» »

Mindfactory problem

Mindfactory problem

Paul30 ::

Živijo!

Jz pa moja nemščina. Na mindfactory sm hotel danes napraviti nakup, glede na to, da naj bi podpirali paypal.

Registriral sm se na njihovi strani ter šel kr daleč glede nakupa, vendar nikjer ni bilo opcije plačila ne s kreditno kartico ne s paypalom? Edino bila je opcija Vorkasse. Kr sm vnesel vse svoje podatke pri naročilu, me skrbi da sem šel predaleč ter zadevo dejansko naročil na dom.

Klical sem njihovo podporo strankam, se ne javijo, tudi na email ne. Mal me skrbi, kr rad bi plačal z paypalom.

V košarici sem imel nekaj artiklov ter sem jih zbrisal. Na email naslovu, kjer sm opravil registracijo nisem dobil nobenega emaila, da je naročilo sprejeto ali pa račun, samo registracijski email itd,...
V računu pod bestellungen (naročila) je tud prazno. Res sem ravnal danes neumno, ampak kaj češ je tak dan pa mudi se mi dobit komponente:)) Lahko kdo potrdi, da če je naročilo, dobiš kak povratni majl al pa ti piše v nastavitvah računa?
Ali ma kdo izkušnje z mindfactory da, kdaj se ve če je potrjeno naročilo?

Sicer pa bom raje šel na computer universe, ko majo v angleščini pa čeprav je dražje:)

Če prav razumem, ko mam v košarici pr computeruniverse izberem opcijo paypal, plačam tam, ter mi pošljejo na hišni naslov, kjer je paypal?

Lp, ter hvala
  • zaklenil: bluefish ()

OvCa77 ::

Paul30 je izjavil:

Živijo!

Jz pa moja nemščina. Na mindfactory sm hotel danes napraviti nakup, glede na to, da naj bi podpirali paypal.

Registriral sm se na njihovi strani ter šel kr daleč glede nakupa, vendar nikjer ni bilo opcije plačila ne s kreditno kartico ne s paypalom? Edino bila je opcija Vorkasse. Kr sm vnesel vse svoje podatke pri naročilu, me skrbi da sem šel predaleč ter zadevo dejansko naročil na dom.

Klical sem njihovo podporo strankam, se ne javijo, tudi na email ne. Mal me skrbi, kr rad bi plačal z paypalom.

V košarici sem imel nekaj artiklov ter sem jih zbrisal. Na email naslovu, kjer sm opravil registracijo nisem dobil nobenega emaila, da je naročilo sprejeto ali pa račun, samo registracijski email itd,...
V računu pod bestellungen (naročila) je tud prazno. Res sem ravnal danes neumno, ampak kaj češ je tak dan pa mudi se mi dobit komponente:)) Lahko kdo potrdi, da če je naročilo, dobiš kak povratni majl al pa ti piše v nastavitvah računa?
Ali ma kdo izkušnje z mindfactory da, kdaj se ve če je potrjeno naročilo?

Sicer pa bom raje šel na computer universe, ko majo v angleščini pa čeprav je dražje:)

Če prav razumem, ko mam v košarici pr computeruniverse izberem opcijo paypal, plačam tam, ter mi pošljejo na hišni naslov, kjer je paypal?

Lp, ter hvala

Na mindfactory za slovenijo ne omogoča paypala to je samo za nemčijo
Laptop: Probook 440 G3 | i5-6200U | 12GB DDR3L | SSD Plus 240GB
Desktop: Ryzen 1600X | Gigabyte AX370 K3 | 8GB DDR4 | MX100 256GB

Wolfman ::

Racun moras vedno dobiti. Poleg tega ti nihce ne bo poslal nic, dokler ne placas :)

Miha 333 ::

Po napisanem sodeč dejanskega naročila še nisi oddal.

So pa malo "zategli" glede komunikacije, a se na koncu vse uredi, da je prav.

Paul30 ::

Ja nism še velik prek spleta naročal.

No če koga zanima ter mu prav pride.

Pri computeruniverse bi dal za isto konfiguracijo (okol 700 eur budget) 40 eurov več.
Mindfactory ima okol 20 eurov na paket ceno za Slovenijo, jz bi moral plačat za cel comp z ekranom 60 eurov, 3 pakete.

https://www.vibuonline.de/

Ta stran naj bi podpirala paypal plačila iz Slovenije ter je plačilno primerljiva za Mindfactory, ter tud rajtinge ima še boljše. Skratka še moram preučit, kak je z pošiljanjem v Slovenijo ter cena.

