Forum » Na cesti » "Road rage" in podobno
"Road rage" in podobno
Temo vidijo: vsi
Vanich ::
Razumem, če so rekreativni vikend & počitniški kolesarji na glavni cesti, ko druge ceste tam ni na razpolago.
Absolutno pa ne razumem, (in ponavadi so to kakšni naduvani narcisoidni marostarji iz LJ) horde in horde kolesarjev na cesti Jesenice - Kranjska Gora, ko vzporedno, ob cesti, na drugi strani Save in po gozdu med drevesi in po naravi poteka krasna nova asfaltirana kolesarska steza.
Kompletno cela relacija.
Ampak ne - oni se raje guzijo po glavni cesti med avtomobili, kamioni, traktorji, motorji - verjetno jim tako bolj paše, kaj pa jaz vem...kreteni so, vseeno.
Absolutno pa ne razumem, (in ponavadi so to kakšni naduvani narcisoidni marostarji iz LJ) horde in horde kolesarjev na cesti Jesenice - Kranjska Gora, ko vzporedno, ob cesti, na drugi strani Save in po gozdu med drevesi in po naravi poteka krasna nova asfaltirana kolesarska steza.
Kompletno cela relacija.
Ampak ne - oni se raje guzijo po glavni cesti med avtomobili, kamioni, traktorji, motorji - verjetno jim tako bolj paše, kaj pa jaz vem...kreteni so, vseeno.
imagodei ::
meh, po 1 uri pive nimaš več v obtoku.
0.3 sekunde počasnejši refleks je zlata vreden v primerjavi z živčno vožnjo nad prekletim prascem ki O MOJ BOG, MORA VOZITI 70 NAMESTO 90!!!!!!!
Jah, odvisno od vrste piva, a si pil na prazen želodec ali ne, a si moški, ženska, a imaš 90 kil a jih imaš 60 s posteljo vred...
Načeloma OK, Wikipedia ve povedat, da se na uro sčisti 0,15 - 0,20 mg/mL alkohola iz telesa. Glede na to, da je 0,21 mg/mL meja in da je eno pivo načeloma že preko dovoljene meje, lahko rečemo, da če greš nemudoma po tem, ko si popil eno pivo na cesto, pač še veselo nad legalno mejo.
Ampak ja, se strinjam, če ravno ne eksaš in če počakaš 0,5-1h preden greš vozit, je učinke prisotnega alkohola v krvi (od enega piva) praktično nemogoče zaznati na reakcijah.
- Hoc est qui sumus -
zmaugy ::
kolesarji se MORAJO voziti na sredini voznega pasu. Drugače vozniki divjajo 10 cm mimo njih s hitrostjo 100 kmh. Če vozijo po sredini pasu pa se promet mimo njih vsaj malo upočasni. Pač defenzivna vožnja, da ostanejo živi.
To je čisto logično razmišljanje, samo pač živčnež tega razmisleka ni zmožen doumeti.
tudi na kraj pameti mi ni padlo, da bi bil tak idiot in egoist in se postavil na sredi vozneka pasu, ko sem sel pred leti s kolesom iz LJ na Kolpo. Tudi stranske ceste sem izbiral in ne sredi najvecje guzve, ko grejo ljudje s sihta apriori rekreativno v drekobrbcasti opravi zivciral voznike po regionalki s tem da je malo nizje in vzporedno cesta, ki je 10x manj obremenjena (Ig-Turjak)...eni ste pac taki, da vas boli ku*ac za vse okoli vas zato pa tudi take izjave in obnasanje. Niso vsi kolesarji isti, ce sem posten jih videvam redno na tej relaciji pa nisem se videl idiota, ki bi trmasto po sredi gnal v klanec.
Ko bo takega na enem ovinku dobil kdo na havbo med tem ko bo nasproti peljal slepar po nasprotnem pasu in ne bo moc odviti, bojo pa spet vsi drugi krivi in neprilagojena hitrost kot vzrok nesrece. Po moznosti bo na koncu nasrkal celo voznik avtomobila zaradi takih egotriperjev z idejo voznje po sredi pasu
Meni se tudi zdi mimo kolesarjenje po najbolj prometnih cestah, ene parkrat sem tudi doživel razne kolesarske wannabeje v stilu 4 in več modeli v dveh "kolonah" tako danje bila zasedena cela cesta in potem menjave iz kolone v kolono.
Sam se s kolesom peljem kjer je čim manj prometa, vsekakor to niso neke regionalne in magistralne ceste. Sicer pa: vsak po svoje.
imagodei ::
@Pepca,
ti tega ne razumeš - ti rekreativci, ki glavne ceste uporabljajo za to, da izboljšujejo svoje statistike v raznih Sports trackerjih in rezultate potem objavljajo na Facebooku, bi morali na kolesarski stezi stalno ustavljat in se umikat normalnim kolesarjem. Da družin z majhnimi otroki niti ne omenjamo. S tako statistiko se pa potem res ne moreš hvalit.
Po drugi strani pa na regionalki lahko vozijo skoraj sredi ceste in svojo specialko gonijo ravno tako hitro/počasi, da jih na Belci niti regularno ne moreš prehitet.
ti tega ne razumeš - ti rekreativci, ki glavne ceste uporabljajo za to, da izboljšujejo svoje statistike v raznih Sports trackerjih in rezultate potem objavljajo na Facebooku, bi morali na kolesarski stezi stalno ustavljat in se umikat normalnim kolesarjem. Da družin z majhnimi otroki niti ne omenjamo. S tako statistiko se pa potem res ne moreš hvalit.
Po drugi strani pa na regionalki lahko vozijo skoraj sredi ceste in svojo specialko gonijo ravno tako hitro/počasi, da jih na Belci niti regularno ne moreš prehitet.
- Hoc est qui sumus -
zmaugy ::
Če ni prehoda potem pešci NIMAJO KAJ ISKATI NA CESTI, nimajo, ni jih.
In taki se vozijo po cestah ...
https://www.uradni-list.si/1/content?id...
Preberi si 7. odstavek 83. člena.
Pešci imajo vso pravico prečkati cesto kjerkoli, razen tam, kjer je v bližini maksimalno 100 m prehod za pešce, ali tam, kjer je dvojna črta. Povsod drugod moraš predvidevati, da bodo prešci kaj iskali na cesti.
Si me prehitel.
Prečkati ali se sprehajati po cesti? Razumeš pomen besede prečkanje?
Predno greš predaleč preberi svoj prispevek.
Vanich ::
@Pepca,
ti tega ne razumeš - ti rekreativci, ki glavne ceste uporabljajo za to, da izboljšujejo svoje statistike v raznih Sports trackerjih in rezultate potem objavljajo na Facebooku, bi morali na kolesarski stezi stalno ustavljat in se umikat normalnim kolesarjem. Da družin z majhnimi otroki niti ne omenjamo. S tako statistiko se pa potem res ne moreš hvalit.
Po drugi strani pa na regionalki lahko vozijo skoraj sredi ceste in svojo specialko gonijo ravno tako hitro/počasi, da jih na Belci niti regularno ne moreš prehitet.
Ja; samo naj potem ne jokajo, ko jih kakšen pijan & zadet Mojstrančan spešta s traktorjem in jim razvleče čreva po cesti od Mojstrane do Martuljka.
zmaugy ::
meh, po 1 uri pive nimaš več v obtoku.
0.3 sekunde počasnejši refleks je zlata vreden v primerjavi z živčno vožnjo nad prekletim prascem ki O MOJ BOG, MORA VOZITI 70 NAMESTO 90!!!!!!!
Jah, odvisno od vrste piva, a si pil na prazen želodec ali ne, a si moški, ženska, a imaš 90 kil a jih imaš 60 s posteljo vred...
Načeloma OK, Wikipedia ve povedat, da se na uro sčisti 0,15 - 0,20 mg/mL alkohola iz telesa. Glede na to, da je 0,21 mg/mL meja in da je eno pivo načeloma že preko dovoljene meje, lahko rečemo, da če greš nemudoma po tem, ko si popil eno pivo na cesto, pač še veselo nad legalno mejo.
Ampak ja, se strinjam, če ravno ne eksaš in če počakaš 0,5-1h preden greš vozit, je učinke prisotnega alkohola v krvi (od enega piva) praktično nemogoče zaznati na reakcijah.
Sam imam izkušnjo - pred 10+ leti pozno popoldne poleti sem igral tenis s prijateljem in ker sem bil glede tega vedno precej zagrizen, pred tem vsaj 4 ure nisem nič jedel, ker bi mi drugače lahko bilo slabo. Po igri se vsedeva v bife ob igrišču in spijeva pivo. Pride mimo še en prijatelj in spijemo še eno pivo. Rezultat? Komaj sem stal na nogah, saj več kot 5 ur nisem nič jedel, se zgonil na tenisu in spil dve pivi. In imam več kot 90 kil. Jasno da se nisem sam peljal domov.
