Prijavi se z GoogleID

» »

Katere zimske gume?

Katere zimske gume?

strani: 1 ... 30 31 32 33 34 35

WarpedOne ::

Tole je zdej že reklama, pa vseeno ...

S continentalom težko fališ ... mogoče se konkretno tebi ne bodo super obnesle ampak vsaj apriori so top-shit.
Do you know what you don't know?

energetik ::

WarpedOne je izjavil:

>> saj ni šparanje motiv, motiv je dobiti za zmerno ceno solidno zadevo.

V izostanku informacij ti preostane zanašanje na gausovo porazdelitev in da v srednjem cenovnem rangu dobiš OK zadevo.

V moji dimenziji je v neki štacuni narcenej guma 61, nardražja pa 163, sredina obojga je 112, narbližje pa Hankook za 114.
Nexen je na ceni 92, to je tolk cenej od hankooka, kot so od njega dražje Pirreli, Goodyear, Vredestine, Bridgestone (~134).
Od Nexena so cenej sam še tri don't-touch-this, oz. je v spodnji tretjini ponudbe.
Js svojih otrok neki fural na tej gumi, razen če bi hotu druge delat ...

>> Na bmw imam ts860, izredno zadovoljen.
Torej ponoviš nakup enakega modela.
Gauss glede na ceno je pa sploh fejl. Ker cena niti pod razno ni prilagojena kvaliteti. Pri določenih dimenzijah je npr. enormno večja samo zato, ker je redka dimenzija.
Kvečjemu lahko morda zaupaš EU nalepkam, če že ne najdeš testov. Drgač Nexen WH2 ima oznako B za zaviranje na mokrem, toliko kot premium gume.

Čunga lunga gume imajo ponavadi E oznako...

facepalm ::

A se ni nihce "spotaknil" ob dejstvo, da @butch3r potrebuje zimske gume za cca 1kkm na sezono?
Po 4ih letih je vecina gum za v smeti (ker jih vecina ni primerno hranjenih).
Torej bo z njimi prevozil cca 5kkm. Za to kilometrino je tudi nizji/srednji razred ok. Ker bo po prevozenih 5kkm, guma drzala bolje od kaksne enako stare Continentalke s prevozenimi 40kkm.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

butch3r ::

točno tako, avto je namenjen prevažanju moje riti za na šiht oz. do ŽP (2km v eno smer) kadar je mokro in mrzlo ko pes, sicer skrbim za ogljični odtis :) Sem pa tja ga peljem tudi v trgovino, na rekreacijo. Otrok pozimi načeloma ne prevažam v njem, če ni res nujno, pa še to je max km za vrtec.

WarpedOne ::

Mejhn otroc niso nek prblem, če se kej zgodi, komot nardiš druge...
Neornkzvožene gume stran metat pa res ne gre.
Do you know what you don't know?

butch3r ::

ok, če se ne ukvarjam več z bogaboječim w1, kaj naj bi bilo potem bolje eskimke ali nexen?

D3m ::

Oboje.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

WarpedOne ::

Do you know what you don't know?

perci ::

Naporen si. Brez potrebe.

energetik ::

butch3r je izjavil:

ok, če se ne ukvarjam več z bogaboječim w1, kaj naj bi bilo potem bolje eskimke ali nexen?
Poglej na gume direkt in Mimovrste, ter vzami tisto, kar dobiš ceneje. Bi rekel da sta dokaj enakovredni.

stara mama ::

WarpedOne je izjavil:

>> Nek kompromis pač mora biti v prometu.

Kompromis, ko si nabaviš XY gume in se zaletiš vame, vsaj zame ni sprejemljiv.
Če karambola ni, so gume ok, tudi če maš namesto njih lesena kolesa s plehom okrog ...

Zakaj to odgovornost najtežje sprejmejo ravno osebki, ki sanjajo o 'cenejših' gumah?
Zakaj je tolk težko sprejet odgovornost za lastne odločitve in šparanje?

