» »

Katere zimske gume?

Katere zimske gume?

««
29 / 64
»»

WhiteAngel ::

Utk je izjavil:

Sej ti piše, celoletna je. Ni noben naslednik.


Sava Eskimo je tudi M+S.

Utk ::

Eskimo je zimska, ta je celoletna.

forplan ::

Zanima me obraba Nokian WR D4

Vozi kdo recimo to gumo 3+ leta oziroma vsaj 20.000km samo v zimski sezoni, da bi povedal kako je z obrabo te pnevmatike.

Na testih omenjajo visoko obrabo...
da se strinjam

facepalm ::

Ima kdo izkusnje s celoletnimi gumami?
Vem da to niso "ne tic, ne mis", vendar sem neodlocen.
Imam opcijo A: kupim sedaj zimske, prevozim 20kkm in spomladi letne in spet prevozim 20kkm.
Tako bi 2 kompleta gum menjal 1x na dve leti.
Opcija B: kupim sedaj celoletne in zvozim z njimi 40kkm in jih naslednje leto znova menjam. Tako bi imel vsako leto nove gume.

So nove (do 12m stare) celoletne gume primerljive z leto do dve starimi zimskimi/letnimi? Gre se mi izkljucno za oprijem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

Utk ::

Odvisno kako pa kje se vozis. Ce ti je sneg dostikrat na poti, rabis dobre zimske, komot jih pa vozis se tisto eno poletje. Tu se bojo nekateri zgrazali, pa se naj. Ce se vozis normalno, se komot vozis z zimskimi cez poletje.

facepalm ::

Vem da visoke temperature unicijo zimsko gumo, verjetno niso prijazne niti do celoletnih, zato bi jih menjal vsakic pred zimo.
Sneg srecam max 5x na zimo in takrat se rad "poigram", ceprav trenutni avto ne pusti izklopiti pomagal:/
Pozimi se vecinoma vozim po obali oz po avtocesti. Slabsim gumam se znam prilagodit, gre se mi za zeno. Ona se bo snegu izogibala, bo pa vozila po mokrih ovinkastih cestah.
Zimske so poleti, na mokri podlagi, zelo nevarne.

Mesar ::

potem je za tebe najboljše, da imaš celo leto zimske
Your turn to burn!

energetik ::

facepalm je izjavil:

Vem da visoke temperature unicijo zimsko gumo, verjetno niso prijazne niti do celoletnih, zato bi jih menjal vsakic pred zimo.
Sneg srecam max 5x na zimo in takrat se rad "poigram", ceprav trenutni avto ne pusti izklopiti pomagal:/
Pozimi se vecinoma vozim po obali oz po avtocesti. Slabsim gumam se znam prilagodit, gre se mi za zeno. Ona se bo snegu izogibala, bo pa vozila po mokrih ovinkastih cestah.
Zimske so poleti, na mokri podlagi, zelo nevarne.
Glede na precejšno letno kilometrino imej 2 normalna kompleta. Tudi 2 leti stare gume so še vedno odlične.

Samo zimske (Hankook W452) ima moja mama, ki ji avto poleti večinoma stoji v garaži, odpelje se le ene 3x na morje in na kakšen obisk v okolici LJ, vse skupaj okoli 1000km. Poleti ni imela niti ene tžave zaradi tega, gume odlično držijo, sem preizkusil. Znucala jih pa itak ni nič.

D3m ::

facepalm je izjavil:

Ima kdo izkusnje s celoletnimi gumami?
Vem da to niso "ne tic, ne mis", vendar sem neodlocen.
Imam opcijo A: kupim sedaj zimske, prevozim 20kkm in spomladi letne in spet prevozim 20kkm.
Tako bi 2 kompleta gum menjal 1x na dve leti.
Opcija B: kupim sedaj celoletne in zvozim z njimi 40kkm in jih naslednje leto znova menjam. Tako bi imel vsako leto nove gume.

So nove (do 12m stare) celoletne gume primerljive z leto do dve starimi zimskimi/letnimi? Gre se mi izkljucno za oprijem.


Sedaj grem z njimi v 2.sezono.

