko do sedaj sploh...se najvecji izziv je pri tezkem avto voznja po sneznei podalgi navzdol, neglede na zimsko gumo.

In vsi testi za WH2, ki jo postavljajo v zgornji del morajo raje poslusat nebiveduja, ker on pac to ve, ceprav je ni imel al se bo pa spet mal zmislu :))

perci ::

Jst mam slabe izkusnje s 3 leta starimi nexen zimskimi na sluzbenem passatu. Ampak ne na snegu ampak na mokri zimski cesti. Je pa res, da so verjetno novi modeli boljši.

WhiteAngel ::

Dr_M je izjavil:

Evo, bom malo opisal letosnjo izkusnjo z zimskimi gumami.
Dobra 2 meseca nazaj sem zamenjal avto, zraven dobil popolnoma nove letne goodyear gume, ampak zima se je blizala, zato sem moral iskat nove zimske gume.
Pri starmu avtu sem imel 195/65/15, tako poceni gume, da se vedno kupoval najboljse - Continetal.
Pri novemu avtu so 215/55/17, cene se zacnejo nekje pri dobrih 130€ za premium, zato sem iskat neko solidno cenejso alternativo. V sluzbi veliko ljudi spraseval za mnenja in padla je odlocitev za Nexen Winguard Sport 2 (ceprav sem bil zelo skepticen do cungalunga gum, kar sem tudi povedal na temu furumu in bil grdo spljuvan s strani strokovnjakov za tipkovnicami). Najprej sem jih komaj dobil, potem pa se preplacal. Ok, 25 novembra to zmontiramo, kmalu sneg. Zjutraj za na siht ni bilo nekih problemov, za domov drsalnica. Plundra pomesana s peskom, avto poplesuje po cesti, zaviranje kot po ledu... Ok, tko na hitro tezko ocenim.
Potem pa sneg, slaba 2 tedna nazaj, zjutraj zapeljem izpod nastreska, se premaknem za pol metra naprej, avto obtici v snegu. Guncam enih 5 minut, se nekako izkopljem ven, grem proti vasi cca 40km/h, avto vijuga levo desno. Pridem do ostrega dvojnega ovinka v dokaj strm klanec (najprej ostro desno in nato takoj levo med hiso in zid). Jasno je, da sem ostal tik pod vrhom. Spustim avto par metrov nazaj in stisnem zavoro, nato pa sok, ceprav ni bilo poledice, je avto drsel nazaj in ko se je naslonil na en kup snega, mi je sprednji konec zacel drsen bocno v dolino. Kot da bi gledal posnetek na youtube, ko letijo avti na kup po ulici. Kaj takega se mi se ni zgodilo v zivljenju, kljub temu, da je bil moj stari avto precej slab za v sneg, z dobrimi gumami nisem nikjer nikoli ostal.
Se predno sem narocil te gume, mi je fotr reku, da on ne zaupa tem daljnovzhodnim znamkam, ampak kaj pa clovek, ki je 40 let delal v gumarski industriji ve o gumi, slotech strokovnjaki so zakon.
Sem si mislil, da tako slabe pa ze ne morejo bit, pa sem se zmotil. Po suhem so kar dobre, tudi na mokri cesti niso slabe, ampak na snegu so pa nevarne kot hudic. Aja, pa se glasne so za popizdit.
Sem pa rekel, da ce se bodo zimske dobro obnesle, bom tudi letne nabavil nexen, ampak skoda da vrzem stran ~350€, raj 200€ vec, pa da se bolj varno vozim.

Zdej pa pricakujem trolle, ki bodo krivdo valile na vse drugo, samo na slabe gume ne. Lahko pa povem, da imam na snegu vec kilometrine, kot vecina ST gumarskih strokovnjakov.


Koliko pa tehta tvoj avto?

D3m je izjavil:

Nimaš sreče.

Je pa res, da 17 colarke še nisem v snegu vozil. Ker imam prepričanje, da je v snegu bolje imeti manj široke gume.


V snegu je bolje imeti ožje gume. 17 colske pomeni, koliko bodo visoke - dimenzije gum so širina x višina x cole, kjer velja, da mora biti višina + cole konstanta.