Če ste res prepričani, da so cenejše gume čist ok, od kje potem nervoza?
Sej so ja OK, sej se boste dost hitr ustavl in nikol zajadral na nasprotn pas ...

Ali ste vedeli?
- Da vse krajše/daljše zavorne poti se zelo lepo kompenzira z zadostno varnostno razdaljo in prilagojeno hitrostjo?
- Da se na dovolj dolgi razdalji lahko ustaviš tudi s kolesi iz PVC plastike na zglajenem ledu?
- Da testi pnevmatik niso povsem nepristranski

In ti, papež WarpedOne, kakšno varnostno razdaljo držiš ponavadi?
Hipatija: Creating MGTOW members since 2018

perci ::

stara mama, debata se je umirila, ti pa spet prilivaš - dovolj bodi.

stara mama ::

Jp, tako kot ti na vsako stran o zapiranju n26 računov :)
Hipatija: Creating MGTOW members since 2018

butch3r ::

A grem po kokice?

perci ::

stara mama je izjavil:

Jp, tako kot ti na vsako stran o zapiranju n26 računov :)

Folk sprašuje, jaz odgovarjam, nič drugega. Sicer pa imaš za te stvari na voljo posebno temo, ki ji prikladno rečemo Pritožbe.

IL_DIAVOLO ::

energetik ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Test za večje cole je tu

https://www.zurnal24.si/avto/prva-velik...

In zdaj si lahko W1 ogleda, kje so po njegovem čungalunga Nexen. Na mokrem ustavijo le 5% kasneje kot TS860, na snegu so enakovredne.
Ta drugi Korejc Hankook pa na mokrem ustavi le 1,5% kasneje kot TS860, še tretji korejc Kumho pa ima identične performanse kot TS860.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

WarpedOne ::

Če verjameš sam sebi, si OK.
Problem maš samo, če si ti tvoja vera v pocen gume izjalovi v praksi.
Takrat ta test ne bo niti za rit obrisat.
Do you know what you don't know?

perci ::

Dej W1, povej nam točno katere gume smemo kupit, da boš happy.

WarpedOne ::

Takšne, kjer ne boš čutil potrebe po prepričevanju drugih, da so kljub nizki ceni čist dobre.
Sploh "ker se ful mal vozm", "ker sm ful previden", "ker znam ful predvidevat", "ker po 200k prevoženih še nism mel karambola", itd.
Če čutiš potrebo po tuji potrditvi, kako da si kupu "dobro" gumo, čeprav cena govori svoje, pol že sam veš kolk je ura, js ti v obraz lagal ne bom.

Poceni gume so poceni z razlogom.
Do you know what you don't know?

energetik ::

WarpedOne je izjavil:

Takšne, kjer ne boš čutil potrebe po prepričevanju drugih, da so kljub nizki ceni čist dobre.
Sploh "ker se ful mal vozm", "ker sm ful previden", "ker znam ful predvidevat", "ker po 200k prevoženih še nism mel karambola", itd.
Če čutiš potrebo po tuji potrditvi, kako da si kupu "dobro" gumo, čeprav cena govori svoje, pol že sam veš kolk je ura, js ti v obraz lagal ne bom.

Poceni gume so poceni z razlogom.
Zgoraj navedeni test ti kaže, da so povsem na nivoju, kljub nizki ceni. Ne potreba po prepričevanju. :|

butch3r ::

kakšen bo nov reply? komaj čakam(o)

IL_DIAVOLO ::

Tudi jaz prisegam na premium znamke.

facepalm ::

Jaz prisegam na lastne izkusnje in izkusnje bliznjih. Teste in trole jemljem z rezervo. Znamki pa (na slepo) zaupam le, ko nakupujem stvari o katerih ne vem nic.

J.McLane ::

Poceni gume imajo lahko čisto OK oprijem, vprašanje pa je, če so poceni tudi za nekoga, ki dela veliko km, ker se lahko zelo hitro izrabijo.