Michelin CC+ (Astra ST)
|HP EliteBook|R5 6650U|

facepalm ::

Si opazil kaksno vecjo razliko napram letnim/zimskim?

T-Back ::

facepalm je izjavil:


Zimske so poleti, na mokri podlagi, zelo nevarne.

To sploh ni res. Če že so slabše na suhi cesti. Še vedno pa bolje kot zjebane letne.

facepalm ::

Jaz sem preizkusil vsaj 4 komplete zimskih v poletnih razmerah. 2 sta bila moja, ko sem rekel, da jih unicim do konca pred menjavo...
Nikoli vec:)

D3m ::

facepalm je izjavil:

Si opazil kaksno vecjo razliko napram letnim/zimskim?


1.sezono ne. Sedaj čakam december.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Utk ::

facepalm je izjavil:

Jaz sem preizkusil vsaj 4 komplete zimskih v poletnih razmerah. 2 sta bila moja, ko sem rekel, da jih unicim do konca pred menjavo...
Nikoli vec:)

Če se tako voziš, ti tudi celoletne ne pridejo v poštev. Niti poleti niti pozimi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

energetik ::

facepalm je izjavil:

Jaz sem preizkusil vsaj 4 komplete zimskih v poletnih razmerah. 2 sta bila moja, ko sem rekel, da jih unicim do konca pred menjavo...
Nikoli vec:)
Ja bravo, poleti si sprobal zimske, ki so bile za odpis, in potem sklepaš da ne držijo?
Lej, jaz sem zavorno pot že večkrat meril, pri 1-2 leti starih zimskih/letnih. Na mokrem so zimske vsaj enakovredne, tudi poleti.

facepalm ::

Bile so vozene 2 sezoni in so bile se ok (pozimi). Poleti niso bile slabe na suhem, na mokrem pa je avto kar tezil k podkrmarjenju.
Sam si razlagam, da jih je pac vrocina unicila in so bile zato proti koncu poletja za v smeti.

Zavorne poti nisem sel nikoli merit. Jaz dotrajanost gum cutim predvsem na volanu v ovinkih.

Sem se odlocil kar za 2 para gum. Ne bom eksperimentiral:)

b3D_950 ::

Poleti niso bile slabe na suhem, na mokrem pa je avto kar tezil k podkrmarjenju.

Pri kateri hitrosti testiraš oz. zaznavaš podkrmarjenje?
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

facepalm ::

Razlicne, odvisno od ovinka. Nekje med 40 in 70kmph. Brez pretiravanja, v glavnem.

edit: gume pa so 185 r15, da ne bo kdo pomislil, da 255ke silijo kar tako iz ovinka :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

Dr_M ::

Zimske gume poleti so zakon. Vsak ki tako vozi in ima vsaj gram soli v glavi, se vozi bistveno pod omejitvami, drugace je nevarno ko hudic. Prisparas na gorivu, pa se policaji te ne morejo gnjavit.
Samo enkrat in nikoli vec. Razen ce vozis golf 2 dizel ali kaj podobnega, pol je vseeno, kaj imas gor.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Utk ::

Ne bluzi. Ce so bile zimske zanic ze pozimi, potem so pac zanic. Ce so bile se dobre, bos pa tudi eno poletje prezivel z njimi.

energetik ::

Se strinjam, očitno folk sprobava krš zimske gume na koncu življenske dobe in potem jamra, da poleti nič ne primejo (čeprav niso niti pozimi).
Vsekakor si bistveno bolj nevaren z letnimi na mrzli, mastni cesti, posuti z listjem. Kar je tipično za pozno jesen. Kot sem že napisal, sem se že par poletij prevozil z zimskimi, pa niti enkrat še nisem občutka, da ne bi prijele ali bile celo nevarne. Na mokrem sem imel kvečjemu boljši občutek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

facepalm ::

Jaz si ne predstavljam, da bi vozil (in tako unicil) nove oz dobre zimske gume v poletnem casu. Jih raje prisparam za naslednjo zimo.
Kar sem jaz opazil je konkreten padec oprijema tekom poletja. Predvsem na mokrem.
Ne trdim, da je to vsesplosno znano oz dokazljivo. So zgolj moja opazanja, na mojih vozilih, z mojimi nacini voznje.