Veliko dejavnikov je v igri in najbolj sigurno je če tisti dan, ko voziš, ne piješ. Alkohol se pije zvečer, ko si doma ali ko vozijo drugi/taksi.
krneki0001 ::
1. Vljudno pozivam vse voznice in voznike osebnih vozil, ki niso sposobni voziti na avtocestah hitreje od 60 km/h, da izberejo alternativne poti oziroma cenejši javni prevoz. Vsaka vaša avantura na prehitevalnem pasu povzroči ustavitev časa v vesolju, kar veselo izkoristi George Popescu ter s svojim, po bukareštanskih standardih, tehnično izpravnim tovornjakom veselo prehiteva svoje sotrpine na svoji 72 urni brezspalni trasi. Sicer me veseli, da nam omogočate dolgotrajen ogled vseh možnih prevoznih sredstev iz nekdaj nam sosednje dežele ter hkrati priznam, da je bilo pred 21 leti, po likvidaciji ljubljenega para Ceauscesco izjemno zanimivo opazovati prve registracije z označbo RO, danes pa sem se jih žal že naveličal.
2. Hkrati pozivam takiste voznice in voznike, da upoštevajo večjo naseljenost slovenske deželice od primerjalno Mongolije ter veliko verjetnost, da je pri vključevanju na avtocesto morda še kakšen voznik za vami. 20 - 30 km/h bi bila primerna hitrost vključevanja za kakšen skiro.
3. Voznice in voznike modelov znamk, ki se prvenstveno začnejo na črke X in Q, vljudno prosim, če pustijo pred trgovskimi centri še kakšno parkirno mesto za invalide. Sicer je fino parkirati na njih, ker so blizu vhoda, zaradi večjih dimenzij parkirnega mesta pa vam ne bo nihče poškodoval vašega preljubega konjička z butanjem vrat. Drive-in shopping centrov žal še ne bo kmalu.
4. Voznice in vozniki, ki se vam v petek popoldne in soboto zjutraj tako neizmerno mudi na kavico v mondeno portoroško marino, vljudno prosim, če ne uporabljajo odstavnega pasu za prehitevanje, kajti lahko se vam zgodi, da boste naguzili kakšnega izgubljenega stoječega ferragostnega Giussepeja, ki brez vklopljenih štirih smernikov razmišlja na Ravbarkomandi, zakaj še ni v Italiji: Madonna, saj smo jo osvobodili!
5. Dragi kolesarji, cesta ni trening poligon, prometna signalizacija pa menda velja za vse udeležence (razen na kakšnem Touru, Giru, Franji). Saj razumem, da zdrav posameznik daje dodano vrednost družbi...samo marsikaterega rekreativca bi rad povprašal po MENTALNEM zdravju.
6. Za vse zadrteže, ki ne vedo, kaj je zadrga, nosite pa hlače na gumbe: Zadrga je mehanizem, ki je sestavljen iz dveh zobčastih zapiralnih verižic (zapenjač), ki ju mehanično spenjamo ali odpenjamo z drsnikom in na tak način združimo ali ločimo dva ločena kosa blaga ali podobnega upogljivega materiala. Razumem, da marsikomu ni ravno povsem jasno, kaj dela zadrga v prometu, razumljiveje bo morda tole: Pravilo zadrge narekuje, da ob zožitvi vsak voznik spusti predse vozilo z drugega voznega pasu. Za največjo pretočnost prometa morajo vozniki peljati do zapore in se šele tam vključiti na drug pas. Na slednjem morajo vozniki med seboj pustiti dovolj veliko razdaljo, da omogočijo vključitev po enega vozila z drugega pasu.
7. Voznice in vozniki, ki radi vozite pri kateri koli hitrosti 2 cm od avtomobila, vabim da se ustavimo in da si skupaj ogledamo moje vozilo ter vse napise na zadnji havbi. Verjamem, da vam je ali A) zanimiv model avtomobila ali B) imate par metersko havbo in ne znate oceniti razdalje ali C) bi radi prebrali model avtomobila ali celo prepoznali grb na registraciji, pa imate preslabo dioptrijo.
8. Morda na koncu še to: vsem nadebudnežem, ki uspejo spraskati zadnje pfeninge, rupije in leke za nakup nekdaj zelo prestižnega voza, danes pa s 6-mestno kilometrsko številko - ne, in še enkrat NE, s tem niste postali direktorji / tajkuni / pomembneži, vaš status se ni spremenil...žal...
9. Voznice in voznike, katerih spomin vsakodnevno peša ter zavedno ali nezavedno pozabljajo, kje so v službi oziroma doma, prosim da ali jedo ogromno česna ali si kupijo navigacijo ter vso potrebno kartografijo, da ne bodo več 2 metra pred izhodom z avtoceste na vso moč zavirali na prehitevalnem pasu.
10. Neuporabnike smernikov v krožiščih, križiščih, avtocestah, parkiriščih,... vljudno prosim, da se zglasijo v avtosalonih / servisih svojih znamk ter poprosijo trgovce / serviserje, da jim pokažejo zadnji tehnološki krik - ročico za smernike. Velik naval že pričakujejo v trgovinah / servisih s 4 krogci ter modro-belimi propelerji.
11. Vse vestne poznavalce pravilnega vključevanja in vožnje v krožiščih prosim, da vsakogar, ki ne bo upošteval pravilne uporabe smernikov - blokirate pri izhodu! Opozorilo: lahko se zgodi, da bo kdo naredil 486 krogov in se mu bo vrtelo v glavi!
12. Božično-novoletna osvetlitev avtomobila z meglenkami je sicer domača folklora italijanskih in paragvajskih voznikov. Vljudno prosim, da jih v jasnem vremenu, v mestu, ob rahlih meglicah, rahlem pršenju dežja izklopite, razen če niste Miran Stanovnik med pripravami na rally Pariz - Dakar. Če ne znate izklopiti meglenk, glej tč. 10. Saj ne želite zgledati na cesti kot Italijani?!?
13. Vsem enoprostorskim mamicam ter tudi nekaterim očetom sporočam, da se vrtci NE zapirajo ob 16.15! Na forumu Moj malček je prišlo do dezinformacije, vaših otrok po 16.16 uri NE bodo prodali na Kosovo, če ne pridete po njih.
Vsem prizadetim pa se že vnaprej globoko opravičujem!
2. Hkrati pozivam takiste voznice in voznike, da upoštevajo večjo naseljenost slovenske deželice od primerjalno Mongolije ter veliko verjetnost, da je pri vključevanju na avtocesto morda še kakšen voznik za vami. 20 - 30 km/h bi bila primerna hitrost vključevanja za kakšen skiro.
3. Voznice in voznike modelov znamk, ki se prvenstveno začnejo na črke X in Q, vljudno prosim, če pustijo pred trgovskimi centri še kakšno parkirno mesto za invalide. Sicer je fino parkirati na njih, ker so blizu vhoda, zaradi večjih dimenzij parkirnega mesta pa vam ne bo nihče poškodoval vašega preljubega konjička z butanjem vrat. Drive-in shopping centrov žal še ne bo kmalu.
4. Voznice in vozniki, ki se vam v petek popoldne in soboto zjutraj tako neizmerno mudi na kavico v mondeno portoroško marino, vljudno prosim, če ne uporabljajo odstavnega pasu za prehitevanje, kajti lahko se vam zgodi, da boste naguzili kakšnega izgubljenega stoječega ferragostnega Giussepeja, ki brez vklopljenih štirih smernikov razmišlja na Ravbarkomandi, zakaj še ni v Italiji: Madonna, saj smo jo osvobodili!
5. Dragi kolesarji, cesta ni trening poligon, prometna signalizacija pa menda velja za vse udeležence (razen na kakšnem Touru, Giru, Franji). Saj razumem, da zdrav posameznik daje dodano vrednost družbi...samo marsikaterega rekreativca bi rad povprašal po MENTALNEM zdravju.
6. Za vse zadrteže, ki ne vedo, kaj je zadrga, nosite pa hlače na gumbe: Zadrga je mehanizem, ki je sestavljen iz dveh zobčastih zapiralnih verižic (zapenjač), ki ju mehanično spenjamo ali odpenjamo z drsnikom in na tak način združimo ali ločimo dva ločena kosa blaga ali podobnega upogljivega materiala. Razumem, da marsikomu ni ravno povsem jasno, kaj dela zadrga v prometu, razumljiveje bo morda tole: Pravilo zadrge narekuje, da ob zožitvi vsak voznik spusti predse vozilo z drugega voznega pasu. Za največjo pretočnost prometa morajo vozniki peljati do zapore in se šele tam vključiti na drug pas. Na slednjem morajo vozniki med seboj pustiti dovolj veliko razdaljo, da omogočijo vključitev po enega vozila z drugega pasu.
7. Voznice in vozniki, ki radi vozite pri kateri koli hitrosti 2 cm od avtomobila, vabim da se ustavimo in da si skupaj ogledamo moje vozilo ter vse napise na zadnji havbi. Verjamem, da vam je ali A) zanimiv model avtomobila ali B) imate par metersko havbo in ne znate oceniti razdalje ali C) bi radi prebrali model avtomobila ali celo prepoznali grb na registraciji, pa imate preslabo dioptrijo.
