» »

Katere zimske gume?

Katere zimske gume?

««
27 / 64
»»

krneki0001 ::

NikolormousB je izjavil:

pa še po asfaltu svetovno držijo


Če je svetovno kakšnih 10 do 15 metrov daljša zavorna pot od 100 do 0, potem se strinjam.

Od kje tebi 10 do 15m daljša zavorna pot? Vprašaj uporabnika klemzz, če imajo res tako daljšo zavorno pot in če so kaj slabše od normalnih gum. Je bil za mano, ko sva norela po ridah (on z imprezo sti, jaz z mojim avtom, pa hitrost ni bila ravno nizka, že poraba 1 liter na prevožen kilometer ti to lahko da vedet)

NikolormousB je izjavil:


Nexen za poršeje so iz drugačnih materialov kot gume za consumer prodajo.


N'FERA RU1 lahko kupiš v redni prodaji.

Noben ni rekel, da jih ne moreš kupit, ampak povprečen uporabnik jih ne bo kupil in dal na svojega povprečnega golfa. Kot tudi semi slick od yokohame ne.

NikolormousB je izjavil:


Ampak teh, kjer je ta guma poden od gume je več, kot pa tistih, ki so res zadovoljni z njo.


Nekje v tej temi so že bili linki do ocen uporabnikov. Nexen ima zelo dobro povprečno oceno.

Ja, tudi na tyrerack so uporabniki zelo zadovoljni z mojo gumo, pa ocena je nadpovprečna, ampak je ne oglašujem kot premium in kot najboljšo.

Buggy ::

Sej ne vem kaj se sploh grem s tabo, ker vidim da nima smisla. Nikoli nisem govoril da je Nexen premium guma od kje ti to? Podzgalo me je izkljucno bebavo pisanje, kako je Nexen guma najvecji olos v rangu cungalung gum, kot nas ti prepricujes, ceprav jo kot OE gumo uporablja ze zelo veliko proizvajalcev. Poleg tega govorite na splosno o Nexen gumi in zelim razloziti, da ima Nexen zelo pester asortima gum, ki se vse ne obnasajo enako povsod, kot se ne obnasajo enako vse premium gume istega proizvajalca.

Sam gum nisem primerjal na razzlicnih avtih, primerjali so jih testi (kakorkoli jim pac verjamomo) in tam se je zimska Nexen Wintersport Sport 2 odrezala zelo zelo dobro na vseh podlagah in je za svojo ceno in za moje kilometre ter po mojih osebnih izkusnjah guma vredna pozornosti, ceprav jo nebiveduji in ostali sank mojstri tipcno slovensko tlacijo on oznacujejo kot nevarno. Bo slo?

Jaz osebno sem vsako drugo leto na novih gumah in do sedaj z vsemi Nexen zelo zadovoljen. PA se disclaimer....gre za moj avto, moj nacin voznje ter mojo relacijo ki je dalec od tipicne slovenske.

smacker ::

Zato, ker ti voziš v takšnih razmerah da ne opaziš razlik (tud čungalunga gume so dobre za 14col in vožnjo 2km po spluženih cestah) še ne pomeni, da nimaš slabe gume. Maš gumo, ki zadošča tvojim potrebam.
Večina ljudi si itak kupi gumo glede na potrebe, zato so z njo zadovoljni. Sam na 215/50/17 druga kot premium ne nataknem, je dimenzija že sama po sebi neugodna za sneg.

krneki0001 ::

Buggy je izjavil:

Sej ne vem kaj se sploh grem s tabo, ker vidim da nima smisla. Nikoli nisem govoril da je Nexen premium guma od kje ti to? Podzgalo me je izkljucno bebavo pisanje, kako je Nexen guma najvecji olos v rangu cungalung gum, kot nas ti prepricujes, ceprav jo kot OE gumo uporablja ze zelo veliko proizvajalcev. Poleg tega govorite na splosno o Nexen gumi in zelim razloziti, da ima Nexen zelo pester asortima gum, ki se vse ne obnasajo enako povsod, kot se ne obnasajo enako vse premium gume istega proizvajalca.