Še mojih pet centov glede gum. Po ravnem in suhem je vsaka guma dobra (celo letna pozimi), če normalno voziš. Problem rata, ko zapade sneg in moraš v breg. Tam imam pa najboljše izkušnje s Savskimi Eskimo gumami - super za v sneg za avte <1300 kg. Če je pa avto tono in pol in več, pa itak rabiš na štiri pogon ali pa crukat za v zasnežen/poledenel breg in ti nobena guma ne pomaga. Hm.. mogoče ježevke :D Sem pa z Gorenjske :P Skratka nauk zgodbe, lahek avto, kratek avto, na 4 pogon, ozke gume in prideš kamor koli. (Lada Niva anyone >:D)

IL_DIAVOLO ::

Suzuki swift za 15k in prides kam hoces.

krneki0001 ::

Buggy je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Nobena od naštetih ni premium.

Dokler se z nexen gumami voziš po ravnini ali pa z lahkim avtom, ni nekih problemov in so za silo še uporabne. Ko probaš vozit v zasnežene klance, pa z malo težjim avtom, pa kr naenkrat ratajo nevarne.



dej nehaj ti spet bluzit in zavajat! Imel sem tako Nexen WH1 na 1700kg prednjem pogonu, kot sedaj Nexen WH2 na 4x4 in 1900kg, pa pri nas so zelo skrti s kidanjem po nasih gricih in dolinah. Tezave nobene take, ki je nebi imel tudi s prejsno Continental 830 ali katerokoli zimsko do sedaj sploh...se najvecji izziv je pri tezkem avto voznja po sneznei podalgi navzdol, neglede na zimsko gumo.

In vsi testi za WH2, ki jo postavljajo v zgornji del morajo raje poslusat nebiveduja, ker on pac to ve, ceprav je ni imel al se bo pa spet mal zmislu :))



Lahko pišejo karkoli, ampak nexen so gume na stopnji save in so zanič.

zk_eu ::

Pa dobro, kaj vi vsi živite v ne vem kakšnih hribih ali se vozite 90 km/h v ovinek? Meni je Sava prav solidna guma. Sem imel tako letno, kot zimsko več let na enem vozilu (konkretno 4 leta letno in zimsko 3 leta) pa nikoli nisem imel nobenih težav? Imajo jih tudi moji starši in starši partnerke, pa niso še nobene nesreče povzročili, s tem da starši partnerke živijo v fajn hribih :D.

Sedej imam sicer Dunlopke gor, ampak da bi bila ne vem kakšna razlika med Savo nisem opazil, pa še nikoli nisem oviral prometa razen, če res neke zaho**ne ovinkaste ceste ne poznam. Takrat se (navadno domačinu, ki cesto pozna) umaknem in bi se tudi, če bi imel verjetno (tako opevane) Continental gume gor...

Se strinjam, da so gume edini stik vozila s cesto in zelo pomembne za varnost, vseeno pa eni pretiravate. Pa dobro, saj to je stvar posameznika, če se s tem bolje počutite.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zk_eu ()

D3m ::

zk_eu je izjavil:

Pa dobro, kaj vi vsi živite v ne vem kakšnih hribih ali se vozite 90 km/h v ovinek? Meni je Sava prav solidna guma. Sem imel tako letno, kot zimsko več let na enem vozilu (konkretno 4 leta letno in zimsko 3 leta) pa nikoli nisem imel nobenih težav? Imajo jih tudi moji starši in starši partnerke, pa niso še nobene nesreče povzročili, s tem da starši partnerke živijo v fajn hribih :D.

Sedej imam sicer Dunlopke gor, ampak da bi bila ne vem kakšna razlika med Savo nisem opazil, pa še nikoli nisem oviral prometa razen, če res neke zaho**ne ovinkaste ceste ne poznam. Takrat se (navadno domačinu, ki cesto pozna) umaknem in bi se tudi, če bi imel verjetno (tako opevane) Continental gume gor...