8. Morda na koncu še to: vsem nadebudnežem, ki uspejo spraskati zadnje pfeninge, rupije in leke za nakup nekdaj zelo prestižnega voza, danes pa s 6-mestno kilometrsko številko - ne, in še enkrat NE, s tem niste postali direktorji / tajkuni / pomembneži, vaš status se ni spremenil...žal...
9. Voznice in voznike, katerih spomin vsakodnevno peša ter zavedno ali nezavedno pozabljajo, kje so v službi oziroma doma, prosim da ali jedo ogromno česna ali si kupijo navigacijo ter vso potrebno kartografijo, da ne bodo več 2 metra pred izhodom z avtoceste na vso moč zavirali na prehitevalnem pasu.
10. Neuporabnike smernikov v krožiščih, križiščih, avtocestah, parkiriščih,... vljudno prosim, da se zglasijo v avtosalonih / servisih svojih znamk ter poprosijo trgovce / serviserje, da jim pokažejo zadnji tehnološki krik - ročico za smernike. Velik naval že pričakujejo v trgovinah / servisih s 4 krogci ter modro-belimi propelerji.
11. Vse vestne poznavalce pravilnega vključevanja in vožnje v krožiščih prosim, da vsakogar, ki ne bo upošteval pravilne uporabe smernikov - blokirate pri izhodu! Opozorilo: lahko se zgodi, da bo kdo naredil 486 krogov in se mu bo vrtelo v glavi!
12. Božično-novoletna osvetlitev avtomobila z meglenkami je sicer domača folklora italijanskih in paragvajskih voznikov. Vljudno prosim, da jih v jasnem vremenu, v mestu, ob rahlih meglicah, rahlem pršenju dežja izklopite, razen če niste Miran Stanovnik med pripravami na rally Pariz - Dakar. Če ne znate izklopiti meglenk, glej tč. 10. Saj ne želite zgledati na cesti kot Italijani?!?
13. Vsem enoprostorskim mamicam ter tudi nekaterim očetom sporočam, da se vrtci NE zapirajo ob 16.15! Na forumu Moj malček je prišlo do dezinformacije, vaših otrok po 16.16 uri NE bodo prodali na Kosovo, če ne pridete po njih.
Vsem prizadetim pa se že vnaprej globoko opravičujem!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
krneki0001 ::
VREMENSKA NAPOVED ZA VOZNICE IN VOZNIKE
NAPOVED ZA SLOVENIJO
Danes bo rahlo deževje zajelo večji del države, zatorej velja opozorilo vsem voznikom, da se zaradi novih omejitev na pot odpravijo vsaj dve uri prej. Omejitve so na regionalnih in magistralnih cestah (55 km/h); avtocestah (85km/h) ter naseljih (35 km/h). Pri speljevanju na križiščih velja še posebna pozornost ter striktno držanje omejitev čez celotno križišče na 10 km/h, saj lahko voznikom v nasprotnem primeru za kratek čas zdrsnejo gnana kolesa, kar lahko posledično privede do izjemno paničnih reakcij.
Zaradi povečanega obsega vlage v ozračju, ARSO in Ministrstvo za promet priporočata povečano uporabo brisalcev in smernikov. DARS dodaja dodatno opozorilo, da se vozniki držijo levega pasu avtocestnega križa, saj je zaradi rahlih padavin velika možnost izbrisa sredinskih črt.
V severni in severovzhodni Sloveniji bo snežilo, poleg pobeljenih travnikov in gozdov pa DRSC predvideva tudi rahlo pobeljene ceste. Uporabnikom svetujejo uporabo vzporednih smučarskih stez ali gledanje popoldanskega programa na TV Slo 1 (Mostovi - Hidak, Turbulenca in Pod klobukom) v objemu toplega doma.
Jutranje temperature bodo od 5 do 10 stopinj C, voznikom ne bo potrebno dodatno, nekajminutno, jutranje ogrevanje vozila pred stanovanji. Zaradi najvišjih dnevnih temperatur, ki bodo od 5 do 10 ter ob morju do 14 stopinj C, pa ne bo pretirane potrebe po vklopu klimatskih naprav, kar bo prineslo 0,2 l prihranek na 100 kilometrski poti.
Jutri bo spremenljivo do pretežno oblačno, oblačnost bo višja od vseh vgrajenih meglenk na vozilih. Padavine bodo zjutraj in dopoldne ponehale, zaradi najverjetneje še nekajdnevnega, mokrega cestišča pa velja opozorilo o omejenih hitrostih.
Zapihal bo jugozahodni veter, ki bo na plan prinesel, poleg smradu iz kanalizacij, tudi veliko število kondicijsko vprašljivih kolesarjev v letošnji moderni črnini. Najvišje dnevne temperature bodo ravno pravšnje za kolesarjenje v mraku in temi.
NAPOVED ZA SOSEDNJE POKRAJINE
Padavine bodo zajele vse sosednje pokrajine. Na Avstrijskem bodo zaradi višjega standarda, kljub obilnemu deževju, ceste suhe, črte na avtocestah bodo ostale vidne, omejitev ne bo zaznati. Mentalne omejitve ostajajo na Heimatdienstovem.
V Furlaniji, Julijski krajini veljajo opozorila pred fojbnimi duhovi preteklosti, predvsem na Hrvaškem bodo pihali južni vetrovi zaradi podražitev goriva.
VREMENSKA SLIKA
Z juga se nam obeta povečana fronta gastarbeiterjev, z vzhoda pa nam grozi ciklon smrdljivih in tehnično neizpravnih tovornjakov.
OBETI
Obeti so črnogledi, predvidoma voznikom ne bo pomagalo niti Žlendrovanje, niti tretje branje Zakona o varnosti cestnega prometa, niti detajlna vremenska napoved.
OPOZORILO
Ker je ascendent v znamenju vinske trte, lunine mene pa kažejo na večjo prisotnost modrih angelov, opozorilo velja vsem serijskim testerjem maliganov.
Vse "ziheraše", ki ne glede na vremensko prognozo vozite 70km/h, vabimo na nov učni program "dinamična vožnja" na Vranskem. Izžrebali bomo tudi srečneža, ki bo dobil nove gume in tehnični pregled, ter posledični servis Vašega neizpravnega vozila.
Ker pa ste prepričani, da ste najbolj varen voznik in ne obstaja nobena možnost, da ima kdo več znanja, občutka, boljši avto in gume, se najbrž na vabilo ne boste odzvali, ter še naprej signalizirali vsem, ki vas prehitijo po "hudo spolzkih" cestah. V tem primeru nasvet ni odveč: če so že ravnine in zavoji prenevarni za prekoračitev 70km/h, pa bi lahko vsaj malo brzdali vašega Ferrarija v naseljih in ostalih omejitvah, nižjih od 70. Skupina otrok pred šolo NI štop štanga, varnostna blazina ali nadomestilo za Vaš obisk servisa, vulkanizerja in psihologa.
NAPOVED ZA SLOVENIJO
Danes bo rahlo deževje zajelo večji del države, zatorej velja opozorilo vsem voznikom, da se zaradi novih omejitev na pot odpravijo vsaj dve uri prej. Omejitve so na regionalnih in magistralnih cestah (55 km/h); avtocestah (85km/h) ter naseljih (35 km/h). Pri speljevanju na križiščih velja še posebna pozornost ter striktno držanje omejitev čez celotno križišče na 10 km/h, saj lahko voznikom v nasprotnem primeru za kratek čas zdrsnejo gnana kolesa, kar lahko posledično privede do izjemno paničnih reakcij.
Zaradi povečanega obsega vlage v ozračju, ARSO in Ministrstvo za promet priporočata povečano uporabo brisalcev in smernikov. DARS dodaja dodatno opozorilo, da se vozniki držijo levega pasu avtocestnega križa, saj je zaradi rahlih padavin velika možnost izbrisa sredinskih črt.
V severni in severovzhodni Sloveniji bo snežilo, poleg pobeljenih travnikov in gozdov pa DRSC predvideva tudi rahlo pobeljene ceste. Uporabnikom svetujejo uporabo vzporednih smučarskih stez ali gledanje popoldanskega programa na TV Slo 1 (Mostovi - Hidak, Turbulenca in Pod klobukom) v objemu toplega doma.
Jutranje temperature bodo od 5 do 10 stopinj C, voznikom ne bo potrebno dodatno, nekajminutno, jutranje ogrevanje vozila pred stanovanji. Zaradi najvišjih dnevnih temperatur, ki bodo od 5 do 10 ter ob morju do 14 stopinj C, pa ne bo pretirane potrebe po vklopu klimatskih naprav, kar bo prineslo 0,2 l prihranek na 100 kilometrski poti.
Jutri bo spremenljivo do pretežno oblačno, oblačnost bo višja od vseh vgrajenih meglenk na vozilih. Padavine bodo zjutraj in dopoldne ponehale, zaradi najverjetneje še nekajdnevnega, mokrega cestišča pa velja opozorilo o omejenih hitrostih.
