» »

Katere zimske gume?

Katere zimske gume?

««
48 / 64
»»

J.McLane ::

Gume so dveh vrst, asimetrične in directional. Asimetrične imajo oznako katera stran je zunaj in ta je zunaj ne glede na to kako obračaš platišča. Praktično vse letne gume so asimetrične.

Zimske so pa tipično res directional, ampak tudi ne vse.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

darck ::

 Front Wheel Drive

Front Wheel Drive



 Rear Wheel Drive

Rear Wheel Drive



 Four Wheel Drive

Four Wheel Drive



 Directional

Directional



A guma z profilom directional je možno samo prestavljat iz spredaj nazaj in obratno tako slika prikazuje in tako je tudi vsepovsod zapisano. Recimo zimske gume so po večini vse z napisom v katero smer se morajo vrteti (directional) ampak,če gumo snamem dol iz spredaj desne strani in bi jo hotel namontirati na levo zadnjo stran za to ne bi bilo dobro? Kakor sem do sedaj opazil na zimskih gumah je označeno samo rotacije kam se mora vrteti nisem še videl,da bi pisalo katera stran gume mora biti zunaj (outside)ali pač piše? Vem,da za primer Uniroyal Rain Sport 3 ali 5 je defenitivno označeno katera stran je zunajna in tam nimaš kaj čarati ampak pri zimskih pa ne vem ali je važna katera stran je zunanja razen,da je oznaka rotacije res sam po eni strani gume. Zanima me to saj jaz bom sigurno vedno bolj znucal zunajne robove kakor notranje in dobro bi bilo,če se lahko guma tako montira kakor sem omenil.

poper ::

darck, gume z usmerjenim profilom lahko menjaš samo spredaj/zadaj. Če jo hočeš dati na drugo stran avta je treba naresti premontažo in jo okrog obrniti na platišču. Katera stran je zunanja je vseeno, saj je simetrična.

Kot je bilo že prej napisano je pri asimetričnih profilih večinoma vseeno kam daš gumo in v katero smer se vrti.

darck ::

poper je izjavil:

darck, gume z usmerjenim profilom lahko menjaš samo spredaj/zadaj. Če jo hočeš dati na drugo stran avta je treba naresti premontažo in jo okrog obrniti na platišču. Katera stran je zunanja je vseeno, saj je simetrična.

Kot je bilo že prej napisano je pri asimetričnih profilih večinoma vseeno kam daš gumo in v katero smer se vrti.


Potem je tako kot sem predvideval ja drugače imaš tiste asimetrične gume katere imajo napisano katera stran mora biti zunaj in samo tako jih lahko montiraš.

i53470 ::

Če imam index nosilnosti ter hitrosti 81t in ker ne najdem gum ustreznih dimenzij, ki bi imele isti index, ali lahko dam gor index z večjo številko ter naslednjo črko abecede?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: i53470 ()

Han ::

Seveda.

MrStein ::

Razen če imaš U, ne smeš T. ;)
Celotna tabela je tule recimo: https://www.tiresplus.com/tires/tire-bu...

V glavnem lahko daš gumo z indeksom za višjo hitrost.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

i53470 ::

Spredaj imam gumo z indexom 84t. Kjerkoli gledam imajo za moje dimenzije le 81t npr.:

https://gumenadom.si/products.php?vrsta...

81t najbrž ne morem dati gor?

darck ::

i53470 je izjavil:

Spredaj imam gumo z indexom 84t. Kjerkoli gledam imajo za moje dimenzije le 81t npr.:

https://gumenadom.si/products.php?vrsta...

81t najbrž ne morem dati gor?


Povej za kako dimenzijo gledaš kakšen avto, imaš?

i53470 ::

165/65/R15

Platišča iz lahke litine 38 cm (15") Altana.

darck ::

Pa siguro ti mora biti 84T kaj piše v homologaciji,če to nimaš ali ne veš potem treba poiskati po modelu vozila

Lahko d ti že indeks 81t je pravilen

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darck ()

i53470 ::

V homologaciji piše:
1-165/65/R15 (81)T
2-185/60/R15 (84)T

Ostalih vrednosti, ki niso za moja platišča nisem pisal.

darck ::

i53470 je izjavil:

V homologaciji piše:
1-165/65/R15 (81)T
2-185/60/R15 (84)T

Ostalih vrednosti, ki niso za moja platišča nisem pisal.


