» »

"Road rage" in podobno

"Road rage" in podobno

Temo vidijo: vsi

krneki0001 ::

Ne. Zaletel se je tisti zadaj, ker ni imel dovolj varnostne razdalje. Če bi imel varnostno razdaljo primerno hitrosti vožnje, bi se brez problema ustavil.


Primer:
Jaz te prehitim in zapeljem pred tebe. Varnostna razdalja med nama je minimalna, vendar se jaz počasi oddaljujem. Pred mano pa vozilo naenkrat zabremza, jaz zabremzam, ti pa mi priletiš v rit.
Kdo je kriv?
Ti, ker nisi imel dovolj varnostne razdalje.

shadeX ::

S tvojim primerom se strinjam, ampak tukaj pri zgornjem primeru imamo semaforizirano križišče. Oseba A je imela prosto pot in na semaforju ni bilo rdeče luči. To pomeni da bi (po pravilu oranžne luči) še vedno lahko varno prevozila križišče, brez kakršnegakoli oviranja prometa.

Seveda to ne bi veljalo pri rdeči luči, ki strogo pomeni da ne smeš zapeljati v križišče. V tem primeru bi bila v celoti krivda na osebi B (Oseba A se je ustavila pri rdeči luči, oseba B se pa ni, in je s tem povzročila nesrečo).

V prometu ima rumena luč dve nalogi.
1. Da vozniku vedeti da bo v kratkem času na semaforju rdeča luč.
2. Kot je zgoraj napisano, pogojno dovoli vstop v križišče.

Unknown_001 ::

shadeX je izjavil:

....čeprav se mi še vedno poraja dvom.

rumena luč - prepovedana vožnja, razen v primeru, ko se vozilo, pri vožnji z dovoljeno hitrostjo, ne more varno ustaviti.


Raptor je napisal

Sem malo bolj po bremzi pohodil kot navadno ampak to je bilo cca 15 metrov ustavljanja. Potem sem pa zvedel da sem bil jaz v prekršku ker nisem "varno" ustavljal :))


Če je "malo bolj" po bremzi pohodil, to pomeni da verjetno ni šel ravno počasi - tako kot tudi avto za njim (ki je bil tudi očitno preblizu njega).

Za katere primere, potem velja pravilo rumene luči, da lahko greš skozi če ne moreš varno ustaviti? Jaz vidim v tem primeru izjemo, tega pravila, ker:

- Nesreče ne bi bilo če bi raptor peljal naprej (bi upošteval izjemo v tem pravilu)
- Prav tako jo ne bi bilo, če človek zadaj ne bi bil preblizu.

Še vedno vidim deljeno krivdo.


40 sem imel na števcu pred križiščem ker je bila moja smer speljana v zavoj. Ni bila glih kadkaderska hitrost. Pa tudi guma ni praskala, medtem ko je onemu za menoj vse cvililo škripalo in praskalo, pol je bil pa sam bum.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

shadeX ::

Jah, sedaj so to mal spremenjeni podatki..

Pri 40 kmh, težko ustavljaš 15m, pa tudi zaradi tega ne boš stopal na pedal "malo bolj" :)

Pa tud ne razumem, kako tebi ni cvililo, praskalo pa ne vem še kaj, drugemu za tabo (z očitno premajhno razdaljo), pa je.

Unknown_001 ::

shadeX je izjavil:

Jah, sedaj so to mal spremenjeni podatki..

Pri 40 kmh, težko ustavljaš 15m, pa tudi zaradi tega ne boš stopal na pedal "malo bolj" :)

Pa tud ne razumem, kako tebi ni cvililo, praskalo pa ne vem še kaj, drugemu za tabo (z očitno premajhno razdaljo), pa je.



Al imam dovolj velki občutek za bremzo da ABS ni potreboval posredovat...

Al mam gume in zavore dobre,...

Al je mel/a voznik/ica (skrbim za diskretnost) milo rečeno gume v pizdi stare že nekaj sezon.


Pa ti lahk garantiram da bi se še kak meter ali dva prej lahko ustavil kokr svoj avto poznam. Podlaga je bila pa suha.

Lahko pa tud vse troje hkrati.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Lahko je imel pa stare zlizane gume, al pa samo stare, ki so drsele.

