Prijavi se z GoogleID

» »

Katere zimske gume?

Katere zimske gume?

strani: 1 ... 29 30 31 32 33 ... 35

perci ::

Za sneg so načeloma ožje boljše.

gansta ::

A se splača kupiti zimske sedaj (iz zaloge, predvidevam da eltošnji dot) ali počakati na anovo zalogo (november) ? Recimo 16'' ?

stara mama ::

lonewolf_ je izjavil:

Kaj pa je boljše za zimsko gumo: 205/55 r16 ali 195/65 r15 ? Vem, da so manjše cenejše, ampak na pamet če govorim ima širša guma slabši oprijem na zasneženem asfaltu, ali se motim? Bo pa verjetno bolj grabila v celem snegu?

Normalno da 195/65r15!
Če te pa moti prenizka cena, pa lahko kupiš boljši razred v tej dimenziji :)

Le zakaj imajo ti avti tako ozke gume?

Hipatija: Creating MGTOW members since 2018

Buggy ::

Jaz bom pa letos preizkusil Sava Eskimo HP2. Guma, ki je na mokrem ocenjena z B, po snegu in ledu v vrhu in ima se nizko obrabo je kot nalasc zame, pa se cena je privlacna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

starfotr ::

Ne vem, če je to pametno. Večino časa so mokre ceste pozimi, zelo malo časa pa je sneg ali led na cesti. Ta guma se pa ne izkaže najbolje na mokri površini.

energetik ::

Buggy je izjavil:

Jaz bom pa letos preizkusil Sava Eskimo HP2. Guma, ki je na mokrem ocenjena z B, po snegu in ledu v vrhu in ima se nizko obrabo je kot nalasc zame, pa se cena je privlacna.


To je lanski test? Čakam letošnjega, Nexen je izdelal novo zimsko gumo G3, zanima me, če jo bodo uvrstili v ADAC test. Profil mi zgleda podoben kot pri Conti TS860, Nexen pa zadnja leta izdeluje vedno kvalitetnejše gume.
Me mika preizkusiti.
http://www.nexentire.com/international/...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Buggy ::

ma ta test je iz 2017, sem pa zdej ze dvoje Nexen gume probal (WG1 in WG2 SnoWG) probal in sem bil sploh z WG2 zadovoljen. Zdej sem rekel, da bi probal pa se kej novega...dolocene "nizkocenovne" so cist podcenjene

energetik ::

Se strinjam, nekateri nizkocenovniki so močno podcenjeni.
Ja glede Nexen pa je tako, v moji dimnziji so WH2 42€ :D, ta nov model pa 55€ na Gume direkt. Ene od teh bom dal gor.

Dr_M ::

Jest imam nexen wg2 in letos letijo dol po dveh sezonah in cca 12.000km, ker so totalno zanic. Ze na suhi cesti zelo drsijo, enostavno se jih ne upam vec vozit. Ko sem premontiral na letne, se mi je zdelo, da imam nov avto, ne samo druge gume.
Prvo sezono so bile solidne, polovico druge zadovoljive, potem pa drsalnica.
Niso vredne tiste denarja...
Nabavil bom continetal ts850, ki so preverjeno odlicne gume in delajo dobro v vseh pogojih.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

energetik ::

Misliš WH2? Po drugi strani pa je bil očitno Buggy zadovoljen z njimi.
V kateri dimenziji pa si jih imel?

Buggy ::

Jaz sem bil z Nexen WinGuard SnowG WH2 zelo zadovoljen. Malo manj z njegovo predhodnico WinGuard 1, pa ne zaradi oprijema na mokrem ali v snegu (tisto snezno cezana ne stejem zraven) bolj z obrabo, ker moj avto je tezak skoraj dve tone. Navkljub XL modelu...225/55/17 so bocnice verjetno malce bolj mehke, mi je po robovih gumo kar lepo pobralo.
Sicer nisem referenca, ker ovinke zanalasc grizem z veseljem in sprobavam mejo, so pa bile gume za dve sezone in cca 30Kkm.

Zdej bi rad probal pa se te kao performance Savine Eskimo HP, ker kot se spomnim Eskimo S3 niso bile tako slabe pred cca 15 leti :D

Obe gume WH2 in Eskimo HP imata B razred za mokro podlago, tako da ce sem bil z Nexen zadovoljen bom najbrz tudi s Savo. Bom videl...ravno to je car, ko probavas razlicne gume na istem avtu. Michelin Primacy HP moj avto ne vidi nikoli vec, ker so sle dol z vec kot pol profile in so bile smrtno nevarne.