Zapihal bo jugozahodni veter, ki bo na plan prinesel, poleg smradu iz kanalizacij, tudi veliko število kondicijsko vprašljivih kolesarjev v letošnji moderni črnini. Najvišje dnevne temperature bodo ravno pravšnje za kolesarjenje v mraku in temi.
NAPOVED ZA SOSEDNJE POKRAJINE
Padavine bodo zajele vse sosednje pokrajine. Na Avstrijskem bodo zaradi višjega standarda, kljub obilnemu deževju, ceste suhe, črte na avtocestah bodo ostale vidne, omejitev ne bo zaznati. Mentalne omejitve ostajajo na Heimatdienstovem.
V Furlaniji, Julijski krajini veljajo opozorila pred fojbnimi duhovi preteklosti, predvsem na Hrvaškem bodo pihali južni vetrovi zaradi podražitev goriva.
VREMENSKA SLIKA
Z juga se nam obeta povečana fronta gastarbeiterjev, z vzhoda pa nam grozi ciklon smrdljivih in tehnično neizpravnih tovornjakov.
OBETI
Obeti so črnogledi, predvidoma voznikom ne bo pomagalo niti Žlendrovanje, niti tretje branje Zakona o varnosti cestnega prometa, niti detajlna vremenska napoved.
OPOZORILO
Ker je ascendent v znamenju vinske trte, lunine mene pa kažejo na večjo prisotnost modrih angelov, opozorilo velja vsem serijskim testerjem maliganov.
Vse "ziheraše", ki ne glede na vremensko prognozo vozite 70km/h, vabimo na nov učni program "dinamična vožnja" na Vranskem. Izžrebali bomo tudi srečneža, ki bo dobil nove gume in tehnični pregled, ter posledični servis Vašega neizpravnega vozila.
Ker pa ste prepričani, da ste najbolj varen voznik in ne obstaja nobena možnost, da ima kdo več znanja, občutka, boljši avto in gume, se najbrž na vabilo ne boste odzvali, ter še naprej signalizirali vsem, ki vas prehitijo po "hudo spolzkih" cestah. V tem primeru nasvet ni odveč: če so že ravnine in zavoji prenevarni za prekoračitev 70km/h, pa bi lahko vsaj malo brzdali vašega Ferrarija v naseljih in ostalih omejitvah, nižjih od 70. Skupina otrok pred šolo NI štop štanga, varnostna blazina ali nadomestilo za Vaš obisk servisa, vulkanizerja in psihologa.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
zmaugy ::
krneki0001 je izjavil:
1. Vljudno pozivam vse voznice in voznike osebnih vozil, ki niso sposobni voziti na avtocestah hitreje od 60 km/h, da izberejo alternativne poti oziroma cenejši javni prevoz. Vsaka vaša avantura na prehitevalnem pasu povzroči ustavitev časa v vesolju, kar veselo izkoristi George Popescu ter s svojim, po bukareštanskih standardih, tehnično izpravnim tovornjakom veselo prehiteva svoje sotrpine na svoji 72 urni brezspalni trasi. Sicer me veseli, da nam omogočate dolgotrajen ogled vseh možnih prevoznih sredstev iz nekdaj nam sosednje dežele ter hkrati priznam, da je bilo pred 21 leti, po likvidaciji ljubljenega para Ceauscesco izjemno zanimivo opazovati prve registracije z označbo RO, danes pa sem se jih žal že naveličal.
2. Hkrati pozivam takiste voznice in voznike, da upoštevajo večjo naseljenost slovenske deželice od primerjalno Mongolije ter veliko verjetnost, da je pri vključevanju na avtocesto morda še kakšen voznik za vami. 20 - 30 km/h bi bila primerna hitrost vključevanja za kakšen skiro.
3. Voznice in voznike modelov znamk, ki se prvenstveno začnejo na črke X in Q, vljudno prosim, če pustijo pred trgovskimi centri še kakšno parkirno mesto za invalide. Sicer je fino parkirati na njih, ker so blizu vhoda, zaradi večjih dimenzij parkirnega mesta pa vam ne bo nihče poškodoval vašega preljubega konjička z butanjem vrat. Drive-in shopping centrov žal še ne bo kmalu.
4. Voznice in vozniki, ki se vam v petek popoldne in soboto zjutraj tako neizmerno mudi na kavico v mondeno portoroško marino, vljudno prosim, če ne uporabljajo odstavnega pasu za prehitevanje, kajti lahko se vam zgodi, da boste naguzili kakšnega izgubljenega stoječega ferragostnega Giussepeja, ki brez vklopljenih štirih smernikov razmišlja na Ravbarkomandi, zakaj še ni v Italiji: Madonna, saj smo jo osvobodili!
5. Dragi kolesarji, cesta ni trening poligon, prometna signalizacija pa menda velja za vse udeležence (razen na kakšnem Touru, Giru, Franji). Saj razumem, da zdrav posameznik daje dodano vrednost družbi...samo marsikaterega rekreativca bi rad povprašal po MENTALNEM zdravju.
6. Za vse zadrteže, ki ne vedo, kaj je zadrga, nosite pa hlače na gumbe: Zadrga je mehanizem, ki je sestavljen iz dveh zobčastih zapiralnih verižic (zapenjač), ki ju mehanično spenjamo ali odpenjamo z drsnikom in na tak način združimo ali ločimo dva ločena kosa blaga ali podobnega upogljivega materiala. Razumem, da marsikomu ni ravno povsem jasno, kaj dela zadrga v prometu, razumljiveje bo morda tole: Pravilo zadrge narekuje, da ob zožitvi vsak voznik spusti predse vozilo z drugega voznega pasu. Za največjo pretočnost prometa morajo vozniki peljati do zapore in se šele tam vključiti na drug pas. Na slednjem morajo vozniki med seboj pustiti dovolj veliko razdaljo, da omogočijo vključitev po enega vozila z drugega pasu.
7. Voznice in vozniki, ki radi vozite pri kateri koli hitrosti 2 cm od avtomobila, vabim da se ustavimo in da si skupaj ogledamo moje vozilo ter vse napise na zadnji havbi. Verjamem, da vam je ali A) zanimiv model avtomobila ali B) imate par metersko havbo in ne znate oceniti razdalje ali C) bi radi prebrali model avtomobila ali celo prepoznali grb na registraciji, pa imate preslabo dioptrijo.
8. Morda na koncu še to: vsem nadebudnežem, ki uspejo spraskati zadnje pfeninge, rupije in leke za nakup nekdaj zelo prestižnega voza, danes pa s 6-mestno kilometrsko številko - ne, in še enkrat NE, s tem niste postali direktorji / tajkuni / pomembneži, vaš status se ni spremenil...žal...
9. Voznice in voznike, katerih spomin vsakodnevno peša ter zavedno ali nezavedno pozabljajo, kje so v službi oziroma doma, prosim da ali jedo ogromno česna ali si kupijo navigacijo ter vso potrebno kartografijo, da ne bodo več 2 metra pred izhodom z avtoceste na vso moč zavirali na prehitevalnem pasu.
10. Neuporabnike smernikov v krožiščih, križiščih, avtocestah, parkiriščih,... vljudno prosim, da se zglasijo v avtosalonih / servisih svojih znamk ter poprosijo trgovce / serviserje, da jim pokažejo zadnji tehnološki krik - ročico za smernike. Velik naval že pričakujejo v trgovinah / servisih s 4 krogci ter modro-belimi propelerji.
11. Vse vestne poznavalce pravilnega vključevanja in vožnje v krožiščih prosim, da vsakogar, ki ne bo upošteval pravilne uporabe smernikov - blokirate pri izhodu! Opozorilo: lahko se zgodi, da bo kdo naredil 486 krogov in se mu bo vrtelo v glavi!
12. Božično-novoletna osvetlitev avtomobila z meglenkami je sicer domača folklora italijanskih in paragvajskih voznikov. Vljudno prosim, da jih v jasnem vremenu, v mestu, ob rahlih meglicah, rahlem pršenju dežja izklopite, razen če niste Miran Stanovnik med pripravami na rally Pariz - Dakar. Če ne znate izklopiti meglenk, glej tč. 10. Saj ne želite zgledati na cesti kot Italijani?!?
13. Vsem enoprostorskim mamicam ter tudi nekaterim očetom sporočam, da se vrtci NE zapirajo ob 16.15! Na forumu Moj malček je prišlo do dezinformacije, vaših otrok po 16.16 uri NE bodo prodali na Kosovo, če ne pridete po njih.
Vsem prizadetim pa se že vnaprej globoko opravičujem!
Vse so precej dobre, pri točki 3 lahko mirno dodaš tudi 4 krogce na splošno in ne zgolj Q. Tudi točka 10 mi je zelo všeč.
