» »

Katere zimske gume?

Katere zimske gume?

««
7 / 64
»»

perci ::

Ne vem od kje ti ta info, da abs ne dela pri nizki temperaturi.

Vemo da je abs na snegu slab, vendar izklopa vozila ne omogocajo.

krneki0001 ::

Ne samo pri nizkih temperaturah, ampak pri majhni hitrosti IN nizki temperaturi. Pod 5km/h (mogoče celo 10km/h - bom sprobal)se meni ne vklopi ABS.

Miha 333 ::

Ja, zaradi ABS se enkrat na snegu prav nisem mogel ustaviti pred stoječimi vozili spredaj. Kot da sploh ne bi zaviral. V zadnjem trenutku sem se spomnil potegniti ročno, zadnja kolesa so blokirala, pred njimi se je nabral sneg in avto se je ustavil. Seveda je pri večjih hitrostih to smrtno nevarno.

perci je izjavil:


Vemo da je abs na snegu slab, vendar izklopa vozila ne omogocajo.

Vedno ga lahko izklopiš tako, da odstraniš varovalko za ABS.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miha 333 ()

perci ::

Ne samo pri nizkih temperaturah, ampak pri majhni hitrosti IN nizki temperaturi. Pod 5km/h (mogoče celo 10km/h - bom sprobal)se meni ne vklopi ABS.

Ni relevantna temperatura ampak hitrost, pri 5 km/h tudi meni ne dela - to je OK. Vendar ti to vse skupaj nič ne pomaga, ker se kritične situacije, ko je treba na polno zavirati ne dogajajo pri 5 km/h.

Vedno ga lahko izklopiš tako, da odstraniš varovalko za ABS.

Kaj pa, če bi kar spumpal zavorno tekočino in se vozil brez zavor? Brez kretenskih predlogov, prosim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

krneki0001 ::

Niti ni kretenski predlog.
ABS stikalo ima kr veliko ljudi zmontirano. Deluje tako, kot da bi vzel ven varovalko. Prekine stik in dokler na novo ne vklopiš stikala in ne ugasneš in prižgeš avta, ABS ne deluje.

negotiator ::

@nebivedu

Jaz ti dam za nove gume za tvoj avto, ti se pa prijaviš na tole tekmo, velja?


Ne velja. To je kot, da bi rekel, naj s premajhnim izvijačem odvijem vijak. Nikjer nisem trdil, da imam podvozje pol metra ali več od tal, poleg tega bi za to rabil še večje in širše gume, da se ne pogreznem v tisto blato. Poleg tega, tam tudi tista katrca ali karkoli že je ne more čez (brez predelav). Moj odgovor pa se je nanašal na to, da se s katrco "povsod pride", češ, da se z današnjimi avtomobili pa ne. Tam, kjer sem se vozil jaz, s svojim avtom, nek average joe sploh ne bi pomislil, da bi šel vozit - kar pa še ne pomeni, da ne bi mogel it - samo pravim, da se da povsod priti, kjer je pot dovolj široka, ne preveč luknjasta in dovolj utrjena, da ne rabiš nekih kramparc.

Mimogrede, treba pa je tudi vedeti, kako pritiskat na gas, ko se voziš v hrib. Dostikrat se zapeljem čez en makedamski hribček, ki ima tudi nekaj lukenj - sam še nikoli nisem obrnil koles v prazno tam, ko pa gledam večino ostalih, kako tam vozijo, pa skoraj vedno vrtijo gume v prazno, namesto, da bi prilagodili pritisk na plin - se pravi, ni za vse avto kriv, tudi voznik mora znat vozit na takih površinah.
All easy problems have already been solved.

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Katrca je bila kljub majhnim gumam kr dost odmaknjena od tal, pa še zelo lahek avto in to ji je dalo veliko prednost.