Sam gum nisem primerjal na razzlicnih avtih, primerjali so jih testi (kakorkoli jim pac verjamomo) in tam se je zimska Nexen Wintersport Sport 2 odrezala zelo zelo dobro na vseh podlagah in je za svojo ceno in za moje kilometre ter po mojih osebnih izkusnjah guma vredna pozornosti, ceprav jo nebiveduji in ostali sank mojstri tipcno slovensko tlacijo on oznacujejo kot nevarno. Bo slo?

Jaz osebno sem vsako drugo leto na novih gumah in do sedaj z vsemi Nexen zelo zadovoljen. PA se disclaimer....gre za moj avto, moj nacin voznje ter mojo relacijo ki je dalec od tipicne slovenske.


Torej tebi se ta guma v tvoji dimenziji na tvojem avtu dobro obnese in poceni je, to si hotel povedat.

globalno gledano je pa nexen ološ od gume, to ti hočem pa jaz povedat.

RedDrake ::

krneki0001 je izjavil:

Torej tebi se ta guma v tvoji dimenziji na tvojem avtu dobro obnese in poceni je, to si hotel povedat.

globalno gledano je pa nexen ološ od gume, to ti hočem pa jaz povedat.


smacker je izjavil:

Zato, ker ti voziš v takšnih razmerah da ne opaziš razlik (tud čungalunga gume so dobre za 14col in vožnjo 2km po spluženih cestah) še ne pomeni, da nimaš slabe gume. Maš gumo, ki zadošča tvojim potrebam.
Večina ljudi si itak kupi gumo glede na potrebe, zato so z njo zadovoljni. Sam na 215/50/17 druga kot premium ne nataknem, je dimenzija že sama po sebi neugodna za sneg.


Saj vem, da se bo Buggy sam oglasil, ampak, tako za info, vem kje možak vozi, in kako vozi (vsekakor ne špara avta), in kak avto vozi.
Gume so precej več kot 14 col (4x4 Insignia z 290KM, right Buggy?), regionalka proti Kočevju pa tudi ni glih avtocesta ...

smacker ::

Z 4x4 in 1700kg avtom je dober občutek v snegu tud z slabšo gumo. Verjamem da po regionalki nima problema, ker se itak gunca v koloni za nekom ki je na letnih.
Zakaj se na avtu z 290KM špara 100eur/letno pri gumah mi pa ne bo nikol jasno.

NikolormousB ::

Zakaj ne?

koyotee ::

smacker je izjavil:

Z 4x4 in 1700kg avtom je dober občutek v snegu tud z slabšo gumo. Verjamem da po regionalki nima problema, ker se itak gunca v koloni za nekom ki je na letnih.
Zakaj se na avtu z 290KM špara 100eur/letno pri gumah mi pa ne bo nikol jasno.


Ker zmanjka za gume :)
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

IL_DIAVOLO ::

So pa konji ne :D

NikolormousB ::

Ker zmanjka za gume :)


Neumnost. Zakaj bi kupoval dražje stvari, kot je potrebno?

Pa, ko je toliko govora o varnosti in tem, da so "gume edini stik s podlago". Koliko letno investirate v svoje vozniško znanje? Kako pogosto se udeležujete treningov varne vožnje, koliko knjig o teoriji vožnje ste prebrali letos?

smacker ::

Če ne rabiš dobrih gum, pol tud 290KM ne rabiš ;)
Z nadgrajevanjem vozniškega znanja pa je tako, da za teorijo občasno pogledam posnetke pijanih rusov na YT, praktični del pa na zasneženem parkirišču >:D Ostalo pride s prevoženimi kilometri.

NikolormousB ::

Realno rabiš 50 konjev. Je pa super, če imaš zalogo moči, vožnja je običjano bolj udobna.