"Lieferbeschränkungen
Die maximale Stückzahl beim Kauf eines Artikels kann begrenzt sein.
Wir versenden innerhalb Deutschlands.
Bei Bestellungen aus dem Ausland akzeptiert der Verkäufer Bezahlung per Vorkasse/Banküberweisung. Bei Bestellungen aus Belgien, Finnland, Frankreich, Griechenland, Irland, Luxemburg, Niederlande, Österreich, Portugal, Schweden, Slowenien und Spanien akzeptiert der Verkäufer auch die Bezahlung per PayPal."

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Paul30 ()

chobann ::

Paul30 je izjavil:


Wir versenden innerhalb Deutschlands.


Lahko sicer plačaš iz Slovenije, ampak očitno ne pošiljajo paketov nikamor drugam razen znotraj Nemčije

antonija ::

Mindfactory je ena taka cudna stacuna... cene imajo ful ugodne, zato sem pri njih nabavil za vec tisoc EUR robe (se najvec HDDjev). Ampak enkrat sem pa pri njih kupil synologyjev nas (12 bay) in se je zadeva pokvarila prvi dan. Blunking blue LED, na forumih ni bilo resitve, synologyjev support je na daljavo zadevo pogledal in deklariral strojno napako, in pa svetoval posiljanje nazaj (RMA) k Mindfactoryju (kar je zastonj posiljanje, to imajo zelo dobro pokrito) ali pa direktno na synology UK (moji stroski postnine). Kot se spoodbi za pravega slovenca sem prisparal na postnini in poslal nazaj v Mindfactory. Potem se je pa zacelo....
Najprej so rabili 1 teden da so se prepricali, da res zelim dat stvar na servis (kao njhov standardni postopek). Potem so rabili 1 teden da so spravili stvar do DE distributerja za synology (hkrati mi pa nikoli niso hotli povedat dko naj bi to bil; kasneje sem to informacijo dobil od synologyja). Od tam je potem slo relativno hitro nazaj do synologyja, ki je poslal novo enoto distributerju, oni pa spet v Mindfactory. Ampak kurci so spet rabili vec kot dva tedna da so paket dali naprej na posto in poslali k meni! Vsega skupaj je trajalo 1.5 meseca, s tem da je vec kot 1 mesec zadeva lezala v Mindfactoryju in nabirala prah...

Long story short: Mindfactory je super stacuna, ima pocnei izdelke, itd. Ce pa gre kaj narobe, so pa major PITA za karkoli uredit v zglednem casu.

@paul30: za vse jezikovne zgonetke pri spletnem nakupovanju je google translate vec kot dovolj. Bos takoj razvozlal vse versandarten in zahlungsmittel (pa se kaksen drug svabski zusammensetzungen >:D).
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

greatdrakon ::

Jaz imam drugačne izkušnje. jaz sem poslal RMA CPU v trgovino in lepo opisal, da je problem pač tak, da ni sprejemljiv zame. So mi v treh dneh poslali nov CPU brez komentarja nazaj.

ps. jaz osebno jih zaenkrat ne morem prehvalit. tudi komunikacija so mi vedno odgovorili v roku par ur nazaj , še ponoči včasih... čist drugo je bilo pri computer universe, kjer so rabil en teden, da so mi odgovoril na email in potem tri tedne, da so mi izvedli garancijski postopek...

Zgodovina sprememb…

Ahiles ::

Jest sem tud mislu prek Mindfactory kupt kao da podpirajo paypal sam pol pa skor do konca prideš majo pa sam nakazilo na račun(Vorkasse). Tko da če nisi šu tuki naprej nisi še odal naročila itak se ti pa naročilo po 2-3 dneh zbriše če ne plačaš na račun v roku.

Tko da sem se pol odloču za caseking k podira paypal brez problema.

GrimReaper ::

Sam sem bil še vesel, da podpira nakazilo na račun. Ker MasterCard imam že drugi mesec preveč poln, 700€ se namreč hitro nabere.
Edino referenčno številko sem pozabil napisat, oz. niti ne vem kaj naj bi številki Konto-Nr in BLZ pomenili in katera je ekvivalentna naši referenčni številki. Mislim, enkrat sem že slišal zanji, verjetno sem tudi že nekaj v Nemčijo nakazoval.
Kakorkoli že, potem sem jim preprosto poslal screen plačila preko spletne banke, upam da se bodo znašli iz tega.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

bluefish ::



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

MindFactory mnenje (strani: 1 2 3 452 53 54 55 )

Oddelek: Kaj kupiti
2743485660 (1002) fireX88
»

Izkušnje s trgovino computer universe (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Kaj kupiti
839188103 (3297) Ebu Bekr
!

Skupinski nakupi iz tujine - deljenje poštnine, je kdo za? (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Kaj kupiti
806402725 (69322) Nwanko
»

hardwareversand.de (strani: 1 2 3 436 37 38 39 )

Oddelek: Kaj kupiti
1912373707 (160822) integral15

mindfactory.de - pomoc

Oddelek: Pomoč in nasveti
3210160 (7782) UlyssesE

Več podobnih tem