49106 ::

reakcijski čas?

shadeX ::

Hm okej :)

Sam še vedno če bi zapeljal v križišče nesreče ne bi bilo :P. 40 km/h je dobrih 11m/s. Sam si pa imel cca 15m do semaforja. To pomeni da če bi vozil z nespremenjeno hitrostjo, bi v križišče še vedno zapeljal pri oranžni luči (če gledamo da oranžna sveti tja med 1.5 - 2 sekundi).

Unknown_001 ::

shadeX je izjavil:

Hm okej :)

Sam še vedno če bi zapeljal v križišče nesreče ne bi bilo :P. 40 km/h je dobrih 11m/s. Sam si pa imel cca 15m do semaforja. To pomeni da če bi vozil z nespremenjeno hitrostjo, bi v križišče še vedno zapeljal pri oranžni luči (če gledamo da oranžna sveti tja med 1.5 - 2 sekundi).


Sicer mal iz hrca vprašam a si iz Lj ? :)

Ker voznik/ica je bil/a in sem bil deležen poduka da vsi v ljubljan skoz rumeno vozijo oz. na koncu je to bilo tako rečeno kot da moraš v rumeno peljat. Pa ka me boli kurac kako drugje vozjo. Jst sem podgurc mene so naučil vozt po reglcih in reglcov se držim kjer se seveda da :) kako drugje učijo lahko pa le ugibam ;) .
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

shadeX ::

Nism iz LJ. In ne vozim v rumeno. Poznam pa pravilo oranžne luči in če bom kdaj ocenil, da se bo voznik za menoj težko ustavil, bom pač peljal v rumeno. Ni nič narobe če to narediš, oz je pravilo da to MORAŠ narediti. :)

St235 ::

shadeX je izjavil:

S tvojim primerom se strinjam, ampak tukaj pri zgornjem primeru imamo semaforizirano križišče. Oseba A je imela prosto pot in na semaforju ni bilo rdeče luči. To pomeni da bi (po pravilu oranžne luči) še vedno lahko varno prevozila križišče, brez kakršnegakoli oviranja prometa.

Seveda to ne bi veljalo pri rdeči luči, ki strogo pomeni da ne smeš zapeljati v križišče. V tem primeru bi bila v celoti krivda na osebi B (Oseba A se je ustavila pri rdeči luči, oseba B se pa ni, in je s tem povzročila nesrečo).

V prometu ima rumena luč dve nalogi.
1. Da vozniku vedeti da bo v kratkem času na semaforju rdeča luč.
2. Kot je zgoraj napisano, pogojno dovoli vstop v križišče.


V križišče lahko zapelješ pri oranžni luči samo in le kadar ne moreš ustavit pred križiščem. Avto A je očitno lahko ustavil pred križiščem, torej nima kaj delat v križišču, če lahko ustavi. In če je vozilo A lahko ustavilo pred križiščem, potem sploh ni nobenega vprašanja o tem da bi vozilo B MORALO ustavit pred križiščem ne glede na to kaj je naredil A. Ampako očitno voznik B ni imel nikakršnega namena ustavit (po vsej verjetnosti je še pospeševal, da bo "ujel" rumeno"), ni bil pozoren na to kaj dela vozilo pred njim in je imel premajhno varnostno razdaljo. O deljeni krivdi se lahko sanja samo s prtom v riti.

To pomeni da bi (po pravilu oranžne luči) še vedno lahko varno prevozila križišče, brez kakršnegakoli oviranja prometa.

Vrni vozniški, ker si idiot, ki ogroža ostale v prometu. Prvi dve besedi pri oranžni luči sta: prepovedana vožnja... Torej vožnja skozi oranžno je v osnovi prepovedana in pri tem je popolnoma vseeno ali je možno križišče prevozit pred rdečo ali celo pred tem, da se prižge ostalim zelena. Edini upravičen (in tudi zakonsko dopusten) razlog, da zapleješ v oranžno je, da se ne moreš ustavit pred križiščem. In to niti pod razno ne velja za DRGUGEGA voznika v vrsti, če prvi pred njim očitno lahko ustavi.

shadeX je izjavil:

Nism iz LJ. In ne vozim v rumeno. Poznam pa pravilo oranžne luči in če bom kdaj ocenil, da se bo voznik za menoj težko ustavil, bom pač peljal v rumeno. Ni nič narobe če to narediš, oz je pravilo da to MORAŠ narediti. :)