Z nadgrajevanjem vozniškega znanja pa je tako, da za teorijo občasno pogledam posnetke pijanih rusov na YT, praktični del pa na zasneženem parkirišču >:D Ostalo pride s prevoženimi kilometri.


Vse skupaj nič.

Buggy ::

krneki0001 je izjavil:



Torej tebi se ta guma v tvoji dimenziji na tvojem avtu dobro obnese in poceni je, to si hotel povedat.

globalno gledano je pa nexen ološ od gume, to ti hočem pa jaz povedat.


Po zvozenih nebroj "premium" gumah sem prisel do zakljucka, da gume ki nimajo ravno zvenecega imena in reklame v vsakem cajtngu niso tako slabe, da bi nakup "premium" gume opravicevala ceno. Se slabse dolocene premium so bile katastrofa v mojih pogojih, pa ne civkam v vsakem postu kako je guma za en kurc vredna kot ti ki je se sprobal nisi.

Primer sem imel konkretno z Michelin Primacy HP 225/45/17 kupljeno lanski letnik in v drugi sezoni pri cca 40Kkm prevozenih je bila resnicno nevarna, saj je na mokrih tleh od Turjaka pa do Grosuplj sredi jeseni avtu dvakrat nepricakovano odneslo zadek. Asfalt je tam zelo gladek in je za test gume vec kot idealen. Pa ne gume ali ima zadosten profil ali ne (imela ga je se okoli 5mm), ampak gume kot strukture same. Ta Michelinka je bila na otip ne guma ampak trda plastika po slabih dveh sezonah. Je sla takoj dol se pred koncem sezone in takrat sprobal Fuldo SportControl, ki jo tudi dajejo v nic in je bila svetlobna leta pred Michelinko na isti podlagi.
Prav tako sem bil razocaran nad Continental 830P zimsko, ker je bila v zasnezenem zelo svoh, se je pa toliko bolje odrezala na mokrih ovinkih.

Sprobal poleg poloma z Michelinom se Continentalke SportControl, GY Assymetric 2 F1, Pirelli P6 in P7 ravno zato da sem videl razliko sem potem sprobal se nizkocenovke Sava UHP, kot receno se Fuldo in nazadnje Nexen nad katerim sem bil presenecen. Od prvih letnih N8000, Nfera Su4 do zimskih WG1 in sedaj WG2 sport 2

Ker delam po nasih hribckih in dolinah ter ovinkih cca 35Kkm na sezono letne menjam vsako sezono (na eni osi) sedaj pri 4X4 je obraba manjsa, zato sem imel priloznost preizkusiti nebroj gum in prisel do zakljucka, da bi bil idiot da bi placal 50% vec za gume samo zato, da mi na boku pise zvenece ime, ker pri voznji si tudi slucajno niso zasluzile toliko vec denarja, za sankom pa tudi nimam nobebe zelje se hvalit kaksno "super mišelinko mam na svojem dizlu ze 6 let pa se zmer ima profil" kot to pogosto slisim.

To kar si pa ti mislis mi je pa povsem ravno, ker si IMHO akreditiran forumski nakladac, ne zelim pa da bi ti kdo res kaj verjel o tem kako so Nexen gume nevarne

Ja sedaj na 4x4 je dosti tezje ocenit gumo v mokrem na mojem testnem predelu, sem pa na avtu ki sem ga lani menjal dobil 225/55/17 Uniroyal MS Plus 77 in glede na tiste so trenutne Nexen Winguard Sport 2 dosti boljse. Zdaj jaz res ne vozim pocasi, uzivam pa na stranskih poteh kjer so ovinki. Malce ker uzivam v voznji, drugic pa je razlog da regionalko nerad uporabljam ker je prevec bebcev na cesti in so pozimi praviloma zastoji zaradi takih Michelin genijev s 6 let starimi "premium" gumami :P

