Forum » Na cesti » Katere zimske gume?
Katere zimske gume?
SpaceCaw ::
A čem vzet Savo S3+ za 45 EUR po komadu, ali se splača stegniti za Conti TS860, ki je dražja za 10 EUR po gumi?
Imel savo s3+ in guma drži, vendar je zelo meha in posledično je obraba večja. Kmalu po savi sem prišel na Continetal ts860 wintercontact in guma drži bolje kot sava, obraba pa je manjša.
hipertija ::
Zdravo,
kje bi se izplačalo nabaviti gume 155/85/R15... rabil bi nekje rang Sava... Kaj oz. kje nabaviti? Se izplača continental? z avtom delam malo km... služba-nazaj (4km)
Za daljše razdalje imam pa karavana...
kje bi se izplačalo nabaviti gume 155/85/R15... rabil bi nekje rang Sava... Kaj oz. kje nabaviti? Se izplača continental? z avtom delam malo km... služba-nazaj (4km)
Za daljše razdalje imam pa karavana...
Dr_M ::
Malo km ne opravicuje nakupa nevarnih gum.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
feryz ::
Kdo pa pravi, da so nevarne? Nevarnih gum ni, vsaj to bi ti bilo lahko jasno. So le neprilagojeni vozniki.
Še vsake gume, ki gredo na cesto, so testirane in odobrene.
Še vsake gume, ki gredo na cesto, so testirane in odobrene.
springfield ::
Ne, smo ljudje, ki damo nekaj na varnost, in ste ljudje, ki sparate se pri lastni varnosti.
user-pass ::
Kdo pa pravi, da so nevarne? Nevarnih gum ni, vsaj to bi ti bilo lahko jasno. So le neprilagojeni vozniki.
Še vsake gume, ki gredo na cesto, so testirane in odobrene.
To me spominja na enega znanca, ki si je pred leti kupil nov avto: eno Dacio, sedaj sem pozabil kater model, vem pa da je bila takrat znana predvsem po tem, da kot prvi avto ni dobil nobene zvezdice na crash testu. V glavnem, sem ga vprasal, ce ga to nic ne moti in je rekel, da se nima namena zaletet.
Eno vprasanje zate: po tvoje se avto Contijevimi gumami ustavi pri recimo 100km/h pri isti razdalji kot z gumami Nankang?
Ce je mogoce odgovor ne, ali ne bi to pomenilo, da so ene gume bolj varne kot druge?
Oziroma kar sam povej, kako si to razlagas, da so vse gume varne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: user-pass ()
abscrock ::
Sem dobil dve dobri ponudbi za zimske gume (215/55/17) in sicer za Yokohama W.drive V905 in pa Hankook Winter i'cept EVO2 W320 pa nevem za katero se naj odločim. Katero predlagate? Najbolj se mi gre za vožnjo po mokrem (ledu) pa tudi v sneg če gre je fajn :)
Kaj pa to ko sem slišal da je full pomembno kje delajo gume. Kje sta narejeni ti dve gumi za naše tržišče?
Kaj pa to ko sem slišal da je full pomembno kje delajo gume. Kje sta narejeni ti dve gumi za naše tržišče?
r3dkv1c4 ::
springfield je izjavil:
Ne, smo ljudje, ki damo nekaj na varnost, in ste ljudje, ki sparate se pri lastni varnosti.
Ne blodi.
Ste neprilagodljivi in smo prilagodljivi.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
springfield ::
Zdaj sem neprilagodljiv, ker ne sparam in kupim kvalitetne gume?
Prilagodljivost ti ne bo nic pomagala, ko bos moral nujno zavirat, kolesa pa ne bodo imela nic oprijema. Uzivaj v tej situaciji. Pa ne zdaj, da se ti to ne more zgodit, ker previdno vozis. Upam, da nisi tako naiven.
Prilagodljivost ti ne bo nic pomagala, ko bos moral nujno zavirat, kolesa pa ne bodo imela nic oprijema. Uzivaj v tej situaciji. Pa ne zdaj, da se ti to ne more zgodit, ker previdno vozis. Upam, da nisi tako naiven.
perci ::
Defenzivna voznja naredi bistveno vecjo razliko kot tista med Savo in Conti.
Itak pa ne ves kaksen bi bil ta test, ce bi ga ponovili po 1 letu uporabe gum. Lahko, da bi bila Sava boljsa.