Lej, poznam te zadeve. Namreč z osebnim avtom se vozim po takih terenih, kjer ponavadi samo s terenci prilezejo, potem me pa čudno gledajo. Sem s subarujem tudi po taki potki lezel, da je človek s traktorjem rekel, da ne gre za mano, ker se bo prevrnil.

Občutek moraš pa jasno da imet. Brez tega boš ali polomil avto ali uničil gume. Samo pri nas je v off road sceni večinoma gas do konca pa če bo bo, če ne pa ne.

negotiator ::

Katrca je bila kljub majhnim gumam kr dost odmaknjena od tal, pa še zelo lahek avto in to ji je dalo veliko prednost.


Samo toliko pa tudi ne, kot terenci na tistih posnetkih. Ni samo oprijem važen, ampak tudi to, kje imaš zajem za zrak.

Namreč z osebnim avtom se vozim po takih terenih, kjer ponavadi samo s terenci prilezejo, potem me pa čudno gledajo. Sem s subarujem tudi po taki potki lezel, da je človek s traktorjem rekel, da ne gre za mano, ker se bo prevrnil.


Potem sva si podobna, le da se jaz ne ukvarjam toliko s tem, mogoče grem enkrat ali pa dvakrat letno malo v gmajno :) Ja, traktor zna biti problematičen, zaradi visokega težišča - imam nekaj kolegov, ki so že prevrnili traktor po hribu :) Subaruja imaš 4WD?

PS: čez tisto reko/blato bi tudi prišel čez, samo dovolj veliko hitrost bi rabil, da bi ostal dovolj časa na površju :D
All easy problems have already been solved.

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Tisti terenci imajo vskoraj vsi unimogovo podvozje. To pomeni portalne akse s stranskimi reduktorji.

Ne, čez tisto reko nebi prišel. Tudi z dovolj hitrosti ne.

Jap 4wd avte imam.

negotiator ::

Ne, čez tisto reko nebi prišel. Tudi z dovolj hitrosti ne.


Tale poizkus pravi drugače:



Tisti terenci imajo vskoraj vsi unimogovo podvozje. To pomeni portalne akse s stranskimi reduktorji.


Pa dostikrat tudi zajem zraka na strehi.
All easy problems have already been solved.

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

negotiator je izjavil:

Ne, čez tisto reko nebi prišel. Tudi z dovolj hitrosti ne.


Tale poizkus pravi drugače:



Tisti terenci imajo vskoraj vsi unimogovo podvozje. To pomeni portalne akse s stranskimi reduktorji.


Pa dostikrat tudi zajem zraka na strehi.


Tistile poiskus potrebuje veliko zaleta. Kje boš v močvirju dobil toliko zaleta. Ladoga trophy je tekma okoli jezera ladoga v rusiji.

negotiator ::

Tistile poiskus potrebuje veliko zaleta. Kje boš v močvirju dobil toliko zaleta. Ladoga trophy je tekma okoli jezera ladoga v rusiji.


Sem pričakoval tak odgovor. Vem, da ga tam ne bi dobil, kar pa še ne spremeni dejstva, da bi z dovolj hitrosti prišel čez.
All easy problems have already been solved.

perci ::

z dovolj hitrosti bi te odneslo iz orbite

negotiator ::

perci je izjavil:

z dovolj hitrosti bi te odneslo iz orbite


Res je, ni pa avtomobila, ki gre tako hitro, medtem, ko bi lahko z navadnim avtom z dovolj zaleta prečkal krajšo razdaljo, čez vodo.
All easy problems have already been solved.

m0LN4r ::

https://www.youtube.com/user/m0LN4r

perci ::

negotiator je izjavil:

perci je izjavil:

z dovolj hitrosti bi te odneslo iz orbite


Res je, ni pa avtomobila, ki gre tako hitro, medtem, ko bi lahko z navadnim avtom z dovolj zaleta prečkal krajšo razdaljo, čez vodo.