Twixz ::

Mimovrste ima zdaj razprodajo gum, kontinentalke so 50, je to vredno? :D

VelkBla ::

Twixz je izjavil:

Mimovrste ima zdaj razprodajo gum, kontinentalke so 50, je to vredno? :D



Kateri model? 860? Jz sem letos vzel TS860 za zimo, pa da vidimo kako bo. Ce jih lahk dobis za dober deal, jih vzemi. Enako velja za Goodyear pa Dunlop mogoce, odvisno od cene. Nobena guma pa ne bo popolnoma superiorna v vseh disciplinah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: VelkBla ()

DePalmo ::

TS850 je bila (še po zaledeneli cesti sem še kar daleč prilezel), naslednica TS860 me je pustila na cedilu tok, da Continental skoraj verjetno ne kupim več, vsaj naslednjih par let ne.

perci ::

energetik je izjavil:

Se strinjam, očitno folk sprobava krš zimske gume na koncu življenske dobe in potem jamra, da poleti nič ne primejo (čeprav niso niti pozimi).
Vsekakor si bistveno bolj nevaren z letnimi na mrzli, mastni cesti, posuti z listjem. Kar je tipično za pozno jesen. Kot sem že napisal, sem se že par poletij prevozil z zimskimi, pa niti enkrat še nisem občutka, da ne bi prijele ali bile celo nevarne. Na mokrem sem imel kvečjemu boljši občutek.

Se strinjam, tudi sam imam enake izkušnje.

hator ::

Letos sem malo špekuliral in kupil gume od Sumitoma, kateri poizkuša letos priti na evropski trg. Razlika v ceni za dimenzijo 215/70 R16 je bila velika.
https://blog.reifen-vor-ort.de/neue-win...

T-Back ::

perci je izjavil:

energetik je izjavil:

Se strinjam, očitno folk sprobava krš zimske gume na koncu življenske dobe in potem jamra, da poleti nič ne primejo (čeprav niso niti pozimi).
Vsekakor si bistveno bolj nevaren z letnimi na mrzli, mastni cesti, posuti z listjem. Kar je tipično za pozno jesen. Kot sem že napisal, sem se že par poletij prevozil z zimskimi, pa niti enkrat še nisem občutka, da ne bi prijele ali bile celo nevarne. Na mokrem sem imel kvečjemu boljši občutek.

Se strinjam, tudi sam imam enake izkušnje.

+1
epecar ti pa boljš, da prodaš avto in se voziš z avtobusoma ali hodiš peš. Očitno nisi za na cesto.

Utk ::

Jaz si ne predstavljam, da bi vozil (in tako unicil) nove oz dobre zimske gume v poletnem casu. Jih raje prisparam za naslednjo zimo.

Če na koncu zime vidiš, da ne držijo več dobro na snegu, in jih brez veze natikat še eno zimo, ali pa če vidiš, da profila več ni veliko (pustimo tiste 3 mm, ki so premalo še za poleti), jih pač zvoziš še poleti. Po mokrem ni neke razlike, če boš po suhi cesti ven zletel, je pa itak nekaj narobe s tabo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

facepalm ::

Torej govoriva oba o "izrabljenih" zimskih gumah.. po suhem res ni nekih razlik, po mokrem je pa razlika nora. Mogoce sem pa le jaz imel tako obcutljive gume (sava eskimo, conti ts850).
Sej pravim, je prevec dejavnikov, da bi enostavno trdili, da je zimska guma poleti ok ali ne. Vcasih smo se tudi celo leto z letnimi vozili, brez problemov (na obali je to standard). Sedaj sem glede gum bolj izbircen. Naceloma jih menjam se preden zacnejo drseti (se jih slisi v ovinkih).

@T-Back imas kaksen argument za svojo trditev?