@RedDrake : nobenega doberga Saaba ne vidim kej dost, pa bi ga rad...me daje nostalgija po B207R motorju, ki sem ga imel prej v avtu. Moj trenutni je sel zdej na detune iz 285KM na 260KM iz dveh razlogov. Sklopka je ze svoh od kupljenega in je pri vecjih obremenitvah v hrib zdrsavala, pa iskal sem gremlima na plinski napeljavi in ga tudi nasel. Spomladi menjam komplet sklopko (ze na zalogi) pa gremo nazaj na prvi tuning. Navora nikoli ni dovolj, sploh ce ga lahko spravis na cesto (ovinki so zato idealni), kar pa verjetno sam ves ;)

Dr_M ::


saj je na mokrih tleh od Turjaka pa do Grosuplj


Po tej cesti se vozim dnevno, ti se tako dobre gume ne pomagajo (mogoce edino jezevke), ker je asfalt zanic, tko da ne mores gum krivit. Tam se na suhi cesti zelo drsi (se posebi sentjur in v. lipljene, kjer se ribncani radi prevracajo).


Od prvih letnih N8000, Nfera Su4 do zimskih WG1 in sedaj WG2 sport 2


So letne SU kaj boljse od te plastike WG2? To so z naskokom najslabse gume, ki sem jih kdaj vozil. Se z letnimi po snegu je slo bolje.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dr_M ()

Buggy ::


Po tej cesti se vozim dnevno, ti se tako dobre gume ne pomagajo (mogoce edino jezevke), ker je asfalt zanic, tko da ne mores gum krivit. Tam se na suhi cesti zelo drsi (se posebi sentjur in v. lipljene, kjer se ribncani radi prevracajo).


no vidis. Potem ves, kako je potrebno pazit in kaksna festa je v zgornjem delu od Turjaka na dol, kjer ponavadi ni spluzeno, ker imajo zgleda locene izvajalce, ki cistijo cesto. Jaz sem tudi dnevno na tej cesti in za test gum je idealna. Ne rabis noret in iskat meje na suhem, ker tam ce res nisi norec, ki ni za na cesto so vse gume ok. Guma se pokaze na zdrsni povrsini tako oprijem kot zaviranje, ker pa je na zalost v nasi preljubi Sloveniji taka cesta bolj pravilo kot ne.

Ce mene sprasujes za letne Nexen ti jih odsvetujem. Kupi Michelin, bos bolj zadovoljen, ker si ze prisel do svojega zakljucka da je Nexen zanic. Ce vozis kaksen avto z visokim teziscem (SUV) je tale Turjaski poligon res zate zelo nehvalezen, samo bo verjetno isto z vsako gumo ;)

P.S: nova guma mora tudi zgonit zascitno plast v nekaj 100km in je takrat res lahko drsalnica. Vsak bo kupil kar mu pac ustreza, zato pa imamo toliko razlicnih tipov gum in se zdalec je moj namen kogarkoli v karkoli prepricevat, delil sem zgolj izkusnjo, ki je v mojem primeru pozitivna.

Cist iz firbca...imas tole:

http://www.nexentire.com/international/...

al tole:
http://www.nexentire.com/international/...

ker stara winguard je imela pa se star profil:

http://www.nexentire.com/international/...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

krneki0001 ::

Buggy je izjavil:

Prav tako sem bil razocaran nad Continental 830P zimsko, ker je bila v zasnezenem zelo svoh, se je pa toliko bolje odrezala na mokrih ovinkih.


Že tukaj vidim napako; Continental 830P je guma za težke suve, ti imaš pa družinskega karavana, ki je pol tone lažji. Torej je bila guma pretrda za tvoj avto, zato ti je tudi odnašalo zadek.

To je tisto, ko sem pisal, da dajete na avte gumo z oznako LT (light truck), potem pa jamrate, da so gume slabe. Te gume so pretrde za lahke avtomobile in je tako kot da bi imel plastiko na avtu.