Probi s 150 km/h zapeljat v morje, pa bomo videli, kaj se bo zgodilo.

veqlargh ::

Pa posnemi. Jaz bi tud rad videl rezultat :D

sloserpa ::

Živjo,
Če imam na izbiro 3 pnevmatike srednjega razreda, katero naj vzamem? Gre za dim. 175/65 R14. Obraba ni pomembna, najbolj pa je pomemben oprijem na mokrem.

1.) Kumho Wintercraft WP51
2.) Firestone Winterhawk 3
3.) Sava eskimo S3+

Testov amzs/adac v teh dimenzijah ne delajo več, prejšnji pa so sedaj že precej stari in najbrž manj verodostojni. Kaj predlagate ?
Lp, M

energetik ::

Po mojem se lahko zanašaš le na EU nalepko, ki jo najdeš pri vsaki gumi. Itak imajo vse C-razred na mokrem, tako da po mojem ista figa. Če gledaš v tem cenovnem razredu imaš še novo Nexen Winguard WH2, ki ima celo B-razred.

negotiator ::

perci je izjavil:

negotiator je izjavil:

perci je izjavil:

z dovolj hitrosti bi te odneslo iz orbite


Res je, ni pa avtomobila, ki gre tako hitro, medtem, ko bi lahko z navadnim avtom z dovolj zaleta prečkal krajšo razdaljo, čez vodo.

Probi s 150 km/h zapeljat v morje, pa bomo videli, kaj se bo zgodilo.


Tudi, če bi to smel narediti, nimam toliko denarja, da bi se takole zafrkaval. Bi pa, definitivno nekaj časa ostal na površju - točka, na kateri bi se dotaknil vode, pa bi morala seveda biti v isti višini, kot steza, po kateri bi pripeljal - če bi bila višje, to seveda ne bi imelo pravega učinka. Če dvomiš, da je to mogoče, si poglej malo posnetke aquaplaninga, na youtubu - če se na cesti zadržuje voda in nanjo pripelješ z dovolj veliko hitrostjo, bodo gume ostale na površini vode in izgubil boš nadzor nad vozilom. Zdaj pa zamenjaj vodo na cesti z reko, pa si jo prečkal.
All easy problems have already been solved.

Aston_11 ::

negotiator je izjavil:

bodo gume ostale na površini vode in izgubil boš nadzor nad vozilom. Zdaj pa zamenjaj vodo na cesti z reko, pa si jo prečkal.
Samo zaradi tega, ker je spodaj asfalt in voda, ki jo kolo stisne, ne more iti navzdol, kar v jezeru lahko, temveč lahko gre samo vstran ter najprej. Ker tega ne more storiti nemudoma, deluje sila nazaj v smeri proti kolesu, ki je med drugim odvisna od tega, s kakšno hitrostjo voda odteka oziroma koliko vode uspe ostati pod kolesom. V jezeru vsega tega ne bo, prav tako se vozilo ne bo najprej odbilo, temveč bo samo zabrodilo in se spremenilo v podmornico.

smacker ::

Aston_11 je izjavil:

V jezeru vsega tega ne bo, prav tako se vozilo ne bo najprej odbilo, temveč bo samo zabrodilo in se spremenilo v podmornico.

Motiš se:

perci ::

To vozilo je pod idealnim kotom (par stopinj) skočilo na vodo. Tega v naravi praktično ni.

Da ti je to argument, zakaj bi morali terenci voziti hitro čez vodo, je fejst fouš.

smacker ::

Se da tud v naravi:


Drugač pa, kako zvezo ma to s vprašanjem "Katere zimske gume?" 8-O

krneki0001 ::

sloserpa je izjavil:

Živjo,
Če imam na izbiro 3 pnevmatike srednjega razreda, katero naj vzamem? Gre za dim. 175/65 R14. Obraba ni pomembna, najbolj pa je pomemben oprijem na mokrem.