WarpedOne ::

>> Michelin Primacy HP moj avto ne vidi nikoli vec, ker so sle dol z vec kot pol profile in so bile smrtno nevarne.
Kolk stare?
Vožene poleti?

V moji dimenziji je med nexen in GY-UGP cena 92 : 145. Glede na odlične izkušnje z GY niti pomislim na čakgšlang ...eee... nexen.
Do you know what you don't know?

stara mama ::

Niti pomislim ne več na GY, ker so povsem nove (DOT samo kak mesec stare) prvič namontirane bile stopničaste. Bi pa rad probal kdaj Nexen.
Zdaj pa bod pameten :)

Kot je nekdo reku, nekatere nizkocenovne so močno podcenjene.
Hipatija: Creating MGTOW members since 2018

energetik ::

WarpedOne je izjavil:

>> Michelin Primacy HP moj avto ne vidi nikoli vec, ker so sle dol z vec kot pol profile in so bile smrtno nevarne.
Kolk stare?
Vožene poleti?

V moji dimenziji je med nexen in GY-UGP cena 92 : 145. Glede na odlične izkušnje z GY niti pomislim na čakgšlang ...eee... nexen.
Am, Nexen niso Kitajke...
Če mi že korejski avto odlično služi, ne vem zakaj mi ne bi še korejske gume (oz. bodo očitno zdaj češke, ker so odprli še EU tovarno na Češkem).

Buggy ::

@W1: seveda je bila to letna guma vozena poleti. Kupljena (s popustom) nova z dve leti starim DOT-om, vozena prvo sezono se cisto ok. Skladiscena na servisu, naslednjo sezono predcasno letela iz feltn, ker sem se prvic vprasal kaj je to z avtom.
Torej tri leta in pol stara "Guma" - bolj plastika kot guma, vozena eno sezono in pol, je bila na mokri podlagi popolnoma nepredvidljiva ali pa je tisti mesec bila na vec mestih luza z oljem, ki jih po menjavi z novimi letnimi ni bilo vec ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

WarpedOne ::

Hja, sm mel ene M PHP, tut nimam ravno super spominov nanje, sm komaj čakal da bo tretja sezona mimo in grem drugam...
Zdej sm dobil M PS4, zaenkrat delujejo b.p.

Js največ zaupanja polagam v http://www.tyrereviews.co.uk. zadovoljstvo uporabnikov skupaj s komentarji in št. odzivov.
Do you know what you don't know?

WarpedOne ::

Glede tyrereviews... visoko cenijo Vredestein Wintrac Pro ... znam naročt....
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/20...
Do you know what you don't know?

Zgodovina sprememb…

lonewolf_ ::

Vredestein Wintrac Pro


to so letne...
R5 3600 + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Palit 1070 Ti | WD Black 1TB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
MSI Mortar Titanuim | XFX CoreV2 450W | Enermax Fulmo ST

WarpedOne ::

Do you know what you don't know?

butch3r ::

Za "rezervni" avto rabim zimske gume. Ker avto ni veliko v uporabi oz. nima vinjete in se (skoraj) nikoli ne pelje hitreje od 80km/h, nekih dragih gum ne bi kupoval, te so na primarnem avtu.
Glede na ceno in ocene so mi v ožji izbor padle Nankang Winter Activa SV-3... Ali je vredno plačati cca 20€ več po komadu za eskimo S3 oz HP?

energetik ::

Glede na teste so Nankang na mokrem totalni fejl. Vzami Nexen WH2, ki stanejo praktično enako.

butch3r ::

Nankang sem gledal po cca 42, nexen so po ceni že v rangu eskimo. katere so boljše? HP ali WH2? gre pa za 16col, 195/55.

facepalm ::

Ce rabis za 2. avto, katerega lahko ob slabem vremenu pustis doma, bi osebno raje kupil dobre letne ali celoletne gume. Ob snegu/poledici pa se ga nebi tikal.

Buggy ::

facepalm je izjavil:

Ce rabis za 2. avto, katerega lahko ob slabem vremenu pustis doma, bi osebno raje kupil dobre letne ali celoletne gume. Ob snegu/poledici pa se ga nebi tikal.


Tako nekako bi tudi sam naredil. Drugace pa je tudi razlika ce teh 20€ predstavlja polovico cene gume ali pa 20%.

Savino Eskimo HP je 2017 nadomestila HP2, ce bo kdo kupoval, da ne bo kaksne stare robe nabasal ;)

DePalmo ::

Ali celoletne ali pa glej za nizkocenovne kot so Fulda, Kleber, Nexen, Sava. Nankang osebno nebi dal niti na karjolo, kaj šele na avto.

butch3r ::

facepalm je izjavil:

Ce rabis za 2. avto, katerega lahko ob slabem vremenu pustis doma, bi osebno raje kupil dobre letne ali celoletne gume. Ob snegu/poledici pa se ga nebi tikal.

dobre letne so gor že sedaj.