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

krneki0001 je izjavil:

Buggy je izjavil:

Prav tako sem bil razocaran nad Continental 830P zimsko, ker je bila v zasnezenem zelo svoh, se je pa toliko bolje odrezala na mokrih ovinkih.


Že tukaj vidim napako; Continental 830P je guma za težke suve, ti imaš pa družinskega karavana, ki je pol tone lažji. Torej je bila guma pretrda za tvoj avto, zato ti je tudi odnašalo zadek.

To je tisto, ko sem pisal, da dajete na avte gumo z oznako LT (light truck), potem pa jamrate, da so gume slabe. Te gume so pretrde za lahke avtomobile in je tako kot da bi imel plastiko na avtu.


Dragi nebivedu...TS Continental 830P je bila takrat High performance zimska guma za potovalne avtomobile o kakih tezkih SUV-ih ti sanjas? Sem pa takrat bil za napako cisto sam kriv ker sem spregledal da imata TS830 in TS830P cisto drugacen profil. 830 je bila za sneg krasno ocenjena 830P pa ne toliko. In kot drugo: Z njo mi ni cisto nic rit odnasalo ker je bila na mokrem super kot sem napisal, problem je bil zgolj v nespluzenem snegu, ker dezen ni bil temu namenjen.

Odnasalo me je pa z Michelin Primacy HP, ku je pa verjeno po tvojem za buldozerje?

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Miche...

Jaz sem z debato resnicno zakljucil, ker povedati nimam vec kej, ponavljat se pa resnicno nocem, sploh ce odgovarjam nekomu, ki se prebrati ne zna kar napisem.

Srecno voznjo vsem!

Dr_M ::


Ce mene sprasujes za letne Nexen ti jih odsvetujem. Kupi Michelin, bos bolj zadovoljen,


Michelin primacy 3 sem imel, nic posebnega. Conti premiumcontact 5 so imele sicer odlicne vozne lastnosti, mi jih je pa zelo hitro pobralo, niti 3 sezone niso zdrzale, ceprav delam cca 20kkm letno.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

krneki0001 ::

buggy, samo eno stvar še povej. Za koliko kilometrov je po tvoje narejena dobra zimska guma?

Ker vidim, da pišeš da si z navadno gumo naredil 40k kilometrov. Kar je po moji oceni za navadne cestne gume preveč.

Buggy ::

krneki0001 je izjavil:

buggy, samo eno stvar še povej. Za koliko kilometrov je po tvoje narejena dobra zimska guma?

Ker vidim, da pišeš da si z navadno gumo naredil 40k kilometrov. Kar je po moji oceni za navadne cestne gume preveč.


Ne vem za koliko pa verjetno so razlike tudi med gumami a ne? Jaz jo ponavadi po dveh sezonah ali 3-4 mm vrzem stran, mi pa resnici na ljubo grejo najprej robovi, kar je seveda za zimsko pricakovano zaradi same sestave. ZA Nexen Winguard Sport 2 pravijo da zdrzi konkretno vec kot "premium" na testu. Ti sporocim drugo leto kolk jo je se ostalo.

...rekel sem pa, da sem cca 40Kkm naredil v slabih dveh sezonah na letni (ne zimski) Michelinki Primacy HP, za katero (tako kot ti pravis za svojo) dajejo 70Kkm garancijo na obrabo, ceprav mi ni jasno kaj to pomeni :))

Kaksne zakljucke pa ti iz tega potegnes pa ne vem in me tudi ne zanima.

m0LN4r ::

Jaz opazam da so nokian a1 v prednosti pri zavijanju oz. ovinkih, avto kr vlece v tisto smer.
Recimo conti niso dajale tak obcutek, tam je bil obcutek tak light pri zavijanju z manj feedbacka
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

r3dkv1c4 ::

m0LN4r je izjavil:

Jaz opazam da so nokian a1 v prednosti pri zavijanju oz. ovinkih, avto kr vlece v tisto smer.
Recimo conti niso dajale tak obcutek, tam je bil obcutek tak light pri zavijanju z manj feedbacka

Same zavijajo....to značilnost si pa spregledal pred nakupom....:))

m0LN4r ::

Evo, Nokian WR A4 prevozenih dobrih 5000km, zelo zelo zadovoljen.
Zdaj imajo optimalni oprijem v vseh razmerah. Na zacetku so bile sicer malo cudne, zdaj pa nima veze ali je sneg ali centimeter vode na cesti.
Od takrat ko sem napisal post pr 1000km se je znizala temperatura, vmes je bilo tudi veliko dezja in snega. Na mokrem se da voziti brez problema zdaj tudi se visjo hitrostjo brez tezav, tudi agresivno pospesevanje brez vklapljanja ESPja gre super tudi pri -5.
Zdaj nevem ali se meni samo zdi, ampak ko startam iz garaze in zavijem iz ulice je oprijem mickeno boljsi, kot ce avto stoji zunaj pod -5 celo noc.

PS:
Najbolj sokiralo pa me je, 2 tedna nazaj sem peljal drug avto na menjavo gum. Spredaj so ble gor 5 let stare kormoran z mogoce 2mm profila. Sicer snega ni bilo, se je stopil, ampak gume so drzale normalno voznjo bp.
WTF ? Da sem nekako prisel do limita gum, sem moral voziti hitreje kot vsi ostali, ter jih se prehitevati.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Mesar ::

Raje vrni vozniško k nisi za n a cesto
Your turn to burn!

m0LN4r ::

Za na cesto je niti ne rabim.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Mesar ::

A potem se po polju voziš?
Your turn to burn!

m0LN4r ::

Nekak je treba orat pa branat.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Mesar ::

True, zgleda, da potem res drži, da tisit k niso za na cesto so za na njivo.
Your turn to burn!

m0LN4r ::

No pa sem spet nekaj novega slisal
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

forplan ::

Malo mraz pritiska pa že razmišljamo o zimskih gumah :)

Katere gume priporočate to zimo? (Vem ja ni trivialnega odgovora)

Gledam za brata dimenzijo 215/60/17 96H (Je nekam čudna dimenzija so drage in pa ni tako velike izbire. Gre za Opel Mokko. Ni mi jasno zakaj ima v homologaciji samo to dimenzijo... recimo manj opremljen avto (brez navigacije, ogrevanja sedežev, senzorjev) ima dimenzijo 215/65/16 in je izbira gum večja in cenejša. Če bi lahko obul te bi verjetno vzel to dimenzijo.

Glede gum, pa sem sedaj nagledal Nokian, Goodyear. Ali pa kakšen srednji razred Fulda, Yokohoma ker so ponavadi cenejše za 20€, medtem ko SAVE sploh ni. V glavnem ko gledam teste (za to dimenzijo jih ni) ne gre potegnit črte katere so dobre, recimo dražje so ponavadi na vrhu.
V glavnem nagibam se za nekatere ki so dobre v snegu. ( 100m klanec od doma, kar pomeni kidanje zjutraj če zapade sneg, zato je luksuz če gre avto črez :)

Recimo ima kdo gume FULDA in pa Yokohoma, kako se peljejo v sneg?

Pa še to. Ko gledam gume jih je večina s oznako SUV. Pod to zastopim, da so za težji avto in tako se najbolje obnesejo na težjem avtu na lažjem pa slabše recimo? V tem primeru ima avto 1400kg kar je manj kot recimo kakšna limuzina... bodo SUV gume s tem slabše?

Pozna kdo kaj vse moraš imeti za homologacijo druge dimenzije in pa koliko stane?