1.) Kumho Wintercraft WP51
2.) Firestone Winterhawk 3
3.) Sava eskimo S3+

Testov amzs/adac v teh dimenzijah ne delajo več, prejšnji pa so sedaj že precej stari in najbrž manj verodostojni. Kaj predlagate ?
Lp, M

Od teh treh kumho. Če imaš pa možnost pa yokohama w-drive. Cenovno je okol 40€ na gumo.

m0LN4r ::

Drgač pa nevem kateri izmed vas tukaj, se vozi po takem terenu kot na posnetku.

Evo imam zmontirane spredaj TS860 FR, zelo prijetno presenečen. Prej sem imel gor stare zimske Krisalp 2, te so bile glasne in oprijem je bil za silo.

No da pa še popestrim zgodbo. Po tem ko so mi namontirali sprednje gume, so me opozorili na neko čudno bulico na zadnjih kotačih. Ja in pic..mat.. v gumi sem imel 12cm dolg žebelj od sredine pa do bočnice, ki je od znotraj skoraj prebrusil bočnico. Super, zadaj sem imel slabe 3 mesce stare gume.

Zadaj imam zdaj tudi TS860, ampak brez FR. Če nekdo res ne gleda na vsak evro, si naj vzame FR gume. Čist tko subjektivno. Zadi zej zgleda k da bi imel balone. Pa na sprednjih piše max 350kPa, na zadnjih pa max 300kPa. Tako, da neka razlika mora bit.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

krneki0001 ::

FR - font raised?

m0LN4r ::

Zaj se pa že zajebavaš a?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

SuperVeloce ::

FR mislim da je rim protection
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Aston_11 ::

smacker je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

V jezeru vsega tega ne bo, prav tako se vozilo ne bo najprej odbilo, temveč bo samo zabrodilo in se spremenilo v podmornico.

Motiš se:

To je zaradi dna vozila, ne zaradi gum.

krneki0001 ::

m0LN4r je izjavil:

Zaj se pa že zajebavaš a?

Kaj pa pomeni FR?


Recimo če boš kje videl RWL - to pomeni točno to Raised White Letter.

kokpa ::

Zdravo, kaj predlagate za dimenzijo 225/55/R17 a6 2012 2.0 Tdi, gledam in opažam da pod 100eur težko kaj dobim od priznanih znamk glede na dimezijo...gledam pa bolj to da ima dober oprijem na mokrem

Tilen ::

Prosim ne varčevat pri gumah. Pri tem avtomobilu nakup novih gum ne predstavlja niti 3% vrednosti vozila. Kupi TS 850P.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

laguna1 ::

Kako so pa kaj letošnje nove SAVA eskimo HP2, baje bi naj bile precej izboljšanje glede na lanski model HP.
Cenovno so HP2 za dimenzijo 215-55-16 v rangu 68 EUR, po predstavitvi pa tudi niso slabe.

LP

negotiator ::

perci je izjavil:

To vozilo je pod idealnim kotom (par stopinj) skočilo na vodo. Tega v naravi praktično ni.

Da ti je to argument, zakaj bi morali terenci voziti hitro čez vodo, je fejst fouš.


Izgovori tudi s strani moderatorjev. Če nekdo reče, da se nekaj ne da, pa mu kasneje nekdo dokaže, da se moti, bo pa tisti, ki je rekel, da se ne da, samo rekel, da so taki pogoji malo verjetni - zakaj je potemtakem trdil, da se ne da, in the first place?

Poleg tega ni noben rekel, da bi terenci morali voziti hitro čez, pač pa avtomobili, ki bi se drugače potopili/nasedli, ker temu niso namenjeni.
All easy problems have already been solved.

kokpa ::

Tilen je izjavil:

Prosim ne varčevat pri gumah. Pri tem avtomobilu nakup novih gum ne predstavlja niti 3% vrednosti vozila. Kupi TS 850P.


Sj ne da bi šparal samo mnenje bi rad slišal.

m0LN4r ::

krneki0001 je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Zaj se pa že zajebavaš a?

Kaj pa pomeni FR?


Recimo če boš kje videl RWL - to pomeni točno to Raised White Letter.