Itak pa ne ves kaksen bi bil ta test, ce bi ga ponovili po 1 letu uporabe gum. Lahko, da bi bila Sava boljsa.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
starfotr ::
Saj gum ali bremz ne rabiš, imaš lahko največji šrot na avtu. Razen takrat, ko jih rabiš. Ste pa smešni kekci s tem šparanjem. Avto na kredit/lizing, nato pa suhe žemlje, kislo zelje in zanič gume. Bravo.
BlaY0 ::
Načeloma imaš na svetu res samo štiri velike koncerne, ki proizvajajo gume vsaj 15ih blagovnih znamk, mnoge izmed njih se proizvajajo takorekoč v istih fabrikah:
Bridgestone = Bridgestone Firestone, Uniroyal (AU)...
Continental = Continental, Semperit, Uniroyal (EU)...
Goodyear = Goodyear, Dunlop, Falken, Debica, Fulda, Sava...
Michelin = Michelin, Kleber, BFGoodrich, Kormoran, Uniroyal (US)...
...največ gum vseh blagovnih znamk ki sem jih naštel (+ tistih ki jih nisem) pa se itak naredi na Poljskem v Debici in Stomilu.
Bridgestone = Bridgestone Firestone, Uniroyal (AU)...
Continental = Continental, Semperit, Uniroyal (EU)...
Goodyear = Goodyear, Dunlop, Falken, Debica, Fulda, Sava...
Michelin = Michelin, Kleber, BFGoodrich, Kormoran, Uniroyal (US)...
...največ gum vseh blagovnih znamk ki sem jih naštel (+ tistih ki jih nisem) pa se itak naredi na Poljskem v Debici in Stomilu.
perci ::
Saj gum ali bremz ne rabiš, imaš lahko največji šrot na avtu. Razen takrat, ko jih rabiš. Ste pa smešni kekci s tem šparanjem. Avto na kredit/lizing, nato pa suhe žemlje, kislo zelje in zanič gume. Bravo.
Ne vem, jst nimam avta na kredit, poleti imam gor goodyear, pozimi pa nokian. Tile testi me pa en kurc ganejo, ker nisem naivčina. Bolš je nova sava kot eno leto stara top šit Conti. Kruta realnost staranja gum.
Pametnjakoviči torej verjetno menjate gume vsako sezono. Genialno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
zk_eu ::
Sava je OK :). Sem jih 3-krat imel v skupno 10 let na avtu, pa me ni nikoli pustila na cedilu. Če pa je samo 10 EUR razlike po gumi, bi se pa jaz vseeno stegnil za Continentalkami.
Previden voznik bo več naredil za varnost veliko več kot pa ena top range guma. Tega si enostavno nekateri ne daste dopovedati. Saj pa ni rekel, da bo dal ene čunga lunga gume. Sava je na testih vedno dobila nekje srednjo oceno kot priporočljivo.
Previden voznik bo več naredil za varnost veliko več kot pa ena top range guma. Tega si enostavno nekateri ne daste dopovedati. Saj pa ni rekel, da bo dal ene čunga lunga gume. Sava je na testih vedno dobila nekje srednjo oceno kot priporočljivo.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.
MadMax ::
Kje bi našel ugodno ponudbo jeklenih platišč, lahko tudi rabljene. Hvala.
Odpad, avtonet, bolha, oglasi na forumu firme...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
starfotr ::
Saj gum ali bremz ne rabiš, imaš lahko največji šrot na avtu. Razen takrat, ko jih rabiš. Ste pa smešni kekci s tem šparanjem. Avto na kredit/lizing, nato pa suhe žemlje, kislo zelje in zanič gume. Bravo.
Ne vem, jst nimam avta na kredit, poleti imam gor goodyear, pozimi pa nokian. Tile testi me pa en kurc ganejo, ker nisem naivčina. Bolš je nova sava kot eno leto stara top šit Conti. Kruta realnost staranja gum.
Pametnjakoviči torej verjetno menjate gume vsako sezono. Genialno.