Tega pravila ni. Je pa pravilo, da moraš ustavit pri oranžni, če to lahko storiš. In de facto, če ti to lahko storiš potem to mora bit sposoben naredit tudi voznik za tabo. Edini razlog voznik za tabo ne more ustavit je v tem, da ima ali prekratko varnostno razdaljo ali pa neizpravno vozilo. In v obeh primerih je brez vprašanja kriv voznik zadaj.

shadeX je izjavil:

Hm okej :)

Sam še vedno če bi zapeljal v križišče nesreče ne bi bilo :P. 40 km/h je dobrih 11m/s. Sam si pa imel cca 15m do semaforja. To pomeni da če bi vozil z nespremenjeno hitrostjo, bi v križišče še vedno zapeljal pri oranžni luči (če gledamo da oranžna sveti tja med 1.5 - 2 sekundi).


V bistvu je velika verjetnost, da bi prišlo do precej hujše nesreče, ker bi vozilo b zapeljalo v križišče pri rdeči luči in bi odvzelo prednost vozilo, ki bi speljali pri zeleni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

shadeX ::

Vrni vozniški, ker si idiot, ki ogroža ostale v prometu.


Mogoče si boš kdaj še celo želel, da bi naletel na takega voznika kot sem jaz ;)

V bistvu je velika verjetnost, da bi prišlo do precej hujše nesreče, ker bi vozilo b zapeljalo v križišče pri rdeči luči in bi odvzelo prednost vozilo, ki bi speljali pri zeleni.


Njegov problem. Vozilo zadaj, bi prevozilo križišče pri rdeči luči.

EDIT:

Sicer pa tebi komunikacija med ljudmi ne gre ravno dobro od rok, kajneda ? Če maš doma probleme, ni potrebno zlivat frustracij na random folk na forumu ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

St235 ::

Samo na norce, ki niti prometnih predpisov ne poznajo, pa se čutijo poslane, da pametujejo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Unknown_001 ::

Oi !

No need to be mad m8 !
Raje se osredotočimo še na druge na anekdote in primere popizditisa na cestah. Moj nesrečni primer je bil verjetno že dovolj razdelan.

Shall we?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

shadeX ::

Hmm ja.. Imaš probleme, če niti ne veš kaj pametovanje sploh je :)


smart-arse
a person who is irritating because they behave as if they know everything.



shadeX je izjavil:

....čeprav se mi še vedno poraja dvom.


Pomeni z drugimi besedami: "Prosim za dodatno razlago"

Svoje razmišljanje sem utemeljil z razlago, ki se je meni zdela pravilna. Nikjer nisem napisal, da to kar razmišljam je res. Mene si pa ožigosal kot največjega divjaka na cesti :)

Sedaj vem, zakaj te 3/4 ljudi na forumu ne mara :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

Rampage ::

Kaj je sploh problem, ki se rešuje tukaj? Folk pač rad pizdi, jaz tudi včasih, nič čudnega, sej pa smo bivša juga ;(

dj_uro ::

Sam sem skuterist že 14 let; ko je vreme dopuščalo, sem(in še grem) šel ven...
Dandanes pa, kot da sem neviden; (pa čeprav z mojo višino in širino to NI možno =) )
OK si rečem, si bom kupil fluorescentno čelado, tako, da sije ''kilometre'' stran; bo pomagalo... japajade...

ne vem, je res težko pogledat levo desno (pa še kam drugam)?
- in ko me nekdo izsili, če lahko pridem do voznika, mu prijazno potrkam po šipi, pa skoraj vedno začudeno pogledajo od kod pa si prišel madona? - počasi, ko bo potrpljenje minilo, se bom poslužil nesramnih gest in z zbijanjem stranskega ogledala opozarjal idiote za volanom, da obstajamo tudi mi na cesti... - kam te pripelje svet, mar ne???

- no, pred kratkim sem si omislil motor... tam pa je mnogo bolje... me vsaj slišijo =)
vw-klub.si

krneki0001 ::

Ali misliš, da je z majhnim avtom kaj drugače? Večina te kr izsili, češ saj je majhen avto, se ne upa zaletet in se bo ustavil.

Invictus ::

Ta vikend je bil poln zabavnih dogodivščin na cesti.

