» »

Kako igrate štiri v vrsto?

Kako igrate štiri v vrsto?

snow ::


---------------
|1|2|3|4|5|6|7|
---------------
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | |O| | | |
| | | |X| | | |
| | | |O| | | |
| | | |X|X| | |
---------------

Na vrsti je 0. Kam bi dali krogec in zakaj?

Na splošno malo opišite vaše strategije igranja. Na kaj ste pozorni pri sebi? Kako kombinirate svoje 'napade'? Kaj gledate pri nasprotniku...
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins
  • premaknilo: OwcA ()

LoneWolf ::

Definitivno 3 ali 6, drugace imas neizogiben mat v dveh potezah. Osebno bi ga dal v 3 in pustil odprto moznost diagonale s krogcem v 4, medtem ko je v 6 prakticno brez koristi.

Roadkill ::

A je v tej igri sploh mogoče zmagat?
Resno... zanima me, če obstaja popolna igra v kateri:
a) gotovo zmagaš
b) gotovo remiziraš
?
Ker sva igrala s kolegom in je bil vedno remi...


Bo treba program napisat :) - bo treba kako knjigo kupit pa se c++ naučit... eh grem jest najrpej maturo dokončat :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Roadkill ()

jeti51 ::

Po mojih izkušnjah na 3, tudi računalnik ponavadi tkao odigra (6 je malo preveč pasivna poteza). Namreč tako dobiš močno diagonalo v desno, ki se začne spodaj na polju 3. Sicer lahko tudi "križec" dobi tako diagonalo, ki je obrnjena v levo in se začne na polju 6, vendar je tvoja močnejša. Namreč če potem oba iz dveh žetonov naredita tri zaporedne, imata oba možnosti, da zmagata v vrstici 4 (ti na mestu 6, "križec" na mestu 3), vendar pa je 4 soda vrstica in bolj ustreza tebi, ker si začel kot drugi.;)
kar zapolni vsa ostala mesta, razen stolpcev 3 in 6, potem pa izmenično polni ta dva stolpca. Če ni nobenih drugih možnosti za zmago, boš zmagal ti, saj bo tvoj žeton prišel v 4. vrstico => nasprotniku boš diagonalo zaprl, sam pa boš sestavil 4 v vrsto.

jeti51 ::

Roadkill: mislim, da je ob popolni igri vedno remi.Če igraš ZELO pazljivo, se (pametnemu) računalniku vedno izvlečeš v remi. Občasno ga tudi premagaš, ker vseeno ne igra čisto 100% optimalno.

Ampak to so samo empirične izkušnje, v vednost.

Thomas ::

Mam eno idejo ... jo grem prespat! ;)
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Thomas ::

Zadeva je prespana. Treba je rešiti BF. Forca Bruta. Ma non tropo.

Za vsako pozicijo je treba pogledati kam se lahko nadaljuje.

Najbrž se tako dobi kakšen mega sourca. Ga bomo potem skritizirali! :D
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

snow ::

Koliko različnih partij pa obstaja?
Premislimo... vsakič imaš na voljo 7 stolpcev, to vsaj 6x (če vedno pade žetonček v isti stolpec): 76* 66* 56* 46* 36* 26 = 184819
Če pa vsakič vržemo žeton tako, da ne napolnemo stolpca, imamo 7 izbir 36x.. in potem še 7! izbir. Se pravi: 736*7! = 1,3364723463132653497766277843269e+34
Njehm Njehm. Ok ta cifra je malo pretirana, kajti veliko kombinacij, se konča že prej. Saj da bi preštel vse možne partije, bi jih tak simulirat. :)

No dajte mi povedat, naj kaj vse pazite ko igrate 4 v vrsto na splošno? Koliko potez naprej planirate in kaj točno gledate?
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

atubbuta ::

Mislim, da so dolgoročne napovedi tu brezveze. Malo intuicije in pozornosti, nekaj tudi sreče, predvsem pa spremljanje vseh kombinacij. Jaz bi tudi dal v tretji stolpec. Naprej bi se odločal ko bi padel "x".

Phil ::

To zadevo smo morali mi narediti za OP2 na FRI-ju. UI brez vecjih problemov naredis na BF. Pac vrzes v vsak stolpec eno * in pogledas kdaj si najvec pridobil in da je nasprotnik najvec izgubil. Tako gledas za ene 4poteze naprej.Nerodno je samo to da z vecanjem predvidenih potez hitrost blazno pada. Bom cez dva dni ko pridem domov preizkusil.
LP

snow ::

Ja za večino primerov je 4 poteze naprej gledat dovolj. 74 možnosti pregledaš...Ampak kaj če je peta poteza odločilnega pomena in si jo že s prvo izbrano pokvariš. BF all the way je najboljše ampak malo preveč težko izvedljivo. Možno da obstajajo kakšna pravila, vzorci, ki močno pripomorejo k zmagi...
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

snow ::

Aja kaj je to OP2?
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

BlackHole ::

OP2 pa bi lahko bile Osnove programiranja 2.