Folk ima 10 let stare gume, ki so kot nove. To je problem. Jaz imam srednji cenovni razred gum, nimam najcenejših no name in nimam najdražjih. So pa vedno stare max 4 leta, imajo min. 4 mm in vedno menjam vse 4 naenkrat. Kaj mi bo stara guma, ki ustreza zakonu? Ker to je lahko tudi 10+ let stara in te ne sme nihče zajebavat, samo, da ima zadosti profila. Če imaš pa letne in ketne v havbi, potem pa si pripravljen na vse sezone. Po zakonu.
energetik ::
Se strinjam. Lahko imaš letno plastiko z 4mm profila in ketne v prtljažniku in si legalen pri -10°C.
Če imaš pa premium novo zimsko gumo s 8mm profila, pa vendar samo 1cm širšo od homologacije, si ilegalec, ki ga je potrebno kaznovati. Adijo pamet. Pač birokratski zakoni, ki nimajo veze z realnostjo. Tako kot plačevanje cestnine na kubaturo motorja.
Če imaš pa premium novo zimsko gumo s 8mm profila, pa vendar samo 1cm širšo od homologacije, si ilegalec, ki ga je potrebno kaznovati. Adijo pamet. Pač birokratski zakoni, ki nimajo veze z realnostjo. Tako kot plačevanje cestnine na kubaturo motorja.
gruntfürmich ::
vzel dunlop za zimo, pa da vidimo.
zakaj bi pri zdravi pameti sploh jemal gumo izven homologacije? je folk tako zabit da mu tisti centimeter tako veliko pomeni da je videti kot robin hud proti zlobnim birokratom???
Se strinjam. Lahko imaš letno plastiko z 4mm profila in ketne v prtljažniku in si legalen pri -10°C.
Če imaš pa premium novo zimsko gumo s 8mm profila, pa vendar samo 1cm širšo od homologacije, si ilegalec, ki ga je potrebno kaznovati. Adijo pamet. Pač birokratski zakoni, ki nimajo veze z realnostjo. Tako kot plačevanje cestnine na kubaturo motorja.
zakaj bi pri zdravi pameti sploh jemal gumo izven homologacije? je folk tako zabit da mu tisti centimeter tako veliko pomeni da je videti kot robin hud proti zlobnim birokratom???
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
buttcrack ::
ene dimenzije so so pač zapostavljene oz. so precej dražje od standardnih.
npr. 195/55/16 vs 205/55/16
npr. 195/55/16 vs 205/55/16
shadeX ::
Evo še jaz, ravnokar naročil 4 komade Sava Adapto. Glede na majhno kilometrino, ki jo prevozim, na primorskem se pa ne srečam se s snegom (ja vem da so Mud + Snow), ampak cenovno so bile te kar ugodne pa tudi ne verjamem, da so tako izjemno slabe.
Sicer 3 sezone stare sprednje Good Year že tako podrsavajo v dežju da je groza. Pa imajo še dovolj profila (vem da ni odvisno od profila, ampak ja, lep dokaz da guma z leti izgubi "grip" na cesti).
Sicer 3 sezone stare sprednje Good Year že tako podrsavajo v dežju da je groza. Pa imajo še dovolj profila (vem da ni odvisno od profila, ampak ja, lep dokaz da guma z leti izgubi "grip" na cesti).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
gruntfürmich ::
ene dimenzije so so pač zapostavljene oz. so precej dražje od standardnih.
jasna stvar, ampak to pa je za razmislek pred nakupom avta. seveda če so slovenčeki sploh sposobni racionalnega razmisleka pri nakupu takšnega statusnega simbola kot je avto...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
buttcrack ::
a zdej boš pa še poleg vsega sranja pri izboru avta gledal še na dimenzije gum? Pogleda se seveda cole, premer pa je že utopija.
imamo dva citroena in imata oba debilne dimenzije (195 in 215)...
imamo dva citroena in imata oba debilne dimenzije (195 in 215)...
gruntfürmich ::
jah, tako pač je v sloveniji. za avto kredit, potem da najcenejše vzdrževanje ob pasji radosti...
se mi ne smilite ko nimate za gume
se mi ne smilite ko nimate za gume
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
energetik ::
gruntfürmich je izjavil:
vzel dunlop za zimo, pa da vidimo.Dal sem samo primer birokracije, ki nima veze z varnostjo.
Se strinjam. Lahko imaš letno plastiko z 4mm profila in ketne v prtljažniku in si legalen pri -10°C.