V soboto, ko se bicikliral, me je en kreten skoraj nalašč hotel zriniti s ceste. Potem se je še ustavil in pizdil kako vozim. Še tepel bi se, ko sem ga poslal v kurac. Ampak ni stopil iz avta. Pi**a... Pa ravno prav razpizden sem bil, ker mi je peljal 5 cm od balance.

Medtem, ko so me prehitevali, mi zapeljejo nazaj direktno pred nos. Tako blizu da že mislim, da me bo zadel z avtom... Kaj je vam, pofu****m šoferjem? Ne znate peljati 1 meter stran od kolesarja, in lepo nazaj na svoj pas vsaj 5 metrov pred njim? Boste porabili 1 cl več bencina/nafte?

Včeraj zavijem dol iz avtoceste v Podutiku in lepo proti mestu. In smrkovec s prastarim BMW lepo pelje čez rdečo. 2 sekundi počasneje bi speljal, in bi se mi zabil direktno v bok. Seveda mularija noter divje čveka in preverja telefone.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Rampage ::

A nimate zavarovanih avtov?

Dokler nisi ti kriv (in/ali zaljubljen v svoj pleh) je pač vseeno, razen če te je strah da to bo šleper zmečkal v Yarisu. Večina "frajerjev" z BMWji se sploh ne upa zaletet v tebe, ker tako visoko cenijo svojo pločevino ali pa so problem finance oziroma oboje.

Invictus ::

Nimam želje celega poletja prebiti v bolnici... Zaradi enega kretena, ki ne vidi rdeče luči.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Spajky ::

Fantje, vročina je udarila ljudem v glavo; tudi če je klima, pomaga, da ne švicaš, medtem ko splošni vtis vremena na možganske vijuge ostaja :)) ..
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

negotiator ::

Današnje izkušnje, pri prevoženih le petih kilometrih: Stojim za (domnevno) starejšo gospo na križišču. Ona je prva v koloni. Prižge se zelena in ona počasi odcinca do sredine križišča, da bi zavila levo (tudi jaz sem zavijal levo), nasproti gre le en avtomobil, ki pa je bil oddaljen še "juhuhu". Ona pa kar čaka in nato čez nekaj časa spelje. Jaz speljem za njo a se ona skoraj ustavi pri koncu zavoja (zelo počasi je šla). Kljub temu, da je bil tisti avto še vedno daleč stran, ko sem speljal, se je zaradi obotavljanja te gospe že zelo približal. Ker sem se ustrašil, da me bo nabil v zadnji del, sem moral gospo pač prehitet (kar pa, ja, ni bilo dovoljeno). Ampak tvegal pa ne bom zaradi ljudi, ki so dobili vozniško dovoljenje v škatli s kosmiči.

Malo kasneje dohitim na cesti izven naselja spet kombi, ki se cinca 70, pred njim pa dobro osvetljena, suha cesta. Malo kasneje se peljem nazaj, po isti poti - ista zgodba, kolona 5ih vozil in prvi v koloni je šel očitno 70.
All easy problems have already been solved.

Vanich ::

          je izjavil:

Jaz bi samo opmnil tiste egoiste, ki bemtite nad kolesarji: po zakonu smo kolesarji enakopravni udeleženci v prometu in zato lahko uporabljamo za trening poligone vse ceste, katere nam dopuščajo predpisi. Na katere fejsbuje in podobno potem objavljamo svoje dosežke pa ni vaša skrb.
Ker pa se vozniki motornih vozil pogosto obnašate, kakor da nas kolesarjev ni (sam imam večkrat občutek, da nosim dres, ki me naredi nevidnega) in na po zakonu močnejšega izsiljujete prednost ali nas prehitevate v take ovinke, kjer je še za avto komajda zadosti prostora, smo kolesarji razvili določene obrambne strategije. Sam npr. na kolesu naredim letno 10.000 - 15.000 km, precej od tega v skupini dveh, treh ali štirih kolesarjev. Zelo učinkovita tehnika preprečevanja zgoraj omenjenega prehitevanja (kjer peljete 2 centimetra stran od nas) je ta, da pač vozimo vzporedno in s tem onemogočimo vaše nevarne vragolije. Vem, da to ni v skladu s CPP, amak jebat ga, je treba tudi na varnost razmišljati.