Se pravi,da potem lahko imaš to dimenzijo 165/65R15 in indeks 81T in kašen je potem problem saj kakor sam praviš,da je teh gum povno a ti hočeš indeks 84T zakaj? A misliš samo dve gumi menjati?

i53470 ::

darck je izjavil:

i53470 je izjavil:

V homologaciji piše:
1-165/65/R15 (81)T
2-185/60/R15 (84)T

Ostalih vrednosti, ki niso za moja platišča nisem pisal.


Se pravi,da potem lahko imaš to dimenzijo 165/65R15 in indeks 81T in kašen je potem problem saj kakor sam praviš,da je teh gum povno a ti hočeš indeks 84T zakaj? A misliš samo dve gumi menjati?


Ok, torej ni problem, če dam 165/65R15 in indeks 81T, ker trenutno je 165/65R15 in indeks 84T?

Menjal bi vse 4 seveda.

darck ::

i53470 je izjavil:

darck je izjavil:

i53470 je izjavil:

V homologaciji piše:
1-165/65/R15 (81)T
2-185/60/R15 (84)T

Ostalih vrednosti, ki niso za moja platišča nisem pisal.


Se pravi,da potem lahko imaš to dimenzijo 165/65R15 in indeks 81T in kašen je potem problem saj kakor sam praviš,da je teh gum povno a ti hočeš indeks 84T zakaj? A misliš samo dve gumi menjati?


Ok, torej ni problem, če dam 165/65R15 in indeks 81T, ker trenutno je 165/65R15 in indeks 84T?

Menjal bi vse 4 seveda.


Seveda lahko montiraš te gume saj ti že v homologaciji tako piše in sploh nima veze kaj imaš trenutno gor. Te gume katere imaš pa sedaj gor z indeksom 84T so pa verjetno že redkost,da jih kje dobiš saj so izven standardnih dimenzij sploh za to širino gume 165. Kakor menda že sam vidiš je za širšo gumo 185 indeks 84T in to je bolj kot ne standardno te dimenzije za 165 širino je pa standardni indeks 81T. Ti se drugič za sigurno drži homologacijskih predpisov in boš brez skrbi.

Blinder ::

perci je izjavil:

Na šoli varne vožnje imajo kao pravilo 4x4 - "uporaba štirih zimskih gum z vsaj štirimi milimetri profila, najmanj štiri mesece in zamenjava gum po štirih letih."


To idiocijo so si verjetno izmislili še v časih jugoslavije.
Kaj pa če ima avto ESP, a je še vedno 4x4x4x4 ali bo 5x3x4.5x3.75 ;(
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

perci ::

To 4x4 je bolj marketinško, da si je lažje zapomniti.

Kakšno vezo ima pa pri celi stvari ESP, boš moral pa razložiti.

Blinder ::

Lahko da se motim, ampak po moje so slabe gume nevarne predvsem v situaciji, ko je cesta mokra in voznik ne ve, da je nek določen ovinek spolzk. Potem pa lahko spodnese zadnji del, in voznik zgubi nadzor nad avtom preden sploh odreagira, ker ni pripravljen. Esp tle pomaga.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

m0LN4r ::

ESP pomaga samo tolko, da odvzame plin. Ce si prehiter in drsis, niti ESP te ne bo vec prizemljil.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Blinder ::

Plin ti ze sam TCS odvzame, ESP pa je še dosti dosti več
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

;-) ::

m0LN4r je izjavil:

ESP pomaga samo tolko, da odvzame plin. Ce si prehiter in drsis, niti ESP te ne bo vec prizemljil.


Nekako tako, ampak opažam pa da pri različnih avtih dela različno oziroma različno dobro. Vem da pri starejših bmwjih ko prideš v spolzek ovinek se lahko "nasloniš" na esp in potem ga zvozim cel ovinek na esp, avto pa me izravnava. Oz. reče se DSC ali nekako podobno. DTC dela slabše.

Pri naprimer Cliu ESP dela čisto drugače, pobremzava na kolo katero zdrsne ampak reši nič. Enako zabit je pri Audiju a4 2013 in citroenu c4 2012.

perci ::

ESP uravnava zaviranje koles. Če te vleče ven iz ovinka, ti bo ESP prerazporedil večino sile na notranja kolesa. Če je guma slaba, bo to delo opravil slabše, kot če je guma dobra.