Če imaš pa premium novo zimsko gumo s 8mm profila, pa vendar samo 1cm širšo od homologacije, si ilegalec, ki ga je potrebno kaznovati. Adijo pamet. Pač birokratski zakoni, ki nimajo veze z realnostjo. Tako kot plačevanje cestnine na kubaturo motorja.
zakaj bi pri zdravi pameti sploh jemal gumo izven homologacije? je folk tako zabit da mu tisti centimeter tako veliko pomeni da je videti kot robin hud proti zlobnim birokratom???
Zame bi bil dober zakon, kjer bi na tehničnem preverjali dejanski oprijem gum na standardni mokri podlagi (npr. mokri gladki valji, bremzanje in odčitek zavorne sile).
gruntfürmich ::
zakaj pa nima veze z varnostjo? zakaj naj ne bi bilo važno kakšno širino gum daš na neko platišče?
Zame bi bil dober zakon, kjer bi na tehničnem preverjali dejanski oprijem gum na standardni mokri podlagi (npr. mokri gladki valji, bremzanje in odčitek zavorne sile).to bi bilo verjetno zelo kvalitetno, vendar težko izvedljivo, če bi za to moral 2× na tehničnega poleg drugih stvari okoli zagotavljanja tega skozi vso obdobje, vrednostenja rezultatov, postavljanja mej...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
starfotr ::
Gume so najcenejše tiste, katere so najbolj pogosto prodajane. Torej, za 15 col je to 195/65/15, za 16 col po moje 205/50/16...
Če imaš gumo 195/60/15, je po komadu 10+ eur dražja od 195/65/15. Seveda se moraš držati homologacije ali pa narediti novo homologacijo in vpisati te dimenzije noter. Splača se več različnih zadev narediti naenkrat in eno homologacijo, recimo homologacija gum in morebitnih feltn ter montirane kljuke in plinske naprave. Ker homologacijo plačaš po postopku in ne po številu predelav.
Če imaš gumo 195/60/15, je po komadu 10+ eur dražja od 195/65/15. Seveda se moraš držati homologacije ali pa narediti novo homologacijo in vpisati te dimenzije noter. Splača se več različnih zadev narediti naenkrat in eno homologacijo, recimo homologacija gum in morebitnih feltn ter montirane kljuke in plinske naprave. Ker homologacijo plačaš po postopku in ne po številu predelav.
BlaY0 ::
ene dimenzije so so pač zapostavljene oz. so precej dražje od standardnih.
npr. 195/55/16 vs 205/55/16
Zato pa greš na LPP in (do)homologiraš za to dvoje in si zmagal. Jasno če imaš zverino z nekim hudim premerom diskov in hude Brembo bremze gor, potem to ne bo šlo.
Najboljši primerki so mi tisti, ki imajo ful hud avto, potem pa jamrajo, da za gume nimajo.
gruntfürmich ::
a zdej boš pa še poleg vsega sranja pri izboru avta gledal še na dimenzije gum?prav imaš. izbor avta je glaven za imiđ, stroške z avtom si polpismeni slovenčeki itq ne znajo zračunat...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
buttcrack ::
gruntfürmich je izjavil:
jah, tako pač je v sloveniji. za avto kredit, potem da najcenejše vzdrževanje ob pasji radosti...
se mi ne smilite ko nimate za gume
dragi forumski veleum, od kod ti pa vpogled v moj finančni background?
ti pa dam en namig, motiš se, zelo!
BlaY0 ::
a zdej boš pa še poleg vsega sranja pri izboru avta gledal še na dimenzije gum?
Ne, sranja ne bom gledal, bom pa vedno pogledal povprečne stroške vzdrževanja, dimenzije gum, pa če lahko sam zamenjam žarnice pri lučeh...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Dionis ::
Zase grem na izbiro gume po principu testov gum - pregledam različne (in ja se zavedam, da so morda nekateri testi prirejeni, vendar še vedno moram nek okvir imeti).
Gledam na to, da je guma najboljša za mokro cesto. Velik del zimskih dni je mokrih, da sneg pada je to redko več kot 5 dni v letu. Na suhi cesti bi rekel, da je vsaka guma zadovoljiva, čeprou so tudi tam razlike.