I rest my case.
No, naslednjič, ko bo kakšen Lojze "Rajfnk" z Dovjega s traktorjem speštal katerega od vas babunov, ker ste vozili vzporedno na glavni cesti Jesenice -Kr.Gora, čeprav imate zraven čisto lepo novo asfaltirano kolesarsko stezo - se bom samo smejal. Še bolj. Izuči vas itak nič.

Relanium ::

Sem kolesar že 23 let, mopedist 15 let, motorist 3 leta, avtomobilist 11 let in traktorist vsaj 13 let in lahko rečem samo to, da je kultura na cesti iz leta v leto opazno vedno slabša! Nestrpnost ljudi prerašča vse meje.
Ne vem kam bo to peljalo, ampak navijam za močno poostritev nadzora.
Zdaj v vročini pa je že pravilo, da je boljše ne it na cesto, ker je na njej dosti zmešancev od vročine.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

Invictus ::

Vanich je izjavil:


I rest my case.
No, naslednjič, ko bo kakšen Lojze "Rajfnk" z Dovjega s traktorjem speštal katerega od vas babunov, ker ste vozili vzporedno na glavni cesti Jesenice -Kr.Gora, čeprav imate zraven čisto lepo novo asfaltirano kolesarsko stezo - se bom samo smejal. Še bolj. Izuči vas itak nič.

Traktoristi niso problem. Problem ste šoferjev avtov.

BTW, tista koelsarska pot je tudi namenjena za traktorje...

Vsak normalen kolesar vozi hitreje od traktorja...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Relanium ::

Luči na havbu, luči na strehi, rotacijska luč, če je priklop širši in še obvezni fluorescentni trikotniki.
Traktorist je bolj označen kot las vegas.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

imagodei ::

Relanium> "in lahko rečem samo to, da je kultura na cesti iz leta v leto opazno vedno slabša! Nestrpnost ljudi prerašča vse meje."

Tole. To je v resnici bistven problem. Tako na strani kolesarjev, kot na strani mopedistov, motoristov in avtomobilistov. Vsi s(m)o vedno bolj nestrpni, vsi mislimo, da imamo neko od boga dano pravico, da se na cesti obnašamo, kot da smo na njej sami. Upam, da bo ljudem kdaj prebilo, da je treba biti v prometu strpen in ne glede na vse kar vidimo, vedno vztrajati pri varni in defenzivni vožnji. To ni dirkaška simulacija na kompu, tukaj so v igri zdravje in življenje pravih ljudi. Takih iz mesa in krvi. Nemara tudi vaše/moje življenje.

Sem pa zmerno pesimističen. Stanje se spet slabša, ne izboljšuje. Potrebno bi se bilo vprašati, zakaj smo ljudje vedno bolj nestrpni, zakaj se nam vedno bolj mudi in zakaj strešamo jezo na nepoznane, celo anonimne udeležence v cestnem prometu. Nemara so krive širše družbene spremembe, ampak tukaj pa gremo lahko hitro offtopic.
- Hoc est qui sumus -

Relanium ::

^
+1

Vanich ::

Invictus je izjavil:

Vanich je izjavil:


I rest my case.
No, naslednjič, ko bo kakšen Lojze "Rajfnk" z Dovjega s traktorjem speštal katerega od vas babunov, ker ste vozili vzporedno na glavni cesti Jesenice -Kr.Gora, čeprav imate zraven čisto lepo novo asfaltirano kolesarsko stezo - se bom samo smejal. Še bolj. Izuči vas itak nič.

Traktoristi niso problem. Problem ste šoferjev avtov.

BTW, tista koelsarska pot je tudi namenjena za traktorje...

Vsak normalen kolesar vozi hitreje od traktorja...


Problem so afnasti babun-kolesarji iz žabarije (pretežno) na glavni cesti, čeprav imajo fino novo asfaltirano kolesarsko stezo na razpolago.