Se strinjam, da so gume edini stik vozila s cesto in zelo pomembne za varnost, vseeno pa eni pretiravate. Pa dobro, saj to je stvar posameznika, če se s tem bolje počutite.


Jaz se strinjam, da se ne strinjam. Nobena guma ti ne pomaga. In to je zraslo na zelnikih gostilničarje.
|HP EliteBook|R5 6650U|

zk_eu ::

No, ob poledici ti res ne pomaga nobena guma... Po drugi strani je ob zasneženi cesti Sava (ali Nexen) čisto solidna (če je voznik pameten, neumnemu pa tudi ne pomaga nobena guma). Če je pa veliko snega na cestišču, sploh da moraš se peljati v hrib, so pa tako samo verige.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zk_eu ()

Buggy ::

krneki0001 je izjavil:




Lahko pišejo karkoli, ampak nexen so gume na stopnji save in so zanič.



Seveda mojster nebivedu, ce ti tako reces so pac zanic. Zato jih med drugimi proizvajalci tudi Porsche, kot OE fitment od lani daje na Porsche Cayenne z letom 2018 pa bo opremil se na Macana ;((

http://www.tirebusiness.com/article/201...

Indeed the quality of Nexen’s OE has also been affirmed by JD Power’s Original Equipment Tire Customer Satisfaction Study, in which Nexen ranked fourth in the passenger car segment for two consecutive years. Considering the fact that Michelin, Pirelli and Goodyear took first, second and third respectively, Nexen’s ranking fourth is noteworthy.

In addition to Porsche, Nexen currently supplies OE tyres for leading global car manufacturers in Europe such as Fiat, Renault, Volkswagen and its Skoda Auto and Seat units.


... z drugim letom odpirajo na Ceskem novo tovarno. Firmi, ki izhaja iz leta 1942 in ima res sirok asortima bo to prineslo malo vecjo prepoznavnost tudi v EU, da ne bodo nedivedoti poznali samo Mišelinke pa Kontinentalke pa Gudjirke ;)

http://www.nexentire.com/international/...

jb_j ::

zk_eu je izjavil:

No, ob poledici ti res ne pomaga nobena guma... Po drugi strani je ob zasneženi cesti Sava (ali Nexen) čisto solidna (če je voznik pameten, neumnemu pa tudi ne pomaga nobena guma). Če je pa veliko snega na cestišču, sploh da moraš se peljati v hrib, so pa tako samo verige.


rally guma z železnimi zobniki?

zk_eu ::

Kapo dol, če jih boš menjal predenj boš prišel na državno cesto :).
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

krneki0001 ::

Buggy je izjavil:

krneki0001 je izjavil:




Lahko pišejo karkoli, ampak nexen so gume na stopnji save in so zanič.



Seveda mojster nebivedu, ce ti tako reces so pac zanic. Zato jih med drugimi proizvajalci tudi Porsche, kot OE fitment od lani daje na Porsche Cayenne z letom 2018 pa bo opremil se na Macana ;((

http://www.tirebusiness.com/article/201...

Indeed the quality of Nexen’s OE has also been affirmed by JD Power’s Original Equipment Tire Customer Satisfaction Study, in which Nexen ranked fourth in the passenger car segment for two consecutive years. Considering the fact that Michelin, Pirelli and Goodyear took first, second and third respectively, Nexen’s ranking fourth is noteworthy.

In addition to Porsche, Nexen currently supplies OE tyres for leading global car manufacturers in Europe such as Fiat, Renault, Volkswagen and its Skoda Auto and Seat units.


... z drugim letom odpirajo na Ceskem novo tovarno. Firmi, ki izhaja iz leta 1942 in ima res sirok asortima bo to prineslo malo vecjo prepoznavnost tudi v EU, da ne bodo nedivedoti poznali samo Mišelinke pa Kontinentalke pa Gudjirke ;)

http://www.nexentire.com/international/...


Gume na poršeju imajo s "consumer" gumami, ki jih smrtniki kupujete bolj malo skupnega (razen imena), ker tista guma na poršu stane parkrat več kot povprečen uporabnik tukaj gor da za gume.