Roadkill ::

Jah jest recimo igram tako, da pazim, da nasprotnik ne pride do določene postavitve, ko gotovo zmaga... takih je pa ene 5 bl običajnih pol pa še kera bl ekstravagantna.
Seveda pa ne upoštevam, da je na kncu malček tudi od sreče odvisno, ko pač zmanjla placa in si prisiljen vržt v kak neljubi stolpec.

Aja glede tistale zgornje postavitve... men se že v defaultu zdi nenavadna in jest ponavad drugač začnem.
Sploh pa... zadnič sem to igral ene dve leti nazaj. :)

snow ::

Tisto zgoraj sem par žetonov vrgel na blef mojemu programu.

Mi opišeš tistih 5+1 primerov, do katerih nasprotnik ne more prit? In kako ti začneš?
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

Roadkill ::

Jah no, sej vsi se strinjamo, da gotovo zmagaš ko imaš 2 možnosti za zaključek hkrati, ali pa tisto, da zmanjka polj.
Najbolj očitna je seveda:
| | |x|x|x| | |
In potem recimo:
| | | | | | | |
| | |x|x| | | |
| | |x|x|o|o|o|
| | |x|x|o|o|o|
(recimo da ima soigralec še dudo) ;)
**edit: ja, do te postavitve ne more pridet, razn če ima igralec tut še dudo :)), je pa možna horizontalna varjatna. :))
Potem pa moj najbolj priljubljen način (smo bli še mladi in naivni-tako si premagal vsakega povprečnega 12letnika) ;)
| | | | | | | |
| | |x|x|x| | |
| | |o|x|o| | |
| | |o|o|x| | |
(tele tabelce izgledajo katastrofalno)
Za ostale morm pa mal pomislt zdele :)

Sej pol morš pa sam take in podobne pasti prepoznat predn je prepozno in jih uničit, al pa uspešno zgrait tako zadevo. Ponavadi pomaga če gradiš dve hkrati, s tem da je ena že na začetku obsojena na propad. :)

Začnemo pa itak vsi na sredi... kdo ne?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Roadkill ()

jeti51 ::

>> Seveda pa ne upoštevam, da je na kncu malček tudi od sreče odvisno
Pri dobrem igralcu to NI sreča ampak znanje. Preberi si še enkrat tisto o "lihih" in "sodih" vrsticah. Če začneš, moraš stremeti k temu, da tvoje trojke žetonov lahko dopolniš do štirih žetonov tako, da bo zadnji žeton pristal na "lihi" višini (v 1., 3. ali 5. vrsti). Če začneš kot drugi, moraš stremeti k temu, da tvoje trojke lahko dopolniš z metom žetona, ki pristane na "sodi" višini (v 2., 4. ali 6. vrsti). To je tisto, kar ti imenuješ "sreča" na koncu, ko gre samo še zapolnjevanje nezapolnjenih stolpcev. Dober igralec temu reče "dolgoročna strategija".;)

Roadkill ::

Ja, vem, a temu jaz rečem "preveč naprezanja za igro, ki jo igram 2× na leto, ko na morju zmanjka elektrike" ;) .

jeti51 ::

Seveda v omenjeni dolgoročni plan ne smemo iti slepo. Včasih je dobro, če si že zgodaj v igri naredimo eno tako "kritično polje" na višini recimo 2, čeprav smo imeli prvo potezo. S tem nasprotniku zožiš manevrski prostor, ker v tisti stolpec ne more metati žetonov, saj če bi to naredil, bi ti v isti stolpec vrgel svoj žeton, ki bi zasedel vrstico 2 in bi dopolnih svojo trojko do "štiri v vrsto"...

Zanimivo, da še sam ne znam čisto točno opisati algoritmov v svoji glavi. :)) Bi se moral kar potruditi, da bi izpisal vse "if-then" stavke in pa parametre, ki ocenjujejo, koliko je določena pozicija tebi v prid.:)

jeti51 ::

Roadkill: ko enkrta to pravilo ponotranjiš, ga že kar avtomatično upoštevaš, ker se ti tako globoko usede. Tako ni to nobeno posebno dodatno naprezanje, temveč le ena izmed večih predizračunanih fint.:)

snow ::

jeti51 tale tvoja strategija o lihih in sodih vrsticah mi je všeč! hvala. bom poskusil implantat zadevo.

zaenkrat pa še lovim enega ščurka v kodi.
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

snow ::

Aham smo po novem kar znanost. :D

Postavljajo se mi vprašanja:
Ali ob idealni igri vedno zmaga prvi?
Ali je ob idealni igri obeh vedno remi?
Je možno, da ob idealni igri obeh zmaga drugi?