Je pa zanimivo kako predvidljivo zna biti pri točki 3. V Rusiji mi je všeč gibanje Stop Ham, kaj takšnega bi rabili tudi pri nas.
imagodei ::
@nebivedu,
nisem bral tvojega traktata. Tudi mene razjezijo zoprni, počasni, nesposobni vozniki, ampak nazadnje se vedno spomnim, da se borim proti mlinom na veter. Takšni ljudje bodo vedno prisotni na naših cestah, po zakonu so lahko prisotni. Tudi če se ne umaknejo (pa bi se po zakonu morali), je to delo za policijo, ne pa podlaga za roadrage in vigilantizem. Ni vredno mojih živcev. Ob upoštevanju tovrstnih "pojavov" na cestah, greš pač 5 minut prej na pot.
Dodatno: največkrat so subjektivne ocene, da nekdo vozi "60 tam kjer je omejitev 90" res samo subjektivne ocene. V večini primerov se izkaže, da nekdo vozi 80 namesto 90, seveda pa požanje toliko ogorčenja, kot če bi vozil 30.
nisem bral tvojega traktata. Tudi mene razjezijo zoprni, počasni, nesposobni vozniki, ampak nazadnje se vedno spomnim, da se borim proti mlinom na veter. Takšni ljudje bodo vedno prisotni na naših cestah, po zakonu so lahko prisotni. Tudi če se ne umaknejo (pa bi se po zakonu morali), je to delo za policijo, ne pa podlaga za roadrage in vigilantizem. Ni vredno mojih živcev. Ob upoštevanju tovrstnih "pojavov" na cestah, greš pač 5 minut prej na pot.
Dodatno: največkrat so subjektivne ocene, da nekdo vozi "60 tam kjer je omejitev 90" res samo subjektivne ocene. V večini primerov se izkaže, da nekdo vozi 80 namesto 90, seveda pa požanje toliko ogorčenja, kot če bi vozil 30.
- Hoc est qui sumus -
Thuban ::
nebivedu, upam da kmalu dobiš službo ali žensko. Imaš veliko preveč prostega časa.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Rampage ::
imagodei: Narobe, to je samo zgražanje, če voznik oziroma voznica ne razloči med znakom 80 in 90 potem ni za na cesto, ker je verjetnost, da tudi med znakom 30 in 90 ne razloči.
Draconis IIRC nebivedu poglablja luknje v naših bankah ko med delovnim časom slo-techka..
Draconis IIRC nebivedu poglablja luknje v naših bankah ko med delovnim časom slo-techka..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Rampage ()
imagodei ::
Ampak 90 km/h je maksimalna dovoljena hitrost na tistem odseku, ne minimalna ali pa edina dovoljena.
- Hoc est qui sumus -
Rampage ::
V bistvu tukaj sploh ne gre za road rage jaz samo delam uslugo drugim voznikom (in sebi ofc.) med tem ko skušam inkompetentne voznike izriniti iz ceste.
I'm the good guy here!
I'm the good guy here!
zmaugy ::
Ampak 90 km/h je maksimalna dovoljena hitrost na tistem odseku, ne minimalna ali pa edina dovoljena.
Je pa res da obstaja še kar nekaj pravil CPP, ki so nekako prezrta - če voziš manj kot 50 % maksimalno dovoljene hitrosti se moraš umakniti s ceste takoj ko se za teboj naredi kolona vozil (seveda na primernem mestu) in imeti na vozilu vrtečo se luč, nadalje če se voziš manj kot je maksimalno dovoljena hitrost ne smeš za sabo povzročati nastanek kolone. V preteklosti sem zelo redko videval situacije, ko so policisti izločali tovornjake iz prometa zaradi prenizke hitrosti, ampak v primerjavo s tem, kolikokrat sem se po polžje cijazil za kakšnim smrdljivim tovornjakom v klanec, je bilo takšnih priložnosti zanemarljivo malo. Enako velja za določen tip voznikov (ne bi specificiral, čeprav iz izkušenj vem, kakšen tip je to), ki ob tabli za omejitev hitrosti na na primer 60 le-to zmanjšajo in nato vozijo 60 še naslednjih nekaj kilometrov, čeprav je bilo 500 m po tabli križišče.
Tega je precej, na srečo z izkušnjami nestrpnost do takšnih modelov pada, saj zna biti tudi testiranje lastnih hipotez zabavno.
Posebno poglavje je izumirajoča vrsta sedemdesetakov: vozniki, ki vsepovsod vozijo 70 km/h. Na regionalni/magistralni cesti izven naselja kot tudi v naseljih. Kot rečeno, opažam jih vse manj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
#000000 ::
men ni jasno kako lahko nekdo ki pred tabo vozi malo bolj počasi kot bi TI hotu, se prav cca ali par km pod omejitvijo, da te to tolk razpiszdi da bi se hotu tepst ?
dvomim da se kdo spomne akcije na tržaški, kjer je nekdo naletel na enega od bratov iz podutika, ter ga v stilu road rage napadel z nožem :)
uglavnem ko je prvi brat opravil z njim in je prišla policija ter malo za njim rešilec, se je ravno v trenutku ko je rešilec hotel odpeljat, pripeljal DRUGI brat, in jovo na novo, ga je zvleku ven iz REŠEVALNEGA vozila ter še on malo potreniral, policaji pa k da ni nič reševalci enako, pač naj konča pa pol saniramo zadevo LOL
tko da je dobr malo premislit preden dvigne pokrovko, ker jebeno ne veš kdo sedi v avtu pred tabo
dvomim da se kdo spomne akcije na tržaški, kjer je nekdo naletel na enega od bratov iz podutika, ter ga v stilu road rage napadel z nožem :)
uglavnem ko je prvi brat opravil z njim in je prišla policija ter malo za njim rešilec, se je ravno v trenutku ko je rešilec hotel odpeljat, pripeljal DRUGI brat, in jovo na novo, ga je zvleku ven iz REŠEVALNEGA vozila ter še on malo potreniral, policaji pa k da ni nič reševalci enako, pač naj konča pa pol saniramo zadevo LOL
tko da je dobr malo premislit preden dvigne pokrovko, ker jebeno ne veš kdo sedi v avtu pred tabo
shadeX ::
men ni jasno kako lahko nekdo ki pred tabo vozi malo bolj počasi kot bi TI hotu, se prav cca ali par km pod omejitvijo, da te to tolk razpiszdi da bi se hotu tepst ?
Kdo je napisu da bi se tepel zarad počasnega vozila pred tabo? To verjetno doživiš pri kakšnih južnih sosedih (bivajočih v SLO). Slovenec bo postal jezen in kurčil nad situacijo.
Kar se tiče kulture na cesti, lahko rečem da se imam za zglednega in dobrega voznika (vožnja po omejitvah, sploh v naselju, ustavljanje pešcem na prehodih,.. tega se vedno držim). Načeloma mi ni problem, če nekdo vozi počasno vozilo pred mano v koloni pa sem samo jaz. Ko pa se začnejo zadaj nabirat vozila tolk da jih rata 6,7 in več, zravn ceste je pa na vsake 100m plac kjer bi se človek lahko umaknil, ampak se ne, potem začnem pa tudi jaz pizdit ja. S tem ko se človek ne umakne, se vidi da je egoist, ki zraven še krši CPP.
#000000 ::
no ja, res ne piše nikjer da je to vzrok, ampak vidm da dost folka to zelo moti, ampak da bi prehitel in šel na čelo to pa ne, ker pol ni varovanja, pač vedno prvi nafika če je radar ostali prolaze ko po maslu. Men tud trobijo in kažejo ne vem kaj vse, ampak jest ladan ko špricar, peljem točno po omejitvi, ene parkrat so tud mene zazpizdili in sem prtisnu na AC tud preko 220, kao ajde pejd zdej mim če moreš, (nek punto mi blendu za ritjo pr 130 na AC) ampak zdej me ne more več, so kazni prvisoke da bi jest plačavu, nej prehiti in basta.
Spajky ::
krneki0001 je izjavil:
...Vsem prizadetim pa se že vnaprej globoko opravičujem! ...
VREMENSKA SLIKA :
Z juga se nam obeta povečana fronta gastarbeiterjev, z vzhoda pa nam grozi ciklon smrdljivih in tehnično neizpravnih tovornjakov ...
ROTFLMAO ... Vse je res! ...
... (nek punto mi blendu za ritjo pr 130 na AC)...Prisežem, nisem bil jest ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
ziga1990 ::
Jaz zgubljam živce z konjeniki v vasi ti butli grejo po sredini ceste pa še nič nemoreš narediti, če je kolesar lahko hupaš pri konjeniku pa nesmeš. Samo čakaš da poštudira, da ima avto za sabo
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
prenasalec ::
@nebivedu: kar se tiče 3. točke - sicer je lepo in prav da obstajajo mesta za invalide in res ni lepo, da neinvalid parkira na njih, ampak nekatere trgovine gredo predaleč s tem. Zadnjič sem bil pred Mercatorjem med vikendom (ko je Mercator vedno nabito poln) in so bila vsa navadna mesta zasedena. Ljudje so se na koncu morali odločiti za mesta za invalide, ker jih je bilo pred trgovino vsaj dvajset, če ne še več. V življenju sem na teh mestih videl parkiranih 5 invalidov, drugače ta mesta vedno samevajo.