Skratka, ne razumem, kaj naj bi ESP imel veze z vprašanjem ali je 5 let stara guma s 3mm profila še dovolj dobra za varno vožnjo.

Pri zaviranju na ravnem ti pa ESP itak nič ne pomaga.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

Blinder ::

perci je izjavil:

ESP uravnava zaviranje koles. Če te vleče ven iz ovinka, ti bo ESP prerazporedil večino sile na notranja kolesa. Če je guma slaba, bo to delo opravil slabše, kot če je guma dobra.


Se ne strinjam
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

roko11111 ::

Kaj je bolš da dam na avto Opel Astra 2007, Sava 185/65R15 88T M+S ESKIMO S3+ ali Fulda 185/65R15 88T M+S KRISTALL MONTERO 3? Cena obeh skoraj ista 46, kilometrov delam srednje do razmeroma malo...

poper ::

Sta izjemno podobni. Če boš gumo uporabljal celo leto razmisli še o Sava All Weather.

feryz ::

Sem naroču kontinentalke. Če imaš različne dimenzije gum na oseh, ni tako enostavno spraviti skupaj 2 kompleta.
Eden je xl, drugi ne. Eden je W, drugi Z. En 101 drug 99. Jej, jej.
Čeprav tega drobnega tiska v bistvu nihče ne gleda. Tako da je, bolj ali manj, vseeno. In, baje, greš lahko pri zimskih razred nižje.
Ker pozimi ga ne žgemo tako močno in avto ne pritiska toliko k tlem. Če verjameš.
Itak pa jih bom čakal glih do obvezne menjave.

roko11111 ::

poper je izjavil:

Sta izjemno podobni. Če boš gumo uporabljal celo leto razmisli še o Sava All Weather.


Hvala za odgovor. Ne, ne bom celo leto ker imam letne 16' na svojih felgah in zimske 15' na drugih felgah. Pomoje bom kr Fuldo uzel pa je.

morosito ::

v homologacijo imam napisano: 205 55 R16 94V
na leva vrata pa nalepka od proizvajalca in v knjigico pa piše 205 55 R16 91T.

kaj je sploh prav?

darck ::

morosito je izjavil:

v homologacijo imam napisano: 205 55 R16 94V
na leva vrata pa nalepka od proizvajalca in v knjigico pa piše 205 55 R16 91T.

kaj je sploh prav?

Popravim imaš v homologaciji skoraj vedno napisano ne samo eno ampak več variant katere pnevmatike lahko imaš na vozilu. Recimo pri meni na kombiju je na homologacijskem kartončku napisano 195/65R16C 104/102T in 215/65R16C 109/107R a recimo v tisti knjižici,ko dobiš zraven vozila je pa zraven napisana še mera 205/65R16C 107/105R. Zame po mojem mišljenju velja samo tisto kar je homologirano pri meni je to na izbiro samo tiste dve mere katere so napisane v homologaciji. Tiste nalepke na vratnih stebričkih ne vem kako,da se ne ujemajo ali ponavadi je v homologaciji zapisana spodnja INDEKS meja in ne obratno kakor si ti napisal. Zdaj ali je nalepka nepravilna nalimana na stebričku sj nekaj se ne ujema recimo jaz imam isto dimenzijo gume na Toyoti pa imam vsepovsod zapisano 91V tudi če bi 17 colske gume gor namontiral je isti indeks.
Kateri avto imaš pa lahko ti takoj povem?

Tukaj na tej strani si izberi svoj avto in malo poglej kaj piše https://www.wheel-size.com/size/

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darck ()

Motion ::

A razen malo bolj trde vožnje in (višje glasnosti predvidevam) a XL gume imajo morda kaj slabši oprijem kot navadne SL gume.
Namreč Gume ki jih imam ogledane so navoljo samo še v 94y XL. Avto pa dejansko ne poteebuje takih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Motion ()

darck ::

Motion je izjavil:

A razen malo bolj trde vožnje in (višje glasnosti predvidevam) a XL gume imajo morda kaj slabši oprijem kot navadne SL gume.
Namreč Gume ki jih imam ogledane so navoljo samo še v 94y XL. Avto pa dejansko ne poteebuje takih.