Jaz sem zimske prednaročil že pred enim mesecem in sedaj vidim, da sem izbral zmagovalno po testu Auto Bilda (Bridgestone Blizzak LM 005).
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

stara mama ::

Če se poceni guma z dobrim oprijemom hitro obrablja si lahko prej kupiš druge, in imaš spet nove. Bolje srednji razred na 2-3 leta kot višji razred stare 5+ let. Večina ljudi pa tako dela bolj malo km, sploh če ima posebej letne gume (4 mesece na leto)
Hipatija: Creating MGTOW members since 2018

energetik ::

J.McLane je izjavil:

Poceni gume imajo lahko čisto OK oprijem, vprašanje pa je, če so poceni tudi za nekoga, ki dela veliko km, ker se lahko zelo hitro izrabijo.

Torej so idealne zame, ki gume znucam za 2mm v 6. letih.

J.McLane ::

No, vseeno je prej treba preverit konkreten model kako se obnesejo.

Imam pa dokaj slabe izkušnje z Michelin Alpin, mislim da so bile še A3, v glavnem te gume se niso obrabile NIČ, po 3 letih pa so na mokrem že zelo opešale (sem se lahko prepričal na Vranskem), v snegu so me pa tudi pustile na cedilu. Tako da ni vse v premium znamki, je treba vedeti v katero smer je proizvajelc šel s kompromisi, kompromisi so pa pri gumah vedno, ne glede na to ali je premium proizvajalec ali ne.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

WarpedOne ::

Korak naprej bo, ko bo zahtevan vsakoleten preizkus performans gum.
Trenutno ni nobenih minimalnih standardov, česa mora guma bit sposobna.
Kot 'varno pnevmatiko' lahko prodajam naključno plastiko in bo avto tehnično izpraven in primeren za vse možne vremenske razmere.
Do you know what you don't know?

facepalm ::

Problem je v tem, da je vsaka nova guma "dovolj" ali celo "zelo" dobra. Vecje razlike se opazajo po prevozenih X km oz cez Y let. Tega pa testi ne obsegajo.

Buggy ::

WarpedOne je izjavil:

Korak naprej bo, ko bo zahtevan vsakoleten preizkus performans gum.
Trenutno ni nobenih minimalnih standardov, česa mora guma bit sposobna.
Kot 'varno pnevmatiko' lahko prodajam naključno plastiko in bo avto tehnično izpraven in primeren za vse možne vremenske razmere.


Ko bi te vsaj slisal kdorkoli pristojen! Sem takoj za! Povem pa ti, da bi polovica voznikov na t.i. premium znamkah starih 5 in vec let z zadovoljivim profilom, ki so 2x dodatno vulkanizirane zaradi degradacije gumi strukture, odletela na tem testu kot prva. Vransko bi bil idealen poligun. Bil tam, vozil in to videl na mokrem krogu v zivo.

jero_no1 ::

Buggy je izjavil:

Povem pa ti, da bi polovica voznikov na t.i. premium znamkah starih 5 in vec let z zadovoljivim profilom, ki so 2x dodatno vulkanizirane zaradi degradacije gumi strukture, odletela na tem testu kot prva. Vransko bi bil idealen poligun. Bil tam, vozil in to videl na mokrem krogu v zivo.


Predvidevam, da bi se na Čang-šlang gumah to zgodilo že drugo sezono...

energetik ::

Taka predvidevanja nimajo nobenega smisla. Treba je pomerit.
Moj primer s Pirelli P3000, po 3 letih so bile s 7mm profila za v smeti. Plastika.

Buggy ::

Predvidevam, da bi se na Čang-šlang gumah to zgodilo že drugo sezono...


Zaradi takih predvidevanj placujete premium ceno za bolj kot ne isto pnevmatiko. Placate brand in marketing.

Nexen guma ni cunga lunga in za cunga lunga gumo, ki jo imas ti v mislih se moras ze kar fajn potrudit, da jo kupis pri nas.

WarpedOne ::

To pove le, da globina profila o oprijemu ne pove praktično nič.
Kar bi lahko vedeli že od takrat, ko ste prvič videli kakšne gume majo formule.