Kaj bi bilo potem bolje WH2 ali HP2? Cena je tam tam...

WarpedOne ::

Boš ti povedal, potem ko boš kupu ene, jih vrgu dol, in zmontiral druge.
Dokler kupuješ stvari, ki so 'cenejše', so vsi defekti gume zaračunani v tistem popustu.

Samo ne se mi v rit zaletet, ker bo vaša zavorna predolga in bo vse OK.
Pa lepo bi blo tut, da vas ne zanese iz ovinka na moj pas ravno takrat, ko bom js pripeljal nasproti.
Do you know what you don't know?

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: perci ()

energetik ::

Daj ne pretiravaj W1. Če bo dal gor nove WH2 ali HP2 bo varnejši od polovice ostalih vozil, ki se vozijo na zlizanih 8 let starih Continentalkah/Dunlopih/Michelinkah.

DePalmo ::

Ni nujno. Stare premium gume znajo še vedno bolje držati kot nove čungalunga gume. Pred leti sem si kupil StarPerformer UHP (letne), profil na smrekco. Prvi teden so noro dobro držale na mokri cesti, drugi teden so bile povprečne, tretji nevarne. Sava S3. Kupil nove gume in v prvi sneg so šle dobro, nato je prišla otoplitev in seveda hitrejša vožnja, v drugi sneg so bile nevarne in to tako da ko sem v križišču zavil, je avto šel naravnost. Ko sem imel TS850, se je šele v peti zimski sezoni poznalo da oprijem popušča, ampak so se še vedno držale zasnežene ceste kot je treba.

Večji problem je ker pri nas ljudje še vedno prisegajo na Savo in jo imajo gor celo leto, več let. Tiste pa so nevarne gume in ko pade par kapljic dežja, vsi vozijo kot po jajcih.

energetik ::

DePalmo je izjavil:

Ni nujno. Stare premium gume znajo še vedno bolje držati kot nove čungalunga gume.
Ja to morda velja za taprave čungalunga, kot so Nankang in Starperformer.
Nexen in Sava pa so spodobne gume in nove zagotovo boljše od 8 let starih premium. Ker jaz videvam na avtih precej premium gum s 2-3mm profila, starosti preko 6 let.

WarpedOne ::

>> Nexen in Sava pa so spodobne gume in nove zagotovo boljše od 8 let starih premium.

Kaj pa dve leti stari?
Pri kateri starosti bosta Nexen in Sava slabši od 8 let stare 'premium'?
Kaj pa malo vožena zimska Sava, vožena tudi poleti?

Tu je tolk faktorjev, da garancije ni nobene.
Zato enostavno - če se boš poču vame, me bodo zanimale tvoje gume, saj precej očitno niso bile dorasle tvoji vožnji.
Do you know what you don't know?

energetik ::

Garancije, do kdaj bodo držale, ni niti za premium gume! In tega ne moreš ti kar sklepati glede na neke svoje ideje. Lahko samo stestiraš. Ampak objektivno, s GPS, štoparico in metrom.

Lahko ti pa povem za kao premium letne Pirelli, ki sem jih imel pred leti, ki so bile po 3 letih samo še za v smeti, s 7mm profila. Na mokrem je bilo kot na ledu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

perci ::

energetik, si jih imel zmontirane na ločenih feltnah ali si jih vsakič premontiral

W1, malo oladi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

energetik ::

Katere to misliš?

butch3r ::

WarpedOne je izjavil:

Samo ne se mi v rit zaletet, ker bo vaša zavorna predolga in bo vse OK.
Pa lepo bi blo tut, da vas ne zanese iz ovinka na moj pas ravno takrat, ko bom js pripeljal nasproti.

predlagam, da se voziš z vlakom oz. se zaviješ v vato in skriješ nekam v klet, kjer se ti nič ne more zgoditi. Po tvoje bi morali vsi imeti premium gume, premium avte itd. samo zato da se boš ti počutil varneje. polovica avtov nima gor premiumk in jih nikoli ne bo imela.