Kake gume so to XL ali SL kaj ti kratice pomenijo? Jaz imam oznako 205/55R16 91T in nobenih XL ali SL za to prvič slišim

m0LN4r ::


Jaz vzamem vedno XL ce je mozno.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Motion ::

darck je izjavil:

Motion je izjavil:

A razen malo bolj trde vožnje in (višje glasnosti predvidevam) a XL gume imajo morda kaj slabši oprijem kot navadne SL gume.
Namreč Gume ki jih imam ogledane so navoljo samo še v 94y XL. Avto pa dejansko ne poteebuje takih.


Kake gume so to XL ali SL kaj ti kratice pomenijo? Jaz imam oznako 205/55R16 91T in nobenih XL ali SL za to prvič slišim


XL extra load. Imajo ojačano steno za višjo nosilnost.
https://www.mimovrste.com/avtomobilske-...
So trenutno cenejše kot
SL model

https://www.avto-gume.si/hankook-ventus...

m0LN4r ::

Die Steifigkeit der Flanken ermöglicht es, höheren Druck, Lasten, Drücken und Spannungen zu widerstehen.

Itak, da vzames XL vedno, razlike v ceni prakticno vasih nula. Trpeznejse bocnice, pa se mal vec pritiska bos lahko dal notr in bodo stale ravno na asfaltu.
Mislim, avti vec nimajo 900kg, pa 15s do 100, pa tudi hitreje se vozimo, kot vcasih po ovinkih.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

darck ::

m0LN4r je izjavil:


Jaz vzamem vedno XL ce je mozno.

Pa za osebna vozila so tudi te XL gume saj to so gume z ojačenimi bočnim delom in so namenjene težjim vozilam vsaj tako je opisano.

https://goodyear-slovenija.si/nasvet-ka...

m0LN4r ::

Hjao, za nosilnost je oznaka ze pred tem. Jesus, prakticno na vsak mal hitrejsi sportni avto dajo XL gume, pa ce je to twingo RS al pa megan rs ze tovarnisko, kaj res tolk tezk razumet tist zgornji stavek?
- höheren Druck, Lasten, Drücken und Spannungen zu widerstehen
Ce je max. naprimer 41PSI, zame to pomeni, da je XL guma, pri 30PSI manj okrogla (prerez) kot SL ali LL guma pri istem pritisku. Zakaj to pomeni boljso vozno lastnost, se mi ne da razlagati, ampak je samoumevno.
Kje je to vse koristno, niti ne bom zacel nastevati. Eni pac to vemo, drugi se morate malo razmisliti.

XL se kupi pa basta oz. XL gume bi morale biti danes ze kr standard, ampak ker se spet gleda na tiste 3 evre, mamo se vedno brez oz. SL ponekod za dobit.

Si ze kdaj opazoval, kako se pritisk dviguje v gumi, ko se malo hitreje fijakas naokoli? In tu bi rad folk sparal?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

darck ::

Ja ampak ne vem,če res lahko,kar izbiraš te XL gume za vsak avto ko praviš da je bolj za športna vozila. Daj mi nekaj teh XL gum za dimenzijo 205/55R16,da vidim katera so saj recimo moj avto ni športen ampak enoprostorec.

Na kombiju pa so že itak več platnene gume in kakor sem videl piše da tiste z oznako C imajo 8-10 platnov edino kako je glede bočne ojačitve tukaj pa trenutno ne vem pa me tudi ne zanima.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darck ()

Motion ::

Lahko daš gume višje specifikacije gor ni problema. Nižjih specifikacij raj ne dajat.
Drgač pa kolkor je meni upelo zbrat informacij. MAjo XL ele par prednosti in slabosti pred SL gumami.
Prednost je
višja nosilnost,
Daljša živlejnska doba
Boljša odzivnost v ovinkih zaradi bolj toge stene (boljši oprijem posledično?)
Bolj odporna na mehanske poškodbe

Slabosti
Manj udobna za vožjo, Glasnejša ter bolj trša vožja. ( na bi blo po večini skoraj neopazno)
Minimalno višja poraba.

feryz ::

XL ni samo močnejša stena, ampak tudi tekalna površina. Kar je pri širokih gumah še kako važno. Zato imajo športaši xl.
Pri dimenzijah nad 250 širine in treh barih, bi se navadne napihnile na sredini.

m0LN4r ::

Motion je izjavil:

Lahko daš gume višje specifikacije gor ni problema. Nižjih specifikacij raj ne dajat.
Drgač pa kolkor je meni upelo zbrat informacij. MAjo XL ele par prednosti in slabosti pred SL gumami.
Prednost je
višja nosilnost,
Daljša živlejnska doba
Boljša odzivnost v ovinkih zaradi bolj toge stene (boljši oprijem posledično?)
Bolj odporna na mehanske poškodbe

Slabosti
Manj udobna za vožjo, Glasnejša ter bolj trša vožja. ( na bi blo po večini skoraj neopazno)
Minimalno višja poraba.
Tako, tehnicno glednano je boljsa. Subjektivno pa ljudje, ki sprasujejo kaj to sploh je, dvomim da opazijo razliko v "udobnosti" in "glasnosti" razen, ce imajo trdo podvozje.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::

darck je izjavil:

Ja ampak ne vem,če res lahko,kar izbiraš te XL gume za vsak avto ko praviš da je bolj za športna vozila. Daj mi nekaj teh XL gum za dimenzijo 205/55R16,da vidim katera so saj recimo moj avto ni športen ampak enoprostorec.

Na kombiju pa so že itak več platnene gume in kakor sem videl piše da tiste z oznako C imajo 8-10 platnov edino kako je glede bočne ojačitve tukaj pa trenutno ne vem pa me tudi ne zanima.

Goodyear UltraGrip 9+ 205/55 R16 94H XL - 98eur
Pirelli Cinturato Winter 205/55 R16 94H XL
Dunlop Winter Sport 5 205/55 R16 94H XL
Continental WinterContact TS 870 205/55 R16 94H XL - 105eur
Fulda Kristall Control HP2 205/55 R16 94V XL - 85eur
Nankang Winter Activa 4 205/55 R16 94V XL59eur

Bo?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

darck ::

m0LN4r je izjavil:

darck je izjavil:

Ja ampak ne vem,če res lahko,kar izbiraš te XL gume za vsak avto ko praviš da je bolj za športna vozila. Daj mi nekaj teh XL gum za dimenzijo 205/55R16,da vidim katera so saj recimo moj avto ni športen ampak enoprostorec.

Na kombiju pa so že itak več platnene gume in kakor sem videl piše da tiste z oznako C imajo 8-10 platnov edino kako je glede bočne ojačitve tukaj pa trenutno ne vem pa me tudi ne zanima.

Goodyear UltraGrip 9+ 205/55 R16 94H XL - 98eur
Pirelli Cinturato Winter 205/55 R16 94H XL
Dunlop Winter Sport 5 205/55 R16 94H XL
Continental WinterContact TS 870 205/55 R16 94H XL - 105eur
Fulda Kristall Control HP2 205/55 R16 94V XL - 85eur
Nankang Winter Activa 4 205/55 R16 94V XL59eur

Bo?



Ja nekaj jih je in kot prvo sem takoj opazil,da je indeks nosilnosti 94 malo višja in potem XL se pravi v obeh pogojih boljša izbira ampak mislim pa,da tukaj pri nas v Sloveniji ni tolikšne izbire kakor drugod po Evropi. Bi pa morda res enkrat moral probati XL gumo,da vidim kako se vozi

poper ::

XL večinoma ne pomeni ojačanih bočnic. Pomeni da je bila guma homologirana po XL standardu. Pri gumah je nosilni element zrak in ne bočnica. Če je že kaj ojačano je to večkrat v območju tekalne površine/pod njo, kot je namignil feryz. Edino razlog tu so homologacijske limite in ne napihovanje na sredini.

Športni avti imajo nizkopresečne gume z majhnim volumnom zraka in posledično majhno nosilnostjo. XL gume imajo, ker SL gume nimajo zadostne homologirane nosilnosti. Poleg tega se kotalni upor pri XL gumah testira pri višjem tlaku kot SL, zato je tam večinoma nekoliko boljši indeks kotalnega upora. Vemo pa, kaj pomeni kotalni upor (beri izpusti) v današnjem z Euro normami omejenem svetu.

Gume namenjene bolj dinamični vožnji imajo res nekoliko močnejše boke, a to ni povezano z SL/XL simbolom.

SL ne pomeni, da se boki pri višjem tlaku izbočijo. Dimenzije, tako širina kot premer, so določene s standardom in morajo biti znotraj toleranc. Velja za XL in SL.