Ker ima ta avto tudi senzorje za tlak. Do kašnih težav lahko pride, če bi gor dal lite felgne in brez senzorjev? Policaji?(ker gori ti notri lučka), prometna nesreča?, Za tehničnega vem da je problem, ampak tisto je poleti...

lp
sorry za daljši text :)
da se strinjam

Mesar ::

to zimo priporočam letne gume

lp
Your turn to burn!

forplan ::

Mesar je izjavil:

to zimo priporočam letne gume

lp

Bravo oskar za najbolj butast odgovor je podeljen
da se strinjam

Mesar ::

kaj si slabe volje ker še maš letne gor a?
Your turn to burn!

D3m ::

Trenutno grem v 2 sezono z celoletnimi.
|HP EliteBook|R5 6650U|

T-Back ::

D3m je izjavil:

Trenutno grem v 2 sezono z celoletnimi.

Katerimi?

D3m ::

Michelin CC+
|HP EliteBook|R5 6650U|

stara mama ::

Debata o gumah je zmeri za spremljat, če ti je dolgajt.
Nikol ni pametnega zaključka, vsak prisega na svoje favorite.
V resnici pa z nobeno srednjo in premium znamko ne moreš dosti falit, razlike sploh niso zelo velike.
Ekologija™ in Trajnost™

krneki0001 ::

forplan je izjavil:

Recimo ima kdo gume FULDA in pa Yokohoma, kako se peljejo v sneg?


Imam yokohamo, lahko samo pohvalim. Ugodna cena za zelo kvalitetno gumo.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

rosomah ::

@nebivedu:
Imam yokohamo, lahko samo pohvalim. Ugodna cena za zelo kvalitetno gumo.

lahko poveš dimenzijo pa avto=suv4x4, limuzina, hatchback? imam namen menjati wintercraft 71....

krneki0001 ::

Dimenzja je 215/65/16, avto je pa subaru outback, družinski karavan s 4x4 pogonom.
Gume dam na avto, ko naredim okoli 70k kilometrov, jih menjam. Vozim jih čez celo leto, tako pozimi, kot poleti.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

rosomah ::

aha.... jaz imam 215/55 r17, vitara 1'4bj 4x4.... mi jih ponuja na servisu... zato sprašujem... am.. k'tera yokohama pa je?

krneki0001 ::

Yokohama Geolandar A/T (G015)
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

hojnikb ::

Kako mnenje o ultragrip9 ? Za 205/60r16
#brezpodpisa

rosomah ::

@nebivedu
hvala lepa!

lejko0 ::

Kaj je fora, da imajo določene gume 20% nižjo ceno v DE in Avstriji v primerjavi s SLO? Kako urediti pošiljanje gum iz tujine, ima kdo izkušnje (večina trgovcev ne pošilja k nam)?

m0LN4r ::

Iz poljske preko ebaya je tut opcija. Za vec ljudi se pa lahko dogovorite za kombi pa grete v nabavo.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

MxxW5 ::

A čem vzet Savo S3+ za 45 EUR po komadu, ali se splača stegniti za Conti TS860, ki je dražja za 10 EUR po gumi?

Dr_M ::

Ja se splaca dodat za ts860. So bistveno boljse, po parih sezonah je pa razlika se vecja.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

MxxW5 ::

Hvala.

rok_p ::

Pritrjujem.

Buggy je izjavil:

krneki0001 je izjavil:



Torej tebi se ta guma v tvoji dimenziji na tvojem avtu dobro obnese in poceni je, to si hotel povedat.

globalno gledano je pa nexen ološ od gume, to ti hočem pa jaz povedat.


Po zvozenih nebroj "premium" gumah sem prisel do zakljucka, da gume ki nimajo ravno zvenecega imena in reklame v vsakem cajtngu niso tako slabe, da bi nakup "premium" gume opravicevala ceno. Se slabse dolocene premium so bile katastrofa v mojih pogojih, pa ne civkam v vsakem postu kako je guma za en kurc vredna kot ti ki je se sprobal nisi.