To, kar nekateri omenjajo, da je bolj pomembno, da je človek prilagodljiv, zbran in osredotočen na cesto, se povsem strinjam. To veliko več šteje, ko da divjaš in ne sprejlaš okolice se tolažiš da imaš najboljše gume. Gre pa se za to, da ko so nepredvidljive situacije in je tam največji pomen dobrih gum. Lahko ti prileti otrok na cesto ali zavira avto pred tabo brez razloga, morda ne poznaš ceste in je kakšen del, ki je res obrabljen asfalt in ne pričakuješ kaj takega ali recimo moj primer, ko mi je srna iz gozda priletela, ki je ob cesti. Takrat sem zaviral na polno, da je ABS grabil in dvomim, da je bilo več kot 5m še prostora med nama (no za zanimivost, naslednji dan sem videl srno ob cesti ležati na tleh - ne vem pa, če je bila ista).
Pa tudi drugače, se pač bolje počutim, da kljub temu da pelješ zanesljivo da imaš vse v najboljši kondiciji (tudi diske, ploščice, amortizerje itd. kar vpliva na varnost vožnje.
Zdi se mi pa zanimivo, da ljudje sploh varčujejo na gumah v smislu, da bo profitiral cca 20€ na gume, skupaj 80€ na recimo optimalnih 3-4leta. To se mi zdi tako zanemarljivo, glede na to da smo vsak dan na cesti. Sam osebno delam 50k na leto in kupim Continental, tako da menjam gume na cca 2,5 leti zaradi obrabe. Po moje bi lahko jaz prej profitiral, kot pa povprečni državljan. Pa mi ni škoda denarja za to. Vprašajmo se na kakih bedarijah vse zapravimo lahko. Še bolj se mi pa zdi bizarno, da vozi kdo avto za 20k+ in potem stoka za gume (tako kot so že nekateri omenjali).
Sam imam dimenzijo 205/55/16, ker je ena najbolj standardnih in je relativno precej ugodna, če omenim da imam avto višjega razreda. Bi tudi sam si želel imeti 17 ali 18 colska platišča, verjamem, da bi avto izgledal veliko bolje. Samo so prioritete in smiselno porabljen denar.
Gledam na to, da je guma najboljša za mokro cesto. Velik del zimskih dni je mokrih, da sneg pada je to redko več kot 5 dni v letu. Na suhi cesti bi rekel, da je vsaka guma zadovoljiva, čeprou so tudi tam razlike.
To, kar nekateri omenjajo, da je bolj pomembno, da je človek prilagodljiv, zbran in osredotočen na cesto, se povsem strinjam. To veliko več šteje, ko da divjaš in ne sprejlaš okolice se tolažiš da imaš najboljše gume. Gre pa se za to, da ko so nepredvidljive situacije in je tam največji pomen dobrih gum. Lahko ti prileti otrok na cesto ali zavira avto pred tabo brez razloga, morda ne poznaš ceste in je kakšen del, ki je res obrabljen asfalt in ne pričakuješ kaj takega ali recimo moj primer, ko mi je srna iz gozda priletela, ki je ob cesti. Takrat sem zaviral na polno, da je ABS grabil in dvomim, da je bilo več kot 5m še prostora med nama (no za zanimivost, naslednji dan sem videl srno ob cesti ležati na tleh - ne vem pa, če je bila ista).
Pa tudi drugače, se pač bolje počutim, da kljub temu da pelješ zanesljivo da imaš vse v najboljši kondiciji (tudi diske, ploščice, amortizerje itd. kar vpliva na varnost vožnje.
Zdi se mi pa zanimivo, da ljudje sploh varčujejo na gumah v smislu, da bo profitiral cca 20€ na gume, skupaj 80€ na recimo optimalnih 3-4leta. To se mi zdi tako zanemarljivo, glede na to da smo vsak dan na cesti. Sam osebno delam 50k na leto in kupim Continental, tako da menjam gume na cca 2,5 leti zaradi obrabe. Po moje bi lahko jaz prej profitiral, kot pa povprečni državljan. Pa mi ni škoda denarja za to. Vprašajmo se na kakih bedarijah vse zapravimo lahko. Še bolj se mi pa zdi bizarno, da vozi kdo avto za 20k+ in potem stoka za gume (tako kot so že nekateri omenjali).
Sam imam dimenzijo 205/55/16, ker je ena najbolj standardnih in je relativno precej ugodna, če omenim da imam avto višjega razreda. Bi tudi sam si želel imeti 17 ali 18 colska platišča, verjamem, da bi avto izgledal veliko bolje. Samo so prioritete in smiselno porabljen denar.