Nemška oznaka za Felgen Rippe
TL = brez zračnice
TT = z zračnico
reinf. = ojačana
FR = z zaščito platišča
XL = povečana nosilnost (ojačana)
BSW = črne bočnice
OWL = beli obrisi oznak
LT = izvedba za lahka tovorna vozila
P = potniška izvedba
SUV = izvedba za SUV vozila
SSR = samonosna runflat pnevmatika
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

krneki0001 ::

Ponavadi je RPB ali pa MFS oznaka za "rimm protection", ker je nekak univerzalni jezik angleščina. Nisem ravno navajen, da zeljarji zdej že svoje kratice dajejo na gume.

m0LN4r ::

http://www.tyres-pneus-online.co.uk/rea...

RPB je rim protection bar
FR pa flange rim protection

verjetno zelo podobna zadeva.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

krneki0001 ::

RFP - Rim Fringe Protector
FP - Fringe Protector
MFS - Maximum Flange Shield
FR - Felgen Ripen

Tilen ::

kokpa je izjavil:

Tilen je izjavil:

Prosim ne varčevat pri gumah. Pri tem avtomobilu nakup novih gum ne predstavlja niti 3% vrednosti vozila. Kupi TS 850P.


Sj ne da bi šparal samo mnenje bi rad slišal.


Kako, da ne? Koliko proizvajalcev si sploh našel pod 100 EUR pri tej dimenziji? Ne vem sploh, kako si prišel na ta cenovni razred.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

LeQuack ::

Ne vem zakaj sploh še delajo gume brez rim protection, ker so grde ko smrt.
Quack !

kokpa ::

Tilen je izjavil:

kokpa je izjavil:

Tilen je izjavil:

Prosim ne varčevat pri gumah. Pri tem avtomobilu nakup novih gum ne predstavlja niti 3% vrednosti vozila. Kupi TS 850P.


Sj ne da bi šparal samo mnenje bi rad slišal.


Kako, da ne? Koliko proizvajalcev si sploh našel pod 100 EUR pri tej dimenziji? Ne vem sploh, kako si prišel na ta cenovni razred.



ja 10 se jih da najti ena izmed njih tut Kumho. Se pravi najbolj me motijo sedanja 2 komada Kleber Kristal hp2 dot15 za zadaj, spredaj so Michelin Alpin 5 dot15, prišle so z nakupom avta, bojim se da Kleberce niso tako dobre po mokrem(kot neka Sava). Čeprau imajo Kleber več profila kot Alpin 5, bi zamenjal Kleberce za Alpin 5 ali kaj drugega, ali vse 4 nove...samo mislim da bi mogoče še bile za to zimo(4mm)

energetik ::

LeQuack je izjavil:

Ne vem zakaj sploh še delajo gume brez rim protection, ker so grde ko smrt.
Ker primarna naloga gume je, da jo gledamo.. :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

GrimReaper ::

Tilen je izjavil:

Prosim ne varčevat pri gumah. Pri tem avtomobilu nakup novih gum ne predstavlja niti 3% vrednosti vozila. Kupi TS 850P.

To že, ampak srednji rang pa vsekakor ni tako neumno gledat, če imaš 17", ki so že precej drage. 225/55/17 dobiš za mal čez 110EUR Nokian in Hankook.
http://www.gumax.si/index.php/default/c...
Glede na samo firmo bo večina vzela Nokian, ampak na ADAC testu so bile oboje enako ocenjene. Čeprav če gledaš bolj podrobno, so Hankook boljše na suhem, Nokian pa na mokrem in snegu, kaj več pomeni pozimi pa vsi vemo, četudi se največ časa voziš po suhem.