Od Rajfnka, na njegovem ganz novem John Deere traktorju, pa noben od babun-kolesarjev ni hitrejši.
Sploh, če ima ravno priklopljeno koso za travo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Vanich ()

Markus386 ::

Meni je bilo najbolj zanimivo, ko sem po dolgem času avta (in pi*denja čez kolesarje) šel na kolo (po mestu)... in se pi*dil... čez kolesarje. Nima veze, leva, desna, vidno, nevidno, ozek prehod, mamica z vozičkom... otroci.. kolesarska steza, pločnik, zelena, rdeča... kolesar piči, v ušesih slušalke, v roki telefon, in vozi. Razen seveda ko voziš malo hitreje, potem se ti pa sredi kolesarske steze ustavi, se odloči da bo šel v drugo smer, in obrne kolo, počez čez kolesarsko in pločnik, da skoraj poletiš čez balanco. Če pa slučajno greš nekje čez cesto, kjer je ogromno ljudi, in raje stopiš s kolesa in greš peš čez (slovenska pri čopovi, sredi gruče kitajskih/japonskih turistov, ki so skoraj bolj zgubljeni od kolesarjev), ti pa z eno roko cinglja kot norec (v drugi seveda še vedno telefon).

Podobno velja za 25kmh skuterje... ista kategorija kot kolesarji, le da ti malo več škode povzroči na avtu (prijatelj imel slabo izkušnjo, pred semaforjem se mu je zaletel en tak v stoječ avtomobil, najprej slaba obravnava s strani policistov (kot da bi ga v rikverc povozil), potem pa še zajebava*je na zavarovalnici).

Tisti na večjih motorjih so problematični samo na določenih odsekih, in tam tudi redno postajajo darovalci organov. Sploh kaki 50+, z 200 prevoženimi kilometri izkušenj in superdupermega motorjem.

Glede avtov pa imam najslabše izkušnje z vozniki nemških dizel karavanov. Po mestu speljujejo kot babice (da ne bo poraba nad 5.5), po regionalkah prehitevajo v škarijce, četudi greš v strnjeni koloni, ki se je ne vidi konca (ljubljana->škofljica ob pol štirih, štirih), na avtocesti pa voziš po tempomatu 130, ga dohitiš, prehitiš, čez slabo minuto te zagleda (ker seveda voziš francoza ali korejca, ali karkoli drugega), te prehiti s kakih 150, 160kmh, potem ga čez 3, 4km spet dohitiš, ga začneš prehitevat, pa da po gasu, pa greš nazaj na desni pas, in čez par km verjetno spet gleda v telefon, tako, da ga spet prehitiš, in čez pol minute gre spet 150kmh mimo (ti pa ves čas s tempomatom).

S pešci pa nimam problemov, so dovolj počasni, da lahko predvidiš tudi najbolj kaotično situacijo... edino pri gruči otrok ob cesti grem raje kak meter od roba in malo počasneje, za vsak slučaj.

cleanac ::

To, da nekateri vidite kako nekatere znamke/oblike/modeli avtomobilov izstopajo pri načinu/kulturi vožnje je samo plod vaše domišljije. Avto nima nikakršnega vpliva na obnašanje voznika (pustimo razne "avtopilote"). Moja opažanja so takšna, da so kršitve lepo porazdeljene procentualno na vse znamke, je pa res, da nikomur ne zavidam, ki ima boljši avto od mene; morda jih tudi zato ne "filtriram".

matobeli ::

dej no dej, ljudje radi kompenziramo in najlažje je kupit prestižno znamko.

če je pri škodi 1% idiotov jih je pri bmw 10%+ (izmišljene cifre).

največ resnih "cock-ov" je v nemških avtih. Kar pa ne pomeni da jih v drugih avtih ni, oziroma ne pomeni da noben voznik bmwjev ne zna uporabljat smernikov.

Pa saj ni samo pri nas tako, včeraj gledal TopGear iz 2007, bmw m3 je očitno tudi v GB avto ki ga kupujejo, pač, cock-i (je cock-o-meter kar zabilo ko je pripeljal mimo)

krneki0001 ::

cleanac je izjavil:

To, da nekateri vidite kako nekatere znamke/oblike/modeli avtomobilov izstopajo pri načinu/kulturi vožnje je samo plod vaše domišljije. Avto nima nikakršnega vpliva na obnašanje voznika...