Buggy ::

nebivedu naserje tele neosnovane trditve samo v tem topicu:

-Dr_M, kaj pa si dal ta jajca od gume na avto. Ta guma je izgovor voznikom BMW-jev, ker so avto preplačali, pa nimajo za premium gume in dajejo ta jajca na avto. Slabšo gumo težko najdeš.
- Ko probaš vozit v zasnežene klance, pa z malo težjim avtom, pa kr naenkrat ratajo nevarne.
- Lahko pišejo karkoli, ampak nexen so gume na stopnji save in so zanič.

in za konec se:

-Gume na poršeju imajo s "consumer" gumami, ki jih smrtniki kupujete bolj malo skupnega (razen imena), ker tista guma na poršu stane parkrat več kot povprečen uporabnik tukaj gor da za gume.

Dej se zdej odloc ze enkrat...torej Nexen gume, ki so na nivoju Save in imajo zgolj samo eno gumo, dajejo pri tezkem Porsheju serijsko na avto, ker je slabsa in nimajo za "premium" gumo? Razumem da od dolgcasa trolas, samo nekdo se ob tvojem pisanju dejansko lahko prestari, da bo zaradi Nexen gume v prvem ovinku letel s ceste.

PS: kar me pravzaprav zanima je kaj premium gumo sploh definira razen zabetoniranost v glavah in nabita cena.

Pa poglej si se grafe kako se Nexen glede na "premium" obnese v snegu... tvoje premium Michelinke pa Bridgsonke so se za Savo Esimo HP2, ki jo tako blatis.

http://www.tyrereviews.co.uk/Article/20...

krneki0001 ::

Moje michelinke in bridgestonke? Sem že nekaj let uporabnik izključno yokohama gum. Moje gume recimo v evropi ne testirajo. Da pa yokohama 5 let ali 60.000 milj garancije na gumo. Da nexen toliko garancije? Kaka druga premium znamka?
https://www.tirerack.com/tires/tires.js...
Lahko greš pa na YouTube in preveriš ista guma v snegu in ledu, v puščavi in skalah, ter v močvirjih in blatu, pa še po asfaltu svetovno držijo. Ampak zato še niso premium.


In tvoja primerjava je podobna, kot da bi jaz dal za primerjavo yokohama advan neova AD08R, ki jih kr ogromno ljudi uporablja tako v prometu, kot na pistah (ker je to "road legal" semi slick guma), z neko low cost passenger gumo od yokohame in bi potem govoril, da je yokohama premium guma. Razlika je ko noč in dan. In enako je pri nexen. Nexen za poršeje so iz drugačnih materialov kot gume za consumer prodajo. Zato ne primerjat gum za 500 evrov na komad z gumami za 70€ na komad.

Poleg tega primerjaš eno dimenzijo z drugo in še na drugačnih avtomobilih. Lahko je nexen v eni dumenziji na enem avtu res najboljša izbira, ker ima ravno pravo razporejenost lamel, pravo širino in avto je ravno prav težek, v drugi dimenziji pa čisti poden od gume, pa recimo še pretežek avto. Ampak teh, kjer je ta guma poden od gume je več, kot pa tistih, ki so res zadovoljni z njo.

NikolormousB ::

pa še po asfaltu svetovno držijo


Če je svetovno kakšnih 10 do 15 metrov daljša zavorna pot od 100 do 0, potem se strinjam.

Nexen za poršeje so iz drugačnih materialov kot gume za consumer prodajo.


N'FERA RU1 lahko kupiš v redni prodaji.

Ampak teh, kjer je ta guma poden od gume je več, kot pa tistih, ki so res zadovoljni z njo.


Nekje v tej temi so že bili linki do ocen uporabnikov. Nexen ima zelo dobro povprečno oceno.
««
26 / 66
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Letne gume (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
46367319 (7569) Vuli
»

Gume 2019 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5713823 (11473) matobeli
»

Letne gume 2016 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28782748 (53530) slemarko
»

2015 Testi letnih pnevmatik (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
382103997 (76410) gruntfürmich
»

Gume za zimo. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10625324 (21178) Domobrancek

Več podobnih tem