MxxW5 ::
Nisem še zasledil testa, kjer bi novinarji oziroma avtomobilistična združenja testirali npr. eno ali dve leti stare gume z npr. 10k ali 15k prevoženega. In bi potem primerjali rezultate z novimi gumami. Seveda se čisto točnega takega testa ne da narediti, saj bi težko zagotovili, da so vse gume prevozile takšno razdaljo v enakih razmerah. Ampak po mojem bi se nek vpogled vseeno dalo dobiti.
Utk ::
ADAC je to enkrat naredil pred leti. Ne da jim kaj verjamem sicer. Kolk se spomnem neke revolucije ni bilo, vrstni red je bil približno enak, nekje od polovice dobe naprej pa postanejo nove cenejše gume boljše kot rabljene dražje. V vsakem primeru so pa tudi najcenejše nove boljše kot katerekoli znucane stare, to je jasno. In seveda so gume fuč veliko prej kot pridejo do minimalnega profila po zakonu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
feryz ::
springfield je izjavil:
Ne, smo ljudje, ki damo nekaj na varnost, in ste ljudje, ki sparate se pri lastni varnosti.Smo ljudje, ki imamo en komplet gum in felten v vrednost 5k zmontiran na avtu, drugi, popolnoma enak, razen da so zimske gor, pa čaka v garaži na menjavo.
Res je, sto ljudi, sto čudi. Eni pač po forumih iščejo cenene gume.
energetik ::
Smo pa tudi ljudje, ki imamo _avto_ vreden polovico tvojega enega kompleta, pa gor vseeno 2 kompleta najboljših gum v svoji dimenziji. En moj komplet gum stane 250EUR. Novih, Continental.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Dionis ::
Kakor se osebno spomnim, mislim da sem pred leti bral v Motoreviji so proizvajalci gumi sami trdili, da v kolikor guma pravilno skladiščena, da gume ne zgubljajo na kvaliteti (verjetno kakšen procent vseeno). Če gremo iz tega sklepati, bi skorajda moralo držati, ker konec koncev je proizvajalcem v interesu, da prodajo čim več gum (bi lahko rekli, da gume optimalno zdržijo na primer samo 3 leta).
Sam bi rekel, da se najbolj pozna pri starosti (če so ustrezno skladiščene in uporabljamo letne gume za letno sezono in obratno) obraba gum in posledično manjši profil pri ˝aquaplaningu˝.
In še enkrat, zmes oz. kemijska sestava gum se v 5 letih ne bi smela drastično spremeniti (ob zgornjih pogojih) in si upam trditi, da 2leti stare gume ˝najboljše˝ gume so še vedno boljše kot nove srednjega razreda.
To je pač moje mnenje, še vedno se pa jemljem bolj kredibilnega, ker delam v avtomobilski indrustriji in sem strojni inženir po izobrazbi - pa to še zdaleč ne pomeni, da vem vse ali imam absolutno prav.
Sam bi rekel, da se najbolj pozna pri starosti (če so ustrezno skladiščene in uporabljamo letne gume za letno sezono in obratno) obraba gum in posledično manjši profil pri ˝aquaplaningu˝.
In še enkrat, zmes oz. kemijska sestava gum se v 5 letih ne bi smela drastično spremeniti (ob zgornjih pogojih) in si upam trditi, da 2leti stare gume ˝najboljše˝ gume so še vedno boljše kot nove srednjega razreda.
To je pač moje mnenje, še vedno se pa jemljem bolj kredibilnega, ker delam v avtomobilski indrustriji in sem strojni inženir po izobrazbi - pa to še zdaleč ne pomeni, da vem vse ali imam absolutno prav.
energetik ::
ČE so skladiščene v pravilnih pogojih (temp. vlaga, tema).
Ker pa imamo ponavadi gume na avtu, vsak dan ure in ure izpostavljene vročine in UV sevanju, propadejo.
Ker pa imamo ponavadi gume na avtu, vsak dan ure in ure izpostavljene vročine in UV sevanju, propadejo.
Dionis ::
Bolj je bilo mišljeno za te drastične spremembe, da bi se z zimskimi pnevmatikami peljal čez poletje. Zimske gume otrdijo čez poletje. Letne pa recimo niso dovolj mehke za pozimi. Nisem pa še slišal, da se opazno spremeni kvaliteta gume, če bi se peljal z letnimi gumami tudi pozimi (zaradi nizkih temperatur).