A. Smith ::
Ko preberem "road rage" se vedno spomnim na tole:
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
Unknown_001 ::
Posebno poglavje je izumirajoča vrsta sedemdesetakov: vozniki, ki vsepovsod vozijo 70 km/h. Na regionalni/magistralni cesti izven naselja kot tudi v naseljih. Kot rečeno, opažam jih vse manj.
Oh the irony :D
Jaz sem pa naletel na enega takega pred pol ure odkar sem domov pršu. Ga prehitim na ravnici v naselju se mi pa na rit zalima in pasivno agresivno vztraja na minimalni razdalji in blenda. Dost si je upal glede na to da sem imel kljuko gor ker sem glih po prikolico šel. Da bi na pravega naletel bi imel luknjo čez masko in hladilnik :P
Saj potem ko se pa žmigavc dal da bom odvil je pa kar iznenada razdaljo povečal za faktor 10. Svašta. Kasnej sem ga s prikolico na regionalki dohitel
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
zmaugy ::
Točno ta sorta Saj zelo podobno vozijo kamionarji - izven naselja so počasni, v naselju pa isto kot izven naselja in se ti zalimajo na rit.
Unknown_001 ::
Sam ta vožnja preblizu zadka je dost nevarna zadeva tudi za spredaj vozečega. Jaz sem že imel situacijo ko se mi je ena oseba v rit nabila ker sem na rumeno ustavljal. Sem malo bolj po bremzi pohodil kot navadno ampak to je bilo cca 15 metrov ustavljanja. Potem sem pa zvedel da sem bil jaz v prekršku ker nisem "varno" ustavljal
Zdaj kje je nevarnost. Nevarno je predvsem zato ker ga je treba imeti stalno na očeh ker ne veš kaj bo naredil. V večini primerov samo vozi za ritjo in psihira, nekateri probajo prehitet čez čas... in dokler sem bil začetnik je meni dost velik mentalni napor to predstavljalo ker je bilo treba in cesto spremljat, njega gledat da ne bo kozlarije naredu pa še neugoden občutek je bil ker nisi mogel zmanjšat hitrosti oz. situacija zelo izziva težave.
Najbolj problematično pa je, da je tak voznik potencialna grožnja v primeru zaviranj v sili. Recimo froc skoč na cesto ti po bremzi on te pa naprej v njega odrine ker bedak ni imel šans za ustavit.
Določeni motoristi so glih tko ene pizde. Ko manjši dostavni kombi vozim se mi dostkrat zgodi da se mi kar v zaveterje zalima in to navado pred tablo za naselje pol pa bremzaj, če lahk. In kujon jedan ti še po fakiča stisne ko mu potrobiš.
Zdaj kje je nevarnost. Nevarno je predvsem zato ker ga je treba imeti stalno na očeh ker ne veš kaj bo naredil. V večini primerov samo vozi za ritjo in psihira, nekateri probajo prehitet čez čas... in dokler sem bil začetnik je meni dost velik mentalni napor to predstavljalo ker je bilo treba in cesto spremljat, njega gledat da ne bo kozlarije naredu pa še neugoden občutek je bil ker nisi mogel zmanjšat hitrosti oz. situacija zelo izziva težave.
Najbolj problematično pa je, da je tak voznik potencialna grožnja v primeru zaviranj v sili. Recimo froc skoč na cesto ti po bremzi on te pa naprej v njega odrine ker bedak ni imel šans za ustavit.
Določeni motoristi so glih tko ene pizde. Ko manjši dostavni kombi vozim se mi dostkrat zgodi da se mi kar v zaveterje zalima in to navado pred tablo za naselje pol pa bremzaj, če lahk. In kujon jedan ti še po fakiča stisne ko mu potrobiš.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
facepalm ::
Dnevno naletavam na:
- motoristi prehitevajo v skarice
- kolesarji, ki se ne umaknejo (ceprav bi morali, ko za njimi nastane kolona - tako kot traktorji)
- avtomobilisti sekajo nevarne ovinke
- neuporaba smernikov na kroznih (audi in bmw imajo verjetno serijsko okvaro le teh)
- mr. 60 (ali 70)
- zombiji za volanom (text and drive)
Vsake toliko praznujem tudi dan zena in vedno sem posebej previden na vozila z ITA, HR ali LJ tablico.
No offense:)
Najvec pa opazam, da neglede na prevozno sredstvo, je pri nas prometna kultura na psu.
- motoristi prehitevajo v skarice
- kolesarji, ki se ne umaknejo (ceprav bi morali, ko za njimi nastane kolona - tako kot traktorji)
- avtomobilisti sekajo nevarne ovinke
- neuporaba smernikov na kroznih (audi in bmw imajo verjetno serijsko okvaro le teh)
- mr. 60 (ali 70)
- zombiji za volanom (text and drive)
Vsake toliko praznujem tudi dan zena in vedno sem posebej previden na vozila z ITA, HR ali LJ tablico.
No offense:)
Najvec pa opazam, da neglede na prevozno sredstvo, je pri nas prometna kultura na psu.
St235 ::
Če ni prehoda potem pešci NIMAJO KAJ ISKATI NA CESTI, nimajo, ni jih.
In taki se vozijo po cestah ...
https://www.uradni-list.si/1/content?id...
Preberi si 7. odstavek 83. člena.
Pešci imajo vso pravico prečkati cesto kjerkoli, razen tam, kjer je v bližini maksimalno 100 m prehod za pešce, ali tam, kjer je dvojna črta. Povsod drugod moraš predvidevati, da bodo prešci kaj iskali na cesti.
Si me prehitel.
Prečkati ali se sprehajati po cesti? Razumeš pomen besede prečkanje?
Lahko plešejo kazačok ali pa užičko kolo pa vseemo moraš kot voznik motornega vozila narediti vse kar je v tvoji moči, da preprečiš nesrečo drugače za to odgovarjaš.
shadeX ::
Unknown_001 je izjavil:
Sam ta vožnja preblizu zadka je dost nevarna zadeva tudi za spredaj vozečega. Jaz sem že imel situacijo ko se mi je ena oseba v rit nabila ker sem na rumeno ustavljal. Sem malo bolj po bremzi pohodil kot navadno ampak to je bilo cca 15 metrov ustavljanja. Potem sem pa zvedel da sem bil jaz v prekršku ker nisem "varno" ustavljal
Jp. Skozi rumeno luč se ne sme zapeljat v križišče, razen v primeru, da ne upaš varno vstavit. Well , ti si ampak un za tabo ni To je ena izmed osnovnih zadev, ki te v avtošoli najprej naučijo.
Spajky ::
...Na Discovery-ju imate občasno oddajo WTF (Wheels That Fail) za se malo smejat zraven ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
krneki0001 ::
Unknown_001 je izjavil:
Sam ta vožnja preblizu zadka je dost nevarna zadeva tudi za spredaj vozečega. Jaz sem že imel situacijo ko se mi je ena oseba v rit nabila ker sem na rumeno ustavljal. Sem malo bolj po bremzi pohodil kot navadno ampak to je bilo cca 15 metrov ustavljanja. Potem sem pa zvedel da sem bil jaz v prekršku ker nisem "varno" ustavljal
Jp. Skozi rumeno luč se ne sme zapeljat v križišče, razen v primeru, da ne upaš varno vstavit. Well , ti si ampak un za tabo ni To je ena izmed osnovnih zadev, ki te v avtošoli najprej naučijo.
Tisti zadaj pač ni imel dovolj velike varnostne razdalje, kar pomeni da je bil stalno v prekršku in je sam kriv, ker se ni uspel ustaviti.
Tole pri meni nebi šlo skozi, da bi policaj meni težil, da se jaz nisem varno ustavljal.
Unknown_001 ::
krneki0001 je izjavil:
Tisti zadaj pač ni imel dovolj velike varnostne razdalje, kar pomeni da je bil stalno v prekršku in je sam kriv, ker se ni uspel ustaviti.
Tole pri meni nebi šlo skozi, da bi policaj meni težil, da se jaz nisem varno ustavljal.
Sploh ni bilo policije zraven ker je bila škoda relativno majhna. Odrgnjen zadnji odbijač pr men. Po pregovarjanju sem bil deležen še grožnje z odvetniki kao iz familije. Čim sem reku da lahko takoj policijo okličem je bila pa spet druga štorija češ da se lahk zmenmo drgač. V glavnem svašta se klat po svetu.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
shadeX ::
krneki0001 je izjavil:
Unknown_001 je izjavil:
Sam ta vožnja preblizu zadka je dost nevarna zadeva tudi za spredaj vozečega. Jaz sem že imel situacijo ko se mi je ena oseba v rit nabila ker sem na rumeno ustavljal. Sem malo bolj po bremzi pohodil kot navadno ampak to je bilo cca 15 metrov ustavljanja. Potem sem pa zvedel da sem bil jaz v prekršku ker nisem "varno" ustavljal
Jp. Skozi rumeno luč se ne sme zapeljat v križišče, razen v primeru, da ne upaš varno vstavit. Well , ti si ampak un za tabo ni To je ena izmed osnovnih zadev, ki te v avtošoli najprej naučijo.