Če bi pozimi z drugim avtom delal 5k+ km bi gladko odštel več za boljše, tako pa jih v celem letu ne prevozi toliko, pozimi mogoče 1k in za to se ne bom skeširal 500€+ da tebe ne bo strah ob vsakem zaviranju in na vsakem ovinku. Razlog: glede na kilometrino bova verjetno zelo redko ob istem času na cesti. OK?

energetik ::

Točno tako. Če bi hoteli W1 100% varnost, bi morali menjati premium gume vsake par mesecev, da bi bili ves čas na zgornjih ~99% oprijema... Nek kompromis pač mora biti v prometu. Pa tudi če bi že zagotovili, da so gume ves čas popolne, podlaga ni.
Prav tako je pri zaletavanjih v rit v 90%+ primerih sigurno kriv človeški faktor, ne pa gume.

starfotr ::

Gume, sploh nekakovostne in stare so problem. Velik problem. Teh ljudi ne bi smeli pustit skozi tehničnega. Žal je edini kriterij globina profila.

Še večji problem pa je, da ljudje ne upoštevajo varnostne razdalje. Niti minimnalne, kaj šele da bi zaradi slabih gum držali še kak dodaten meter več.

Če hočete dobre vozne lastnosti in zadovoljivo varnost: max. 4 leta stare gume, vedno menjat vse 4 naenkrat, minimalno 4 mm profila. Pa komplet letnih in zimskih. Cenovni razred srednji, do višji. Ni raketna znanost, ni drago. Če nimate za to osnovo, potem prodajte avto in hodite peš. Ker potem je velika verjetnost, da tudi za dobre zavore nimate, nimate vzdrževanega podvozja, optike ipd.

perci ::

energetik je izjavil:

Katere to misliš?

Pirelli.

energetik je izjavil:

Točno tako. Če bi hoteli W1 100% varnost, bi morali menjati premium gume vsake par mesecev, da bi bili ves čas na zgornjih ~99% oprijema... Nek kompromis pač mora biti v prometu. Pa tudi če bi že zagotovili, da so gume ves čas popolne, podlaga ni.
Prav tako je pri zaletavanjih v rit v 90%+ primerih sigurno kriv človeški faktor, ne pa gume.

Tudi bi morali imeti različne gume za suho in mokro cesto in jih menjavati pred vsako potjo. Hudiča, če jih lahko v f1 menjajo med dirko, zakaj jih ne bi se mi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

WarpedOne ::

>> Nek kompromis pač mora biti v prometu.

Kompromis, ko si nabaviš XY gume in se zaletiš vame, vsaj zame ni sprejemljiv.
Če karambola ni, so gume ok, tudi če maš namesto njih lesena kolesa s plehom okrog ...

Zakaj to odgovornost najtežje sprejmejo ravno osebki, ki sanjajo o 'cenejših' gumah?
Zakaj je tolk težko sprejet odgovornost za lastne odločitve in šparanje?

Če ste res prepričani, da so cenejše gume čist ok, od kje potem nervoza?
Sej so ja OK, sej se boste dost hitr ustavl in nikol zajadral na nasprotn pas ...
Do you know what you don't know?

Gr8t ::

starfotr je izjavil:

Ne vem, če je to pametno. Večino časa so mokre ceste pozimi, zelo malo časa pa je sneg ali led na cesti. Ta guma se pa ne izkaže najbolje na mokri površini.

To si razbral samo iz testov ali ugotovil tudi v praksi? Jaz na oko ne opazim niti 1% razlike napram Conti na katerikoli podlagi. Enako je bilo s Hankook, ne vem že kateri model.
Tako da če je guma vsaj srednjega ranga pomoje ne morš falit. Bolj je važno da ni starejša od 4 let ter da ima vsaj 4mm profila.
zmaugy 23.8.2019:
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.

butch3r ::

WarpedOne je izjavil:

Če ste res prepričani, da so cenejše gume čist ok, od kje potem nervoza?
Sej so ja OK, sej se boste dost hitr ustavl in nikol zajadral na nasprotn pas ...

kolikokrat si bil udeležen v nezgodi? kolikokrat pozimi, ko je nekdo vate zajadral? kolikokrat je bil razlog čungalunga guma?

ajde, pare na sunce!

WarpedOne ::

Enkrat sm na redči fasal BMW v rit, ker je bilo škode praktično nič, sm mu spregledal.
Enkrat sm priletu v rit penzionistki, ki je parkirala na pospeševalnem pasu. Policaj je ocenu, da sm brez krivde (nobene kazni), tko da mi ne pridigat, kolk sm bil js kriv.

Vztrajam pri tem, da boste lepo odgovorni za svoje odločitve, tko kot sm js za svoje.
Do you know what you don't know?

perci ::


Vztrajam pri tem, da boste lepo odgovorni za svoje odločitve, tko kot sm js za svoje.