Ja, edini način da o zadevi karkoli zveš je, da jo zmeriš.
Žal čisto nihče ne testira rabljenih gum. Tudi zato ker "rabljena" pomeni samo, da je naredila nekaj vrtenja po asfaltu.
O njenih 'preostalih' performansah zopet ne pove skoraj nič. Ena rabljena je lahko zanič, druga je lahko še 'kot nova'.
Zato bi moral vsak začetek sezone narest obvezen test ali so tvoje gume še znotraj sprejemljivih paramterov, spomladi in poleti in vsakič ko jih zamenjaš.

Žal je to še več dela kot tehnični pregledi, It ain' gonna happen ...
Do you know what you don't know?

jero_no1 ::

Buggy je izjavil:


Zaradi takih predvidevanj placujete premium ceno za bolj kot ne isto pnevmatiko. Placate brand in marketing.

Nexen guma ni cunga lunga in za cunga lunga gumo, ki jo imas ti v mislih se moras ze kar fajn potrudit, da jo kupis pri nas.


Nikjer ni bil omenjen Nexen, ki vem je OK guma. Mislu sem Sailun in podobne zadeve za 30€...

Vem, da boste zdaj spet vsi rekl, da so testi prirejeni, ampak meni vseeno sodijo za neko orientacijo, kaj kupiti. Vzamem najcenejšo iz top 3.

perci ::

Zato bi moral vsak začetek sezone narest obvezen test ali so tvoje gume še znotraj sprejemljivih paramterov, spomladi in poleti in vsakič ko jih zamenjaš.


Evo, zdej si pa nekaj pametnega povedal - se strinjam v celoti.

stara mama ::

jero_no1 je izjavil:

Buggy je izjavil:

Povem pa ti, da bi polovica voznikov na t.i. premium znamkah starih 5 in vec let z zadovoljivim profilom, ki so 2x dodatno vulkanizirane zaradi degradacije gumi strukture, odletela na tem testu kot prva. Vransko bi bil idealen poligun. Bil tam, vozil in to videl na mokrem krogu v zivo.


Predvidevam, da bi se na Čang-šlang gumah to zgodilo že drugo sezono...

Če bi jih prodajal Mister Džirlo, vsekakor.

Drugače pa guma je guma, in še vedno sem mnenja da boljša katerakoli mid range nova, kot pa premium stara guma. Za ceno premium gume lahko dobiš skoraj dve mid-range in jih namesto na 4 leta menjuješ na 2, ter imaš vseskozi bolj kot ne nove.
Hipatija: Creating MGTOW members since 2018

WarpedOne ::

>> in še vedno sem mnenja

Zakaj misliš, da kogarkoli zanima kakšnega mnenja si?
Da je to tvoje mnenje, pomeni samo da nimaš pojma o zadevi, ampak vseeno utrujaš.

Povej kaj veš, al pa bodi tiho in se ulč.
Do you know what you don't know?

J.McLane ::

Oprijem gum sem že meril z accelerometerom na telefonu (@energetik jih je že pred mano), Bridgestone sem imel ob robu že čisto požrte, na tehničnem mi je že težil, pa vendar je na mokrem zavirala bolje kot nova Pirelli P1, zmagovalka ADAC test, go figure.

Meni všečne karakteristike imajo Continental in Bridgestone in dokler bom imel tako "poceni dimenzijo" gum ne vidim razloga zakaj bi kupoval alternativne.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

stara mama ::

WarpedOne je izjavil:

>> in še vedno sem mnenja

Zakaj misliš, da kogarkoli zanima kakšnega mnenja si?
Da je to tvoje mnenje, pomeni samo da nimaš pojma o zadevi, ampak vseeno utrujaš.

Povej kaj veš, al pa bodi tiho in se ulč.

Zato ker za razliko o tebe VEM iz dejanskih izkušenj in nisem zaljubljen v svoje nove premium gume katerih ceno moram upravičevat na treh straneh foruma, kot to počneš ti. Vozil sem že vsega in svašta, od gum prvih na testu do poceni poljskih gum samo kar se tiče avta, na motornih kolesih pa porabim vsaj 2 para letno.