Se razume, da so izpostavljene gume zunanjih dejavnikom... zato pa jih imaš namesto 10-15 let na primer lahko samo 5 let, da je kvaliteta še spremenljiva (recimo 90% po 5 letih - številke govorim na pamet)
Se razume, da so izpostavljene gume zunanjih dejavnikom... zato pa jih imaš namesto 10-15 let na primer lahko samo 5 let, da je kvaliteta še spremenljiva (recimo 90% po 5 letih - številke govorim na pamet)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Dionis ()
perci ::
Renomirane znamke imajo bolj ali manj vse ok gume. Kitajcev se ne kupuje, razumljivo. Enako celja za nalite.
Zanimivi so mi testi otroskih sedezev za avto, ko folk doktorira na tem. A veste, kateri avtosedez je najvarnejsi? Tisti v katerem otrok rad sedi. Ker potem se ti ne dere in te ne dekoncentrira. Aktivna varnost pa to.
Zanimivi so mi testi otroskih sedezev za avto, ko folk doktorira na tem. A veste, kateri avtosedez je najvarnejsi? Tisti v katerem otrok rad sedi. Ker potem se ti ne dere in te ne dekoncentrira. Aktivna varnost pa to.
VelkBla ::
Hja, GRT je pac vseeno glede nalitih gume seveda. Tudi takrat mu bo vseeno ko mu bo nekdo poslal pozdrave s svojim avtom, ker ni moral pravocasno ustaviti (izvzet cloveski faktor). Ker je GRT pac radodaren, bo to dejstvo sprejel in kar povzrocitelju dal svoj kuponcek in ga castil popravilo na svoj racun.
Superiornih gum ni in to se vsi zavedamo, ampak pac eni vztrajajo pri svojem in za boljsi "jaz" napadajo druge.
Superiornih gum ni in to se vsi zavedamo, ampak pac eni vztrajajo pri svojem in za boljsi "jaz" napadajo druge.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: VelkBla ()
VelkBla ::
Prvo razscisci dolocene pojme in pometi pred svojim pragom, potem pa se lahko pogovarjamo.
WhiteAngel ::
Evo še jaz, ravnokar naročil 4 komade Sava Adapto. Glede na majhno kilometrino, ki jo prevozim, na primorskem se pa ne srečam se s snegom (ja vem da so Mud + Snow), ampak cenovno so bile te kar ugodne pa tudi ne verjamem, da so tako izjemno slabe.
A Adapto je naslednik Save Eskimo? Ali v čem je fora?
Ghost7 ::
WhiteAngel je izjavil:
Evo še jaz, ravnokar naročil 4 komade Sava Adapto. Glede na majhno kilometrino, ki jo prevozim, na primorskem se pa ne srečam se s snegom (ja vem da so Mud + Snow), ampak cenovno so bile te kar ugodne pa tudi ne verjamem, da so tako izjemno slabe.
A Adapto je naslednik Save Eskimo? Ali v čem je fora?
Kaj pa vem, raje vzamem true zimsko gumo, recimo Fulda Kristall Montero 3, vozim 4 zimske sezone, prevozim (v 4 sezonah) 20.000km in jih vržem (čeprav ima še pol profila).
Na dnevnem avtu s 35.000 km na leto, pa so letne Falken (dobil z avtom), zimske pa obvezno nekaj iz GY ali Conti koncerna. Trenutno Dunlop Winter Sport 5. Ko je v igri led oziroma sneg se ni za hecat... Lahko si še tako preudaren in zgleden voznik, ampak ko je kritična situacija smo vsi na polno na brezmzi. In takrat se pokaže guma.
feryz ::
Letne Pireli P Zero.
Zimske Continental Wintercontact TS ... (katerekoli dobim pač, ni ravno enostavno).
Oboje so zelo dobre.
Zimske Continental Wintercontact TS ... (katerekoli dobim pač, ni ravno enostavno).
Oboje so zelo dobre.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Letne gume (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 68153 (8403) | Vuli |
» | Gume 2019 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13890 (11540) | matobeli |
» | Letne gume 2016 (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 83207 (53989) | slemarko |
» | 2015 Testi letnih pnevmatik (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 104427 (76840) | gruntfürmich |
» | Gume za zimo. (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 25480 (21334) | Domobrancek |