Sam sem letos tudi vzel Hankook, čeprav sem imel prej pri 14-16" vedno Continental, Goodyear, Dunlop, Michelin in Bridgestone.
Pri moji dimenziji 205/45/17 so Hankook sigurno best buy, samo 90EUR (zdaj sicer že 98EUR), Goodyear, Dunlop in Conti so točno 50EUR dražje.
Pri 225/55/17 je pa ta razlika samo še 30EUR, tako da tukaj je pa že mal bolj za razmislit koliko ti pomeni mal bolj sigurna vožnja po mokrem.
Čeprav če voziš mokri cesti primerno, ne vem če lahko opaziš razliko, bom vsekakor poročal primerjavo z letnimi Eagle F1 Asymmetric 3, katere so po mokrem za vsaj 9/10.
Za suho cesto in sneg so pa itak še kitajske dobre.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

SuperVeloce ::

Za suho cesto in sneg so pa itak še kitajske dobre.

uf kako zelo se motis
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

minicooper ::

Mogoče poglej še za japonski Toyo:

S954 // http://www.toyo.de/tire/pattern/snowpro...
ali
S953 // http://www.toyo.de/tire/pattern/snowpro...

Sam imam zelo dobre izkušnje s pnevmatikami Toyo.
Cena in kvaliteta sta ok, kar danes za prenekate znamke ne moreš več trditi!

kokpa ::

Najlepsa hvala za nasvete

kokpa ::

GrimReaper je izjavil:

Tilen je izjavil:

Prosim ne varčevat pri gumah. Pri tem avtomobilu nakup novih gum ne predstavlja niti 3% vrednosti vozila. Kupi TS 850P.

To že, ampak srednji rang pa vsekakor ni tako neumno gledat, če imaš 17", ki so že precej drage. 225/55/17 dobiš za mal čez 110EUR Nokian in Hankook.
http://www.gumax.si/index.php/default/c...
Glede na samo firmo bo večina vzela Nokian, ampak na ADAC testu so bile oboje enako ocenjene. Čeprav če gledaš bolj podrobno, so Hankook boljše na suhem, Nokian pa na mokrem in snegu, kaj več pomeni pozimi pa vsi vemo, četudi se največ časa voziš po suhem.

Sam sem letos tudi vzel Hankook, čeprav sem imel prej pri 14-16" vedno Continental, Goodyear, Dunlop, Michelin in Bridgestone.
Pri moji dimenziji 205/45/17 so Hankook sigurno best buy, samo 90EUR (zdaj sicer že 98EUR), Goodyear, Dunlop in Conti so točno 50EUR dražje.
Pri 225/55/17 je pa ta razlika samo še 30EUR, tako da tukaj je pa že mal bolj za razmislit koliko ti pomeni mal bolj sigurna vožnja po mokrem.
Čeprav če voziš mokri cesti primerno, ne vem če lahko opaziš razliko, bom vsekakor poročal primerjavo z letnimi Eagle F1 Asymmetric 3, katere so po mokrem za vsaj 9/10.
Za suho cesto in sneg so pa itak še kitajske dobre.


Tako kot si rekel se nagibam k Nokian 4 nove ali 2 novi Michelim alpin 5 kar je po gumi cca25eur drazje

GrimReaper ::

SuperVeloce je izjavil:

Za suho cesto in sneg so pa itak še kitajske dobre.

uf kako zelo se motis

Ne vem če so vse te rdeče kitajske, ampak vse so dobre tako po suhem kot po snegu, prav nobena pa po mokrem:
https://www.adac.de/infotestrat/tests/r...
https://www.adac.de/infotestrat/tests/r...
https://www.adac.de/infotestrat/tests/r...
https://www.adac.de/infotestrat/tests/r...
https://www.adac.de/infotestrat/tests/r...
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
««
7 / 64
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Letne gume (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45957926 (152) WizzardOfOZ
»

Gume 2019 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5712930 (10580) matobeli
»

Letne gume 2016 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28778087 (48869) slemarko
»

2015 Testi letnih pnevmatik (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
38298044 (70457) gruntfürmich
»

Gume za zimo. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10623917 (19771) Domobrancek

Več podobnih tem