Moja opažanja so čisto drugačna;
- Vsaj 90% voznikov bmwjev ne daje smernika ko gre iz rondoja in ko se vključuje v promet iz stranskih ulic.
- Vozniki audijev so arogantni in ne spuščajo nikogar iz stranskih ulic, poleg tega največ prehitevajo v škarje.
- enako lahko rečemo za voznike velikih suvov.
- vozniki golfov im oktavij največ šparajo in so največkrat ovira na cesti, ki vozi več kot 20km/h po omejitvijo.

cleanac ::

@nebivedu
A se tebi ne zdi, da goniš neko splošno sovraštvo do nemških znamk (kljub temu, da si jo lastiš)?
- V krožnih 90% ljudi ne daje smernika, BMW tu ni nobena izjema. Enako je pri menjavanju pasov na avtocesti ali prehitevanju kolesarjev. Je na ST nekaj tem kjer lepo vsak po svoje trdi kdaj je smiselno dati smernik in kdaj ne.
- Res je, ne spuščajo, mene tudi Fiati, Mazde in Renaulti ne. Kaj pa zdaj?
- Ravno danes se mi je Peugeot s hitrostjo (njegovo) 110 "vsilil" na levi pas in z enako hitrostjo opravil manever prehitevanja tovornjaka, kljub prosti cesti spredaj.

Je pa res, da ste vozniki Subarujev zgledni vozniki. Včeraj sem po dveh tednih spet enega srečal in nisem imel nobenih težav, kot tudi takrat ne. :)

          ::

Moja opažanja so drugačna:
- najbolj ovirajo promet starejši vozniki cliotov
- najbolj v škarje prehitevajo mlajši lastniki predelanih starih hond

Audije pa itak kupujejo samo tisti, ki bi radi BMW-ja, pa si ga ne morejo privoščiti.

krneki0001 ::

cleanac, lahko prideš enkrat v btc, usedi se v lokal zraven rondoja in si poglej stanje.

Sicer nikjer nisem rekel, da ostali tega ne počnejo, vendar so "preminum" nemške znamke bolj na udaru, ker jih pogledam. Na renaulte (razen svetlih izjem) pač ne gledam, ker so mi nezanimivi (pa ne zato, da bi jih imel, ampak kako so jih lastniki zrihtal). Prav tako citroeni in peugeoti.

kamikaze5, teh starih hond je pa res samo še za vzorec na cestah.

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

Malo se še fokusiraj na japonske znamke.

Ni folk nič boljši.

Ali pa se fokusiraj na Opel. Sami drekači v teh avtih, ki zadržujejo normalen prometni tok.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

cleanac ::

krneki0001 je izjavil:

cleanac, lahko prideš enkrat v btc, usedi se v lokal zraven rondoja in si poglej stanje.

Sicer nikjer nisem rekel, da ostali tega ne počnejo, vendar so "preminum" nemške znamke bolj na udaru, ker jih pogledam. Na renaulte (razen svetlih izjem) pač ne gledam, ker so mi nezanimivi (pa ne zato, da bi jih imel, ampak kako so jih lastniki zrihtal). Prav tako citroeni in peugeoti.

kamikaze5, teh starih hond je pa res samo še za vzorec na cestah.

No vidiš, to je vse kar sem želel povedati :)

Renaulta ne moreš videti, da ne daje smernika, če ga ne gledaš.

matobeli ::

Avto ki se ti nalima na rit oziroma se ti vštuli na celovški v tvojo bogo varnostno razdaljo ki je celih 4.3m (al kolko je že dolga petka), opaziš ne glede na znamko.

Moram rečt da sem videl mnogo cliotov in civicov v zadnjem času. NOT.

Smerniki pa res niso vezani samo na nemško mornarico, noben jih ne uporablja, vsaj ne pravilno.

Spajky ::

... Smerniki so samo za okras ... /s_Off ..
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

zmaugy ::

Po obnašanju na cesti se zelo hitro opazi, da je človek prišel v Slovenijo. In jebivetrski odnos do pravil v prometu vsakemu, ki pride k nam, da lepo in precej točno indikacijo o tem, s kom bo imel opravka - na splošno.

Aston_11 ::

Jaz se po toliko letih ne razburjam več in vse, kar mi pride na pot, gledam kot na oviro, ki jo je pač potrebno obvoziti, se ustaviti, zmanjšati hitrost itd., kar pomeni, da mi ne dvigne pulza ali pritiska niti za točko. Niti ne pričakujem, da bom imel prosto stezo, pot, cesto... ker tega ni več. Edino ovire se včasih premikajo, nastavljajo itd., kar pa je obvladljivo.