Utk ::

Na kratko, če so zimske tako izrabljene, da se poleti ne moreš z njimi vozit, se ne bi smel niti prejšno zimo z njimi vozit. Ker pozimi je še večkrat mokra cesta, po snegu pa itak ne bi znjimi nikamor prišel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

T-Back ::

Včasih smo se tudi po celo leto (3) vozili samo z zimskimi. Mogoče(so bile) so bile takrat gume iz drugačnega materijala. Samo prej slabšega v vseh pogledih kot danes. Res je da vsako poletje zgubijo (odvisno tudi koliko se voziš in kje) nekaj oprijema toda tistega za sneg in led. Toda koliko pa je tega razen če si tam nekje izpod ali iznad Vršiča. Veliko večji del leta pa je mokrega in nobeden mi ne bo pravil da povprečna letna drži bolje v deževnih razmerah, kot povprečna zimska. Seveda so pa razlike med "najboljšo" letno in "najslabšo" zimsko". Sedaj katera kam spada lahko diskutiramo, kateri dejavniki vse vplivajo na to.
"Malo" je pa razlike ali govorimo o dežju avgusta pri 30°na mastni cesti ali decembra, ko je skoraj minus. Jaz recimo z povprečno zrabljenimi mišelinkami avgusta ko je padel dež nisem prišel v hrib do apartmaja. Sem 90% da če bi takrat imel gor zimske da pridem gor.
To je toliko dejavnikov da je brezveze da to tukaj debatiramo ker nobeden ne more za 100% trdit; ta je pa boljša v teh razmerah.

facepalm ::

Se eno vprasanje pred nakupom..
Je pri nas dovoljeno namestiti zimske gume nizjega hitrostnega razreda, kot je v homologaciji za letne?
V homologaciji imam prednje hitrostni razred T (190kmph) zadnje pa H (210kmph) in je tazadnje tezko dobit zimske s tem hitrostnim razredom. Kjer sem jih nasel, so pa 25% drazje od T.
Avto pa ne gre 190kmph niti po klancu navzdol:)

T-Back ::

En razred nižje.

facepalm ::

Damn, razred U so se redkejse:) sem upal, da je kot v ITA (2 razreda).
Ocitno bo treba odstet 85eur za eno 185/60 R15.

springfield ::

https://www.uradni-list.si/glasilo-urad...
(3) Zimske pnevmatike so lahko tudi nižjega hitrostnega razreda (največ za dva hitrostna razreda), kot je najnižji predpisani s strani proizvajalca vozila za dovoljene pnevmatike vozila.

springfield ::

Se popravljam, ta pravilnik ne velja vec.
https://www.uradni-list.si/glasilo-urad...
Kategorija hitrosti zimske pnevmatike mora ustrezati zahtevam točke 3.4.2.2 Priloge IV tehnične specifikacije za vozila TSV 146/01.

facepalm ::

Torej:
3.4.2.2 vozila, ki so obicajno opremljena z obicajnimi pnevmatikami in obcasno z zimskimi pnevmatikami.
V tem primeru mora simbol kategorije hitrosti zimske pnevmatike ustrezati hitrosti, ki je
ali vecja od najvecje konstrukcijsko dolocene hitrosti vozila (ki jo doloci proizvajalec
vozila) ali ni manjša od 160 km/h (ali oboje).
Ce je vseeno najvecja konstrukcijsko dolocena hitrost vozila (ki jo doloci proizvajalec
vozila) vecja od hitrosti, ki ustreza simbolu kategorije hitrosti zimskih pnevmatik, mora biti
v vozilu na vidnem mestu pritrjena opozorilna nalepka z doloceno najvecjo hitrostno
zmogljivostjo zimskih pnevmatik.


Po tem sklepam, da lahko uporabim pnevmatike s hitrostnim razredom do 190kmph saj je konstrukcijsko dolocena (in tudi elektronsko omejena) hitrost vozila 165kmph.

springfield ::

Pravilno sklepas.

starfotr ::

Ne kompliciraj s hitrostnim razredom. Bolj je važno, da imaš pravilne dimenzije, ki jih je predpisal proizvajalec.

Ghost7 ::

Težko, da se boš kdaj peljal več kot 190 s tvojimi dimenzijami. Hitrostni razred je informativna oznaka, in če prekršiš to omejitev ti lahko v primeru nesreče na sodišču ob dokazani višji hitrosti (če boš preživel), sodijo za tehnično neizpravno vozilo.