Tisti zadaj pač ni imel dovolj velike varnostne razdalje, kar pomeni da je bil stalno v prekršku in je sam kriv, ker se ni uspel ustaviti.
Tole pri meni nebi šlo skozi, da bi policaj meni težil, da se jaz nisem varno ustavljal.
Jp. Zato pa bi to bila deljena krivda.
St235 ::
Nikarsne deljene krivde ni. Ce vozilo A lahko vstavi pred oranzno lucjo in v njega prileti vozilo B, je brez vprasanja krivda na vozilu B, ki je imelo premajhni varnostno razdaljo.
Oranzna luc pomeni ustavi in ce je vozilo a lahko ustavilo ni nikakrsnega opravicila da to ne more naredit vozilo za njim, ki vidi isto oranzno luc.
Oranzna luc pomeni ustavi in ce je vozilo a lahko ustavilo ni nikakrsnega opravicila da to ne more naredit vozilo za njim, ki vidi isto oranzno luc.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
krneki0001 ::
Nikarsne deljene krivde ni. Ce vozilo A lahko vstavi pred oranzno lucjo in v njega prileti vozilo B, je brez vprasanja krivda na vozilu B, ki je imelo premajhni varnostno razdaljo.
Oranzna luc pomeni ustavi in ce je vozilo a lahko ustavilo ni nikakrsnega opravicila da to ne more naredit vozilo za njim, ki vidi isto oranzno luc.
Končno se enkrat 100% strinjava.
imagodei ::
Ampak 90 km/h je maksimalna dovoljena hitrost na tistem odseku, ne minimalna ali pa edina dovoljena.
Je pa res da obstaja še kar nekaj pravil CPP, ki so nekako prezrta - če voziš manj kot 50 % maksimalno dovoljene hitrosti se moraš umakniti s ceste takoj ko se za teboj naredi kolona vozil (seveda na primernem mestu) in imeti na vozilu vrtečo se luč, nadalje če se voziš manj kot je maksimalno dovoljena hitrost ne smeš za sabo povzročati nastanek kolone.
Saj ne, da sem neposredno pred sporočilom, na katerega odgovarjaš, eksplicitno napisal:
Tudi če se ne umaknejo (pa bi se po zakonu morali), je to delo za policijo, ne pa podlaga za roadrage in vigilantizem.
Nikarsne deljene krivde ni. Ce vozilo A lahko vstavi pred oranzno lucjo in v njega prileti vozilo B, je brez vprasanja krivda na vozilu B, ki je imelo premajhni varnostno razdaljo.
Oranzna luc pomeni ustavi in ce je vozilo a lahko ustavilo ni nikakrsnega opravicila da to ne more naredit vozilo za njim, ki vidi isto oranzno luc.
Še več - tudi če oranžne luči ne vidi, mora imeti takšno varnostno razdaljo, da se lahko varno ustavi, ko sprednji voznik pohodi bremzo na polno - in sicer upoštevaje reakcijski čas.
- Hoc est qui sumus -
Zgodovina sprememb…
- spremenil: imagodei ()
MrNighthawk ::
Tukaj bi dodal še razne tovornjakarje, ki se med sabo prehitevajo po avtocesti na razdalji nekaj kilometrov, ker se "hitrejši pelje" 91 km/h, počasnejši pa 89,5 km/h. Ker je huda travma, če mora revček trpeti tistih 1,5 km/h razlike in se mu jebe za ostale voznike, ki bi se lahko peljali 40 km/h hitreje.
Tovornjakar, ki bo vozil čez celo evropo 5km/h več bo pridobil na času. Če pa ti upočasniš za pol minute in potem gas nazaj na 130km/h pa izgubiš samo pol minute :)
krneki0001 ::
MrNighthawk je izjavil:
Tukaj bi dodal še razne tovornjakarje, ki se med sabo prehitevajo po avtocesti na razdalji nekaj kilometrov, ker se "hitrejši pelje" 91 km/h, počasnejši pa 89,5 km/h. Ker je huda travma, če mora revček trpeti tistih 1,5 km/h razlike in se mu jebe za ostale voznike, ki bi se lahko peljali 40 km/h hitreje.
Tovornjakar, ki bo vozil čez celo evropo 5km/h več bo pridobil na času. Če pa ti upočasniš za pol minute in potem gas nazaj na 130km/h pa izgubiš samo pol minute :)
In imaš kak deci več porabe, ker si moral spet pospeševat nazaj na potovalno hitrost. To se ja ne dela. Pol ti pokvari povprečje porabe.
::
Jaz bi samo opmnil tiste egoiste, ki bemtite nad kolesarji: po zakonu smo kolesarji enakopravni udeleženci v prometu in zato lahko uporabljamo za trening poligone vse ceste, katere nam dopuščajo predpisi. Na katere fejsbuje in podobno potem objavljamo svoje dosežke pa ni vaša skrb.
Ker pa se vozniki motornih vozil pogosto obnašate, kakor da nas kolesarjev ni (sam imam večkrat občutek, da nosim dres, ki me naredi nevidnega) in na po zakonu močnejšega izsiljujete prednost ali nas prehitevate v take ovinke, kjer je še za avto komajda zadosti prostora, smo kolesarji razvili določene obrambne strategije. Sam npr. na kolesu naredim letno 10.000 - 15.000 km, precej od tega v skupini dveh, treh ali štirih kolesarjev. Zelo učinkovita tehnika preprečevanja zgoraj omenjenega prehitevanja (kjer peljete 2 centimetra stran od nas) je ta, da pač vozimo vzporedno in s tem onemogočimo vaše nevarne vragolije. Vem, da to ni v skladu s CPP, amak jebat ga, je treba tudi na varnost razmišljati.
Ker pa se vozniki motornih vozil pogosto obnašate, kakor da nas kolesarjev ni (sam imam večkrat občutek, da nosim dres, ki me naredi nevidnega) in na po zakonu močnejšega izsiljujete prednost ali nas prehitevate v take ovinke, kjer je še za avto komajda zadosti prostora, smo kolesarji razvili določene obrambne strategije. Sam npr. na kolesu naredim letno 10.000 - 15.000 km, precej od tega v skupini dveh, treh ali štirih kolesarjev. Zelo učinkovita tehnika preprečevanja zgoraj omenjenega prehitevanja (kjer peljete 2 centimetra stran od nas) je ta, da pač vozimo vzporedno in s tem onemogočimo vaše nevarne vragolije. Vem, da to ni v skladu s CPP, amak jebat ga, je treba tudi na varnost razmišljati.
knesz ::
je izjavil:
Jaz bi samo opmnil tiste egoiste, ki bemtite nad kolesarji: po zakonu smo kolesarji enakopravni udeleženci v prometu in zato lahko uporabljamo za trening poligone vse ceste, katere nam dopuščajo predpisi. Na katere fejsbuje in podobno potem objavljamo svoje dosežke pa ni vaša skrb.
Ker pa se vozniki motornih vozil pogosto obnašate, kakor da nas kolesarjev ni (sam imam večkrat občutek, da nosim dres, ki me naredi nevidnega) in na po zakonu močnejšega izsiljujete prednost ali nas prehitevate v take ovinke, kjer je še za avto komajda zadosti prostora, smo kolesarji razvili določene obrambne strategije. Sam npr. na kolesu naredim letno 10.000 - 15.000 km, precej od tega v skupini dveh, treh ali štirih kolesarjev. Zelo učinkovita tehnika preprečevanja zgoraj omenjenega prehitevanja (kjer peljete 2 centimetra stran od nas) je ta, da pač vozimo vzporedno in s tem onemogočimo vaše nevarne vragolije. Vem, da to ni v skladu s CPP, amak jebat ga, je treba tudi na varnost razmišljati.
Ste enakopravni in se temu primerno obnašajte. Sicer pa glede na tvoje pisanje, tvoj nick pove vse
Thuban ::
ma ja, da folk leti 100 kmh par cm proč od njih. Medtem ko je na nasprotnem pasu promet.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
MrNighthawk ::
je izjavil:
Jaz bi samo opmnil tiste egoiste, ki bemtite nad kolesarji: po zakonu smo kolesarji enakopravni udeleženci v prometu in zato lahko uporabljamo za trening poligone vse ceste, katere nam dopuščajo predpisi. Na katere fejsbuje in podobno potem objavljamo svoje dosežke pa ni vaša skrb.
Ker pa se vozniki motornih vozil pogosto obnašate, kakor da nas kolesarjev ni (sam imam večkrat občutek, da nosim dres, ki me naredi nevidnega) in na po zakonu močnejšega izsiljujete prednost ali nas prehitevate v take ovinke, kjer je še za avto komajda zadosti prostora, smo kolesarji razvili določene obrambne strategije. Sam npr. na kolesu naredim letno 10.000 - 15.000 km, precej od tega v skupini dveh, treh ali štirih kolesarjev. Zelo učinkovita tehnika preprečevanja zgoraj omenjenega prehitevanja (kjer peljete 2 centimetra stran od nas) je ta, da pač vozimo vzporedno in s tem onemogočimo vaše nevarne vragolije. Vem, da to ni v skladu s CPP, amak jebat ga, je treba tudi na varnost razmišljati.