Je res potrebno gledanje vseh možnih kombinacij v naprej, ali je dovolj, da gledamo recimo 4 poteze v naprej?
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

OwcA ::

Koliko bi vas bilo zaiteresiranih napisati programe za igranje 4 v vrsto, nakar bi Slo-tech organiziral tekmovanje? V podrobnosti se še ne bi spouščal, že sedaj pa opozorim, da bi bil čas za potezo omejen in da bo potrebno ob prijavi oddati tudi izvorno kodo. Če bo dovolj zanimanja bi verjetno primaknili tudi kakšne simbolične nagrade.
V ta namen bi mi razvili poseben strežnik in protkol (ter potrebne knjžnice za vse priljubljene programske jezike), preko katerega bi lahko že pred tekmovanjem posamezni programi med sabo takmovali, za tekmovanje samo pa bomo mi iz izvorne kode prevedli vse programe in jih naščuvali drugega proti drugemu.
Otroška radovednost - gonilo napredka.

snow ::

Tukaj! :))
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

OwcA ::

Eno varjanto nad katero se boste lahko izživljali bomo prispevali tudi mi, tako da bo za časa testiranja vedno kak "soigralec" na voljo.
Otroška radovednost - gonilo napredka.

jeti51 ::

Za programiranje trenutno nimam ne časa, ne volje, lahko pa prispevam kakšno idejo iz algoritma, ki teče v moji glavi. Recimo tisto o sodih in lihih vrsticah najbrž ni bilo znano ravno vsakomur.;)

OwcA ::

Zankrat smo vse še v fazi nabiranja idej. Kolesja bi pognali v gibanje enkrat sredi julija.
Otroška radovednost - gonilo napredka.

Roadkill ::

Se pravi imam skoraj en mesec, da se naučim osnove c++a. Grr težka bo.
Drugač pa thumbs up! :))

OwcA ::

Še nekaj, v katerih jezikih bi kaj pisali. V osnovi nameravamo napisati knjižnice za C, C++, Delphi, VB, kdo kaj pogreša?
Otroška radovednost - gonilo napredka.

jeti51 ::

Glej no glej...
V tutorialu piše, da je baje dokazano, da igralec, ki začne, lahko vedno zmaga - pod pogojem, da prvi žeton vrže na sredino. Jaz sem pa mislil, da je vedno remi.

branko_bm ::

ta program ne dela dobro!!! (4 in a row for win 2.0)


vrzi najprej 4 nato 4,2,3,2,2,2 in si zmagal na cudno enostaven nacin ("program" igra vedno enako - beden program)

rajsi igrajte sah! je veliko vec moznosti in je bolj zanimivo

zanimivo je igrati preko spleta, recimo http://games.yahoo.com/, kjer je veliko razlicnih iger (biljard, sah...)



LP

Roadkill ::

Branko... kaj, ko bi prestavil težavnost? ;)
Seveda igra vedno enako, ker nisi prestavil, naj randomizira. ;)

jeti51 ::

Kaj če bi gospod branko dal težavnostno stopnjo na Expert recimo? Saj se čaka samo 5 sekund.;)

undefined ::

Kdo bi si mislil, da igra 4 v vrsto spada pod kategorijo Znanosti in Tehnologije. ;)

Thomas ::

Tukaj se ne igramo 4 pike v vrsto. Tukaj diskutiramo, kako naj bi igral računalniški program.

Ergo to gotovo spada sem.

:)
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

CaqKa ::

moderatorji prosim opravičite mi tale izbruh vendar morem...

@iceman: a ti pa morš v vsaki temi nekaj sprovucirat? pa samo, da se nekaj z moderatorji skregaš? kaj ti je bil potrebn tisti zgornji post? sploh ne služi temi tako kot ta ne.

branko_bm ::

ok! sorry

sploh nisem gledal da se da nastimat tezavnost

drugace pa je to dobra igra za mozek


ce boste naredili tekmovanje... ne bi bilo slabo! :)

snow ::

Ja tale 4 v vrsto, ki je tukaj jeti51 postal si pa vzame rahlo veliko časa na večjih težavnostnih stopnjah.

Ja, da se naštudirati dokaj dobre poteze če računaš 490237849238 potez naprej. Kaj pa če nimaš toliko časa. Če ga imaš recimo le sekundo?
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

snow ::

No v tutorialu od tistega 4inarow2 programa je tudi nek link na perfect playing program. Ima pa 1mb bazo podatkov.
Mi se bomo šli brez? :D
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Igranje rulete z dobičkom! (strani: 1 2 3 424 25 26 27 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
1344161867 (50924) msjr
»

[Delphi] štiri v vrsto (nasprotnik je računalnik) (strani: 1 2 )

Oddelek: Programiranje
734937 (2664) Jean-Paul
»

[C++]Prosnja Stiri v vrsto

Oddelek: Programiranje
8859 (668) 'FireSTORM'
»

Izdelava igralnega avtomata!

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
6709 (608) SCHalko
»

Kasparov vs. Fritz 8 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
27311456 (8370) Thomas

Več podobnih tem