Dejstvo pa je,da guma z oznako T 190km/h ne bo razpadla pri hitrosti 191km/h, tudi pri 230km/h ne bo ;) Proizvajalec zagotovi, da ima še precej rezerve, zaradi načinov zlorab uporabnikov (začenši z nepravilnim tlakom v gumah..).

DePalmo ::

Dejstvo je da te oznake niso za brezveze in je treba imeti predpisano hitrost IN nosilnost. Zimske lahko pri hitrosti odstopajo za dva razreda navzdol, zadnje čase berem da imaš lahko tudi razred Q (do 160 km/h) ob pogoju da imaš na vidnem mestu v avtu napisano to omejitev hitrosti. Virov ni, se mi neda iskat.

Vsi vemo da je to teorija in da je praksa lahko drugačna, a to ti malo nuca če pride do nesreče in ne izpolnjuješ zgornjih pogojev. Zavarovalnica zavrne izplačilo škode in si v ... tam kamor sonce nikoli ne posije. Kaj pa pol? Se boste zgovarjali da "je proizvajalec dal veliko rezerve in da se lahko malo kompenzira"? Da ste na ene forumu prebrali da je to "vredu"?

Lahko pa greste zavestno v to in upate na najbolje. Tako sem sam storil na prejšnjem avtu, kjer bi me komplet pravih zimskih gum prišel skoraj enkrat dražje kot malenkost ožje in višje gume. Sem se pa dobro zadeval da če pride do sranja, bo veliko sranje.

Ghost7 ::

DePalmo je izjavil:

Dejstvo je da te oznake niso za brezveze in je treba imeti predpisano hitrost IN nosilnost. Zimske lahko pri hitrosti odstopajo za dva razreda navzdol, zadnje čase berem da imaš lahko tudi razred Q (do 160 km/h) ob pogoju da imaš na vidnem mestu v avtu napisano to omejitev hitrosti. Virov ni, se mi neda iskat.

Vsi vemo da je to teorija in da je praksa lahko drugačna, a to ti malo nuca če pride do nesreče in ne izpolnjuješ zgornjih pogojev. Zavarovalnica zavrne izplačilo škode in si v ... tam kamor sonce nikoli ne posije. Kaj pa pol? Se boste zgovarjali da "je proizvajalec dal veliko rezerve in da se lahko malo kompenzira"? Da ste na ene forumu prebrali da je to "vredu"?

Težko, da se boš kdaj peljal več kot 190 s tvojimi dimenzijami. Hitrostni razred je informativna oznaka, in če prekršiš to omejitev ti lahko v primeru nesreče na sodišču ob dokazani višji hitrosti (če boš preživel), sodijo za tehnično neizpravno vozilo.

Lahko pa greste zavestno v to in upate na najbolje. Tako sem sam storil na prejšnjem avtu, kjer bi me komplet pravih zimskih gum prišel skoraj enkrat dražje kot malenkost ožje in višje gume. Sem se pa dobro zadeval da če pride do sranja, bo veliko sranje.

Dejstvo pa je, da guma z oznako T 190km/h ne bo razpadla pri hitrosti 191km/h, tudi pri 230km/h ne bo ;) Proizvajalec zagotovi, da ima še precej rezerve, zaradi načinov zlorab uporabnikov (začenši z nepravilnim tlakom v gumah..).



A ti nisi razumel kaj sem napisal?
V primeru sranja si ga fajn naj**al. Toleranca je pa z razlogom, katerega sem izpostavil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ghost7 ()

zk_eu ::

Če se bom jaz zaletel pri 50 km/h in bom imel 2 hitrostna razreda nižji razred pnevmatik (oziroma neustrezen hitrostni razred pnevmatik. Namesto T, bom imel R ali karkoli pač želite), se bo zavarovalnica zelo težko izgovorila, da je pa to na kakršen koli način vplivalo na prometno nesrečo. Povedano drugače, če okoliščina ni v nobeni vzročni zvezi z nezgodo in nastalo škodo, to zagotovo ne more vplivati na obveznost zavarovalnice (tehnična neizpravnanost vozila mora vplivati, da je nastala točno ta prometna nesreča in škoda). Neustrezen hitrostni razred pnevmatik je v tem primeru prekršek in čisto nič drugega.