Konstrukcija gume je napisana na njenem boku, poiščite napis "Sidewall: ___, Tread: ____". Tu lahko tudi razberete, če ima guma za kombije s C oznako platneni ali jekleni kord.

Cena XL in SL gum ni po naključju praktično enaka. In ja, če je cena enaka nima smisla kupiti SL gume.

m0LN4r ::

Pri gumah je nosilni element zrak in ne bočnica.
Itak, sam da ta zrak drzi skup guma in obliko gumi da razlicna jakost. Lahko imas pod istim tlakom gumo v obliki "trapeza" ali pa "kvadrata". Vzames zago v roke in prerezes pa se prepricas. Lahko pa malo razmislis, kaj bi se zgodilo, ce bi bile bocnine zelo zelo mehke in tanke in zelo zelo napihnil.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

poper ::

Natezne napetosti nosi kord, ne bočnica. Če res ne pretiravaš s tlakom bo oblika preseka ostala nespremenjena. Ob pretiravanju pa pride do porušitve ko popusti kord.

Na spodnjem videu se lepo vidi, da je pri prenapihovanju popustila kordna nit. Razpoka na boku je ravna kot bi jo naredil z nožem in pravokotna na smer vrtenja (radialne gume imajo kordne niti pravokotne na smer vrtenja). Guma je komaj kaj spremenila obliko vse do porušitve. Poškodba se vidi od 4:25 dalje.


Oblika preseka pa naj bo trapezasta, kvadratna, ali tudi bolj okrogla ima dosti vpliva na vozne lastnosti, a je definirana večinoma s kalupom in ne z bočnico.

i53470 ::

Glede na to, da na avtu imam spredaj in zadaj različne dimenzije, ali lahko tudi dam gume dveh različnih znamk/proizvajalcev?

darck ::

i53470 je izjavil:

Glede na to, da na avtu imam spredaj in zadaj različne dimenzije, ali lahko tudi dam gume dveh različnih znamk/proizvajalcev?


Ni važno kakšen je proizvajalec važno je,da imaš vse 4 gume zimske in da sta spredaj ali zadaj istega proizvajalca. Recimo da imaš spredal Fulda zadaj pa Nokian to je vse dovoljeno samo biti pa morajo vse zimske ali letne.

feryz ::

i53470 je izjavil:

Glede na to, da na avtu imam spredaj in zadaj različne dimenzije, ali lahko tudi dam gume dveh različnih znamk/proizvajalcev?
Zakaj bi pa to počel? Da imaš različne lastnosti spredaj in zadaj? Saj jih imaš tako ali tako, že pri istem modelu gum, brez veze, da še poteciraš.

darck ::

Kaj pravite za kombi mora biti obvezno oznaka C a ne ni dosti,da ima indeks teže višjo kot je predpisana v homologaciji 98/100. Sem videl ene gume Continental VANCONTACT WINTER MS 195/65 R16 104T katere nimajo oznake C pa so mi tam dejali da bi vseeno bile dobre saj imajo višjo nosilnost vendar mislim da ni to dobro. Saj vseepovsod je omenjeno,da mora biti oznaka C ali celo XL. Res da so gume tudi DOT 2018 ampak to ni važno zame saj so nove in skladiščene ampak cena je zelo lepa. Verjetno so to gume za osebna vozila.

 1

1



Verjetno bom moral gledat za druge gume te ne bodo dobre in a je kje omenjeno ali se zimske gume recimo ko je zunaj 15 stopinj ali še malo več uničuje njihova lasnost.

darck ::

Kaj pravite a je resnično taka razlika med gumo KORMORAN VANPRO WINTER MS C 195/65 R16 104/102R in FALKEN 195/65R16C 104/102T EUROWINTER VAN01 M+S saj 20 Eur več po gumi a je toliko boljša,da se raje vzame FALKEN za 86 eur res tudi,da na testih nisem nikjer zasledil KORMORAN gume pa še TEST je v eni višji dimenziji. Baje da Kormoran spada v konceren Michelin.

 TEST  205/65R16C

TEST 205/65R16C

««
48 / 64
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Letne gume (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45157230 (2241) m0LN4r
»

Gume 2019 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5712910 (10560) matobeli
»

Letne gume 2016 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28777921 (48703) slemarko
»

2015 Testi letnih pnevmatik (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
38297846 (70259) gruntfürmich
»

Gume za zimo. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10623880 (19734) Domobrancek

Več podobnih tem