Primer sem imel konkretno z Michelin Primacy HP 225/45/17 kupljeno lanski letnik in v drugi sezoni pri cca 40Kkm prevozenih je bila resnicno nevarna, saj je na mokrih tleh od Turjaka pa do Grosuplj sredi jeseni avtu dvakrat nepricakovano odneslo zadek. Asfalt je tam zelo gladek in je za test gume vec kot idealen. Pa ne gume ali ima zadosten profil ali ne (imela ga je se okoli 5mm), ampak gume kot strukture same. Ta Michelinka je bila na otip ne guma ampak trda plastika po slabih dveh sezonah. Je sla takoj dol se pred koncem sezone in takrat sprobal Fuldo SportControl, ki jo tudi dajejo v nic in je bila svetlobna leta pred Michelinko na isti podlagi.
Prav tako sem bil razocaran nad Continental 830P zimsko, ker je bila v zasnezenem zelo svoh, se je pa toliko bolje odrezala na mokrih ovinkih.

Sprobal poleg poloma z Michelinom se Continentalke SportControl, GY Assymetric 2 F1, Pirelli P6 in P7 ravno zato da sem videl razliko sem potem sprobal se nizkocenovke Sava UHP, kot receno se Fuldo in nazadnje Nexen nad katerim sem bil presenecen. Od prvih letnih N8000, Nfera Su4 do zimskih WG1 in sedaj WG2 sport 2

Ker delam po nasih hribckih in dolinah ter ovinkih cca 35Kkm na sezono letne menjam vsako sezono (na eni osi) sedaj pri 4X4 je obraba manjsa, zato sem imel priloznost preizkusiti nebroj gum in prisel do zakljucka, da bi bil idiot da bi placal 50% vec za gume samo zato, da mi na boku pise zvenece ime, ker pri voznji si tudi slucajno niso zasluzile toliko vec denarja, za sankom pa tudi nimam nobebe zelje se hvalit kaksno "super mišelinko mam na svojem dizlu ze 6 let pa se zmer ima profil" kot to pogosto slisim.

To kar si pa ti mislis mi je pa povsem ravno, ker si IMHO akreditiran forumski nakladac, ne zelim pa da bi ti kdo res kaj verjel o tem kako so Nexen gume nevarne

Ja sedaj na 4x4 je dosti tezje ocenit gumo v mokrem na mojem testnem predelu, sem pa na avtu ki sem ga lani menjal dobil 225/55/17 Uniroyal MS Plus 77 in glede na tiste so trenutne Nexen Winguard Sport 2 dosti boljse. Zdaj jaz res ne vozim pocasi, uzivam pa na stranskih poteh kjer so ovinki. Malce ker uzivam v voznji, drugic pa je razlog da regionalko nerad uporabljam ker je prevec bebcev na cesti in so pozimi praviloma zastoji zaradi takih Michelin genijev s 6 let starimi "premium" gumami :P

@RedDrake : nobenega doberga Saaba ne vidim kej dost, pa bi ga rad...me daje nostalgija po B207R motorju, ki sem ga imel prej v avtu. Moj trenutni je sel zdej na detune iz 285KM na 260KM iz dveh razlogov. Sklopka je ze svoh od kupljenega in je pri vecjih obremenitvah v hrib zdrsavala, pa iskal sem gremlima na plinski napeljavi in ga tudi nasel. Spomladi menjam komplet sklopko (ze na zalogi) pa gremo nazaj na prvi tuning. Navora nikoli ni dovolj, sploh ce ga lahko spravis na cesto (ovinki so zato idealni), kar pa verjetno sam ves ;)
rok
««
27 / 64
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Letne gume (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45157149 (2160) m0LN4r
»

Gume 2019 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5712903 (10553) matobeli
»

Letne gume 2016 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28777889 (48671) slemarko
»

2015 Testi letnih pnevmatik (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
38297807 (70220) gruntfürmich
»

Gume za zimo. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10623855 (19709) Domobrancek

Več podobnih tem