To ni sporno. Ni pa treba ljudem, ki kupujejo čist proper nexen gume, pridigati o varnosti in zbujati neke slabe vesti.

Dejansko ne vemo, katere gume so čez eno leto ali dve leti uporabe boljse. Čist možno, da so prav nexen.

Jst vozim letne GY, zimske pa Nokian.

facepalm ::

Tocno tako. Faktorjev je prevec.
Z mojo kilometrino in nacinom voznje zdrzijo gume max 2 sezoni. Se mi je ze zgodilo, da so Continentalke zacele zgubljati oprijem v ovinkih proti koncu 1. sezone (cca 15kkm)

DePalmo ::

Nexen, kar se mene tiče, je spodobna guma. Jo je imela mami za letno in sem bil presenečen kako se drži mokre ceste. Ni dirkalna guma, a za povprečnega voznika ni bojazi da bi v ovinku spustila. O Savi pač nimam dobrega mnenja. Sem kupil dva nova kompleta, od takrat naprej mi je škoda denarja za njih. Mogoče so se kaj popravili, ampak jih ne kupim.

Drugače pa kot rečeno, ni garancije da bo premium guma boljša od neke leve firme, sem imel to izkušnjo in zato se pa Continentalu po novem izogibam. Ampak imaš več šans da se bo 5 ali več let stara premium guma bolje držala kot pa nova guma leve firme.

Osebno imam pravila: guma na avtu največ 5 let, raje manj (nato na odpad in ne na avto.net!!). Za vsako gumo se vidi ob prvem dežju kakšna je in če je potreba, se menja. Menjava preden se doseže minimalno globino profila. In ravno zaradi tega, sem menjal tudi praktično nove gume. Po testih super (tudi po tyrereview.co.uk), na avtu na mokri cesti drsijo. Tako da trenutno prisegam: letne Uniroyal, zimske Goodyear.

WarpedOne ::

>> Dejansko ne vemo, katere gume so čez eno leto ali dve leti uporabe boljse. Čist možno, da so prav nexen.

In dokler ne vemo, ostaja "ne vemo".
Tudi če sklepamo kompromise, smo prepričani, se tolažimo da je nova bolša kot 8 let stara itd, ostaja "ne vemo".
Ampak kupci teh poceni zadev redko sprejmejo, da ne vejo.
Tipično berem, kako je to itak boljše kot XY drugega. Tudi v tej temi. Več kot enkrat.
To pa ni "ne vemo" ampak nekaj drugega. Sam izberi ustrezno oznako.

In v situaciji ko ne vemo, šparanje naj ne bo glavni motiv.
Do you know what you don't know?

butch3r ::

saj ni šparanje motiv, motiv je dobiti za zmerno ceno solidno zadevo. zase točno vem kako sem previden na cesti in pač na avto, ki preko zime pokuri kestel in pol ne bom dal gor pol plače za gume, ker bodo prej prestare preden bodo zvožene.

glede na tvoje doživete nezgode še nisi nasankal zaradi čungalung gum 3jih oseb, jamraš pa kot da se ti to dogaja mesečno.

chucki ::

Katere zimske pnevmatike? Gledam continental ts860 205/55/16 ali pa Nokian WR SnowProof. Na bmw imam ts860, izredno zadovoljen. Te pa kupujem za Peugeot 308sw
AMD Ryzen 1700/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 16gb/SSD M.2
EVGA GTX 1080 Superclocked/SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + PS4 PRO + VR <3 + Nintendo Switch

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: chucki ()

WarpedOne ::

>> saj ni šparanje motiv, motiv je dobiti za zmerno ceno solidno zadevo.

V izostanku informacij ti preostane zanašanje na gausovo porazdelitev in da v srednjem cenovnem rangu dobiš OK zadevo.

V moji dimenziji je v neki štacuni narcenej guma 61, nardražja pa 163, sredina obojga je 112, narbližje pa Hankook za 114.
Nexen je na ceni 92, to je tolk cenej od hankooka, kot so od njega dražje Pirreli, Goodyear, Vredestine, Bridgestone (~134).
Od Nexena so cenej sam še tri don't-touch-this, oz. je v spodnji tretjini ponudbe.
Js svojih otrok neki fural na tej gumi, razen če bi hotu druge delat ...

>> Na bmw imam ts860, izredno zadovoljen.
Torej ponoviš nakup enakega modela.
Do you know what you don't know?

antartide ::

mnenje na https://www.gume-zivic.si/205-55r16-94v...

4x skupaj 335€.. seveda morejo bit pol dobre?
strani: 1 ... 29 30 31 32 33 ... 35