Dokler si na cesti ali s kolesom ali z avtom moraš imet nek nivo obnašanja in spoštovanja predpisov. Jaz, ko sem na kolesu sem rajši manj "agresiven" ker imam kakšno tono manj kot avto in sem soft and squshy.
Sem pa prevečkrat naletel na kolesarje, ki so bili konkretno pijani in mi dobesedno padli 2m pred avtom na cesto, ali pa takšne, ki so v temi, sredi naliva vozili brez luči, pa še takšne, ki so na napačni strani ceste prečkali v rdečo luč (edini primer, ko sem koga naložil na havbo...k sreči se je končalo samo s praskami). Tako, da kot kolesar/pešec imam v glavi en nivo individualne odgovornosti in se ne zanašam na spoštovanje pravil drugih udeleženih, ker je preveč kretenov :) Isto v avtu...ampak takrat še vseeno gledam na tiste butle, ki mislijo, da "če imajo prednost", da se jim nič ne more zgodit. Nima veze če je voznik avta kriv, da postaneš paraplegik, če se lahko temu izogneš, da pogledaš levo in desno, ko prečkaš pri zeleni luči.
zmaugy ::
MrNighthawk je izjavil:
Tukaj bi dodal še razne tovornjakarje, ki se med sabo prehitevajo po avtocesti na razdalji nekaj kilometrov, ker se "hitrejši pelje" 91 km/h, počasnejši pa 89,5 km/h. Ker je huda travma, če mora revček trpeti tistih 1,5 km/h razlike in se mu jebe za ostale voznike, ki bi se lahko peljali 40 km/h hitreje.
Tovornjakar, ki bo vozil čez celo evropo 5km/h več bo pridobil na času. Če pa ti upočasniš za pol minute in potem gas nazaj na 130km/h pa izgubiš samo pol minute :)
To je res, ampak res je tudi to, da nekateri tovornjakarji to počnejo precej nevarno in morajo avtomobilisti včasih zaradi tega skakati po zavorah.
Me pa zanima kako je z omejitvami za tovornjake - če ima na vozilu nalepke z omejitvami (ponavadi jih imajo več), a pomeni da če je največja 90 km/h, potem tudi po avtocesti ne sme voziti več kot 90 km/h?
zmaugy ::
krneki0001 je izjavil:
MrNighthawk je izjavil:
Tukaj bi dodal še razne tovornjakarje, ki se med sabo prehitevajo po avtocesti na razdalji nekaj kilometrov, ker se "hitrejši pelje" 91 km/h, počasnejši pa 89,5 km/h. Ker je huda travma, če mora revček trpeti tistih 1,5 km/h razlike in se mu jebe za ostale voznike, ki bi se lahko peljali 40 km/h hitreje.
Tovornjakar, ki bo vozil čez celo evropo 5km/h več bo pridobil na času. Če pa ti upočasniš za pol minute in potem gas nazaj na 130km/h pa izgubiš samo pol minute :)
In imaš kak deci več porabe, ker si moral spet pospeševat nazaj na potovalno hitrost. To se ja ne dela. Pol ti pokvari povprečje porabe.
To se nanaša na stare fotre v golf dizlih
je izjavil:
Jaz bi samo opmnil tiste egoiste, ki bemtite nad kolesarji: po zakonu smo kolesarji enakopravni udeleženci v prometu in zato lahko uporabljamo za trening poligone vse ceste, katere nam dopuščajo predpisi. Na katere fejsbuje in podobno potem objavljamo svoje dosežke pa ni vaša skrb.
Ker pa se vozniki motornih vozil pogosto obnašate, kakor da nas kolesarjev ni (sam imam večkrat občutek, da nosim dres, ki me naredi nevidnega) in na po zakonu močnejšega izsiljujete prednost ali nas prehitevate v take ovinke, kjer je še za avto komajda zadosti prostora, smo kolesarji razvili določene obrambne strategije. Sam npr. na kolesu naredim letno 10.000 - 15.000 km, precej od tega v skupini dveh, treh ali štirih kolesarjev. Zelo učinkovita tehnika preprečevanja zgoraj omenjenega prehitevanja (kjer peljete 2 centimetra stran od nas) je ta, da pač vozimo vzporedno in s tem onemogočimo vaše nevarne vragolije. Vem, da to ni v skladu s CPP, amak jebat ga, je treba tudi na varnost razmišljati.
Torej ste bolj enakopravni od ostalih?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
matobeli ::
V tem primeru jih zakonodaja in represivni organ ne zmore dovolj ščititi, zato si vzamejo pravico da se mimo zakona sami pobrigajo za svojo varnost.
Huh, kakšna podobnost z zagovorniki nošenja orožja. Sami ekstremisti ki si mislijo da se lahko igrajo tam kjer smo ostali zgolj po potrebi.
Huh, kakšna podobnost z zagovorniki nošenja orožja. Sami ekstremisti ki si mislijo da se lahko igrajo tam kjer smo ostali zgolj po potrebi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matobeli ()
negotiator ::
MrNighthawk je izjavil:
Tukaj bi dodal še razne tovornjakarje, ki se med sabo prehitevajo po avtocesti na razdalji nekaj kilometrov, ker se "hitrejši pelje" 91 km/h, počasnejši pa 89,5 km/h. Ker je huda travma, če mora revček trpeti tistih 1,5 km/h razlike in se mu jebe za ostale voznike, ki bi se lahko peljali 40 km/h hitreje.
Tovornjakar, ki bo vozil čez celo evropo 5km/h več bo pridobil na času. Če pa ti upočasniš za pol minute in potem gas nazaj na 130km/h pa izgubiš samo pol minute :)
To je res, ampak res je tudi to, da nekateri tovornjakarji to počnejo precej nevarno in morajo avtomobilisti včasih zaradi tega skakati po zavorah.
Me pa zanima kako je z omejitvami za tovornjake - če ima na vozilu nalepke z omejitvami (ponavadi jih imajo več), a pomeni da če je največja 90 km/h, potem tudi po avtocesti ne sme voziti več kot 90 km/h?
Ne, ne sme. Višja hitrost velja za prazno vozilo, nižja pa za naloženo, če se ne motim.
PS: motil sem se, hitrost je odvisna od vrste ceste: http://ec.europa.eu/transport/road_safe...
All easy problems have already been solved.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: negotiator ()
shadeX ::
Nikarsne deljene krivde ni. Ce vozilo A lahko vstavi pred oranzno lucjo in v njega prileti vozilo B, je brez vprasanja krivda na vozilu B, ki je imelo premajhni varnostno razdaljo.
Oranzna luc pomeni ustavi in ce je vozilo a lahko ustavilo ni nikakrsnega opravicila da to ne more naredit vozilo za njim, ki vidi isto oranzno luc.
Makes sense..
shadeX ::
....čeprav se mi še vedno poraja dvom.
Raptor je napisal
Če je "malo bolj" po bremzi pohodil, to pomeni da verjetno ni šel ravno počasi - tako kot tudi avto za njim (ki je bil tudi očitno preblizu njega).
Za katere primere, potem velja pravilo rumene luči, da lahko greš skozi če ne moreš varno ustaviti? Jaz vidim v tem primeru izjemo, tega pravila, ker:
- Nesreče ne bi bilo če bi raptor peljal naprej (bi upošteval izjemo v tem pravilu)
- Prav tako jo ne bi bilo, če človek zadaj ne bi bil preblizu.
Še vedno vidim deljeno krivdo.
rumena luč - prepovedana vožnja, razen v primeru, ko se vozilo, pri vožnji z dovoljeno hitrostjo, ne more varno ustaviti.
Raptor je napisal
Sem malo bolj po bremzi pohodil kot navadno ampak to je bilo cca 15 metrov ustavljanja. Potem sem pa zvedel da sem bil jaz v prekršku ker nisem "varno" ustavljal :))
Če je "malo bolj" po bremzi pohodil, to pomeni da verjetno ni šel ravno počasi - tako kot tudi avto za njim (ki je bil tudi očitno preblizu njega).
Za katere primere, potem velja pravilo rumene luči, da lahko greš skozi če ne moreš varno ustaviti? Jaz vidim v tem primeru izjemo, tega pravila, ker:
- Nesreče ne bi bilo če bi raptor peljal naprej (bi upošteval izjemo v tem pravilu)
- Prav tako jo ne bi bilo, če človek zadaj ne bi bil preblizu.
Še vedno vidim deljeno krivdo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 126126 (103148) | solatko |
» | Držanje pravil po cestah (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 71830 (63550) | BigWhale |
» | Krožno križišče - prednost (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 50887 (46840) | floyd1 |