In VEDNO je nova guma boljša kot kakršnakoli in katerakoli rabljena!
Hipatija: Creating MGTOW members since 2018

Zgodovina sprememb…

energetik ::

Evo ti ga na, 2019 ADAC test, praktično v moji dimenziji: https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/t...

Nexen sploh niso testirali, si ne upajo? :|
Hankook odlične, tudi te imam v igri za nakup.

jero_no1 ::

J.McLane je izjavil:

Oprijem gum sem že meril z accelerometerom na telefonu (@energetik jih je že pred mano), Bridgestone sem imel ob robu že čisto požrte, na tehničnem mi je že težil, pa vendar je na mokrem zavirala bolje kot nova Pirelli P1, zmagovalka ADAC test, go figure.


Čisto nova guma nima nikoli optimalnih voznih lastnosti, vedno se mora malo zvozit...

energetik ::

Spet govorice. Tisti kao zaščitni premaz se znuca v par 10km ali še prej.

facepalm ::

Tudi pri 0km ima guma dober oprijem. Tistih par % razlike po zlizanem "premazu", nihce ne opazi.

Buggy ::

facepalm je izjavil:

Tudi pri 0km ima guma dober oprijem. Tistih par % razlike po zlizanem "premazu", nihce ne opazi.


No tole se nebi cisto strinjal. Spet lastne izkusnje, ko sem sicer pred leti v mokrem iz servisa peljal domov cisto nove gume (takrat sem prisegal se na premium in ce se ne motim so bile Pirelli P6). Po par km iz Celovske do AMZS baze na Brdu (sem moral po nadomestno vinjeto) sem v tistih ovinkih do in po parkirisc sel gladko naravnost, gledal pa v smer zavijanja :D

Potem sem vozil domov in po 40km voznje v 90 stopinjski ovinek sel spet naravnost :S

Guma je bila cudna nekih 100km, potem ko se je obrabila je bila v istih razmerah kot dan in noc.

Spet ne gre za posplosevanje in sedaj je verjetno ze dosti bolje. Vcasih so bile gume pac drsne, ker so bili tisti kalupi v katerih gumo proizvajajo, premazani s snovjo da gre guma po koncu procesa lazje ven iz kalupa.
To je odvisno od gume do gume in proizvajalca do proizvajalca...ni pa nic narobe da v mokrem (na suhem razlika ne bo tako obcutna) prvih par 10km pazite in se ne zanasati na to, da imate top gumo, ki mora sedaj drzati kot prbita :D

facepalm ::

Morda res ob dolocenih pogojih (voda + zlizana podlaga). Sam sem vsaj 2 kompleta gum na polno obremenjeval od 0km dalje (mladost/norost), je pa res da so bile letne in po spominu, po suhi podlagi.
Zimske sem za svoj avto zacel kupovati sele l.2013 (total 4 komplete).

jonystar ::

Kakšne so kaj izkušnje z gumami, Sava Eskimo HP2 225/45 R17 91H. Predvsem na mokri podlag.

Buggy ::

Jaz bom letos prvic probal zimske gume 225/55R17 101V XL SAVA Eskimo HP 2. Tocno take dimenzije na testih sicer letos se nisem videl, so pa nekje na nivoju Nexen WinGuard WH2. Energijska izkaznica je dokaj lepa - B v mokrem in C za porabo. Pred tem sem imel WH2 zimske in bil z njimi zadovoljen, zato mi firbec ni dal mira kako se bodo obnesle te, na mojem avtu ki so se malo cenejse od WH2. Porocam drugo leto :D

J.McLane ::

V splošnem velja da je Eskimo dobra v snegu in malo slabša na mokrem, take karakteristike je imela že pred 20 leti ko sem jih imel na Yugecu in sodeč po testih se je tak sloves še kar drži.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
strani: 1 ... 30 31 32 33 34 35