Nekaj drugega pa je, če bi se jaz raztreščil pri 190 km/h, pri čemer je potrebno upoštevati, da je najvišja dovoljena hitrost na naših cestah 130 km/h.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zk_eu ()

facepalm ::

Meni se gre predvsem zato, da pnevmatike ustrezajo predpisom. Zato sem povprasal kako je s hitrostnim razredom in zimskimi pnevmatikami. Tako sem prisel do podatka, da lahko tudi na zadnjo os svojega avta, namestim gume razreda T, namesto H in tako prisparam 20eur na gumo.
Sicer pa mi ni jasno zakaj proizvajalec zahteva (za letne pnevmatike), hitrostni razred H, ko pa je avto elektronsko omejen na 165kmph.

zk_eu ::

Ja saj na mojem vozilu je podobno. Imam (moram imeti) hitrostni razred (letnih) pnevmatik W - 270 km/h. Pa vprašanje, če gre moj avto čez 200 km/h (ne vem niti kje je sploh blokada). Pa niti se ne bi hotel peljati nikoli toliko. Debata je nanesla ali lahko zavarovalnica od tebe zahteva povračilo škode, če to ni v vzročni zvezi z nastalo škodo. In odgovor je po mojem ne.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zk_eu ()

Ghost7 ::

facepalm je izjavil:

Meni se gre predvsem zato, da pnevmatike ustrezajo predpisom. Zato sem povprasal kako je s hitrostnim razredom in zimskimi pnevmatikami. Tako sem prisel do podatka, da lahko tudi na zadnjo os svojega avta, namestim gume razreda T, namesto H in tako prisparam 20eur na gumo.
Sicer pa mi ni jasno zakaj proizvajalec zahteva (za letne pnevmatike), hitrostni razred H, ko pa je avto elektronsko omejen na 165kmph.


Zato, ker če vzameva motor ven in dava noter najmočnejši možen motor za tvoj avto, boš potreboval take pnevmatike. Enako razmišlja proizvajalec.
Tako je vse modularno, univerzalno -> zanj najceneje. In stestirano enkrat z namočnejšim motorjem - z največjo obremenitvijo.

Če ima avto montirano opremo, ki ni po specifikaciji, je to prekršek, v primeru nesreče je to hitro razlog za krivdo, v primeru smrtnih žrtev...

Je pa tako kot pri alkoholu, če se dokaže da alkohol ni bil razog za nesrečo, pač ni. Primer vozis se po svojem pasu vinjen, nekdo izgubi nadzor nad vozilom in zleti vate. Alkohol ni botroval nesreči. Podobno je pri pnevmatikah, ali pa pri nehomologiranih lučeh ---> dobiš samo kazen.

https://www.liderpnevmatik.si/nasveti-o...
Pravilnik:
https://www.uradni-list.si/glasilo-urad...

Če bodo krive gume in ne bodo ustrezale specifikacijam proizvajalca? Tožnik se bo obesil tudi na oznako za hitrost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ghost7 ()

facepalm ::

Sem narobe postavil vprasanje... Zakaj je na prednji osi dovolj oznaka T, na zadnji pa mora biti H?:) Wheelspin pri 200kmph?;)))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

starfotr ::

Pnevmatike je treba tudi menjat iz prednje osi na zadnjo, da je obraba enakomerna. Tako, da je brez veze, da kupuješ 2 z enim razredom, 2 z drugim. Kupi vse z nižjim razredom pa je.

facepalm ::

Pri mojem avtu to ne pride v postev, saj so prednje ozje od zadnjih.
««
29 / 64
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Letne gume (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45857735 (61) feryz
»

Gume 2019 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5712927 (10577) matobeli
»

Letne gume 2016 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28778064 (48846) slemarko
»

2015 Testi letnih pnevmatik (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
38298020 (70433) gruntfürmich
»

Gume za zimo. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10623915 (19769) Domobrancek

Več podobnih tem