St235 ::

zmaugy je izjavil:

Po obnašanju na cesti se zelo hitro opazi, da je človek prišel v Slovenijo. In jebivetrski odnos do pravil v prometu vsakemu, ki pride k nam, da lepo in precej točno indikacijo o tem, s kom bo imel opravka - na splošno.


komentar nekoga, ki je zelo zelo malo vozil po tujini. Bolj kot imam izkušenj bolj ugotavljam, da je zdravljenje kompleksov s plehnato kočijo globalno. Kot je rekel Balaševič "princip je isti sve su ostalo nijanse".

BorutK-73 ::

zmaugy je izjavil:

Po obnašanju na cesti se zelo hitro opazi, da je človek prišel v Slovenijo. In jebivetrski odnos do pravil v prometu vsakemu, ki pride k nam, da lepo in precej točno indikacijo o tem, s kom bo imel opravka - na splošno.

V Italiji je še slabša vozna kultura, skuterji v mestih ne jebejo nobenga.

zmaugy ::

Po tujini vozim zelo veliko. Poskusi se za hec odpeljati v Avstrijo v kakšno manjše mesto in opazuj vozila na krožnem prometu. Praktično vsak pred izhodom nakaže svoj namen s smernikom. Prav neverjetno je, kako smerniki tudi na vozilih s slovenskimi tablicami v teh avstrijskih manjših mestih delujejo pravilno. >:D

BorutK-73 je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Po obnašanju na cesti se zelo hitro opazi, da je človek prišel v Slovenijo. In jebivetrski odnos do pravil v prometu vsakemu, ki pride k nam, da lepo in precej točno indikacijo o tem, s kom bo imel opravka - na splošno.

V Italiji je še slabša vozna kultura, skuterji v mestih ne jebejo nobenga.


Kar se skuterjev tiče v Italiji se vsekakor strinjam. In nezgrešljivo človek ve, da je na primer v Trstu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

stara mama ::

zmaugy je izjavil:

Po tujini vozim zelo veliko. Poskusi se za hec odpeljati v Avstrijo v kakšno manjše mesto in opazuj vozila na krožnem prometu. Praktično vsak pred izhodom nakaže svoj namen s smernikom. Prav neverjetno je, kako smerniki tudi na vozilih s slovenskimi tablicami v teh avstrijskih manjših mestih delujejo pravilno.

Ne moreš zdaj ti vse posploševat samo s tvojimi izkušnjami z avstrijo.
Sprobaj za spremembo kako srbijo.

zmaugy ::

V Srbiji je kultura v prometu precej slabša kot pri nas. Ni dvoma. Sem kar dosti prevozil tam.
Ampak ne vem zakaj bi morali iti dve državi stran in poiskati primer, kjer se v prometu obnašajo slabše, ko lahko greš v sosednjo državo na severu, kjer se v prometu obnašajo veliko boljše.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

r3dkv1c4 ::

shadeX je izjavil:

Nism iz LJ. In ne vozim v rumeno. Poznam pa pravilo oranžne luči in če bom kdaj ocenil, da se bo voznik za menoj težko ustavil, bom pač peljal v rumeno. Ni nič narobe če to narediš, oz je pravilo da to MORAŠ narediti. :)

Narobe, to pravilo ni napisano zato, da greš ti v rumeno, če tisti za teboj nima ustrezne ampak je to pravilo v veljavi zato, da se ti lahko varno ustaviš pred semaforjem.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

          ::

St235 je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Po obnašanju na cesti se zelo hitro opazi, da je človek prišel v Slovenijo. In jebivetrski odnos do pravil v prometu vsakemu, ki pride k nam, da lepo in precej točno indikacijo o tem, s kom bo imel opravka - na splošno.


komentar nekoga, ki je zelo zelo malo vozil po tujini. Bolj kot imam izkušenj bolj ugotavljam, da je zdravljenje kompleksov s plehnato kočijo globalno. Kot je rekel Balaševič "princip je isti sve su ostalo nijanse".


Potem se pa nisi prav dosti vozil po Švici, kajne?


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
528114855 (91877) solatko
»

Držanje pravil po cestah (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
38864887 (56607) BigWhale
»

Krožno križišče - prednost (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
18347246 (43199) floyd1

Več podobnih tem